مدرون بازی کمپیوتری

windows 8 windows 7 opera firefox chrome idm winrar kmplayer kaspersky flashplayer adobe reader

تبلیغات

[-Text3-]

مدرون بازی کمپیوتری

 

دانلود بازی Knights of Honor نسخه فارسی – شوالیه های افتخار برای PC

 

 

Knights of Honor

دانلود بازی شوالیه های افتخار دوبله فارسی - Knights of Honor برای کامپیوتر

Knights of Honor - شوالیه های افتخار نسخه فارسی یک بازی استراتژی RTS مبتنی بر قرون وسطی می باشد که توسط Black Sea Studios توسعه و توسط Paradox Interactive در سال 2005 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. شما در این بازی به عنوان یک شوالیه از بین 100 حمکران یکی از آنها را انتخاب و بازی را شروع کنید. به عنوان پادشاه وظیفه شماست که ملت خود را در تلاش برای بالا بردن پادشاهی خود هدایت و آنها را به یک قومی قدرتمند تبدیل نمایید.

 

دانلود بازی Instinct 2007 – غریزه برای PC

 

 

Instinct

دانلود بازی غریزه - Instinct برای کامپیوتر

Instinct - غریزه یک بازی اکشن تیراندازی اول شخص مبتنی بر ژانر ترس و وحشت می باشد که توسط Wild Hare توسعه و توسطDigital Spray Studios در سال 2007 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. شما کنترل یکی از سه شخصیت موجود در بازی را به عهده دارید، که محور داستان مربوط به ماجرای واقعی در منطقه کوهستانی کره شمالی است. یک واحد از ارتش نیروی نخبه آمریکا در یک ماموریت نظامی مخفی در کشور کره مستقر می باشد.

 

دانلود بازی The Punisher نسخه فارسی – مجازاتگر برای PC

 

 

The Punisher

دانلود بازی پانیشر دوبله فارسی - The Punisher برای کامپیوتر

The Punisher - مجازاتگر نسخه فارسی یک بازی اکشن ماجراجویی سوم شخص مبتنی بر بازی های مخفی کاری می باشد که توسطVolition توسعه و توسط THQ در سال 2005 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. بازیکن در نقش Frank Castle بوده و بعد از اینکه خانواده وی توسط مافیا کشته می شود، فرانک زندگی خود را به مجازات جنایتکاران اختصاص داد. پلیر کنترل یک شخص بی رحم برای کشتن مجرمان را دارد.

 

دانلود بازی Battlefield 1942 Secret Weapons of WWII – بتلفیلد 1942 راز اسلحه های مخفی جنگ جهانی دوم برای PC

 

 

Battlefield 1942 Secret Weapons of WWII

دانلود بازی بتلفیلد 1942: راز اسلحه های مخفی جنگ جهانی دوم - Battlefield 1942 Secret Weapons of WWII برای کامپیوتر

Battlefield 1942 Secret Weapons of WWII - بتلفیلد 1942: راز اسلحه های مخفی جنگ جهانی دوم یک بازی رایانه اکشن تیراندازی اول شخص مبتنی بر جنگ جهانی دوم که دومین بسته توسعه دهنده Battlefield 1942 می باشد که توسط Electronic Artsتوسعه و در سال 2003 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. بازی میدان نبرد 1942 اسلحه های مخفی جنگ جهانی دوم بسیاری از ویژگی های جدید مانند سلاح های جدید، وسایل نقلیه جدید، نبردها، جناح ها و یک حالت گیم پلی جدید را به بازی اضافه کرده و بیشتر هدف از بین بردن ارتش دشمن می باشد.

