مجموعه نرم افزاری کاربردی

windows 8 windows 7 opera firefox chrome idm winrar kmplayer kaspersky flashplayer adobe reader

تبلیغات

[-Text3-]

مجموعه نرم افزاری کاربردی

رم افزار نصب سیستم عامل مجازی (برای ویندوز) - VMware Workstation Pro 15.5.2 Windows

دانلود نرم افزار نصب سیستم عامل مجازی (برای ویندوز)

VMware Workstation Pro 15.5.2 Windows

 

 

نرم افزار نصب سیستم عامل مجازی (برای ویندوز) - VMware Workstation Pro 15.5.2 Windows

 

 

احتمالا شما هم خیلی وقت ها آرزو میکنید که کاش یک کامپیوتر دیگر هم در کنار سیستم اصلی تان داشتید تا کارهای متفرقه و یا آزمایشی خود را روی آن انجام دهید. این نیاز مخصوصا برای کاربران حرفه ای تر و یا افرادی که در زمینه شبکه یا تست و تولید نرم افزار فعالیت میکنند بیشتر مشاهده میشود.

 

با استفاده از نرم افزار کامپیوتر مجازی VMware Workstation میتوانید انواع سیستم عامل ها را بر روی کامپیوتر خود به صورت همزمان نصب و اجرا کنید و از تجربه کار با این سیستم عامل ها لذت ببرید. وی ام ویر، معروف ترین نرم افزار ماشین مجازی است که میلیونها کاربر در سراسر دنیا دارد.

 

بعد از نصب ویندوز مجازی در VMware Workstation میتوانید با خیالی راحت به گشت و گذار در اینترنت یا تست انواع نرم افزارها بپردازید، بدون آنکه نگرانی بابت ویروسی شدن سیستم یا هک کامپیوتر خود داشته باشید.

 

نرم افزار VMware Workstation اکثر سیستم عامل های رایج را میشناسد و میتوانید با استفاده از منوی پیش فرضی که برای هریک از این سیستم عامل ها در نظر گرفته شده است اقدام به نصب سیستم عامل مورد نظر خود کنید. به عنوان مثال میتوانید در محیط ویندوز فعلی خود و بدون بروز هیچ مشکلی، اقدام به نصب چند نسخه دیگر از ویندوز و لینوکس نمایید و به صورت همزمان با آنها کار کنید.

 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط نرم افزار و ویژگی های آن را ببینید، و در صورت تمایل جدیدترین نسخه آن را از سایت سرزمین دانلود دریافت کنید.



دانلود نرم افزار پارتیشن بندی و مدیریت دیسک سخت، به صورت CD بوتیبل

Parted Magic 2020.02.23

 

 

نرم افزار پارتیشن بندی و مدیریت دیسک سخت، به صورت CD بوتیبل - Parted Magic 2020.02.23

 

 

اگر یک هارد دیسک جدید خریداری کرده باشید و یا نیاز دارید که هارد قدیم خود را فرمت کنید و از ابتدا پارتیشن بندی کنید، به یک نرم افزار نیاز دارید تا بتوانید به راحتی این کارها را انجام دهید. نرم افزار Parted Magic با قابلیت های خاص خود میتواند کار را برایتان راحت کند.

 

یکی از بهترین نرم افزارها برای پارتیشن بندی و مدیریت دیسک سخت، نرم افزار Parted Magic است. این نرم افزار علاوه بر توانایی تقسیم هارد دیسک به درایو های مختلف (پارتیشن بندی)، امکان تغییر اندازه درایو ها و همچنین رفع مشکلات دیسک سخت را دارد.

 

مزیت نرم افزار Parted Magic نسبت به نرم افزارهای مشابه، این است که روی CD رایت میشود و امکان بوت کردن کامپیوتر و اجرای نرم افزار پارتیشن بندی را دارد. یعنی حتی قبل از نصب ویندوز روی کامپیوتر، میتوانید توسط این دیسک بوت کامپیوتر را راه اندازی کرده و پارتیشن بندی کنید.

 

وقتی فایل ISO این برنامه را روی CD یا فلش مموری رایت کنید، در نهایت یک CD یا فلش مموری بوتیبل به همراه ویندوز لایو خواهید داشت. یعنی وقتی سیستم را با آن راه اندازی کنید در عرض چند دقیقه محیطی شبیه به ویندوز راه اندازی میشود. که درون خودش حتی نرم افزارهایی مثل فایرفاکس، آنتی ویروس، و بسیاری از برنامه های پرکاربرد دیگر را هم دارد.

 

با این توضیحات، حتما متوجه شدید که Parted Magic فقط یک دیسک بوت پارتیشن بندی نیست. بلکه میتوانید از آن به عنوان دیسک بوت آنتی ویروس، دیسک نجات، و حتی به عنوان یک سی دی بوت معمولی برای راه اندازی و دسترسی به اطلاعات هر کامپیوتری که سیستم عامل ندارد استفاده کنید.

 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط نرم افزار و ویژگی های آن را ببینید و در صورت تمایل آن را از سایت سرزمین دانلود دریافت کنید.



دیسک بوت نجات سیستم - SystemRescueCd 6.1.2

دانلود دیسک بوت نجات سیستم

SystemRescueCd 6.1.2

 

 

دیسک بوت نجات سیستم - SystemRescueCd 6.1.2

 

 

اگر اطلاعات مهمی روی کامپیوتر خود داشته باشید و به طور ناگهانی با مشکل خرابی ویندوز مواجه شوید، هیچ چیز مثل یک دیسک بوت نجات نمیتواند به شما کمک کند!

