بروزشده ما۳۳

windows 8 windows 7 opera firefox chrome idm winrar kmplayer kaspersky flashplayer adobe reader

تبلیغات

[-Text3-]

بروزشده ما۳۳

دانلود بازی Command & Conquer 1 – فرمان و تسخیر 1 برای PC

Command & Conquer 1

دانلود بازی فرمان و تسخیر 1997 - Command & Conquer 1 برای کامپیوتر

Command & Conquer 1 - فرمان و تسخیر همچنین شناخته شده (Command & Conquer: Tiberian Dawn) یک بازی ویدیویی استراتژی زمان واقعی می باشد که توسط Westwood Studios توسعه و در سال 1997 برای مایکروسافت ویندوز ویندوز منتشر شد. این نسخه اولین سری از Command & Conquer بوده که داستان جنگ جهانی بین دو جناح طرح دفاع از سازمان بین الملل و یک سازمان مبارز فرقه به نام برادران نود به رهبر کین مرموز برای کنترل Tiberium، ماده مرموزی که به آرامی در سراسر جهان پخش شده رقابت می کنند. شما می توانید یکی از هر دو ابر قدرت را می توانید انتخاب نمایید، که هر دو دارای واحد و تجهیزات های مختلف و همچنین دارای یک کمپین محنصر به فرد می باشند.

دانلود بازی Metal Gear Solid 2000 – متال گیر سالید برای PC

Metal Gear Solid 2000

دانلود بازی متال گیر سالید - Metal Gear Solid 2000 برای کامپیوتر

Metal Gear Solid 2000 - متال گیر سالید 1 به اختصار MGS یک بازی اکشن ماجراجویی مبتنی بر مخفی کاری می باشد که Konamiتوسعه و در سال 2000 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این نسخه از سری بازی های Metal Gear Solid و اولین نسخه ای، که برای ویندوز منتشر شده است. داستان در آینده ای نزدیک اتفاق می افتد و در مورد یک حمله سازمان تروریستی بوده و که شما به عنوان یک نیروی ویژه باید به پایگاه مخفی آنان نفوذ کنید.

دانلود بازی Turok 2008 نسخه فارسی – توراک برای PC

Turok 2008

دانلود بازی شکارچی دوبله فارسی - Turok Final Edition 2008 برای کامپیوتر

Turok 2008 - توراک نسخه فارسی یک بازی اکشن تیراندازی اول شخص مبتنی بر داستان های کمیک می باشد که توسط Propaganda Games توسعه و توسط Disney Interactive Studios در سال 2008 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این بازی به صورت آزادنه و بر اساس مجموعه کتاب های کمیک به همین عنوان ساخته شده و ارتباطی با داستان های قبلی ندارد. بازیکن نقش جوزف توروک را به عهده، که عضو یک تیم اعزامی فضایی برای دستگیری ژنرال رولند کین، افسر سابق توروک از ماموریت او می باشد.



ديدگاه هاي شما ::.
کد امنیتی رفرش