 

دانلود بازی Codename Panzers Phase One – اسم رمز پانزرها فاز یک برای PC

 

 

Codename Panzers Phase One

دانلود بازی اسم رمز: پانزرها 2004 - Codename Panzers Phase One برای کامپیوتر

Codename Panzers Phase One - اسم رمز پانزرها فاز یک، بازی ویدیویی استراتژی زمان واقعی مبتنی بر جنگ جهانی دوم می باشد که توسط StormRegion توسعه و توسط CDV Software Entertainment در سال 2004 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این نسخه اولین سری از بازی های Codename Panzers بوده که شامل سه کمپین آلمان، شوروی و متفقین با مجموع 30 ماموریت می باشد. از آنجا که کدنیم پنزر یک بازی تاکتیکی است، بازیکن دیگر نیازی به مدیریت منابع ندارد.

 

دانلود بازی Gun – گان 2005 برای PC

 

 

Gun

دانلود بازی اسلحه - Gun 2005 برای کامپیوتر

Gun - گان (اسلحه) یک بازی اکشن ماجراجویی مبتنی بر بازی های وسترن می باشد که توسط Beenox توسعه و توسط Activision در سال 2005 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. شما در غرب وحشی سال 1987 در نقش کولتون وایت یک هفت تیرکش معروف که پدرش توسط رهبر قبلیه هندی رید منجر کشته شده است. دقیقا قبل از مرگ، پدرتان نشانه ای به شما می دهد که معلوم می شود شما پسرش نیستید.

 

دانلود بازی Ford Racing 1 – مسابقات فورد 1 برای PC

 

 

Ford Racing 1

دانلود بازی مسابقات فورد 2000 - Ford Racing 1 برای کامپیوتر

Ford Racing 1 - مسابقات فورد یک بازی مسابقه ای ماشین مبتنی بر ماشین های شرکت فورد می باشد که توسط Elite Systemsتوسعه و توسط Empire Interactive در سال 2000 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. گیم پلی بازی شبیه به سری Need 4 Speed: Porsche Unleashed بوده ولی با این تفاوت که به جای کنترل ماشین پورشه، ماشین های فورد را کنترل می کنید.

 

دانلود بازی Cold War 2005 – جنگ سرد برای PC

 

 

Cold War

دانلود بازی جنگ سرد 2005 - Cold War برای کامپیوتر

Cold War - جنگ سرد یک بازی ویدیویی اکشن ماجراجویی مبتنی بر مخفی کاری می باشد که توسط Mindware Studios توسعه و توسط DreamCatcher Interactive در سال 2005 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. گیم پلی بازی شبیه به سری Splinter Cell یا Dark Project بوده و از یک سیستم مخفی کاری استفاده شده است. همچنین قابلیت سیستم اختراع که بازیکن می تواند از اشیاء به ظاهر بی فایده ابزار یا سلاح درست کند.

 

دانلود بازی Reservoir Dogs – سگ های شکاری برای PC

 

 

Reservoir Dogs

دانلود بازی سگ های انباری - Reservoir Dogs برای کامپیوتر

Reservoir Dogs - سگ های انباری یک بازی اکشن تیرانداز سوم شخص بر اساس فیلمی به همین نام ساخته کوئنتین تارانتینو می باشد که توسط Volatile Games توسعه و توسط Eidos Interactive در سال 2006 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. بازی همان طرح فیلم را دنبال و فقط آن را گسترش می دهد و وقایع اتفاق افتاده را با جزئیات بیشتر به نمایش می گذارد. در طول داستان شما باید تمام هفت شخصیت اصلی از آقای بلوند تا آقای وایت را بازی کنید.

 

دانلود بازی Dead to Rights 1 – مستقیم به سمت مرگ 1 برای PC

 

 

Dead to Rights 1

دانلود بازی مستقیم به سمت مرگ 1 - Dead to Rights 1 برای کامپیوتر

Dead to Rights 1 - مستقیم به سمت مرگ 1 یک بازی اکشن تیراندازی سوم شخص می باشد که توسط Namco توسعه و توسطHIP Interactive در سال 2003 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. بازیکن در نقش جک اسلات، افسر پلیس شهر گرانت بوده، که با یک تماس معمولی جسد مرده پدرش را پیدا می کند. در حالی که سعی برای پیدا کردن قاتل دارد به قتل های دیگری نیز می رسد. اجرا قانون و وظیفه شناسی اش باعث می شود در مکان های مختلف مانند هتل ها، مجتمع های اداری و حتی زندان به عنوان یک زندانی نفوذ کنند.

