بهترین راه دانلود - 33

windows 8 windows 7 opera firefox chrome idm winrar kmplayer kaspersky flashplayer adobe reader

تبلیغات

[-Text3-]

آموزش App Builder ساخت اپلیکیشن برای اندروید

آموزش های متفرقه

آموزش App Builder ساخت اپلیکیشن برای اندروید

ساخت اپلیکیشن موبایل با استفاده از App Builder

تا به حال پیش آمده که به فکر طراحی و توسعه ی اپلیکیشن خود بیوفتید ولی به دلیل عدم تسلط بر دانش های مورد نیاز برای این کار به کلی از فکر آن بیرون آمده و منصرف شده باشید؟ همانطور که می دانید امروزه به دلیل محبوبیت بسیار بالای اسمارت فون ها بازار اپلیکیشن های موبایل بسیار داغ است تقریبا برای هر کاری که فکرش را بکنید اپلیکیشنی کاربردی در مارکت های اینترنتی موجود است. به همین جهت امروزه بسیاری از افراد صاحب کار سعی می کنند با طراحی و ساخت اپلیکیشن برای کسب و کار خود با مشتریانشان تعامل بهتری داشته باشند و با ارائه ی خدمات خود در غالب این اپلیکیشن ها دامنه ی کسب و کار خود را توسعه دهند و مشتریان بیشتری جذب کنند. این یک روش مدرن در ارائه ی خدمات است که بسیاری از نهاد ها، سازمان ها و شرکت ها از آن استفاده می کنند. بسیاری بر این باورند که ساخت یک اپلیکیشن نیازمند دانش کدنویسی در سطح بالا و منابع زیادی می باشد که این تنها درباره اپلیکیشن های حرفه ای و بازی ها صدق می کند ولی ساخت یک برنامه ی ساده آنچنان که فکر می کنید کار سختی نیست و می توانید با ابزار مخصوصی این کار را انجام دهید. با استفاده از نرم افزار App Builder می توانید به راحتی برای سیستم عامل های اندروید و iOS برنامه بسازید. یکی از مزایای بزرگی که App Builder دارد این است که شما برای ساخت اپلیکیشن هیچ نیازی به تسلط بر دانش کدنویسی و نوشتن کد های پیچیده نخواهید داشت و می توانید به راحتی یک اپلیکیشن ساده طراحی کنید. در مقاله ی امروز قصد داریم شما را با طریقه ی ساخت اپلیکیشن موبایل با استفاده از App Builder و نکاتی در رابطه با ساخت یک اپلیکیشن آشنا کنیم. با ما تا پایان همراه باشید!

قدم اول: تعیین هدف از ساخت اپلیکیشن

اگر به فکر ساخت یک اپلیکیشن افتاده اید ابتدا باید هدف خود از ساخت اپلیکیشن و کارایی آن را تعیین کنید. همین موضوع تا حد زیادی در طراحی برنامه به شما کمک خواهد کرد. به طور مثال باید مشخص کنید که هدف اپلیکیشن تان تعامل با مشتری یا تنها ارائه ی اطلاعات است. هر یک از این ها اهداف نهایی و معیارهای موفقیت متفاوت خود را دارند ، بنابراین هر برنامه مرتبط به هر یک نیازمند یک استایل متفاوت هستند. در هر صورت اطمینان حاصل کنید که انتخاب شما تأثیر مثبت و خوبی در بازاریابی و تجارت شما خوهد داشت.

قدم دوم: انتخاب طرح

بسیاری از نرم افزار های app builder قالب های از پیش تعیین شده ای را در اختیار کاربران می گذارند که می توانید از بین آن ها طرح مناسب با اپلیکیشن خود را انتخاب کنید.همین می تواند نقطه ی شروع خوبی برای ساخت برنامه باشد که البته بعدا هم می توانید آن را سفارشی سازی نمایید.

پس از انتخاب قالب، می توانید رنگ، امکانات و گزینه ها، فونت، سبک جابجایی، صفحه ی معرفی و سایر تنظیمات دیگر را بنا بر سلیقه و هدف برنامه انتخاب و شخصی سازی کنید. به یاد داشته باشید که این مرحله بسیار مهم است و طراحی یک برنامه می تواند نقش به سزایی در موفقیت برنامه ی شما داشته باشد. شما همچنین می توانید با آپلود و قرار دادن عکس های مرتبط با کارایی برنامه محیط جالب تری را برای برنامه خود ایجاد کنید.

