دانود بازی جدید روز aa

windows 8 windows 7 opera firefox chrome idm winrar kmplayer kaspersky flashplayer adobe reader

تبلیغات

[-Text3-]

دانود بازی جدید روز aa

دانلود بازی Specnaz 2 – اسپکناز 2 شکار الیگارشی برای PC

Specnaz 2

دانلود بازی اسپکناز 2 - Specnaz 2: Modern Warrior Special Tactics برای کامپیوتر

Specnaz 2 The Hunt for the Oligarch - اسپکناز 2 شکار الیگارشی یک بازی تیرانداز اول شخص مبتنی بر ضد تروریستی می باشد که توسط Byte Software توسعه و توسط Play Ten Interactive در سال 2008 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. در آینده ای جایگزین کشور روسیه غرق در فساد شده و مقامات دولت از درون تضعیف شده اند و اکنون کسانی که سرمایه دار هستند، همه چیز را اداره می کنند.

دانلود بازی Driver San Francisco نسخه فارسی – درایور سان فرانسیسکو برای PC

Driver San Francisco

دانلود بازی درایور سانفرانسیسکو دوبله فارسی - Driver San Francisco برای کامپیوتر

Driver San Francisco - درایور سان فرانسیسکو نسخه فارسی یک بازی اکشن ماجراجویی رانندگی می باشد که توسط Ubisoftتوسعه و در سال 2011 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این نسخه پنجمین سری از بازی های Driver و داستان آن شش ماه پس از وقوع Driv3r می باشد. جان تانر پلیس مخفی و چارلز جریکو شرور پرسابقه هر دو از حادثه تیراندازی در استانبول جان سالم به در می برند.

دانلود بازی Far Cry 2 – فار کرای 2 برای PC

Far Cry 2

دانلود بازی فریاد 2 (فارکرای 2) - Far Cry 2 برای کامپیوتر

Far Cry 2 - فار کرای 2 یک بازی اکشن تیرانداز اول شخص مبتنی بر بازی های جهان باز می باشد که توسط Ubisoft توسعه و در سال 2008 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این نسخه دومین سری از بازی های Far Cry و در داستان آن در سرزمین های آفریقا اتفاق می افتد. در این سری دو جناح مخالف UFLL و APR در آفریقا با هم سر جنگ داشته و مردم آنجا در وحشت به سر می برند.

دانلود بازی Černaja Metka – برچسب سیاه برای PC

Černaja Metka

دانلود بازی شکارچی برچسب سیاه - Černaja Metka برای کامپیوتر

Černaja Metka - برچسب سیاه (شناخته شده: The Hunt) یک بازی اکشن تیراندازی مخفی کاری مبتنی بر رمان Chernaya Metka می باشد که توسط Orion توسعه و توسط Buka Entertainment در سال 2008 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. در آینده ای نزدیک یک نمایش تلویزیونی جدید روسی به نام شکار محبوب مردم می شود. داستان بازی در مسکو اتفاق خواهد افتاد، زمانی که مفهوم نمایش تلویزیونی به این معنی است که به سیزده نفر به صورت تصادفی برچسب سیاه داده می شود که در صورت انتقال نشدن به افراد دیگر باعث کشته شدن فرد خواهد شد.

دانلود بازی Mofa Racer – مسابقات موفا برای PC

Mofa Racer

دانلود بازی مسابقات موفا - Mofa Racer برای کامپیوتر

Mofa Racer - مسابقات موفا یک بازی رانندگی مسابقه ای سوم شخص می باشد که توسط VIS GbR توسعه و توسط media Verlagsgesellschaft mbH در سال 2008 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. شما با موتور سیکلت و اسکوتر سه حالت مختلف مانند مسابقه تکی، مسابقه زمانی و تورنمت را در شش پیست مانند پارک و مرکز خرید انجام دهید. همچنین در حالت چند نفره محلی می توانید با تقسیم کردن صفحه نمایش به بازی کردن بپردازید.

ود بازی جدی 

ديدگاه هاي شما ::.
کد امنیتی رفرش