نیو

windows 8 windows 7 opera firefox chrome idm winrar kmplayer kaspersky flashplayer adobe reader

تبلیغات

[-Text3-]

نیو

دانلود بازی Battlefield 2 Special Forces – میدان نبرد 2 نیروهای ویژه

 

 

Battlefield 2 Special Forces - دانلود بازی Battlefield 2 Special Forces - میدان نبرد 2 نیروهای ویژه

دانلود بازی Battlefield 2 Special Forces – میدان نبرد 2 نیروهای ویژه

Battlefield 2 Special Forces نام یک بسته توسعه یافته بازی Battlefield 2 است که در 21 نوابر سال 2005 در قالب یک دی وی دی منتشر شد. اگر از طرفداران بازی بتلفیلد 2 هستید حتما این بسته را از سایت ایرانی دیتا دانلود نمایید. شما با نصب این بسته امکانات جدیدی را به بازی اضافه می کنید. جناح های جدید ، سلاح ها ، نقشه ، مد ها و … که بازی را بسیار جذاب می کند. برای دیدن تغییرات ، توضیحات بیشتر و دانلود بازی از سایت ایرانی دیتا به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

 

دانلود بازی SWAT 4 – نیروهای عملیات ویژه

 

 

SWAT 4 - دانلود بازی SWAT 4 - نیروهای عملیات ویژه

دانلود بازی SWAT 4 – نیروهای عملیات ویژه

SWAT 4 یک بازی ویدیویی شوتر اول شخص است که توسط Irrational Games طراحی و توسط Vivendi Universal Games در سال 2005 منتشر شد. در بازی SWAT باید با استراتژی پیش بروید در غیر این صورت احتمال به اتمام رساندن ماموریت خیلی کم است. شخص در بازی مهم نیست این تیم است که در بازی حرف اول را می زند شما متشکل از یک تیم خبره نیروهای ویژه هستید که هر کدام دارای تخصص های خاص هستند. شما باید با گروگانگیر ها ، افراد شرور ، قاچاقچی ها و … به مبارزه بپردازید. در صورتی که ماموریت را به پایان نرساندید مطمئن باشید که استراتژی شما بسیار ضعیف است. بازی دارای نقشه های جذاب نیز است. برای دیدن توضیحات بیشتر و دانلود بازی از سایت ایرانی دیتا به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

 

دانلود بازی The Royal Marines Commando برای PC

 

 

The Royal Marines Commando - دانلود بازی The Royal Marines Commando برای PC

دانلود بازی The Royal Marines Commando برای کامپیوتر

The Royal Marines Commando – تکاوران سلطنتی نیروی دریایی  یک بازی ویدیویی اکشن شخص اول است که توسط City Interactive در سال 2008 طراحی و منتشر شد. این بازی هم سبک بازی های Call of Duty است. خط داستان بازی به همراه گیم پلی بازی بسیار عالی است. برای دیدن توضیحات بیشتر و دانلود بازی از سایت ایرانی دیتا به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

 

دانلود بازی Conflict Denied Ops برای PC

 

 

Conflict Denied Ops - دانلود بازی Conflict Denied Ops برای PC

دانلود بازی Conflict Denied Ops برای PC

Conflict Denied Ops یک بازی ویدیویی اکشن تیراندازی شخص اول است که توسط Pivotal Games و توسط Eidos Interactive در سال 2008 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این نسخه پنجمین سری از بازی های Conflict است. شرکت Pivotal Games از شخص سوم به شخص اول مهاجرت کرد و این کار قصد تغییر بزرگ و رقابت با شرکت های بزرگ دیگر را دارد و نیز از شخصیت چهار نفره به دو نفره تغییر پیدا کرد. داستان بازی نیز بسیار جذاب تر شده و گرافیک بازی به طور چشم گیری افزایش یافته و گیم پلی روان همه چیز را به نفع خود رقم زد. برای توضیحات بیشتر و دانلود بازی از سایت ایرانی دیتا به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

 

دانلود بازی Conflict Desert Storm 2 – طوفان صحرا 2

 

 

Conflict Desert Storm 2 - دانلود بازی Conflict Desert Storm 2 - طوفان صحرا 2

دانلود بازی Conflict Desert Storm 2 – طوفان صحرا 2

Conflict Desert Storm 2 با نام اصلی Conflict Desert Storm II Back to Baghdad یک بازی ویدیویی اکشن است که توسط Pivotal Games ساخته و توسط SCi در سال 2003 برای مایکروسافت منتشر شد. این بازی سری دوم از بازی های Conflict است. این بازی شما در یک نیروهای ویژه که از چهار نفر تشکیل شده است قرار می دهد. برای توضیحات بیشتر و دانلود بازی از سایت ایرانی دیتا به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

 

دانلود بازی SAS Secure Tomorrow برای PC

 

 

SAS Secure Tomorrow - دانلود بازی SAS Secure Tomorrow برای PC

دانلود بازی SAS Secure Tomorrow برای PC

SAS Secure Tomorrow یک بازی ویدیویی تاکتیکی تیراندازی است که توسط City Interactive طراحی و در سال 2008 منتشر شد. این بازی شبیه بازی SWAT می باشد. اگر طرفدار بازی های تاکتیکی هستید حتما این بازی را از سایت ایرانی دیتا دانلود نمایید.

