دانلود بازی Shoot Many Robots برای

windows 8 windows 7 opera firefox chrome idm winrar kmplayer kaspersky flashplayer adobe reader

تبلیغات

[-Text3-]

دانلود بازی Shoot Many Robots برای

دانلود بازی Shoot Many Robots برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Shoot Many Robots برای PC

پارسی گیم 13 فروردین 1399 2 دیدگاه 3,376 بازدید

دانلود بازی Shoot Many Robots برای کامپیوتر

تعدادی باور دارند که جنگ میان ربات و انسان روزی اتفاق خواهد افتاد و آن زمان دیگرکسی نمی‌تواند جلوی آن را بگیرد. به‌هرحال تیراندازی و تکه و پاره کردن این آهن‌قراضه‌ها حس خوبی به انسان منتقل می‌کند و استودیو Demiurge Studios که قبلاً روی بازی‌های بزرگی چون Mass Effect کارکرده است دقیقاً با همین فکر در سال 2012 یک عنوان مخصوص جنگ ربات‌ها را به نام بازی Shoot Many Robots در ژانر اکشن به بازار عرضه کرد این بازی به کمک یوبی سافت عرضه‌شده است و در طول سال‌ها روی پلتفرم‌های مختلفی عرضه‌شده است. حالا می‌توانید سلاح به دست بگیرید و برای آرام کردن اعصاب و روانتان چند ربات را به رگبار ببندید.

بازی Shoot Many Robots درواقع یک عنوان اکشن پلتفرمر است. شما نقش یک شخصیت به نام RV را بر عهده خواهید داشت که چندین آیتم همچون تفنگ، مهمات و یک سلاح کوچک‌تر را حمل می‌کند و آنگاه وارد فاز هجومی می‌شود. به‌طور کل مراحل به‌صورت خطی پیش می‌روند و باید یک سری ربات را از هر مرحله پاک‌سازی کنید تا به مرحله بعدی راه پیدا کنید. در این میان سه نوع مرحله نیز وجود دارد. معمول‌ترین آن‌ها نوعی است که باید از ابتدا تا آخر آن را یک‌نفس بجنگید و آنگاه به پایان برسید. در آخر نیز یک غول مرحله آخر منتظر شما خواهد بود. دیگر مراحل نیز شمارا در یک چالش بقا و پایداری قرار می‌دهند و باید بتوانید در میان انبوهی دشمنانی که به سمت شما حمله می‌کنند، پایدار و محکم بمانید و البته زنده بمانید. درصورتی‌که موج اول را پشت سر بگذارید، موج دوم قطعاً قوی‌تر به سمت شما خواهد آمد.

حریف در سوی دیگر دست روی دست نگذاشته است و آماده به خاک و خون کشیدن شماست. برای همین باید از تمامی فنون و قدرت خود برای دفاع و حمله استفاده کنید. جدا از حالت تک نفره، می‌توانید در بخش داستانی بازی نیز حسابی بگردید و همراه با دوستانتان به کشتن ربات‌ها بپردازید. در آغاز هر مرحله و مسابقه نیز یک سری نوشیدنی‌های انرژی‌زا به شما داده می‌شود که سلامتتان را در حین نبرد بر خواهد گرداند. هنگامی‌که ربات‌ها را در بازی Shoot Many Robots تکه و پار کردید، از آن‌ها سکه و پول جا خواهد ماند و با استفاده از آن می‌توانید سلاح خود را ارتقا دهید یا اینکه سطح شخصیت خود را بهبود بخشید. مانند تمامی بازی‌های پلتفرمر کلاسیک، در پایان هر مرحله به عملکرد شما امتیاز داده می‌شود. بازی برخلاف ظاهرش بسیار جذاب و دوست‌داشتنی است و منتقدان نیز نمرات خوبی به آن داده‌اند. در این سبک نگاهی به Rochard و Shank  بیندازید.

در ادامه برای دانلود بازی Shoot Many Robots با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS:Windows 7
Processor:Intel Core Duo processor or AMD X2
Memory:2 GB RAM
Graphics:ATI Radeon X1600 GTO 256MB / NVIDIA GeForce 7800 GT 256MB
DirectX®:9.0c
Hard Drive:15 GB available space
Sound:Direct Sound Compatible

سیستم پیشنهادی :

OS:Windows 7
Processor:Intel Core Duo processor or AMD X2
Memory:2 GB RAM
Graphics:ATI Radeon X1600 GTO 256MB / NVIDIA GeForce 7800 GT 256MB
DirectX®:9.0c
Hard Drive:15 GB available space
Sound:Direct Sound Compatible

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Shoot Many Robots is an action platformer game. Players start in the character’s RV, where they may equip their character with five items: one weapon that has unlimited ammunition in the game, a special weapon with limited ammo, and hats, pants, and backpacks that can boost performance statistics such as damage given/health or impart special abilities such as slide attacks or a jetpack. They then select a stage to complete, generally following stages in a linear order, but players can return to a previously completed stage.

There are two types of stages. The most common requires the players to make their way through a level from start to finish, often ending on a final boss or a large rush of robots. Checkpoints are laid out through the course, so that if all players die, they will respawn at the last checkpoint passed. The other type of stage is a survival one, where players attempt to withstand several rounds of increasingly difficult enemies; as long as the player makes it through the first wave, they will have succeeded, but gain better rewards for lasting through bonus stages.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي
    • حجم : 689 مگابایت
    • امتیاز :
(امتیاز 3.5 از میانگین رای 2 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )
راهنمای دانلود گـزارش خرابی لینـک مشاهده QR گزارش مشکل
 

 

پیشنهادهای امروز

Yektanet: Stay Home
ديدگاه هاي شما ::.
کد امنیتی رفرش