بهترین راه دانلود - 45

windows 8 windows 7 opera firefox chrome idm winrar kmplayer kaspersky flashplayer adobe reader

تبلیغات

[-Text3-]

مجموعه بازی اکشن سبک

دانلود بازی Deep Rock Galactic برای PC

دانلود بازی Deep Rock Galactic برای PC

 

دانلود بازی Deep Rock Galactic برای کامپیوتر

| بازی نبرد در کهکشان‌های بیگانه |

| نسخه CODEX |

 

Deep Rock Galactic بازی کم‌حجم جدیدی در سبک سری بازی‌های اکشن، تفننی و ماشین‌سواری می باشد که در سال 2020 توسط Coffee Stain Publishing ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بازی رایانه‌ای جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما علاقه‌مندان به سبک اکشن، اول شخص و ساینس‌فیکشن آماده کرده‌ایم، یک تجربه جذاب و هیجان‌انگیز را برایتان به ارمغان می‌آورد که طی آن به دنیایی بیگانه با حضور ده‌ها نژاد مختلف از دشمنان سفر خواهید کرد. غارهای ناشناخته، هیولاهای بیگانه، کوتوله‌ها و … از جمله چشم‌اندازهایی هستند که در مراحل مختلف این بازی شما با آن‌ها سر و کار خواهید داشت.

یکایک غارهایی که در این بازی شما به کاوش آن‌ها می‌پردازید، دارای منابعی ارزشمند هستند که با حفر آن‌ها می‌توانید به گنجینه‌هایی باارزش دست پیدا کنید. علاوه بر این شما می‌توانید این بازی را به صورت گروهی هم تجربه کنید و ضمن همکاری با دوستان خود، به صورت گروهی به نبرد با بیگانگان بپردازید. از دیگر خصوصیات این بازی می‌توان به در دسترس بودن ده‌ها اسلحه و تجهیزات مختلف با تکنولوژی پیشرفته اشاره کرد که شما را در مسیر بازی و پیش بردن روایت داستانی آن یاری خواهند کرد. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Deep Rock Galactic را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی Call of Duty Modern Warfare 2 Campaign Remastered برای PC

دانلود بازی Call of Duty Modern Warfare 2 Campaign Remastered برای PC

 

دانلود بازی Call of Duty Modern Warfare 2 Campaign Remastered برای کامپیوتر

| بازی کال آف دیوتی: جنگاوری نوین کمپین ریمستر |

| نسخه Razor1911 |

| نسخه کم‌حجم Call of Duty: Modern Warfare 2 – Campaign Remastered – v1.1.2.1279292 – FitGirl اضافه شد… |

 

Call of Duty Modern Warfare 2 Campaign Remastered بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های اکشن و اول شخص می باشد که در سال 2020 توسط Activision ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. اگر گیمرها و بازدیدکنندگان ثابت و همیشگی وب‌سایت یاس دانلود باشید، احتمالا تاکنون سری محبوب و پرطرفدار کال آف دیوتی را چندین بار از اول تا آخر بازی کرده‌اید! بازی کال آف دیوتی» جنگاوری نوین 2، یک بازی ویدیویی در سبک تیراندازی اول شخص بود که اولین بار در سال 2009 برای کنسول پلی استیشن 3، ایکس باکس 360 و سیستم‌عامل ویندوز عرضه شد. در واقع این بازی، ششمشین بازی از سری محبوب و پرطرفدار کال آف دیوتی بود که خط داستانی جنگاوری نوین را تا رسیدن به جنگاوری نوین 3 طی می‌کند.‌با وجود اینکه سری کال آف دیوتی عمده موفقیت خود را از طریق شبیه‌سازی نبردها در حال و هوای جنگ جهانی دوم به دست آورده بود، با پذیرش یک ریسک بزرگ در سال 2007 و عرضه اولین نسخه از سری جنگاوری نوین، مدتی بعد توانست نقدهای مثبت بسیاری را از سوی منتقدین و گیمرها به دست آورد. اکنون با گذشته یک دهه از زمان عرضه دومین نسخه سری جنگاوری نوین، شاهد عرضه یک نگارش بهینه‌سازی شده از این نسخه بازی هستیم که در زمان خود توانست محبوبیت بسیار زیادی را از سمت مخاطبان دریافت کند.

نسخه کمپین ریمستر بازی کال آف دیوتی: جنگاوری نوین 2، شامل بخش داستانی یا کمپین این بازی محبوب است که با محتوای درخاشانی که داشت توانست در سال 2009 سر و صدای بسیاری را به پا کند. در واقع شمار بسیاری از علاقه‌مندان امروزی به سری کال آف دیوتی، محبوبیت فعلی خود نسبت به این بازی را مدیون این نگارش از سری محبوب کال آف دوتی هستند. در نسخه کمپین ریمستر این بازی هم به مانند حالت داستانی نسخه قبل، شما به دنبال فردی با نام ماکاروف هستید. او کسی است که جنایات بسیاری مرتکب شده و باید به خاطر اعمالش مجازات شود. در این ماجرا، دنیا در استانه یک جنگ جهانی دیگر قرار می‌گیرد که بخش مهمی از روایات داستانی بازی را شامل می‌شود. این نسخه از بازی تفاوت بسیار زیادی با نسخه اولیه که در سال 2009 عرضه شد دارد. کیفیت تکسچرها و انواع دیگر جلوه‌های بصری در نسخه کمپین ریمستر بهبود چشم‌گیری داشته و افکت‌های صوتی بازی نیز به واقعیت شباهت بیشتری پیدا کرده‌اند. در مجموع می‌توان گفت که نسخه کمپین ریمستر بازی ندای وظیفه: جنگاوری نوین 2 مخصوص آن از دسته از کسانی است که عاشق این بازی بوده و می‌خواهند یک بار دیگر حالت داستانی آن را با گرافیک امروزی تجربه کنند. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Call of Duty Modern Warfare 2 Campaign Remastered را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی Fury Unleashed برای PC

دانلود بازی Fury Unleashed برای PC

 

دانلود بازی Fury Unleashed برای کامپیوتر

| بازی خشم رها شده |

| نسخه CODEX |

 

Fury Unleashed بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های اکشن می باشد که در سال 2020 توسط Awesome Games Studio ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بازی رایانه‌ای جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما پلیرهای عزیز سراغ داریم، یک عنوان جدید در حال و هوای بازی سرباز کوچولو است که سال‌ها قبل تجربه آن را در کنسول پلی استیشن داشته‌ایم. گروهی از قهرمانان کوچک که کارهای بزرگی از دستشان برمی‌اید و با قدم نهادن در سرزمین دشمن سعی دارند انواع دشمنان پیاده و یا سواره را از پای درآورند. بر اساس گفته سازندگان، بیش از 5 سال زمان صرف ساخت این بازی شده و انصافا نتیجه آن بسیار جذاب و دیدنی است؛ تنها کافی‌ست که اسکرین‌شات یا تریلر بازی را از ادامه مطلب ببینید!

حالت داستانی این بازی، به مانند این است که شما یک کتاب داستانی مصور را ورق بزنید و انواع مختلف رویدادها را در آن تجربه کنید. در این بازی شما می‌توانید به منظور رهانیدن خشم خود، دشمنان را با شلیک گلوله از پای درآورده و از این تجربه نهایت لذت را ببرید. این بازی حال و هوایی نزدیک به بازی سرباز کوچولو را دارد و شما می‌توانید در محوریت داستانی آن به نبرد با دشمنان و غول‌های پایان هر مرحله رفته و ساعاتی خوش را با ماموریت‌های مختلف آن تجربه کنید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Fury Unleashed را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی Wavey The Rocket برای PC

دانلود بازی Wavey The Rocket برای PC

 

دانلود بازی Wavey The Rocket برای کامپیوتر

| بازی محافظت از ماه |

| نسخه CODEX |

 

Wavey The Rocket بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های استراتژیک می باشد که در سال 2020 توسط UpperRoom Games Ltd ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. در روایت داستانی این بازی رایانه‌ای، شما به عنوان یک موشک فضایی ایفای نقش می‌کنید که سعی دارد کره ماه را از نابودی نجات دهد. یک قدرت شرور فضایی در نظر دارد تا با امکانات در دسترس خود، کره ماه را از بین ببرد؛ وظیفه شما این است که در برابر این دشمن ایستادگی کرده و ماه را از نابودی نجات دهید. شما در جریان این بازی باید به طور دقیق امواج کیهانی را تحت کنترل خودر درآورید و ضمن ایفای نقش در مراحل مختلف این بازی در تلاش باشید تا وظیفه خود یعنی نجات ماه و دیگر اجرام کیهانی را به بهترین شکل ممکن به نمایش بگذارید.

به طور کلی این بازی 80 مرحله مختلف را در 10 تم مختلف دارد که محوریت داستانی بازی را تکمیل می‌کنند. قهرمانان و شخصیت‌های مختلف این بازی نیز در نوع خود جذابیت خاصی را به شما القا می‌کنند که در داستان بازی با یکایک آن‌ها آشنایی پیدا خواهید کرد. قدرت اصلی شما در راستانی حفاظت از ماه، بهره‌گیری از نیروی امواج است که با هدایت آن می‌توانید چالش‌ها را پشت سر بگذارید. از دیگر خصوصیات این بازی می‌توان به وجود مراحلی متنوع و جذاب و همینطور گرافیک بصری خیره‌کننده آن اشاره کرد. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Wavey The Rocket را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی Gears Tactics برای PC

دانلود بازی Gears Tactics برای PC

 

دانلود بازی Gears Tactics برای کامپیوتر

| بازی گیرز تاکتیکز (سری جدید گیرز آف وار) |

| نسخه CODEX |

| نسخه کم‌حجم Gears Tactics + DLC – FitGirl اضافه شد… |

 

Gears Tactics بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های استراتژیک می باشد که در سال 2020 توسط Xbox Game Studios ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. در این مطلب از سایت یاس دانلود، به تمام دوست‌داران سری محبوب گیرز آف وارز مژده می‌دهیم که هم‌اکنون می‌توانید سری جدید این بازی محبوب و پرطرفدار را به همراه کرک رسمی دانلود و از تجربه آن نهایت لذت را ببرید. در دنیای بازی‌های ویدیویی، برخی عناوین به طور انحصاری مخصوص پلتفرم‌هایی تولید می‌شوند که دیگر رقبا امکان بازی کردن آن را بر روی کنسول‌های خود ندارند. به عنوان مثال، عنوان محبوب و پرطرفدار خدای جنگ (God of War) که منحصر به پلی‌استیشن بود، صداق بارز چنین عناوینی است. در مقابل، رقیب دیرینه شرکت سونی پلی استیشن، یعنی مایکروسافت هم عناوینی دارد که شما فقط و فقط در کنسول‌ این شرکت و یا سیستم‌عامل ویندوز بتوانید آن را تجربه کنید. سری محبوب گیرز آف وار، به تازگی نسخه جدیدی از این بازی محبوب و پرطرفدار را روانه بازار کرده که شما عزیزان بازدیدکننده می‌توانید نسخه کرک شده آن را از ادامه مطلب دریافت و از تجربه آن لذت ببرید.

گیرز تاکتیکز، یک عنوان جدید از سری گیرز آف وار است که در سبک استراتژیک و مخصوص دوست‌داران این سری عرضه می‌شود. روایت داستانی این بازی، 12 سال پیش از اولین نگارش این بازی به تصویر کشیده می‌شود. بنابراین در صورتی که شما هم از دوست‌داران گیرز آف وار باشید، احتمالا روشن شدن جنبه‌های تازه‌ای از این بازی برایتان جذاب و مهیج خواهد بد. شهرها در سیاره سرا (Sera)، به دلیل فرخواستن یک تهدید بالقوه از زیر زمین در معرض نابودی قرار دارند. با ناتوانی حاکمیت، گروهی از بازماندگان به عنوان آخرین امید بشریت ظاهر شده و سعی دارند تا در برابر این هیولای بزرگ ایستادگی کنند. پیشنهاد ما به شما این است که به قهرمانان داستان این بازی پیوسته و از تجربه سری جدید گیرز آف وار لذت ببرید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Gears Tactics را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی Gotcha برای PC

دانلود بازی Gotcha برای PC

 

دانلود بازی Gotcha برای کامپیوتر

| بازی فرار از دست بزرگسالان |

| نسخه DARKZER0 |

 

Gotcha بازی کم‌حجم جدیدی در سبک سری بازی‌های اکشن می باشد که در سال 2020 توسط KIDOM ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بازی رایانه‌ای جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز در نظر گرفته‌ایم، یک تجربه جذاب و سرگرم‌کننده است که می‌توانید آن را به همراه دوستان خود و به صورت چند نفره تجربه کنید. شما و دوستان، در نقش گروهی از کودکان بازیگوش ایفای نقش می‌کنید که باید از دست بزرگسالان منطقه فرار کننئ. آن‌ها سعی دارند تا شما را بگیرند و وظیفه شما این است که با کارگذاری تله و مانع، از موفق شدن آن‌ها در این مسیر جلوگیری کنید!

شهری که شما در آن ایفای نقش می‌کنید، کوئینستان (Queenstown) نام دارد. بسیاری از ساکنین این منطقه از غذای فرآوری شده ملکه خورده و اکنون به مانند دیوانگان رفتار می‌کنند! از آنجا که مواد غذایی شیمیایی برای سلامتی افراد مضر است، تنها بچه‌ها هستند که می‌توانند شهر را نجات دهند. بازیکنان باید با کارگذاری تله و مانع از رسیدن بزرگسالان شهر به خودشان جلوگیری کنند و در ادامه با کشیدن نقشه‌هایی هوشمندانه، کارخانه فرآوری این غذا را از بین ببرند. هرکدام از مراحل این بازی، چالش جدیدی را برای شما و دیگر کودکان حاضر در تیم به ارمغان می آورد. فرار از تعقیب توسط سگ‌ها، دوری از معلم مدرسه، حرکت در بین تله‌ها و دویدن با سرعت بالا از جمله جنبه‌های مختلف و ماجراجویانه این بازی هستند که امیدواریم از تجربه آن‌ها لذت ببرید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Gotcha را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی Counter Strike Global Offensives 1.37.5.0 برای PC

دانلود بازی Counter Strike Global Offensives 1.34.9.4 برای PC

 

دانلود بازی Counter Strike Global Offensives برای کامپیوتر

| نسخه Repak و فشرده شده |

| آپدیت 15 اردیبهشت 99 – May 2020 |

 

Counter Strike Global Offensives 1.37.5.0 کمتر کسی است که اسم بازی کانتر استریک Counter Strike را نشنیده باشد.بازی پرطرفداری که سالیان است به اصلی ترین بازی آنلاین جهان شناخته شده است.حالا پس از مدتها ما شاهد انتشار نسخه جدید این بازی با عنوان بازی Counter Strike Global Offencive هستیم که به جنگ بازی های کامپیوتری پیوسته است. این نسخه تفاوت های گرافیکی زیادی نسبت به ورژن گذشته خود کرده و به خوبی میتواند تمامی طرفداران ورژن قبلی خود را ارضا کند.این بازی علاوه بر Pc برای کنسولهای Xbox و Ps3 نیز عرضه خواهد شد  که خبر خوبی برای علاقه مندان است.

کلیت بازی Counter Strike Global Offensives برای تمام بازیکنان آشنا خواهد بود. دو گروه تروریست و ضد تروریست در بازی حضور دارند که باید با یکدیگر مبارزه کنند. گروه تروریست ها می توانند در مکان های مشخصی بمب گذاری کنند و گروه ضد تروریست هم باید بمب را خنثی کنند.هر گروه اگر در کارشان موفق شوند، پول بدست می آورند و به وسیله آن می توانند برای خود سلاح و مهمات خریداری کنند.

از نظر گرافیک، کانتر استریک گلوبال آفنسیو می تواند خودش را به عنوان یکی از بازی های متوسط سبک تیراندازی در این نسل معرفی کند. اما این بازی بخاطر داشتن گرافیک خوب محبوب نشده است. حالت های مختلف بازی و مسابقه های هیجان انگیز از دلایل محبوبیت آن به حساب می آیند. در بازی Counter Strike Global Offensives باید سعی کنید که امتیاز خوبی بدست بیاورید و زنده بمانید. سیستم مهارت ها نقش مهمی را ایفا می کنند و باعث شده که بازی چالش بیشتری داشته باشد. هر چه بازیکنان بتوانند میزان مهارت خود را افزایش دهند، می توانند خود را به نوعی یک بازیکن حرفه ای نام ببرند. اما اگر نتوانید مهارت های لازم را بدست بیاورید، به شما به چشم یک بازیکن تازه کار نگاه می شود.

سیستم مهارت ها باعث می شود که بازیکنان با توجه به مهارتی که کسب کرده اند رو در روی یکدیگر قرار بگیرند که این مسئله بازی را لذت بخش تر می کند و بازیکنان با تعادل خاصی روبروی هم قرار می گیرند. هر چه مهارت شما بالا برود، می توانید با بازیکنان ماهرتری بازی کنید و هیجان بیشتری را در کنار آن ها تجربه کنید. همچنین مهارت استفاده از سلاح های مختلف و حتی چاقو نیز امتیاز خاصی در بر دارد. فالیسزک می گوید: “بازیکنان خوب در این بازی در کنار یکدیگر بازی خواهند کرد و Valve هم کاری کرده که تمام بازیکنان بتوانند در یک سطح با هم بازی کنند. ما همیشه نگران این موضوع بودیم که در CS بازیکنان به شکل متعادلی رو در روی هم قرار نمی گیرند.

به همین دلیل برخی از المان های بازی را حذف کردیم و سیستم مهارت ها را در آن به وجود آوردیم. این سیستم، هم روند بازی را جذاب می کند و هم باعث می شود که بازی، سختی خاص خودش را داشته باشد و بازیکنان برای رفتن به درجه های بالاتر تلاش بیشتری به خرج دهند.” زمانی که گروه تروریست ها در بازی بمب می گذارند، همه چیز متفاوت می شود و گروه ضد تروریست باید بسیار سریع عمل کنند تا بتوانند بمب را در زمان مشخص خنثی کنند. در این لحظات سرعت حرف اول را خواهد زد و باید بتوانید سریع بازیکنان مقابل را از پیش رو بردارید. شما هم اکنون می توانید بازی Counter Strike Global Offensives را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی Frontline Zed CrimPlex Prison Complex برای PC

دانلود بازی Frontline Zed برای PC

 

دانلود بازی Frontline Zed CrimPlex Prison Complex برای کامپیوتر

| بازی خط مقدم نبرد با زامبی‌ها |

| نسخه CODEX |

| نسخه جدید Frontline Zed CrimPlex Prison Complex-CODEX به همراه تمامی DLCها جایگزین شد… |

 

Frontline Zed CrimPlex Prison Complex بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های اکشن و استراتژیک می باشد که در سال 2020 توسط Volcanic Games ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. زامبی‌ها به منطقه امن شما هجوم آورده‌اند؛ این وظیفه شماست که بتوانید با کمک دیگر بازماندگان این رویداد آخرالزمانی در برابر زامبی‌ها ایستادگی کرده و در تاریکی شب، زامبی‌ها را با شلیک‌هایی دقیق از پای درآورید. حرکت زامبی‌ها به سمت منطقه محافظت شده توسط شما و دیگر بازماندگان، گاها منجر به خرابی دیواره‌ها و موانع می‌شود که باید در طول روز آنان را ترمیم و برای دفاع در تاریکی شب آماده کنید.

