now gams

windows 8 windows 7 opera firefox chrome idm winrar kmplayer kaspersky flashplayer adobe reader

تبلیغات

[-Text3-]

now gams

دانلود بازی Freedom Fighters – فریدم فایترز برای کامپیوتر

 

 

Freedom Fighters - دانلود بازی Freedom Fighters - فریدم فایترز برای کامپیوتر

دانلود بازی Freedom Fighters – فریدم فایترز برای کامپیوتر

فریدم فایترز یا مبارزان آزادی (به انگلیسی: Freedom Fighters ) با نام اصلی Freedom: The Battle For Liberty Islandیک بازی رایانه‌ای تیراندازی سوم شخص که برای پلی‌استیشن ۲، نینتندو گیم‌کیوب، ایکس‌باکس، مایکروسافت ویندوز موجود است و در تاریخی جایگزین روی می‌دهد. این بازی توسط IO Interactive توسعه و توسط الکترونیک آرتس در سال 2003 منتشر شد.

 

 

دانلود بازی SAS Anti-Terror Force – نیروهای عملیات ویژه

 

 

sas anti terror force - دانلود بازی SAS Anti-Terror Force - نیروهای عملیات ویژه

دانلود بازی SAS Anti-Terror Force – نیروهای عملیات ویژه

SAS Anti-Terror Force یک بازی اکشن و هیجان انگیز است. شما در این بازی عضو تیم نیروهای ویژه هستید که در تیم وظیفه شما حفاظت از اشخاص مهم ، رهایی گروگان ، خنثی بمب و … است. در این بازی شما مبارزه با باند های بزرگ خلافکاری می پردازید. در مرحله اول بازی شما وظیفه نجات جان وزیر و کارکنانش را که توسط باند خلافکاری گروگان گرفته شد را بر عهده دارید. در بازی SAS Anti-Terror Force انواع تجهیزات در اختیار شما قرار داده شده است که شامل 9 قبضه اسلحه  با کارایی مختلف ، نارنجک و سلاح های سرد برای درگیری های تن به تن است. شما عضو گروه هایی همچون SAS بریتانیا , GSG-9 آلمان , GIGN فرانسه هستید. و در آخر یادآور می شویم در جمهموری اسلامی ایران نیز نیروهای وجود دارند که وظایفی گسترده در زمینه عملیات ویژه دارند مانند رهایی گروگان ، ضد شورش ، خنثی بمب ، درگیری با اشرار ، حفاظت از مقامات ارشد کشور که به این نیروها در ایران نیروهای نوپو یا نیروی ویژه پاسداران ولایتکه زیر مجموعه نیروهای یگان ویژه نیروی انتظامی هستند.

 

 

دانلود بازی Medal of Honor Allied Assault دوبله فارسی – مدال افتخار حمله متفقین

 

 

Medal of Honor Allied Assault - دانلود بازی Medal of Honor Allied Assault دوبله فارسی - مدال افتخار حمله متفقین

دانلود بازی Medal of Honor Allied Assault نسخه فارسی – مدال افتخار حمله متفقین

«مدال افتخار حمله متفقین» نسخه دوبله فارسی (انگلیسی: Medal of Honor Allied Assault ) یک بازی ویدئویی در سبک تیراندازی اول شخص است که توسط الکترونیک آرتس و در سال ۲۰۰۲ منتشر شد. «مدال افتخار: حمله متفقین» در پلت‌فرم مایکروسافت ویندوز منتشر شده‌است.نسخه های بعدی این بازی به نام های «مدال افتخار:حمله متفقین:سرنیزه» (انگلیسی: Medal of Honor: Allied Assault:Spearhead) و «مدال افتخار:حمله متفقین:شکستن موانع» (انگلیسی: Medal of Honor: Allied Assault:Breakthrough) هم در سال های ۲۰۰۲ و ۲۰۰۳ (به ترتیب) منتشر شدند.

