دانلود مجموعه بازی اکشتن جدید ترین آبدیت

windows 8 windows 7 opera firefox chrome idm winrar kmplayer kaspersky flashplayer adobe reader

تبلیغات

[-Text3-]

دانلود مجموعه بازی اکشتن جدید ترین آبدیت

دانلود بازی Crysis 3 – کرایسیس 3 برای PC

Crysis 3

دانلود نسخه کامل بازی کرایسیس 3 (Crysis 3) برای کامپیوتر

Crysis 3 - کرایسیس 3 سومین بخش از بازی تیراندازی اول شخص سری کرایسیس است. بازیکن ها کنترل کاراکتر لورنس پرافت بارنس را که در سری های پیشین نیز وجود داشت را بر عهده دارند ولی در این بخش برای اولین بار او به صورت یک قهرمان بازی نیز ظاهر شده است. بعد از 24 سال از وقایع کرایسیس 2 اتفاقات این سری در سال 2047 اتفاق می افتند. بار دیگر کاراکتر اصلی به لباس ساخته شده از نانوذرات مجهز شده است که به او توانایی های بی نظیری را ارائه می دهد. لورنس شخصیت و خاطرات خود را که در پوشش مخصوص خود ذخیره شده بود و در بدن آلکاتراز، قهرمان قسمت قبلی بازی جذب شده بود باز می یابد و ادراک خود را جایگزین آن می کند.

دانلود بازی Gun Warrior – هفت تیرکش برای PC

Gun Warrior

دانلود بازی گان واریور (Gun Warrior The Rider From Nowhere) برای کامپیوتر

هفت تيرکش - Gun Warrior بازي است که به طور تحسين برانگيزي عناصر RPG، تيراندازي اول شخص (FPS) و ماجراجويي ها را با هم ترکيب مي کند.داستان اين بازي در نيمه دوم قرن نوزدهم در غرب وحشي اتفاق مي افتد و بازيکن نقش (کول تیلغمان) مردي (کابوي) جوياي عدالت و انتقام را بر عهده دارد. هفت تير کش يک بازي تيرانداز اول شخص (FPS) سه بعدي است که در دنياي خشن و وحشيانه غرب وحشي آمريکا رخ مي دهد. در طول سفر مخاطره آميز خود، شما به معني واقعي کلمه با صدها دشمن در جاده روبرو خواهيد شد (و شکست خواهيد خورد) و حتي با دشمنان تان به سبک کابوي هاي غرب وحشي وارد يک دوئل خواهيد شد.

دانلود بازی Rambo The Video Game نسخه فارسی – رمبو برای PC

Rambo The Video Game

دانلود بازی رمبو دوبله فارسی (Rambo The Video Game) برای کامپیوتر

Rambo The Video Game - رمبو 2014 یک بازی اکشن شوتم آپ اول شخص مبتنی بر سری فیلم های رامبو می باشد که توسط Teyon توسعه و توسط Reef Entertainment در سال 2014 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این بازی بر اساس فیلم های اکشن رمبو در سالهای 1982 و 1988 جنگ ویتنام ساخته شده که گیم پلی بازی مبتی بر کانسپت شوتر ریلی بوده و آزادی حرکتی بازیکن ندارد. در عوض دوربین بازیکن را در صفحه راهنمایی کرده و پلیر در دید اول شخص می تواند دشمنان را بکشد، البته به جای کشتن مستقیم حریفان توصیه می شوند آن ها را خلع سلاح کنید و گاهی اوقات این سبک گیم پلی از بخش های مخفی کاری با هم ترکیب شده است.

دانلود بازی GTR FIA GT Racing Game – مسابقات جی تی آر برای PC

GTR FIA GT Racing Game

دانلود بازی مسابقات ماشین جی تی ار (GTR FIA GT Racing Game) برای کامپیوتر

GTR FIA GT Racing Game - مسابقات ماشین جی تی آر یک بازی ماشین شبیه ساز مسابقه ای می باشد که توسط SimBin Development Team توسعه و توسط Infogrames در سال 2004 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این نسخه اولین سری GTRبوده که یکی از واقع بینانه ترین شبیه ساز مسابقات ماشین و با استفاده از مهارت های شخصی خود در برابر بیش از 70 حریف در 10 دور مسابقه افسانه ای می توانید تجربه کسب کنید.

