بهترین راه دانلود - 42

windows 8 windows 7 opera firefox chrome idm winrar kmplayer kaspersky flashplayer adobe reader

تبلیغات

[-Text3-]

دانلود بازیها اخرین بروز شده ۴

 

دانلود بازی Takedown Red Sabre – حذف شمشیر سرخ برای PC

 

 

Takedown Red Sabre

دانلود بازی حذف: شمشیر سرخ - Takedown Red Sabre برای کامپیوتر

Takedown Red Saber یک بازی اکشن تیراندازی تاکتیکی می باشد که توسط Serellan توسعه و توسط 505 Games در سال2013 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. در گیم شما تجربه جدیدی از بازی های تیراندازی را خواهید داشت. به گفته سازندگان بازی غلبه: شمیشیر سرخ الهام گرفته از Tom Clancy's Rainbow Six و SWAT الهام گرفته شده است. به یاد داشته باشید شما در عملیات های مختلفی به عنوان نیروی ویژه پلیس فعالیت خواهید داشت.

 

دانلود بازی GTA San Vice – جی تی ای سان اندرس وایس سیتی برای PC

 

 

GTA San Vice

دانلود بازی جی تی ای 5 سان اندرس وایس سیتی - GTA San Vice برای کامپیوتر

دانلود بازی GTA San Andreas Vice City برای PC

GTA San Vice - جی تی ای سان اندرس وایس سیتی یک بازی اکشن ماجراجویی از سری بازی های GTA (اتومبیل دزدی بزرگ) می باشد که نسخه های اصلی توسط Rockstar منتشر شده، ولی این نسخه مود شده GTA Vice City و GTA San Andreas می باشد که در سال 2009منتشر شد. این بار تیم مدرن دانلود برای شما کاربران محترم از سری بازی های محبوب جی تی ای آماده نموده که دو شخصیت اصلی به نام های کارل جانسون و تامی وسدی در کنار هم حضور دارند.

 

دانلود بازی The Chronicles of Riddick Escape from Butcher Bay برای PC

 

 

The Chronicles of Riddick Escape from Butcher Bay

دانلود بازی سرگذشت ریدیک: فرار از بوچربی - The Chronicles of Riddick Escape from Butcher Bay برای کامپیوتر

The Chronicles of Riddick Escape from Butcher Bay - سرگذشت ریدیک: فرار از بوچربی یا فرار از کشتارگاه یک بازی اکشن مخفی کاری اول شخص می باشد که توسط Starbreeze Studios توسعه و توسط Vivendi Games در سال 2004 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. داستان بازی مقدمه ای از فیلمی با همین نام که نقش اول بازی نیز وین دیزل بوده و قصد دارد از یک زندان به نام قصاب خلیج با حداکثر امنیت فرار کند.

 

دانلود بازی Terrorist Takedown 1 – سقوط تروریست 1 برای PC

 

 

Terrorist Takedown 1

دانلود بازی تروریست تیک دان 2004 - Terrorist Takedown 1 برای کامپیوتر

Terrorist Takedown 1 - سقوط تروریست 1 یک بازی ویدیویی شوتر اول شخص مبتنی بر بازی های ضد تروریستی می باشد که توسط Merscom LLC توسعه و توسط CI Games در سال 2004 برای کامپیوتر منتشر شد. این نسخه اولین سری از Terrorist Takedownبوده و در بیشتر سطح، بازیکن در وسایل نقلیه مانند هلی کوپتر و ماشین زرهی با استفاده از مسلسل و موشک انداز به سمت دشمنان تیراندازی می کند.

 

دانلود بازی Uplink Hacker Elite – هکر نخبه برای PC

 

 

Uplink Hacker Elite

دانلود بازی آپ لینک - Uplink Hacker Elite برای کامپیوتر

Uplink شناخته شده Uplink Hacker Elite یک بازی ویدیویی شبیه ساز هک می باشد که توسط Introversion Software توسعه و در سال 2001 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. شما به عنوان نماینده شرکت Uplink (آپ لینک - اتصالات بالا) با انجام کار برای شرکت های بزرگ درآمد خود را تامین می کنید.

 

دانلود بازی Spintires 2014 – اسپین تایرز برای PC

 

 

Spintires

دانلود بازی آفرود اسپین تایرز 2014 - Spintires برای کامپیوتر

Spintires - اسپین تایرز یک بازی شبیه ساز ماشین مبتنی بر بازی های آفرود می باشد که توسط Oovee Games توسعه و در سال2014 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. بازیکن کنترل یکسری از وسایل نقلیه را به عهده دارد، که البته این وسایل نقلیه را باید خارج از جاده و در مسیر های گل و آلود و باتلاقی رانندگی کند. از زمان انتشار تا به الان بیش از یک میلیون نسخه فروخته و یک بازی اسپین آف به نام Spintires: MudRunner در سال 2017 نیز منتشر شد.