 

دیسک بوت نجات، معمولا یک CD یا DVD قابل بوت (بوتیبل) است که توسط آن میتوانید سیستم را راه اندازی کنید. این دیسک بوت ها امکانات مختلفی برای بازیابی اطلاعات، تعمیر ویندوز، پارتیشن بندی، رایت و بکاپ گیری از اطلاعات مهم، و... دارند. به این ترتیب قبل از اینکه با نصب مجدد ویندوز بخشی از اطلاعات مهم خود را از دست بدهید، میتوانید از یک دیسک بوت نجات استفاده کنید.

 

نرم افزار System Rescue CD یکی از این دیسک های بوت نجات را در اختیار شما قرار میدهد. چیزی که از سایت سرزمین دانلود دریافت میکنید به صورت یک فایل ISO است که میتوانید توسط آن یک CD یا فلش مموری بوتیبل به همراه مجموعه ای از امکانات ایجاد کنید.

 

از مهم ترین قابلیت های این دیسک بوت میتوان به راه اندازی سیستم، عملکرد مناسب به عنوان دیسک نجات، دارا بودن امکانات مشابه ویندوز لایو، قابلیت پارتیشن بندی و رفع مشکلات هارد دیسک، و توانایی بازیابی اطلاعات اشاره کرد.

 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط نرم افزار و ویژگی های آن را ببینید، و در صورت تمایل جدیدترین نسخه آن را از سایت سرزمین دانلود دریافت کنید.



دانلود نرم افزار مکالمه صوتی با کامپیوتر (برای ویندوز)

PhonerLite 2.77 Windows

 

 

نرم افزار مکالمه صوتی با کامپیوتر (برای ویندوز) - PhonerLite 2.77 Windows

 

 

PhonerLite برنامه ای است که برای تبدیل کامپیوتر شما به یک گوشی تلفن طراحی شده است و با کمک آن می توانید با استفاده از پروتکل VOIP یا همان Voice Over IP با دیگران تماس برقرار کنید.

 

رابط کاربری برنامه بسیار ساده است و به راحتی می توانید از تنظیمات و ویژگی های آن به منظور برقراری تماس استفاده کنید، رابط کاربری شامل چند بخش است: شماره گیر، صفحه نمایش اطلاعات تماس، تنظیم میزان صدا، دفترچه یادداشت، دفترچه تلفن و سوابق تماس ها.

 

در کل، PhonerLite برنامه ای است که می توانید تلفن خانه خود را با کابل به کامپیوتر متصل کرده و از قابلیت های بیشتری برخوردار شوید، تماس برقرار کنید، پیغام ارسال کنید، و...

 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط نرم افزار و ویژگی های آن را ببینید و در صورت تمایل جدیدترین نسخه آن را از سایت سرزمین دانلود دریافت کنید.



سیستم عامل Catalina مک - macOS Catalina 10.15.4

دانلود سیستم عامل Catalina مک

macOS Catalina 10.15.4

 

 

سیستم عامل Catalina مک - macOS Catalina 10.15.1

 

 

macOS Catalina یکی از جدیدترین سیستم عامل های مک یا همان Mac OS میباشد که محبوبت زیادی بین کاربران کامپیوترهای مک دارد.

 

تغییرات زیادی در این نسخه ایجاد شده است که از جمله آنها میتوان به قابلیت تصویر در تصویر و دستیار هوشمند صوتی Siri اشاره کرد.

 

با استفاده از Siri به سادگی میتوانید فایل های شخصی خود را جستجو کنید، پیام ارسال کنید، و درخواست های کامپیوتری خود را به صورت صوتی انجام دهید.

 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط نرم افزار و ویژگی های آن را ببینید، و در صورت تمایل جدیدترین نسخه آن را از سایت سرزمین دانلود دریافت کنید.

سیستم عامل لینوکس کالی - Kali Linux 2020.1b

دانلود سیستم عامل لینوکس کالی

Kali Linux 2020.1b

 

 

سیستم عامل لینوکس کالی - Kali Linux 2020.1b

 

 

کالی نام یکی از توزیع های لینوکس میباشد که توسط سازنده لینوکس بک ترک ایجاد شده است. لینوکس بک ترک دیگر توسط سازنده آن پشتیبانی نمیشود و نسخه کالی را جایگزین آن کرده است. این نسخه برای تست امنیت و هک کاربرد دارد.

Kali سیستم عاملی حرفه ای بر پایه لینوکس میباشد. کاربرانی که به سیستم عامل های لینوکسی علاقمند هستند حتما با نسخه Back Track آشنایی دارند. کالی نسخه جدیدتر بک ترک میباشد و برای متخصصان شبکه کاربرد بسیار دارد. این نسخه از لینوکس دارای ابزار های مختلف امنیتی است.

نسخه لینوکس کالی منتشر شده در این مطلب، هم به صورت Live (بدون نیاز به نصب) و هم به صورت نصبی قابل استفاده میباشد. فقط کافیست در منوی بوت اولیه نرم افزار انتخاب کنید که میخواهید به صورت لایو بوت شود، یا میخواهید آن را روی کامپیوتر خود نصب کنید.

 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط نرم افزار و ویژگی های آن را ببینید و در صورت تمایل آن را از سایت سرزمین دانلود دریافت کنید.



دانلود نرم افزار مدیریت کتاب های دیجیتالی (برای ویندوز)

Calibre 4.13 Windows

 

 

نرم افزار مدیریت کتاب های دیجیتالی (برای ویندوز) - Calibre 4.13 Windows

 

 

با استفاده از نرم افزار Calibre ، خواندن کتاب های الکترونیکی خود را سامان بخشیده و این کار را با لذت بیشتری انجام دهید. شما در این نرم افزار کتابخوان کامپیوتری، ابزار های مختلف برای مدیریت کتابخانه های دیجیتالی در اختیار دارید و مطمئنا حس خوبی از مطالعه کتاب های الکترونیکی با استفاده از این نرم افزار خواهید داشت.