 

 

دانلود بازی Sniper Elite 2005 – تک تیرانداز نابغه برای کامپیوتر

 

 

Sniper Elite 2005 - دانلود بازی Sniper Elite 2005 - تک تیرانداز نابغه برای کامپیوتر

دانلود بازی Sniper Elite 2005 – تک تیرانداز نابغه برای کامپیوتر

Sniper Elite 2005 با نام شناخته شده Sniper Elite: Berlin 1945 یک بازی سبک اکشن سوم شخص و تیراندازی است که توسط Rebellion توسعه و توسط MC2 در سال 2005 در فرانسه منتشر شد. بعد ساخت بازی این نسخه فروش بسیار بالایی داشته که و همین امر باعث ساخت نسخه های بعدی شد. شما شخصیتی به نام کارل فیربرن یک عامل نفوذی آمریکایی OSS که بعنوان یک تک تیرانداز آلمانی شناخته می شوید. شما به ماموریت برلین در سال 1945 که مصادف با روزهای پایانی جنگ جهانی دوم است اعزام می شوید تا تکنولوژی فناوری هسته ای آلمان ها را قبل از نیروهای شوروی به دست آورید. این بازی دارای صحنه های بسیار زیبا و هیجان انگیز دارد که تیم ایرانی دیتا به شما گیمر های عزیز پیشنهاد می کند این بازی را دانلود نمایید.

 

 

دانلود بازی Battlefield Vietnam – میدان نبرد ویتنام

 

 

Battlefield Vietnam - دانلود بازی Battlefield Vietnam - میدان نبرد ویتنام

دانلود بازی Battlefield Vietnam – میدان نبرد ویتنام

دانلود بازی بتلفیلد ویتنام به همراه تمامی پچ ها

«بتلفیلد ویتنام» ( انگلیسی: Battlefield Vietnam ) یک بازی ویدئویی در سبک تیراندازی اول شخص است که توسعه یافته توسط Digital Illusions در سال ۲۰۰۴ توسط Electronic Arts منتشر شد. این بازی دومین سری از بازی های Battlefield – بتلفیلد است. Battlefield Vietnam بر اساس ویژگی های حوادث جنگ ویتنام ساخته شده است. سبک گیم پلی بازی شبیه Battlefield 1942 است. نوع بازی شبیه جنگ های نامتقارن است دو تیم متفاوت از هم وجود دارد که یکی آمریکا و دیگری ویتنام ، آمریکا با سلاح های : وسایل زرهی ، تانک های سنگین ، بمب افکن ها و هلی کوپتر های مسلح تجهیز شد و در آن طرف ویتنام با سلاح ضد هوایی بسیار توانمند شده است.

 

 

دانلود بازی Counter-Strike Source – کانتر استریک سورس برای کامپیوتر

 

 

Counter Strike Source - دانلود بازی Counter-Strike Source - کانتر استریک سورس برای کامپیوتر

دانلود بازی Counter-Strike Source – کانتر استریک سورس برای کامپیوتر

لینک های دانلود به دستور کارگروه محترم تعیین مصادیق محتوای مجرمانه حذف گردید

Counter-Strike Source ( معمولا به صورت مختصر CSS یا CS:S ) می نامند. بازی کانتر استریک سورس بازسازی شده کامل کانتر استریک 1.6 با استفاده از موتور بازی Source game engine است. اکثر گیمر ها به بازی Counter-Strike ( کانتر استریک ) آشنایی کامل دارند. نحوه بازی به این صورت است که دو تیم مقابل هم بازی می کند. که یک counter-terrorists ( ضد تروریست ) و دیگری terrorists ( تروریست ) است. که هر یک از تیم ها خصوصیات خودشان را دارند.

