دانلود بازیها اخرین بروز شده

windows 8 windows 7 opera firefox chrome idm winrar kmplayer kaspersky flashplayer adobe reader

تبلیغات

[-Text3-]

دانلود بازیها اخرین بروز شده

 

دانلود بازی Deadly Dozen – دوازده سرسخت برای PC

 

 

Deadly Dozen

دانلود بازی دوازده مرگبار - Deadly Dozen برای کامپیوتر

Deadly Dozen - دوازده سرسخت یک بازی اکشن تیراندازی اول شخص مبتنی بر جنگ جهانی دوم می باشد که توسط nFusion توسعه و توسط Infogrames در سال 2001 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. البته این عنوان به فیلم مشهور جنگ جهانی دوم The Dirty Dozen نیز اشاره دارد. همانطور که در فیلم نیز گفته شده، شخصیت های اصلی کسانی هستند که محکوم به اعدام یا حبس طولانی می باشند و با انجام ماموریت های خطرناک در جنگ به آنها فرصت بخشش داده می شود.

 

دانلود بازی El Matador – ال ماتادور برای PC

 

 

دانلود بازی ال ماتادور - El Matador برای کامپیوتر

El Matador - ال ماتادور یک بازی اکشن تیراندازی سوم شخص تاکتیکی می باشد که توسط Plastic Reality Technologies توسعه و توسط 1C Company در سال 2006 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. شما کنترل شخصی به نام Victor Corbet مامور DEA را دارید و وظیفه دارد در کلمبیا با باند مواد مخدر نارکومافیا بجنگد. گیم پلی بازی شبیه Max Payne بوده و پلیر می تواند از حالت Bullet و با هدف پرش استفاده کند.

 

 

دانلود بازی Wanted Weapons of Fate نسخه فارسی – تحت تعقیب سلاح های سرنوشت برای PC

 

 

Wanted Weapons of Fate

دانلود بازی تحت تعقیب: سلاح های سرنوشت دوبله فارسی - Wanted Weapons of Fate برای کامپیوتر

Wanted Weapons of Fate - تحت تعقیب سلاح های سرنوشت نسخه فارسی یک بازی اکشن تیرانداز سوم شخص مبتنی بر بازی تخیلی و فیلمی به همین نام می باشد که توسط Grin توسعه و توسط Warner Bros Interactive در سال 2009 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. داستان پنج ساعت بعد از وقایع فیلم رخ می دهد، جایی که گیبسون عضوی از گروه برادران شده و راه خود را به عنوان قاتل ادامه می دهد. او در تلاش است که یک ماموریت جدید را ادامه و یک قدرت نامیرا را بدست آورد و سر انجام نیز به کشف حقیقت در مورد خانواده خود بپردازد.

 

دانلود بازی War Times – زمان جنگ برای PC

 

 

War Times

دانلود بازی زمان های جنگ - War Times برای کامپیوتر

War Times - بار جنگ یک بازی رایانه استراتژی زمان واقعی می باشد که توسط Legend Studios توسعه و توسط Strategy First در سال 2004 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. داستان بازی مبتنی بر جنگ جهانی دوم که پلیر وظیفه دارد به عنوان یکی از نیروهای متفقین باید با نیروهای دشمن درگیر و آنها را از بین ببرد. دو کمپین برای گیم در دسترس می باشد که اولی مربوط به متفقین انگلیس، آمریکا و شوری است.

 

دانلود بازی World War II Combat Iwo Jima – جنگ جهانی دوم نبرد ایووجیما برای PC

 

 

World War II Combat Iwo Jima

دانلود بازی جنگ جهانی دوم: نبرد با ایووجیما - World War II Combat Iwo Jima برای کامپیوتر

World War II Combat Iwo Jima - جنگ جهانی دوم نبرد ایووجیما یک بازی اکشن تیراندازی اول شخص مبتنی بر بازی های جنگ جهانی دوم می باشد که توسط Direct Action Games توسعه و توسط Groove Games در سال 2006 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این بازی شامل 10 ماموریت که 3 ماموریت در سایپن بوده و مابقی در ایووجیما انجام می شود.