قدم دوم: انتخاب طرح

 

امکانات و گزینه های برنامه شما به طور مستقیم با اهداف برنامه و خدماتی که می خواهید به کاربران ارائه دهید ارتباط دارد. به عنوان مثال اگر می خواهید از طریق برنامه برای مشتریان قرار ملاقات بگذارند ، فراموش نکنید که یک قابلیت برای رزرو وقت و تقویم را در برنامه خود بگنجانید.

فراموش نکنید ، اگر در هر نقطه ‌ای دچار اشتباه شدید ، همیشه می توانید دوباره از ابتدا شروع کنید یا برای احتیاط بیشتر ، یک نسخه از برنامه خود را به عنوان نسخه پشتیبان تهیه کنید تا اگر نسخه اصلی خراب شد ، از آن استفاه کنید.

قدم سوم: کار بر روی محتوا

محتوا مهم ترین بخش از برنامه شماست که باید به اهداف برنامه و مخاطب مورد نظر شما پیوند خورده باشد. مثلا اگر هدف برنامه ی شما انتقال اطلاعات است ، پس باید طوری آن را ارائه دهید که مخاطب را به استفاده از برنامه ترغیب کند. مثلا ممکن است مخاطبین شما خوانندگان خوب و مشتاقی باشند که به اطلاعات مکتوب علاقه داشته باشند یا بیشتر اهل اطلاعات دیداری باشند که در این صورت باید بیشتر از عکس و فیلم در ارائه ی اطلاعات به آن ها استفاده کنید. در برخی از app builder ها امکان وارد کردن ویدیو از یوتیوب نیز وجود دارد.

قدم چهارم: انتخاب آیکون برنامه

آیکون یک برنامه همان تصویر کوچکی است که در صفحه اصلی گوشی شما قرار دارد و با لمس آن می توانید یک برنامه را اجرا کنید. آیکون یک برنامه شاید از نظر خیلی ها زیاد اهمیت نداشته باشد ولی انتخاب یک تصویر و نماد مناسب که هم زیبا باشد و توجه کاربران را به خود جلب کند و هم مرتبط با کارایی برنامه باشد می تواند تاثیرات مثبتی بر نظر مخاطبین شما داشته باشد که پیشنهاد می کنیم حتما به آن توجه داشته باشید. برای الهام گیری نگاهی به آیکون چند اپلیکیشن محبوب بیندازید. برای مثال ایکون اپلیکیشن فیسبوک یک F که نماد فیسبوک است و کاربر با یک نظر سریعا متوجه می شود که آیکون متعلق به چه برنامه است یا نماد اپلیکیشن واتساپ که یک گوشی تلفن داخل یک حباب گفتار است.

قدم چهارم: انتخاب آیکون برنامه

 

شما نیز سعی کنید مانند این اپلیکیشن ها از تصویری ساده و زیبا که بیانگر کارایی برنامه ی شما باشد به عنوان آیکون برنامه استفاده نمایید. بهتر است از یک تصویر با رزولوشن بالا و سایز 1024 در  1024 پیکسل استفاده کنید. کیفیت بسیار مهم است یک تصویر با کیفیت پایین نظر هیچ کسی را به خود جلب نمی کند. پیشنهاد می کنیم آیکون برنامه تان را خودتان طراحی کنید و  اگر از تصاویر موجود در اینترنت استفاده نکنید بهتر است!

