بهترین بازی ها تیراندازی روز۱

windows 8 windows 7 opera firefox chrome idm winrar kmplayer kaspersky flashplayer adobe reader

تبلیغات

[-Text3-]

بهترین بازی ها تیراندازی روز۱

دانلود بازی World War II Sniper Call to Victory – تک تیرانداز جنگ جهانی دوم ندای پیروزی برای PC

World War II Sniper Call to Victory

دانلود بازی تک تیرانداز مخفی جنگ جهانی دوم - World War II Sniper Call to Victory برای کامپیوتر

World War II Sniper Call to Victory - تک تیرانداز مخفی جنگ جهانی دوم ندای پیروزی یک بازی اکشن تیرانداز اول شخص مبتنی بر جنگ جهانی دوم می باشد که توسط Groove Games توسعه و توسط Jarhead Games در سال 2004 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این نسخه از سری بازی های Battlestrike بوده و نقش خود را در سالهای 1944 به عنوان سرباز هوابرد بازی می کنید.

دانلود بازی Medal of Honor Pacific Assault – مدال افتخار حمله به اقیانوس آرام برای PC

Medal of Honor Pacific Assault

دانلود بازی مدال افتخار: حمله به اقیانوس آرام - Medal of Honor Pacific Assault برای کامپیوتر

Medal of Honor Pacific Assault - مدال افتخار حمله به اقیانوس آرام یک بازی اکشن تیراندازی اول شخص مبتنی بر جنگ جهانی دوم می باشد که توسط Electronic Arts توسعه و در سال 2004 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این نسخه هفتمین سری از بازی هایMedal of Honor و داستان آن مربوط به جنگ جهانی دوم و در طول جنگ اقیانوس آرام تنظیم شده است.

دانلود بازی Angry Birds 1 – پرندگان خشمگین 1 برای PC

Angry Birds 1

دانلود بازی پرندگان عصبانی 1 - Angry Birds 1 برای کامپیوتر

Angry Birds 1 - پرندگان خشمگین 1 یک بازی استراتژی تیراندازی مبتنی بر بازی های معمایی می باشد که توسط Rovio Entertainmentتوسعه و در سال 2011 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این نسخه اولین سری از بازی های Angry Birds و شبیه عناوینی مانند Crush the Castle بوده، وظیفه بازیکن این است که به پرندگان عصبانی کمک کند تا تخم های خود را که توسط خوک های سبز دزدیده شده را بازیابی کند.

دانلود بازی STALKER Shadow of Chernobyl – استالکر سایه چرنوبیل برای PC

STALKER Shadow of Chernobyl

دانلود بازی استالکر: سایه چرنوبیل - STALKER Shadow of Chernobyl برای کامپیوتر

STALKER Shadow of Chernobyl - استالکر سایه چرنوبیل یک بازی اکشن تیراندازی مبتنی بر ژانر ترس و بقا و برگفته از فیلمی به نام Stalker می باشد که توسط GSC Game World توسعه و توسط THQ در سال 2007 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این نسخه اولین سری از بازی های S.T.A.L.K.E.R بوده، شهر چرنوبیل در اوکراین سال 1986 محل یک حادثه هسته ای شدید و در یک در زمان متناوب به دنبال تلاش برای آبادانی منطقه است.

دانلود بازی Mercenaries 2 World in Flames – مزدوران 2 جهان در آتش برای PC

Mercenaries 2 World in Flames

دانلود بازی مزدوران 2: شعله های جهان - Mercenaries 2 World in Flames برای کامپیوتر

Mercenaries 2 World in Flames - مزدوران 2 جهان در آتش یک بازی اکشن ماجراجویی جهان باز مبتنی بر ضد تروریستی می باشد که توسط Pandemic Studios توسعه و توسط Electronic Arts در سال 2008 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این نسخه دومین سری از بازی های Mercenaries بوده و اولین نسخه منتشر شده PC و دنباله نسخه قبلی می باشد. بازی از دیدگاه سوم شخص با دنیای آزاد در کشور جنگ زده ونزوئلا تنظیم شده است.