 

دانلود بازی Codename Eagle – اسم رمز عقاب برای PC

 

 

Codename Eagle

دانلود بازی اسم رمز: عقاب - Codename Eagle برای کامپیوتر

Codename Eagle - اسم رمز عقاب یک بازی اکشن تیراندازی اول شخص می باشد که توسط Refraction Games توسعه و توسطTalonSoft در سال 2000 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. در سال 1917 تزار قدرتمند روسیه توسط یکی از نزدیکانش ترور شده و پسر تزار توسط ژنرال به عنوان تزار جدید به روسیه معرفی می شود. پیتر (تزار جدید) ملت خود را به یک ماشین جنگی تبدیل می کند و تمام همسایگانش را مورد هجوم قرار می دهد.

 

دانلود بازی Need for Russia – نید فور روسیه برای PC

 

 

Need for Russia

دانلود بازی ماشین های شوروی - Need for Russia برای کامپیوتر

Need for Russia - نید فور روسیه یک بازی مسابقه ای ماشین می باشد که توسط K-Tech توسعه و توسط Layernet در سال2007 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. در این گیم شما با اتومبیل های تولید شده جماهیر شوروی در مناطقی همچون کوهستانی پوشیده از برف به رقابت می پردازید. در حالت حرفه ای 36 بخش با 11 مسیر وجود دارد. این بازی بر اساس موتور گیم 2 Fast Driver بروز رسانی شده که گیم پلی و تجربه بصری خوبی را تضمین می کند.

 

دانلود بازی Devil May Cry 3 Dante’s Awakening – شیطان هم می گرید 3 بیداری دانته برای PC

 

 

Devil May Cry 3 Dante's Awakening

دانلود بازی شیطان هم می گرید 3: بیداری دانته - Devil May Cry 3 Dante's Awakening برای کامپیوتر

Devil May Cry 3 Dante's Awakening - شیطان هم می گرید 3: بیداری دانته یک بازی اکشن ماجراجویی مبتنی بر هک اند اسلش می باشد که توسط Capcom توسعه و در سال 2006 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این نسخه سومین سری از Devil May Cry بوده و داستان آن به قبل از نسخه اول برمی گردد. داستان بازی دویل می کرای مربوط به دو برادر به نام Dante و Vergil بوده که در یک برج Temen-ni-gru روابط ناکار آمد بین دانته و برادرش را مشخص و نمایش می دهد.

 

دانلود بازی Constantine – کنستانتین برای PC

 

 

Constantine

دانلود بازی کنستانتین (جن گیر) - Constantine برای کامپیوتر

Constantine - کنستانتین یک بازی اکشن ماجراجویی مبتی بر بازی فراطبیعی و فیلم به همین نام می باشد که توسط Bits Studiosتوسعه و توسط SCi Games در سال 2005 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. بازی از دید سوم شخص انجام می شود ولی وقتی بازیکن وارد فضای باریک می شود به شخص اول تغییر می کند.

 

دانلود بازی Tekken 1 – تیکن 1 برای PC

 

 

Tekken 1

دانلود بازی تکن 1 - Tekken 1 برای کامپیوتر

Tekken 1 - تیکن 1 یک بازی ویدیویی مبارزه ای می باشد که توسط Namco در 1994 منتشر شد. این نسخه اولین سری از بازیTekken بوده و داستان آن، مبارز قدرتمند Heihachi Mishima پسر پنج ساله خود کازویا میشیما را از یک صخره به پایین پرتاب می کند که اگر کودک مال او باشد از این سقوط زنده خواهد ماند. پسر که بسیار زخمی شده توسط یک شیطان تسخیر می شود و در ازای روحش او را به یک جنگنده ترسناک تبدیل می شود.

