دانلود بازی Sid Meier’s Civilization V برای کامپیوتر

windows 8 windows 7 opera firefox chrome idm winrar kmplayer kaspersky flashplayer adobe reader

تبلیغات

[-Text3-]

دانلود بازی Sid Meier’s Civilization V برای کامپیوتر

پارسی گیم

دانلود بازی Sid Meier’s Civilization V برای PC

پارسی گیم 26 فروردین 1399 4 دیدگاه 2,502 بازدید

دانلود بازی Sid Meier’s Civilization V برای کامپیوتر

«رم یک‌شبه ساخته نشده است» بدون شک همه ما با این عبارت آشنا هستیم. تمدن‌های زیادی در پیچ‌وتاب تاریخ گسترده بشری پیداشده‌اند و با تمام آن عظمتشان در تاریخ گم‌شده‌اند. پرداختن به تاریخ ایده‌ای فوق‌العاده برای بازی‌های ویدیویی است و سری بازی استراتژیک Civilization توانسته به بهترین شیوه در دل چالش‌هایی بی‌نظیر، رخدادهای تاریخی و تمدن‌های قدیمی را روایت کند و داستان آن‌ها را حتی تا عصر ماهواره‌ها و بمب اتم نیز ادامه دهد. استودیو Firaxis Games در سال 2010 پنجمین و پرطرفدارترین نسخه این سری را به نام بازی Sid Meier’s Civilization V روانه بازار کرد و توانست در سایه‌های نقد مثبت منتقدان، فروشی عالی کسب کند.

در بازی Sid Meier’s Civilization V باید همان ابتدا کشوری که می‌خواهید اداره کنید را انتخاب کنید. هر کشور یک سری مزیت‌ها و یک سری معایب دارد. برای نمونه مملکت ایران داری جنگ‌جویانی شجاع است و در سوی دیگر آلمان در زمان جنگ جهانی دوم غوغا خواهد کرد. با هر بار شروع بازی از عصر حجر شروع به کارخواهید کرد و این شما هستید که تاریخ کشورتان را خواهید ساخت. ازآنجایی‌که بازی به‌صورت استراتژیک نوبتی دنبال می‌شود، باید تمامی تصمیمات و کارهای لازم را انجام دهید و سپس نوبت به حریف می‌رسد که حسابی شمارا اذیت کند. البته دیپلماسی یکی از نقاط مهم بازی است و لازم نیست که حتماً با هر کشوری که به مشکل می‌خورید، سریعاً وارد جنگ شوید بلکه لازم است با افرادی متحد باشید و تعادل قوا را به‌خوبی رعایت کنید.

استفاده از بناهای برجسته دنیا در بازی نیز یکی از بخش جذاب Sid Meier’s Civilization V است. می‌توانید با احداث یک شهر کنار این بناها، مملکت خود را گسترش دهید و آن را برای همیشه میان صفحات تاریخ تثبیت کنید. به بخش‌های مختلفی از یک تمدن توجه شده است و برای نمونه ممکن است یک پیامبر در کشور شما پیدا شود و درنتیجه می‌توانید دینی جدید برای خود برپا کنید. استفاده از جاسوس برای فهمیدن برنامه‌های دشمن و کشورهای حریف نیز بسیار نکته جالبی است. بازی به‌آرامی ما را وارد دوره‌های تاریخی چون قرون‌وسطی و رنسانس می‌کند و بعدازآن به عصر بمب اتم و آی تی می‌رسیم. جدا از آن‌یک سری سناریوهای از پیش تعیین‌شده مانند داستان چنگیز خان مغول نیز وجود دارد که باید همراه او شوید و دنیا را فتح کنید. در این سفر تاریخی با اسم‌های بزرگی چون داریوش و گاندی و ناپلئون روبه‌رو خواهید شد و در کنار موسیقی جذاب بازی، ساعت‌ها سرگرم خواهید شد. این بازی بدون شک یکی از بهترین بازی‌های سبک استراتژی نوبتی است. در این سبک نگاهی به Total War: Three Kingdoms و Age of Wonder: Planetfall بیندازید.

در ادامه برای دانلود بازی Sid Meier’s Civilization V با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows® Vista SP2/ Windows® 7
Processor: Intel Core 2 Duo 1.8 GHz or AMD Athlon X2 64 2.0 GHz
Memory: 2GB RAM
Graphics:256 MB ATI HD2600 XT or better, 256 MB nVidia 7900 GS or better, or Core i3 or better integrated graphics
DirectX®: DirectX® version 9.0c
Hard Drive: 8 GB Free
Sound: DirectX 9.0c-compatible sound card
Note: Optimized for the touch-screen Ultrabook™ device

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows® Vista SP2/ Windows® 7
Processor: 1.8 GHz Quad Core CPU
Memory: 4 GB RAM
Graphics: 512 MB ATI 4800 series or better, 512 MB nVidia 9800 series or better
DirectX®: DirectX® version 11
Hard Drive: 8 GB Free
Sound: DirectX 9.0c-compatible sound card
Note: Optimized for the touch-screen Ultrabook™ device

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Sid Meier’s Civilization V is a 4X video game in the Civilization series developed by Firaxis Games. The game was released on Microsoft Windows in September 2010, on OS X on November 23, 2010, and on Linux on June 10, 2014. In Civilization V, the player leads a civilization from prehistoric times into the future on a procedurally generated map, attempting to achieve one of a number of different victory conditions through research, exploration, diplomacy, expansion, economic development, government and military conquest. The game is based on an entirely new game engine with hexagonal tiles instead of the square tiles of earlier games in the series.

راهنمای دانلود گـزارش خرابی لینـک مشاهده QR گزارش مشکل
ديدگاه هاي شما ::.
کد امنیتی رفرش