جدید بازی 1قوس

windows 8 windows 7 opera firefox chrome idm winrar kmplayer kaspersky flashplayer adobe reader

تبلیغات

[-Text3-]

جدید بازی 1قوس

دانلود بازی Alarm for Cobra 11 Crash Time – هشدار برای کبری 11 کراش تایم برای PC

Alarm for Cobra 11 Crash Time

دانلود بازی هشدار برای کبری 11: زمان خرابی - Alarm for Cobra 11 Crash Time برای کامپیوتر

Alarm for Cobra 11 Crash Time - هشدار برای کبری 11 کراش تایم یک بازی اکشن مسابقه ای ماشین مبتنی بر سریال Alarm für Cobra 11 – Die Autobahnpolizei می باشد که توسط Synetic GmbH توسعه و توسط RTL Enterprises GmbH در سال 2007برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این چهارمین سری از Crash Time و ادامه Alarm for Cobra 11 Nitro بوده که بر اساس مجموعه تلویزیونی آلمانی ساخته و شخصیت های مختلفی از این سرال درگیر این بازی هستند.

دانلود بازی Alekhine’s Gun نسخه فارسی – سلاح آلخین برای PC

Alekhine's Gun

دانلود بازی ماموریت آلخین دوبله فارسی - Alekhine's Gun برای کامپیوتر

Alekhine's Gun - اسلحه آلخین همچنین شناخته شده (Death to Spies 3: Ghost of Moscow) نسخه فارسی یک بازی اکشن ماجراجویی مخفی کاری مبتنی بر جنگ سرد و جنگ جهانی دوم می باشد که توسط Haggard Games توسعه و توسط Maximum Games در سال 2016 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این نسخه سومین سری از Death to Spies بوده که داستان آن در زمان اوج جنگ سرد میان روسیه و آمریکا می باشد. در 22 نوابر 1963 وینسنت رامبالدی افسر CIA پس از قبل خانواده اش بعد از ترور رئیس جمهور جان اف کندی خودکشی کرد.

دانلود بازی Half-Life 1 – نیمه عمر 1998 برای PC

Half-Life 1

دانلود بازی نیمه جان 1 - Half-Life 1 برای کامپیوتر

Half-Life 1 - نیمه عمر 1 (هالف لایف 1998) یک بازی اکشن تیراندازی اول شخص مبتنی بر گیم های علمی و تخیلی می باشد که توسطValve توسعه و توسط Sierra در سال 1998 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این نسخه اولین سری از Half-Life بوده که یکی از بهترین مد های این بازی به نام Counter Strike 1.6 نیز در سایت منتشر شده است. داستان بازی از یک مرکز تحقیقاتی به نام Black Mesa که تحت قرار داد دولت بوده و یک آزمایشگاه کاملا مخفی می باشد شروع می شود.

دانلود بازی Brothers in Arms Earned in Blood نسخه فارسی – برادران در جنگ حاصل خون برای PC

Brothers in Arms Earned in Blood

دانلود بازی هم رزمان: حاصل خون دوبله فارسی - Brothers in Arms Earned in Blood برای کامپیوتر

Brothers in Arms Earned in Blood - برادران در جنگ حاصل خون نسخه فارسی یک بازی اکشن تیراندازی اول شخص مبتنی بر جنگ جهانی دوم می باشد که توسط Gearbox Software توسعه و توسط Ubisoft در سال 2005 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این نسخه دومین سری از Brothers in Arms و پس از موفقیت Brothers in Arms Road to Hill 30 به عنوان دنباله قبلی منتشر و داستان آن روایت جو هارستوک به عنوان یکی از هزاران چترباز عملیات D-Day در نرماندی بوده که در بازی قبلی نیز ظاهر شد و اکنون می توانیم بر اساس دیدگاه واقعی از منظر وی را شاهد باشیم.

دانلود بازی Operation Flashpoint Resistance – عملیات فلش پوینت مقاومت برای PC

Operation Flashpoint Resistance

دانلود بازی عملیات فلش پوینت: مقاومت - Operation Flashpoint Resistance برای کامپیوتر

Operation Flashpoint Resistance - عملیات فلش پوینت مقاومت همچنین شناخته به نام (ARMA: Resistance) یک بازی اکشن تیراندازی می باشد که توسط Bohemia Interactive توسعه و توسط Codemasters در سال 2002 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این نسخه یک بسته الحاقی برای Operation Flashpoint بوده، که یک کمپین جدید در جزیره خیالی نوگووا اتفاق می افتد و شهرها و روستاهای این جزیره بیشتر به نام مکان های واقعی در جمهوری چک نامگذاری شده و طرح بازی از حمله پیمان ورشو به چکسلواکی الهام گرفته شده است.