 

 

دانلود بازی Code of Honor The French Foreign Legion دوبله فارسی برای PC

 

 

Code of Honor 1 - دانلود بازی Code of Honor The French Foreign Legion دوبله فارسی برای PC

دانلود بازی Code of Honor The French Foreign Legion نسخه فارسی برای PC

Code of Honor The French Foreign Legion نسخه دوبله فارسی یک بازی ویدئویی اکشن اول شخص ، ماجراجویی و تیراندازی است که توسط CI Games طراحی و در سال 2007 منتشر شده است. بازی دارای داستان جذاب و گیم پلی بسیار خوبی است که می تواند گیمر را ساعت ها سرگرم کند. برای دیدن توضیحات بیشتر و دانلود بازی از سایت ایرانی دیتا به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

 

دانلود بازی Battlefield 2 – بتلفیلد ۲ (نسخه فارسی) برای کامپیوتر

 

 

Battlefield 2 - دانلود بازی Battlefield 2 - بتلفیلد ۲ (نسخه فارسی) برای کامپیوتر

دانلود بازی Battlefield 2 – بتلفیلد ۲ (نسخه فارسی) برای PC

Battlefield 2 نسخه فارسی – بتلفیلد ۲ یک بازی ویدئویی شوتر شخص اول است که توسط EA Digital Illusions CE با همکاری Trauma Studios  ساخته و توسط Electronic Arts در سال 2005 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. بتلفیلد ۲ یکی از شاهکارهای زمان خود بوده گرافیک بسیار خوب و قابل قبولی دارا می باشد. در این بازی بین سه نیرو از جمله آمریکا ، چین و نیروهای شرق مدیترانه در جنگ هستند. محیط بازی منحصر به فرد بوده که گیمر را می تواند به خود جذب کند. بخش چند نفره بازی نیز جذاب است. در بخش Multiplayer به صورت تیم های مختلف در خواهید آمد و تحت فرماندهی یک نفر باید ماموریت ها را به انجام برسانید و پیروز شوید. مخصوصا قابلیت چنده نفره می تواند بسیار جذاب تر از بخش تک نفره باشد. البته برای بازی کردن چند نفره باید پچ های 1.41 و 1.50 را نصب نمایید که ما در ادامه قرار داده ایم. برای توضیحات بیشتر و دانلود بازی از سایت ایرانی دیتا به ادامه  مطلب مراجعه نمایید.

 

 

دانلود بازی Call of Duty Black Ops 3 – ندای وظیفه بلک اپس ۳

 

 

Call Of Duty Black Ops 3 - دانلود بازی Call of Duty Black Ops 3 - ندای وظیفه بلک اپس ۳

دانلود بازی Call of Duty Black Ops 3 – ندای وظیفه بلک اپس ۳

دانلود رایگان بازی Call of Duty: Black Ops III نسخه کامل

دانلود بازی Call of Duty Black Ops III برای PC با لینک مستقیم

| به همراه کرک کامل |

Call of Duty Black Ops 3 – ندای وظیفه بلک اپس ۳ یک بازی ویدئویی در سبک تیراندازی اول شخص و اکشن از سری بازی‌های ندای وظیفه – Call of Duty که توسط استودیوی Treyarch ساخته و توسط Activision در سال 2015 منتشر شده است. این بازی ادامهٔ نسخه ندای وظیفه: بلک اپس ۲ در سال ۲۰۱۲ به شمار می‌رود، و در تاریخ ۶ نوامبر ۲۰۱۵ برای مایکروسافت ویندوز، پلی‌استیشن ۳، پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس ۳۶۰ و اکس‌باکس وان منتشر شد. پس ماه ها حرف و حدیث کمپانی Treyarch نسخه جدید از سری بازی های Call of Dutyخبر داد. این بازی گیمر را روزها سرگرم می کند در خود فرو می برد. برای دیدن توضیحات بیشتر و دانلود بازی از سایت ایرانی دیتا به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

 

دانلود بازی Brothers in Arms Earned in Blood برای PC

 

 

Brothers in Arms Earned in Blood - دانلود بازی Brothers in Arms Earned in Blood برای PC