 

دانلود بازی World War II Combat Road to Berlin – جنگ جهانی دوم جنگ به برلین برای PC

 

 

World War II Combat Road to Berlin

دانلود بازی جنگ جهانی دوم: نبرد در برلین - World War II Combat Road to Berlin برای کامپیوتر

World War II Combat Road to Berlin - جنگ جهانی دوم: جنگ به برلین همچنین شناخته شده (Battlestrike: Secret Weapons) یک بازی اکشن تیراندازی اول شخص مبتنی بر بازی های جنگ جهانی دوم می باشد که توسط Direct Action Games توسعه و توسط Groove Games در سال 2006 برای کامپیوتر منتشر شد. همچنین چند ماه بعد به دنبال همین بازی، World War II Combat: Iwo Jima نیز منتشر شد.

 

دانلود بازی Silent Storm – طوفان خاموش برای PC

 

 

Silent Storm

دانلود بازی طوفان خاموش - Silent Storm برای کامپیوتر

Silent Storm - طوفان خاموش یک بازی استراتژی تاکتیکی، نقش آفرینی مبتنی بر بازی های جنگ جهانی دوم می باشد که توسط Nival Interactive توسعه و توسط JoWooD در سال 2004 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. یک موتور پیشرفته به همین برای این بازی ساخته شده و چندین عنوان بعدی مورد استفاده نیز قرار گرفته است. همچنین به دنباله پیشرفت بازی طوفان خاموش (Silent Storm) نسخه بعدی مانند Hammer & Sickle در سال 2005 منتشر شد.

 

دانلود بازی Will Rock نسخه فارسی – ویل راک برای PC

 

 

Will Rock

دانلود بازی ویل راک دوبله فارسی - Will Rock برای کامپیوتر

Will Rock - ویل راک یک بازی شوتر اول شخص می باشد که توسط Saber Interactive توسعه و توسط Ubisoft در سال 2003 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. بازی ویل راک دارای 10 مرحله تک نفره بوده و در زمان انتشار خود دارای گرافیک قابل قبولی داشته است. طبق بررسی های انجام شده، این گیم نمره های مختلفی از سایت بررسی بازی دریافت کرده، که این امتیازها بسیار مطلوب بوده اما این عنوان از سری بازی های Serious Sam ضعیف تر عمل کرده است.

 

دانلود بازی Stalingrad 2005 – استالینگراد 2005 برای PC

 

 

Stalingrad 2005

دانلود بازی استالینگراد - Stalingrad 2005 برای کامپیوتر

دانلود بازی Great Battles of WWII Stalingrad برای PC

Stalingrad - استالینگراد یا شناخته شده به عنوان (Great Battles of WWII: Stalingrad) یک بازی تاکتیکی استراتژی مبتنی بر بازی های جنگ جهانی دوم می باشد که توسط DTF Games توسعه و توسط 1C Company در سال 2005 برای کامپیوتر منتشر شد. این گیم بر اساس موتور بازی Nival Interactive's Enigma Engine ساخته شده که در سری بازی های Blitzkrieg نیز به کار رفته است.

 

دانلود بازیها اخرین بروز شده ۳

 

دانلود بازی Prototype 1 – پروتوتایپ 1 برای PC

 

 

Prototype 1

دانلود بازی نمونه اولیه 1 - Prototype 1 برای کامپیوتر

Prototype 1 - نمونه اولیه (پروتوتایپ) یک بازی اکشن جهان باز علمی تخیلی می باشد که توسط Radical Entertainment توسعه و توسط Activision در سال 2009 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. داستان بازی در شهر منهتن تنظیم شده و روایتگر شخصی به نام الکس مرسر می باشد که باید جلوی شیوع یک بیماری به نام بلک لایت، طاعونی که افراد را به هیولاهای خشن و شیطانی تبدیل می کند را بگیرد. در حین Alex Mercer در تلاش است که گذشته خود را کشف کند، در حالی که هم با ارتش آمریکا و هم با نیروی عملیاتی سیاه به نام بلک واچ باید بجنگد.