دانلود بازی Battlefield Vietnam – بتلفیلد ویتنام برای PC

Battlefield Vietnam

دانلود بازی میدان نبرد ویتنام - Battlefield Vietnam برای کامپیوتر

Battlefield Vietnam - بتلفیلد ویتنام یک بازی اکشن تیراندازی اول شخص مبتنی بر جنگ ویتنام می باشد که توسط Electronic Artsتوسعه و در سال 2004 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این نسخه دومین سری از بازی Battlefield بوده و از نظر گیم پلی کاملا شبیه به نسخه Battlefield 1942 بوده و تنها فرق آن، اینکه در جنگ ویتنام تنظیم و تمامی نقشه ها Ho Chi Minh Trail، Battle of Hue، Ia Drang Valley، Operation Flaming Dart، the Battle of Khe Sanh، Fall of Saigon موجود می باشد.

دانلود بازی NecroVisioN – نکرو ویژن برای PC

NecroVisioN

دانلود بازی نکرو ویژن 2009 - NecroVisioN برای کامپیوتر

NecroVisioN - نکرو ویژن یک بازی اکشن تیرانداز اول شخص مبتنی بر جنگ جهانی اول می باشد که توسط The Farm 51 توسعه و توسط 1C Company در سال 2009 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. بازیکن در نقش سیمون بوکنر سال 1916 در جنگ جهانی اول تنظیم شده و شما به عنوان سرباز آمریکایی اخیرا استخدام ارتش انگلیس شده اید. علاوه بر مبارزه با سربازان آلمانی، سیمون به زودی متوجه می شود باید با نیروهای ماورای طبیعی نیز مانند زامبی، خون آشام ها و شیاطین به مبارزه بپردازد.

دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2010 – PES 2010 برای PC

PES 2010

دانلود بازی PES 2010 - فوتبال تکاملی حرفه ای 2010 برای کامپیوتر

PES 2010 یا Pro Evolution Soccer 2010 حتی شناخته شده به نام World Soccer: Winning Eleven 2010 یک بازی ورزشی فوتبال می باشد که توسط Konami توسعه و در سال 2009 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این نسخه نهمین سری از بازی های PES بوده و لیونل مسی (بازیکن بارسلونا و آرژانتین) برای روی کاور گیم قرار دارد. پی اس 2010 نسبت به سری قبل تغییراتی همچون تصاویر بهبود یافته، انیمیشن و حرکات ها، دریبل و شوت های روی دروازه و مهارت های فردی را به همراه داشته است.

دانلود بازی Kabus 22 – کابوس 22 برای PC

Kabus 22

دانلود بازی کابوس 22 - Kabus 22 برای کامپیوتر

Kabus 22 - کابوس 22 یک بازی اکشن تیراندازی سوم شخص مبتنی بر بازی های ترس و وحشت می باشد که توسط Motion Blur توسعه و توسط Vestel در سال 2006 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. داستان بازی در Kadıköy تنظیم و کنترل سه شخصیت به نام های Demir، Ebru و Inzar را به عهده و باید در آینده ای متناوب با موجودی به نام مادونس مبارزه کنید. سال 2000 بیشتر مردم در خدمت یک فرقه اسرار آمیز و توسط شخصی تسخیر شده اند.

دانلود بازی FlatOut 1 – فلت اوت 1 برای PC

FlatOut 1

دانلود بازی فلت اوت 2005 - FlatOut 1 برای کامپیوتر

FlatOut 1 - فلت اوت 1 یک بازی مسابقه ای ماشین و اکشن می باشد که توسط Vivendi توسعه و توسط Bugbear Entertainment در سال 2005 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. گیم پلی بازی تاکید بر حالت تخریب را دارد و از موتور فیزیکی پیشرفته برخوردار است. 16 ماشین مختلف به همراه 5 پوسته اضافی برای آنها وجود دارد و از طرفی پرت شدن از شیشه جلو بسیار شناخته شده می باشد.



ديدگاه هاي شما ::.
کد امنیتی رفرش