دانلود بازی Binary Domain برای PC

windows 8 windows 7 opera firefox chrome idm winrar kmplayer kaspersky flashplayer adobe reader

تبلیغات

[-Text3-]

دانلود بازی Binary Domain برای PC

دانلود بازی Binary Domain برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Binary Domain برای PC

پارسی گیم 22 فروردین 1399 11 دیدگاه 2,632 بازدید

دانلود بازی Binary Domain برای کامپیوتر

دنیای آینده بسیار ترسناک است. جایی که فناوری سند همه‌چیز را به اسم خود خواهد زد و انگار قرار است واقعاً شروع به جنگ رباتیک داخل فیلم‌های هالیوودی بکنیم. استودیو Devil’s Details زودتر از همه عصر ماشین‌ها را شروع کرده است و حالا در شوتر جذاب و تیمی Binary Domain وارد دنیایی جدید خواهید شد و این دفعه قرار است کنترل توکیوی آینده را در مقابل تهدیدهای رباتیک به دست بگیرید. کمپانی SEGA باعرضه این بازی در سال 2012 دنیایی نوین را جلوی چشم بازی بازان قرارداد و حالا می‌توانید سوار ماشین زمان شوید و بار دیگر مزه جذاب این بازی را بچشید.

داستان بازی Binary Domain در سال 2080 شروع می‌شود. جایی که تمام دنیا به دلیل گرمایش جهانی زیرآب رفته است و بسیاری از جمعیت جهان کشته‌شده‌اند. حالا سکونت‌گاه‌های خاصی ایجادشده است و البته عصر ربات‌ها نیز شروع‌شده است. انسان‌ها به نیروی کار نیاز دارند و چه چیزی بهتر از یک ربات آماده‌به‌کار؟ همه‌چیز به این خوشی پیش نمی‌رود و به‌یک‌باره یک ربات انسان‌نما که خودش از رفتارش خبر ندارد و توسط یک انسان برنامه‌ریزی‌شده است، وارد منطقه شهری دیترویت می‌شود و فاجعه‌ای به بار می‌آید. حالا آرام همه‌چیز از هم می‌پاشد و شما باید در قالب یک سرباز مخصوص به جنگی بزرگ بپردازید. داستان بازی پر از درون‌مایه‌های فلسفی و سیاسی است و در آخر شمارا با یک سؤال بزرگ مواجه می‌کند، آیا ربات‌هایی که هیچ‌کدام از هویت اصلی‌شان باخبر نیستند باید نابود شوند؟

این تنها داستان بازی نیست که شمارا شگفت‌زده خواهد کرد، گیم پلی بازی Binary Domain از یک سیستم جالب به نام پیامد استفاده می‌کند. این سیستم به شخصیت‌های دیگر اجازه می‌دهد تا شمارا قضاوت کنند و درصورتی‌که کاری ناشایست انجام دهید، حسابتان را برسند. در این میان می‌توانید با دیالوگ‌ها اعتماد دیگران را کسب کنید و البته دستورات نیز به همان اندازه مهم هستند. عملکرد تیمی در این بازی اهمیت بسیار زیادی دارد و به‌عنوان یک فرمانده باید حسابی تیم خود را هدایت کنید و ممکن است یکی به‌فرمان شما گوش ندهد و باید فکر همه‌جا را بکنید. مبارزات در این بازی بسیار هیجان‌انگیز دنبال می‌شوند. سربازان و محیط بازی به بهترین شیوه طراحی‌شده‌اند و درزمانی که بازی‌های ویدیویی تنها یک داستان تکراری و کلیشه‌ای را دنبال می‌کنند، Binary Domain چون شاهزاده رؤیاها پیدا می‌شود. در این سبک می‌توانید نگاهی به Detroit Become Human و Syndicate بیندازید.

در ادامه برای دانلود بازی Binary Domain با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Microsoft Windows 7/Vista/XP
Processor: Intel Core 2 Duo @ 2.66 GHz or AMD equivalent
Memory: 2GB RAM (XP)/3GB RAM (Windows 7 / Vista)
Graphics: NVIDIA GeForce GT220 (512MB) / ATI Radeon HD 2600 XT (512MB)
Hard Drive: 8 GB free hard drive space

سیستم پیشنهادی :

OS: Microsoft Windows 7
Processor: Intel Core i5 @ 2.66 GHz or AMD equivalent
Memory: 3GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 460 (1GB) / ATI Radeon HD 5750 (1GB)
Hard Drive: 8 GB free hard drive space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Binary Domain is a survival horror game developed and published by Capcom. It is a remake of Binary Domain: Nemesis (1999) and follows Jill Valentine and Carlos Oliveira as they attempt to survive a zombie apocalypse while hunted by the intelligent bioweapon Nemesis. It was released on Microsoft Windows, PlayStation 4, and Xbox One on April 3, 2020. It has an online multiplayer mode, Resident Evil: Resistance. The game received generally favorable reviews from critics, with its graphics, presentation, and gameplay receiving commendation, although criticism was directed towards its short length and pace.

راهنمای دانلود گـزارش خرابی لینـک مشاهده QR گزارش مشکل
 

 

پیشنهادهای امروز

Yektanet: Stay Home
ديدگاه هاي شما ::.
کد امنیتی رفرش