 

دانلود کالکشن بازی GTA – جی تی ای برای PC

 

 

GTA

دانلود کالکشن بازی اتومبیل دزدی بزرگ - GTA برای کامپیوتر

دانلود تمام نسخه های Grand Theft Auto برای PC

دانلود سری بازی های جی تی ای به همراه نسخه فارسی

GTA (جی تی ای) - Grand Theft Auto (اتومبیل دزدی بزرگ) یک بازی اکشن ماجراجویی جهان باز می باشد که توسط دیوید جونز و مایکل دیلی ایجاد شده است. که بعد ها توسط دن، لسلی بنزیه و سم هوسر توسعه داده شده و انتشار آن نیز به عهده شرکت Rockstar می باشد. همه ی گیمر ها با مجموعه سری بازی های جی تی ای آشنایی کامل دارند و شاید نتوان کسی را پیدا کرد که با مجموعه آشنا نباشد. در این پست از سایت مدرن دانلود پکیج کامل بازی های GTA را به همراه نسخه فارسی برای شما کاربران عزیز آماده نموده ایم.

 

دانلود بازی Söldner Secret Wars – سرباز جنگ های مخفی برای PC

 

 

Söldner Secret Wars

دانلود بازی سرباز: جنگ های مخفی - Söldner Secret Wars برای کامپیوتر

Söldner Secret Wars - سرباز: جنگ های مخفی یک بازی اکشن تیراندازی اول شخص و سوم شخص می باشد که توسط Wings Simulations توسعه و توسط JoWooD در سال 2004 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. بازیکنان می توانند یک سرباز را تحت کنترل خود گیرند و می توانند از وسایل نقلیه زمینی، کشتی، زیردریایی، هواپیما یا جت استفاده کنند. یک نیروی پیدا نظام را می توانید به سلاح های سبک، سنگین، نارنجک، دوربین، دود، تله های بمبی و ... تجهیز کنید.

 

دانلود بازی Elite Forces Navy SEALs – نیروهای نخبه دریایی برای PC

 

 

Elite Forces Navy SEALs

دانلود بازی نیروهای نخبه نیروی دریایی - Elite Forces Navy SEALs برای کامپیوتر

Elite Forces Navy SEALs - نیروهای نخبه: نیروی دریایی یک بازی اکشن تیراندازی اول شخص مبتنی بر بازی های ضد تروریستی می باشد که توسط Jarhead Games توسعه و توسط ValuSoft در سال 2002 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. شما به عنوان یک افسر ویژه نیروی دریایی آمریکا، قرار است به سخت ترین ماموریت ارتش و به خطرناک ترین نقاط جهان نفوذ کنید.

 

دانلود بازی The Operative No One Lives Forever برای PC

 

 

The Operative No One Lives Forever

دانلود بازی عملیات: هیچکس برای همیشه زنده نمی ماند - The Operative No One Lives Forever برای کامپیوتر

The Operative No One Lives Forever - عملیات: هیچ کس برای همیشه زنده نمی ماند به اختصار (NOLF) یک بازی اکشن تیراندازی مخفی کاری مبتنی بر اساس بازی های جاسوسی می باشد که توسط Monolith Productions توسعه و توسط Fox Interactive در سال 2000 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. داستان بازی مربوط به دهه 1960 بوده و به خاطر بازنمایی سبک خود از آن دوران که با روحیه بسیاری از فیلم ها و سریال های جاسوسی آن دهه همخوانی داشته مورد تحسین قرار گرفت.

 

دانلود بازی Castle Strike – اعتصاب قلعه برای PC

 

 

Castle Strike

دانلود بازی اعتصاب قلعه - Castle Strike برای کامپیوتر

Castle Strike - اعتصاب قلعه یک بازی استراتژی تاکتیکی مبتنی بر قرون وسطی می باشد که توسط Related Designs توسعه و توسط Data Becker در سال 2004 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. داستان بازی مربوط جنگ های قرون وسطی بوده و کشورهایی همچون انگلستان، فرانسه و آلمان حضور داشته و می توانید از گزینه مبارزات انتخابی، درگیری و چند نفره (مولتی پلیر) به بازی بپردازید. پلیر نقش یک قهرمان شجاع را در دوره ای که پر از خیانت و نبرد بوده را ایفا می کند.

 

ديدگاه هاي شما ::.
کد امنیتی رفرش