 

این نرم افزار کتاب های الکترونیکی شما را در دیتابیس خود ذخیره کرده و بهترین زمینه را برای خواندن کتاب ها به صورت بسیار آسان و راحت ایجاد میکند. در این نرم افزار از دسته بندی های مختلف پشتیبانی می شود. همچنین در این نرم افزار امکان تبدیل فرمت کتاب های الکترونیکی نیز فراهم شده است.

 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط نرم افزار و ویژگی های آن را ببینید، و در صورت تمایل جدیدترین نسخه آن را از سایت سرزمین دانلود دریافت کنید.



نرم افزار فشرده سازی فایل ها (برای ویندوز) - PeaZip 7.2.0 Windows

دانلود نرم افزار فشرده سازی فایل ها (برای ویندوز)

PeaZip 7.2.0 Windows

 

 

نرم افزار فشرده سازی فایل ها (برای ویندوز) - PeaZip 7.2.0 Windows

 

 

فشرده سازی فایل ها در دنیای کامپیوتری اهمیت ویژه ای دارد. کاربران بسیاری به صورت پیش فرض از نرم افزار Winrar استفاده میکنند، و شاید دیگر نرم افزار دیگری را در این زمینه نشناسند.

 

نرم افزار PeaZip نیز در زمینه فشرده سازی فایل ها بسیار با قدرت عمل کرده است. این نرم افزار با ظاهری کاربر پسند و سرعت بالا توانسته توجه کاربران را به خود جلب کند. از ویژگی هایی که این نرم افزار را نسبت به رقیبان خود متمایز کرده میتوان به باز کردن فرمت های MSI اشاره کرد.

 

این نرم افزار هم برای فشرده سازی فایل ها و هم برای باز کردن فایل های فشرده، کاملا قابل استفاده است.

 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط نرم افزار و ویژگی های آن را ببینید و در صورت تمایل جدیدترین نسخه آن را از سایت سرزمین دانلود دریافت کنید.



دانلود نرم افزار مدیریت یو اس بی های متصل به سیستم (برای ویندوز)

USBDeview 2.86 Windows

 

 

نرم افزار مدیریت یو اس بی های متصل به سیستم (برای ویندوز) - USBDeview 2.86 Windows

 

 

اگر دستگاه های USB زیادی به سیستم خود متصل میکنید، نرم افزار USBDeview میتواند برای مدیریت آنها به شما کمک بسیاری کند.

 

این نرم افزار تمامی اطلاعات دستگاه های USB متصل به سیستم (همچنین دستگاه هایی که قبلا متصل بوده اند) را نگهداری کرده و نمایش میدهد. اطلاعاتی مانند نام و شرح دستگاه، نوع دستگاه، شماره سریال (برای دستگاه های ذخیره سازی انبوه)، تاریخ و زمان اتصال دستگاه، VendorID، ProductID و...

 

رابط کاربری این برنامه پیچیده نیست و به شما اجازه می دهد تا تنظیمات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط نرم افزار و ویژگی های آن را ببینید و در صورت تمایل آن را از سایت سرزمین دانلود دریافت کنید.



نرم افزار یادداشت برداری (برای ویندوز) - Evernote 6.24.2.8919 Windows

دانلود نرم افزار یادداشت برداری (برای ویندوز)

Evernote 6.24.2.8919 Windows

 

 

نرم افزار یادداشت برداری (برای ویندوز) - Evernote 6.24.2.8919 Windows

 

 

Evernote این قابلیت را دارد که به یکی از پرکاربردترین نرم افزارهای شما تبدیل شود. از این نرم افزار میتوانید به عنوان برنامه ای برای یادداشت کردن رویدادها یا نکات مختلف استفاده کنید.

 

از قابلیت های خوب Evernote این است که میتوانید از آن به صورت آنلاین، دسکتاپ، و یا موبایل استفاده کنید. و به این ترتیب یادداشت های شما در همه جا در دسترسی تان هستند.

 

این نرم افزار محیطی را برای شما فراهم نموده است تا به راحتی قادر به اضافه کردن یادداشت، جستجو بین یادداشت ها، ساخت مطالب چکیده مانند گزیده ای از صفحات وب، ایجاد اسناد متنی و ایمیل، ایجاد یادداشت روزانه، ثبت ایده های سریع، و... باشید.

 

ویژگی منحصر بفرد Evernote که باعث شده تا از دیگر نرم افزارهای مشابه متمایز شود، امکان وارد نمودن متن و یا نوشتن توضیح برای یک عکس خاص، و سپس جستجوی عکس بر اساس متن نوشته شده است. به این ترتیب قادر خواهید بود تا متن یادداشت شده را در فرمت های مختلفی ذخیره کنید و مجموعه ای از کاغذهای مجازی برای خود داشته باشید.

 

به عنوان مثال شما میتوانید توسط این نرم افزار از محصولاتی که در فروشگاه ها است عکس بگیرید و اطلاعات آن ها را در کنارشان ذخیره نمایید، و یا از شرکت کنندگان در یک کنفرانس عکس با برچسب نام آن ها داشته باشید.

 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط نرم افزار و ویژگی های آن را ببینید و در صورت تمایل آن را از سایت سرزمین دانلود دریافت کنید.


نرم افزار فیلمبرداری از دسکتاپ (برای ویندوز) - Abelssoft ScreenVideo 2020 v3.04.57 Windows

دانلود نرم افزار فیلمبرداری از دسکتاپ (برای ویندوز)

Abelssoft ScreenVideo 2020 v3.04.57 Windows

 

 

نرم افزار فیلمبرداری از دسکتاپ (برای ویندوز) - Abelssoft ScreenVideo 2020 v3.04.57 Windows

 

 

 

Abelssoft ScreenVideo نرم افزاری برای فیلمبرداری از صفحه نمایش است که برای شروع عملیات ضبط و تصویربرداری کافیست پنجره ضبط را به صورت تمام صفحه و یا در یک اندازه مشخص و دلخواه برای فیلمبرداری از بخشی از صفحه نمایش تنظیم کنید.