وظیفه شما در جریان داستانی بازی این است که از هرجا می‌توانید اسلحه جمع‌آوری کنید. علاوه بر این باید با مدیریت زمان و ترمیم به موقع موانع ساخته شده، خود را برای یک نبرد دیگر در تاریکی شب آماده سازید. همچنین این امکان هم برایتان مهیاست که بتوانید با جستجو در مناطق اطراف‌دیگر بازماندگان را نیز شناسایی کرده و آن‌ها را به کمپ خود منتقل کنید. در صورتی که شما نیز از علاقه‌مندان به بازی‌هایی در چنین سبک هستید، پیشنهاد می‌کنیم فرصت ایفای نقش در خط مقدم نبرد با زامبی‌ها را از دست ندهید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Frontline Zed را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی WarriOrb برای PC

دانلود بازی WarriOrb برای PC

 

دانلود بازی WarriOrb برای کامپیوتر

| بازی دیو توانا |

| نسخه CODEX |

| نسخه جدید WarriOrb – v1.1 – FitGirl اضافه شد… |

 

WarriOrb بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های اکشن و ماجرایی می باشد که در سال 2020 توسط Not Yet ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. شیطاین، غول‌ها، جهش‌یافتگان و یک گوی سخنگوی عجیب و غریب از جمله کاراکترهایی هستند که در سراسر این بازی با آن‌ها سر و کار خواهید داشت. در این بازی رایان‌ای جدید و سرگرم‌کننده، شما به عنوان یک دیو توانا بازی می‌کنید که در یک کالبد غیرمعمول قرار گرفته است. راهی که پیش روی اوست آسان نیست؛ اکنون شما با کنترل شخصیت اصلی این بازی باید هرآنچه در توان دارید را برای به دست آوردن آزادی خود انجام دهید.

بدنی که شما در آن زندانی هستید، کاملا متفاوت با خصوصیات یک دیو توانا است. محیطی که در آن قرار دارید، دنیایی ویران‌شده را به تصویر می‌کشد که در آن مسیری پر پیچ و خم را برای به دست آوردن آزادی خود در پیش روی خواهید داشت. ملاقات با شیاطین، غول‌ها، جهش‌یافتگان و انواع موجودات جادویی از جمله چشم‌اندازهای اصلی این بازی به شمار می‌روند. دویدن، پرش، ملاقات با انواع مختلف کاراکترها و تعامل با آنان از جمله اصلی‌ترین فعالیت‌های شما در مسیر آزادی از این کالبد ناشناخته است. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی WarriOrb را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی Koi Unleashed برای PC

دانلود بازی Koi Unleashed برای PC

 

دانلود بازی Koi Unleashed برای کامپیوتر

| بازی کشتی به گل نشسته |

| نسخه DARKSiDERS |

 

Koi Unleashed بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های اکشن می باشد که در سال 2020 توسط Wild Grip ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بازی رایانه‌ای جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز در نظر گرفته‌ایم، یک تجربه اکشن در محیطی آزادانه را برایتان به ارمغان می‌آورد که شما طی آن به ماجراجویی یک گروه از قهرمانان خواهید پیوست که کشتی آن‌ها در منطقه‌ای ناشناخته به گل نشسته است. خصوصیاتی که در محیط اطراف شما وجود دارد، تا حد بسیاری عجیب و ناشناخته هستند و این شما هستید که با ماجراجویی خود در محوریت داستانی بازی از اسرار آن‌ها پرده‌برداری خواهید کرد.

یکی از مهم‌ترین امکانات این بازی قابلیت شخصی‌سازی و انتخاب شخصیت قهرمان بازی است. به طور کلی تعداد 6 قهرمان مختلف در داستان این بازی طراحی شده‌اند که هریک خصوصیات خاص خود را داشته و تجربه‌ای متفاوت را از ماجراجویی در محیط بازی برای شما به ارمغان خواهند آورد. محوریت داستانی این بازی بر مبنای یک روایت حماسی طرح‌ریزی شده و شما می‌توانید با در پیش گرفتن این فضای جذاب و ماجرایی، ساعاتی خوش و سرگرم‌کننده را سپری کنید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Koi Unleashed را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی MarZ Tactical Base Defense Survival برای PC

دانلود بازی MarZ Tactical Base Defense برای PC

 

دانلود بازی MarZ Tactical Base Defense Survival برای کامپیوتر

| بازی دفاع از پایگاه انسانی در مریخ |

| نسخه CODEX |

| نسخه جدید MarZ Tactical Base Defense Survival-CODEX به همراه تمامی DLCها جایگزین شد… |

 

MarZ Tactical Base Defense بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های اتومبیل‌رانی می باشد که در سال 2019 توسط DoorFortyFour ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. داستان بازی کامپیوتری جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود به شما عزیزان ارائه می‌کنیم، از این قرار است که در آینده‌ای دور سرانجام انسان موفق به سکونت در مریخ شده و این پروژه مهم و سرنوشت‌ساز، در آستانه موفقیت قرار دارد. وظیفه شما این است که یک پایگاه نظامی بر سطح این سیاره ایجاد و از آینده این ماموریت مهم حفاظ کنید. گروهی از مردگان در این سیاره سر از خاک برداشته و به تهدید بزرگ برای پروژه سفر انسان به مریخ بدل گشته‌اند؛ حال شما برای حفاظت از تجهیزات، خدمه و آینده این پروژه مسئولیت یافته‌اید که در برابر آن‌ها ایستادگی کنید.

به طور کلی در این بازی تعداد 20 ماموریت داستانی مختلف برای شما در نظر گرفته شده است که طی هریک از آنان وظیفه‌ای مشابه را برای متوقف کردن زامبی‌ها بر عهده خواهید داشت. سیستم طراحی نقشه در این بازی به نحوی است که شباهت ویژه‌ای به دنیای واقعی سیاره مریخ داشته و شما با حضور در آن، از این تجربه به وجد خواهید آمد. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی MarZ Tactical Base Defense را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی Radio General v2.0 – ژنرال رادیویی برای کامپیوتر

دانلود بازی Radio General برای PC

 

دانلود بازی Radio General برای کامپیوتر

| بازی ژنرال رادیویی برای کامپیوتر |

| نسخه CODEX |

 

Radio General v2.0 بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های اکشن و استراتژیک می باشد که در سال 2020 توسط Foolish Mortals ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. داستان این بازی رایانه‌ای، در جنگ جهانی دوم به تصویر شیده می‌شود. شما یک ژنرال جنگی هستید که مهم‌ترین تصمیمات این جنگ بر دوش شما گذاشته شده و سرنوشت آن را با تصمیمات خود تعیین خواهید کرد. آیا شما می‌توانید با راهبری نیروها، این نبرد را پیروز شوید؟ این شما و این هم میز مخصوص ژنرالی شما! یک بی‌سیم و نقشه در پیش روی شماست که تازه‌ترین شرایط جنگی را با آن‌ها دنبال کرده و باید تصمیمات جدیدی را نسبت به اوضاع موجود اتخاذ کنید.

در این بازی رایانه‌ای، خبری از برخورد مستقیم با نیروهای صحنه نبرد نیست. به جای آن، شما با یک بی‌سیم مخصوص با نیروهای خود در ارتباط هستید و تازه‌ترین گزارشات را از آن‌ها دریافت خواهید کرد. متاسفانه، جنگ در این شرایط بسیار برای شما سخت و غیرقابل تصور است و احتمال گمراهی زیادی دارد. نیروها دقیقا نمی‌دانند باید در مرحله اجرا چگونه رفتار کنند و این شما هستید که با تصمیماتی هوشمندانه شرایط را به سود نیروهای خودی تغییر داده و سرانجام پیروز میدان خواهید شد. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Radio General را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126

دانلود بازی موتر دوانی

دانلود بازی SnowRunner 4.9 – رانندگی آفرود در مسیرهای یخی برای کامپیوتر

دانلود بازی SnowRunner برای PC

 

دانلود بازی SnowRunner برای کامپیوتر

| بازی رانندگی آفرود در مسیرهای یخی برای کامپیوتر |

| نسخه CODEX |

| نسخه کم‌حجم SnowRunner – FitGirl اضافه شد… |

| آپدیت 4.9 incl DLC-CODEX اضافه شد … |

 

SnowRunner بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های شبیه‌سازی می باشد که در سال 2020 توسط Focus Home Interactive ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. خودتان را برای تجربه یکی از تازه‌ترین عناوین عرضه شده در سبک آفرود آماده کنید! بسیاری از دوست‌داران رانندگی اتومبیل، علاقه دارند تا حداقل برای یک بار هم که شده تجربه آفرود را داشته باشند. رانندگی آفرود، اتومبیل‌های خاصی می‌طلبد که با استفاده از آن بتوانید در مسیرهای صعب‌العبور به آسنای حرکت کرده و از تجربه رانندگی در مسیرهای خاکی، تپه، دشت و … لذت ببرید. بازی رایانه‌ای جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز در نظر داریم، یک تجربه بی‌نظیر از رانندگی آفرود را برای شما به ارمغان می‌آورد که در موقعیت‌های متنوع طبیعت واقعی در سراسر دنیا به تصویر کشیده می‌شود.

سازندگان این بازی نهایت سعی و تلاش خود را به کار بسته‌اند تا نتیجه کار تا حد ممکن به واقعیت نزدیک بوده و تجربه‌ای واقع‌گرایانه را برای شما به ارمغان آورد. شبیه‌سازی محیط‌های طبیعی، امکان رانندگی در جاده‌های خاکی، برفی و … با استفاده از 40 وسیله نقلیه مخصوص از مهم‌ترین چشم‌اندازهایی است که در این بازی با آن سر و کار دارید. وظیفه شما این است که مهارت رانندگی آفرود را به بهترین شکل ممکن در این بازی از خود به نمایش گذاشته و از موانع مختلف موجود در مسیر عبور کنید. دریاچه‌های یخ زده، مسیرهای گلی و … از جمله چالش‌های شما در هنگام رانندگی است که باید با مهارت خود آنان را پشت سر بگذارید. از دیگر خصوصیات مهم این بازی می‌توان به امکان گزینش وسیله نقلیه آفرود دلخواه خود با امکانات شخصی‌سازی بسیار گسترده در آن اشاره کرد. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی SnowRunner را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی Traffic Storm برای PC

دانلود بازی Traffic Storm برای PC

 

دانلود بازی Traffic Storm برای کامپیوتر

| بازی طوفان ترافیک شهری |

| نسخه DARKZER0 |

 

Traffic Storm بازی کم‌حجم جدیدی در سبک سری بازی‌های اکشن، تفننی و ماشین‌سواری می باشد که در سال 2020 توسط ConcreteMixer Games ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بازی اراینه‌ای جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم، یک هدف مهم را دنبال می‌کند و آن هم این است که شما بتوانید شهر را از طوفان یک ترافیک سنگین نجات دهید. آن‌طور که به نظر می‌رسد، کلیه راننده‌ها در سطح شهر شیوه درست رانندگی خود را فراموش کرده‌اند. این موضوع منجر به وقوع ترافیک سنگینی در سطح شهر شده که سرنوشت آن در دستان شماست و می‌توانید با تصمیمات خود به خوبی آن را مدیریت کنید.

در این بازی شما می‌توانید با دقت و قدرت تصمیم‌گیری خود، از وقوع ترافیک و تصادفات احتمالی در پی آن جلوگیری کنید. وظیفه شما این است که بتوانید تمامی خودروها را در مسیر حرکت دهید؛ بی‌آنکه بین آن‌ها تصادفی صورت بگیرد. شما همینطور می‌توانید با کلیک بر روی خودروها آن‌ها را کنترل کنید تا سریع و یا کندتر حرکت کنند. به طور کلی این بازی 40 مرحله مختلف را در خود دارد که طی آن باید تعداد بیش از 10 نوع وسیله نقلیه مختلف را تحت کنترل خود درآورید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Traffic Storm را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی Euro Truck Simulator 2 1.37.1.0s + 71 DLC – بازی شبیه ساز رانندگی با کامیون

دانلود بازی Euro Truck Simulator 2 بازی شبیه ساز رانندگی با کامیون

 

دانلود بازی Euro Truck Simulator 2 برای کامپیوتر

 | بازی شبیه ساز رانندگی با کامیون |

| نسخه سالم و معتبر بازی |

| شامل تمام DLC های بازی |

| نسخه Repack و کرک شده |

| آپدیت May 2020 |

| نسخه FitGirl اضافه شد … |

 

Euro Truck Simulator 2 1.37.1.0s + 71 DLC یک بازی جدید در سبک شبیه ساز رانندگی با کامیون است که در سال 2013 توسط شرکت SCS Software ساخته و برای  پلتفرم PC عرضه شده است . بازی Euro Truck Simulator 2 یک بازی بسیار زیبا و عالی است که برای شبیه سازی کامیون باربری ساخته شده و شما میتوانید تجربه ی باورنکردی با کامیونها را داشته باشید و از رانندگی با آن لذت ببرید .

در بازی یورو تراک 2 این امکان به شما دارید که همراه ماشینهای سنگین به رانندگی در جاده های بسیار وسیع میان شهرهای مختلف کشورهای اروپایی مانند رم تا برلین تا مادردی و تا پراگ بپردازید و تجربه بیش از چند صد مایل همراه با ماشینهای سنگین بدست آورید. در این سفرها با وجود محدودیت زمانی و فشاری که وجود دارد  استقامت ، مهارت و سرعت شما سنجیده و افزایش می یابد. پس اگر شما خود را یک راننده حرفه ای میدانید مهارت های خود را در بازی Euro Truck Simulator 2 به چالش بکشید . هم اکنون میتوانید بازی Euro Truck Simulator 2 را به صورت مستقیم و رایگان از یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی Euro Truck Simulator 2 Road to the Black Sea 1.37.1.0s + 71 DLC – CODEX برای PC

دانلود بازی Euro Truck Simulator 2 Beyond the Baltic Sea برای PC

 

دانلود بازی Euro Truck Simulator 2 Road to the Black Sea برای کامپیوتر

| شبیه‌ ساز کامیون اروپایی |

| نسخه CODEX |

| نسخه کم حجم FitGirl اضافه شد … |

 

Euro Truck Simulator 2 Road to the Black Sea 1.37.1.0s + 71 DLC نام یک بازی شبیه ساز بسیار طبیعی کامیون سواری است که توسط کمپانی SCS Soft در سال 2018 برای کامپیوتر طراحی و ساخته شده است. نسخه جدید این بازی کامپیوتری، مجموعه‌ای از تریلرهای جدید را برای حمل و نقل کامیون‌ها به ارمغان می‌آورد که تا حد امکان به واقعیت نزدیک هستند. علاوه بر این‌ها، شما با مجموعه شهرهای جدیدی سر و کار دارید که امکان رانندگی و جابه‌جایی تریلرها را در ابعادی گسترده‌تر در اختیارتان قرار می‌دهد. سری بازی‌های شبیه‌سازی رانندگی کامیون که اصطلاحا با عنوان سلطان جاده‌ها شناخته می‌شود، از طرفداران بسیار زیادی در سراسر دنیا برخوردار هستند. در این مطلب، ویرایش کاملا جدیدی از این بازی را خدمت شما عزیزان معرفی می‌کنیم که امکان رانندگی با کامیون‌های هیجان‌انگیز در حوالی دریای بالتیک را برای شما فراهم می‌آورد!

تریلر کرون، یکی از معروف‌ترین شرکت‌های تولید وسایل نقلیه مخصوص حمل و نقل در اروپا می‌باشد که در نسخه جدید این بازی، به طرز ویژه‌ای به آن پرداخته خواهد شد. ضمن آنکه طراحی کامیون‌ها و تریلر هریک از آنان، با جزئیات بی‌نظیری طراحی گردیده که یک شبیه‌سازی بسیار نزدیک به واقعیت را برای علاقه‌مندان به سری بازی‌های رانندگی کامیون به ارمغان می‌آورد. هم اکنون میتوانید بازی Euro Truck Simulator 2 را با لینک مستقیم از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی American Truck Simulator 1.37.1.4s + 27 DLC برای PC

دانلود بازی American Truck Simulator برای PC

 

دانلود بازی American Truck Simulator برای کامپیوتر

| بازی رانندگی کامیون های آمریکایی |

| نسخه Repack و کرک شده |

| آپدیت April 2020 |

| در آپدیت جدید DLC Mack Anthem اضافه شد … |

 

American Truck Simulator 1.37.1.4s + 27 DLC بازی جدیدی در سبک شبیه سازی و مسابقه ای می باشد که در سال 2016 توسط SCS Software ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. American Truck Simulator Arizona عنوانی محبوب و بسیار هیجان انگیز برای دوست داران ماشین های سنگین و کامیون های آمریکایی است ، در صورتی که شما هم از دوست داران بازی خاطره انگیز سلطان جاده ها هستید ، پیشنهاد ما این است که بازی رانندگی کامیون های آمریکایی از دست ندهید ! در بازی American Truck Simulator Arizona ، شما محموله هایی را برای حمل و نقل در میان شهرهای مختلف ایالات متحده آمریکا از California تا Nevada و بسیاری دیگر از شهر ها جا به جا می کنید. در این بازی می توانید تجربه ای بی سابقه را در دنیای حمل و نقل با کامیون های سنگین در میان شهرهای امریکا تجربه کنید ، در حالی که با کامیون های آمریکایی ، یک رانندگی طولانی مدت را در مسافتی در حد چند صد کیلومتر انجام می دهید  ، محموله ها را نیز به شرکت ها و کمپانی های تحت قرارداد منتقل می کنید.

در American Truck Simulator شما به عنوان یک راننده کامیون با تجربه و حرفه ای ظاهر می شوید که می تواند ضمن سفر در مناطق مختلف ایالات متحده ، از مناظر دیدنی آن نیز دیدن کنید. در بازی American Truck Simulator Arizona شغل جالب و هیجان انگیز حمل و نقل در بازار داخلی بر عهده شماست و می بایست محموله های مختلف را به بخش های مختلف کشور امریکا منتقل کرده و آنان را به مقصد برسانید. در این بازی تعداد بسیاری از مجموعه کامیون های مدرن با جزئیات بسیار دقیق وجود دارند که می توانید محموله ها را به کمک آنان به مقاصد برسانید. جزئیات مختلف این بازی از وسایل نقلیه گرفته تا بخش های مختلف شهرها در این کشور بسیار دقیق و با وضوح بالا طراحی شده اند.  هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی American Truck Simulator را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی Wreckfest American All Stars برای PC

دانلود بازی Wreckfest برای PC

 

دانلود بازی Wreckfest American All Stars برای کامپیوتر

| بازی مسابقات اتومبیل‌رانی |

| نسخه جدید Wreckfest American All Stars-CODEX به همراه تمامی DLCها جایگزین شد… |

| نسخه کم‌حجم Wreckfest – v1.250501 + DLCs + Multiplayer – FitGirl اضافه شد… |

 

Wreckfest American All Stars بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های ماشین سواری می باشد که در سال 2020 توسط THQ Nordic ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. با شما هستیم در معرفی یکی از بهترین عناوین سری بازی‌های اتومبیل‌رانی برای کامپیوتر که از مدت‌ها پیشقبلوعده عرضه آن به دوست‌داران این سبک داده شده بود. تمام قوانین رانندگی را در هم شکسته و رانندگی با وسایل نقلیه مختلف را درست مطابق با میل خودتان تجربه کنید. این موضوع، صحنه‌های دلهره‌آور و جذابی را در جریان بازی رقم می‌زند که از جمله آن‌ها می‌توان به رانندگی بی‌قانون، تصادفات شدید اتومبیل‌ها، آسیب دیدن غیرقابل باور بخش‌های مختلف وسایل نقلیه و … اشاره کرد.