 

 

دانلود Counter-Strike Collection – مجموعه بازی های کانتر استریک

 

 

Counter Strike collection - دانلود Counter-Strike Collection - مجموعه بازی های کانتر استریک

دانلود Counter-Strike Collection – مجموعه بازی های کانتر استریک

لینک دانلود Counter-Strike Source به دستور کارگره مصادیق محتوای مجرمانه برداشته شد

در این پست از سایت ایرانی دیتا با سری بازی های محبوب کانتر استریک در خدمت شما هستیم. کمتر کسی پیدا میشه بازی کانتر انجام نداده باشه. معمولا جز پرطرفدارترین بازی های تیراندازی است. این بازی رو می توان هم تنهایی با بات ها و یا تحت شبکه بازی کرد. مختصری از بازی کانتر بدانیم : کانتر استرایک (به انگلیسی: Counter-Strike) ، (به اختصار CS) یک بازی رایانه‌ای رزمی تیراندازی اول شخص است که توسط شرکت والو توسعه‌داده می‌شود. این بازی برگرفته از تغییراتی است که توسط مینه لی و جس کلیف بر روی بازی نیمه‌جان انجام شده. بازی پس از انتشار اولین نسخه در سری نسخه‌های دیگری نیز منتشر شد که در حال حاضر شامل کانتر استریک: ۱٫۶ و کانتر استرایک: کاندیشن زیرو و کانتر استرایک: سورس و کانتر استرایک: گلوبال آفنسیو می‌شود.اما محبوب ترین نسخه که مسابقات جهانی دارد کانتر استرایک۱,۶ است. همچنین این بازی به صورت آنلاین در گیم نت‌ها و حتی در خانه‌ها طرفداران بسیاری دارد.و چندین سال است که مسابقات جهانی این بازی در کشورهای مختلف برگزار میشود. برای دیدن توضیحات و دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

 

دانلود بازی Call of Duty World at War دوبله فارسی – ندای وظیفه جهان در جنگ برای PC

 

 

call of duty world at war - دانلود بازی Call of Duty World at War دوبله فارسی - ندای وظیفه جهان در جنگ برای PC

دانلود بازی Call of Duty World at War دوبله فارسی – ندای وظیفه 5: جهان در جنگ

دانلود نسخه فارسی Call of Duty 5 برای کامپیوتر

بازی کال اف دیوتی 5 نسخه فارسی اولین بار توسط وب سایت ایرانی دیتا به طور رایگان منتشر شد

نام: Call of Duty: World at War

ژانر: First-person shooter

توسعه دهنده: Treyarch

منتشر دهنده: Activision

تاریخ انتشار: 2008

Call of Duty World at War نسخه دوبله فارسی یک بازی اکشن تیراندازی می باشد که مبتنی بر جنگ های جهانی دوم است. این نسخه پنجمین سری از بازی Call of Duty است. در این سری اولین بار حالت زامبی فعال شده است. در این گیم کشور های ایالات متحده، امپراطوری ژاپن، اتحاد جماهیر شوروی، آلمان نازی حضور دارند که شما در نقش ایالات متحده و شوروی به مبارزه می پردازید. در شروع بازی ندای وظیفه 5 بازیکن به دست ژاپنی اسیر شده و کمک تیم خود نجات پیدا می کند شما باید به همراه یارانتان به آزادی مناطق اشغال شده بپردازید. در این گیم هوش مصنوعی دشمنان بسیار بالاتر از قبل بوده است، به طور مثال سربازی که زخمی شده خودش را مورد پوشش قرار می دهد.

