دانلود بازیها اخرین بروز شده ۴

windows 8 windows 7 opera firefox chrome idm winrar kmplayer kaspersky flashplayer adobe reader

تبلیغات

[-Text3-]

دانلود بازیها اخرین بروز شده ۴

 

دانلود بازی Takedown Red Sabre – حذف شمشیر سرخ برای PC

 

 

Takedown Red Sabre

دانلود بازی حذف: شمشیر سرخ - Takedown Red Sabre برای کامپیوتر

Takedown Red Saber یک بازی اکشن تیراندازی تاکتیکی می باشد که توسط Serellan توسعه و توسط 505 Games در سال2013 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. در گیم شما تجربه جدیدی از بازی های تیراندازی را خواهید داشت. به گفته سازندگان بازی غلبه: شمیشیر سرخ الهام گرفته از Tom Clancy's Rainbow Six و SWAT الهام گرفته شده است. به یاد داشته باشید شما در عملیات های مختلفی به عنوان نیروی ویژه پلیس فعالیت خواهید داشت.

 

دانلود بازی GTA San Vice – جی تی ای سان اندرس وایس سیتی برای PC

 

 

GTA San Vice

دانلود بازی جی تی ای 5 سان اندرس وایس سیتی - GTA San Vice برای کامپیوتر

دانلود بازی GTA San Andreas Vice City برای PC

GTA San Vice - جی تی ای سان اندرس وایس سیتی یک بازی اکشن ماجراجویی از سری بازی های GTA (اتومبیل دزدی بزرگ) می باشد که نسخه های اصلی توسط Rockstar منتشر شده، ولی این نسخه مود شده GTA Vice City و GTA San Andreas می باشد که در سال 2009منتشر شد. این بار تیم مدرن دانلود برای شما کاربران محترم از سری بازی های محبوب جی تی ای آماده نموده که دو شخصیت اصلی به نام های کارل جانسون و تامی وسدی در کنار هم حضور دارند.

 

دانلود بازی The Chronicles of Riddick Escape from Butcher Bay برای PC

 

 

The Chronicles of Riddick Escape from Butcher Bay

دانلود بازی سرگذشت ریدیک: فرار از بوچربی - The Chronicles of Riddick Escape from Butcher Bay برای کامپیوتر

The Chronicles of Riddick Escape from Butcher Bay - سرگذشت ریدیک: فرار از بوچربی یا فرار از کشتارگاه یک بازی اکشن مخفی کاری اول شخص می باشد که توسط Starbreeze Studios توسعه و توسط Vivendi Games در سال 2004 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. داستان بازی مقدمه ای از فیلمی با همین نام که نقش اول بازی نیز وین دیزل بوده و قصد دارد از یک زندان به نام قصاب خلیج با حداکثر امنیت فرار کند.

 

دانلود بازی Terrorist Takedown 1 – سقوط تروریست 1 برای PC

 

 

Terrorist Takedown 1

دانلود بازی تروریست تیک دان 2004 - Terrorist Takedown 1 برای کامپیوتر

Terrorist Takedown 1 - سقوط تروریست 1 یک بازی ویدیویی شوتر اول شخص مبتنی بر بازی های ضد تروریستی می باشد که توسط Merscom LLC توسعه و توسط CI Games در سال 2004 برای کامپیوتر منتشر شد. این نسخه اولین سری از Terrorist Takedownبوده و در بیشتر سطح، بازیکن در وسایل نقلیه مانند هلی کوپتر و ماشین زرهی با استفاده از مسلسل و موشک انداز به سمت دشمنان تیراندازی می کند.

 

دانلود بازی Uplink Hacker Elite – هکر نخبه برای PC

 

 

Uplink Hacker Elite

دانلود بازی آپ لینک - Uplink Hacker Elite برای کامپیوتر

Uplink شناخته شده Uplink Hacker Elite یک بازی ویدیویی شبیه ساز هک می باشد که توسط Introversion Software توسعه و در سال 2001 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. شما به عنوان نماینده شرکت Uplink (آپ لینک - اتصالات بالا) با انجام کار برای شرکت های بزرگ درآمد خود را تامین می کنید.