 

دانلود بازی Hitman 4 Blood Money – هیتمن 4 خون بها برای PC

 

 

Hitman 4 Blood Money

دانلود بازی هیتمن 4 - Hitman 4 Blood Money برای کامپیوتر

Hitman 4 Blood Money - هیتمن 4 خون بها یک بازی اکشن ماجراجویی مبتنی بر مخفی کاری می باشد که توسط IO Interactiveتوسعه و توسط Eidos Interactive در سال 2006 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این نسخه چهارمین سری از بازی های Hitman بوده و ادامه داستان مامور 47 می باشد. شخصیت اصلی بازی برای انجام ماموریت باید شخصیت ها را بکشد، نگهبانان مسلح، پاسگاههای امنیتی، شاهدان و ... سعی در موفق نشدن شما ماموریت ها دارد.

 

دانلود بازی Code of Honor 2 Conspiracy Island – رمز افتخار 2 جزیره توطئه برای PC

 

 

Code of Honor 2 Conspiracy Island

دانلود بازی رمز افتخار 2: جزیره توطئه - Code of Honor 2 Conspiracy Island برای کامپیوتر

Code of Honor 2 Conspiracy Island - رمز افتخار 2 جزیره توطئه یک بازی اکشن تیراندازی اول شخص می باشد که توسط CI Games در سال 2008 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. کد آف هانر 2 دنباله نسخه قبلی Code of Honor: The French Foreign Legion بوده و بازیکن نقش کلود بوتل، سرباز لژیون خارجی که ما از قبل او را می شناختیم. داستان بازی در فرانسه جزیره گویانا رخ می دهد، جایی که شورشیان به یک پایگاه هسته ای پنهان حمله و درخواست باج می کنند.

 

دانلود بازی Hour of Victory – لحظه پیروزی برای PC

 

 

Hour of Victory

دانلود بازی لحظه پیروزی - Hour of Victory برای کامپیوتر

Hour of Victory - لحظه پیروزی یک بازی اکشن تیراندازی اول شخص مبتنی بر جنگ جهانی دوم می باشد که توسط Nfusionتوسعه و توسط Midway در سال 2008 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این اولین بازی جنگ جهانی دوم بود که از موتور Unreal Engine 3 برای ساخت آن استفاده شد. شما در این گیم می توانید نبردهای مهم و معروف جنگ جهانی دوم را از اروپا تا شمال آفریقا را انجام دهید.

 

دانلود بازی Deadly Dozen – دوازده سرسخت برای PC

 

 

Deadly Dozen

دانلود بازی دوازده مرگبار - Deadly Dozen برای کامپیوتر

Deadly Dozen - دوازده سرسخت یک بازی اکشن تیراندازی اول شخص مبتنی بر جنگ جهانی دوم می باشد که توسط nFusion توسعه و توسط Infogrames در سال 2001 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. البته این عنوان به فیلم مشهور جنگ جهانی دوم The Dirty Dozen نیز اشاره دارد. همانطور که در فیلم نیز گفته شده، شخصیت های اصلی کسانی هستند که محکوم به اعدام یا حبس طولانی می باشند و با انجام ماموریت های خطرناک در جنگ به آنها فرصت بخشش داده می شود.

 

دانلود بازی El Matador – ال ماتادور برای PC

 

 

دانلود بازی ال ماتادور - El Matador برای کامپیوتر

El Matador - ال ماتادور یک بازی اکشن تیراندازی سوم شخص تاکتیکی می باشد که توسط Plastic Reality Technologies توسعه و توسط 1C Company در سال 2006 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. شما کنترل شخصی به نام Victor Corbet مامور DEA را دارید و وظیفه دارد در کلمبیا با باند مواد مخدر نارکومافیا بجنگد. گیم پلی بازی شبیه Max Payne بوده و پلیر می تواند از حالت Bullet و با هدف پرش استفاده کند.

