دانلود بازی American Fugitive برای

windows 8 windows 7 opera firefox chrome idm winrar kmplayer kaspersky flashplayer adobe reader

تبلیغات

[-Text3-]

دانلود بازی American Fugitive برای

دانلود بازی American Fugitive برای PC پارسی گیم

دانلود بازی American Fugitive برای PC

پارسی گیم 3 خرداد 1398 9 دیدگاه 16,154 بازدید

دانلود بازی American Fugitive برای کامپیوتر

سری بازی GTA قطعاً تأثیر بسیار زیادی روی صنعت بازی‌های ویدیویی گذاشته است و بسیاری از توسعه‌دهندگان را مجاب به استفاده از المان‌های به‌کاررفته در این سری کرده است. American Fugitive اما یک بازی مدرن و اکشن است که از نسخه‌های اول و دوم GTA الهام گرفته است و داستان تلخی از کشته شدن یک پدر را روایت می‌کند و شما در نقش پسرش بعد از آزادی از زندان به سمت فهمیدن داستان و پیدا کردن آدمی می‌گردید که دنیا را برای شما تیره‌وتار کرد. استودیو Fallen Tree Games که با بازی‌هایی مانند Crysis و TimeSplitters شناخته می‌شود، به‌خوبی روح فیلم‌های اکشن دهه هشتاد آمریکا را در این بازی به‌کاربرده است و تجربه جالبی را در اختیار ما گذاشته است.

به شهر Redrcok County خوش‌آمدید! اینجا شهری آرام پر از خرابکارهای مختلف است. شما نقش آدمی به نام رایلی را بر عهده‌دارید که او نیز البته پسر پیغمبر نیست اما خب روحی گناه‌کار مانند تبه‌کاران شهر را ندارد. شما به جرم قتل پدر خودتان به زندان افتاده‌اید و این در حالی است که هیچ‌گاه چنین کاری نکرده‌اید و حس انتقام و خشم سراسر وجود شمارا فرا گرده است. به‌یک‌باره تصمیم عجیبی می‌گیرد و از زندان فرار می‌کنید و برای گیر انداختن مجرم واقعی دست‌به‌کاری بزرگ می‌زنید.

آن بیرون البته پر از پلیس و نیروهای ویژه است و تصویر شما نیز در تمام تلویزیون‌ها به‌عنوان مجرم FBI نمایش داده می‌شود و برای همین باید دقت کامل را به خرج دهید و خودتان را در قالب‌های مختلفی مشغول کنید. برای پیدا کردن مجرم واقعی باید با شبکه زیرزمینی از خلاف‌کاران دست‌به‌یکی کنید و همیشه نیز به یاد داشته باشید که یک‌قدم از پلیس جلوتر باشید که خدای‌ناکرده دوباره دستگیر نشوید که این بار حتی اگر گناه‌کار هم نباشید، اهمیتی برای آن‌ها ندارد و شما از زندان فدرال فرار کرده‌اید!

بازی از بالا روایت می‌شود و فوق‌العاده درگیر کننده و جذاب است. ممکن است برای رد گم کردن نیاز به دزدیدن ماشین‌ها شوید یا اینکه خانه‌های مردم را تمیز کنید، هر چه باشد خود را تادندان‌مسلح کنید که دستگیر نشوید و همچنین تبه‌کاران شرور را نیز به آن دنیا بفرستید. بازی پر از وقایع مختلف است و تصمیمات زیادی پیش روی شماست. Americam Fugitive ما را با موضوع کلیشه و قدیمی عدالت آشنا می‌کند و این بار عدالت از راهی قانونی به دست نمی‌آید و باید خودتان امور عدالتی شوید که باعث شده به زندان بیفتید. این بازی پر از صحنه‌های هیجان‌انگیز و تعقیب و گریزهای جذاب است و تجربه آن را اصلاً از دست ندهید.

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7, 8, 8.1, 10 x64
Processor: Intel Core2 Quad Q9550 (4 * 2830) / AMD Athlon X4 740 (4 * 3200) or equivalent
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce GT 460 (1024 MB) / Radeon 7770 (1024 MB)
Storage: 2 GB available space

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7, 8, 8.1, 10 x64
Processor: Intel Core i5-760 (4 * 2800) / AMD Phenom II X4 965 (4 * 3400) or equivalent
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 750 (2048 MB) / Radeon R7 260X (2048 MB)
Storage: 2 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Inspired by classic GTA, American Fugitive is a modern take on sandbox action, offering a new 3D top-down open-world single-player experience. Developed by Fallen Tree Games, the two studio founders have extended AAA backgrounds; including titles such as TimeSplitters, Crysis, Black, and Goldeneye 007: Reloaded. Welcome to Redrock County, a sleepy American town with a booming criminal underbelly. You take the role of Will Riley. No angel for sure – but not a killer. Yet the cold-blooded murder of your dad is the crime they locked you up for. Fuelled by grief and a burning desire for vengeance, you’ll bust out of jail intent on finding the real culprit.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي
    • حجم : 980 مگابايت
    • امتیاز :
(امتیاز 3.8 از میانگین رای 15 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )
راهنمای دانلود گـزارش خرابی لینـک مشاهده QR گزارش مشکل
 

 

پیشنهادهای امروز

Yektanet: Stay Home
ديدگاه هاي شما ::.
کد امنیتی رفرش