 

امکان ضبط تصاویر دریافت شده از طریق وب کم در کنار تصاویر صفحه نمایش نیز وجود دارد. سرعت ضبط فیلم را نیز میتوانید به دلخواه خود تنظیم کنید تا در حالت اسلوموشن یا سریع اجرا شود. این نرم افزار ابزاری مفید برای ساخت ویدئو های آموزشی، ضبط مکالمات صوتی آنلاین، ضبط  جریان انجام یک بازی و ... میباشد. ویدیو های ضبط شده به کمک این نرم افزار را میتوانید در قالب کیفیت های نمایشی مختلفی همچون SD، HD و ... ذخیره کنید.

 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط نرم افزار و ویژگی های آن را ببینید و در صورت تمایل آن را از سایت سرزمین دانلود دریافت کنید.



دانلود نرم افزار فیلمبرداری از محیط بازی (برای ویندوز)

Mirillis Action 4.5.0 Windows

 

 

نرم افزار فیلمبرداری از محیط بازی (برای ویندوز) - Mirillis Action 4.5.0 Windows

 

 

 

نرم افزارهای زیادی برای فیلم برداری و عکس برداری از صفحه نمایش وجود دارند. اما بیشتر آنها نمیتوانند از بازی های در حال اجرا فیلم برداری کنند. و اگر هم بتوانند، کیفیت فیلم خروجی چندان مناسب نخواهد بود.

 

نرم افزار Mirillis Action برای فیلم برداری از محیط بازی ها بسیار مناسب است و میتوانید از بازی های خود به صورت حرفه ای فیلم برداری کنید و در شبکه های اجتماعی منتشر کنید.

 

همچنین این نرم افزار قابلیت ضبط صدای زنده را در هنگام فیلم برداری را دارا میباشد که با این امکان میتوانید هنگام فیلم برداری توضیحاتی را بر روی فیلم ارائه دهید.

 

کیفیت فیلم برداری این نرم افزار به صورت HD میباشد که برای فیلم برداری از محیط بازی ها بسیار عالی است. همچنین قابلیت تهیه عکس محیط بازی با دسکتاپ را نیز دارا میباشد.

 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط نرم افزار و ویژگی های آن را ببینید و در صورت تمایل آن را از سایت سرزمین دانلود دریافت کنید.



دانلود نرم افزار ضبط فیلم های آنلاین (برای ویندوز)

Applian Replay Video Capture 9.1.1 Windows

 

 

نرم افزار ضبط فیلم های آنلاین (برای ویندوز) - Applian Replay Video Capture 9.1.1 Windows

 

 

 

Replay Video Capture برنامه ای برای ضبط ویدئو از منابع مختلفی چون ویدئو های آنلاین، صفحه نمایش و ... است. شما میتوانید فایل ویدئویی مد نظرتان را با این نرم افزار ضبط نمایید و سپس با فرمت دلخواه تان با بالاترین کیفیت ذخیره کنید.

 

قابلیتی که این نرم افزار را از سایر برنامه های هم رده اش مجزا میکند امکان ضبط فایل های ویدئویی در حالت Background است که به کاربران امکان میدهد که فایل مورد نظر خود را ضبط کنند و در آن واحد با سایر نرم افزار ها کار کنند و یا فایل ویدئویی در حال ضبط را مخفی کنند.

 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط نرم افزار و ویژگی های آن را ببینید و در صورت تمایل آن را از سایت سرزمین دانلود دریافت کنید.



دانلود نرم افزار فیلمبرداری از دسکتاپ (برای ویندوز)

AnyCap Screen Recorder 1.0.6.47 Windows

 

 

نرم افزار فیلمبرداری از دسکتاپ (برای ویندوز) - AnyCap Screen Recorder 1.0.6.47 Windows

 

 

 

AnyCap Screen Recorder نرم افزاری ساده و کم حجم که با استفاده از آن امکان فیلمبرداری و ضبط فعالیت های در حال انجام در دسکتاپ ویندوز و تماس های ویدیویی و صوتی را از طریق فیس بوک ، اسکایپ یا سایر برنامه ها را ضبط کنید.

 

ضبط تماس ویدیویی به شما امکان میدهد جریان مکالمات ویدئویی و صوتی را هنگام مکالمه مستقیم ضبط کنید ، تا در زمان بعدی آنها را تماشا کنید. برنامه AnyCap Screen Recorder به حداقل تعامل کاربر نیاز دارد ، زیرا بیشتر در پس زمینه اجرا میشود. با شناسایی یک تماس ویدیویی که به تازگی مشاهده شده است ، به طور خودکار ضبط داده ها را از وب کم شروع می کند و فایل خروجی (با فرمت MP4 یا AVI) را در یک مکان تعریف شده توسط کاربر ذخیره میکند.

 

امکان دیگر فعال کردن حالت استخراج صدا است ، به این معنی که فقط مکالمه صوتی با فرمت MP3 ضبط و ذخیره میشود ،علاوه بر این ، میزان بیت MP3 و کیفیت قابل تنظیم است.

 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط نرم افزار و ویژگی های آن را ببینید و در صورت تمایل آن را از سایت سرزمین دانلود دریافت کنید.



دانلود نرم افزار عکسبرداری از دسکتاپ (برای ویندوز)

WinSnap 5.2.4 Windows

 

 

نرم افزار عکسبرداری از دسکتاپ (برای ویندوز) - WinSnap 5.2.4 Windows

 

 

 

نرم افزار WinSnap يک ابزار ساده، سودمند و با قابليت بالا برای عکس گرفتن (Screenshot) از صفحه نمايش است. با کمک این نرم افزار به راحتی میتوانید از صفحه نمایش عکس هایی با کیفیت و شفافیت بالا بگیرید.