اصولا رانندگان حرفه‌ای، شناخت صحیحی از مشخصات فنی اتومبیل خود دارند. در این بازی کامپیوتری، پلیرها می‌توانند کلیه جزئیات وسیله نقلیه خود را درست مطابق با نیاز خود تغییر داده و به دنیای یک راننده حرفه‌ای قدم بگذارند. فیزیک واقع‌گرایانه تمامی خودروها و شبیه‌سازی بسیار زیبای محیط اطراف، از جمله عواملی هستند که در جریان روند بازی شما را به وجد خواهند آورد! در این بازی شما در ابتدا اتومبیل خود را از میان طیف وسیعی از گزینه‌ها انتخاب می‌کنید. در ادامه، رقابتی نفس‌گیر بین شما و سایر پلیرها به تصویر کشیده می‌شود که از لحظه لحظه آن می‌توان لذت برد. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Wreckfest را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی American Truck Simulator Utah 1.37.1.1s برای PC

دانلود بازی American Truck Simulator Oregon برای PC

 

دانلود بازی American Truck Simulator Utah برای کامپیوتر

| بازی شبیه‌ساز رانندگی کامیون‌های آمریکایی |

| نسخه CODEX |

| آپدیت FitGirl و CODEX اضافه شد … |

| آپدیت 1.37.1.1 CODEX اضافه شد … |

 

American Truck Simulator Utah 1.37.1.1s بازی جدیدی در سبک شبیه سازی می باشد که در سال 2018 توسط SCS Software ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. اگر شما نیز از علاقمندان به سری بازی‌های شبیه‌سازی رانندگی ماشین‌های سنگین هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم جدیدترین DLC مربوط به بازی شبیه‌ساز کامیون‌های آمریکایی را از دست ندهید. این DLC جدید که با عنوان Oregon عرضه شده، شما را به یکی از ایالات غرب آمریکا با همین نام دعوت می‌کند؛ جایی که شما با مجموعه‌ای از سرزمین‌های سرسبز و زیبا از مناظر طبیعی این ناحیه سر و کار خواهید داشت. لذت رانندگی با مدل‌های متنوعی از کامیون در این منطقه و مجموعا 5000 مایل مسافت موجود برای رانندگی، شرایطی را فراهم می‌کند تا شما دوست‌داران شبیه‌ساز رانندگی کامیون بتوانید از این تجربه جذاب و مهیج لذت ببرید.

ایالت اورگن که پایتخت آن سیلم و شهرهای مهم آن پُرتلند و یوجین هستند، مجموعه‌ای از ویژگی‌های واقع‌گرایانه و در عین حال خلاقانه را برای شما در روند بازی به ارمغان می‌آورد که تجربه آن را به همه شما دوست‌داران رانندگی کامیون پیشنهاد می‌کنیم! در این نسخه از بازی، تریلرها و بارهایی بسیار سنگین‌تر از حمل‌ونقل‌های معمولی به شما محول می‌شود و شما وظیفه دارید که آنان را در صحت و سلامت تحویل دهید. این بازی مجموعه‌ای از کامیون‌های جدید و تریلرهای سنگین را برای شما در نظر گرفته است و با ترکیب آن با حال و هوای واقعی این بازی، می‌توانید لذت دنیای رانندگی در فضایی واقعی را تجربه کنید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی American Truck Simulator را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی MotoGP 20 – مسابقات موتوجی پی 2020 برای کامپیوتر

دانلود بازی MotoGP 20 - مسابقات موتوجی پی 2020 برای کامپیوتر

 

دانلود بازی MotoGP 20 برای کامپیوتر

| بازی مسابقات موتوجی پی 2020 برای کامپیوتر |

| نسخه HOODLUM |

 

MotoGP 20 بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های موتورسواری می باشد که در سال 2020 توسط ‎Milestone S.r.l ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. در صورتی که شما هم از دوست‌داران مسابقات موتورسواری حرفه‌ای باشید و همواره اخبار تازه‌ترین رقابت‌های آن را در اینترنت، شبکه‌های تلویزیونی و … دنبال می‌کنید، ما برایتان یک بازی سرگرم‌کننده و جذاب را در نظر گرفته‌ایم که می‌تواند جذابیت واقعی رقابت‌های موتو جی‌پی 2020 را به ارمغان آورد. در نسخه جدید این بازی رایانه‌ای، سازندگان این بازی نهایت سعی و تلاش خود را به کار بسته‌اند تا حالت داستانی این بازی جذابیت متفاوتی را به نسبت قبل برای بازیکنان به همراه داشته باشد تا بتوانند از تجربه قابلیت‌های جدید و گرافیک خیره‌کننده این بازی در حین انجام این رقابت‌ها نهایت لذت را ببرند.

موتورسیکلت خود را برای تجربه یک سری جدید و تازه از دنیای موتو جی‌پی روشن کنید! در نسخه جدید این بازی، گیم‌پلی و بخش گرافیکی بهبود چشم‌گیری داشته‌اند و محتوایی خیره‌کننده را برای شما دوست‌داران سری موتو جی‌پی به ارمغان می‌آورد. در فصل 2020 این رقابت‌ها شما می‌توانید شرکت‌کنندگان رسمی و هرساله این رقابت‌ها را ببینید و با انتخاب هریک، فصل را در قالب بازیکن دلخواه خود به پایان برسانید. علاوه بر این، امکانات گسترده شخصی‌سازی موتورسیکلت‌ها، تغییر در امکانات ظاهری و فنی نظیر سیستم موتور، ترمز و … از دیگر امکانات جذاب این بازی به شمار می‌روند که امیدواریم از تجربه آن‌ها لذت ببرید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی MotoGP 20 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی GRID Season 3 برای PC

دانلود بازی GRID برای PC

 

دانلود بازی GRID Season 3 برای کامپیوتر

| بازی مسابقات اتومبیل‌رانی |

| نسخه CODEX |

| نسخه کم‌حجم GRID: Ultimate Edition – v1.0.118.9362 + 8 DLCs – FitGirl اضافه شد… |

 

GRID Season 3 بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های اتومبیل‌رانی می باشد که در سال 2019 توسط Codemasters ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بازی کامپیوتری گرید (GRID)، یکی از تازه‌ترین عناوین عرضه شده در سبک مسابقات اتومبیل‌رانی است که شما در آن می‌توانید مهارت خود را طی رقابت به دیگر رانندگان مطرح در دنیا اثبات کنید. یکی از مهم‌ترین خصوصیاتی که یک بازی کامپیوتری در سبک اتومبیل‌رانی برای گیمرها اهمیت دارد، پردازش و طراحی گرافیکی محیط و فضای بازی است. در صورتی که شما نیز از تجربه بازی‌های این سبکی لذت می‌برید، توجه‌تان را به یکی از بهترین عناوین ساخته شده در سبک اتومبیل‌رانی جلب می‌کنیم. بازی کامپیوتری گرید، یکی از تازه‌ترین عناوینی است که برای این دسته از گیمرها عرضه شده و گرافیک فوق‌العاده آن بیشتر از هر بازی است که تاکنون تجربه کرده‌اید! بدون شک، استودیوی بازی‌سازی کدمسترز در سال جاری یکی از شاهکارهای خود را رونمایی و عرضه کرده! سبک و سیاق خاص و منحصر به فرد مسابقات این بازی در سطح شهر، پردازش گرافیکی خیره‌کننده و نزدیک بودن حال و هوای بازی به واقعیت از مهم‌ترین خصوصیاتی است که از همان لحظه اول توجه شما را به خود جلب می‌کند. گرید یک بازی کامپیوتری در سبک اتومبیل‌رانی است که هیچ عنوان دیگری در این سبک به آن شبیه نیست! وجود ده‌ها اتومبیل مختلف برای رانندگی با آن‌ها، امکان جمع‌آوری و مسابقه با انواع خودروهای ساخته شده از برندهای مطرح، شبیه‌سازی واقع‌گرایانه محیط‌ها و … از دیگر خصوصیات جالب توجه در این بازی به شمار می‌روند.

اگر شما نیز یکی از طرفداران سرسخت مسابقات اتومبیل‌رانی هستید، بازی گرید شما را دعوت می‌کند تا بتوانید ضمن رقابت با دیگر رانندگان مطرح در دنیا جایگاه خود را به اثبات برسانید. این بازی، هیجان لحظه به لحظه مسابقات و تنش بین رانندگان مطرح در رقابت‌ها را با جزئیات دقیق برای شما به تصویر می‌کشد تا بتوانید از تجربه این مسابقات لذت ببرید. در این بازی، ده‌ها مدل مختلف از اتومبیل‌های مطرح و یا حتی کلاسیک از برندهای معتبر دنیا قابل انتخاب هستند تا شما بتوانید با حضور در سبک رقابتی دلخواه خود از تجربه این رقابت‌ها نهایت لذت را ببرید. سبقت از مسیرهای باریک، رانندگی در جاده‌های پرپیچ و خم، وقوع حوادث پیش‌بینی نشده و رقابت تیمی با دیگر رانندگان مطرح، از مهم‌ترین قابلیت‌های این بازی جذاب و پرهیجان به شمار می‌روند. پیشنهاد می‌کنیم در صورت تمایل به تجربه اینگونه از رقابت‌ها، همین حالا تازه‌ترین نسخه از بازی محبوب و پرهیجان گرید را از دست ندهید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی GRID را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی GRIP Combat Racing Digital Deluxe Edition برای PC

دانلود بازی GRIP Combat Racing برای PC

 

دانلود بازی GRIP Combat Racing برای کامپیوتر

| بازی ماشین جنگی |

| نسخه جدید GRIP Combat Racing Digital Deluxe Edition-CODEX به همراه تمامی DLCها جایگزین شد… |

| نسخه کم‌حجم GRIP: Combat Racing + 6 DLCs (FitGirl) اضافه شد… |

 

GRIP Combat Racing Digital Deluxe Edition بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های مسابقه‌ای می باشد که در سال 2019 توسط Wired Productions ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بازی کامپیوتری جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما گیمرهای عزیز و گرامی در نظر گرفته‌ایم، یک تجربه پرهیجان و جذاب از رقابت‌های اتومبیل‌رانی با وسایلی است که تا دندان مسلح به انواع تجهیزات انفجاری هستند! گیم‌پلی این بازی، به حد قابل توجهی نزدیک به واقعیت پیاده‌سازی شده و سریع‌ترین رقابت ممکن در دنیای اتومبیل‌های خشمگین را به شما علاقه‌مندان ارائه می‌کند.

نکته عجیب و در عین حال جذاب در مورد اتومبیل‌های این بازی، امکان افزایش سرعت تا مرز 1200 کیلومتر بر ساعت است! تصور این سرعت از سوی یک وسیله نقلیه زمینی کمی عجیب و خارق‌العاده به نظر می‌رسد؛ ولی واقعیت این است که در این بازی شما به وسایل نقلیه‌ای دسترسی دارید که هریک از آن‌ها مجهز به فناوری روز دنیا بوده و تایرهای آن‌ها توانایی فوق‌العاده‌ای برای رسیدن به حد نصاب سرعت دارند. رقابت‌های شما در این بازی، شامل 23 منطقه مختلف است که تماما در جهان‌هایی بیگانه به تصویر کشیده می‌شوند. دنیایی یخبندان، محیط‌هایی بیابانی و … از جمله چشم‌اندازهایی هستند که در این سیارات تجربه خواهید کرد. پیشنهاد می‌کنیم شما نیز به جمع دیگر پلیرهای این بازی پیوسته و از تجربه رقابت‌های پرهیجان آن لذت ببرید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی GRIP Combat Racing را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی Drift Alone – دریفت و حرکات نمایشی برای کامپیوتر

دانلود بازی Drift Alone - دریفت و حرکات نمایشی برای کامپیوتر

 

دانلود بازی Drift Alone برای کامپیوتر

| بازی دریفت و حرکات نمایشی برای کامپیوتر |

| نسخه PLAZA |

 

Drift Alone بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های ماشین می باشد که در سال 2020 توسط DiESELmoottori ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. در این بازی رایانه‌ای، فرصتی برای شما مهیاست تا بتوانید ضمن انتخاب اتومبیل مورد علاقه خود، ماجراجویی جذابی را در سطح جاده‌ها تجربه کنید. این بازی سرگرم‌کننده، به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید ماشین دلخواه خود را از میان شمار بسیاری از گزینه های موجود انتخاب کرده و از تجربه رانندگی و نمایش دریفت با آن لذت ببرید. دریفت کشیدن، حرکتی است که بسیاری از دوست‌داران اتومبیل‌رانی نسبت به نمایش آن علاقه نشان می‌دهند. دریفت، شامل حرکت درجای اتومبیل و ایجاد دود حاصل از اصطکاک تایرها و آسفالت است که صحنه جذاب و تماشایی‌ای را خلق می‌کند. در این بازی رایانه‌ای هم قرار است فرصتی در اختیار شما قرار داده شود تا بتوانید مهارت خود را در به اجرا گذاشتن این حرکت جذاب و هیجان‌انگیز امتحان کرده و صحنه‌هایی بسیار زیبا و هیجان‌انگیز را خلق کنید.

طرفداران سری بازی‌های اتومبیل‌رانی فارغ از محدودیت سنی هستند و از کودکان گرفته تا حتی افراد مسن هم دوست دارند با اتومبیل رویایی خود شروع به رانندگی کنند و مهارت خود را در این زمینه به رخ دیگران بکشند. سازندگان این بازی، تا حد ممکن بر ساخت یک بازی با امکانات ساده کنترلی تمرکز داشته‌اند تا شما بتوانید با کمترین اقدامات لازم، اتومبیل خود را به حرکت درآورده و دریفت‌هایی زیبا را با آن به نمایش بگذارید. بسیاری از خصوصیات اتومبیل‌ها، مطابق با فیزیک دنیای واقعی شبیه‌سازی شده‌اند و شما می‌توانید از تجربه حرکت و دریفت در سطح جاده‌های مختلف در سراسر دنیا نهایت لذت را ببرید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Drift Alone را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

 

دانلود بازی Revhead Turbo Pack برای PC

دانلود بازی Revhead Turbo Pack برای PC

 

دانلود بازی Revhead Turbo Pack برای کامپیوتر

| بازی ساخت اتومبیل مسابقه‌ای |

| نسخه PLAZA |

| نسخه جدید Revhead Turbo Pack-PLAZA به همراه تمامی DLCها جایگزین شد… |

 

Revhead Turbo Pack بازی جدیدی در سبک مسابقه ای می باشد که در سال 2020 توسط Creative Pudding Hungary Llc ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. در جریان این بازی شبیه سازی اتومبیل رانی، شما لازم است که ماشین رویایی خود را برای مسابقه دادن بسازید. شما یک دوست با نام “چارلی” دارید که همیشه برای آماده کردن ماشین های مسابقه‌ای سرش شلوغ است. اکنون او از شما می‌خواهد که برای کمک کردن به استرالیا بروید. همین شروعی بر ماجراجویی های شما در جریان بازی Revhead خواهد بود. سفر شما از روستایی کوچک در استرالیا آغاز می‌شود، در اینجا شما باید مهارت‌های خودتان را برای ساخت پرسرعت‌ترین و رویایی‌ترین اتومبیل مسابقه‌ای به اجرا بگذارید.

 در این بازی شما می‌توانید با خرید و فروش و معامله انواع اتومبیل‌ها، قطعات مخصوص اتومبیل رویایی خود را تأمین کرده و ساخت آن را شروع کنید. اما این نکته را نیز باید در نظر داشت که یک اتومبیل پرسرعت اصل ماجرا نیست؛ چرا که هر اتومبیلی، نیازمند یک راننده حرفه‌ای و خبره است. یک اتومبیل از هزاران قطعه مکانیکی تشکیل گردیده که ضمن کارکرد با همدیگر، اساس عملکرد اتومبیل را پیاده‌سازی می کنند. اگر شما نیز دوست دارید که یک اتومبیل رویایی را بسازید به شما پیشنهاد می‌کنیم Revhead را از دست ندهید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Revhead Turbo Pack را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی Russian Car Driver 2 ZIL 130 برای PC

دانلود بازی Russian Car Driver 2 ZIL 130 برای PC

 

دانلود بازی Russian Car Driver 2 ZIL 130 برای کامپیوتر

| بازی رانندگی با زیل 130 |

| نسخه DARKZER0 |

 

Russian Car Driver 2 ZIL 130 بازی کم‌حجم جدیدی در سبک سری بازی‌های اتومبیل‌رانی می باشد که در سال 2019 توسط Atriagames ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بازی کامپیوتری جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما علاقه‌مندان به سبک اتومبیل‌رانی در نظر داریم، یک شبیه‌سازی جذاب و سرگرم‌کننده از هدایت اتومبیل‌هایی است که در شوروی سابق استفاده از آن‌ها کاربرد فراوانی داشت. در صورتی که شما نیز از دوست‌داران تجربه رانندگی با خودروهای قدیمی و کلاسیک هستید، پیشنهاد ما این است که فرصت تجربه این بازی جذاب را از دست ندهید؛ زیرا که در این بازی می‌توانید با انواع مختلف اتومبیل‌ها و کامیون‌های دوران قدیم در شوروی به رانندگی بپردازید.

همانطور که شما هم احتمالا انتظار دارید، رانندگی این بازی در حال و هوای قدیمی کشور شوروی به تصویر کشیده خواهد شد. شما به عنوان یک راننده کامیون در روستاهای قدیمی ایفای نقش می‌کنید که وظایف مختلف از قبیل جابه‌جایی و حمل و نقل مواد را بر عهده خواهید گرفت. کامیون مخصوصی که این بازی بر شبیه‌سازی آن تاکید دارد، مدل زیل 130 است که در حال حاضر هم چندین مدل قدیمی از آن را در خیابان‌های کشور می‌توان دید. در صورتی که برای تجربه این بازی جذاب و خاطره‌انگیز آماده هستید، پیشنهاد می‌کنیم همین حالا شبیه‌ساز رانندگی با زیل 130 را دانلود کنید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Russian Car Driver 2 ZIL 130 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی Star Drift برای PC

دانلود بازی Star Drift برای PC

 

دانلود بازی Star Drift برای کامپیوتر

| بازی ستاره دریفت |

| نسخه DARKSiDERS |

 

Star Drift بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های اتومبیل‌رانی می باشد که در سال 2019 توسط Catze ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. اگر شما نیز از علاقه‌مندان به سبک مسابقات اتومبیل‌رانی در دنیای بازی‌ها هستید، ما برایتان یک عنوان جدید و جذاب را سراغ داریم که چالشی سرگرم‌کننده برای دوست‌داران دریفت خواهد بود. این بازی، یک تجربه منحصر به فرد از مسابقات اتومبیل‌رانی از نمای بالا است که ترکیبی جذاب و هیجان‌انگیز از مسابقات اتومبیل‌رانی با چاشنی دریفت را برای شما دوست‌داران هیجان و سرعت به ارمغان می‌آورد.

همانند بازی‌های قدیمی این سبک، شما می‌توانید بر روی کامپیوتر خود با همراهی دوستان‌تان یک مسابقه چندنفره را آغاز و مهارت همدیگر را به چالش بکشید. در این بازی بیش از 25 نوع اتومبیل مختلف با طراحی منحصر به فرد آماده انتخاب هستند که با گزینش هریک می‌توانید چالش‌های بازی را در حالات تک نفره، دزد و پلیس، رقابت با دوستان و … تجربه کنید. مجموعا 100 مسیر متنوع نیز در این بازی برای شما در نظر گرفته شده که درهریک از آن‌ها می‌توانید مهارت بالای خود دریفت مسیرهای خاکی، آسفالت و … را به نمایش بگذارید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Star Drift را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی Rock n Rush Battle Racing برای PC

دانلود بازی Rock n Rush Battle Racing برای PC

 

دانلود بازی Rock n Rush Battle Racing برای کامپیوتر

| بازی مسابقات اتومبیل رانی با چاشنی جنگ |

| نسخه TiNYiSO |

 

Rock n Rush Battle Racing بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های ماشین می باشد که در سال 2019 توسط WSM Game Studio ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بازی کامپیوتری جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما علاقه‌مندان به رقابت‌های اتومبیل‌رانی در نظر داریم، یک شبیه‌سازی جذاب و سرگرم‌کننده از اتومبیل‌هایی است که در سبک و سیاق رقابت‌های دهه 90 میلادی با هم به رقابت می‌پردازند. استایل کلی این بازی، مشابه با عناوین کلاسیک است که در حال حاضر هم طرفداران خاص خود را دارند.