 

دانلود بازی Spintires 2014 – اسپین تایرز برای PC

 

 

Spintires

دانلود بازی آفرود اسپین تایرز 2014 - Spintires برای کامپیوتر

Spintires - اسپین تایرز یک بازی شبیه ساز ماشین مبتنی بر بازی های آفرود می باشد که توسط Oovee Games توسعه و در سال2014 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. بازیکن کنترل یکسری از وسایل نقلیه را به عهده دارد، که البته این وسایل نقلیه را باید خارج از جاده و در مسیر های گل و آلود و باتلاقی رانندگی کند. از زمان انتشار تا به الان بیش از یک میلیون نسخه فروخته و یک بازی اسپین آف به نام Spintires: MudRunner در سال 2017 نیز منتشر شد.

 

دانلود بازی World War II Combat Road to Berlin – جنگ جهانی دوم جنگ به برلین برای PC

 

 

World War II Combat Road to Berlin

دانلود بازی جنگ جهانی دوم: نبرد در برلین - World War II Combat Road to Berlin برای کامپیوتر

World War II Combat Road to Berlin - جنگ جهانی دوم: جنگ به برلین همچنین شناخته شده (Battlestrike: Secret Weapons) یک بازی اکشن تیراندازی اول شخص مبتنی بر بازی های جنگ جهانی دوم می باشد که توسط Direct Action Games توسعه و توسط Groove Games در سال 2006 برای کامپیوتر منتشر شد. همچنین چند ماه بعد به دنبال همین بازی، World War II Combat: Iwo Jima نیز منتشر شد.

 

دانلود بازی Silent Storm – طوفان خاموش برای PC

 

 

Silent Storm

دانلود بازی طوفان خاموش - Silent Storm برای کامپیوتر

Silent Storm - طوفان خاموش یک بازی استراتژی تاکتیکی، نقش آفرینی مبتنی بر بازی های جنگ جهانی دوم می باشد که توسط Nival Interactive توسعه و توسط JoWooD در سال 2004 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. یک موتور پیشرفته به همین برای این بازی ساخته شده و چندین عنوان بعدی مورد استفاده نیز قرار گرفته است. همچنین به دنباله پیشرفت بازی طوفان خاموش (Silent Storm) نسخه بعدی مانند Hammer & Sickle در سال 2005 منتشر شد.

 

دانلود بازی Will Rock نسخه فارسی – ویل راک برای PC

 

 

Will Rock

دانلود بازی ویل راک دوبله فارسی - Will Rock برای کامپیوتر

Will Rock - ویل راک یک بازی شوتر اول شخص می باشد که توسط Saber Interactive توسعه و توسط Ubisoft در سال 2003 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. بازی ویل راک دارای 10 مرحله تک نفره بوده و در زمان انتشار خود دارای گرافیک قابل قبولی داشته است. طبق بررسی های انجام شده، این گیم نمره های مختلفی از سایت بررسی بازی دریافت کرده، که این امتیازها بسیار مطلوب بوده اما این عنوان از سری بازی های Serious Sam ضعیف تر عمل کرده است.

 

دانلود بازی Stalingrad 2005 – استالینگراد 2005 برای PC

 

 

Stalingrad 2005

دانلود بازی استالینگراد - Stalingrad 2005 برای کامپیوتر

دانلود بازی Great Battles of WWII Stalingrad برای PC

Stalingrad - استالینگراد یا شناخته شده به عنوان (Great Battles of WWII: Stalingrad) یک بازی تاکتیکی استراتژی مبتنی بر بازی های جنگ جهانی دوم می باشد که توسط DTF Games توسعه و توسط 1C Company در سال 2005 برای کامپیوتر منتشر شد. این گیم بر اساس موتور بازی Nival Interactive's Enigma Engine ساخته شده که در سری بازی های Blitzkrieg نیز به کار رفته است.

 

ديدگاه هاي شما ::.
کد امنیتی رفرش