دانلود بازی Chivalry Medieval Warfare – جوانمردی جنگ های قرون وسطایی برای PC

Chivalry Medieval Warfare

دانلود بازی جوانمردی: جنگهای قرون وسطایی به همراه آخرین آپدیت (Chivalry Medieval Warfare) برای کامپیوتر

Chivalry Medieval Warfare یک هک و اسلش متمرکز بر چند نفره است که توسط استوديو تورن بنر (Torn Banner Studios) به عنوان اولین عنوان تجاری طراحي شده است (ايجاد شده است). این بازی در دنیای تخیلی شبیه قرون وسطی تنظیم شده و نبرد گیم پلی مشابه مد Half-Life 2 ، Age of Chivalry را ارائه می دهد. در تاریخ 20 سپتامبر 2012 ، تریلری منتشر شد که تاریخ انتشار آن را 16 اکتبر 2012 تعیین کرد. سازندگان بازي در اين تريلر گفته بودند که این بازی در ابتدا منحصر به فرد PC خواهد بود، اما آنها تاييد کردند که در اکتبر 2014 ، این بازی به (PlayStation 3) و در دسامبر 2014 به ایکس باکس 360 می آید. یک بسته الحاقی مستقل به نام Chivalry Deadliest Warrior در 23 آگوست 2013 به عنوان سریال تلویزیونی Deadliest Warrior اعلام شد و سپس در 14 نوامبر 2013 منتشر شد.

دانلود بازی Command & Conquer Red Alert 1 – فرمان و تسخیر هشدار قرمز برای PC

Command & Conquer Red Alert 1

دانلود بازی فرمان و تسخیر: وضعیت قرمز 1 (Command & Conquer Red Alert 1) برای کامپیوتر

اگر هیتلر هرگز وجود نداشته باشد چه؟ انیشتین در مورد این سوال تأمل کرد و یک ماشین زمان ایجاد کرد تا هیتلر را در جوانی از بین ببرد ، بنابراین از جنگ جهانی دوم جلوگیری، زیرا تاریخ آن را به یاد می آورد. با این حال ، انیشتین یک شر را فقط خلق کرد تا شر دیگری ایجاد کند - زیرا اتحاد جماهیر شوروی استالین اکنون آماده فتح اروپا است ... و متفقین باید جلوی آنها را بگیرند!

دانلود بازی Call of Duty Ghosts نسخه فارسی – ندای وظیفه اشباح برای PC

Call of Duty Ghosts

دانلود بازی ندای وظیفه 10: ارواح دوبله فارسی (Call of Duty Ghosts) برای کامپیوتر

دانلود بازی کال اف دیوتی 10 (Call of Duty 10) نسخه دوبله فارسی برای PC

دهمین عنوان پرفروش در سری شوتر اول شخص. این عنوان توسط استودیوی Infinity Ward، که در حال حاضر بخشی از اکتیویژن است، با همکاری استودیوی Raven Software ساخته شده است. Call of Duty Ghosts دهمین سری از بهترین سری بازی‌های پرفروش (شوتر اول شخص FPS) است که در سال 2003 توسط Activision ساخته شده است.این بازی توسط نویسندگان مجموعه Infinity Ward ساخته شده است و طبق برنامه‌های آن‎ها این بازی آغاز فصل جدیدی است.

دانلود بازی Batman Arkham Asylum – بتمن تیمارستان آرکهام برای PC

Batman Arkham Asylum

دانلود بازی بتمن: ارخام اسیلوم (Batman Arkham Asylum) برای کامپیوتر

بتمن تیمارستان آرکهام (Batman Arkham Asylum) یک بازی اکشن تاریک از سری بازی های این ابرقهرمان محبوب کتاب های کمیک است که توسط استودیوی Rocksteady developer ساخته شده است. داستان بازی حول تقابل بت من و جوکر می گردد. این بازی برای پلتفرم های PC، ایکس باکس 360 و پلی استیشن 3 تولید شده است. در این سری از بازی علاوه بر ویژگی های معمول شوالیه تاریکی بر ویژگی های جدیدی مانند ابزارهای جدید و قابلیت نامرئی شدن تاکید شده است.

