آخرین بروز شده ۶قوس سال ۱۳۹۹

windows 8 windows 7 opera firefox chrome idm winrar kmplayer kaspersky flashplayer adobe reader

تبلیغات

[-Text3-]

آخرین بروز شده ۶قوس سال ۱۳۹۹

دانلود بازی Close Combat 1996 – نبرد نزدیک برای PC

Close Combat 1996

دانلود بازی نبرد نزدیک 1 - Close Combat 1996 برای کامپیوتر

Close Combat 1996 - نبرد نزدیک 1996 یک بازی اکشن استراتژی زمان واقعی مبتنی بر جنگ جهانی دوم می باشد که توسط Atomic Games توسعه و توسط Microsoft در سال 1996 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این نسخه اولین سری از Close Combat بوده که داستان آن بین لشکر 29 پیاده نظام ایالات متحده آمریکا و لشکر 352 پیاده نظام آلمان پس از حمله به نرماندی در جنگ جهانی دوم را شبیه سازی می کند. پلیر کنترل یک ارتش هوشمند که رفتار های آن به صورت روانشناختی بوده ( هر سرباز بر اساس شرایط میدان جنگ تصمیم می گیرد و می تواند از دستور سرپیچی کند) را دارد.

دانلود بازی Call of Juarez The Cartel – ندای خوارز کارتل برای PC

Call of Juarez The Cartel

دانلود بازی ندای خوآرز: کارتل - Call of Juarez The Cartel برای کامپیوتر

Call of Juarez The Cartel - ندای خوارز کارتل یک بازی اکشن ماجراجویی تیراندازی اول شخص مبتنی بر گیم های مافیایی می باشد که توسط Techland توسعه و توسط Ubisoft در سال 2011 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این نسخه سومین سری از Call of Juarezبوده و نسبت به نسخه های پیشین از دنیای غرب وحشی و وارد یک دنیای مدرن در لس آنجلس و مکزیک برای مبارزه با کارتل معروف مواد مخدر شده است. داستان ندای خوارز: کارتل حول محور جنگ علیه یک کارتل مواد مخدر می چرخد، پس یک حمله بمبی خونین در ساختمان پلیس آمریکا، مقامات متوجه شدند قاچاقچیان مواد مخدر به درون آژانس فدرال نفوذ کرده اند.

دانلود بازی Call of Duty Black Ops II – ندای وظیفه بلک اپس 2 برای PC

Call of Duty Black Ops II

دانلود بازی ندای وظیفه 9: عملیات سیاه 2 - Call of Duty Black Ops II برای کامپیوتر

دانلود نسخه فشرده Call of Duty 9 به همراه ALL DLC برای PC

Call of Duty Black Ops II - ندای وظیفه 9 بلک اپس 2  (کال اف دیوتی 9) یک بازی اکشن تیراندازی اول شخص مبتنی بر جنگ سرد می باشد که توسط Treyarch توسعه و توسط Activision در سال 2012 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این نهمین سری از Call of Dutyبوده که به دو قسمت تقسیم شده، بخش اول ادامه Call of Duty 7 Black Ops 1 و بخش دوم نیز در سالهای 2025 می گذرد. بازی کال اف دیوتی 9 عملیات سیاه 2 در صحنه ها و محیط های غیرمعمول تنظیم شده، سال 2025 جنگ سرد دیگری آغاز که جناح های مخالف علیه آمریکا و چین هستند.

دانلود بازی Stubbs the Zombie in Rebel Without a Pulse برای PC

Stubbs the Zombie in Rebel Without a Pulse

دانلود بازی استابز زامبی در شورش بدون پالس - Stubbs the Zombie in Rebel Without a Pulse برای کامپیوتر

Stubbs the Zombie in Rebel Without a Pulse - استابز زامبی در شورش بدون پالس یک بازی اکشن مبتی بر داستان های زامبی می باشد که توسط Wideload Games توسعه و توسط Aspyr در سال 2005 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. Stubbs the Zombie یک بازی اکشن سه بعدی بوده که به عنوان یک زامبی با انسان ها به مبارزه و مغز آنها را می خورد. داستان در یک شهر آینده تنظیم شده و در طول یک روز کل شهر را به زامبی تبدیل می کنید.




ديدگاه هاي شما ::.
کد امنیتی رفرش