قدم پنجم: طراحی صفحه معرفی

صفحه معرفی برنامه (Splash screen) اولین صفحه ای است که در هنگام اجرای هر برنامه برای مدت بسیار کوتاهی به نمایش در می آید و حاوی اطلاعات مختصری نظیر لوگو، نام سازنده و .. می باشد که به نوعی معرف برنامه است بنابراین باید طوری طراحی شود که تاثیر خوبی روی مخاطب بگذارد. برای صفحه ی معرفی برنامه تان نیز باید از یک تصویر خوش کیفیت با رزولوشن بالا مثلا یک تصویر 1080 در 1920 پیکسلی استفاده کنید. سعی کنید این صفحه را طوری طراحی کنید که در یک نظر معرف برنامه و برند شما باشد. به گونه ای که کاربر با مشاهده ی آن به نوعی در استفاده از برنامه مشتاق شود بنابراین از تصویری استفاده کنید که بیانگر دلیل استفاده ی آن ها از برنامه باشد. مثلا اگر برنامه ی شما با گل و گیاه سر و کار دارد از تصویر زیبای یک گل برای صفحه ی معرفی استفاده کنید. شما همچنین باید از یک تصویر مناسب برای نوار سربرگ استفاده کنید که بهتر است تصویر لوگوی برنامه یا کسب و کار تان باشد.

قدم ششم: پیش نمایش و اجرای برنامه

در صورتی که به این مرحله رسیده اید برنامه ی شما تقریبا تکمیل شده و مراحل ساخت آن به پایان رسیده است و قبل از انتشار آن، باید پیش نمایش آن را بررسی کنید تا مطمئن شوید که از ظاهر، عملکرد و قسمت های مختلف آن راضی هستید یا خیر. علاوه بر این اطمینان حاصل کنید که هیچ گونه خطا، لینک خراب، اشتباه تایپی یا از این قبیل موارد در برنامه وجود نداشته باشد. از دوستان قابل اعتماد یا اعضای خانواده تان دعوت کنید تا از برنامه استفاده کنند و برنامه را برایتان نقد کنند و نقاط ضعف و قوت آن را بگویند و با توجه به تجربه ی آن ها می توانید برنامه ی خود را بهبود ببخشید و نقاط ضعف آن را برطرف کنید.

قدم هفتم: عرضه برنامه

پس از ساخت و بررسی برنامه حال می توانید برنامه ی خود را منتشر کنید. پس از انتشار برنامه باید سعی کنید با روش ها ی مختلف تبلیغاتی مخاطبین را جذب کنید تا از برنامه ی شما استفاده کنند. مثلا می توانید با ارسال ایمیل به آن ها انتشار برنامه را خبر دهید یا از طریق صفحات اجتماعی تان به همه اطلاع رسانی کنید. همچنین می توانید با ایجاد یک صفحه ی تبلیغاتی به تبلیغ و ارائه ی اطلاعات بیشتر راجع به برنامه بپردازید. فراموش نکنید که کد های QR دانلود اپلیکیشن را برای کاربران آسان تر می کنند پس حتما از آن ها استفاده کنید.

قدم هفتم: عرضه برنامه

 

کاربران فعلی برنامه را تشویق کنید تا آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارند. به عنوان یک انگیزه برای این کار ، می توانید برای افرادی که دیگران را ترغیب به استفاده از برنامه می کنند ، تخفیف ویژه ای ارائه دهید.

در پایان فراموش نکنید که پس از ساخت و عرضه ی برنامه کار شما به پایان نرسیده است و باید مرتبا نظرات و انتقادات کاربران را بررسی کرده و در جهت بهبود عملکرد برنامه تلاش کنید.

نرم افزار های مرتبط:

نرم افزار App Builder ساخت اپلیکیشن های اندروید

آموزش تصویری نصب و کار با آنتی ویروس کسپرسکی

آموزش تصویری نصب و کار با آنتی ویروس کسپرسکی How to Install Kaspersky

Kaspersky کسپرسکی همیشه جز بهترین آنتی ویروس های جهان بوده ، این آنتی ویروس ساخت کشور روسیه می باشد و معمولا حرفه ای ها سراغ این آنتی ویروس می روند ، از مزیت های نسخه های جدید کسپرسکی می توان به دیتابیس غنی ، رفتارشناسی فوق العاده و سیستم ابری عالی که سیستم شما را در برابر هر گونه بدافزار و ویروس جدید واکسینه می کند. کسپرسکی جز اولین آنتی ویروس های جهان می باشد که همواره در نتایج سایت های رتبه بندی آنتی ویروس رتبه های بالایی را کسب کرده است ، در این پست برای شما آموزش نصب و کار با آنتی ویروس کسپرسکی را به صورت تصویری و مرحله به مرحله آموزش می دهیم.

