دانلود بازی موتر دوانی جدید وسبک

windows 8 windows 7 opera firefox chrome idm winrar kmplayer kaspersky flashplayer adobe reader

تبلیغات

[-Text3-]

دانلود بازی موتر دوانی جدید وسبک

دانلود بازی FlatOut 1 – فلت اوت 1 برای PC

FlatOut 1

دانلود بازی فلت اوت 2005 - FlatOut 1 برای کامپیوتر

FlatOut 1 - فلت اوت 1 یک بازی مسابقه ای ماشین و اکشن می باشد که توسط Vivendi توسعه و توسط Bugbear Entertainment در سال 2005 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. گیم پلی بازی تاکید بر حالت تخریب را دارد و از موتور فیزیکی پیشرفته برخوردار است. 16 ماشین مختلف به همراه 5 پوسته اضافی برای آنها وجود دارد و از طرفی پرت شدن از شیشه جلو بسیار شناخته شده می باشد.

دانلود بازی Driver Parallel Lines – درایور خطوط موازی برای PC

Driver Parallel Lines

دانلود بازی درایور خطوط موازی - Driver Parallel Lines برای کامپیوتر

Driver Parallel Lines - درایور خطوط موازی یک بازی ماشین مسابقه ای، اکشن و تیراندازی سوم شخص می باشد که توسطReflections Interactive توسعه و توسط Ubisoft در سال 2007 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این نسخه چهارمین سری از بازی های Driver بوده و شخصیت اصلی شخصی به نام TK است. اسنثنا در این نسخه جان تنر به عنوان شخصیت اصلی نبوده و داستان مربوط به یک جوانی بوده به دنبال انتقام از باندی است که او با آنها کار کرده و خیانت شده است.

دانلود بازی Alarm for Cobra 11 Nitro – هشدار برای کبری 11 نیترو برای PC

Alarm for Cobra 11 Nitro

دانلود بازی هشدار برای کبری 11: نیترو - Alarm for Cobra 11 Nitro برای کامپیوتر

Alarm for Cobra 11 Nitro - هشدار برای کبری 11 نیترو یک بازی اکشن ماشین مبتنی بر فیلمی به همین نام می باشد که توسطSynetic GmbH توسعه و توسط RTL Enterprises GmbH در سال 2006 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این نسخه سومین سری از Alarm for Cobra 11 یا Crash Time بوده و داستان گیم مربوط به پلیسی که در اتوبان رانندگی و مجرمان را دستگیر می کند.

دانلود بازی Ford Racing 1 – مسابقات فورد 1 برای PC

Ford Racing 1

دانلود بازی مسابقات فورد 2000 - Ford Racing 1 برای کامپیوتر

Ford Racing 1 - مسابقات فورد یک بازی مسابقه ای ماشین مبتنی بر ماشین های شرکت فورد می باشد که توسط Elite Systemsتوسعه و توسط Empire Interactive در سال 2000 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. گیم پلی بازی شبیه به سری Need 4 Speed: Porsche Unleashed بوده ولی با این تفاوت که به جای کنترل ماشین پورشه، ماشین های فورد را کنترل می کنید.

دانلود بازی Need for Russia – نید فور روسیه برای PC

Need for Russia

دانلود بازی ماشین های شوروی - Need for Russia برای کامپیوتر

Need for Russia - نید فور روسیه یک بازی مسابقه ای ماشین می باشد که توسط K-Tech توسعه و توسط Layernet در سال2007 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. در این گیم شما با اتومبیل های تولید شده جماهیر شوروی در مناطقی همچون کوهستانی پوشیده از برف به رقابت می پردازید. در حالت حرفه ای 36 بخش با 11 مسیر وجود دارد. این بازی بر اساس موتور گیم 2 Fast Driver بروز رسانی شده که گیم پلی و تجربه بصری خوبی را تضمین می کند.

دانلود کالکشن بازی GTA – جی تی ای برای PC

GTA

دانلود کالکشن بازی اتومبیل دزدی بزرگ - GTA برای کامپیوتر

دانلود تمام نسخه های Grand Theft Auto برای PC

دانلود سری بازی های جی تی ای به همراه نسخه فارسی

GTA (جی تی ای) - Grand Theft Auto (اتومبیل دزدی بزرگ) یک بازی اکشن ماجراجویی جهان باز می باشد که توسط دیوید جونز و مایکل دیلی ایجاد شده است. که بعد ها توسط دن، لسلی بنزیه و سم هوسر توسعه داده شده و انتشار آن نیز به عهده شرکت Rockstar می باشد. همه ی گیمر ها با مجموعه سری بازی های جی تی ای آشنایی کامل دارند و شاید نتوان کسی را پیدا کرد که با مجموعه آشنا نباشد. در این پست از سایت مدرن دانلود پکیج کامل بازی های GTA را به همراه نسخه فارسی برای شما کاربران عزیز آماده نموده ایم.

دانلود بازی Spintires 2014 – اسپین تایرز برای PC

Spintires

دانلود بازی آفرود اسپین تایرز 2014 - Spintires برای کامپیوتر

Spintires - اسپین تایرز یک بازی شبیه ساز ماشین مبتنی بر بازی های آفرود می باشد که توسط Oovee Games توسعه و در سال2014 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. بازیکن کنترل یکسری از وسایل نقلیه را به عهده دارد، که البته این وسایل نقلیه را باید خارج از جاده و در مسیر های گل و آلود و باتلاقی رانندگی کند. از زمان انتشار تا به الان بیش از یک میلیون نسخه فروخته و یک بازی اسپین آف به نام Spintires: MudRunner در سال 2017 نیز منتشر شد.

