بهترین راه دانلود - 18

windows 8 windows 7 opera firefox chrome idm winrar kmplayer kaspersky flashplayer adobe reader

تبلیغات

[-Text3-]

دانلود بازی بروز شده ما 00

دانلود بازی Assassins Creed 1 – اساسین کرید 1 برای PC

Assassins Creed 1

دانلود بازی اساسینز کرید 2007 - Assassins Creed 1 برای کامپیوتر

Assassins Creed 1 - اساسین کرید 1 یک بازی اکشن ماجراجویی جهان باز مبتنی بر مخفی کاری می باشد که توسط Ubisoftتوسعه و در سال 2008 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. بازی در دوران جنگ های صلیبی سوم و عصر جدید تنظیم شده، که قسمت بیشتر بازی بر روی جنگ های صلیبی تمرکز و عمدتا حول دو جناح بزرگ به نام Assassins (فرقه آدمکش) و Templars (تمپلرها) که علیه یکدیگر می جنگند.

دانلود بازی Spider-Man 1 – مرد عنکبوتی 1 برای PC

Spider-Man 1

دانلود بازی اسپایدرمن 2001 - Spider-Man 1 برای کامپیوتر

Spider-Man 1 مرد عنکبوتی 1 یک بازی ویدیویی اکشن ماجراجویی مبتنی بر سری داستان های کمیک (The Amazing Spider-Man) می باشد که توسط Neversoft توسعه و توسط Activision در سال 2001 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این نسخه اولین سری از بازی هایSpider-Man و از ویژگی های مانند صداپیشگی تلویزیونی برخوردار بوده، اما بر اساس خود انیمیشن دهه 1990 ساخته نشده است.

دانلود بازی Call of Juarez 2006 نسخه فارسی – ندای خوارز برای PC

Call of Juarez 2006

دانلود بازی ندای خوارز 1 دوبله فارسی - Call of Juarez 2006 برای کامپیوتر

Call of Juarez 2006 - ندای خوارز 1 نسخه فارسی یک بازی اکشن تیراندازی ماجراجویی مبتنی بر غرب وحشی می باشد که توسطTechland توسعه و توسط Ubisoft در سال 2006 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این نسخه اولین سری از بازی های Call of Juarezبوده و شباهت زیادی نیز به گیم Gun که داستان آن در غرب وحشی خطرناک و بی رحم تنظیم شده است. ماجرای دو شخصیت به نام بیلی یک پسر جوان و ری یک فرد هفت تیرکش سابق را دنبال خواهید کرد.

دانلود بازی Hellforces – نیروهای جهنمی برای PC

Hellforces

دانلود بازی نیروهای جهنمی - Hellforces برای کامپیوتر

Hellforces - نیروهای جهنمی یک بازی اکشن تیراندازی اول شخص مبتنی بر علمی و تخیلی می باشد که توسط Orion توسعه و توسط GMX Media در سال 2005 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. با از بین رفتن منابع زمین، هنری آلفرد کول بیوفیزیک دان راهی برای قدرت جایگزین یافت تا روح را از بدن انسان استخراج و از روح به عنوان منبع نیرو استفاده کند. بدن های بی روح تبدیل به زامبی شده و موجودات جهنمی شروع به جایگزینی ماهیت بدن آنها به عنوان میزبان کردند.

دانلود بازی Crysis Warhead – کرایسیس وارهد برای PC

Crysis Warhead

دانلود بازی کرایسیس وارهد - Crysis Warhead برای کامپیوتر

Crysis Warhead - کرایسیس وارهد یک بازی اکشن تیراندازی اول شخصی مبتنی بر بازی های عملی و تخیلی می باشد که توسط Crytekتوسعه و توسط Electronic Arts در سال 2008 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این نسخه از سری بازی های Crysis و یک بسته الحاقی مستقل برای Crysis 1 بوده و نیازی به نسخه اصلی نمی باشد نبوده و می توان یک پیش درآمد از نسخه اول دانست. داستان در جزیره ای رخ می دهد که از قبل با آشنایی دارید، که علاوه بر نیروی آمریکایی و کره ای، موجودات خصمانه ای نیز در این جزیره حضور و شروع به شکل دهی مناطق اطراف می کنند.