یکی از جذابیت‌های خاص اینگونه بازی‌ها، امکان تجربه رقابت به همراه دوستان بر روی یک صفحه نمایشگر بود. چیزی که در این بازی هم به چشم می‌خورد و شما می‌توانید با دوستان خود صفحه نمایش را به 4 قسمت تقسیم کرده و هریک رقابت را از چشم‌اندازی خاص تجربه کنید. پیشنهاد می‌کنیم در صورتی که شما هم علاقه‌مند به تجربه این سبک از رقابت‌ها در حال و هوای رقابتی کلاسیک و سرگرم‌کننده هستید، فرصت تجربه مسابقات جنگی را از دست ندهید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Rock n Rush Battle Racing را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی Deep Race Battle برای PC

دانلود بازی Deep Race Battle برای PC

 

دانلود بازی Deep Race Battle برای کامپیوتر

| بازی اتومبیل‌رانی با چاشنی جنگ |

| نسخه DARKSiDERS |

 

Deep Race Battle بازی جدیدی در سبک اتومبیل‌رانی می باشد که در سال 2019 توسط Tero Lunkka, Raciebug ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بازی کامپیوتری جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما گیمرهای عزیز آماده کرده‌ایم، یک فرصت جذاب و سرگرم‌کننده از نبرد اتومبیل‌هایی است که در پس‌زمینه آن، چاشنی زیادی از نبرد به چشم می‌خورد! در این بازی شما امکان هدایت انواع وسایل نقلیه مجهز به تجهیزات کشنده را دارید که طی رقابت با دیگر رانندگان کمک شایانی برای شما خواهد بود. رقبای شما در این بازی از هیچ تلاشی برای خارج ساختن شما از مسیر مسابقه دریغ نمی‌کنند؛ از این روی شما هم باید وسیله نقلیه خود را به انواع تجهیزات پیشرفته مجهز سازید و در برابر رقبا حرفی برای گفتن داشته باشید.

در این بازی، تعداد متعددی از مسیرها برای مسابقات شما در نظر گرفته شده که می‌توانید با گزینش اتومبیل دلخواه خود، از تجربه رانندگی در این مسیرها لذت ببرید. این بازی مجموعا 14 وسیله نقلیه مختلف را در خود دارد که با انتخاب آن می‌توانید با حریفان خود در میدان به رقابت بپردازید. در این بازی، برنده واقعی راننده‌ای است که بتواند دیگر رقبای خود را از مسیر مسابقه خارج ساخته و از نهایت امکانات و تجهیزات اتومبیل خود نهایت استفاده را ببرد. پیشنهاد می‌کنیم فرصت تجربه این چالش جذاب و سرگرم‌کننده از دست ندهید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Deep Race Battle را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی Cyber OutRun برای PC

دانلود بازی Cyber OutRun برای PC

 

دانلود بازی Cyber OutRun برای کامپیوتر

| بازی تعقیب و گریز پلیسی |

| نسخه TiNYiSO |

 

Cyber OutRun بازی جدیدی در سبک مسابقه‌ای می باشد که در سال 2019 توسط Kerim Kumbasar ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بازی کامپیوتری جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما گیمرهای عزیز در نظر داریم، یک شبیه‌سازی بسیار عالی از تجربه حرکت یک اتومبیل خاص و رویایی در تاریکی شب است. در این بازی شما به عنوان راننده این وسیله نقلیه که در واقع اتومبیلی قرمز رنگ است ایفای نقش می‌کنید. سبک و سیاق بازی، با الهام‌گیری از حال و هوا اتومبیل‌رانی در دهه 80 میلادی به تصویر کشیده شده و شما عناصر متعددی از تجربه لذت و هیجان در طول این رقابت‌ها را شاهد خواهید بود.

این بازی مجموعا 3 سبک مختلف را برای شما شبیه‌سازی خواهد کرد که شما در آن می‌توانید مهارت خود را برای هدایت وسیله نقلیه انتخابی خود به نمایش بگذارید. نکته جذاب و محبوب در رابطه با این بازی، امکان حرکت در سطح شهر و تجربه تعقب و گریز پلیسی است که شما در آن به عنوان یک راننده مجرم ایفای نقش خواهید کرد. از این روی شما باید تمام سعی خود را به کار گیرید و با حداکثر سرعت ممکن اتومبیل خود را حرکت داده و راننده را از دست پلیس‌ها نجات دهید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Cyber OutRun را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی MXGP 2019 The Official Motocross Videogame برای PC

دانلود بازی MXGP 2019 The Official Motocross Videogame برای PC

 

دانلود بازی MXGP 2019 The Official Motocross Videogame برای کامپیوتر

| بازی امایکس‌جی‌پی موتور کراس 2019 |

| نسخه HOODLUM |

 

MXGP 2019 The Official Motocross Videogame بازی جدیدی در سبک مسابقه‌ای می باشد که در سال 2019 توسط Milestone S.r.l ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. مطابق رسم هرسال، این بار هم شاهد انتشار رسمی تازه‌ترین نسخه از بازی شبیه‌سازی رقابت‌های موتوراس (ام‌ایکس‌جی‌پی) هستیم که طی آن رقابت‌هایی جذاب و هیجان‌انگیز در انتظار شما خواهد بود. یک فصل داغ و تازه از رقابت‌ها با حضور انواع مختلفی از رانندگان مطرح و چهره‌های جدید در راه است! در صورتی که شما نیز علاقه‌مند به تجربه این سبک از بازی‌ها هستید، پیشنهاد می‌کنیم تازه‌ترین عنوان از سری موتورکراس را از دست ندهید.

انواع رانندگان مطرح، موتورسیکلت‌های معروف و تیم‌های رسمی رقابت 2019 ام‌ایکس‌جی‌پی در این بازی برای مشا گرد هم آورده شده‌اند تا بتوانید مهارت خود را به عنوان فرد برتر این رقابت‌ها به رخ دیگر بازیکنان بکشید. نهایت سعی و تلاش سازندگان این بازی، تجربه یک مسابقه واقع‌گرایانه از رقابت‌های موتورکراس بوده و به جرأت می‌توان از این نظر به بازی ام‌ایکس‌جی‌پی 2019 امتیاز کامل داد. شما در این بازی با انتخاب موتورسیکلت دلخواه خود می‌توانید مسابقاتی جذاب و مهیج را در مسیرهای خاکی تجربه کرده و مرحله به مرحله مهارت خود را در هدایت و حفظ تعادل این وسیله ارتقا دهید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی MXGP 2019 The Official Motocross Videogame را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی Renzo Racer برای PC

دانلود بازی Renzo Racer برای PC

 

دانلود بازی Renzo Racer برای کامپیوتر

| بازی مسابقات رنزو |

| نسخه PLAZA |

 

Renzo Racer بازی جدیدی در سبک استراتژیک می باشد که در سال 2019 توسط Paradox Interactive ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بازی کامپیوتری جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما گیمرهای عزیز در نظر داریم، یک شبیه‌سازی جذاب و سرگرم‌کننده از مسابقات اتومبیل‌رانی در یک محیط فانتزی و رنگارنگ است. در این بازی سرگرم‌کننده، شما فرصتی در اختیار دارید که با وسایل نقله دلخواه خود با دیگر رقبا بازیکنان وارد رقابت شده و سعی کنید که زودتر از آن‌ها از خط پایان عبور کنید. سبک و محیط این بازی، شباهت بسیاری به بازی محبوب کراش دارد و شما دوست‌داران این بازی خاطره‌انگیز را به وجد خواهد آورد.

یکی از مهم‌ترین خصوصیات جذاب در بازی کراش، امکان خارج کردن رقبا حین مسابقه بود. در این بازی کامپیوتری نیز قرار است که شما رقابتی جذاب و مهیج را در همین سبک تجربه کنید. در ابتدا لازم است که راننده دلخواه خود را برای هایت وسیله نقلیه انتخابی برگزیده و سپس برای رقابتی جذاب و نفس‌گیر آماده شوید. شما می‌توانید وسیله نقلیه خود را به انواع مختلف سلاح‌ها نظیر موشک و … مجهز کرده و از این تجربه پرهیجان و جذاب لذت ببرید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Renzo Racer را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی Diesel Brothers Truck Building Simulator v1.2 برای PC

دانلود بازی Diesel Brothers Truck Building Simulator برای PC

 

دانلود بازی Diesel Brothers Truck Building Simulator برای کامپیوتر

| بازی شبیه‌ساز رانندگی وسایل نقلیه سنگین |

| نسخه جدید Diesel Brothers Truck Building Simulator v1.2 جایگزین شد… |

| نسخه کم‌حجم Diesel Brothers: Truck Building Simulator – v1.0.9139 + Custom Tuning Parts DLC – FitGirl اضافه شد… |

 

Diesel Brothers Truck Building Simulator v1.2 بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های اکشن می باشد که در سال 2019 توسط PlayWay S.A ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. به دنیای دیزل خوش آمدید! یکی از بزرگ‌ترین چهار چرخ‌های موجود را بر حسب سلیقه خود انتخاب کرده و به دل جاده‌ها و یا مسیرهای خاکی بزنید! همزمان با پیش بردن حالت داستانی بازی، شما با شیوه هدایت هریک از وسایل نقلیه آشنا شده و نحوه اجرای حرکات نمایشی و مانورهای هیجان‌انگیز را یاد خواهید گرفت. این دو برابر، از افراد شناخته شده در سراسر ایالات متحده آمریکا بوده و بیشتر با ماشین‌هایی غول‌پیکر با تایرهایی عظیم‌الجثه شناخته می‌شوند. اکنون فرصتی برایتان مهیاست تا بتوانید همانند برنامه تلویزیونی برادران دیزلی، خود شما نیز یکی از وسایل نقلیه رویایی‌تان را انتخاب و از تجربه رانندگی پرهیجان و جذاب با آن لذت ببرید.

اسپری‌های رنگی را به دست گرفته و با استفاده از آن‌ها، وسیله نقلیه خود را همانطور که دوست دارید تغییر ظاهر دهید! برادران دیزلی، یک بازی جذاب و مهیج در سبک شبیه‌سازی رانندگی وسایل نقلیه سنگین است که تقریبا کلیه آیتم‌ها در هر ماشین یا کامیون را می‌توانید بر حسب سلیقه خودتان بازسازی کنید. علاوه بر این، شما می‌توانید گاراژ خود را با ده‌ها وسیله نقلیه جذاب پر کرده و تصاویر آن را با دوستان خود در فضای مجازی به اشتراک بگذارید. از دیگر خصوصیات جذاب و منحصر به فرد این بازی می‌ـوان به شبیه‌سازی ده‌ها وسیله نقلیه جذاب و فوق‌العاده، امکان رانندگی در مسیرهای آسفالت، خاکی و …، شبیه‌سازی اجزای فنی خودروها با جزئیات بسیار بالا، توانایی شخصی‌سازی مشخصه‌های ظاهری و فنی خودروها و … اشاره کرد. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Diesel Brothers Truck Building Simulator را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی Super Realistic Autocross برای PC

دانلود بازی Super Realistic Autocross برای PC

 

دانلود بازی Super Realistic Autocross برای کامپیوتر

| بازی شبیه‌ساز اتومبیل‌رانی اتوکراس |

| نسخه DARKSiDERS |

 

Super Realistic Autocross بازی جدیدی در سبک ماشین‌سواری می باشد که در سال 2019 توسط Doonamai, LLC ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. در این مطلب از سایت یاس دانلود، یک عنوان تازه و جذاب در زمینه مسابقات اتوکراس را برای شما علاقه‌مندان عزیز در نظر داریم. سازندگان این بازی نهایت سعی و تلاش خو درا به کار بسته‌اند تا پلیر بتواند یک تجربه نزدیک به واقعیت از ورزش اتوکراس را با ده‌ها اتومبیل مختلف تجربه کند. این مسابقات در دنیا طرفداران بسیار زیادی دارند و ممکن است شمار بسیاری از شما عزیزان نیز با این سبک از رقابت‌ها آشنایی داشته باشید. به طور خلاصه می‌توان گفت که اتوکراس، سبکی از مسابقات اتومبیل‌رانی زمان‌محور است که بر مهارت فردی و ایمنی رانندگان تاکید دارد.

در واقع این بازی سعی می‌کند که با آموزش‌های مقدماتی از شیوه رانندگی اتومبیل، شما را با نحوه هدایت و حرکت صحیح اتومبیل در مسیرهای مختلف آشنا کند. در این بازی، شمار بسیاری از مسیرها برای شما در نظر گرفته شده است که بتوانید با به نمایش گذاشتن مهارت رانندگی خود، دیگر حریفان را در چالش زمان‌محور شکست دهید. در این بازی مجموعا 50 مسیر مختلف برای شما در نظر گرفته شده که هریک از آن‌ها چالش خاص خود را برای آزمون مهارت شما دارند. در صورتی که شما نیز علاقه‌مند به تجربه یک رقابت اتومبیل‌رانی نزدیک به واقعیت در رشته اتوکراس هستید، پیشنهاد می‌کنیم فرصت تجربه این بازی جدید و جذاب را از دست ندهید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Super Realistic Autocross را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی MX vs ATV All Out v2.8.0 برای PC

دانلود بازی MX vs ATV All Out برای PC

 

دانلود بازی MX vs ATV All Out v1.06 برای کامپیوتر

| بازی موتورسواری آفرود |

| نسخه MX vs ATV All Out v1.06-CODEX جایگزین شد… |

| نسخه کم حجم MX vs. ATV All Out – v2.8.0 + All DLCs – FitGirl اضافه شد… |

 

MX vs ATV All Out v2.8.0 بازی کم حجم جدیدی در سبک سری بازی‌های مسابقه‌ای می باشد که در سال 2018 توسط THQ Nordic ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. در این مطلب از سایت یاس دانلود، یکی از بهترین عناوین بازی‌های مسابقه‌ای سال را خدمت شما علاقه‌مندان به بازی‌های این چنینی معرفی خواهیم کرد! این بازی کامپیوتری، شما را به عنوان یک موتورسوار حرفه‌ای به تصویر می‌کشد که در انواع مسیرهای مسابقه، می‌بایست با حریفان خود به رقابت بپردازید. برای علاقه‌مندان به رقابت‌های موتورسواری، انواع مختلفی از موتورسیکلت‌ها تعبیه شده است که هریک از آنان ویژگی مخصوص به خود را دارند.

صحنه‌های موجود در این بازی کامپیوتری، در نوع خود بسیار کم‌نظیر و دیدنی هستند. حرکت موتورها بر روی مسیرهای خاکی و ایجاد گرد و خاک در مسیر مسابقه از اولین چشم‌اندازهایی است که در طول رقابت توجه شما را به خود جلب می‌کند. علاوه بر این‌ها، کلیه چشم‌اندازهای محیط اطراف، طراحی بازیکنان و محیط اطراف تا حد امکان نزدیک به واقعیت انجام شده و علاقه‌مندان به این سبک از بازی‌ها در همان نگاه اول به خود جذب می‌کند. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی MX vs ATV All Out را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی FIA European Truck Racing Championship برای PC

دانلود بازی FIA European Truck Racing Championship برای PC

 

دانلود بازی FIA European Truck Racing Championship برای کامپیوتر

| بازی مسابقات کامیون‌رانی اروپا |

| نسخه HOODLUM |

| نسخه کم‌حجم FIA European Truck Racing Championship + DLC + Multiplayer – FitGirl اضافه شد… |

 

FIA European Truck Racing Championship بازی جدیدی در سبک استراتژیک می باشد که در سال 2019 توسط Bigben Interactive ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بازی‌های رایانه‌ای در سبک مسابقه‌ای، همواره طرفداران خاصی را در دنیای گیم داشته‌اند. تجربه لذت و هیجان مسابقات، جذابیت و استرس حاکم بر فضای بازی، ازادی در انتخاب وسایل نقلیه و امکانات متعدد در زمینه شخصی‌سازی و تغییر در خصوصیات وسایل نقلیه از مهم‌ترین ویژگی‌هایی هستند که گیمرها از بای مورد علاقه خود انتظار دارند. بازی کامپیوتری جدیدی که در این مطلب برای شما کاربران عزیز در نظر گرفته‌ایم، یک شبیه‌سازی مهیج و جذاب از رقابت‌های کامیون‌رانی در سطح قاره اروپاست. مسابقات کامیون‌رانی اروپا، یک تجربه فوق‌العاده و جذاب را برای شما علاقه‌مندان به سری بازی‌های مسابقه‌ای به ارمغان می‌آورد که در آن شما به عنوان یک راننده رسمی از سری رقابت‌های ETRC ایفای نقش خواهید کرد.

رقابت‌های کامیون‌رانی، یک مسابقه مهیج و پرطرفدار در دنیاست که اولین دوره آن در سال 1985 برگذار شد. شاید تا پیش از این تصور می‌کردید که کامیون‌ها عمدتا برای امور حمل و نقل کاربرد دارند. ولی در این بازی، قرار است با شماری از برترین کامیون‌های دنیا به رقابت بپردازید! کامیون‌های ساخته شده توسط شرکت‌هایی همچون رنو، اسکانیا، ولوو، فینیکس، مرسدس بنز، سیسو، من و … از مهم‌ترین برندهای مطرح و شناخته شده این رقابت‌ها هستند. اگر شما نیز برای این تجربه جذاب و متفاوت آماده هستید، پیشنهاد می‌کنیم بازی مسابقات کامیون‌رانی اروپا را دانلود کرده و از تجربه یک فصل کامل از رقابت‌ها با حضور رانندگان مطرح و برندهای بزرگ سازنده کامیون در دنیا لذت ببرید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی FIA European Truck Racing Championship را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی Monster Jam Steel Titans برای PC

دانلود بازی Monster Jam Steel Titans برای PC

 

دانلود بازی Monster Jam Steel Titans برای کامپیوتر

| بازی حرکات نمایشی اتومبیل‌های غول‌پیکر |

| نسخه کرک شده CODEX |

 

Monster Jam Steel Titans بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های ماشین‌سواری می باشد که در سال 2019 توسط THQ Nordic ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بازی کامپیوتری جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز و گرامی در نظر داریم، یک تجربه مهیج و جذاب از رقابت وسایل نقلیه‌ای است که تفاوت چشم‌نوازی با دیگر وسایل عادی دارند! تایرهای این اتومبیل‌هاف به حد قابل توهی بزرگ‌تر از تایر یک ماشین یا اتومبیل شخصی است و بیشتر به چرخ‌های یک کامیون شباهت دارد! این کلاس از وسایل نقلیه، عمدتا برای اجرای حرکات نمایشی استفاده می‌شود و در این بازی نیز شما فرصتی برای حضور در این مسابقات پیدا خواهید کرد!

این رقابت‌ها، در محیط‌هایی مخصوص و با استفاده از کلاس‌های خاصی از این وسایل نقلیه به اجرا درمی‌آیند. سازندگان این بازی، نهایت سعی خود را به کار بسته‌اند تا نتیجه نهایی درست مشابه با رویدادهای واقعی این رقابت‌ها باشد. شما در این بازی به عنوان راننده یکی از همین ماشین‌های هیولا ایفای نقش خواهید کرد. مجموعا 25 مسیر مختلف برای اجرای مهارت‌ها برای شما در نظر گرفته شده است که طی آنان به رقابت با دیگر رانندگان خواهید پرداخت. چالش‌های اصلی که در بازی پیش روی شما هستند، شامل عبور از موانع، پرش از روی سطوح شیب‌دار و به نمایش گذاشتن حرکات نمایشی برای جلب توجه تماشاگران است که امیدواریم از تجربه آن‌ها لذت ببرید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Monster Jam Steel Titans را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی Crashday Redline Edition برای PC

دانلود بازی Crashday Redline Edition برای PC

 

دانلود بازی Crashday Redline Edition برای کامپیوتر

| بازی شبیه‌ساز تصادفات رانندگی |

| نسخه TiNYiSO |

 

Crashday Redline Edition بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های اتومبیل‌رانی و اکشن می باشد که در سال 2018 توسط 2tainment GmbH ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. در این بازی کامپیوتری جدید، یک قانون ساده وجود دارد: سرعت بیشتر برابر است با آسیب‌دیدگی بیشتر! البته در این بازی، آسیب دیدن خودروها چیز چندان عجیبی نیست! بازی شبیه‌ساز تصادفات رانندگی، شما را به عنوان یک راننده اتومبیل خبره وارد میدان رقابت می‌کند؛ جایی که ده‌ها اتومبیل دیگر با یکدیگر در حال رقابت هستند. محیطی که در آن به رانندگی ماشین مشغول هستید، به طور کامل قابل اصلاح و شخصی‌‌سازی است؛ بدین ترتیب شما حتی قادر هستید مسیر بازی را نیز خودتان طراحی کنید!