 

 

 

 

Wanted Weapons of Fate

دانلود بازی تحت تعقیب: سلاح های سرنوشت دوبله فارسی - Wanted Weapons of Fate برای کامپیوتر

Wanted Weapons of Fate - تحت تعقیب سلاح های سرنوشت نسخه فارسی یک بازی اکشن تیرانداز سوم شخص مبتنی بر بازی تخیلی و فیلمی به همین نام می باشد که توسط Grin توسعه و توسط Warner Bros Interactive در سال 2009 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. داستان پنج ساعت بعد از وقایع فیلم رخ می دهد، جایی که گیبسون عضوی از گروه برادران شده و راه خود را به عنوان قاتل ادامه می دهد. او در تلاش است که یک ماموریت جدید را ادامه و یک قدرت نامیرا را بدست آورد و سر انجام نیز به کشف حقیقت در مورد خانواده خود بپردازد.

 

دانلود بازی War Times – زمان جنگ برای PC

 

 

War Times

دانلود بازی زمان های جنگ - War Times برای کامپیوتر

War Times - بار جنگ یک بازی رایانه استراتژی زمان واقعی می باشد که توسط Legend Studios توسعه و توسط Strategy First در سال 2004 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. داستان بازی مبتنی بر جنگ جهانی دوم که پلیر وظیفه دارد به عنوان یکی از نیروهای متفقین باید با نیروهای دشمن درگیر و آنها را از بین ببرد. دو کمپین برای گیم در دسترس می باشد که اولی مربوط به متفقین انگلیس، آمریکا و شوری است.

 

دانلود بازی World War II Combat Iwo Jima – جنگ جهانی دوم نبرد ایووجیما برای PC

 

 

World War II Combat Iwo Jima

دانلود بازی جنگ جهانی دوم: نبرد با ایووجیما - World War II Combat Iwo Jima برای کامپیوتر

World War II Combat Iwo Jima - جنگ جهانی دوم نبرد ایووجیما یک بازی اکشن تیراندازی اول شخص مبتنی بر بازی های جنگ جهانی دوم می باشد که توسط Direct Action Games توسعه و توسط Groove Games در سال 2006 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این بازی شامل 10 ماموریت که 3 ماموریت در سایپن بوده و مابقی در ایووجیما انجام می شود.

 

دانلود کالکشن بازی GTA – جی تی ای برای PC

 

 

GTA

دانلود کالکشن بازی اتومبیل دزدی بزرگ - GTA برای کامپیوتر

دانلود تمام نسخه های Grand Theft Auto برای PC

دانلود سری بازی های جی تی ای به همراه نسخه فارسی

GTA (جی تی ای) - Grand Theft Auto (اتومبیل دزدی بزرگ) یک بازی اکشن ماجراجویی جهان باز می باشد که توسط دیوید جونز و مایکل دیلی ایجاد شده است. که بعد ها توسط دن، لسلی بنزیه و سم هوسر توسعه داده شده و انتشار آن نیز به عهده شرکت Rockstar می باشد. همه ی گیمر ها با مجموعه سری بازی های جی تی ای آشنایی کامل دارند و شاید نتوان کسی را پیدا کرد که با مجموعه آشنا نباشد. در این پست از سایت مدرن دانلود پکیج کامل بازی های GTA را به همراه نسخه فارسی برای شما کاربران عزیز آماده نموده ایم.

 

دانلود بازی Söldner Secret Wars – سرباز جنگ های مخفی برای PC

 

 

Söldner Secret Wars

دانلود بازی سرباز: جنگ های مخفی - Söldner Secret Wars برای کامپیوتر

Söldner Secret Wars - سرباز: جنگ های مخفی یک بازی اکشن تیراندازی اول شخص و سوم شخص می باشد که توسط Wings Simulations توسعه و توسط JoWooD در سال 2004 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. بازیکنان می توانند یک سرباز را تحت کنترل خود گیرند و می توانند از وسایل نقلیه زمینی، کشتی، زیردریایی، هواپیما یا جت استفاده کنند. یک نیروی پیدا نظام را می توانید به سلاح های سبک، سنگین، نارنجک، دوربین، دود، تله های بمبی و ... تجهیز کنید.