 

دانلود بازی عملیات انهدام ۱ نبرد فاو

 

 

AmaliyateEnhedam - دانلود بازی عملیات انهدام ۱ نبرد فاو

دانلود بازی عملیات انهدام 1 نبرد فاو برای کامپیوتر

«عملیات انهدام نبرد فاو» روایتی است نو از عملیّات بزرگ و شگرف «والفجر 8» در دوران پر افتخار هشت سال دفاع مقدّس که به حکایت مردمانی نیکو می‌پردازد که جنایتکار ظالمی به نام صدّام به کشور آن‌ها حمله نظامی کرده است و در پی آن، از رزمندگانی یاد می‌کند که برای دفاع از اسلام، تشیّع، و کشورشان ایران بپاخاستند و به دفاع از مرزهای پرگهر خود جان بر کف شدند و جنگ با جنایتکار شتافتند. برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

 

دانلود بازی Max Payne 2 The Fall of Max Payne (نسخه فارسی) – مکس پین ۲ سقوط مکس پین

 

 

Max Payne 2 1 - دانلود بازی Max Payne 2 The Fall of Max Payne (نسخه فارسی) - مکس پین ۲ سقوط مکس پین

دانلود بازی Max Payne 2 The Fall of Max Payne (نسخه فارسی) – مکس پین ۲ سقوط مکس پین

تغییرات – جمعه – ۲۸ فروردین ۱۳۹۴ : نسخه کامل بازی قرار گرفت ، لینک دانلود نیز تصحیح شد.

تغییرات – یکشنبه – ۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ : نسخه دوبله فارسی بازی مکس پین دو قرار گرفت

مکس پین ۲: سقوط مکس پین دوبله فارسی (به انگلیسی: Max Payne 2: The Fall of Max Payne)، یک بازی سبک سوم شخص تیراندازی است از سری مکس پین که توسط Rockstar و رمدی اینترتیمنت ساخته و توسط شرکت راک استار گیمز در سال ۲۰۰۳ برای پلی‌استیشن ۲، ایکس‌باکس، ویندوز منتشر شد.در نسخهٔ دوم بازی مکس پین، او در حین انجام ماموریتش با یکی از افرادی که در جستجوهایش در پی نیکل هورن، به او برخورده بود و گمان می‌کرد او کشته شده‌است، روبرو می‌شود. مکس در جریان ماجراهای بیشتر، عاشق این زن؛ یعنی، «مونا» می‌شود و تا جایی پیش می‌رود که برای نجات جان او، همکار خود را که به او دربارهٔ ارتباطش با جنایتکاران مشکوک شده بود، می‌کشد و….. برای دانلود این بازی زیبا به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

 

دانلود بازی Counter Strike 1.6 Non Steam + آموزش آنلاین بازی کردن

 

 

counter strike 1 - دانلود بازی Counter Strike 1.6 Non Steam + آموزش آنلاین بازی کردن

دانلود بازی Counter Strike 1.6 Non Steam + آموزش آنلاین بازی کردن

لینک های دانلود به دستور کارگروه محترم تعیین مصادیق محتوای مجرمانه حذف گردید

بدون شک شما نیز با بازی معروف و مهیج Counter Strike – کانتراستریک آشنایی دارید و اگر اهل گیم نت باشید چندین بار آن را تجربه کرده اید. تا بحال ده ها نسخه از این بازی عرضه شده است ولی نسخه 1.6 آن از محبوبیت خاصی میان بازی خور ها برخوردار بوده، که همین امر موجب شده هنوز آن را در بسیاری از گیم نت ها بازی کنند. بازی Counter Strike 1.6 کاملا اکشن و سه بعدی بوده و دو تیم متفاوت به نام های Terroritsts و Counter Terrorists دارد.وب سایت ایرانی دیتا امروز بازی counter strike 1.6 non steam رو برای شما دوستان عزیز آماده کرده و امروز به شما خواهیم آموخت که چگونه بازی آنلاین counter strike 1.6 non steam را انجام دهید. به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

 

دانلود بازی Left 4 Dead – چهار بازمانده برای کامپیوتر

 

 

left 4 dead 1 - دانلود بازی Left 4 Dead - چهار بازمانده برای کامپیوتر

دانلود بازی چهار بازمانده – Left 4 Dead برای کامپیوتر

تغییرات – سه شنبه – ۱۸ فروردین ۱۳۹۴ : نسخه کرک شده و NoSteam قرار گرفت.