دانلود بازی MotorM4X Offroad Extreme 2008 برای PC

MotorM4X Offroad Extreme

دانلود بازی آفرود با ماشین - MotorM4X Offroad Extreme برای کامپیوتر

MOTORM4X OFFROAD EXTREME یک بازی شبیه ساز ماشین مبتی بر بازی های آفرود می باشد که توسط CI Games توسعه و در سال 2008 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. شما در نقش راننده یک ماشین آفرود باید مسیر های بسیار سختی را رانندگی کنید. هدف شما از قبل مشخص شده می باشد اما نکته ای که می توان به آن اشاره نمود این است که شما می توانید مسیر رسیدن به هدف را خودتان انتخاب کنید.

دانلود بازی Driv3r – درایور 3 برای PC

Driv3r

دانلود بازی Driver 3 - درایور 3 (Driv3r) برای کامپیوتر

Driv3r - درایور 3 (Driver 3) یک بازی رایانه اکشن ماجراجویی مسابقه ای می باشد که توسط Reflections Interactive توسعه و توسط Atari در سال 2005 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این نسخه سومین سری از بازی Driver می باشد. مامور مخفی جان تانر به عنوان نیروی فعال به راننده 3 باز می گردد و ادامه سری رانندگی مبتنی بر ماموریت Driver 1 را ادامه می دهد.

دانلود بازی Driver 1 – درایور 1 برای PC

Driver 1

دانلود بازی Driver 1 - درایور 1999 برای کامپیوتر

Driver 1 - درایور 1 یک بازی ویدیویی اکشن رانندگی ماسبقه ای می باشد که توسط Reflections Interactive توسعه و توسط GT Interactive در سال 1999 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این نسخه اولین سری از بازی های Driver که نقش اصلی آن جان تنر می باشد. درایور 1999 پس از انتشار یک موفقیت تجاری بزرگی بوده و از طرف منتقدین نظرات بسیار مثبتی را دریافت و طی این موفقیت نسخه های Driver 2 و Driver 3 نیز منتشر شد.

دانلود بازی TOCA Race Driver 1 – راننده مسابقه توکا 1 برای PC

TOCA Race Driver 1

دانلود بازی TOCA Race Driver 1 - راننده حرفه ای مسابقات 2003 برای کامپیوتر

TOCA Race Driver 1 - راننده مسابقه توکا یک بازی ماشین مسابقه ای می باشد که توسط Codemasters توسعه و در سال2003 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این نسخه چهارمین سری از مجموعه TOCA می باشد. در این نسخه بازی جهت جدیدی را پیش گرفته و یک محور داستانی می باشد. بازیکن در نقش یک راننده مسابقات می باشد که قصد دارد نام خود را در مسابقات قهرمانی اتومبیل بعد فوت پدر به ثبت برساند.

دانلود بازی UAZ Racing 4×4 – مسابقات آفرود در جنگل برای PC

UAZ Racing 4x4

دانلود UAZ Racing 4x4 (آفرود ماشین در جنگل) برای کامپیوتر

UAZ Racing 4x4 یک بازی ماشین آفرود واقع گرایانه می باشد که توسط Avalon Style Entertainment توسعه و توسط 1C Company در سال 2006 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. شما در این بازی باید در خارج از جاده و در مسیر های تقریبا خیلی سخت به رانندگی بپردازید.

دانلود بازی 4×4 Hummer – آفرود با ماشین های هامر برای PC

4x4 Hummer

دانلود 4x4 Hummer - بازی آفرود با ماشین های هامر برای کامپیوتر

4X4 HUMMER یک بازی ماشین مسابقه ای شبیه ساز مبتنی بر بازی های آفرود می باشد که توسط Avalon Style Entertainmentتوسعه و توسط Aspyr در سال 2009 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. در بازی هامر 4X4 مجوز های ماشین Hummer به مدل های Hummer H1 Alpha، Hummer H2 SUT و Hummer H3 SUV حضور دارند.

دانلود بازی L.A. Rush – مسابقات ماشین در لس آنجلس برای PC

L.A. Rush

دانلود راش ماشین در لس آنجلس (L.A. Rush) برای کامپیوتر

L.A. Rush یک بازی ماشین مسابقه ای می باشد که توسط NetherRealm توسعه و توسط Midway در سال 2006 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این نسخه چهارمین سری از بازی های Rush می باشد. حالت مکانیکی بازی تقریبا شبیه به Need for Speed: Underground 2 می باشد.

دانلود بازی Overspeed High Performance Street Racing برای PC

Overspeed High Performance Street Racing

دانلود Overspeed High Performance Street Racing (نهایت سرعت در مسابقات خیابانی)

دانلود بازی L.A. Street Racing برای کامپیوتر

Overspeed High Performance Street Racing - مسابقه با سرعت غیرمجاز در خیابان یک بازی ماشین مسابقه ای می باشد که توسط Invictus Games توسعه و توسط City Interactive در سال 2008 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این بازی را حتی با عنوان L.A. Street Racing نیز می شناسند.

دانلود بازی Need for Speed Porsche Unleashed نسخه فارسی برای PC

Need for Speed Porsche Unleashed

دانلود دوبله فارسی Need for Speed Porsche Unleashed برای کامپیوتر

دانلود بازی جنون سرعت پورشه لگام گسیخته

Need for Speed Porsche Unleashed یا Need for Speed Porsche 2000 نسخه فارسی حتی در اروپا شناخته شده با عنوان Need for Speed Porsche یک بازی ویدیویی ماشین می باشد که توسط Electronic Arts در سال 2000 توسعه و برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این نسخه پنجمین سری از بازی های Need for Speed می باشد.

22

ديدگاه هاي شما ::.
کد امنیتی رفرش