ذانلود بازی مود شده ما

windows 8 windows 7 opera firefox chrome idm winrar kmplayer kaspersky flashplayer adobe reader

تبلیغات

[-Text3-]

ذانلود بازی مود شده ما

دانلود بازی Turok 2008 نسخه فارسی – توراک برای PC

Turok 2008

دانلود بازی شکارچی دوبله فارسی - Turok Final Edition 2008 برای کامپیوتر

Turok 2008 - توراک نسخه فارسی یک بازی اکشن تیراندازی اول شخص مبتنی بر داستان های کمیک می باشد که توسط Propaganda Games توسعه و توسط Disney Interactive Studios در سال 2008 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این بازی به صورت آزادنه و بر اساس مجموعه کتاب های کمیک به همین عنوان ساخته شده و ارتباطی با داستان های قبلی ندارد. بازیکن نقش جوزف توروک را به عهده، که عضو یک تیم اعزامی فضایی برای دستگیری ژنرال رولند کین، افسر سابق توروک از ماموریت او می باشد.

دانلود بازی Need for Speed Underground – جنون سرعت مسابقات زیر زمینی برای PC

Need for Speed Underground

دانلود بازی نید فور اسپید: آندرگراند - Need for Speed Underground 2003 برای کامپیوتر

Need for Speed Underground - جنون سرعت مسابقات زیر زمینی به اختصار (NFSU) یک بازی ماشین مسابقه ای می باشد که توسط Electronic Arts توسعه و در سال 2003 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این نسخه هفتمین سری Need For Speed که حول محور مسابقه های غیرقانونی شبانه با اتومبیل های وارداتی کاملا سفارشی و تحت بسیار شدید فیلم سریع و خشن می باشد. بازیکن می تواند ماشین مسابقه خود را تقریبا از ابتدا با صدها قطعه مجاز واقعی و تعدادی زیادی ماشین از جمله RX-7 مزدا تا GT-R نیسان آماده سازی کند.

دانلود بازی BloodRayne 1 – خوش آشام 1 برای PC

BloodRayne 1

دانلود بازی خون آشام 2003 - BloodRayne 1 برای کامپیوتر

BloodRayne 1 - خون آشام 1 نسخه فارسی یک بازی اکشن ماجراجویی مبتنی بر جنگ جهانی اول می باشد که توسط Terminal Realityتوسعه و توسط Majesco Entertainment در سال 2003 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این نسخه اولین سری از BloodRayne بوده که داستان آن در دهه 1930 تنظیم و عامل یک خون آشام را برعهده داریم. نقش اصلی یک انسان عادی نبوده، بلکه ترکیبی از انسان و یک خون آشام است.

دانلود بازی Crysis 2 نسخه فارسی – کرایسیس 2 برای PC

Crysis 2

دانلود بازی کرایسیس 2 دوبله فارسی - Crysis 2 برای کامپیوتر

Crysis 2 - کرایسیس 2 نسخه فارسی یک بازی اکشن تیراندازی اول شخص مبتنی بر گیم های علمی و تخیلی می باشد که توسطCrytek توسعه و توسط Electronic Arts در سال 2011 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این نسخه دومین سری از Crysis و ادامه نسخه های Crysis 2007 و Crysis Warhead بوده که داستان آن سه سال پس از حوادث قسمت اول تنظیم و اتفاقات بیشتر در خیابان های شهر نیوروک انجام می شود. بیگانگان قسمت زیادی از سیاره ما را به میدان جنگ تبدیل کرده و بزرگترین شهرهای جهان مانند ریودوژانیرو، لندن و توکیو را تبدیل به یک ویرانه کرده اند.

دانلود بازی Alone in the Dark 2008 – تنها در تاریکی برای PC

Alone in the Dark 2008

دانلود بازی تنها در تاریکی 5 - Alone in the Dark 2008 برای کامپیوتر

Alone in the Dark 2008 - تنها در تاریکی یک بازی اکشن ماجراجویی مبتنی بر ترس و بقا می باشد که توسط Eden Gamesتوسعه و توسط Atari در سال 2008 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این نسخه پنجمین سری از Alone in the Dark بوده که ادامه داستان ادوارد کارنبی کارآگاه مسائل ماوراطبیعی آغاز می شود. Edward Carnby قهرمان سری قبل به هوش آمده و مراسم جن گیری نیز برقرار بوده در حین فردی نزدیک ادوارد می آید تا او را به سقف ببندد و اعدامش کنند. اما در یک لحظه به طور غیرمنتظره ای آن شخص توسط یک نیروی فراطبیعی کشته می شود.

دانلود بازی Counter Strike Source – کانتر استریک سورس برای PC

Counter Strike Source

دانلود بازی کانتر استرایک سورس - Counter Strike Source برای کامپیوتر

Counter Strike Source - کانتر استریک سورس یک بازی اکشن تیراندازی اول شخص مبتنی بر گیم های تروریستی می باشد که توسط Valve توسعه و توسط Vivendi Universal Games در سال 2004 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این نسخه سومین سری ازCounter Strike همانند نسخه های پیشین در یک دور تیم ضد تروریست علیه تروریست ها یا بالعکس به مبارزه می پردازنند. این نسخه همچنین بازسازی Counter-Strike 1.6 نیز به شمار می آید و موتور گیم نیز Source می باشد.


ديدگاه هاي شما ::.
کد امنیتی رفرش