بهترین راه دانلود - 8

windows 8 windows 7 opera firefox chrome idm winrar kmplayer kaspersky flashplayer adobe reader

تبلیغات

[-Text3-]

دانلود بازی Obscure Learn about Fear – ابهام برای PC

دانلود بازی Obscure Learn about Fear – ابهام برای PC

Obscure Learn about Fear

دانلود بازی ابهام: با ترس آشنا شوید (Obscure Learn about Fear) برای کامپیوتر

Obscure Learn about Fear – ابهام با ترس آشنا شوید نسخه فارسی یک ماجراجویی مبتنی بر ترس و بقا می باشد که توسط Mighty Rocket Studio توسعه و توسط DreamCatcher Interactive در سال 2004 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این نسخه اولین سری از Obscure بوده، اتفاقات عجیبی در دبیرستان لیفمور در حال رخ دادن است، سه نوجوان به جست و جوی دوست گشمده خود پرداختند. آنها در مدرسه گرفتار شده و اکنون باید با واقعیت های عجیب و غریب روبرو شوند، بازیکنان هنگام کاوش مدرسه و مبارزه با تعدادی از دانش آموزان آلوده می توانند 5 بازیکن را کنترل کنند.

بچه های گروه متوجه حساسیت دشمنان به نور شده اند و نور مستقیم خورشید قادر است آنها را نابود کند، همچنین چراغ قوه نیز می تواند هاله ای سیاه کنار دشمن ایجاد کرده و تا به اندازه ایی موجودات شرور را تضعیف نماید. قهرمانان قصه متوجه یک توطئه بسیار بزرگ شدند آنهم ترزیق دانش آموزان بوده که آنها را به هیولا های جهش یافته تبدیل کرده و بیشتر آزمایشات بر اساس یک گیاه نادر انجام شده و دلیل این کار برای عمر بیشتر یا زندگی تا ابد می باشد.

همچنین دانش آموزان کشف بزرگی دیگر را انجام داده که مدیر اصلی و هربرت بیش از 100 سال سن داشته ولی به نظر تنها 60 سال دارند که آن هم به لطف آزمایشاتی که روی یکدیگر انجام شده است. در حالت افرادی از بین 5 شخصیت می توانید یکی را انتخاب و همچنین تا زمانی که آنها زنده باشند می توانید کار سوئیچ یا تغییر انجام کنترل دیگری را در دست گیرید.

انواع مختلفی از سلاح ها مانند چوب بیس بال، تپانچه، سلاح ویژه و … استفاده شده و همچنین می توانید مهمات را بین هم تقسیم کنید. پلیر می تواند کیت های کمک های اولیه، دیسک (سیو)، کلید ها، پیچ گوشتی و سایر ابزار ها را جمع آوری و از آن ها برای حل معما های درون بازی استفاده نمایید.

سیستم مورد نیاز

Processor: Pentium III 1 GHz

Memory: 256 MB RAM

Graphics: DirectX 9.0c compatible 3D card

DirectX: Version 9.0c

Storage: 4 GB available space

Sound Card: DirectX 9.0c compatible sound card

Additional Notes: Cooperative mode (2 players): gamepad required


دانلود بازی Off-Road Drive – راننده آفرود برای PC

دانلود بازی Off-Road Drive – راننده آفرود برای PC

Off-Road Drive

دانلود بازی راننده آفرود (Off-Road Drive) برای کامپیوتر

Off-Road Drive – راننده آفرود یک بازی ماشین سواری واقع گرایانه مبتنی بر آفرود می باشد که توسط 1C-Avalon توسعه و توسط 1C Company در سال 2011 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. رانندگی با ماشین های SUVs یکی از پرچالش ترین رانندگی ها بوده که بسیار سرسخت و مصمم برای راننده ها می باشد و این ورزش هر روز در سراسر جهان محبوبیت بیشتری پیدا می کند. در بازی رانندگی با ماشین آفرود شما وارد مسابقات بین المللی خواهید شد که تمامی قوانین به صورت واقعی بوده و توسط خود فدراسیون وضع شده است.

همچنین وسایل موجود همان ویژگی نمونه اولیه خود را داشته و هریک از متعلق به یک کلاس خاص و مناسب برای مسابقات خاص و کاملا مطابق با شرایط بین المللی می باشد. پلیر باید مسیر های بسیار دشوار را تکمیل و نه تنها که سرعت و فرمان خودرو را تحت کنترل داشته، بلکه باید قفل دنده ها، دیفرانسیل عقب و جلو، استفاده وینچ، تعویض دنده و فشار تایر را نیز کنترل نمایید.

فیزیک بازی به صورت واقع گرایانه بوده و ماشین غرق خاک، گل و لای شده و در هندلینگ لاستیک های نیز تاثیر گذار بوده، همچنین وزن اتومبیل، سرعت، گشتاور چرخ، وضعیت لاستیک و … بر روی زمین دارای واکنش بسیار طبعی می باشد.