برای ساخت مسیرهای مختلف رانندگی، شما به 150 آیتم مختلف ساختمانی دسترسی دارید که از هرکدام می‌توان برای ساخت گوشه‌ای از میادین رقابت‌ها استفاده کرد. به طور کلی در این بازی ده‌ها مسیر مختلف و تعداد 12 وسیله نقلیه شیک و مدرن طراحی شده‌اند که شما می‌توانید با برگزیدن آنان، از تجربه رانندگی و تصادفات واقع‌گرایانه با آن‌ها لذت ببرید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Crashday Redline Edition را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی Guts and Glory برای PC

دانلود بازی Guts and Glory برای PC

 

دانلود بازی Guts and Glory برای کامپیوتر

| بازی شجاعت و پیروزی |

| نسخه SKIDROW |

 

Guts and Glory بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های اکشن و مسابقه‌ای می باشد که در سال 2018 توسط HakJak Productions ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. به دنیای بازی شجاعت و پیروزی خوش آمدید! بدون شک، این بازی را باید به عنوان یکی از دیوانه‌وارترین عناوین موجود در میان بازی‌های رایانه‌ای به شمار آورد! در این بازی، شما وظیفه کنترل افرادی را بر عهده می‌گیرید که دائما با مسائل مرگ و زندگی سر و کار دارند و هریک از چالش‌های موجود، می‌‌تواند منجر به مرگ و یا سربلندی آنان شود! هدف اصلی بازی بسیار ساده است: سعی کنید که هرچه سریع‌تر خود را به خط پایان برسانید؛ پیش از آنکه توسط دیگران کشته شوید!

تیغه‌های مرگبار، مواد منفجره و ده‌ها نوع دیگر از خطرات کشنده در این بازی شما را به چالشی سخت دعوت می‌کنند. در واقع شما باید کاراکتر خود را در طول مسیر تعیین شده برای مسابقات حرکت دهید، اما این مزاحمین هستند که از موفقیت شما به خشم می‌آیند! به طور کلی در این بازی شما با 70 مسیر منحصر به فرد برای هدایت کاراکتر خود سر و کار دارید که ده‌ها خطر مختلف طی آن‌ شما را تهدید خواهند کرد. علاوه بر این، تعداد 8 وسیله نقلیه مختلف نیز در اختیارتان است که نحوه هدایت و آسیب دیدن هریک از آنان متناسب با دنیای واقعی طراحی گردیده است. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Guts and Glory را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی RC Simulation 2.0 برای PC

دانلود بازی RC Simulation 2.0 برای PC

 

دانلود بازی RC Simulation برای کامپیوتر

| بازی شبیه‌ساز ماشین کنترلی |

| نسخه SKIDROW |

 

RC Simulation 2.0 بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های اکشن می باشد که در سال 2018 توسط Devotid Media ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بازی کامپیوتری جدیدی که در این مطلب برای شما گیمرهای عزیز و گرامی آماده کرده‌ایم، یک شبیه‌سازی بسیار عالی از ماشین کنترلی (رادیویی) است. ماشین‌هایی که در این بازی شما با آنان سر و کار دارید، در واقع نمونه‌هایی از تجهیزات رباتیک هستند که هریک پیچیدگی خاص خود را در طراحی و تولید دارند. از آنجا که علم رباتیک را می‌توان در زمینه‌های مختلفی مورد استفاده قرار داد، وسایل نقلیه و تجهیزات رباتیکی این بازی نیز محدود به ماشین نبوده و شما می‌توانید انواع دیگری از وسایل نظیر قایق، هواپیما و … را نیز کنترل و هدایت کنید.

به طور کلی در این بازی شما با 2 وسیله مختلف کنترل از راه دور و رباتیکی سر و کار دارید که از جمله آن‌ها می‌توان به مواردی همچون ماشین، کامیون، قایق، هلیکوپتر و … اشاره کرد. علاوه بر این، تعداد 250 مسیر مختلف برای رانندگی و هدایت وسایل نقلیه مذکور وجود دارد که هریک از آنان دارای ویژگی‌هایی منحصر به خود هستند. در کنار این موضوعات، شما می‌توانید بازی شبیه‌ساز ماشین کنترلی را همراه با دوستان خود به صورت چندنفره تجربه کرده و از آن لذت ببرید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی RC Simulation را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی PRO DRIFT RELOADED برای PC

دانلود بازی PRO DRIFT RELOADED برای PC

 

دانلود بازی PRO DRIFT RELOADED برای کامپیوتر

| بازی اتومبیل‌رانی دریفت |

| نسخه TiNYiSO |

 

PRO DRIFT RELOADED بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های مسابقه‌ای می باشد که در سال 2018 توسط PHY-SIX ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. خودتان را برای تجربه یکی از بهترین بازی‌های موجود در سبک اتومبیل‌رانی و نمایش دریفت‌های جذاب و مهیج آماده کنید! در دنیای این بازی کامپیوتری، تعداد 10 مسیر مختلف برای نمایش مهارت رانندگی اتومبیل‌ها برای شما در نظر گرفته شده که هریک از آنان دارای ویژگی‌های منحصر به فرد خود هستند. این بازی به طور کامل از کنترلرهای استاندارد برای بازی کردن پشتیبانی می‌کند و شما دوست‌داران بازی‌های سبک اتومبیل‌رانی می‌توانید از تجربه آن لذت ببرید.

یکی از ویژگی‌های جذاب و قابل توجه این بازی، توانایی شخصی‌سازی کلیه آیتم‌ها و مشخصات فنی و ظاهری اتومبیل‌ها می‌باشد. به کمک این قابلیت، کاربر می‌تواند جعبه دنده، باتری و سیستم برق‌رسانی اتومبیل مورد علاقه خود را به طور کامل تغییر دهد و بدین ترتیب آن را مطابق با سلیقه خود شخصی‌سازی کند. اتومبیل‌رانی دریفت یکی از بازی‌های محبوب برای علاقه‌مندان به سبک‌های اتومبیل‌رانی و مسابقه‌ای است که در آن می‌توان با تاستفاده از انواع اتومبیل‌های شیک و مدرن به اجرای مانورهای زیبا و دیدنی پرداخت. از سایر امکانات این بازی نیز می‌توان به کیفیت گرافیکی بسیار عالی،‌ گیم‌پلی مبتنی بر فیزیک و … اشاره کرد. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی PRO DRIFT RELOADED را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی Starfield Wars برای PC

دانلود بازی Starfield Wars برای PC

 

دانلود بازی Starfield Wars برای کامپیوتر

| بازی جنگ‌های استار فیلد |

| نسخه DARKSiDERS |

 

Starfield Wars بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های اکشن، مسابقه‌ای و شبیه‌سازی می باشد که در سال 2018 توسط Beyond Games ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بازی جنگ‌های استار فیلد، همانطور که از نامش برمی‌آید، شما را برای یک مسابقه پرهیجان و جذاب به محیط‌های فضایی می‌برد. در این بازی مهیج و سرگرم کننده، شما وظیفه هدایت سفینه‌هایی را بر عهده دارید که با تکنولوژی پیشرفته‌ای تجهیز شده و می‌بایست از خطرات پیش رو به سلامت عبور کنند. اگر فکر می‌‌کنید که برای هدایت سفینه‌های فضایی در این موقعیت‌های خطرناک آمادگی کامل دارید، این گوی و این میدان!

در این بازی فرصتی برایتان مهیاست تا بتوانید با استفاده از سفینه فضایی خود، از منظره‌های بی‌کران فضایی لذت برده و از سیارات مختلف نیز بازدید کنید. علاوه بر این، توجه داشته باشید که برخی موجودات فضایی و هیولاهای عظیم‌الجثه، در میانه راه سعی در بستن مسیر شما خواهند داشت که با اجرای مانورهای به موقع، می‌توانید از میان آنان عبور کنید. از سایر امکانات این بازی می‌توان به توانایی افزایش امتیاز و خریداری آیتم‌های جدید برای تجهیز سفینه‌های فضایی اشاره کرد. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Starfield Wars را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی Danger Zone 2 برای PC

دانلود بازی Danger Zone 2 برای PC

 

دانلود بازی Danger Zone 2 برای کامپیوتر

| بازی ناحیه خطر 2 |

| نسخه PLAZA |

 

Danger Zone 2 بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های ماشین‌سواری می باشد که در سال 2018 توسط Three Fields Entertainment ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بازی ناحیه خطر 2، شما علاقه‌مندان به اتومبیل رانی و چالش‌های جاده‌ای را به یک تجربه مهیج و جذاب دعوت می‌کند. در این بازی، شما وظیفه دارید که در آزمون تست قدرت اتومبیل‌ها در تصادفات جاده‌ای حضور پیدا کرده و صحنه‌هایی مهیج و جذاب از برخورد وسایل نقلیه با همدیگر را از یک نمای دیگر نظاره‌گر باشید. در بازی ناحیه خطر 2، شما می‌توانید وسیله نقلیه دلخواه خود را انتخاب کرده و با سرعتی سرسام‌آور در خیابان‌های انگلستان، ایالات متحده و اسپانیا به رانندگی بپردازید.

هدف اصلی رانندگان در ناحیه خطر 2، این است که با بیشترین حد سرعت ممکن در خیابان‌ها به رانندگی بپردازند و صحنه‌هایی جذاب از تصادفات جاده‌ای را به نمایش بگذارند. هرچه این صحنه‌ها سهمگین‌تر باشند، پول بیشتری را کسب خواهید کرد! گیم‌پلی منحصر به فرد، شبیه‌سازی واقع‌گرایانه صحنه‌های تصادف، دارا بودن انواع وسایل نقلیه مختلف برای رانندگی و امکان رانندگی در جاده‌های مختلف از سراسر دنیا از دیگر ویژگی‌های این بازی مهیج و جذاب به شمار می‌روند. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Danger Zone 2 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی Garage Master 2018 برای PC

دانلود بازی Garage Master 2018 برای PC

 

دانلود بازی Garage Master 2018 برای کامپیوتر

| بازی مدیریت اتومبیل‌های گاراژ |

| نسخه TiNYiSO |

 

Garage Master 2018 بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های اتومبیل‌رانی می باشد که در سال 2018 توسط Fury Games Production ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. اگر شما نیز از دسته افرادی هستید که از تجربه رانندگی با اتومبیل‌های مختلف و سر و کار داشتن با مدل‌های مختلفی از اتومبیل‌های روز دنیا لذت می‌برید، پیشنهاد ما این است که فرصت تجربه گاراژ مستر 2018 را از دست ندهید! بسیاری از افراد، به جای آنکه عاشق ظاهر و زیبایی‌های یک اتومبیل باشند، ترجیح می‌دهند که خود را غرق در ساختار و طراحی مشخصات فنی خودروها کنند. در این بازی، شما قرار است که به دنیای هیجان‌انگیزی از مکانیک پیشرفته انواع اتومبیل‌ها قدم بگذارید.

در کنار این موضوع، می‌توانید با اتومبیل خود به مسابقه و رانندگی بپردازید. اول از همه، لازم است که وارد گاراژ شده و اتومبیل خود را تعمیر کنید. در این بازی، ماموریت‌های بسیاری برای تعمیر بخش‌های مختلف خودرو در پیش روی شما قرار داده می‌شود که هریک از آنان به نوبه خود مهارت شما را در این حرفه ارتقا می‌بخشند. علاوه بر این، شما می‌توانید ضمن بازدید از منظره‌ها و محیط‌های مختلف مسابقه، طعم و هیجان جدیدی را در رقابت با سایر رانندگان تجربه کنید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Garage Master 2018 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی BeamNG Drive 0.12.0.3 برای PC

دانلود بازی BeamNG Drive برای PC

 

دانلود بازی BeamNG Drive برای کامپیوتر

|نسخه ریپک معتبر qoob|

 

BeamNG Drive 0.12.0.3 یک بازی در سبک ماشین سواری است که در سال 2013 توسط شرکت BeamNG ساخته و برای  پلتفرم PC عرضه شده است . بازی BeamNG Drive یک بازی کاملا واقع گرایانه است که توسط گروهی از سال 2011 تا به حال برای این بازی زحمت کشیدن تا شما یک بازی زیبای رانندگی با اتومبیل داشته باشید . بازی بیشتر درمورد کارهای فیزیکی ماشین طراحی شده است و هر صدمه ای که به ماشین وارد کنید به طور کاملا طبیعی دیده میشود .

شما در بازی BeamNG Drive در محیط های کامللا طبیعی با اتومبیل رانندگی میکنید و با هر برخورد به مانع ، ماشین کاملا شبیه واقعیت داغون میشود مثلا اگر با سرعت بالا به مانعی یا جایی برخورد کنید ماشین تا داشبورد جمع میشود . بازی از گرافیک واقعا عالی برخوردار است و شما لذت راندن و تصادف کردن در این بازی را به خوبی میچشید . هم اکنون میتوانید بازی BeamNG Drive را به صورت مستقیم و رایگان از یاس دانلود دریافت کنید.

 

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی Car Demolition Clicker برای PC

دانلود بازی Car Demolition Clicker برای PC

 

دانلود بازی Car Demolition Clicker برای کامپیوتر

| بازی آسیب رساندن به اتومبیل‌ها |

| نسخه SKIDROW |

 

Car Demolition Clicker بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های اکشن می باشد که در سال 2018 توسط PlayWay S.A ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. آیا تا به حال در رویای آسیب زدن به اتومبیل شخصی خود و یا همسایه‌ها بوده‌اید؟! در این بازی فرصتی برایتان فراهم شده است تا بتوانید صرف‌نظر از ضررهای مالی، اتومبیل‌های مورد نظر خود را مورد ضرب و شتم قرار دهید! برای این کار، شما به مجموعه‌ای از سلاح‌ها و آیتم‌های کاربردی برای آسیب رساندن به اتومبیل‌ها دسترسی دارید که هریک از آنان شما را تا رسیدن به آرزوی دیرینه‌تان یاری خواهند داد.

در این بازی می‌توانید با تخریب کردن اتومبیل‌های مختلف، پول بیشتری را به دست آورده و آن را صرف تجهیزات جدید برای مراحل بعدی کنید. امکان ارتقا دادن سلاح‌ها، خریداری انواع بمب‌ها برای انفجار ماشین‌ها و … از جمله چشم‌اندازهایی هستند که در مراحل بالاتر به آنان دست خواهید یافت. سازندگان این بازی، نهایت تلاش خود را به کار بسته‌اند تا نتیجه نهایی با کیفیت گرافیکی بالا و جزئیات بسیار دقیق باشد. از این روی، شما هم سعی کنید که از ون آمریکایی گرفته تا بولدوزرهای عظیم را با استراتژی منحصر به فرد خود منفجر و نابود کنید! بهم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Car Demolition Clicker را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی Burnout Paradise The Ultimate Box برای PC

دانلود بازی Burnout Paradise The Ultimate Box برای PC

 

دانلود بازی Burnout Paradise The Ultimate Box برای کامپیوتر

| بازی بهشت سرعت |

 | نسخه RELOADED |

| نسخه کم‌حجم FitGirl Burnout Paradise: The Ultimate Box – v20171009 + All DLCs اضافه شد… |

 

Burnout Paradise The Ultimate Box یک بازی در سبک مسابقه ای  ، ریسینگ و ماجرایی است که در سال 2009 توسط Criterion Games ساخته و توسط Electronic Arts برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . اگر تا به الان این بازی را انجام نداده اید به هیچ عنوان از دست ندهید. بازی Burnout Paradise The Ultimate Box نسبت به بازی های هم سبک خود دارای تفاوت ها بسیاری است که باعث شده این بازی طرفداران زیادی را در دنیا پیدا کند. گاز بده, از میان بردار و پیروزشو, این سه اصل مهم در این بازی است که باعث جذابیت بازی شده است. معمولا در بازی های ریسینگ هدف اصلی رسیدن بازیکن از نقطه ی A به B در مسیر تعیین شده و در کمترین زمان ممکن است. ولی در بازی  شما همان رسیدن از نقطه ی A به B را دارد ولی با این تفاوت که هیچ محدودیتی ندارید که از چه مسیری بروید.

میتوان این بازی را یک بازی Open World در سبک ریسینگ نام برد, چون هیچ مانعی جلوی شما را در بازی نمیگیرد. تخریب پذیری ماشین ها باعث شده همه منتقدها به گرافیک این بازی نمره خوبی را بدهند. شما در اوایل بازی دارای یک گواهینامه کلاس C هستید و یک ماشین در اختیار دارید و باید با پشت سر گذاشتن مسابقه های مختلف کلاس شناسنامه خود را بالا ببرید و ماشین های بیشتری را آزاد کنید. پس اگر به بازی های ماشین سواری و مسابقه ای علاقمند هستید هم اکنون می توانید بازی Burnout Paradise The Ultimate Box را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی MXGP PRO برای PC

دانلود بازی MXGP PRO برای PC

 

دانلود بازی MXGP PRO برای کامپیوتر

| بازی مسابقات موتور تریل |

| نسخه CODEX |

| نسخه کم‌حجم MXGP Pro (FitGirl) اضافه شد… |

 

MXGP PRO بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های مسابقه‌ای می باشد که در سال 2018 توسط Milestone S.r.l ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بازی کامپیوتری جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما علاقه‌مندان به رقابت‌های موتورسواری آماده کرده‌ایم، تازه‌ترین نگارش از سری مسابقات موتور تریل است که شما و رقبا را وارد رقابتی مهیج و جذاب می‌کند. بدنه موتور سیکلت و همچنین مشخصات فنی آن را مطابق با سلیقه خودتان تغییر دهید و با به نمایش گذاشتن یک نمایش خیره‌کننده، حریفان خود را در پشت سر قرار دهید.

در این بازی، یک منطقه کاملا آزاد برای شرکت در رقابت‌های موتور تریل برای شما در نظر گرفته شده است که بسیاری از مسیرهای مسابقات رسمی سال 2017 را پوشش می‌دهد. گیم‌پلی این بازی به شیوه‌ای منحصر به فرد طراحی گردیده و پلیرها صرف‌نظر از رده سنی از تجربه آن لذت خواهند برد. به شما نیز پیشنهاد می‌کنیم در صورتی که به دنبال تجربه یک بازی موتورسواری رسمی با کیفیت گرافیکی نزدیک به واقعیت هستید، به هیچ وجه فرصت تجربه این بازی را از دست ندهید! هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی MXGP PRO را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی Deadly Delivery برای PC

دانلود بازی Deadly Delivery برای PC

 

دانلود بازی Deadly Delivery برای کامپیوتر

| بازی تحویل سخت و دشوار کالاها |

| نسخه CODEX |

 

Deadly Delivery بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های ماجرایی می باشد که در سال 2018 توسط Joshua Harrison Blayney ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. در این بازی، شما وظیفه کنترل یک وسیله نقلیه را بر عهده دارید؛ اما با یک تفاوت قابل توجه در مقایسه با سایر بازی‌های این سبک! این بار شما اپراتور یک وسیله نقلیه هستید، این بدان معناست که شما شخصا پشت فرمان این وسیله حاضر نبوده و قرار است که نقش اپراتور این ماشین کنترلی را از راه دور بر عهده بگیرید. این وسیله نقلیه، قرار است که کالاهایی خطرناک را به مقاصد تعیین شده برساند. حال این وظیفه شماست که با هدایت صحیح این وسیله نقلیه، کالاها را در هر مرحله به مقصد رسانده و در برابر خطرات جان سالم به در ببرید.

