دانلود بازی Inversion برای

windows 8 windows 7 opera firefox chrome idm winrar kmplayer kaspersky flashplayer adobe reader

تبلیغات

[-Text3-]

دانلود بازی Inversion برای

دانلود بازی Inversion برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Inversion برای PC

پارسی گیم 26 فروردین 1399 2 دیدگاه 2,134 بازدید

دانلود بازی Inversion برای کامپیوتر

آدم فضایی‌ها در بازی‌های ویدیویی و فیلم‌های سینمایی نقش بزرگی دارند و سال‌هاست که هجوم آن‌ها را به سمت کره زمین و انگیزه‌شان برای نابودی بشریت را دیده‌ایم. استودیو Saber Interactive بعد از چند بازی نه‌چندان موفق دست به ساخت یک بازی با ایده فرازمینی ها زد و این‌طور بود که بازی Inversion به کمک Bandai Namco Entertainment به بازارها عرضه شد و بار دیگر داستان هجوم فرازمینی ها به زمین و تلاش آن‌ها برای نابودی بشریت را این بار در قالبی جدید و فضایی کاملاً جذاب دریافت کرده‌ایم.

داستان بازی Inversion از جایی شروع می‌شود که گروهی از موجودات فضایی به نام لوتادور پا بر کره زمین گذاشته و تصمیم به غارت همه‌چیز می‌گیرند. در این میان شما در نقش شخصیت اصلی بازی به نام داویس راسل که یک پلیس وظیفه‌شناس است وارد عمل خواهید شد و میان این خرابی و جنگ عظیم، به دنبال کودک گمشده خود می‌گردید. در میان خیل عظیم آدم فضایی‌های تفنگ به دست باید دنبال خانواده خود بگردید و آن‌ها را نجات دهید. داستان به‌سادگی تمام پیش می‌رود و شمارا همراه شخصیت اصلی تا رسیدن به هدفش نگه می‌دارد. در سوی دیگر این گیم پلی است که بخش اصلی بازی را تشکیل داده است و بیشتر آن بر اساس کاورگیری است و باید به سمت دشمنان شلیک کنید. هر مرحله شمارا با دشمنان ریزودرشت مواجه می‌کند و در آخر نیز باید با غول آخر مرحله دست‌وپنجه نرم کنید که البته کار چندان آسانی پیش روی خود ندارید و باید با سلاح‌های مختلف و روش‌های مختلف آن را زمین بزنید.

استفاده از موتور گرافیکی Saber 3D Engine باعث ارائه بازی با جزئیات گرافیکی بالایی شده است و در کل یک تجربه رضایت‌بخش را ارائه داده است که می‌تواند ساعت‌ها شمارا سرگرم خود کند. یکی از قابلیت‌های جذاب بازی، به زمین انداختن دشمن توسط ابزاری به نام Gravlink است و در طول مراحل مختلف مجبور به استفاده از آن خواهید شد. استفاده از سلاح‌های سرد مانند ساطور نیز در بازی قرار داده‌شده است و البته استودیو با المان‌هایی چون نیروی جاذبه نیز بازی کرده است و می‌توانید با تغییر جهت جاذبه، دشمن را به وجه دیگر محیط پرتاب کنید و همه را به‌یک‌باره زیر رگبار گلوله‌های خود قرار دهید. Inversion با مکانیزم های تخریب پذیری و قوانین فیزیکی سعی در ارائه تجربی جذاب به بازیکن دارد و می‌تواند به‌خوبی شمارا سرگرم کند. در این سبک نگاهی به Gears 5 نیز بیندازید.

در ادامه برای دانلود بازی Inversion با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS:Windows XP, Vista, Windows 7
Processor:Intel Core2 Duo, AMD Athlon 64 X2, 2GHz
Memory:2 GB RAM
Graphics:NVIDIA Geforce 8800, ATI Radeon 2900 XT, 512 mb Graphics Memory
DirectX®:9.0c
Hard Drive:5 GB HD space
Additional:Internet connection required for online matchmaking.

سیستم پیشنهادی :

OS:Windows XP, Vista, Windows 7
Processor:Intel Core2 Quad, AMD Phenom X4 9950, 2.6GHz
Memory:3 GB RAM
Graphics:NVIDIA Geforce GTX 460, ATI Radeon 5850, 1gb Graphics Memory
DirectX®:11
Hard Drive:5 GB HD space
Additional:Internet connection required for online matchmaking.

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Inversion is a third-person shooter video game developed by Saber Interactive and published by Bandai Namco Entertainment for Microsoft Windows, PlayStation 3 and Xbox 360. It was released on June 5, 2012 in North America, July 12, 2012 in Australia and on July 13, 2012 in Europe for PlayStation 3 and Xbox 360. It was later released for Windows on June 8, 2012 in Europe, July 12, 2012 in Australia and July 26, 2012 in North America. It features gravity manipulation and destructible environments.

راهنمای دانلود گـزارش خرابی لینـک مشاهده QR گزارش مشکل
 

 

پیشنهادهای امروز

Yektanet: Stay Home
ديدگاه هاي شما ::.
کد امنیتی رفرش