 

WinSnap با رابط کاربری مناسب، دارای ویژگی ها و توانایی های زیادی در گرفتن تصاویر است. پس از گرفتن عکس، امکان ویرایش هایی مثل افکت گذاری، برش عکس، افزودن شکل، اضافه کردن متن، و ... وجود دارد.

 

همچنین این نرم افزار دارای قابلیت ذخیره سازی خودکار تصاویر نیز میباشد و آنها را با انواع فرمت های مختلف تصویری ذخیره میکند.

 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط نرم افزار و ویژگی های آن را ببینید و در صورت تمایل آن را از سایت سرزمین دانلود دریافت کنید.

نرم افزار نمایش اطلاعات فایل های درون هارد (برای ویندوز) - Xinorbis 8.3.1 Windows

دانلود نرم افزار نمایش اطلاعات فایل های درون هارد (برای ویندوز)

Xinorbis 8.3.1 Windows

 

 

نرم افزار نمایش اطلاعات فایل های درون هارد (برای ویندوز) - Xinorbis 8.3.1 Windows

 

 

هارد دیسک (Hard Disk) یا همان دیسک سخت، وظیفه ذخیره سازی فایل ها در کامپیوتر را بر عهده دارد. به همین دلیل مراقبت و کنترل همیشگی آن بسیار مهم است.

 

نرم افزار Xinorbis قادر است تمام اطلاعات مربوط به فایل ها و محتویات هارد، و همچنین مشخصات و تنظیمات هارد دیسک شما را به شما نمایش دهد.

 

مثلا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که چند درصد از فضای هارد دیسک شما توسط فایل های تصویری، چند درصد توسط فایل های صوتی و... اشغال شده است؟ و مثلا این فایل های شامل کدام پسوند ها میشود؟ و آیا برای شما جالب نیست بدانید چه تعداد فایل موسیقی روی هارد دیسک خود ذخیره کرده اید؟

 

همه این اطلاعات به سرعت توسط Xinorbis در دسترس شما خواهد بود. این نرم افزار در واقع یک برنامه حرفه ای برای مدیریت فایل ها در ویندوز است و با کمک آن میتوانید مدیریت کاملی بر روی فایل های کامپیوتر خود داشته باشید.

 

این برنامه کم حجم و فوق العاده کاربردی، به شما اطلاعات جالبی از هارد دیسک تان و فایل های درون آن میدهد. این برنامه جزئی ترین اطلاعات را نیز از قلم نمی اندازد و توسط نمودار ها و گراف های پیشرفته، آمار دقیقی از فضای هارد دیسک ارائه میکند.

 

یکی از قسمت های کاربردی برنامه، مرتب کردن فایل ها بر اساس حجم میباشد، که با کمک آن میتوانید فایل های حجیم هارد خود را شناسایی کرده و در صورت نیاز آنها را حذف کنید.

 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط نرم افزار و ویژگی های آن را ببینید و در صورت تمایل آن را از سایت سرزمین دانلود دریافت کنید.



دانلود نرم افزار ایجاد کلید میانبر برای تایپ سریع (برای ویندوز)

QuickTextPaste 5.55 Windows

 

 

نرم افزار ایجاد کلید میانبر برای تایپ سریع (برای ویندوز) - QuickTextPaste 5.55 Windows

 

 

تایپیست ها برای اینکه بتوانند سریع تایپ کنند، از نرم افزارهای مختلفی برای ساخت کلید های میانبر استفاده میکنند.

 

نرم افزار QuickTextPaste بسیار مفید و رایگان است که به شما امکان اختصاص کلید میانبر برای تایپ متون دلخواه را میدهد.

 

روش کار به این صورت است که اگر عبارت خاصی وجود دارد که مرتبا مجبور به تایپ آن هستید، میتوانید به جای اتلاف وقت برای تایپ آن، تنها با یک میانبر این کار را انجام دهید. مثلا اگر این عبارت آدرس ایمیلتان باشد، هر بار برای تایپ آن حداقل سه ثانیه در زمان صرفه جویی کرده‌اید.

 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط نرم افزار و ویژگی های آن را ببینید و در صورت تمایل آن را از سایت سرزمین دانلود دریافت کنید.



دانلود نرم افزار پاکسازی سوابق کار با کامپیوتر (برای ویندوز)

Glary Tracks Eraser 5.0.1.175 Windows

 

 

نرم افزار پاکسازی سوابق کار با کامپیوتر (برای ویندوز) - Glary Tracks Eraser 5.0.1.175 Windows

 

 

نرم افزار Glary Tracks Eraser توانایی پاکسازی ردپاهای باقی مانده در قسمت های مختلف ویندوز را دارد، و به این ترتیب سایر کاربران از فعالیت های شما در قسمت های مختلف ویندوز و یا در حین کار با اینترنت مطلع نخواهند شد. اگر از یک کامپیوتر به صورت اشتراکی با افراد دیگری استفاده میکنید، این نرم افزار برای حفظ حریم خصوصی شما مفید خواهد بود.

 

این نرم افزار قادر به پاکسازی بخش های مختلف سیستم است که سوابق کار با کامپیوتر در آنها ذخیره میشوند. از مهم ترین این ردپا ها میتوان به Temporary Internet File اشاره کرد. (عکس های موجود در سایت ها در هنگام مشاهده آنها در این قسمت ذخیره میشوند)

 

این نرم افزار همچنین قادر به پاکسازی Cookies میباشد. (یکی از مهمترین بخش ها در ویندوز بوده و ممکن است به دلیل سو استفاده دیگران از کوکی های ویندوز شما مشکلاتی برایتان پدیدار شود. از مهم ترین این مشکلات میتوان به دزدی های هویت و حملاتی نظیر Hijacking اشاره نمود.)