آموزش نصب آنتی ویروس کسپرسکی

 

پیش نیازهای آموز نصب کسپرسکی :

 

شما می توانید یکی از نسخه های آنتی ویروس را به صورت مستقیم از لینک های زیر دانلود کنید :

1 – آنتی ویروس کسپرسکی را از لینک روبرو دانلود کنید ——> دانلود Kaspersky Anti-Virus 2017

2 – اینترنت سکوریتی کسپرسکای ار از لینک روبرو دانلود کنید —-> دانلود Kaspersky Internet Security 2017

3 – نسخه توتال سکوریتی را از لینک روبرو دانلود کنید ——> دانلود Kaspersky Total Security 2017

 

مراحل نصب کسپرسکی How to Install Kaspersky :

 

1 – بعد از دانلود نسخه مورد نیاز روی فایل نصبی کلیک کنید و شما وارد مراحل نصب می شوید اکنون مانند عکس زیر روی Continue کلیک کنید.

 

2 – در این مرحله روی Install کلیک کنید.

3 – در این مرحله باید صبر کنید تا مراحل نصب به اتمام برسد.

4 – بعد از پایان نصب شما با تصویر زیر مواجه می شود روی FINISH کلیک کنید.

5 – در این مرحله نصب آنتی ویروس به پایان رسیده است و اکنون مانند عکس زیر روی Skip کلیک کنید.

6 – اکنون باید روی Finish کلیک کنید.

7 – در این مرحله آنتی ویروس از شما درخواست لایسنس می کند اگر لایسنس دارید کد ها در کادرهای مربوطه وارد کنید و اگر ندارید می توانید از قابلیت 30 روز تریال آنتی ویروس استفاده کنید ، در این بخش ما شما را با فعال سازی حالت تریال 30 روزه که می توانید تا 1 ماه به صورت رایگان از آنتی ویروس استفاده کنید آشنا می کنیم مانند عکس زیر روی Active Trial Version of The Application کلیک کنید.

8 – با شماهده تصویر زیر یعنی حالت 30 روز رایگان شما فعال شده است و می توانید تا 30 روز به صورت رایگان از آنتی ویروس استفاده کنید.

بهترین تنظیمات کسپرسکی برای داشتن حداکثر امنیت

اگر جز افرادی هستید که همواره در معرض ویروسی شدن هستید یا فایل های زیادی را دانلود می کنید بهتر است برای داشتن حداکثر امنیت تنظیمات زیر را انجام دهید.

1 – به تنظیمات آنتی یوروس مانند عکس زیر مراجعه کنید ( کلیک روی چرخ دنده )

2 – روی Default Setting کلیک کرده و ان را روی  Maximum Security Level تنظیم کنید

3 – بهتره تیک حذف Adware و PUP هم زده شود برای فعال سازی به setting برید بعد روی Additional کلیک کرده و سپس از پنرج سمت راست روی threats and exclusions objects کلیک کنید و مانند عکس زیر تیک قسمت مشخص شده را بزنید.

آموزش آپدیت آنتی ویروس کسپرسکی

برای آپدیت آنتی ویروس کسپرسکی روی آیکون آنتی ویروس کنار ساعت ویندوز کلیک راست کرده و روی Run Database Update کلیک کنید.

آموزش غیر فعال سازی آنتی ویروس کسپرسکی

برای غیر فعال سازی آنتی ویروس کسپرسکی روی آیکون آنتی ویروس کنار ساعت ویندوز کلیک راست کرده و روی Pause Protaction کلیک کنید. که بعد از کلیک روی این قسمت شما با سه گزینه مواجه میشوید گزینه اول تا 1 دقیقه آنتی ویروس را غیر فعال میکند ، گزینه دوم تا ریستارت آنتی ویروس و گزینه سوم غیر فعال سازی کامل آنتی ویروس می باشد. بسته به نیازتان می توانید استفاده کنید.

آموزش اسکن درایو یا فلش دیسک ها و یا هر بخشی که خواستار آن هستید

کسپراسکای برای فلش دیسک ها و هارد های اکسترنال هوشمند عمل می کند و به محض وصل کردن فلش دیسک گزینه برای اسکن می آورد که می توانید روی Scan Now کلی کنید برای اسکن دستی هم می توانید روی درایو یا فلش دیسک یا فولدرها کلیک راست کرده و مانند عکس زیر روی Scan For Viruses کلیک کنید.