به طور کلی در این بازی 5 محیط مختلف برای شما تعبیه شده است که کنترل این ماشین به صورت از راه دور را برای شما دشوار و پیچیده می‌کند. برای مثال، در برخی سناریوها باید مراقب چرخ‌های این وسیله نقلیه باشید که مبادا بر روی مین‌ها انفجای قرار بگیرد! از طرفی، برخی مواقع نیز لازم است که از موقعیت‌های سخت و دشوار عبور کرده و از سقوط این وسیله نقلیه جلوگیری به عمل آورید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Deadly Delivery را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی کم حجم MicroRC Simulation برای کامپیوتر

دانلود بازی کم حجم MicroRC Simulation برای کامپیوتر

 

دانلود بازی MicroRC Simulation برای کامپیوتر

| بازی شبیه سازی ماشین کنترلی |

| نسخه ALiAS |

 

MicroRC Simulation بازی جدیدی در سبک مسابقه ای ، ورزشی و شبیه سازی می باشد که در سال 2015 توسط Minindustries Game Factory ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. ماشین های کنترلی ، از نوستالوژی های بی نظیر دوران کودکی بسیاری از افراد دهه های 60 و 70 هستند ، زمان های ابتدای ورود اینگونه اسباب بازی ها در میان کودکان ، بسیار هیجان انگیز بوده است. در این مطلب از سایت یاس دانلود ، قصد داریم با معرفی بازی جدید و جالب ، شما را به حال و هوای این دوران بازگردانیم ! در واقع بازی MicroRC Simulation ، یک شبیه سازی بسیار دوست داشتنی از ماشین های کنترلی به صورت کنترل از راه دور است.

در بازی MicroRC Simulation ، شما با شیوه های مختلف کنترل ماشین های کنترلی پر سرعت و کوچک آشنا می شوید و هربار وارد رقابت ها و چالش هایی هیجان انگیزتر می شوید. شما می توانید با نکمیل مأموریت ها و موفقیت در رقابت های این بازی ، به لوازم جانبی جدید دسترسی پیدا کرده و در پی ارتقای قابلیت ها و امکانات خودروی خود باشید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی MicroRC Simulation را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی Dexterity Ball 3D برای PC

دانلود بازی Dexterity Ball 3D برای PC

 

دانلود بازی Dexterity Ball 3D برای کامپیوتر

| بازی مهارت کنترل توپ 3 بعدی |

| نسخه HI2U |

 

Dexterity Ball 3D بازی جدیدی در سبک اکشن و مسابقه ای می باشد که در سال 2015 توسط Quandary Solutions LTD ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. Dexterity Ball 3D یک بازی پازلی مبتنی بر فیزیک است که شما می توانید هیجان آن را در 3 حالت مختلف تجربه کنید. در واقع در این بازی شما نقش کنترل یک توپ را در محیطی 3 بعدی با تمامی جزئیات در اختیار دارید که می بایست تمامی الماس ها را در کوتاه ترین زمان ممکن جمع آوری کند. در واقع هدف اصلی در بازی Dexterity Ball 3D ، افزایش مهارت های کنترلی در شبیه سازی موقعیت های گوناگون است.

پلیرها این قابلیت را دارند که به انتخاب خودشان ، در میان مراحل سوئیچ کنند ؛ این قابلیت از بازی بدین معناست که شما می توانید رفته رفته مهارت های کنترلی خود را بر روی توپ افزایش دهید ، در چنین شرایطی می توانید به مراحل قبل تر بازگشته و رکوردهای قدیمی را با رکوردهایی جدید جایگزین کنید و الماس های هر مرحله را در زمان کوتاه تری به دست آورید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Dexterity Ball 3D را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی DiRT Rally برای PC

دانلود بازی DiRT Rally برای PC

 

دانلود بازی DiRT Rally برای کامپیوتر

| بازی رالی حرفه ای |

| نسخه RELOADED |

 

DiRT Rally بازی جدیدی در سبک ورزشی و مسابقه ای می باشد که در سال 2015 توسط Codemasters Racing Studio ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بازی فوق العاده گرافیکی و بسیار عالی درت رالی ، یک تجربه منحصر به فرد و واقع گرایانه از مسابقات رالی است. DiRT Rally یک شبیه سازی بسیار دقیق با رعایت تمامی جزئیات از مسابقات رالی است که تاکنون مشابه آن را در هیچ عنوان دیگری تجربه نکرده اید. در بازی درت رالی ، شما احساس یک رانندگی بسیار واقع گرایانه از کنترل اتومبیل های رالی را تجربه می کنید که در مسیرهایی خطرناک ، با شیب های تند و ملایم آغاز می شود. مسابقاتی فوق العاده که در آن تمامی نکات مرتبط با یک رالی واقعی رعایت شده است ، در حین رانندگی در DiRT Rally ، بسیار دقت کنید ! چرا که کوچک ترین بی احتیاطی ها ممکن است موجب تصادف و تخریب بدنه خودروی شما شود. در درت رالی ، شما با چالش هایی مختلف از مسابقات رالی رو به رو هستید که مهارت های رانندگی شما را در جاده های صاف ، شنی ، یخی ، برفی و … در شرایط مختلف آب و هوایی به به چالش می کشاند.

بازی گرافیکی و بسیار زیبای درت رالی ، دارای پشتیبانی کامل از سری مسابقات رسمی World Rallycross است ، از این رو شما می توانید رقابت هایی نفس گیر و بسیار پرسرعت را در این زمینه با برترین رانندگان در سراسر دنیا رقم بنزدی. سری مسابقات اتومبیل رانی ارالی به معنای دارا بودن یک استراتژی صحیح است ، ترکیبی از برنامه ریزی و یک تیم حرفه ای ؛ تعداد 39 عدد از خودروهای رالی و مدرن در این بازی بسیار زیبا قرار گرفته اند که شما می توانید به انتخاب خودتان لذتی وصف ناپذیر را در اتومبیل رانی با آنان تجربه کنید. مسابقات شما در مسیرها و جاده هایی متنوع آغاز می شود ، در بخش هایی از بازی چشم اندازهایی از مسیرهای کوهستانی ، جاده های باریک و مسیرهای جنگلی به چشم می آیند که حس و حالی بسیار مشابه با دنیای واقعی را برای گیمرها تداعی می کنند. شما می توانید بخش هایی بسیار زیبا و گرافیکی از دنیای واقعی رالی اتومبیل های مدرن را در درت رالی تجربه کنید ، از جمله این موارد می توان به ارتقای خودروها ، تعمیر بخش های مکانیکی ، شخصی سازی و … اشاره کرد. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی DiRT Rally را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی Rocket League Chaos Run برای PC

دانلود بازی Rocket League Chaos Run برای PC

 

دانلود بازی Rocket League Chaos Run برای کامپیوتر

| بازی فوتبال ماشین ها |

| نسخه SKIDROW |

 

Rocket League Chaos Run بازی جدیدی در سبک اکشن ، مسابقه ای و ورزشی می باشد که در سال 2015 توسط Psyonix ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. اگر از گیمرهای پر و پار قرص بخش بازی های کامپیوتری وب سایت یاس دانلود باشید ، احتمالا با عنوان Rocket League آشنایی دارید. بازی راکت لیگ ، یک ترکیب بسیار حرفه ای و ماهرانه از ژانر ورزشی و اکشن است ؛ اما چگونه؟ در این بازی شما یک بازی فوتبال را با بازیکنان خود انجام می دهد ، بازیکنان شما در اینجا همان اتومبیل های قدرتمند و قوی هیکل شما می باشند ! در این بازی شما هیچ محدودیتی را برای پیروزی نمی شناسید ! چرا گه می توانید با استفاده از قدرت حیرت انگیز خودروهایتان ، اتومبیل های حریفان را نابود کنید !

حال بسته DLC بازی Rocket League با نام Rocket League Chaos Run ، در دسترس شما گیمرهای عزیز قرار می گیرد ، در صورتی که از دوست داران نسخه ابتدائی این بازی بوده اید ، پیشنهاد می کنیم این بسته را نیز از دست ندیهد ! در نسخه جدید این بازی تعداد 2 اتومبیل جدید با بدنه و ظاهری خشن اضافه شده اند ، همچنین به منظور قدرتمندتر کردن خودروهایتان ، می توانید از آپدیت های جدیدی که برای لاستیک ها ، سیستم موتوری و … در نظر گرفته شده استفاده کنید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Rocket League Chaos Run را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی رالی گوسفندها Champion Sheep Rally برای کامپیوتر

دانلود بازی رالی گوسفندها Champion Sheep Rally برای کامپیوتر

 

دانلود بازی رالی گوسفندها برای کامپیوتر

 

بازی رالی گوسفندها Champion Sheep Rally امروز برای شما دوستان عزیز بازی کم حجم ، خنده دار ، مهیج و فوق العاده اعتیادآور رالی گوسفندها Champion Sheep Rally برای کامپیوتر رو آماده دانلود کردم. در این بازی گوسفندان به مسابقه می پردازند. این بازی همان طور که از نامش پیداست نوعی لیگ قهرمانان برای گوسفندان است که در یک مسابقه سرعت و عبور از موانع و جمع کردن امتیازها با هم به مسابقه و رقابتی هیجان آور می پردازند.

البته این گوسفندان تجهیزات زیادی برای برنده شدن در بازی دارند و کارهای خنده داری نیز انجام می دهند که در جذابیت بازی بسیار مؤثر واقع می شود. نژاد گوسفند خود را انتخاب کنید و برای پیروز شدن تلاش کنید. این گوسفندهای پر سرو صدا برای برنده شدن همه کاری انجام می دهند و البته راه های مخفی، بمب گذاری و پرش را هم به خوبی بلد هستند.

حرکت در مسیر ها و جاده های زیبا با موانع سخت و دشوار از ویژگی های این بازی محسوب می شود .در این بازی سرعت عمل و هم چنین دقت بسیار بالایی نیاز است تا هم از دیگر گوسفندان پیشی گرفته و هم با دقت بالا جوایز موجود در مسیر مسابقه را دریافت کرد. البته با همان سرعت عمل بالا نیز باید از موانع موجود در مسیر عبور کرد. شما هم اکنون می توانید بازی رالی گوسفندها Champion Sheep Rally را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی Spheritis برای PC

دانلود بازی Spheritis برای PC

 

دانلود بازی Spheritis برای کامپیوتر

| بازی کنترل و هدایت توپ |

| نسخه POSTMORTEM |

 

Spheritis بازی جدیدی در سبک فکری و مسابقه ای می باشد که در سال 2015 توسط Bluestrike ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. در این بازی مبتنی بر پازل های 3 بعدی ، هر یک از پلیرها نقش کنترل یک عدد توپ را در اختیار می گیرند که می بایست با دیگران رقابت کنند ، هریک از این توپ ها دارای ویژگی ها و مهارت های منحصر به فرد و مخصوص به خود می باشند. در تلاش باشید تا مراحل مختلف را پشت سر بگذارید و برای عبور از موانع و چالش ها ، بهترین راه های خروج را پیدا کنید.

در این بازی مجموعاً 8 نوع توپ مختلف وجود دارد که پلیرها می توانند هریک از آنان را به انتخاب خود به عنوان توپ اصلی انتخاب نمایند ، 17 مرحله مختلف و 4 حالت گوناگون از سطوح سختی ، این بازی را به یکی از محبوب ترین بازی های هم سبک خود تبدیل کرده است. در Spheritis شما مأموریت دارید توپ خود را از بخش های مرتفع ، مسیرهای باریک ، لوله های آبی و … عبور دهید و از انحراف آن جلوگیری کنید. هم اکنون می توانید بازی Spheritis را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی Switch Galaxy Ultra برای PC

دانلود بازی Switch Galaxy Ultra برای PC

 

دانلود بازی Switch Galaxy Ultra برای کامپیوتر

| بازی مسابقات کهکشانی سفینه ها |

| نسخه SKIDROW |

 

Switch Galaxy Ultra بازی جدیدی در سبک اکشن و مسابقه ای می باشد که در سال 2015 توسط Atomicom Limited ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. Switch Galaxy Ultra یک بازی جدید ، گرافیکی و بسیار اعتیادآور در سبک سری بازی های مسابقه ای در فضایی خارج از زمین است ، در این کهکشان دور دست شما می بایست با سفینه پرسرعت و فوق العاده ی خودتان ، از موانع و رقبا سرعت بگیرید و به جمع آوری Tantalum برای تکنولوژی Dakur بپردازید. تکنولوژی ای بسیار قدرتمند و پیشرفته ، که شما را قادر می سازد با سرعتی سرسام آور و نزدیک به سرعت نور در سرتاسر کهکشان سفر کنید.

در بازی Switch Galaxy Ultra شما می توانید با جمع آوری دستاوردها و جوایز مختلف ، اقدام به شخصی سازی سفینه های خود کنید و بخش های مختلف از آنان را ارتقا دهید. گیم پلی این بازی بسیار پرسرعت و هیجان بخش می باشد و شما می توانید از میان 6 سفینه مختلف ، سفینه دلخواه خودتان را انتخاب و آن را به مرور سفارشی سازی کنید. در این بازی شما با 55 مرحله چالش برانگیز طرف هستید که می توانند شما را معتاد خود کنند. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Switch Galaxy Ultra را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی MX vs ATV Supercross Encore Edition برای PC

دانلود بازی MX vs ATV Supercross Encore Edition برای PC

 

دانلود بازی MX vs ATV Supercross Encore Edition برای کامپیوتر

| نسخه مسابقات موتور کراس |

| نسخه CODEX |

 

MX vs ATV Supercross Encore Edition بازی جدیدی در سبک مسابقه ای و ورزشی می باشد که در سال 2015 توسط Nordic Games ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. در بازی MX vs ATV Supercross Encore Edition ، شما یک شبیه سازی فوق العاده عالی را در سری مسابقات موتور کراس تجربه خواهید کرد. پرش ، افزایش سرعت ، عبور از موانع ، سبقت از رقیبان و بسیاری دیگر از جوله های بسیار عالی در بازی MX vs ATV Supercross Encore Edition ، آن را به موفق ترین عناوین در این زمینه تبدیل کرده است. در این بازی شما می توانید راننده موتور کراس های خود را از میان 60 راننده رسمی و حرفه ای انتخاب و آنان به موفقیت های علی دست پیدا کنید. موتور سیکلت خود را از میان موتورهای دو چرخ و یا 4 چرخ انتخاب و نهایت لذت و هیجان را در انجام یک بازی فوق العاده هیجان انگیز و گرافیکی تجربه کنید.

در این بازی شما می توانید موتورهای خود را از میان 30 مدل مختلف از موتورها انتخاب و با آنان نهایت لذت را در مسابقات چالش بر انگیز تجربه کنید. در حالت Career ، شما می توانید در 5 سری مختلف از مسابقات از جمله 250 East, 250 West, 450 MX, 450 ATV, 450 MX vs. ATV شرکت کنید. در حالت Free Ride شما می توانید به صورت نامحدود و آزادانه به رانندگی و هدایت موتورهای مورد علاقه تان بپردازید و خود را برای مسابقات حرفه ای تر آماده کنید. یکی از مهم ترین قابلیت های بازی MX vs ATV Supercross Encore Edition ، پشتیبانی کامل از حالت انجام بازی آنلاین تا 12 نفر است. بدین ترتیب شما قادر هستید با 100 نفر از دوستان خود ، در نقشه های مختلف به انجام مسابقات حرفه ای بپردازید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی MX vs ATV Supercross Encore Edition را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی Velocity Stream برای PC

دانلود بازی Velocity Stream برای PC

 

دانلود بازی Velocity Stream برای کامپیوتر

| بازی مسابقات فضایی |

| نسخه CODEX |

 

Velocity Stream بازی جدیدی در سبک مسابقه ای می باشد که در سال 2015 توسط Cavelight Entertainment ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. Velocity Stream تجربه مسابقه ی فوق العاده ای را به تصویر می کشد که شما در آن مسیرهایی هیجان انگیز و هوایی را برای رسیدن به خط پایان می گذرانید. در بازی Velocity Stream ، پلیر کنترل یک Paver را به دست می گیرد. یک ابرسازه ی عظیم نیز در جلوی شما و حریفان ، در حال پرواز است که به دنبال آن مسیر مسابقه نیز ایجاد می شود و شما مسیرهای پیش رویتان را رانندگی خواهید کرد.

ابرسازه ای که در پیش روی شما و حریفان پرواز می کند ، در واقع مسیر پر پیچ و خم مسابقات را ایجاد می کند که تمامی شرکت کنندگان را به چالش می کشاند. در این بازی شما می بایست تا آنجا که می توانید کنترل Pavers را به دقت زیر نظر داشته باشید ، زیرا مسیرهای مسابقه گاه به قدری پیچیده می شوند که برخی از شرکت کنندگان به پایین پرتاب شده و از دور مسابقات حذف می شوند. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Velocity Stream را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی Deserter Simulator برای کامپیوتر

دانلود بازی Deserter Simulator برای کامپیوتر

 

دانلود بازی Deserter Simulator برای کامپیوتر

| بازی شبیه سازی موتورسواری |

| نسخه POSTMORTEM |

 

Deserter Simulator بازی کم حجم جدیدی در سبک اکشن ، مسابقه ای و شبیه سازی می باشد که در سال 2015 توسط Pocket Queries ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. Deserter Simulator یک بازی شبیه سازی موتور سواری 3 بعدی حرفه ای است که در سال 2015 از سوی برنامه نویسان ژاپنی ، در طی یک رویداد رونمایی شد. این بازی با شبیه سازی تمامی جاده ها ، موانع و سایر آیتم هایی که در یک موتور سواری وجود دارد ، توجه بسیاری از گیمرها را به خود جلب کرده است. در بازی Deserter Simulator ، شما با مجموعه ای از موتورها سر و کار دارید که می توانید به انتخاب خود با هریک از آنان موتور سیکلت سواری کنید و از گرافیک فوق  العاده این بازی و صحنه های جذاب آن لذت ببرید.

در Deserter Simulator شما طی رقابت با مجموعه ای دیگر از موتور سیکلت سواران ، برای فرار و سرعت جنون آور رقابت می کند ، در حین سرعت گیری و پشت سر گذاشتن رقبا ، می توانید با کسب امتیازها و دستاوردها در طول مسیر مسابقه ، امتیاز بیشتری را نسبت به سایرین به خود اختصاص دهید. قلب های زرد رنگ در این بازی به معنای کسب رتبه بالاتر در صلح و آشتی میان دیگران است ، از جلوه های اکشن این بازی می توان به قابلیت های تخریب ، زمین خوردن موتور سواران ، انفجارهای چشم گیر و بسیاری دیگر اشاره کرد. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Deserter Simulator را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی Train Simulator 2016 برای PC

دانلود بازی Train Simulator 2016 برای PC

 

دانلود بازی Train Simulator 2016 برای کامپیوتر

| بازی شبیه سازی قطار 2016 |

| نسخه CODEX |

 

Train Simulator 2016 بازی جدیدی در سبک شبیه سازی و مدیریتی می باشد که در سال 2015 توسط Dovetail Games ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. آیا تا به حال در رویای رانندگی یک قطار بوده اید؟ کنترل رانندگی وسایل نقلیه روزمره نظیر اتومبیل ، موتور سیکلت ، دوچرخه و نظایر آنان ، تقریباً برای همه دست یافتنی است ، اما اینکه شما بتوانید کنترل رانندگی یک قطار را به دست بگیرید… ؟! Train Simulator 2016 قصد دارد این رویا را در قالب یک بازی کامپیوتری بسیار گرافیکی و مشابه واقعیت ، به گونه ای حرفه ای شبیه سازی کند. Train Simulator 2016 یک شبیه سازی بسیار دقیق از قطارهای مسافربری و مسیرهای راه آهن ارائه کرده است ، به گونه ای که شما در طول این بازی با چالش هایی متعدد در این شغل رو به رو می شوید.

