بهترین بازی جنگ جهانی

windows 8 windows 7 opera firefox chrome idm winrar kmplayer kaspersky flashplayer adobe reader

تبلیغات

[-Text3-]

بهترین بازی جنگ جهانی

دانلود بازی Brothers in Arms Road to Hill 30 نسخه فارسی – برادران در جنگ راه تپه شماره 30 برای PC

Brothers in Arms Road to Hill 30

دانلود هم رزمان: راه تپه شماره 30 دوبله فارسی – Brothers in Arms Road to Hill 30 برای کامپیوتر

Brothers in Arms Road to Hill 30 – برادران در جنگ راه تپه شماره 30 نسخه فارسی یک بازی اکشن تاکتیکی تیرانداز اول شخص مبتنی بر جنگ جهانی دوم می باشد که توسط Gearbox Software توسعه و توسط Ubisoft در سال 2005 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این نسخه اولین سری از Brothers in Arms بوده که وقایع واقعی جنگ نسبت به سایر گیم های مربوط به WWII به نمایش گذاشته و حالا شما در نقش قهرمان داستان مت بیکر فرماندهی لشکر 101 هوابرد آمریکا را به عهده دارید.

باید 10 ماموریت هیجان انگیز مربوط به وقایع تاریخی پس از فرود نرماندی در سال 1944 را به همکاری یک گروه از سربازان خود به انجام برسانید. این جنگ که محیط آن شامل عناصر ایستا و پویا طراحی شده که احساس شرکت در درگیری مسلحانه و وحشیانه را داشته باشید، به یک زرادخانه غنی از سلاح های سبک و سنگین دسترسی و همچنین می توانید از وسایل نقلیه نظامی نیز استفاده کنید.

گرافیک 3 بعدی قادر به بازسازی عکس های واقعی هوایی بوده و تمامی مراحل به صورت واقع گرایانه طراحی شده اند و همچنین چرخه پویای شب و روز به همراه شرایط متغیر آب و هوایی این واقع بینانه و حس هیجان انگیز را افزایش می دهد. به طور مثال می توانید غروب آفتاب یا گودال هایی که پس از باران ایجاد شده را مشاهده کنید.

هم رزمان راه تپه شماره ۳۰ داستان واقعی هنگ پیاده نظام چترباز لشکر 101 هوابرد مشهور که در عملیات D-Day، پشت خطوط آلمان سقوط کرده و بر اساس ماموریت تاریخی Mission Albany طراحی شده، که پلیر برای اساس اقدامات واقعی 101 در نرماندی به پایان می رساند.

برخی از ویژگی های همرزمان در آغوش راه تپه:

  • تیرانداز اول شخص و بازی تاکتیکی
  • کنترل های آسان برای استفاده
  • سربازان با ظاهر و شخصیت منحصر به فرد
  • سیستم هوش مصنوعی بالا
  • قابلیت تک نفره و چند نفره
  • و …

راهنمای نصب

1- آنتی ویروس سیستم را غیرفعال نمایید.

2- فایل Brothers in Arms Road To Hill 30 Farsi.part01.exe را اجرا و نصب نمایید.

3- آیکون ایجاد شده در دسکتاپ را اجرا و لذت ببرید.


کانال تلگرام مدرن دانلود



ديدگاه هاي شما ::.
کد امنیتی رفرش