لفت فور دد (به انگلیسی: Left 4 Dead) یک بازی ترسناک و تیراندازی اول شخص چند نفره، ساخت ه‌شده توسط شرکت والو و با موتور سورس برای مایکروسافت ویندوز و ایکس‌باکس ۳۶۰ است. در این بازی بازیکن باید با انواع و اقسام زامبی روبه‌رو شده و در دسته‌های چهار نفری با آن‌ها بجنگد که خود زامبی‌ها به دسته‌های Smoker ,Hunter,Boomber و Tank تقسیم می‌شوند.

 

 

دانلود بازی Left 4 Dead 2 – چهار بازمانده 2 برای PC

 

 

 

left 4 dead1 - دانلود بازی Left 4 Dead 2 - چهار بازمانده 2 برای PC

دانلود بازی Left 4 Dead 2 – چهار بازمانده 2 برای کامپیوتر

تغییرات – جمعه – ۱۴ فروردین ۱۳۹۴ : آخرین آپدیت بازی قرار داده شد. لینک دانلود نیز تصحیح شد.

منتشر کننده : ایرانی دیتا
توسعه‌ دهنده : شرکت والو
تاریخ انتشار : November 17, 2009
سبک ها : تیراندازی اول شخص

لفت فور دد ۲ (به انگلیسی: Left 4 Dead 2) بازی تیر اندازی اول شخص که توسط کمپانی والو و با موتور بازی سورس طراحی شده. کلا سری بازی های Left 4 Dead از داستان خاصی بهره نمی برند. اما از آنجایی که هر بازی ای برای شروع نیاز به یک بهانه دارد، بازی Left 4 Dead 2 نیز از با یک سوژه بسیار ساده شروع می شود. همانند نسخه قبل شما در شهری قرار دارید که مملو زامبی است و فقط 4 نفر از افراد آن شهر سالم مانده اند. این گروه چهار نفره را سه مرد به نام های کوچ (Coach)، الیس (Ellis)، نیک (Nick) و یک زن به نام راچل (Rochelle) تشکیل می دهد. آقای کوچ یک مربی فوتبال در دبیرستان بوده است. الیس نیز یک مهندس بسیار باهوش است. نیک هم از جمله افرادی است که زیاد جذاب به نظر نمی رسد. او یک فرد خلافکار است که از بد روزگار در این مکان گرفتار شده است. آخرین نفر هم که راچل نام دارد ، یک خبرنگار است که برای شبکه های خبری آن محل کار می کرده است. حال این چهار نفر باید از مکان های مختلف از دست زامبی ها فرار کنند و با همکاری یکدیگر جان سالم به در ببرند.

 

دانلود بازی Call of Duty 4 Modern Warfare دوبله فارسی – ندای وظیفه 4 جنگ مدرن

 

 

call of duty 4 modern warfare - دانلود بازی Call of Duty 4 Modern Warfare دوبله فارسی - ندای وظیفه 4 جنگ مدرن

دانلود بازی Call of Duty 4 Modern Warfare دوبله فارسی – ندای وظیفه 4 جنگ مدرن برای کامپیوتر

نام: Call of Duty 4: Modern Warfare

ژانر: First-person shooter

توسعه دهنده: Infinity Ward

منتشر دهنده: Activision

تاریخ انتشار: 2007

ندای وظیفه 4: جنگاوری نوین نسخه دوبله فارسی (به انگلیسی: Call of Duty 4 Modern Warfare)یک بازی تیراندازی اول شخص ایجاد شده توسط اینفینیتی وارد و منتشر شده توسط اکتیویژن و برای پلی‌استیشن ۳، ویندوز، و ایکس‌باکس ۳۶۰. و بعد از مدتی برای مکینتاش و در پاییز سال ۲۰۰۸ است.