بازی Train Simulator 2016 به شما این امکان را می دهد که هزاران تن از مسافران را در قطار خود سوار کرده و آنان را به مسیرهای مختلف حمل کنید. جالب است بدانید بسیاری از مسیرها ، قطارها و شهرها به طور دقیق از دنیای واقعی شبیه سازی شده و دارای ویژگی هایی با جزئیات بسیار بالا هستند. بازی شبیه سازی حرفه ای قطار 2016 ، امکان حمل و نقل در شهرهای معروف ایالات متحده را با انواع لوکوموتیوهای GWR Castle Class, Grange Class, King Class, Hall Class و Pannier Tank را برای شما گیمرهای کامپیوتری فراهم می کند. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Train Simulator 2016 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی WRC 5 FIA World Rally Championship برای PC

دانلود بازی WRC 5 FIA World Rally Championship برای PC

 

دانلود بازی WRC 5 FIA World Rally Championship برای کامپیوتر

| بازی مسابقات جهانی رالی 2015 |

| نسخه RELOADED |

 

WRC 5 FIA World Rally Championship بازی جدیدی در سبک مسابقه ای می باشد که در سال 2015 توسط Kylotonn Racing Games ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. WRC 5 در واقع عنوانی مخفف از کلمات World Rally Championship 2015 به معنای مسابقات جهانی رالی 2015 است که در آن شما نظاره گر سخت ترین نوع مسابقات اتومبیل رانی و در عین حال پرطرفدارترین آنان هستید ! مسابقات اتومبیل رانی هیجان انگیز 2015 ، این بار با گرافیکی فوق العاده حرفه ای با جزئیات بالا ، به 14 کشور مختلف گسترش یافته است. این بدان معناست که شما مسابقات هیجان انگیز اتومبیل رانی رالی را در جاده هایی مختلف و رسمی در 14 کشور مختلف دنبال می کنید که هریک از این مسیرها دارای ویژگی هایی منحصر به فرد و شرایط جوی خاص خود هستند. رقابت های نفس گیر و پرسرعت و گاه خشن WRC 5 از محل های برفی آغاز شده و به جنگل و جاده های سنگی و خاکی نیز می رسد ، WRC 5 در جریان یک سفر هیجان انگیز و پرسرعت ، شما را به نقاط مختلف دنیا می برد و هنر رانندگی رالی را در محیطی خلاقانه به چالش می کشاند.

در بازی WRC 5 FIA World Rally Championship ، اسامی رانندگان مشهور مسابقات رالی جهانی به طور دقیق پیاده سازی شده و مسابقات به همراه خودروهایی بسیار مشابه با واقعیت در جاده هایی هیجان انگیز دنبال می شوند. نسخه 2015 بازی WRC که عنوان WRC 5 نام گذاری شده است ، به لطف بهره گیری از موتور بازی سازی جدید و مدرن ، تفاوت تأثیر جنس سطح جاده ها را در نحوه هندلینگ خودروهای انتخابی شما به خوبی به نمایش می گذارد. برای مثال اگر رانندگی شما در یک جاده برفی باشد ، هندلینگ خودرو تا حد بسیاری سخت تر از هندلینگ آن در جاده ای هموار و آسفالت است. اکنون می توانید از تجربه ای متفاوت از رانندگی در مسابقات رالی هیجان انگیز WRC 5 ، در جاده های شنی ، خاکی ، آسفالت ، برفی و… در زمان های شب ، روز ، آفتاب ، بارندگی و… لذت ببرید. مسابقات رالی WRC 5 با قابلیت شخصی سازی خودروهای شما ، امکان رقابت های آنلاین را نیز برای پلیرها فراهم کرده است. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی WRC 5 FIA World Rally Championship را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی Nascar 14 برای PC

دانلود بازی Nascar 14 برای PC

 

دانلود بازی Nascar 14 برای کامپیوتر

نسخه RELOADED

 

 

Nascar 14 یک بازی جدید در سبک مسابقه ای و اتومبیل رانی است که در سال 2014 توسط Deep Silver ساخته و توسط Eutechnyx برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . با انجام این بازی به هیجان انگیز ترین مسابقات اتومبیل رانی ناسکار وارد می شوید و از دریچه منحصربفردی این بازی مهیج را تجربه خواهید نمود. در این بازی در مسابقات هفته ای آماتور و حرفه ای شرکت خواهید نمود و با افزایش امتیازات خود به مراحل بالاتر و چالش های هیجان انگیز و مسابقات حرفه ای قدم خواهید گذاشت. شخصیت های موردعلاقه اتومبیل رانی خود را انتخاب کنید و به همراه آنها به دنیای هیجان وارد شوید.

در بازی Nascar 14 مسابقات با با ضریب اکشن زیبایی طراحی شده اند که با این قابلیت حس نشستن در صندلی اتومبیل را حس خواهید نمود و مثل اتومبیل رانی های حرفه ای ناسکار نیز مسیریابی را خودتان انجام داده و راه درست را پیدا خواهید نمود. در مراحل مختلف بازی با گرفتن حامی مالی برای خود می توانید خودروهای سفارشی برای خود تهیه کنید و با شرکت در مسابقات مختلف اعتبار خود را افزایش دهید. تیم های رسمی ناسکار در این بازی وجود دارد و شما می توانید با رانندگان موردعلاقه خود مسابقات را آغاز کنید و در مناطق مختلف جهان به مسابقه بپردازید. هم اکنون می توانید بازی Nascar 14 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی WRC Powerslide برای PC

دانلود بازی WRC Powerslide برای PC

 

دانلود بازی WRC Powerslide برای کامپیوتر

 

WRC Powerslide یک بازی جدید در سبک مسابقه ای است که در سال 2014 توسط Plug In Digital, Milestone S.r.l. ساخته و توسط Milestone S.r.l. برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . سرعت بالا و اوج هیجان در بازی آمیخته با گیم پلی شگفت انگیز آن از ویژگی های بارز این بازی است. سبک رنگارنگ و هوشمندی که این بازی ارائه می دهد باعث رسیدن به اوج هیجان در گیمر خواهد شد. در 14 مرحله مختلف این بازی می توانید در کلاس های مختلف بازی پیش روید و با 12 مدل مختلف از اتومبیل های مسابقه ای به مسابقه بپردازید.

بازی WRC Powerslide قابلیت بازی 1 تا 4 نفره را دارا میباشد که می توانید چالش هیجان انگیزی را با دوستانتان تجربه کنید و در مراحل ویژه قدم بگذارید. فیزیک بازی در جهت رانندگی دیوانه وار طراحی شده و المان های مختلف دوربین هیجان بیشتری به بازی شما خواهد افزود. هم اکنون می توانید بازی WRC Powerslide را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی Glacier 3 The Meltdown برای PC

دانلود بازی Glacier 3 The Meltdown برای PC

 

دانلود بازی Glacier 3 The Meltdown برای کامپیوتر

 

Glacier 3 The Meltdown یک بازی جدید در سبک ماشین سواری اکشن ، جنگی و مسابقه ای است که در سال 2014 توسط استودیو Team6 Game Studios ساخته و برای پلتفرم کامپیوتر و وی عرضه شده است. بار دیگر در سال 2014 به مسابقات اتومبیل رانی مرگ بازگردید و به همگان نشان دهید که بهترین هستید. بازی Glacier 3 The Meltdown  یک بازی بسیار جذاب اتومبیلرانی, مسابقه ای با وسایل جنگی است که هیجان بسیار زیادی را به گیمر میدهد. حالا برای خود از بیت هشت ماشین موجود یک ماشین را انتخاب کنید و وارد مسابقات مرگ شوید و مراحل را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید.

ماشین های موجود در بازی هرکدام در مسیرهای مختلف دارای توانایی های مختلفی هستند. شما با پیروزی در مسابقات و کسب امتیازها میتوانید سلاح ها و قابلیت های ماشین را ارتقا دهید. حالا خود را برای نابود سازی رقیبانتان آماده کنید. پس اگر از علاقمندان به بازی های ماشین سواری, مسابقه ای هستید هم اکنون میتوانید بازی Glacier 3 The Meltdown را بطور مستقیم و رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی کم حجم Nitro Racer XD برای PC

دانلود بازی کم حجم Nitro Racer XD برای PC

 

دانلود بازی Nitro Racer XD برای کامپیوتر

 

Nitro Racer XD یک بازی کم حجم جدید در سبک ماشین سواری, مسابقه ای است که در سال 2014 برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . اگر از علاقمندان به بازی های ماشین سواری و بخصوص ماشین سواری جنگی هستید فرصد بازی کردن Nitro Racer XD را از دست ندهید. بازی که شما باید با دقت فروان به مسابقه بپردازید و با هوش و زیرکی در بهترین زمان و مکان ممکن حریفتان را نابود کنید. بازی دارای 10 شخصت جالب است که هرکدام از آنها داری خصوصیات و داستن منحصر بفرد خود هستند. در اویل بازی همه این 10 شخصیت آزاد نیستند و شما با گذراندن مراحل و بدست آوردن امتیاز میتوانید آن ها را آزاد کنید.

در بازی Nitro Racer XD شش نوع مسابقات وجود دارد که هرکدام داری داستانی خاص هستند و مطمئنا شما را خسته نخواهند کرد. اگر گرافیک بازی برایتان مهم است باید بگویم که با اینکه بازی  از حجم کمی برخوردار است ولی دارای گرافیک عالی است بطوری که طراحی شخصیت ها, ماشین ها و همچنین محیط بازی بسیار زیبا کار شده است. بازی دارای گیم پلی روانی است. همچنین کنترل ماشین ها فقط با چند دکمه است که بسیار بازی کردن را لذت بخش میکند. پس اگر از علاقمندان به بازی های سبک ماشین سواری, مسابقه ای هستید هم اکنون می توانید بازی Nitro Racer XD را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی MotorM4X Offroad Extreme برای PC

 دانلود بازی MotorM4X Offroad Extreme برای PC

 

دانلود بازی MotorM4X Offroad Extreme برای کامپیوتر

 

MotorM4X Offroad Extreme یک بازی جدید در سبک رالی و مسابقه ای ماشین های سنگین است که در سال 2013 توسط The Easy Company s.r.o ساخته و توسط City Interactive, Atari برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . شما در این بازی با ماشین های شاسی بلند که مخصوص جاده های ناهموار مسابقات میروید. این بازی بر خلاف بازی هایی که در این سبک است و ما فقط باید کنترل ماشین را در دست بگیریم فرق دارد. شما در بازی MotorM4X Offroad Extreme میتوانید از مسیر اصلی بازی خارج شوید و هر کجای نقشه که دلتان خواست بروید.

در این بازی حتی شما میتوانید از ماشین خود پیاده شوید و راه خود را پیدا طی کنید و یا حتی یک ماشین دیگر بخرید  سوار شوید. در ماشین های شما GPS قرار دارد و وقتی که راه را گم کردید میتوانید از این طریق به مسیر اصلی بازگردید. از مهمترین ویژگی های بازی MotorM4X Offroad Extreme میتوان به هوش مصنوعی جدید و پیشرفته , پیست های و مسیرهای مختلف, آب و هواهای مختلف, گرافیک عالی, صداگذاری فوق العاده, آزادی عمل بیشتر شما به عنوان راننده و غیره اشاره کرد. پس اگر از علاقمندان به بازی های ماجرایی هستید هم اکنون می توانید بازی MotorM4X Offroad Extreme را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی Professional Farmer 2014 برای PC

دانلود بازی Professional Farmer 2014 برای PC

 

دانلود بازی Professional Farmer 2014 برای PC

 

Professional Farmer 2014 یک بازی جدید در سبک شبیه سازی کشاورزی و مدیریتی است که در سال 2013 برای کامپیوترعرضه شده است . این بازی شبیه سازی شده گیمر را به حومه شهرها و روستاها برده و تجربه کشاورزی را برایتان به ارمغان خواهد آورد. مدیریت مزارع کشاوری, کشت و کار, کاشت محصولات کشاورزی, دامداری و خرید و فروش محصولات تنها گوشه ناچیزی از عناصر بازی Professional Farmer 2014 میباشد. شما در این بازی با چند ملک کوچک بازی را شروع می کنید و با رفته رفته با حرفه ای شدن به عنوان یک کشاورز چیره دست تبدیل شده و ابزار آلات مختلفی را در زمینه های کشاورزی نظیر تراکتور, ماشین آلات, حیوانات کشاورزی بدست خواهید آورد. همچنین تخصص های مختلفی را در مراحل مختلف بازی کسب خواهید کرد. اما راه پیشرفت در بازی برنامه ریزی فصلی خوب با دانش و تخصص فراوان میباشد که البته در مراحل مختلف بازی بدست خواهید آورد.

شما در بازی Professional Farmer 2014 با رانندگی ماشین آلات کشاورزی و عملیات مختلفی نظیر اتصال گاوآهن پر و خالی سازی تراکتور بازی را پیش خواهید گرفت. از ویژگی های مختلف بازی میتوان به شبیه سازی زیبای کشاورزی در بازی همره با برنامه ریزی های سالانه و فصلی اشاره کرد, علاوه بر این مجموعه ای ماموریت ها که در طول بازی به شما اعطا خواهد شد ساعت شما را سرگرم خواهد نمود. هم اکنون می توانید بازی Professional Farmer 2014 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی Motor Rock برای PC

دانلود بازی Motor Rock برای PC

 

دانلود بازی Motor Rock برای کامپیوتر

| نسخه SKIDROW |

 

Motor Rock یک بازی جدید در سبک اکشن ومسابقه ای ( ماشین جنگی ) است که در سال 2013 توسط Yard Team ساخته و برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . در این بازی شما در نقش یکی از شرکت کنندگان در مسابقات مرگبار بین کهکشانی شرکت خواهید نمود و با استفاده از تکنیک ها و طرق مختلف درصدد دستیابی به جام قهرمانی مسابقات خواهید بود. در بازی 90 مرحله مختلف با مسابقات زیبا وجود دارد و از گیم پلی بازسازی شده و بهتری استفاده می کند.

بازی Motor Rock قابلیت بازی تک نفره و دونفره را دارا میباشد و در حین مسابقه از ابزارهای موسیقی زیبایی نیز بهره می برد. اما از دیگر ویژگی های بازی می توان به امکان استفاده از 4 نوع سلاح مختلف در ماشین اشاره کرد که با این قابلیت جذابیت های بازی بالاتر خواهد رفت. شخصیت های محبوبی در بازی وجود دارد که تپ و تاب مبارزه با دشمنان جدید را نیز بالاتر برده است. شرایط آب و هوایی مختلفی را در طول مسابقات شاهد خواهید بود. این بازی از گیم پد نیز پشتیبانی می کند. هم اکنون می توانید بازی Motor Rock را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی MotoGP 2 برای PC

دانلود بازی MotoGP 2 برای PC

 

دانلود بازی MotoGP 2 برای کامپیوتر

 

بازی MotoGP از محبوبترین عنوانهای موتور سواری در پیست است که تاکنون چندین نسخه مختلف از آن روانه بازار شده است . امروز تصمیم گرفتیم یکی از بهترین نسخه های این بازی را که از گرافیک بالایی نسبت به زمان انتشار خود برخوردار است و با گیم پلی زیبا توانست تحولی را در سبک موتور سواری بازیهای رایانه ای ایجاد کند را با لینک مستقیم برای دانلود قرار دهیم . در بازی MotoGP 2 میتوانید با انتخاب یکی از موتورهای مختلف به مسابقه با دیگر رقبا بپردازید و با پیروز شدن در مسابقات مختلف , موتورها و جاده هایی را که قفل هستند آزاد نمایید .

از ویژگیهای بازی میتوان به طراحی خوب موتورها و تنوع قابل توجه آنها اشاره کرد که هر کدام از خصوصیات مختلفی برخوردار هستند و با پیشروی در بازی میتوانید مدلهای پر سرعت تری را انتخاب نمایید . سری بازیهای MotoGP که در قبل برای کنسول پلی استیشن عرضه شده بود اکنون بر روی کامپیوترهای خانگی در دسترس است که میتوانید عنوان قابل توجهی برای علاقمندان به موتورسواری باشد . اگر از علاقمندان به بازی های موتورسواری هستید فرصت دانلود بازی MotoGP 2 برای کامپیوتر را با لینک مستقیم از یاس دانلود از دست ندهید .

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی کراش پیاده Crash Bandiccot 3 برای کامپیوتر

دانلود بازی کراش پیاده Crash Bandiccot 3 برای کامپیوتر

 

 دانلود بازی کراش پیاده 3 برای کامپیوتر

بازی Crash Bandicoot 3

 

بازی کراش پیاده Crash Bandicoot 3 عنوان محبوبی از سری بازی های جذاب و بیادماندنی کراش می باشد که همه ما بی شک در دوران کودکی خاطرات خوشی را با آن گذرانده ایم. بازی کراش پیاده برای اولین بار برای کنسول PS1 منتشر شد و استقبال فوق العاده چشمگیری را مشاهده کرد. این مجموعه 5 بازی را شامل میشود که شامل سه گانه کراش پیاده و کراش تیم ریسینگ و کراش بش را شامل میشود.

شخصیت محبوب بازی کراش پیاده 3 همان کراش میباشد که در مراحل متفاوت و زیادی قدم می گذارد و مهارت هایی را کسب می کند و با خوردن سیب جان دوباره می گیرد. بازی کراش باندیکوت و نسخه سوم آن دارای جذابیت های بیشتری نسبت به نسخه های قبلی خود میباشد و تنوع مراحل بیشتری نیز دارد و طی انجام مراحل بیشتر مهارت هایی مثل دویدن سریع کسب می کند . اما بازی Crash Bandicoot 3 که مختص کنسول سونی 1 میباشد مطمئنا روی کامپیوتر های شخصی بازی کردن شور و حال زیادی دارد و یادآور خاطرات بیادماندی دوران کودکی ما خواهد بود, این بازی برای نسخه PC منتشر شده است و هیچ گونه افت کیفیتی ندارد و همان ویژگی های بازی را دارا میباشد.

بازی کراش پیاده تک نفره را میتوانید هم با صفحه کلید و هم با دسته بازی تجربه کنید, همچنین در قسمت تنظیمات بازی میز میتوانید تنظیمات مربوط به گیم پد را تغییر دهید, این نرم افزار بدون هیچگونه نیازی به مبدل و نرم افزار خاصی و به طور مستقیم اجرا میشود. هم اکنون می توانید بازی Crash Bandicoot 3 را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی کم حجم Extreme Racers برای PC

دانلود بازی کم حجم Extreme Racers برای PC

 

دانلود بازی کم حجم Extreme Racers برای PC

 

Extreme Racers یک بازی کم حجم در سبک ماشین سواری است که برای پلتفرم کامپیوترعرضه شده است . شما در بازی Extreme Racers بازی نقش یک راننده حرفه ای را دارید و باید با رقبای مختلف خود به مسابقه بپردازید و آن ها را شکست دهید . بازی Extreme Racers با حجم کم خود توانسته گرافیک خوبی را در خودش جای دهد .

یکی دیگر از قابلیت های بازی میتوان به قابل حمل بودن آن اشاره کرد و دیگر مشکلات نصب در بازی وجود ندارد و به راحتی با یک کلیک اجرا میشود . پس خود را برای یک مسابقه ی نفس گیر و لذت بخش آماده کنید . پس اگر شما هم به بازی های ماشین سواری کم حجم علاقه دارید هم اکنون می توانید بازی Extreme Racers را از سایت یاس دانلود به صورت مستقیم دریافت نمایید.

 

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی کم حجم Crazy Chicken Soccer برای کامپیوتر

دانلود بازی کم حجم Crazy Chicken Soccer برای کامپیوتر

 

دانلود بازی کم حجم Crazy Chicken Soccer برای کامپیوتر

 

بازی Crazy Chicken Soccer یک بازی کم حجم و جالب به سبک فوتبالی می باشد. در بازی Crazy Chicken Soccer مرغ های دیوانه در نقش فوتبالیست مسابقه ای بی نظیر را برای شما به تصویر می کشند . بازی Crazy Chicken Soccer دارای دو بازی مختلف Moor Kick و Power Goal می باشد ، در بازی Moor Kick این مرغ ها نقش بازیکنان دو تیم فوتبال را دارند که در بازی رفت و برگشت به رقابت می پردازند .