دانلود بازی GTA Lyari Express – جی تی ای لیاری اکسپرس برای PC

GTA Lyari Express

دانلود نسخه مود شده جی تی ای وایس سیتی - GTA Lyari Express برای کامپیوتر

GTA Lyari Express - جی تی ای لیاری اکسپرس یک بازی اکشن ماجراجویی سوم شخص مبتنی بر نسخه های مود شده GTA Vice Cityمی باشد که توسط Rockstar توسعه و منتشر شده است. همانطور که گفته شده این نسخه از سری بازی های GTA و مود شده جی تی ای وایس سیتی اما با این تفاوت که در شهرک لیاری پاکستان تنظیم شده و تمامی چیت ها بر روی گیم فعال و نیازی به انجام یا فعال کردن هیچ کدی ندارید، می توانید تمام خواسته های خود را بدست آورید.

دانلود بازی Alone in the Dark The New Nightmare – تنها در تاریکی کابوس جدید برای PC

Alone in the Dark The New Nightmare

دانلود بازی تنها در تاریکی 4: کابوس جدید - Alone in the Dark The New Nightmare برای کامپیوتر

Alone in the Dark The New Nightmare - تنها در تاریکی کابوس جدید یا شناخته شده (Alone in the Dark 4) یک بازی اکشن ماجراجویی مبتنی بر ترس و بقا می باشد که توسط Darkworks توسعه و توسط Infogrames در سال 2001 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این نسخه چهارمین سری از Alone in the Dark و نسلی جدیدی از بازی تنها در تاریکی بوده که داستان آن مربوط دو شخصیت Edward Carnby و Aline Cedrac می باشد.

دانلود بازی Tom Clancy’s Splinter Cell 1 – اسپلینتر سل تام کلنسی 2003 برای PC

Tom Clancy's Splinter Cell 1

دانلود بازی اسپلینتر سل تام کلنسی 1 - Tom Clancy's Splinter Cell 1 برای کامپیوتر

Tom Clancy's Splinter Cell 1 - اسپلینتر سل تام کلنسی یک بازی اکشن مخفی کاری سوم شخص مبتنی بر سری داستان های Tom Clancy's می باشد که توسط Ubisoft توسعه و در سال 2003 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این نسخه اولین سری از بازی هایSplinter Cell و شبیه به نسخه های Metal Gear Solid بوده و بازیکن نقش سام فیشر یکی از اعضای سازمان مخفی NSA عملیات سیاه که مربوط به آمریکا بوده را بر عهده دارد.

دانلود بازی Into the Dark Ultimate Trash Edition – به درون تاریکی برای PC

Into the Dark Ultimate Trash Edition

دانلود بازی وارد شدن به تاریکی - Into the Dark Ultimate Trash Edition برای کامپیوتر

Into the Dark Ultimate Trash Edition - تنها در تاریکی یک بازی اکشن تیراندازی ماجراجویی مبتنی بر ژانر ترس و بقا می باشد که توسط Homegrown Games توسعه و در سال 2014 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. شما در نقش پیت که قبلا کارآگاه پلیس و حالا کارآگاه بیمه بوده، با در مورد مرگ دانشمندی به نام دکتر ادواردز تحقیق کنید که چرا مرده و بیمه نیز قصد دارد که خسارت 10 میلیونی آن را ندهد، ولی وارد یک ماجراجویی ترسناک و پوچ خواهید شد.

دانلود بازی MotoGP Ultimate Racing Technology – موتور جی پی 1 برای PC

MotoGP Ultimate Racing Technology

دانلود بازی موتور جی پی 2002 - MotoGP Ultimate Racing Technology برای کامپیوتر

MotoGP Ultimate Racing Technology - موتور جی پی 1 شناخته شده (MotoGP 1) یک بازی موتور سواری مسابقه ای می باشد که توسط Black Rock Studio توسعه و توسط THQ در سال 2002 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این نسخه اولین سری از MotoGPبوده که نسخه های از سایت های نقد گیم و منتقدان نظرات مطلوبی را دریافت کرده است. 5 سطح دشواری مختلف در بازی وجود داشته و در آغاز شما به تعداد کمی از مسیرهای مسابقه محدود شده هستید.


ديدگاه هاي شما ::.
کد امنیتی رفرش