داستان بازی: خالد ال اسد اسلحه‌ای به سمت رئیس جمهور می‌گیرد و او را به قتل می‌رساند. با انتشار این ویدویو ترس دنیا را فرا می‌گیرد. مخوف ترین تروریست خاورمیانه رئیس جمهور را به قتل رسانده و اکنون بر سر حکومت نشسته و قدرت خیلی بیشتری پیدا کرده‌است.

برای انگلستان جالب است که خالد چطور توانسته است چنین قدرتی برای کودتا به دست بیاورد. زیرا در هر حال شکست دادن ارتش یک کشور و زندانی کردن و قتل رئیس جمهورش برای یک تروریست نباید کار راحتی باشد. آیا دستهایی پشت پرده هستند؟

 

 

دانلود بازی Far Cry 4 – فارکرای 4 برای کامپیوتر

 

 

far cry 4 - دانلود بازی Far Cry 4 - فارکرای 4 برای کامپیوتر

دانلود بازی Far Cry 4 – فارکرای 4 برای کامپیوتر

آپدیت 1.8 اضافه شد

لینک های بازی به دستور دبيرخانه كارگروه تعيين مصاديق محتواي مجرمانه حذف شد

فار کرای ۴ (به انگلیسی: Far Cry 4) یک بازی ویدئویی به سبک تیراندازی اول شخص و اکشن ماجراجویی که توسط یوبی‌سافت مونترآل در دست ساخت بوده و بوسیلهٔ یوبی‌سافت قرار است برای مایکروسافت ویندوز، پلی‌استیشن ۳، پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس ۳۶۰ و اکس‌باکس وان منتشر شود. این بازی چهارمین قسمت در سری بازی‌های فار کرای، و دنبالهٔ فار کرای ۳ در سال ۲۰۱۲ است. فار کرای ۴ در ماه نوامبر ۲۰۱۴ در سراسر جهان منتشر شد.

داستان بازی : به Kyrat خوش آمدید. Kyrat بخشی از منطقه هیمالیا است. و تحت سلطه یک پادشاه مستبد و خودخواه قرار دارد. شما برای تحقیق باید به آنجا بروید. داستان بازی روایت گر بخشی از زندگی Ajay Ghale است. که برای یادبود و پخش خاکستر مادرش به زادگاه اصلی خود می رود. از آن طرف هم درگیری های بین دولت و مردم هست که چنگ های چیریکی صورت می گیرد. اما در همین مسیر Ajay Ghale راه زندگی اش عوض می شود. پاگان مین مسبب بدبختی های مردم نپال است او یک حاکم بسیار زورگو است که با جلوی آن را گرفت.

 

 

دانلود بازی Total Overdose – سارقان حرفه ای برای کامپیوتر

 

 

total overdose - دانلود بازی Total Overdose - سارقان حرفه ای برای کامپیوتر

دانلود بازی Total Overdose – سارقان حرفه ای برای PC

Total Overdose (توتال اور دوز) یا (Total Overdose: A Gunslinger’s Tale in Mexico) شناخته می شود. یک بازی در سبک Open World و ماجرایی سوم شخص توسعه توسط Deadline Games و منتشر شده توسط Sci Entertainment در اروپا و Eidos در آمریکا می باشد. این بازی سرشار از هیجان و برخورد ماجرای رومرو کروز است که از طرف یک سازمان مخفی ماموریت دارد به آنجا رفته و هواپیماهای مورد نظر در آن جا را آزاد کند. او برای انجام این کار به کمک شما دشمنان زیادی را از سر راه بر می دارد و هواپیما ها آزاد می کند اما در راه بازگشت دوستانش به او خیانت می کنند و او را از هواپیما با پایین پرتاپ می کنند. پس از کشته شدن او یکی از فرزندانش تصمیم می گیرد انتقام پدرش را از قاتلانش بگیرد. او توانایی های بسیار زیاد دارد مانند تاکتیک های خاص جنگیدن : راه رفتن از روی دیوار ، تیراندازی با سلاح های مختلف در شرایط های مختلف و … همه را دارد.