دانلود بازی Brothers in Arms Earned in Blood برای PC

Brothers in Arms Earned in Blood – هم رزمان در آغوش خون یک بازی ویدئویی شوتر اول شخص می باشد که توسط Gearbox Software ساخته و توسط Ubisoft برای Microsoft Windows ، OS X ، Xbox ، PlayStation 2 در سال 2005 منتشر شد. این نسخه بعد از نسخه Brothers in Arms Road to Hill 30 در همان سال منتشر شد. برای دیدن توضیحات بیشتر ، تصاویر بازی و دانلود بازی از سایت ایرانی دیتا به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

 

دانلود بازی Brothers in Arms Road to Hill 30 برای PC

 

 

brothers in arms road to hill 30 - دانلود بازی Brothers in Arms Road to Hill 30 برای PC

دانلود بازی Brothers in Arms Road to Hill 30 برای PC

Brothers in Arms Road to Hill 30 – هم رزمان راه تپه شماره ۳۰ یک بازی ویدئویی اکشن اول شخص که توسط Gearbox ساخته و توسط Ubisoft در سال 2005 برای ویندوز، پلی استیشن ۲ و ایکس باکس منتشر شد. این بازی رازی موفق برای نسخه های بعد خود شد.

 

 

دانلود بازی Conflict Desert Storm – طوفان صحرا

 

 

Conflict Desert Storm - دانلود بازی Conflict Desert Storm - طوفان صحرا

دانلود بازی Conflict Desert Storm – طوفان صحرا

Conflict Desert Storm – طوفان صحرا یک بازی ویدئویی اکشن و تیراندازی است که توسط Pivotal Games طراحی و توسط SCi در سال 2002 منتشر شد. این نسخه اول از سری بازی های Conflict می باشد که بسیار موفق شده است. شما در این بازی باید ماموریت های حساسی را انجام دهید از همان اول بازی وقت تنگ و مستقیم به میدان جنگ می روید شما یک گروه 4 نفره متشکل از سربازان نخبه و متخصص هستید. همه آن ها دارای تخصص های روبرو هستند Demolitions , Sniper rifles , Machine guns و Assault rifles – تخریب چی ، تک تیرانداز ، تیربارچی ، نیروی تک ور که می توانید به بهترین نحو از آن ها استفاده کنید. برای دانلود این بازی هیجان انگیز از سایت ایرانی دیتا به ادامه مطلب مراجعه نمایید. هم اکنون می توانید از سری بازی Conflict نسخه Conflict Global Storm را نیز دانلود نمایید.

 

 

دانلود بازی Far Cry 2 – فار کرای ۲ برای کامپیوتر

 

 

Far Cry 2 - دانلود بازی Far Cry 2 - فار کرای ۲ برای کامپیوتر

دانلود بازی Far Cry 2 – فار کرای ۲ برای کامپیوتر

Far Cry 2 – فارکرای 2 یک بازی شوتر اول شخص است که توسط Ubisoft Montreal ساخته و توسط Ubisoft در سال 2008 منتشر شده است. نسخه اول این بازی شرکت کرایتک طراحی و اجرا کرده بود که در ساخت این نسخه نقشی نداشت. داستان بازی فارکرای 2 در قاره آفریقا می گذرد.

 

 

دانلود بازی Devastation 2003 برای PC

 

 

Devastation - دانلود بازی Devastation 2003 برای PC

دانلود بازی Devastation 2003 برای PC

Devastation یک بازی ویدئویی اول شخص  و شوتر است که توسط Digitalo Studios توسعه و در سال 2003 منتشر شد. موتور ساخت بازی Unreal Engine 2.0 بوده که تمرکز خوبی بر روی ساخت گیم پلی داشته و همچنین این بازی از Single-player و Multi-player پشتیبانی می کند.

 

 

دانلود بازی Mafia 3 – مافیا ۳ برای کامپیوتر

 

 

Mafia 3 - دانلود بازی Mafia 3 - مافیا ۳ برای کامپیوتر

دانلود بازی Mafia 3 – مافیا ۳ برای کامپیوتر

دانلود رایگان بازی Mafia III برای PC

Mafia 3 – مافیا ۳ یک بازی ویدئویی در سبک اکشن – ماجرایی و تیراندازی سوم شخص است که توسط Hangar 13 در دست ساخت است و بوسیلهٔ 2K Games قرار است در سال ۲۰۱۶ برای مایکروسافت ویندوز، پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان منتشر شود. این بازی به عنوان سومین قسمت از سری بازی‌های مافیا و اولین ساخته Hangar 13 به شمار می‌رود.