دانلود بازی Call of Cthulhu Dark Corners of the Earth – شهر نفرین شده برای PC

Call of Cthulhu Dark Corners of the Earth

دانلود بازی ندای کاتولو: گوشه های تاریک زمین (Call of Cthulhu Dark Corners of the Earth) برای کامپیوتر

کارآگاه جک والترز برای حل پرونده یک فرد گمشده وارد روستای Innsmouth مي شود. اما به زودی او خود را با اسرار وحشتناک ماقبل تاريخ (ماقبل بشريت) و همچنين با ارواحی همراه با حوادث مرموز و اسرار آميز که سالها پیش منجر به زندانی شدن وی در یک بیمارستان روانی شد، مواجه مي بيند. Call of Cthulhu Dark Corners of the Earth يک بازی ترس و بقا (survival horror) در سبک اکشن و ماجراجویی اول شخص است که بر گرفته از افسانه های اچي پي لاوکرفت (نويسنده آمريکايي داستان هاي ترسناک - خيال پردازي و علمي - تخيلي) و داستان کوتاه او "سایه بر سر اینسموث" مي باشد.

دانلود بازی Fuel 2009 – سوخت برای PC

Fuel

دانلود بازی سوخت 2009 (Fuel) برای کامپیوتر

Fuel - سوخت یک بازی موتور و ماشین مسابقه ای می باشد که توسط Asobo Studio توسعه و توسط Codemasters در سال 2009 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. بازی سوخت قصد یک انقلاب در بزرگترین محیطی که تاکنون در مسابقات اتومبیل رانی ایجاد شده را داشته یک میدان شگفت انگیز بدون مرز با اندازه بیش از 5000 مایل مربع را برای کاوش به بازیکن ارائه می دهد. در اینجا می توانید به هر مکانی رفته و مسابقه دهید و همچنین می توانید بدلکاری های بسیار مختلفی را با ده ها سواری مختلف به انجام برسانید.

دانلود بازی Die Hard Trilogy 2 Viva Las Vegas – جان سخت سه گانه 2 برای PC

Die Hard Trilogy 2 Viva Las Vegas

دانلود بازی جان سخت سه گانه 2: زنده با لاس وگاس (Die Hard Trilogy 2 Viva Las Vegas) برای کامپیوتر

Die Hard Trilogy 2 Viva Las Vegas - جان سخت سه گانه 2 زنده با لاس وگاس یک بازی اکشن تیراندازی سوم شخص مبتنی بر فیلم فرقه ای از دام شیشه ای می باشد که توسط n-Space توسعه و توسط Fox Interactive در سال 2000 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این بازی بر اساس مجموعه فیلم های اکشن Die Hard ساخته و مانند نسخه قبلی خود دارای ژانر سه گانه اعم از سوم شخص، تیراندازی و رانندگی می باشد و با این حال جان سخت سه گانه دو داستانی جداگانه بر اساس فیلم دارد. قهرمان داستان ما در آپارتمان خود شهر نیویورک زندگی آرامی داشته، یک روز او از دوستش کنی سینکلر که به تازگی رئیس زندان مسا گراند شده تماس تلفنی دریافت می کند.

دانلود بازی Insane 1 – سوار دیوانه 1 برای PC

Insane 1

دانلود بازی سوار دیوانه 2001 (Insane 1) برای کامپیوتر

Insane 1 - سوار دیوانه 1 شناخته شده (1nsane) یک بازی ماشین سواری مبتنی بر آفرود می باشد که توسط Invictus Games توسعه و توسط Codemasters در سال 2001 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این نسخه اولین سری از Insane بوده که باید در مسابقات خارج از جاده به صورت دیوانه بار از هر مسیری خود را به خط پایان برسانید. نویسندگان بلکه حالت واقع گرایانه را خیلی توسعه نداده اند ولی در عوض بر روی مدل رانندگی دیدنی و بسیار ماهرانه خیلی متمرکز شدند. این اولین بازی کد مسترز بوده که از حالت چنده و شبکه پشتیبانی می کند و بازیکنان می توانند در یک گیم رقیبان خود را برای رتبه بندی جهانی به چالش بکشند.