 

 

دانلود بازی Counter Strike Global Offensive برای PC

 

 

counter strike global offensive - دانلود بازی Counter Strike Global Offensive برای PC

دانلود بازی Counter Strike Global Offensive برای PC

دانلود بازی گروه ضربت: تهاجم جهانی برای کامپیوتر

Counter Strike Global Offensive یا به اختصار CS GO عنوان جدید ترین نسخه از سری بازی های پرطرفدار و مشهور کانتر استرایک بوده که در سال 2012 توسط دو شرکت با نام های Valve Corporation و Hidden Path Entertainment برای PC منتشر شد.این نسخه تفاوت های گرافیکی زیادی نسبت به ورژن گذشته خود کرده و به خوبی میتواند تمامی طرفداران ورژن قبلی خود را شاد کند.گیم پلی CSGO مبتنی بر یک سیستم ساده است که قبلاً هم در دیگر عناوین سری Counter-Strike شبیه به آن را مشاهده کرده ایم. همانند گذشته، دو گروه Terrorist و Counter-Terrorist در بازی وجود دارند که باید در مپ های مختلف بازی با یکدیگر به رقابت بپردازند. اما اینبار آیتم ها، مپ ها، اسلحه ها و بسیاری دیگر از قابلیت های جدید به بازی افزوده شده است. اگر بخواهیم نگاه کلی و اجمالی به گیم پلی CSGO بیندازیم، متوجه می شویم که کمپانی Valve قصد در دگرگونی سبک و نوع گیم پلی بازی نداشته است، بنابراین نمی توان این عنوان را Counter-Strike 2 نامید و قطعاً بار دیگر با یک Spin-Off یا بهتر است بگوییم Remake ای از این سری رو به رو هستیم. همانند عناوین دیگر این سری، در این بازی برای شروع یک کاربر باید سروری درست کند و پس از آن کاربران دیگر می توانند در این سرور وارد شوند و به رقابت با یکدیگر بپردازند و انتخاب کنند که در کدام گروه قرار بگیرند. حداقل تعداد بازیکنان در بخش مولتی پلیر آن، دو نفر است.

 

 

دانلود بازی Line of Sight Vietnam برای کامپیوتر

 

 

Line of Sight Vietnam - دانلود بازی Line of Sight Vietnam برای کامپیوتر

دانلود بازی Line of Sight Vietnam برای کامپیوتر

دانلود مستقیم بازی Line of Sight: Vietnam از سرور سایت

Line of Sight Vietnam در رابطه با یک تک تیرانداز جوان در ترکیب نیروهای ویژه ایالات متحده آمریکا است بنابراین او را به نام (“The Green Berets“) هم می شناسند. جنگ ویتنام یکی از جنگ های پرتلفات بعد از جنگ جهانی دوم است. جنگی که با یک شورش ساده و چند دستگی در کشور ویتنام صورت گرفت و به جنگ بزرگ و خونین بین المللی تبدیل شد. کشور ویتنام در این جنگ به دو دسته شمالی و جنوبی تقسیم شد. در این جنگ هر دو طرف متحدانی برای خود داشتن ، از یک سو ویتنام شمالی : متحدان چین ، شوروی ، کره شمالی و کامبوج جهت حفظ منافع خود و از آن طرف هم ویتنام جنوبی : با متحدان آمریکا ، نیوزلند ، تایلند ، فیلیپین ، استرالیا ، کره جنوبی و پادشاهی لائوس برای منافع اعتقادات خود می جنگیدند. در نهایت ویتنام شمالی به کمک متحدانش توانست نیروهای نظامی ویتنام جنوبی را از این کشور بیرون کند و جهموری سوسیالیستی را تشکیل دهد.