 

 

دانلود بازی Terminator 3 War of the Machines – نابودگر ۳ جنگ ماشین‌ها

 

 

Terminator 3 - دانلود بازی Terminator 3 War of the Machines - نابودگر ۳ جنگ ماشین‌ها

دانلود بازی Terminator 3 War of the Machines – نابودگر ۳ جنگ ماشین‌ها

Terminator 3 War of the Machines – نابودگر ۳ جنگ ماشین‌ها یک بازی ویدئویی در سبک تیراندازی اول شخص است که توسط آتاری و در سال ۲۰۰۳ برای سیستم مایکروسافت ویندوز منتشر شده‌است.
خط داستان بازی شگفت انگیز است و از فیلم الهام گرفته است. اما کل داستان بازی کپی برداری از خود فیلم ترمیناتور نیست. شما به عنوان سرباز وظیفه نجات جهان را دارید. به طور خلاصه نقش شخصیتی شما به آرنولد تبدیل می شود و باید مانع نفوذ موجودات بد ذات به داخل سیاره زمین شوید. البته یاد آور می شویم هنوز در بازی موجوداتی هستند که در زمین در حال گشت و گذار هستند. سلاح فوق پیشرفته ای در دست دارید و می توانید با آنها مبارزه کنید و حقیقتا سلاح های شما در برابر آن موجودات بسیار ضعیف است.

 

 

دانلود بازی Soldier of Fortune – سرباز جویای نام و ثروت

 

 

Soldier of Fortune - دانلود بازی Soldier of Fortune - سرباز جویای نام و ثروت

دانلود بازی Soldier of Fortune – سرباز جویای نام و ثروت

Soldier of Fortune یک بازی ویدئویی اول شخص تیراندازی که توسط Raven Software ساخته شده و توسط Activision در سال 2000 برای ویندوز منتشر شده است. بعد ها نسخه پلی استیشن 2 این بازی نیز به بازار آمد.

 

 

دانلود بازی Operation Flashpoint Cold War Crisis – عملیات بحران های جنگ سرد

 

 

Operation Flashpoint Cold War Crisis - دانلود بازی Operation Flashpoint Cold War Crisis - عملیات بحران های جنگ سرد

دانلود بازی Operation Flashpoint Cold War Crisis – عملیات بحران های جنگ سرد

Operation Flashpoint Cold War Crisis – عملیات فلش پوینت بحران های جنگ سرد یک بازی ویدیویی تیراندازی است که توسط شرکت کدمسترز در سال ۲۰۰۱ به بازار ارائه شد. سری جدیدتر این بازی به نام عملیات فلش پوینت:برخاستن اژدها در سال ۲۰۰۹ وارد بازار شد.

 

 

دانلود بازی Global Operations – عملیات جهانی برای کامپیوتر

 

 

Global Operations - دانلود بازی Global Operations - عملیات جهانی برای کامپیوتر

دانلود بازی Global Operations – عملیات جهانی برای کامپیوتر

دانلود بازی Global Operations نسخه فارسی

Global Operations – عملیات جهانی یک بازی کامپیوتری اول شخص تیراندازی می باشد که توسط Barking Dog Studios توسعه و توسط دو شرکت بنام Crave Entertainment و Electronic Arts در سال 2002 منتشر شده است. این نسخه از بازی بخش Multiplayer آن هم فعال می باشد. در بازی Global Operations نیروهای با قابلیت های خاص وجود دارند مانند : شناسایی، تکاور، پزشک، سلاح های سنگین، تک تیرانداز، تخریب و افسر اطلاعاتی که می توان نام برد. به طور کل اگر در این بازی بتوانید امتیاز بیشتری کسب کنید از آن طرف هم می توانید سلاح ها یا تجهیزات خود را ارتقا دهید. در ضمن شما می توانید جا به جایی هم انجام دهید و هر کدام از نقش ها در دست گیرد. و در آخر یادآور می شویم که این نسخه از بازی فارسی بوده تا لذت بیشتری را ببرید.

 

 

دانلود بازی Crysis 1 – کرایسیس 1 برای کامپیوتر

 

 

Crysis - دانلود بازی Crysis 1 - کرایسیس 1 برای کامپیوتر

دانلود بازی Crysis 1 – کرایسیس 1 برای کامپیوتر

کرایسیس 1 ( به انگلیسی : Crysis 1 ) نام یک بازی ویدئویی علمی-تخیلی در سبک تیراندازی اول شخص است. این بازی توسط شرکت آلمانی کرای‌تک ساخته شده و بوسیلهٔ الکترونیک آرتز در نوامبر ۲۰۰۷ برای مایکروسافت ویندوز عرضه شده‌است. شرکت کرای‌تک در سال ۱۹۹۹ از سوی سه برادر ترک تأسیس شد. این عنوان اولین قسمت از سری بازی‌های کرایسیس به شمار می‌رود.

 

 

ديدگاه هاي شما ::.
کد امنیتی رفرش