آخرین بروز شده 1399/8/5

windows 8 windows 7 opera firefox chrome idm winrar kmplayer kaspersky flashplayer adobe reader

تبلیغات

[-Text3-]

آخرین بروز شده 1399/8/5

دانلود بازی Spider-Man 1 – مرد عنکبوتی 1 برای PC

Spider-Man 1

دانلود بازی اسپایدرمن 2001 - Spider-Man 1 برای کامپیوتر

Spider-Man 1 مرد عنکبوتی 1 یک بازی ویدیویی اکشن ماجراجویی مبتنی بر سری داستان های کمیک (The Amazing Spider-Man) می باشد که توسط Neversoft توسعه و توسط Activision در سال 2001 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این نسخه اولین سری از بازی هایSpider-Man و از ویژگی های مانند صداپیشگی تلویزیونی برخوردار بوده، اما بر اساس خود انیمیشن دهه 1990 ساخته نشده است.

دانلود بازی Call of Juarez 2006 نسخه فارسی – ندای خوارز برای PC

Call of Juarez 2006

دانلود بازی ندای خوارز 1 دوبله فارسی - Call of Juarez 2006 برای کامپیوتر

Call of Juarez 2006 - ندای خوارز 1 نسخه فارسی یک بازی اکشن تیراندازی ماجراجویی مبتنی بر غرب وحشی می باشد که توسطTechland توسعه و توسط Ubisoft در سال 2006 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این نسخه اولین سری از بازی های Call of Juarezبوده و شباهت زیادی نیز به گیم Gun که داستان آن در غرب وحشی خطرناک و بی رحم تنظیم شده است. ماجرای دو شخصیت به نام بیلی یک پسر جوان و ری یک فرد هفت تیرکش سابق را دنبال خواهید کرد.

دانلود بازی Hellforces – نیروهای جهنمی برای PC

Hellforces

دانلود بازی نیروهای جهنمی - Hellforces برای کامپیوتر

Hellforces - نیروهای جهنمی یک بازی اکشن تیراندازی اول شخص مبتنی بر علمی و تخیلی می باشد که توسط Orion توسعه و توسط GMX Media در سال 2005 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. با از بین رفتن منابع زمین، هنری آلفرد کول بیوفیزیک دان راهی برای قدرت جایگزین یافت تا روح را از بدن انسان استخراج و از روح به عنوان منبع نیرو استفاده کند. بدن های بی روح تبدیل به زامبی شده و موجودات جهنمی شروع به جایگزینی ماهیت بدن آنها به عنوان میزبان کردند.


ديدگاه هاي شما ::.
کد امنیتی رفرش