دانلود بازی Enemy Front – جبهه دشمن برای PC

Enemy Front

دانلود نسخه فشرده جبهه دشمن (Enemy Front) برای کامپیوتر

Enemy Front - جبهه دشمن نسخه فارسی یک بازی اکشن تیراندازی اول شخص مبتنی بر جنگ جهانی دوم می باشد که توسط CI Games توسعه و در سال 2014 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. بازیکن در نقش رابرت هاوکینز یک خبرنگار جنگی آمریکایی که به اروپا آمده و برای روایت تمام وقایع درگیر جنگ شده، اما اولویت Robert Hawkins تغییر کرده و وقتی که با چشم خود بی رحمی نازی ها را دید تصمیم گرفت که به جنبش مقاومت بپیوندد. بازی جبهه مقاومت در داستان جریان قیام ورشو تنظیم شده و سازندگان از خاطرات شخصیت های اصلی برای نشان دادن جنگ در کشورهای دیگر مانند نروژ، فرانسه و آلمان استفاده کردند.

دانلود بازی F.E.A.R 1 نسخه فارسی – ترس 1 برای PC

F.E.A.R

دانلود بازی وحشت 1 دوبله فارسی (F.E.A.R. First Encounter Assault Recon) برای کامپیوتر

F.E.A.R First Encounter Assault Recon - ترس اولین حمله مجدد یک بازی اکشن تیراندازی اول شخص مبتنی بر ژانر ترس و وحشت می باشد که توسط Monolith Productions توسعه و توسط Sierra Entertainment در سال 2005 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این نسخه اولین سری از F.E.A.R که توسط سازندگان سری Shogo: Mobile Armor Division ، The Matrix Online و No One Lives Foreverطراحی شده و FEAR مخفف کلمه First Encounter Assault and Recon که نام واحد نظامی ویژه دولتی برای مبارزه با انواع حساسیت های تروریستی می باشد.

دانلود بازی Harry Potter and the Philosopher’s Stone نسخه فارسی – هری پاتر و سنگ جادو برای PC

Harry Potter and the Philosopher's Stone

دانلود بازی هری پاتر 1 دوبله فارسی (Harry Potter and the Philosopher's Stone) برای کامپیوتر

Harry Potter and the Philosopher's Stone - هری پاتر و سنگ جادو نسخه فارسی همچنین شناخته شده (Harry Potter and the Sorcerer's Stone) یک بازی اکشن ماجراجویی مبتنی بر رمان J.K Rowling's و فیلمی به همین نام می باشد که توسط KnowWonder توسعه و توسط Electronic Arts در سال 2001 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این نسخه اولین سری از Harry Potter و بازیکنان به مدرسه جادوگری هاگوارتز، جایی آنها همه اسرار سحر و جادو مانند بازی کوییدیچ (پرواز با جارو)، راه حل های مختلف برای حل معما و ماموریت ها را می آموزند.

دانلود بازی Crazy Taxi 1 نسخه فارسی – تاکسی دیوانه 1 برای PC

Crazy Taxi 1

دانلود بازی تاکسی دیوانه 1 دوبله فارسی (Crazy Taxi 1) برای کامپیوتر

Crazy Taxi 1 - تاکسی دیوانه 1 یک بازی رانندگی ماشین می باشد که توسط Hitmaker توسعه و توسط Empire Interactive در سال 2002 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این نسخه اولین سری از Crazy Taxi بوده که شما در آن نقش یک راننده تاکسی را به عهده و باید در خیابان های شلوغ مسافر به مقصد برسانید. هدف اصلی کریزی تاکسی این است که مشتریان را در اسرع وقت به سمت مقصد انتخابی ببرید و در طول راه می توان با انجام حرکات مختلف مانند با سبقت و حرکات آکروباتیک پول بدست آورید.