برخی از ویژگی های رانندگی با خودرو آفرود :

  • استفاده از موتور پیشرفته Unreal Engine 3 و مدل فیزیک واقع گرایانه
  • وسایل نقلیه آفرود جدید و متنوع
  • توانایی کنترل کامل ماشین و تجهیزات
  • قوانین منطبق با مسابقات بین المللی
  • مناطق بسیار متنوع و سرسخت
  • حالت چنده نفره از طریق LAN و اینترنت
  • و …
سیستم مورد نیاز

Processor: Intel Core 2 Duo E6300 1.86GHz / AMD Athlon 64 X2 Dual Core 4000

Graphics: AMD Radeon HD 5570 512MB or NVIDIA GeForce 7800 GT

System Memory: 1 GB RAM

Storage: 8 GB Hard drive space

DirectX 9 Compatible Graphics Card

راهنمای نصب

1- فایل فشرده را اکسترکت نمایید.

2- فایل Off-Road Drive.iso را با استفاده از Ultraiso درون درایو مجازی قرار دهید.

3- فایل setup.exe را اجرا و نصب نمایید.

4- پس از پایان، محتویات پوشه SKIDROW را در محل نصب کپی و جاگزین نمایید.



دانلود بازی Resident Evil 2 نسخه فارسی – رزیدنت اویل 2 برای PC

دانلود بازی Resident Evil 2 نسخه فارسی – رزیدنت اویل 2 برای PC

Resident Evil 2

دانلود بازی رزیدنت ایول 2 دوبله فارسی (Resident Evil 2) برای کامپیوتر

Resident Evil 2 – رزیدنت اویل 2 یک بازی اکشن ماجراجویی مبتنی بر ترس و بقا می باشد که توسط Capcom توسعه و در سال 1998 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این نسخه دومین سری از Resident Evil که داستان آن پس از وقایع قسمت اول بوده و تقریبا تمام شهروندان شهر راکون توسط ویروسی مرموز آلوده شده و آنها را به زامبی های خونخوار تبدیل کرده است. یک بار دیگر، بازیکن می توانید از بین دو شخصیت موجود لئون اس کندی و کلر ردفیلد، یکی را انتخاب کرده و به بازی بپردازد. کریس ردفیلد افسر پلیس جوان و کلر رد فیلد روزنامه نگار جوان که به دنبال برادر گمشده خود بوده و در مرکز شهر با قهرمان شهر دیدار و همکاری آنها آغاز می شود.

رزیدنت ایول 2 ساختار مبارزاتی مشابه قبل داشته و بسته به شخصیت بازیکن تصمیم به کنترل یکی از آنها گرفته یا در دو کمپین به صورت جداگانه شرکت کند که البته هر کدام داری داستان منحصر به فرد و در برخی از رویداد ها به هم متصل می شوند. بر خلاف Resident Evil 1در این سری انتخاب شخصیت بر میزان گیم تاثیر گذار نبوده و گیم پلی بازی بر محور اکتشاف، حل معما های نسبتا ساده و مبارزه با انبوهی از زامبی است.

جدا از مبارزات جداگانه، می توان گفت یک بازی منحصر به فرد کوتاه بوده و پس از اتمام بازی پاداش های بی شماری از جمله لباس های جدید و سلاح هایی که قبلا غیر دسترس بوده اعطا می شود. همچنین جدا از مبارزه با هیولاها می توان در شهر گشت و گذار کرده و قهرمانان به اسلحه گرم نیز مجهز می باشند اما مهمات بسیار محدود بوده و عنصر تاکتیکی یکی از عناصر مهم می باشد.

همچنین وضعیت بازیکن در صفحه مشخص بوده و از دارو ها نیز می توان برای درمان و التیام زخم ها استفاده نمایید. سلامت فعلی شخصیت ها می توان از طریق وضعیت و سرعت حرکت مشخص نمود، به طور مثال وقتی یک شخصیت زخمی شود شکمش را از درد نگه می دارد و اگر در آستانه مرگ باشد به صورت لنگ راه خواهد رفت.

شخصیت برای حمل اقلام دارای محدودیت بوده و باید سایر موارد اضافی را جبعه هایی که در جاهای بازی قرار داده شد، ذخیره و در جایی که نیاز دارید بازیابی نمایید. Resident Evil 2 از نظر گرافیک، تنظیمات، جو، صدا و گیم پلی بسیار مورد تحسین قرار گرفته، اما از کنترل، صداپیشگی و برخی از عناصر گیم پلی مورد انتقاد قرار گرفت.

برخی از ویژگی های رزیدنت اویل 2 :

  • خط داستانی عالی و مورد تحسین
  • قابلیت کاوش و کشف در دنیای باز
  • موسیقی متن عالی
  • گرافیک شگفت انگیز
  • مهارت های عالی
  • دوبله به فارسی
  • و …
سیستم مورد نیاز

Processor: Intel Pentium III / AMD Athlon MP

Graphics: AMD Rage 128 Ultra 16MB or NVIDIA GeForce 2 MX 100/200 32MB

System Memory: 128 MB RAM

Storage: 128 MB Hard drive space

DirectX 8 Compatible Graphics Card

راهنمای نصب

نسخه اصلی:

1- فایل Setup.bat را اجرا و بگذارید تا نصب تمام شود.

2- پس از نصب می توانید فایل LEONP.exe یا CLAIREP.exe را اجرا نمایید.

3- همچنین برای تنظیمات گرافیک می توانید فایل GFXSetup.exe را اجرا نمایید.

نسخه فارسی:

1- فایل فشرده را اکسترکت نمایید.

2- فایل Setup.exe را اجرا و نصب نمایید.

3- کاری از تیم مدرن دانلود