 

دانلود بازی Elite Forces Navy SEALs – نیروهای نخبه دریایی برای PC

 

 

Elite Forces Navy SEALs

دانلود بازی نیروهای نخبه نیروی دریایی - Elite Forces Navy SEALs برای کامپیوتر

Elite Forces Navy SEALs - نیروهای نخبه: نیروی دریایی یک بازی اکشن تیراندازی اول شخص مبتنی بر بازی های ضد تروریستی می باشد که توسط Jarhead Games توسعه و توسط ValuSoft در سال 2002 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. شما به عنوان یک افسر ویژه نیروی دریایی آمریکا، قرار است به سخت ترین ماموریت ارتش و به خطرناک ترین نقاط جهان نفوذ کنید.

 

دانلود بازی The Operative No One Lives Forever برای PC

 

 

The Operative No One Lives Forever

دانلود بازی عملیات: هیچکس برای همیشه زنده نمی ماند - The Operative No One Lives Forever برای کامپیوتر

The Operative No One Lives Forever - عملیات: هیچ کس برای همیشه زنده نمی ماند به اختصار (NOLF) یک بازی اکشن تیراندازی مخفی کاری مبتنی بر اساس بازی های جاسوسی می باشد که توسط Monolith Productions توسعه و توسط Fox Interactive در سال 2000 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. داستان بازی مربوط به دهه 1960 بوده و به خاطر بازنمایی سبک خود از آن دوران که با روحیه بسیاری از فیلم ها و سریال های جاسوسی آن دهه همخوانی داشته مورد تحسین قرار گرفت.

 

دانلود بازی Castle Strike – اعتصاب قلعه برای PC

 

 

Castle Strike

دانلود بازی اعتصاب قلعه - Castle Strike برای کامپیوتر

Castle Strike - اعتصاب قلعه یک بازی استراتژی تاکتیکی مبتنی بر قرون وسطی می باشد که توسط Related Designs توسعه و توسط Data Becker در سال 2004 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. داستان بازی مربوط جنگ های قرون وسطی بوده و کشورهایی همچون انگلستان، فرانسه و آلمان حضور داشته و می توانید از گزینه مبارزات انتخابی، درگیری و چند نفره (مولتی پلیر) به بازی بپردازید. پلیر نقش یک قهرمان شجاع را در دوره ای که پر از خیانت و نبرد بوده را ایفا می کند.

 

دانلود بازی Desperados Wanted Dead or Alive نسخه فارسی – دسپرادوس زنده یا مرده برای PC

 

 

Desperados Wanted Dead or Alive

دانلود دوبله فارسی دسپرادو: زنده یا مرده - Desperados Wanted Dead or Alive برای کامپیوتر

Desperados Wanted Dead or Alive - دسپرادوس: زنده یا مرده نسخه فارسی یک بازی اکشن استراتژی زمان واقعی مبتنی بر بازی های وسترن می باشد که توسط Spellbound Entertainment توسعه و توسط Infogrames در سال 2001 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. در این بازی شما می توانید تا 6 شخصیت را در غرب وحشی کنترل کنید. شخصیت اصلی گیم جان کوپر یک هفت تیرکش معروف میباشد که وظیفه او به دام انداختن یک غارتگر بدنام به به نام ال دیابلو می باشد.

 

دانلود بازی Chaser 2003 – تعقیب برای PC

 

 

Chaser

دانلود بازی تعقیب: از راه جهنم بجنگید - Chaser برای کامپیوتر

Chaser - تعقیب یک بازی اکشن تیراندازی اول شخص مبتنی بر بازی های عملی و تخیلی می باشد که توسط Cauldron توسعه و توسط JoWooD در سال 2003 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. داستان بازی مربوط به آینده، زمانی که بشریت قصد سکونت در مریخ را دارد. ائتلافی از 36 شرکت برتر صنعتی با توافق هم کنسرسیوم به نام MARSCORP در سال 2036 با دهف آمادی سازی این سیاره انجام می دهند.

 


 
ديدگاه هاي شما ::.
کد امنیتی رفرش