دانلود بازی Big Rigs Over the Road Racing – مسابقات جاده ای کامیون برای PC

Big Rigs Over the Road Racing

دانلود بازی مسابقات کامیون های بزرگ جاده ای (Big Rigs Over the Road Racing) برای کامپیوتر

Big Rigs Over the Road Racing - ماشین های بزرگ در طول جاده مسابقه یک بازی مسابقه ای ماشین می باشد که توسط Stellar Stone توسعه و توسط GameMill Entertainment در سال 2003 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. شما باید یکی از چهار ماشین حمل برای جا به جایی بار انتخاب و با کامیون های شرکت مخالف از طریق زد و خورد برای رسیدن به مقصد مبارزه کنید. پنج دور مجزا برای گیم در نظر گرفته شده و هر کدام آنها دارای مناظر و محیط های خاص خود بوده و در این بین نیز ماشین های پلیس شما را تعقیب و سعی می کنند کامیون تان به مقصد نرسد.

دانلود بازی Cold Fear نسخه فارسی – ترس سرد برای PC

Cold Fear

دانلود بازی ترس سرد دوبله فارسی (Cold Fear) برای کامپیوتر

Cold Fear - وحشت سرد نسخه فارسی یک بازی اکشن تیرانداز سوم شخص مبتنی بر ترس و بقا می باشد که توسط Darkworks توسعه و توسط Ubisoft در سال 2005 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. شما به عنوان نقش تام هانس، یک افسر گارد ساحلی آمریکا می باشد وظیفه دارد تا یک کشتی شکار نهنگ که درخواست کمک کرده بود را بررسی کند. با وارد شدن به کشتی پلیر هیچ خدمه را پیدا نکرده و گسترش داستان Tom Hansen با موجودات عجیب و غریبی روبرو می شود که ظاهرا کلا کشتی را تصرف کرده اند.

دانلود بازی Battlestrike The Road to Berlin – بتل استریک جاده ای به برلین برای PC

Battlestrike The Road to Berlin

دانلود بازی نبرد: جاده ای به برلین (Battlestrike The Road to Berlin) برای کامپیوتر

BattleStrike The Road to Berlin - بتل استریک جاده ای به برلین یک بازی اکشن تیراندازی اول شخص مبتنی بر جنگ جهانی دوم می باشد که توسط CI Games توسعه و در سال 2004 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این نسخه اولین نسخه از Battlestrike بوده که بازیکن در طول جنگ جهانی دوم نقش یک سرباز آمریکایی را در طول 16 ماموریت به عهده دارد. پلیر در موقعیت های مختلفی به صورت نشسته، به طور مثال به عنوان یک تیرانداز هواپیما، تانک، ماشین و ... بوده و فقط قادر به چرخش از سمت چپ به راست و بالعکس البته با قابلیت چرخش 360 می باشد.

دانلود بازی Devil May Cry 4 – شیطان هم می گرید 4 برای PC

Devil May Cry 4

دانلود بازی دانلود بازی دویل می کرای 4 (Devil May Cry 4) برای کامپیوتر

Devil May Cry 4 - شیطان هم میگرید 4 یک بازی اکشن ماجراجویی مبتنی بر هک اند اسلش می باشد که توسط Capcom توسعه و در سال 2008 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این نسخه چهارمین سری از Devil May Cry و ادامه نسخه دویل می کرای 3 بوده که بازخورد های منتقدان به شیطان هم میگرید 4 مثبت و برای درجه سختی، گرافیک و طراحی شخصیت به عنوان یک قهرمان جدید (نرو) مورد تحسین و تمجید قرار گرفت. در ابتدا قرار بود این عنوان یک بازی انحصاری برای PS3 باشد، اما سازندگان تصمیم به گسترش مخاطبان و آن را در رایانه های شخصی، ایکس باکس 360 منتشر کردند. این بار در نقش شخصیت جدید "نرو" بازی می کنید، که به طرز عجیبی به قهرمان کت قرمز قبلی دانته شباهت دارد.


ديدگاه هاي شما ::.
کد امنیتی رفرش