نکات مهم

1 – بهتر است همواره بعد از اتمام دوره آزمایشی 30 روز لایسنس را خریداری کنید ! ممکن است در برخی سایت ها روش های غیر متعارف نظیر تریال ریست و … اموزش داده باشند ولی دقت داشته باشید همواره بهترین گزینه خرید آنتی ویروس می باشد چون تریال ریست ها می تواند باعث ایراد در کار انتی ویروس ها شوند ، همچنین ما لایسنس آنتی ویروس را نظیر برای فروش عرضه کرده که می توانید از لینک زیر آن را خریداری کنید.

اول ) برای خرید آنتی ویروس Kaspersky Antivirus اینجا کلیک کنید.

دوم ) برای خرید اینترنت سکوریتی Kaspersky Internet Security اینجا کلیک کنید.

سوم ) برای خرید توتال سکوریتی Kaspersky Total Security اینجا کلیک کنید.

2 – این آموزش اختصاصی پاتوق یو می باشد ، کپی از مطلب یا بخشی از آن منوط به درج لینک و منبع می باشد.

آموزش تصویری و کامل نصب ویندوز8 و8.1

آموزش تصویری و کامل نصب ویندوز 8 و 8.1 How Install Windows 8 or

بعد از ارائه ویندوز 8 از طرف مایکروسافت تمامی پیش بینی ها این غول بزرگ در دنیای کامپیوتر نقش بر آب شد زیر این شرکت شاهد استقبال کم ویندوز 8 از طرف کاربران شد ، بزرگترین دلیل آن را بسیاری عدم داشتن دکمه استارت و محیطی جدید می دانستد ، پس از مایکروسافت دست بکار شد و هر بار آپدیتی برای ویندوز 8 ارائه کند تا کاربران را راضی کند ، اما بی فایده بود تا اینکه مایکروسافت نسخه متفاوتی از ویندوز 8 با نام ویندوز 8.1 ارائه داد که شاهد تغییرات بزرگی بود و به نوعی ویندوز 8 خود را کالبد شکافی کرد بعد از ارائه ویندوز 8.1 تقریبا روند فروش ویندوز 8.1 بیشتر شد اما نه به اندازه ویندوز 7 !

در این پست برای شما آموزش کامل نصب نصب ویندوز 8.1 را به صورت تصویری قرار داده داده ایم دقت کنید روال نصب ویندوز 8 با ویندوز 8.1 تفاوت چنانی ندارد و می توانید با این اموزش ویندوز 8 را نیز نصب کنید.

Windows-8.1

آموزش نصب ویندوز 8 و 8.1

 

برای نصب ویندوز 8.1 یا ویندوز 8 نیاز به یک سری پیش نیازها دارید که جز نکات اصلی و مهم این آموزش به شمار می روند.

 

– در ابتدا باید نحوه بوت دادن به سی دی ( یا اگر می خواهید از روی فلش نصب کنید ) را بلد باشید اگر بلد نیستید لطفا این آموزش را بخوانید –> آموزش بوت دادن به CD , DVD یا فلش دیسک جهت نصب ویندوز

 اگر سی دی ویندوز 8.1 را در اختیار ندارید با کلیک روی لینک روبرو آن را دانلود کنید —> دانلود ویندوز 8.1 – Microsoft Windows 8.1

با داشتن پیش نیازهایی که قید کردیم

 

هم اکنون به آموزش نصب ویندوز 8 یا ویندوز 8.1 می پردازیم :

 

1- خوب سی دی ویندوز 8 یا ویندوز 8.1 را داخل دی وی دی رام بگذارید و منتظر بوت شدن سی دی باشید در اتبدای نصب با تصویر زیر مواجه می شوید که نیاز نیست کاری انجام دهید.

How-Install-windows-8.1-1

2 – در مرحله دوم با قسمت تنظیمات زبان مواجه می شوید که بهتر است تنظیمات به صورت پیش فرض مانند عکس زیر باشد و سپس روی Next کلیک کنید.

How-Install-windows-8.1-2

3 – در مرحله سوم با تصویر زیر مواجه می شوید که باید روی Install Now کلیک کنید.