 

از سایر قابلیت های این نرم افزار میتوان به حذف کلمات جستجو شده در ویندوز، حذف ردپای نرم افزارها، حذف سابقه مرورگر، و پاکسازی فایل های موجود در Recent History اشاره کرد. به این ترتیب سایر کاربران قادر نخواهند بود تا آخرین فایل های اجرا شده توسط شما را مشاهده نمایند. همچنین این نرم افزار میتواند جستجوهای انجام شده در گوگل و سایر موتورهای جستجو را پاکسازی کند.

 

همه این کارها به صورت خودکار توسط Glary Tracks Eraser انجام میشود. اگر شما هم از یک کامپیوتر به صورت اشتراکی استفاده میکنید، این نرم افزار را به شما توصیه میکنیم.

 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط نرم افزار و ویژگی های آن را ببینید، و در صورت تمایل جدیدترین نسخه آن را از سایت سرزمین دانلود دریافت کنید.



دانلود نرم افزار حرفه ای نوت پد برای برنامه نویسان (برای ویندوز)

Notepad++ 7.8.5 Windows

 

 

نرم افزار حرفه ای نوت پد برای برنامه نویسان (برای ویندوز) - Notepad++ 7.8.5 Windows

 

 

اگر برنامه نویس هستید و یا به برنامه نویسی و کد نویسی علاقه دارید، میتوانید از برنامه ++Notepad استفاده کنید. این برنامه یک ابزار بسیار مفید برای برنامه نویسان به حساب میاید که مانند یک دستیار حرفه ای عمل میکند.

 

نرم افزار ++Notepad یکی از قوی ترین ابزار های متنی به حساب میاید. برای برنامه نویسانی که با کد سر و کار دارند، این برنامه بسیار مفید خواهد بود.

 

ضمنا نرم افزار ++Notepad یک ویرایشگر متن حرفه ای است که قادر به تشخیص 50 زبان برنامه نویسی میباشد.

 

یکی از ویژگی های این ادیتور متن، امکان معرفی زبان جدید برنامه نویسی میباشد، یعنی میتوانید زبان برنامه نویسی مورد نظر خود را به صورت کامل شخصی سازی کنید.

 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط نرم افزار و ویژگی های آن را ببینید و در صورت تمایل آن را از سایت سرزمین دانلود دریافت کنید.

نرم افزار بستن پنجره های باز برنامه ها (برای ویندوز) - Close All Windows 4.4 Windows

دانلود نرم افزار تصویربرداری از صفحه ویندوز (برای ویندوز)

Close All Windows 4.4 Windows

 

 

نرم افزار بستن پنجره های باز برنامه ها (برای ویندوز) - Close All Windows 4.4 Windows

 

 

حالتی را تصور کنید که در آن برنامه ها، پنجره ها و صفحات وب زیادی را به طور همزمان در سیستم باز کرده اید و حالا پس از اتمام کار خود میخواهید تمام آن ها را ببندید، همانطور که می دانید در این حالت باید هریک از پنجره ها را به صورت تک تک ببندید.

 

اما نرم افزار Close All Windows (یا CloseAll) راه حل کوتاه تر و آسان تری را در این زمینه به شما ارائه میدهد تا بتوانید با یک کلیک تمام پنجره ها را ببندید. این نرم افزار با نمایش فهرست تمام پنجره های باز به شما این امکان را میدهد که تمام آن ها یا تنها موارد دلخواه را در لیست تیک زده و انتخاب کنید و سپس بر روی دکمه OK کلیک کنید تا برنامه های منتخب بسته شوند یا از دکمه های close مجزا استفاده کنید تا برنامه ها را یک به یک ببندید.

 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط نرم افزار و ویژگی های آن را ببینید، و در صورت تمایل جدیدترین نسخه آن را از سایت سرزمین دانلود دریافت کنید.



دانلود نرم افزار پیمایش افقی و عمودی پنجره ها (برای ویندوز)

DeskSoft ScrollNavigator 5.13.6 Windows

 

 

نرم افزار پیمایش افقی و عمودی پنجره ها (برای ویندوز) - DeskSoft ScrollNavigator 5.13.6 Windows

 

 


ScrollNavigator به شما کمک می کند تا اسناد خود را به صورت افقی یا عمودی حرکت دهید.


با یک کلیک ساده و پایین نگه داشتن دکمه راست ماوس در هر نقطه ای از یک پنجره و حرکت ماوس میتوانید محتویات پنجره را حرکت دهید. این برنامه موجب میشود تا شما دیگر مشکلی ناشی از قرارگیری نشانگر ماوس بر روی نوار اسکرول پنجره ها را نداشته باشید و به راحتی و همزمان قادر به اسکرول کردن در هر دو جهت (افقی و عمودی) باشید.


ScrollNavigator در تمامی پنجره هایی که اسکرول بار استاندارد دارند (مانند پنجره های برنامه های ویندوز و برنامه های office )، کار میکند. علاوه بر این ScrollNavigator نوعی شتاب دینامیکی را به چرخ ماوس شما اضافه میکند و این قابلیت باعث میشود تا اسکرول نمودن کارآمدتر و لذت بخش تر باشد.

 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط نرم افزار و ویژگی های آن را ببینید، و در صورت تمایل جدیدترین نسخه آن را از سایت سرزمین دانلود دریافت کنید.



