دانلود بازی تیر اندازی

windows 8 windows 7 opera firefox chrome idm winrar kmplayer kaspersky flashplayer adobe reader

تبلیغات

[-Text3-]

دانلود بازی تیر اندازی

انلود بازی Delta Force 4 Task Force Dagger – دلتا فورس 4 برای PC

 

Delta Force 4 Task Force Dagger

دانلود بازی دلتا فورس: گروه عملیاتی خنجر - Delta Force 4 Task Force Dagger برای کامپیوتر

Delta Force 4 Task Force Dagger - دلتا فورس 4 ضربه خنجر یک بازی اکشن شوتر اول شخص مبتنی بر شبیه سازی نیروهای دلتا می باشد که توسط Zombie Studios توسعه و توسط NovaLogic در سال 2002 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این نسخه چهارمین سری از بازی های Delta Force و یک بسته توسعه مستقل برای Delta Force Land Warrior بوده و بازی سال 2002 در افغانستان تنظیم شده و اولین سری از بازی های درگیری در دنیای واقعی می باشد.

دانلود بازی Airborne Troops Countdown to D-Day برای PC

Airborne Troops Countdown to D-Day

دانلود بازی سربازان هوابرد - Airborne Troops Countdown to D-Day برای کامپیوتر

Airborne Troops Countdown to D-Day - سربازان هوابرد: شمارش معکوس تا روز دی یک بازی اکشن تیراندازی مبتنی بر بازی های جنگ جهانی دوم می باشد که توسط Widescreen Games توسعه و توسط Mud Duck Productions در سال 2005 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد.

دانلود بازی G.B.R Special Commando Unit برای PC

G.B.R Special Commando Unit

دانلود بازی واحد ویژه تکاوران - G.B.R Special Commando Unit برای کامپیوتر

G.B.R Special Commando Unit - واحد ویژه تکاوری جی بی آر یک بازی اکشن شوتر اول شخص مبتی بر بازی های ضد تروریست می باشد که توسط Openoko Entertainment توسعه و توسط Xing Interactive در سال 2008 برای کامپیوتر منتشر شد. با افزایش اقدامات تروریستی در نقاط مختلف جهان، قدرت های بزرگ دولتی با به توافق می رسند که یک سازمان مخفی بین المللی برای از بین بردن گروه های تروریستی ایجاد کنند.

دانلود بازی 25 to Life – بیست و پنج روز زندگی برای PC

25 to Life

دانلود بازی 25 روز زندگی - 25 to Life برای کامپیوتر

25 to Life - بیست و پنج روز زندگی یک بازی رایانه ای تیرانداز سوم شخص مبتنی بر بازی های گانگستری می باشد که توسط Avalanche Software توسعه و توسط Eidos Interactive در سال 2006 برای کامپیوتر منتشر شد. بازی 25 روز زندگی در یک محیط مدرن بوده و به بازیکن این اجازه را می دهد تا در زمان های مختلف در نقش پلیس یا گانگستر بازی کند.

دانلود بازی Just Cause 1 – جاست کاز 1 برای PC

Just Cause 1

دانلود بازی تنها دلیل 1 - Just Cause 1 برای کامپیوتر

Just Cause 1 - جاست کاز 1 یک بازی اکشن ماجراجویی سوم شخص جهان باز می باشد که توسط Avalanche Studios توسعه و توسط Eidos Interactive در سال 2006 برای کامپیوتر منتشر شد. این نسخه اولین سری از بازی های Just Cause بوده و داستان آن مربوط به شخصی به نام ریکو رودریگز (Rico Rodriguez) که عضو یک سازمان ناشناخته به نام Agency می باشد. وظیفه این سازمان تغییر در رژیم است و وظیفه دارد دولت فاسد سن اسسپریتو (San Esperito) را سرنگون کند.

دانلود بازی Cold Zero No Mercy – صفر سرد برای PC

Cold Zero No Mercy

دانلود بازی صفر سرد: نو مرسی - Cold Zero No Mercy برای کامپیوتر

Cold Zero No Mercy - صفر سرد: بدون رحمت یک بازی اکشن زمان واقعی استراتژی می باشد که توسط Encore Software توسعه و توسط Drago Entertainment در سال 2003 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. Cold Zero یک گیم اکشن ماجراجویی است که شما در نقش بازیکنی به نام John McAffrey که عضو سابق SWAT بوده، هستید.

دانلود بازی The Royal Marines Commando – گارد ویژه سلطنتی برای PC

The Royal Marines Commando

دانلود بازی نیروی دریایی گارد سلطنتی - The Royal Marines Commando برای کامپیوتر

The Royal Marines Commando - تفنگداران ویژه سلطنتی یک بازی اکشن تیراندازی اول شخص مبتنی بر جنگ جهانی دوم می باشد که توسط CI Games توسعه و در سال 2008 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. داستان بازی مربوط به سال 1941 و ویران شدن اروپا توسط ماشین های جنگی آلمان بوده است.

دانلود بازی Bionic Commando – کماندو فوق بشری برای PC

Bionic Commando

دانلود بازی بیونیک کماندو - Bionic Commando برای کامپیوتر

Bionic Commando - کماندو فوق بشری یک بازی اکشن تیراندازی سوم شخص مبتنی بر داستان های فانتزی می باشد که توسط Grin توسعه و توسط Capcom در سال 2009 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این نسخه از سری بازی های Bionic Commando بوده و اتفاقات داستان مربوط به 10 سال پس از سری اول بوده و عناصر جدید نیز به بازی اضافه شده است.

دانلود بازی Soldier of Fortune 1 – سرباز جویای نام و ثروت 1 برای PC

Soldier of Fortune 1

دانلود بازی سرباز فورچون 2000 - Soldier of Fortune 1 برای کامپیوتر

Soldier of Fortune 1 - سرباز جویای نام و ثروت 1 یک بازی اکشن تیراندازی اول شخص می باشد که توسط Raven Software توسعه و توسط Activision در سال 2000 برای کامپیوتر منتشر شد. بازیکن نقش خود را به عنوان یک مزدور آمریکا به عهده می گیرد، در حالی که باید سراسر جهان را از یک حادثه نجات دهد.

دانلود بازی Rebel Raiders Operation Nighthawk برای PC

Rebel Raiders Operation Nighthawk

دانلود بازی Rebel Raiders Operation Nighthawk - مهاجمان شورشی: عملیات Nighthawk برای کامپیوتر

Rebel Raiders Operation Nighthawk - مهاجمان شورشی: عملیات Nighthawk یک بازی اکشن مبتنی بر شبیه سازی نبرد های هوایی می باشد که توسط Kando Games توسعه و توسط XS Games در سال 2006 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. بیست عدد جنگنده که هر کدام دارای سلاح های ویژه خود مانند: مسلسل، موشک و ... در دسترس شما قرار دارد.

ديدگاه هاي شما ::.
کد امنیتی رفرش