 

دانلود بازی Dead Man’s Hand نسخه فارسی – دست مرد مرده برای PC

 

 

Dead Man's Hand

دانلود بازی چابک دست دوبله فارسی - Dead Man's Hand برای کامپیوتر

Dead Man's Hand - دست مرد مرده نسخه فارسی یک بازی اکشن تیرانداز اول شخص مبتنی بر بازی های وسترن (غرب وحشی) می باشد که توسط Human Head Studios توسعه و توسط Atari در سال 2004 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. التجون یک اعضای قدیمی گروه Nine بوده و به دلیل خیانت او را از گروه بیرون انداخته و رهبر گروه به او شلیک می کند تا بمیرد.

 

دانلود بازی Soldier of Fortune II Double Helix – سرباز جویای نام و ثروت 2 برای PC

 

 

Soldier of Fortune II Double Helix

دانلود بازی سرباز فورچون 2 - Soldier of Fortune II Double Helix برای کامپیوتر

Soldier of Fortune II Double Helix - سرباز جویای نام و ثروت 2: دو مارپیچ یک بازی اکشن تیراندازی اول شخص می باشد که توسط Raven Software توسعه و توسط Activision در سال 2002 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این نسخه دومین سری از بازیSoldier of Fortune و ادامه نسخه Soldier of Fortune 2000 بوده و با استفاده از موتور id Tech 3 طراحی شده است.

 

دانلود بازی Gorky Zero Beyond Honor – گورکی صفر فراتر از افتخار برای PC

 

 

Gorky Zero Beyond Honor

دانلود بازی گورکی صفر بالاتر از افتخار - Gorky Zero Beyond Honor برای کامپیوتر

Gorky Zero Beyond Honor - گورکی صفر فراتر از افتخار یک بازی اکشن تیراندازی سوم شخص می باشد که توسط Metropolis Software توسعه و توسط JoWooD در سال 2003 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. شما کنترل ستوان کول سالیوان را به عهده خواهید داشت که برای انجام یکسری ماموریت ویژه و امنیتی به اوکراین اعزام می شود.

 

دانلود بازی Rogue Warrior – جنگجوی سرکش برای PC

 

 

Rogue Warrior

دانلود بازی جنگجوی سرکش - Rogue Warrior برای کامپیوتر

Rogue Warrior - جنگجوی سرکش یک بازی ویدیویی تیرانداز اول شخص می باشد که توسط Rebellion Developments توسعه و توسط Bethesda Softworks در سال 2009 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. داستان جنگجوی سرکش مربوط به ریچارد مارکینکو، یک سرباز نیروی دریایی ایالات متحده می باشد که برای مختل کردن موشک های بالستیک کره شمالی به ماموریت اعزام می شود. البته این طرح بر اساس شرح حال زندگی خود ریچارد مارسینکو ساخته نشده است، همچنین صدا گذاری این شخصیت توسط بازیگر معروف میکی رورک انجام شده است.

 

دانلود بازی Stronghold Legends نسخه فارسی – افسانه های قلعه برای PC

 

 

Stronghold Legends

دانلود بازی افسانه قلعه - Stronghold Legends برای کامپیوتر

Stronghold Legends - افسانه های قلعه نسخه فارسی یک بازی رایانه استراتژیک مبتنی بر داستان های اساطیر اروپایی می باشد که توسط Firefly Studios توسعه و توسط 2K Games در سال 2006 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این نسخه سومین سری از بازی هایStronghold و دنباله ای از Stronghold 2 بوده، که در این نسخه علاوه بر کمانداران، نیزه داران و ... نیروهایی همچون غول ها، دوارف ها و موجودات تخیلی مانند اژدها در جنگ ها حضور دارند.

 

دانلود بازی Army Ranger Mogadishu – رنجر ارتش موگادیشو برای PC

 

 

Army Ranger Mogadishu

دانلود بازی رنجر ارتش: موگادیشو - Army Ranger Mogadishu برای کامپیوتر

Army Ranger Mogadishu - رنجر ارتش موگادیشو یک بازی اکشن تیراندازی اول شخص مبتنی بر نیروهای دلتا فورس می باشد که توسط Jarhead Games توسعه و توسط Groove Games در سال 2005 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. شما افسر یک گروه از رنجرهای ارتش که آموزش های ویژه آمریکا را گذراندید.

 

دانلود بازی Deadpool – ددپول برای PC

 

 

Deadpool

دانلود بازی ددپول - Deadpool برای کامپیوتر

Deadpool - ددپول یک بازی اکشن ماجراجویی برگرفته از فیلمی به همین نام می باشد که توسط High Moon Studios توسعه و توسط Activision در سال 2013 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. شخصیت اصلی بازی ددپول می باشد که مردی با قدرت های باور نکردنی است و او در حال انجام ماموریت های جداگانه می باشد. در این گیم هدف اصلی بازیکن وارد شدن به منطقه دشمن و از طریق جنگیدن آنها را نابود کنید.