دانلود نرم افزار تنظیم پنجره های دسکتاپ (برای ویندوز)

Actual Window Guard 8.14.3 Windows

 

 

نرم افزار تنظیم پنجره های دسکتاپ (برای ویندوز) - Actual Window Guard 8.14.3 Windows

 

 

نرم افزار Actual Window Guard به منظور کمک به کاربر در اعمال تنظیمات دلخواه در فضای کاری ویندوز و سازماندهی پنجره های برنامه های مختلف بر روی دسکتاپ مطابق با اولویت بندی های کاربر طراحی شده است تا دیگر کاربر مجبور نباشد هنگام اجرای برنامه های پرکاربرد هر دفعه برای تغییر سایز و تعیین جایگاه پنجره های آن ها وقت خود را تلف کند.

 

یکی از ویژگی های این برنامه امکان تنظیم گزینه هایی است که در حالت استاندارد شما هیچ گونه کنترلی بر روی آن ها ندارید بعنوان مثال شما قادر خواهید بود ویژگی های هر پنجره مانند عنوان و آیکون آن را تغییر دهید. به طور کلی Actual Window Guard برای کمک به سازماندهی پنجره‌ ها در دسکتاپ و حفظ آن‌ ها طبق نیاز و خواسته کاربران ویندوز می ‌باشد.

 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط نرم افزار و ویژگی های آن را ببینید، و در صورت تمایل جدیدترین نسخه آن را از سایت سرزمین دانلود دریافت کنید.



دانلود نرم افزار تصویربرداری از صفحه ویندوز (برای ویندوز)

Start Menu Reviver 3.0.5.4 Windows

 

 

نرم افزار منوی استارت ویندوز 10 (برای ویندوز) - Start Menu Reviver 3.0.5.4 Windows

 

 

یکی از بزرگترین تغییرات ویندوز 8 که باعث تعجب بسیاری از کاربران شد، حذف منوی استارت بود. در واقع مایکروسافت از رابطه کاربری جدیدی به نام Metro استفاده کرد. مترو از ظاهری ساده با آیکون‌های چهارگوش متحرک چسبیده به هم که موازئیک خوانده میشوند تشکیل شده است.

 

هرچند این تغییر در راستای سیاست های مایکروسافت برای توسعه رابط کاربری جدید ویندوز 8 است، اما کار را برای افرادی که به منوی Start عادت کرده بودند دشوار ساخت. از آنجایی که بسیاری از کاربران ویندوز از همان نسخه های ابتدایی ویندوز تا ویندوز 7 به این منوی پرکاربرد دسترسی داشته اند ممکن است از این تغییر به علت دشوار شدن دسترسی به قسمت های مختلف ویندوز در سیستم عامل جدید ناراضی بوده و بدنبال راهکاری برای بازگرداندن این منو باشند.

 

Start Menu Reviver نرم افزاری برای اضافه کردن منوی استارت به ویندوز 8 و 10 میباشد تا با کمک آن بتوانید منویی دقیقا شبیه به منوی استارت ویندوز 7 را برای ویندوز 8 شبیه سازی کرده و دسترسی سریع تری به برنامه ها، اسناد و فایل ها، قسمت کنترل پنل، تنظیمات و ... داشته باشید. با استفاده از این نرم افزار، علاوه بر فعال کردن منوی استارت در ویندوز 8، قادر به حذف رابط کاربری مترو از آن نیز خواهید بود تا از این طریق بتوانید به صورت مستقیم به دسکتاپ خود دسترسی پیدا کنید.

 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط نرم افزار و ویژگی های آن را ببینید، و در صورت تمایل جدیدترین نسخه آن را از سایت سرزمین دانلود دریافت کنید.


نرم افزار بستن پنجره های باز برنامه ها (برای ویندوز) - Close All Windows 4.4 Windows

دانلود نرم افزار تصویربرداری از صفحه ویندوز (برای ویندوز)

Close All Windows 4.4 Windows

 

 

نرم افزار بستن پنجره های باز برنامه ها (برای ویندوز) - Close All Windows 4.4 Windows

 

 

حالتی را تصور کنید که در آن برنامه ها، پنجره ها و صفحات وب زیادی را به طور همزمان در سیستم باز کرده اید و حالا پس از اتمام کار خود میخواهید تمام آن ها را ببندید، همانطور که می دانید در این حالت باید هریک از پنجره ها را به صورت تک تک ببندید.

 

اما نرم افزار Close All Windows (یا CloseAll) راه حل کوتاه تر و آسان تری را در این زمینه به شما ارائه میدهد تا بتوانید با یک کلیک تمام پنجره ها را ببندید. این نرم افزار با نمایش فهرست تمام پنجره های باز به شما این امکان را میدهد که تمام آن ها یا تنها موارد دلخواه را در لیست تیک زده و انتخاب کنید و سپس بر روی دکمه OK کلیک کنید تا برنامه های منتخب بسته شوند یا از دکمه های close مجزا استفاده کنید تا برنامه ها را یک به یک ببندید.

 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط نرم افزار و ویژگی های آن را ببینید، و در صورت تمایل جدیدترین نسخه آن را از سایت سرزمین دانلود دریافت کنید.



دانلود نرم افزار پیمایش افقی و عمودی پنجره ها (برای ویندوز)

DeskSoft ScrollNavigator 5.13.6 Windows

 

 

نرم افزار پیمایش افقی و عمودی پنجره ها (برای ویندوز) - DeskSoft ScrollNavigator 5.13.6 Windows

 

 


ScrollNavigator به شما کمک می کند تا اسناد خود را به صورت افقی یا عمودی حرکت دهید.


با یک کلیک ساده و پایین نگه داشتن دکمه راست ماوس در هر نقطه ای از یک پنجره و حرکت ماوس میتوانید محتویات پنجره را حرکت دهید. این برنامه موجب میشود تا شما دیگر مشکلی ناشی از قرارگیری نشانگر ماوس بر روی نوار اسکرول پنجره ها را نداشته باشید و به راحتی و همزمان قادر به اسکرول کردن در هر دو جهت (افقی و عمودی) باشید.