How-Install-windows-8.1-3

4 – در این قسمت شما باید قوانین مایکروسافت را زدن تیک I accept the license terms تایید کرده و روی Next کلیک نمایید.

How-Install-windows-8.1-5

5 – در این بخش باید نحوه نصب ویندوز را تعیین نمایید که پیشنهاد ما و حتما انتخاب قسمت دوم یعنی Custom: Install Windows only (advanced می باشد. در عکس زیر با کادر قرمز مشخص کرده ایم.

How-Install-windows-8.1-6

6 – در مرحله ششم نصب ویندوز 8 یا ویندوز 8.1 شما باید دراوی که قسمت نصب ویندوز را دارید انتخاب کرده و سپس روی Drive options (advanced). کلیک نمایید..

How-Install-windows-8.1-7

7 – در این مرحله شما باید روی گزینه Format کلیک کنید تا درایو فرمت شود و سپس روی Next کلیک نمایید.

How-Install-windows-8.1-8

8 – با زدن دکمه Next پروسه نصب ویندوز شروع می شود گذر از این مرحله بستگی به نوع سیستم و سخت افزار شما دارید معمولا بین 10 تا 30 دقیقه بسته به نوع سخت افزار این مرحله طول خواهد کشید پس صبور باشید.

How-Install-windows-8.1-9

9 – پس از پایان مرحله بالا با امدن صفحه زیر ویندوز سیستم شما ریستارت می شود.

How-Install-windows-8.1-10

10 – بعد از بالا امدن سیستم شما لوگوی ویندوز 8.1 را مشاهده می کنید البته هنوز مراحل نصب به پایان نرسیده شما با تصویر زیر مواجه می شوید که این مرحله هم بسته به سخت افزار شما بین 2 تا 7 دقیقه طول خواهد کشید.

How-Install-windows-8.1-11

11 – پس از پایان مرحله بالا سیستم باید دوباره ریستارت شود که شما با عکس زیر مواجه  می شوید یعنی موقع ریستارت سیستم رسیده البته ریستارت به صورت اتوماتیک صورت می پذیرد.

How-Install-windows-8.1-12

12- بعد از بالا آمدن دوباره سیستم شما با تصویر زیر مواجه می شوید که شما قادر به تغییر رنگ بکرگاند مترو خواهید بود و همچنین می توانید یک نام را برای سیستم خودتان در قسمت Pc Name انتخاب کرده و سپس روی Next کلیک کنید.

How-Install-windows-8.1-14

13 – در قسمت باید باید روی قسمت Use express settings کلیک کنید.

How-Install-windows-8.1-15

14 – در قسمت بعدی باید یک نام برای ویندوز خودتان تعیین کنید ، البته این نام با نامی که برای کامپیوتر در قسمت 12 تعیین کردید باید متفاوت باشد.همچنین می توانید با دادن پسورد در قسمت Password برای ویندوز خودتان رمز عبور انتخاب کنید و سپس روی Finish کلیک کنید.

How-Install-windows-8.1-16

15 – با مشاهده تصویر زیر یعنی نصب ویندوز 8.1 شماب ا موفقیت به پایان رسیده است و باید کمی صبر کنید تا به مرحله بعدی نصب وارد شوید.

How-Install-windows-8.1-17

16 – با مشاهده تصویر زیر یعنی در حال نصب اجزای مترو و قسمت های باقیمانده ویندوز می باشد مرحله زیر ممکن است دقیاقی به طول بیانجامد.

How-Install-windows-8.1-18

17 – تبریکات صمیمانه ما را پذیرا باشید ویندوز 8 و یا ویندوز 8.1 شما با موفقیت نصب شد.

 

پی نوشت :

تهیه آموزش نصب ویندوز 8 و 8.1 و تمامی تصاویر و نوشته برای سایت بهترین راه دانلود محفوظ می باشد ، کپی کار محترم در صورت کپی کامل یا بخشی از این نوشته لطفا لینک دادن به این نوشته یادتون نره !!

 

با شما کاربر عزیز :

هر نظر ، پیشنهاد ، سوال یا انتقادی داشتید بخش نظرات پست میزبان مشکلات شماست ، امیدواریم به خوبی بتواینم شما را راهنمایی کنیم و مشکلات شما را حل کنیم ….