دانلود تمام بازی های جی تی

windows 8 windows 7 opera firefox chrome idm winrar kmplayer kaspersky flashplayer adobe reader

تبلیغات

[-Text3-]

دانلود تمام بازی های جی تی

 

 

 

GTA

دانلود کالکشن بازی اتومبیل دزدی بزرگ – GTA برای کامپیوتر

دانلود تمام نسخه های Grand Theft Auto برای PC

دانلود سری بازی های جی تی ای به همراه نسخه فارسی

GTA (جی تی ای) – Grand Theft Auto (اتومبیل دزدی بزرگ) یک بازی اکشن ماجراجویی جهان باز می باشد که توسط دیوید جونز و مایکل دیلی ایجاد شده است. که بعد ها توسط دن، لسلی بنزیه و سم هوسر توسعه داده شده و انتشار آن نیز به عهده شرکت Rockstar می باشد. همه ی گیمر ها با مجموعه سری بازی های جی تی ای آشنایی کامل دارند و شاید نتوان کسی را پیدا کرد که با مجموعه آشنا نباشد. در این پست از سایت مدرن دانلود پکیج کامل بازی های GTA را به همراه نسخه فارسی برای شما کاربران عزیز آماده نموده ایم.

داستان کل مجموعه تمرکزش بر خلافکارانی می باشد که تلاش می کنند در دنیای مافیایی گروه خود را بالاتر ببرند و انگیزه آن ها نیز در هر سری متفاوت است. شخصیت های گیم ها نیز متشکل از کلود اسپید، تامی ورستی، کارل جانسون، تونی کلبیتز، ویکتور ونس، نیکو بلیک، جانی کلبیتز، هوانگ لی، لوئیز فرناندو لوپز، فرانکلین کلینتون، مایکل دی سنتا و ترور فیلیپس می باشد.

گیم پلی بازی بر روی open world بوده و بازیکن به غیر از پیش بردن داستان اصلی می تواند به ماموریت های جانبی مانند: حالت اکشن و ماجراجویی، مسابقه، تیراندازی، نقش آفرینی، پرسه زدن در شهر، مخفی کاری، رانندگی با وسایل مختلف بپردازد.

GTA 1

Grand Theft Auto اولین نسخه می باشد که در سال 1997 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. تمرکز این نسخه بر بازیکنی می باشد که وظیفه دارد ماموریت های مختلف برای خلافکاران را انجام دهد. نسخه داستانی از سه شهر ایالات متحده تشکیل شده و برای دستیبابی به شهر های دیگر باید به یک نمره مشخص برسید. در نسخه حالت دوربین از بالا بوده و می توانید بازیکن را کنترل کنید.

GTA 2

Grand Theft Auto 2 دومین نسخه از یک بازی اکشن و ماجراجویی جهان باز می باشد که توسط راک استار در سال 1999 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شده و ادامه نسخه قبلی می باشد. داستان در مورد شخصیتی است که در شهر خیالی پرسه می زند و کارهایی خلاف را به هر شکلی برای خلاف کاران انجام می دهد و برای رسیدن به هدف خود به سختی تلاش می کند. پیش این نسخه بسیار زیبا بوده و به یاد ماندنی بوده چرا که شرکت سازنده از صحنه های اکشن زنده استفاده کرده است. این نسخه از نظر منتقدان انتقاد های مخلتفی را دریافت کرده، اما یک موفقیت تجاری مهمی بوده و باعث منتشر و موفق شدن نسخه بعدی شده است.

GTA III

Grand Theft Auto III سومین نسخه از سری بازی های اکشن و ماجراجویی جی تی ای می باشد که توسط DMA Design طراحی و توسط Rockstar منتشر شده و کاملا با نسخه قبل تغییر کرده است. در این سری در یک شهر خیالی به نام Liberty City خواهید بود و کنترل شخصی به نام کلود را به عهده دارید و که نامزدش در یک سرقت از بانک به او خیانت کرده و باعث زخمی شدن و زندانی شدن کلود شد. حالا بازیکن از زندان فرار کرده و قصدا دارد انتقام سختی از نامزدش بگیرد. طراحی دنیای باز به بازیکن اجازه می دهد که آزادانه در شهر پرسه بزند و این نسخه به صورت سوم شخص بوده و کنترل تمامی وسایل نقلیه را می توانید به عهده داشته باشد.