ScrollNavigator در تمامی پنجره هایی که اسکرول بار استاندارد دارند (مانند پنجره های برنامه های ویندوز و برنامه های office )، کار میکند. علاوه بر این ScrollNavigator نوعی شتاب دینامیکی را به چرخ ماوس شما اضافه میکند و این قابلیت باعث میشود تا اسکرول نمودن کارآمدتر و لذت بخش تر باشد.

 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط نرم افزار و ویژگی های آن را ببینید، و در صورت تمایل جدیدترین نسخه آن را از سایت سرزمین دانلود دریافت کنید.



دانلود نرم افزار تنظیم پنجره های دسکتاپ (برای ویندوز)

Actual Window Guard 8.14.3 Windows

 

 

نرم افزار تنظیم پنجره های دسکتاپ (برای ویندوز) - Actual Window Guard 8.14.3 Windows

 

 

نرم افزار Actual Window Guard به منظور کمک به کاربر در اعمال تنظیمات دلخواه در فضای کاری ویندوز و سازماندهی پنجره های برنامه های مختلف بر روی دسکتاپ مطابق با اولویت بندی های کاربر طراحی شده است تا دیگر کاربر مجبور نباشد هنگام اجرای برنامه های پرکاربرد هر دفعه برای تغییر سایز و تعیین جایگاه پنجره های آن ها وقت خود را تلف کند.

 

یکی از ویژگی های این برنامه امکان تنظیم گزینه هایی است که در حالت استاندارد شما هیچ گونه کنترلی بر روی آن ها ندارید بعنوان مثال شما قادر خواهید بود ویژگی های هر پنجره مانند عنوان و آیکون آن را تغییر دهید. به طور کلی Actual Window Guard برای کمک به سازماندهی پنجره‌ ها در دسکتاپ و حفظ آن‌ ها طبق نیاز و خواسته کاربران ویندوز می ‌باشد.

 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط نرم افزار و ویژگی های آن را ببینید، و در صورت تمایل جدیدترین نسخه آن را از سایت سرزمین دانلود دریافت کنید.



دانلود نرم افزار تصویربرداری از صفحه ویندوز (برای ویندوز)

Start Menu Reviver 3.0.5.4 Windows

 

 

نرم افزار منوی استارت ویندوز 10 (برای ویندوز) - Start Menu Reviver 3.0.5.4 Windows

 

 

یکی از بزرگترین تغییرات ویندوز 8 که باعث تعجب بسیاری از کاربران شد، حذف منوی استارت بود. در واقع مایکروسافت از رابطه کاربری جدیدی به نام Metro استفاده کرد. مترو از ظاهری ساده با آیکون‌های چهارگوش متحرک چسبیده به هم که موازئیک خوانده میشوند تشکیل شده است.

 

هرچند این تغییر در راستای سیاست های مایکروسافت برای توسعه رابط کاربری جدید ویندوز 8 است، اما کار را برای افرادی که به منوی Start عادت کرده بودند دشوار ساخت. از آنجایی که بسیاری از کاربران ویندوز از همان نسخه های ابتدایی ویندوز تا ویندوز 7 به این منوی پرکاربرد دسترسی داشته اند ممکن است از این تغییر به علت دشوار شدن دسترسی به قسمت های مختلف ویندوز در سیستم عامل جدید ناراضی بوده و بدنبال راهکاری برای بازگرداندن این منو باشند.

 

Start Menu Reviver نرم افزاری برای اضافه کردن منوی استارت به ویندوز 8 و 10 میباشد تا با کمک آن بتوانید منویی دقیقا شبیه به منوی استارت ویندوز 7 را برای ویندوز 8 شبیه سازی کرده و دسترسی سریع تری به برنامه ها، اسناد و فایل ها، قسمت کنترل پنل، تنظیمات و ... داشته باشید. با استفاده از این نرم افزار، علاوه بر فعال کردن منوی استارت در ویندوز 8، قادر به حذف رابط کاربری مترو از آن نیز خواهید بود تا از این طریق بتوانید به صورت مستقیم به دسکتاپ خود دسترسی پیدا کنید.

 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط نرم افزار و ویژگی های آن را ببینید، و در صورت تمایل جدیدترین نسخه آن را از سایت سرزمین دانلود دریافت کنید.



دانلود نرم افزار تصویربرداری از صفحه ویندوز (برای ویندوز)

Screenshot Captor 4.36.2 Windows

 

 

نرم افزار تصویربرداری از صفحه ویندوز (برای ویندوز) - Screenshot Captor 4.36.2 Windows

 

 

برای عکس گرفتن از صفحه ویندوز میتوانید از دکمه Print Screen استفاده نمایید. ولی این قابلیت پیش فرض ویندوز محدودیت های بسیاری دارد. نرم افزارهای بسیاری برای عکسبرداری از ویندوز تولید شده اند و نرم افزار Screenshot Captor یکی از بهترین نرم افزارها در این زمینه میباشد.

 

با استفاده از این نرم افزار میتوانید از تمام یا قسمتی از یک پنجره عکس بگیرید. یا حتی صفحه را در هنگام عکس گرفتن اسکرول کنید تا تمام محتویات صفحه را شامل شود. (مثل عکس گرفتن از تمام محتوای یک صفحه از یک سایت که طولانی است)

 

همچنین با استفاده از ویرایشگر نرم افزار میتوایند عکس های گرفته شده را ویرایش نمایید.

 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط نرم افزار و ویژگی های آن را ببینید، و در صورت تمایل جدیدترین نسخه آن را از سایت سرزمین دانلود دریافت کنید.


 
 
ديدگاه هاي شما ::.
کد امنیتی رفرش