 

دانلود بازی SWAT 3 Close Quarters Battle – سوات 3 بستن محله نبرد برای PC

 

 

SWAT 3 Close Quarters Battle

دانلود بازی نیروهای ویژه پلیس - SWAT 3 Close Quarters Battle برای کامپیوتر

SWAT 3 Close Quarters Battle - سوات 3 بستن محله نبرد یک بازی تیرانداز تاکتیکی مبتنی بر بازی های ضد تروریستی می باشد که توسط Sierra Entertainment توسعه و توسط Vivendi Games در سال 1999 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این نسخه هفتمین سری از بازی های Police Quest و اولین نسخه از بازی های شخص اول این سری می باشد.

 

دانلود بازی Battlefield 1942 The Road to Rome – بتلفیلد 1942 جاده روم برای PC

 

 

Battlefield 1942 The Road to Rome

دانلود بازی میدان نبرد 1942: جاده روم - Battlefield 1942 The Road to Rome برای کامپیوتر

Battlefield 1942 The Road to Rome - بتلفیلد 1942 جاده روم یک بازی اکشن تیراندازی اول شخص مبتنی بر جنگ جهانی دوم از سری بازی های Battlefield و یک بسته توسعه برای گیم Battlefield 1942 می باشد که توسط Electronic Arts توسعه و در سال 2003 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد.

 

دانلود بازیها اخرین بروز شده ۲

 

دانلود بازی Desperados Wanted Dead or Alive نسخه فارسی – دسپرادوس زنده یا مرده برای PC

 

 

Desperados Wanted Dead or Alive

دانلود دوبله فارسی دسپرادو: زنده یا مرده - Desperados Wanted Dead or Alive برای کامپیوتر

Desperados Wanted Dead or Alive - دسپرادوس: زنده یا مرده نسخه فارسی یک بازی اکشن استراتژی زمان واقعی مبتنی بر بازی های وسترن می باشد که توسط Spellbound Entertainment توسعه و توسط Infogrames در سال 2001 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. در این بازی شما می توانید تا 6 شخصیت را در غرب وحشی کنترل کنید. شخصیت اصلی گیم جان کوپر یک هفت تیرکش معروف میباشد که وظیفه او به دام انداختن یک غارتگر بدنام به به نام ال دیابلو می باشد.

 

دانلود بازی Chaser 2003 – تعقیب برای PC

 

 

Chaser

دانلود بازی تعقیب: از راه جهنم بجنگید - Chaser برای کامپیوتر

Chaser - تعقیب یک بازی اکشن تیراندازی اول شخص مبتنی بر بازی های عملی و تخیلی می باشد که توسط Cauldron توسعه و توسط JoWooD در سال 2003 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. داستان بازی مربوط به آینده، زمانی که بشریت قصد سکونت در مریخ را دارد. ائتلافی از 36 شرکت برتر صنعتی با توافق هم کنسرسیوم به نام MARSCORP در سال 2036 با دهف آمادی سازی این سیاره انجام می دهند.

 

دانلود بازی Chernobyl Terrorist Attack نسخه فارسی – چرنوبیل حمله تروریستی برای PC

 

 

Chernobyl Terrorist Attack

دانلود بازی حمله تروریستی چرنوبیل دوبله فارسی - Chernobyl Terrorist Attack برای کامپیوتر

Chernobyl Terrorist Attack - چرنوبیل: حمله تروریستی یک بازی اکشن تیراندازی اول شخص مبتنی بر بازی های ضد تروریستی می باشد که توسط Play publishing توسعه و توسط Akella در سال 2010 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. تعدادی زیادی از تروریست های به شدت مسلح منطقه پریپیات را به دست خود گرفتند و از دولت های اروپایی درخواست 10 میلیارد یورو طی 24 ساعت کردند.

 

دانلود بازی Soldier Elite Zero Hour – سرباز نخبه ساعت صفر برای PC

 

 

Soldier Elite Zero Hour

دانلود بازی سربازان نخبه: ساعت صفر - Soldier Elite Zero Hour برای کامپیوتر

دانلود Gorky 02 Aurora Watching برای PC

Soldier Elite Zero Hour - سرباز نخبه: ساعت صفر یک بازی اکشن تیراندازی سوم شخص مبتنی بر بازی های مخفی کاری می باشد که توسط Metropolis Software توسعه و توسط DreamCatcher Interactive در سال 2006 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این نسخه دومین سری از Gorky بوده و نام دیگر آن Gorky Zero 2: Aurora Watching بوده و دنباله ای برای Gorky Zero نیز است.