 

 

دانلود بازی Counter-Strike Condition Zero به همراه نسخه فارسی برای PC

 

 

counter strike condition zero - دانلود بازی Counter-Strike Condition Zero به همراه نسخه فارسی برای PC

دانلود بازی Counter-Strike Condition Zero به همراه نسخه فارسی برای کامپیوتر

دانلود رایگان بازی Counter-Strike: Condition Zero همراه با نقشه – Map

کانتر استرایک (به انگلیسی: Counter-Strike) ، (به اختصار CS) یک بازی رایانه‌ ای رزمی تیراندازی اول شخص است که توسط شرکت والو توسعه‌ داده می‌شود. این بازی برگرفته از تغییراتی است که توسط مینه لی و جس کلیف بر روی بازی نیمه‌ جان انجام شده است. بازی پس از انتشار اولین نسخه در سری نسخه‌ های دیگری نیز منتشر شد که در حال حاضر شامل کانتر استریک: ۱.۶ و کانتر استرایک: کاندیشن زیرو و کانتر استرایک: سورس و کانتر استرایک: گلوبال آفنسیو می‌ شود.اما محبوب ترین نسخه که مسابقات جهانی دارد کانتر استرایک۱.۶ است. همچنین این بازی به صورت آنلاین در گیم نت‌ ها و حتی در خانه‌ ها طرفداران بسیاری دارد. و چندین سال است که مسابقات جهانی این بازی در کشور های مختلف برگزار میشود.

بازی Counter-Strike Condition Zero در سال 2004 منتشر شد که برای ساخت آن از موتور GoldSrc Half-Life استفاده شده بود . حالت چند نفره , مدل ها و شخصیت ها , نقشه و دیگر ترفندهای گرافیکی در این نسخه بهبود پیدا کرده بود . بر خلاف نسخه های قبلی , در این نسخه ماموریت های مختلفی وجود دارد که این اجازه را به شما می دهد تا به صورت تک نفره به مبارزه با تروریست ها بپردازید . هرچه به پیش می روید می توانید نقشه های بیشتری را باز کرده اما تمامی اینها لازمه کشتن 3 دشمن در زمان کمتر از 60 ثانیه است .

 

 

دانلود بازی Wolfenstein – بازگشت به قلعه گرگ ها (دوبله فارسی)

 

 

Return to Castle Wolfenstein - دانلود بازی Wolfenstein - بازگشت به قلعه گرگ ها (دوبله فارسی)

دانلود بازی Wolfenstein – بازگشت به قلعه گرگ ها (دوبله فارسی) برای کامپیوتر

دانلود رایگان بازی Return to Castle Wolfenstein با لینک مستقیم از سرور سایت

لینک دانلود تصحیح شد

به درخواست کاربران، نسخه فارسی این بازی به صورت رایگان بر روی وب سایت ایرانی دیتا قرار گرفت

Return to Castle Wolfenstein نام یکی از بهترین های اکشن اول شخص و تیراندازی است که توسط کمپانی Raven Software و ID Software در سال ۲۰۰۱ برای مایکروسافت ویندوز، پلی استیشن 2، ایکس باکس، لینوکس، MorphOS، و مکینتاش منتشر شد. بازگشت به قلعه ولفنشتاین، اغلب به صورت مختصر RtCW هم می نامند. داستان بازی از سربازی روایت میکند که در قلعه نازی ها گرفتار شده است .  نازی هایی که در حال آزمایش و ساخت موجودات فرا طبیعی هستند که بتوانند از آن در جنگ جهانی استفاده کنند و در مقابل کشور های دیگر خودی نشان دهند. اینجاست که شما باید سعی کنید با فرار از قلعه نازی ها با سربازان و موجودات بسیاری مبارزه کنید و آنها را نابود نمایید.

 

ديدگاه هاي شما ::.
کد امنیتی رفرش