دانلود بازی Counter Strike Condition Zero – کانتر استریک کاندیشن زیرو برای PC

Counter Strike Condition Zero

دانلود بازی کانتر استرایک: وضعیت صفر - Counter Strike Condition Zero + Deleted Scenes برای کامپیوتر

Counter Strike Condition Zero - کانتر استریک کاندیشن زیرو یک بازی اکشن تاکتیکی شوتر اول شخص مبتنی بر بازی های ضد تروریستی می باشد که توسط Valve، Ritual Entertainment توسعه و توسط Sierra Entertainment در سال 2004 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این نسخه به اختصار (CS:CZ) نیز می نامند، دومین سری از بازی های Counter Strike بوده و در این نسخه تغییرات بسیار زیادی نسبت به قبل مانند اضافه شدن ماموریت مبتنی بر هوش مصنوعی می باشد.

دانلود بازی Brothers in Arms Road to Hill 30 نسخه فارسی – برادران در جنگ راه تپه شماره 30 برای PC

Brothers in Arms Road to Hill 30

دانلود هم رزمان: راه تپه شماره 30 دوبله فارسی - Brothers in Arms Road to Hill 30 برای کامپیوتر

Brothers in Arms Road to Hill 30 - برادران در جنگ راه تپه شماره 30 نسخه فارسی یک بازی اکشن تاکتیکی تیرانداز اول شخص مبتنی بر جنگ جهانی دوم می باشد که توسط Gearbox Software توسعه و توسط Ubisoft در سال 2005 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این نسخه اولین سری از Brothers in Arms بوده که وقایع واقعی جنگ نسبت به سایر گیم های مربوط به WWII به نمایش گذاشته و حالا شما در نقش قهرمان داستان مت بیکر فرماندهی لشکر 101 هوابرد آمریکا را به عهده دارید.

دانلود بازی Inhabited Island Prisoner of Power – ساکن جزیره زندانی قدرتمند برای PC

Inhabited Island Prisoner of Power

دانلود بازی ساکنان جزیره: زندانی قدرتمند - Inhabited Island Prisoner of Power برای کامپیوتر

Inhabited Island Prisoner of Power - ساکن جزیره زندانی قدرتمند یک بازی اکشن تیراندازی اول شخص مبتنی بر رمان ساکن جزیره نوشته برادران آرکاردی و بوریس استروگاتسکی می باشد که توسط Orion توسعه و توسط Akella در سال 2007 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. داستان در مورد ماکسیم کاممرر فضانورد جوان در یک سیاره که عضوی از یک جامعه تقریبا کامل کره زمین در قرن 22 است، که نمی تواند بی عدالتی های رژیم های تمامیت خواه نظامی در یکی از کشورهای سرکش را بپذیرد و به طور فعال درگیر مبارزات اجتماعی آنها می شود.

دانلود بازی Code of Honor 3 Desperate Measures نسخه فارسی – رمز افتخار 3 اقدامات از جان گذشته برای PC

Code of Honor 3 Desperate Measures

دانلود بازی کد آف هانر 3: اقدامات از جان گذشته دوبله فارسی - Code of Honor 3 Desperate Measures برای کامپیوتر

Code of Honor 3 Desperate Measures - رمز افتخار 3 اقدامات از جان گذشته یک بازی تیرانداز اول شخص مبتنی بر بازی های ضد تروریستی می باشد که توسط CI Games توسعه و در سال 2009 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این نسخه سومین سری از بازی هایCode of Honor و ادامه نسخه های Code of Honor 1 و Code of Honor 2 می باشد.

دانلود بازی Dusk-12 Deadly Zone – غروب 12 منطقه مرگبار برای PC

Dusk-12 Deadly Zone

دانلود بازی غروب-12: منطقه مرگبار - Dusk-12 Deadly Zone برای کامپیوتر

Dusk-12 Deadly Zone - غروب 12 منطقه مرگبار یک بازی اکشن تیرانداز اول شخص مبتی بر بازی های علمی و تخیلی می باشد که توسط Orion توسعه و توسط Buka Entertainment در سال 2007 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. دانشمندان هرگز متوجه اشتباه خود نخواهد شد، آنها در حال تولید و ایجاد ابر سربازانی هستند که در آخر به یک فاجعه تبدیل می شود. این اتفاق ناگوار در شهر چرنوگورسک روسیه، که دولت در آن یک آزمایشگاه مخفی داشته است رخ می دهد.