دانلود بازی جنگی

windows 8 windows 7 opera firefox chrome idm winrar kmplayer kaspersky flashplayer adobe reader

تبلیغات

[-Text3-]

دانلود بازی جنگی


دانلود بازی منطقه ممنوعه (برای کامپیوتر)

Restricted Area PC Game

(تست شده توسط سرزمین دانلود)

 

 

بازی منطقه ممنوعه (برای کامپیوتر) - Restricted Area PC Game

 

 

Restricted Area بازی در سبک اکشن و جنگی با دید از بالا و حجم کم است که توسط شرکت JunyJell ساخته و به وسیله همین شرکت در سال 2020 برای کامپیوتر منتشر شده است.

 

داستان بازی Restricted Area در یک جهان آخرالزمانی جریان دارد که یک بیماری همه گیر باعث بوجود آمدن زامبی هایی خطرناک شده است.

 

داستان بازی از جایی شروع میشود که شما در این دنیای پر از هرج و مرج یکی از بازماندگان هستید و در زمانی که کاملا نا امید شده اید یک هواپیمای نظامی در نزدیکی محل سکونت شما سقوط میکند که مملو است ازسلاح های مختلف و مهمات که میتوانید از آنها برای نابود کردن زامبی ها استفاده کنید.

 

در گیم پلی بازی شما باید راکت ها و نارنجک انداز و سلاح های مختلف را از دل این هواپیما بیرون بکشید و شروع به کشتار زامبی ها کنید. در بازی شما به شهرهای مختلفی سفر خواهید کرد و به هر منطقه ای که وارد میشوید باید یک بخش امن را برای خود انتخاب کرده و شروع به پاکسازی اطراف آن کنید.

 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط بازی و بخشی از ویژگی های آن را ببینید.




بازی جنگ فریمن (برای کامپیوتر) - Freeman Guerrilla Warfare PC Game

دانلود بازی جنگ فریمن (برای کامپیوتر)

Freeman Guerrilla Warfare PC Game

(تست شده توسط سرزمین دانلود)

 

 

بازی جنگ فریمن (برای کامپیوتر) - Freeman Guerrilla Warfare PC Game

 

 

Freeman Guerrilla Warfare بازی در سبک اکشن و جنگی با دید اول شخص است که توسط شرکت KK Game Studio ساخته و به وسیله همین شرکت در سال 2019 برای کامپیوتر منتشر شده است.

 

در بازی Freeman Guerrilla Warfare شما در نقش یک فرمانده به بازی میپردازید و وظیفه دارید گروهی که در اختیار دارید را مسلح کرده و آموزش دهید و با استفاده از آنها در مقابل دشمنان خود بایستید و به نبرد بپردازید.

 

در گیم پلی بازی شما باید پول بدست آورده و ارتشی قدرتمند بسازید و شهرهای کوچک و بزرگی را احداث کرده و دنیای اطراف خود را با استراتژی های هوشمندانه فتح کنید.

 

نبردهای بازی به صورت واقعگرایانه ساخته شده است و دشمنان شما از هوش مصنوعی بالایی برخوردار هستند. دشمنان شما به واسطه هوش مصنوعی بالایی که دارند شما را محاصره میکنند، داخل ساختمان ها مخفی میشوند و به ظاهر عقب نشینی میکنند اما هدف آنها فریب دادن و نابودی شماست.

 

در بازی شاهد گروه های نظامی و شبه نظامیان تروریستی بسیاری خواهید بود که تا دندان مسلح هستند و هر لحظه خطری برای شما محسوب میشوند. با پیشرفت در بازی میتوانید سرباز استخدام کنید، روستاهای و شهر های مختلف را تصرف کنید و منطقه تحت سلطه خود را افزایش دهید.

 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط بازی و بخشی از ویژگی های آن را ببینید.


ديدگاه هاي شما ::.
کد امنیتی رفرش