GTA Vice City

Grand Theft Auto: Vice City چهارمین نسخه از این سری بوده که توسط Rockstar North توسعه و توسط Rockstar Games در سال 2002 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. داستان گیم مربوط به سال 1986 در یک شهر خیالی مبتنی بر میامی بوده و شخصیتی به نام تامی ورستی را دنبال خواهید کرد. که پس از گرفتار شدن در یک معامله مواد مخدر و سو قصد به جان او، قصدا دارد تمامی دشمنانش را از بین و یک امپراتوری جنایکار تشکیل دهد.

GTA San Andreas

Grand Theft Auto: San Andreas پنجمین نسخه (بر اساس نسخه های اصلی) بوده که توسط Rockstar در سال 2004 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این نسخه در یک محیط دنیای باز و بسیار بزرگتر نسبت به نسخه های پیشین می باشد و داستان مربوط به یک گانگستر سابق کارل جانسوس معروف به CJ می باشد. با یک تماس به او اطلاع می دهد که مادرش فوت شده است. وقایع بازی مربوط به اوایل دهه 1990 می باشد و سی جی به منظور فاصله گیری از گذشته خود به یک شهر دیگر سفر می کند. او متوجه می شود که مادرش توسط یک باند رقیب کشته است و برای شرکت در مراسم به سن آندریاس بر می گردد. بعد از برگشتن می بیند که پلیس محلی بسیار فاسد بوده و بستگان او نیز در شرایط بسیار سختی هستند، او قصد دارند بماند و انتقام بگیرد.

GTA IV

Grand Theft Auto IV ششمین نسخه (بر اساس نسخه های اصلی) و یازدهمین نسخه (بر اساس نسخه های فرعی) می باشد که توسط Rockstar Games در سال 2008 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این نسخه ورودی از سری قبلی بوده و داستان آن در شهر خیالی لیبر سیتی (مبتنی بر نیویورک) می باشد. سرباز سابق جنگ نیکوبلیک شاهد وقایع وحشت انگیز جنگ بوده که باعث آسیب روحی و روانی وی شده است، او به ایالات متحده مهاجرت می کند که پسر عموی او قول ثروتمند شده را به او می دهد. با این حال واقعیت چیز دیگری است، رومی (پسر عموی Niko Bellic) شخصی بسیار فقیر و دارای شغل ناپایدار و همچنین بدهکار به یکسری افراد خلاف کار است. در حالی که نیکو تلاش می کند به پسر عموی خود کمک کند و آینده امن برای او ایجاد کند که خود گرفتار یک زندگی پر از جرم جنایت می شود.

GTA V

Grand Theft Auto V هفتمین نسخه (بر اساس نسخه اصلی) از یک مجموعه بازی های اکشن و جهان باز جی تی ای می باشد که توسط Rockstar در سال 2015 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این سری پنج سال بعد از نسخه قبلی منتشر شده و داستان آن در لس سانتوس اتفاق می افتد. داستان گیم مربوط به سه شخصیت مختلف Michael، Trevor، Franklin بوده و بازیکن می تواند بین سه شخصیت سوئیج کند و هر کدام از آنها دارای داستان و ماموریت های جداگانه می باشد. همچنین با هم نیز جمع می شود و ماموریت های مشترکی را نیز انجام می دهد. در این سری پیشرفت چشمگیری داشته و نسبت به سری های قبل کاملا متفاوت می باشد و روی به حالت واقع گرایانه تر آورده است.

ديدگاه هاي شما ::.
کد امنیتی رفرش