دانلود بازیها اخرین بروز شده ۳

windows 8 windows 7 opera firefox chrome idm winrar kmplayer kaspersky flashplayer adobe reader

تبلیغات

[-Text3-]

دانلود بازیها اخرین بروز شده ۳

 

دانلود بازی Prototype 1 – پروتوتایپ 1 برای PC

 

 

Prototype 1

دانلود بازی نمونه اولیه 1 - Prototype 1 برای کامپیوتر

Prototype 1 - نمونه اولیه (پروتوتایپ) یک بازی اکشن جهان باز علمی تخیلی می باشد که توسط Radical Entertainment توسعه و توسط Activision در سال 2009 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. داستان بازی در شهر منهتن تنظیم شده و روایتگر شخصی به نام الکس مرسر می باشد که باید جلوی شیوع یک بیماری به نام بلک لایت، طاعونی که افراد را به هیولاهای خشن و شیطانی تبدیل می کند را بگیرد. در حین Alex Mercer در تلاش است که گذشته خود را کشف کند، در حالی که هم با ارتش آمریکا و هم با نیروی عملیاتی سیاه به نام بلک واچ باید بجنگد.

 

دانلود بازی Dead Man’s Hand نسخه فارسی – دست مرد مرده برای PC

 

 

Dead Man's Hand

دانلود بازی چابک دست دوبله فارسی - Dead Man's Hand برای کامپیوتر

Dead Man's Hand - دست مرد مرده نسخه فارسی یک بازی اکشن تیرانداز اول شخص مبتنی بر بازی های وسترن (غرب وحشی) می باشد که توسط Human Head Studios توسعه و توسط Atari در سال 2004 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. التجون یک اعضای قدیمی گروه Nine بوده و به دلیل خیانت او را از گروه بیرون انداخته و رهبر گروه به او شلیک می کند تا بمیرد.

 

دانلود بازی Soldier of Fortune II Double Helix – سرباز جویای نام و ثروت 2 برای PC

 

 

Soldier of Fortune II Double Helix

دانلود بازی سرباز فورچون 2 - Soldier of Fortune II Double Helix برای کامپیوتر

Soldier of Fortune II Double Helix - سرباز جویای نام و ثروت 2: دو مارپیچ یک بازی اکشن تیراندازی اول شخص می باشد که توسط Raven Software توسعه و توسط Activision در سال 2002 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این نسخه دومین سری از بازیSoldier of Fortune و ادامه نسخه Soldier of Fortune 2000 بوده و با استفاده از موتور id Tech 3 طراحی شده است.

 

دانلود بازی Gorky Zero Beyond Honor – گورکی صفر فراتر از افتخار برای PC

 

 

Gorky Zero Beyond Honor

دانلود بازی گورکی صفر بالاتر از افتخار - Gorky Zero Beyond Honor برای کامپیوتر

Gorky Zero Beyond Honor - گورکی صفر فراتر از افتخار یک بازی اکشن تیراندازی سوم شخص می باشد که توسط Metropolis Software توسعه و توسط JoWooD در سال 2003 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. شما کنترل ستوان کول سالیوان را به عهده خواهید داشت که برای انجام یکسری ماموریت ویژه و امنیتی به اوکراین اعزام می شود.

 

دانلود بازی Rogue Warrior – جنگجوی سرکش برای PC

 

 

Rogue Warrior

دانلود بازی جنگجوی سرکش - Rogue Warrior برای کامپیوتر

Rogue Warrior - جنگجوی سرکش یک بازی ویدیویی تیرانداز اول شخص می باشد که توسط Rebellion Developments توسعه و توسط Bethesda Softworks در سال 2009 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. داستان جنگجوی سرکش مربوط به ریچارد مارکینکو، یک سرباز نیروی دریایی ایالات متحده می باشد که برای مختل کردن موشک های بالستیک کره شمالی به ماموریت اعزام می شود. البته این طرح بر اساس شرح حال زندگی خود ریچارد مارسینکو ساخته نشده است، همچنین صدا گذاری این شخصیت توسط بازیگر معروف میکی رورک انجام شده است.

 

دانلود بازی Stronghold Legends نسخه فارسی – افسانه های قلعه برای PC

 

 

Stronghold Legends

دانلود بازی افسانه قلعه - Stronghold Legends برای کامپیوتر

Stronghold Legends - افسانه های قلعه نسخه فارسی یک بازی رایانه استراتژیک مبتنی بر داستان های اساطیر اروپایی می باشد که توسط Firefly Studios توسعه و توسط 2K Games در سال 2006 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این نسخه سومین سری از بازی هایStronghold و دنباله ای از Stronghold 2 بوده، که در این نسخه علاوه بر کمانداران، نیزه داران و ... نیروهایی همچون غول ها، دوارف ها و موجودات تخیلی مانند اژدها در جنگ ها حضور دارند.

 

دانلود بازی Army Ranger Mogadishu – رنجر ارتش موگادیشو برای PC

 

 

Army Ranger Mogadishu

دانلود بازی رنجر ارتش: موگادیشو - Army Ranger Mogadishu برای کامپیوتر

Army Ranger Mogadishu - رنجر ارتش موگادیشو یک بازی اکشن تیراندازی اول شخص مبتنی بر نیروهای دلتا فورس می باشد که توسط Jarhead Games توسعه و توسط Groove Games در سال 2005 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. شما افسر یک گروه از رنجرهای ارتش که آموزش های ویژه آمریکا را گذراندید.

 

دانلود بازی Deadpool – ددپول برای PC

 

 

Deadpool

دانلود بازی ددپول - Deadpool برای کامپیوتر

Deadpool - ددپول یک بازی اکشن ماجراجویی برگرفته از فیلمی به همین نام می باشد که توسط High Moon Studios توسعه و توسط Activision در سال 2013 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. شخصیت اصلی بازی ددپول می باشد که مردی با قدرت های باور نکردنی است و او در حال انجام ماموریت های جداگانه می باشد. در این گیم هدف اصلی بازیکن وارد شدن به منطقه دشمن و از طریق جنگیدن آنها را نابود کنید.

 

دانلود بازی SWAT 3 Close Quarters Battle – سوات 3 بستن محله نبرد برای PC

 

 

SWAT 3 Close Quarters Battle

دانلود بازی نیروهای ویژه پلیس - SWAT 3 Close Quarters Battle برای کامپیوتر

SWAT 3 Close Quarters Battle - سوات 3 بستن محله نبرد یک بازی تیرانداز تاکتیکی مبتنی بر بازی های ضد تروریستی می باشد که توسط Sierra Entertainment توسعه و توسط Vivendi Games در سال 1999 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این نسخه هفتمین سری از بازی های Police Quest و اولین نسخه از بازی های شخص اول این سری می باشد.

 

دانلود بازی Battlefield 1942 The Road to Rome – بتلفیلد 1942 جاده روم برای PC

 

 

Battlefield 1942 The Road to Rome

دانلود بازی میدان نبرد 1942: جاده روم - Battlefield 1942 The Road to Rome برای کامپیوتر

Battlefield 1942 The Road to Rome - بتلفیلد 1942 جاده روم یک بازی اکشن تیراندازی اول شخص مبتنی بر جنگ جهانی دوم از سری بازی های Battlefield و یک بسته توسعه برای گیم Battlefield 1942 می باشد که توسط Electronic Arts توسعه و در سال 2003 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد.

 

ديدگاه هاي شما ::.
کد امنیتی رفرش