 

دانلود بازی Bet On Soldier Blood Sport – شرط بندی بر روی سرباز ورزش خونی برای PC

 

 

Bet On Soldier Blood Sport

دانلود بازی شرط بندی بر روی سرباز: ورزش خونی - Bet On Soldier Blood Sport برای کامپیوتر

Bet On Soldier Blood Sport - شرط بندی بر روی سرباز ورزش خونی یک بازی اکشن تیرانداز اول شخص می باشد که توسطKylotonn توسعه و توسط Digital Jesters در سال 2005 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. به مدت 80 سال جهان در جنگ است و این جدال ها برای فقط برای زنده ماندن نیست، بلکه روشی برای کسب درآمد می باشد. داستان حول یک جنگ جهانی ناشناخته ای می چرخد، جایی که سربازان نخبه با یک دیگر در نبردی مرگبار با هم روبرو می شوند.

 

دانلود بازی Marine Sharpshooter 3 – تک تیرانداز ماهر نیروی دریایی 3 برای PC

 

 

Marine Sharpshooter 3

دانلود بازی تک تیرانداز ماهر نیروی دریایی 3 - Marine Sharpshooter 3 برای کامپیوتر

Marine Sharpshooter 3 - تک تیرانداز ماهر نیروی دریایی 3 یک بازی اکشن تیرانداز اول شخص می باشد که توسط Jarhead Games توسعه و توسط Groove Games در سال 2007 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این نسخه سومین سری از بازی هایMarine Sharpshooter بوده و در این سری ماموریت شما در یکی از خطرناک ترین کشورهای قاره آفریقا می باشد.

 

دانلود بازی Code of Honor The French Foreign Legion نسخه فارسی – رمز افتخار لژیون خارجی فرانسه برای PC

 

 

Code of Honor The French Foreign Legion

دانلود دوبله فارسی رمز افتخار 1 - Code of Honor The French Foreign Legion برای کامپیوتر

Code of Honor The French Foreign Legion - رمز افتخار: لژیون خارجی فرانسه یک بازی اکشن تیراندازی اول شخص می باشد که توسط CI Games توسعه و در سال 2007 برای کامپیوتر منتشر شد. بازیکن به عنوان یکی از سربازان لژیونر فرانسوی به همراه یگان عملیاتی خود یک تیم را برای جلوگیری ریزش بمب های هسته ای در سراسر اروپا توسط تروریست ها را، هدایت می کند.

 

دانلود بازی Dead Reefs – صخره های مرده برای PC

 

 

Dead Reefs

دانلود بازی صخره های مرده - Dead Reefs برای کامپیوتر

Dead Reefs - صخره های مرده یک بازی ماجراجویی سوم شخص مبتنی بر بازی های معمایی و قتل در قرن 18 می باشد که توسطStreko-Graphics توسعه و توسط The Adventure Company در سال 2007 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. شما باید رازهای قتل یک جزیره دور افتاده در اقیانوس آتلانتیک شمالی که توسط صخره های بسیار خطرناک احاطه شدند را کشف کنید.

 

دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2009 – Pes 2009 برای PC

 

 

PES 2009

دانلود بازی PES 2009 - فوتبال تکاملی حرفه ای 2009 برای کامپیوتر

PES 2009 یا Pro Evolution Soccer 2009 حتی شناخته شده به نام World Soccer: Winning Eleven 2009 (فوتبال تکاملی حرفه ای 2009) یک بازی ورزشی مبتنی بر شبیه ساز فوتبال می باشد که توسط Konami توسعه و در سال 2008 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این نسخه نهمین سری (بر اساس نسخه PES 2007) از بازی های PES بوده که برای اولین بار مجوز لیگ قهرمانان اروپا را به همراه داشته و باعث موفقیت PES 2010 شده است.

 

دانلود بازی Red Orchestra Ostfront 41-45 – ارکستر سرخ خط مقدم 41-45 برای PC

 

 

Red Orchestra Ostfront 41-45

دانلود بازی ارکستر سرخ خط مقدم 41-45 - Red Orchestra Ostfront 41-45 برای کامپیوتر

Red Orchestra Ostfront 41-45 - ارکستر سرخ: خط مقدم 41-45 یک بازی اکشن تیراندازی تاکتیکی اول شخص مبتنی بر جنگ جهانی دوم می باشد که توسط Tripwire Interactive توسعه و توسط Bold Games در سال 2006 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. Red Orchestra: Ostfront 41-45 در جبهه شرقی در طول جنگ جهانی دوم بین سالهای 1941 تا 1945، مبارزه بین نیروهای شوروی و آلمان تنظیم شده و اولین سری از بازی های Red Orchestra می باشد.