دانلود بازی Spider-Man The Movie – مرد عنکبوتی 2002 برای PC

windows 8 windows 7 opera firefox chrome idm winrar kmplayer kaspersky flashplayer adobe reader

تبلیغات

[-Text3-]

دانلود بازی Spider-Man The Movie – مرد عنکبوتی 2002 برای PC

دانلود بازی Spider-Man The Movie – مرد عنکبوتی 2002 برای PC

Spider-Man The Movie

دانلود بازی اسپایدرمن 2002 (Spider-Man The Movie Video Game) برای کامپیوتر

Spider-Man The Movie – مرد عنکبوتی 2002 یک بازی اکشن ماجراجویی سوم شخص مبتنی بر داستان های کمیک و فیلمی به همین نام می باشد که توسط Treyarch توسعه و توسط Activision در سال 2002 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این نسخه دومین سری ازSpider-Man که بر اساس خود فیلم ساخته شده و داستان آن مربوط به پیتر پارکر، نوجوانی خوش قلب که در سن جوانی یتیم شده و در نیویورک با عمه و عموی خود زندگی می کند.

در یک سفر علمی از طرف مدرسه به یک موسسه تحقیقاتی می رود و پیتر توسط یک عنکبوت مهندسی ژنتیک گزیده شد و به زودی متوجه می شود که ناگهان بینایی او کامل و بدنش از قبل کاملا عضلانی تر شده است. او اکنون دارای قدرت های باور نکردنی است و دستانش به طرز عجیبی قابلیت چسبندگی دارد.

حالا او می آموزد چطور از قدرت عنکبوب استفاده و کنترل کند، حالا اسپایدرمن شگفت انگیز تبدیل شده تا از شهر در برابر شرارت ها و حوداث خطرناک مواظبت کند. این بازی به طور کلی نظرات مثبتی دریافت کرده، اگر چه در برخی در صداگذاری و کنترل دوربین یکسری انتقادات داشتند. به دنبال همین گیم مرد عنکبوتی 2 در سال 2004 برای تبلیغ فیلم دوم و مرد عنکبوتی 3 برای تبلیغ فیلم سوم در سال 2007 نیز منتشر شدند.

همانند نسخه قبلی Spider-Man 2001 بازی مبتنی ضرب و شتم بوده و بیشتر سطوح در داخل یک خانه است، البته سطح خارج از خانه نیز وجود داشته و در میان آسمان خراش های نیویورک می توانید از بین این ساختمان ها با استفاده از تارهای خود عبور کنید، که البته استفاده نکردن از تار و سقوط از ارتفاع باعث مرگ فوری خواهد شد.

همچنین سیستم امتیاز نیز فعال بوده و جنبه های مختلفی مانند زمان (انجام مرحله در یک تایم مشخص)، کامل (بدون هیچ آسیبی طی کنید)، سبک (استفاده از ترکیب های مختلف مبارزه) تاثیر گذار در امتیاز می باشد. همچنین برخی از لول ها نیز جنبه های دیگری مانند اسرار (کشفت یک منطقه مخفی)، مبارزه (شکست همه دشمنان)، مخفی کاری (شناسایی نشدن توسط دشمنان) نیز تاثیر گذار است.

سیستم مورد نیاز

CPU: Pentium or Athlon 600MHz Processor

RAM: 128MB RAM

GPU: 16MB DirectX compatible 3D Accelerated Video Card

OS: Windows 98/ME/2000/XP

Store: 827MB Hard Disk Space

ODD: 4X CD-ROM Drive

راهنمای نصب

فایل فشرده را اکسترکت و SpiderMan.exe را اجرا نمایید.

ديدگاه هاي شما ::.
کد امنیتی رفرش