لازم به ذکر است که انتخاب بازیکنان برای تیم از میان 11 ملیت مختلف بر عهده ی خود شما می باشد ، پس در انتخاب نفرات تیم دقت کنید ! در بازی Power Goal نیز دو جوجه  از زوایای مختلف زمین برای شما توپ پرتاب می کنند و شما باید تلاش کنید تا با به کار گیری مهارت های خود آن ها را به گل تبدیل کنید . بازی Crazy Chicken Soccer تجربه ی فوتبالی متفاوت و فوق العاده را برای شما امکان پذیر می سازد . از این رو به شما کاربران عزیز یاس دانلود ، پیشنهاد می کنیم دانلود بازی کم حجم Crazy Chicken Soccer برای کامپیوتر را از ادامه ی مطلب دریافت کنید و از آن لذت ببرید .

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی کراش پیاده Crash Bandicoot 2 برای کامپیوتر

دانلود بازی کراش پیاده Crash Bandicoot 2 برای کامپیوتر

 

دانلود بازی کراش پیاده 2 برای کامپیوتر

بازی محبوب و بیادماندنی Crash Bandicoot 2

 

بازی کراش پیاده Crash Bandicoot 2 عنوان محبوبی از سری بازی های جذاب و بیادماندنی کراش می باشد که همه ما بی شک در دوران کودکی خاطرات خوشی را با آن گذرانده ایم. بازی کراش پیاده برای اولین بار برای کنسول PS2 منتشر شد و استقبال فوق العاده چشمگیری را مشاهده کرد. این مجموعه 5 بازی را شامل میشود که شامل سه گانه کراش پیاده و کراش تیم راسینگ و کراش بش را شامل میشود.

شخصیت محبوب بازی کراش پیاده 2 همان کراش میباشد که در مراحل متفاوت و زیادی قدم می گذارد و مهارت هایی را کسب می کند و با خوردن سیب جان دوباره می گیرد. بازی کراش باندیکوت و نسخه دوم آن به زعم کاربران بیشمار خود سخت ترین نسخه این بازی هاست و همچنین از جذابیت بیشتری نیز برخوردار است. اما بازی Crash Bandicoot 2 که مختص کنسول سونی 2 میباشد مطمئنا روی کامپیوتر های شخصی بازی کردن شور و حال زیادی دارد و یادآور خاطرات بیادماندی دوران کودکی ما خواهد بود, این بازی برای نسخه PC منتشر شده است و هیچ گونه افت کیفیتی ندارد و همان ویژگی های بازی را دارا میباشد.

بازی کراش پیاده تک نفره را میتوانید هم با صفحه کلید و هم با دسته بازی تجربه کنید, همچنین در قسمت تنظیمات بازی میز میتوانید تنظیمات مربوط به گیم پد را تغییر دهید, این نرم افزار بدون هیچگونه نیازی به مبدل و نرم افزار خاصی و به طور مستقیم اجرا میشود. هم اکنون می توانید بازی Crash Bandicoot 2 را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی موتور سواری Moto Racer 2 برای PC

دانلود بازی موتور سواری Moto Racer 2 برای PC

 

دانلود بازی موتور سواری Moto Racer 2

 

بازی موتور سواری Moto Racer 2  یک بازی قدیمی و در عین حال اعتیاد آور است که برای شما کاربران عزیز آماده دانلود کرده ایم . بازی Moto Racer 2 را می توان بکی ار بهترین های سبک موتور سواری مسابقه ای نام داد و به جرات می توان گفت یکی از بازی های موتور سواری می باشد که کاربر با تجریه ی آن لذت و احساس واقعی ، قرار گرفتن در جریان مسابقات موتور سواری را تجربه می کند .  تمرکز و انجام تمرین های زیاد از جمله شرط های موفقیت شما در بازی موتور سواری می باشد . چرا که به دلیل طراحی خاص بازی ، با کوچکترین اشتباه ، فاصله بین شما و رغبا بسیار خواهد شد .

در بازی Moto Racer 2 شما می توانید انتخاب کنید که در جاده ی خاکی و یا آسفالت به مسابقه بپردازید . همچنین می توانید مسابقه نداده و فقط تمرین کنید و یا این که به تنهایی شرایط پیست ها را بررسی کرده و یا در مسابقات موتور سواری که هر کدام از بخش های مختلفی تشکیل شده اند شرکت کنید و از آن لذت ببرید . لازم به ذکر است که تولید کننده ی بازی شرکت معتبر و بزرگ الکترونیک آرتز می باشد که نامی آشنا در صنعت بازی های رایانه ای است . شما هم اکنون می توانید بازی Moto Racer 2 را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

ویژگی های بازی موتورسواری Moto Racer 2 :

–    جذابیت و هیجان بالای مراحل بازی
–    امکان تغییر فضای ظاهری بازی
–    توانایی انجام بازی به صورت تک نفره و یا مولتی پلیر
–    امکان انتخاب حالت های مختلف بازی
–    امکان انتخاب موتورهای دلخواه و نیز انتخاب نوع مسابقه

و …

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی Road Rash – بازی موتور سواری برای PC

دانلود بازی Road Rash - بازی موتور سواری برای PC

 

دانلود بازی Road Rash

 

بازی Road Rash یک بازی کم حجم و قدیمی ، شاید شما هم از افرادی باشید که ساعتها و روزها سرگرم بازی Road Rash بوده اید ،  بازی موتور سواری با سبکی جدید وارد دنیای بازی های رایانه ای شد و در سال 1996 انقلابی را در صنعت بازیهای کامپیوتری به پا کرد . بی تردید بازی Road Rash پس از گذشت 14 سال از تولید آن ، هنوز هم طرفداران بسیاری دارد .

گرافیک ، صداگذاری در بازی Road Rash متناسب با حجم نرم افزار بسیار عالی طراحی شده و بازی حتی بر روی سیستمها بسیار قدیمی نیز قابل اجرا می باشد . برای کاربران عزیزی که با سبک بازی آشنا نیستند باید عرض کنیم که در بازی Road Rash شما در مسابقه ی هیجان انگیزی شرکت دارید که بخش هایی از آن در شهر و دیگر مراحل آن در جاده صورت میگیرد .

البته کار شما به این سادگی نیست و در راه موانع بسیاری بر سر راه شما قرار میگیرد که باید آن ها را به سلامت رد کنید ! و در نهایت قهرمانی را کسب کنید . پیشنهاد می کنیم دانلود بازی Road Rash به صورت قابل حمل را از دست ندهید .

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی Jungle Racers – بازی ماشین مسابقه ای در کوهستان برای PC

دانلود بازی Jungle Racers - بازی ماشین مسابقه ای در کوهستان برای PC

 

دانلود بازی Jungle Racers برای PC

 

در بازی ماشین مسابقه ای ، سوار بر ماشین های سنگین و مسابقه ای که کمک فنر های فوق العاده قوی و بزرگی دارند ، در حال مسابقه و رقابت با رقیبان خود در کوهستان و جنگل هستید و دقت و چالاکی شماست که در بازی Jungle Racers  نیتجه ی مسابقه را مشخص می کند . بازی Jungle Racers عنوان بازی این ساعت است که برای شما کاربران عزیز یاس دانلود آماده کرده ایم . بازی با اینکه حجم کمی دارد اما گرافیک بسیار زیبای دارد و تنوع مراحل نیز از جذابیت بالای برخوردار است .

در میان کوهستان های زیبا با دره های عمق و ترسانک با سرعت حرکت کنید و از بازی لذت ببرید ، در جاده های باریک و ناهموار میان جنگل های سبز و دیدنی از رقیبان خود پیشی بگیرید تا برنده ی مسابقه شوید . با توجه به گرافیک زیبا و حجم مناسب بازی ، پیشنهاد می کنیم بازی Jungle Racers  در کوهستان را از دست ندهید . امیدواریم از این گیم دیدنی لذت ببرید . شما هم اکنون می توانید بازی Jungle Racers – بازی ماشین مسابقه ای را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

ویژگی های بازی Jungle Racers :

–   حجم مناسب با توجه به گرافیک بازی
–   تنوع مراحل و اتومبیل های موجود در بازی
–   گیم پلی زیبا و صدا گذاری طبیعی
–   قابل اجرا بر روی اکثر نسخه های ویندوز
–   و …

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی Death Rally 2012 – بازی ماشین جنگی برای PC

دانلود بازی Death Rally 2012 - بازی اکشن ماشین جنگی برای PC

 

دانلود بازی Death Rally

دانلود بازی ماشین جنگی برای PC

 

 

Death Rally 2012 یک بازی جدید در سبک اکشن رانندگی و ماشین جنگی برای کامپیوتر می باشد. سلاح هایتان را آماده کنید، موتورهایتان را روشن کنید، رالی مرگبار دوباره برگشته است. در بازی Death Rally شما برای رسیدن به مرحله پایانی باید تمام حریف هاتون رو نابود کنید. بعد از برنده شدن در هر مرحله شما با امتیازات کسب شده می تونید سلاح ها ، موتور و … ماشین خود را ارتقا دهید. گیم پلی بازی شدیدا اعتیاد آور و جذاب است.

شما حتما فیلم زیبای مسابقه مرگ را دیدید، داستان بازی Death Rally همان داستان فیلم مسابقه مرگ است و به شکلی یک نوع بازی ماشین جنگی است. شما به عنوان یک راننده حرفه ایی به نام فرانک هستید که در مسابقات شرکت می کنید و باید سعی کنید تا مرحله ی پایانی بازی که فقط دو نفر از رانندگان زنده می ماند زنده بمانید و بر دیگر رانندگان غلبه کنید و آنها را نابود کنید. شما هم اکنون می توانید بازی Death Rally 2012 – بازی اکشن ماشین جنگی برای کامپیوتر به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی عصر یخبندان 4 Ice Age 4 Continental Drift Arctic Games 2012 برای PC

دانلود بازی عصر یخبندان 4 برای PC دانلود بازی Ice Age 4 Continental Drift Arctic Games 2012

 

دانلود بازی عصر یخبندان 4 برای PC

دانلود بازی Ice Age 4 Continental Drift Arctic Games 2012

 

نسخه جدید بازی عصر یخبندان 4 Ice Age 4 Continental Drift Arctic Games 2012 منتشر شد. بازی عصر یخبندان 4 بسیار زیبا را کمتر کسی پیدا می شود که با آن آشنایی نداشته باشد. بازی Ice Age 4 در باره المپیک زمستانی حیوانات عصر یخی می باشد. این قسمت از بازی سبک مختص به خود را دارد و ماجرایی جدید را رقم میزند که گیمر در آن باید سعی در انجام ماموریت ها باشد تا به هدف برسد.

.

مسابقات فراوان المپیک و بازی های پازلی بسیار شاد با حضور کاراکترهای انیمیشن عصر یخبندان بر زیبایی بازی افزوده است. همینطور شما می توانید بازی بازی عصر یخبندان 4 با کاراکترهای جدید انیمیشن عصیر یخی و دموهای این انیمیشن آشنا شوید. شما در بازی Ice Age 4 Continental Drift Arctic Games 2012 می توانید به صورت تکی و یا به صورت چند نفره به رقابت باهم بپردازید. شما هم اکنون می توانید بازی عصر یخبندان 4 را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی Twisted Metal – بازی خاطر انگیز ماشین جنگی برای PC

دانلود بازی Twisted Metal برای PC

دانلود بازی Twisted Metal برای PC

 

شاید تعجب کنید که با وجود بازی های گرافیکی فوق العاده ای که در حال حاضر وجود دارد ، ما برای شما یکی از بازی های قدیمی کنسول پلی استیشن 1 را آماده کرده ایم ! دانلود بازی Twisted Metal یا همان ماشین جنگی قدیمی که سال ها پیش یکی از محبوب ترین بازی های کاربران سراسر دنیا بود ، و شاید یکی از خاطره انگیز ترین بازی های موجود نیز باشد . بازی Twisted Metal واقعا یک شاهکار در دنیای بازی های رایانه ای به شمار می رفت و محبوبیت آن حد و مرز نمی شناخت . شما می توانستید ماشین های مختلفی از جمله ماشین های فرمول ۱ را انتخاب کنید و بعد از انتخاب ماشین خود باید به جنگ دوستانتان بروید ! در حال بازی می توانید از انواع مهمات و بمب ها برای نابودی دشمنانتان استفاده نمایید .

فکر می کنم کم کم دارید به خاطرات گذشته ی خود فکر می کنید ! پس زمان آن رسیده که بازی twisted metal بازی خاطر انگیز ماشین جنگی را بر روی کامپیوتر های خود نصب و اجرا نمایید و خاطرات خود را مرور کنید . برای اجرای بازی twisted metal شما نیاز به سیستم قدرتمندی ندارید ! در ضمن بازی حجم کمی هم دارد. بازی بسیار ساده طراحی شده است ، اما فراموش نکنید که در همین سادگی ساعت ها سرگرمی وجود دارد که انتظار شما را میکشد . امیدواریم از بازی twisted metal جذاب و زیبا نهایت لذت را ببرید . شما هم اکنون می توانید بازی twisted metal را برای کامپیوتر از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی Police Destruction Street – بازی کم حجم و خنده دار رانندگی با ماشین پلیس برای PC

دانلود بازی Police Destruction Street  بازی کم حجم و خنده دار رانندگی با ماشین پلیس برای PC

 

دانلود بازی Police Destruction Street 

بازی کم حجم و خنده دار رانندگی با ماشین پلیس برای PC

کمتر پیش می آید که در بازی های رایانه ای ، شما در نقش مامور قانون باشید ! اما این بار در بازی Police Destruction Street این اتفاق افتاده تا برای شما کاربران عزیز یاس دانلود ، تجربه ی جدید را رقم زده باشد . این بازی کم حجم و خنده دار برای کامپیوتر های شخصی و لپ تاپ طراحی شده است که گیم پلی فوق العاده اعتیاد آوری نیز دارد . بازی ساخته کمپانی شناخته شده و معتبر VipaGames می باشد که در ساخت آن شرکت Play Publishing نیز همکاره داشته است .

در بازی Police Destruction Street شما باید یونیفرم آبی خود را پوشیده و پشت فرمان ماشین پلیس نشسته و با سرعت بالا در خیابان های عریض و باریک آمریکا به سراغ مجرم های فراری بروید ، زندانی های فراری از زندان گریخته اند و شما باید آنها را دستگیر کنید . این بار دیگر نیازی نیست برای استفاده از سلاح خود ، ترسی به دل راه دهید ! شما آزادید که از سلاح های خود به بهترین شکل ممکن استفاده کنید ! چون مامور قانون هستید . اگر اجازه بدهید مجرمان از کنار شما رد شوند و عکس العملی نداشته باشید به دور از عدالت است ! پس به مجرمان فراری اصلا رحم نکنید .

بازی Police Destruction Street دارای مراحل اکشن و جذابی است که ساعت ها شما را سرگرم خواهد کرد . جلوه های ویژه  و موسیقی متن بازی ، بسیار عالی طراحی شده اند و خود باعث جذابیت بازی می شوند . در آخر باید اضافه کنم که ما نسخه ی کم حجم و قابل حمل بازی را برای شما عزیزان آماده کرده ایم که نیاز به نصب ندارد و می توانید آن را همیشه همراه با خود داشته باشید . پیشنهاد می کنیم این بازی اعتیاد آور و کم حجم را از دست ندهید . شما هم اکنون می توانید بازی Police Destruction Street با حجم کم و گیم پلی خنده دار و اعتیادآور را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

ویژگی های بازی Police Destruction Street :

–      دارای مراحل مختلف
–      دارای سلاح های مختلف
–      انجام انواع ماموریت های عجیب و جالب
      گرافیک کارتونی سه بعدی و گیم پلی جذاب
–      دارای گیم پلی اعتیادآور و خنده دار
–      دارای موسیقی متن جذاب
و …

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی Driver 1 – بازی کم حجم و محبوب درایور برای PC

دانلود بازی Driver 1 درایور

 

دانلود بازی Driver 1 درایور

 

امروز برای شما دوستان عزیز بازی Driver 1 بازی کم حجم، محبوب و خاطره انگیز رانندگی درایور 1 را که از برترین بازی های کنسول محبوب و شناخته شده ی پلی استیشن 1 می باشد را آماده دانلود کرده ایم . درایور سن و سال بالایی دارد ! نزدیک به 13 سال از اولین رو نمایی این بازی اعتیاد آور می گذرد . اولین نسخه بازی درایور در سال ۱۹۹۹ میلادی برای کنسول Playstation 1 و در سال 2000 برای کامپیوتر تولید شد .

در بازی Driver 1 شما خیلی چیزها را تجربه خواهید کرد ، از تعقیب و گریز‌های نفس گیر و تا پرشهای دیدنی و جذاب ، یکی از نکات مثبت بازی Driver 1 وجود اتومبیل های قدیمی مانند : دوج چلنجر ، شورلت مالیبو ، کامارو ، چارجر ، ایمپالا و انواع مختلف اتومبیل زیبای فورد و … می باشد . جالب اینجاست که این بازی قدیمی ، داستان زیبایی هم دارد ، شما در ابتدا حرفه ای نیستید ! و باید گواهینامه ی خود را بگیرید تا وارد داستان زیبای بازی و مراحل جذاب آن شوید .

با اینکه در سال های اخیر نسخه های جدید بازی Driver با گرافیک عالی و گیم پلی فوق العاده وارد بازار شده اند اما شاید برای شما هم مثل ما ! جذابیت این نسخه ی قدیمی بیشتر از نسخه های جدید باشد . شما هم اکنون می توانید بازی Driver 1 درایور را با حجم کم برای PC از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

ویژگی های بازی Driver 1 :

–   حجم مناسب بازی
–    گیم پلی روان و اعتیاد آور
–    مراحل جذاب و طولانی
–    قابل اجرا بر روی اکثر سیستم ها
–    قابل اجرا بر روی اکثر نسخه های  ویندوز
و …

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود نسخه کم حجم بازی Need For Speed Most Wanted 2012 برای PC

 دانلود بازی Need for Speed Most Wanted 2012

نسخه  کم حجم BlackBox اضافه شد (حجم 2.3 گیگابایت)

کرک SKIDROW و 3DM بازی اضافه شد.

 

بعد از بازسازی دوباره یکی از محبوب ترین سری های NFS یعنی Hot Pursuit توسط شرکت خوش آوازه Criterion، این بار نوبت به عنوان جدید بازی این شرکت با نام Most Wanted است که قدرت خود را در مسابقات خیابانی به رخ رقیبان بکشند. شما می توانید به تمامی مناطق بازی رانندگی کنید و در این هنگام با رقیب های خود مسابقه دهید یا از دست پلیس ها فرار کنید.

 

بازی Nfs Most Wanted 2012 تعقیب تا بی نهایت

تعقیب تا بی نهایت در طول دوره ای که سری بازی های Need For Speed مهمان خانه هایمان بوده با نگرش های مختلفی از سوی این سری رو به رو شده ایم، اغلب این نگرش ها به دلیل تغییر سازنده بازیهاست که در هر نسخه نسبت به نسخه پیشین پیشرفت هایی در المان های مختلف بازی می دهند؛ هرچند گاهی اوقات …

در نگاه اول باید گفت که این بازی یک Open World ریسینگ کامل است. گیم‌پلی بازی بسیار قوی و فیزیکی‌تر شده و میزان تخریب محیط و اتومبیل‌ها به‌شدت بالا رفته است. پرش‌های طولانی، اسپید پوینت، درافتادن با پلیس، ناک اوت کردن رقیبان و … همگی از ویژگی‌های جدید بازی هستند. قابلیت AutoLog که در HP معرفی شده بود در این نسخه بهتر شده و به گفته سازندگان کمک شایانی برای گیمر خواهد بود. آن‌ها که این سیستم آپگرید شده را AutoLog 2.0 نامیده‌اند، قابلیت شمارش اسپید پوینت، میزان پرش، بیشترین سرعت و … را به آن اضافه کرده‌اند که به هنگام استفاده از بخش مولتی‌پلیر کارایی زیادی خواهد داشت.

نسخه Limited Edition دارای امکانات بیشتری نسبت به نسخه معمولی می باشد و همچنین دارای دو اتومبیل Porsche 911 Carrera S و Maserati GranTurismo MC Stradale نیز می باشد. هم اکنون می توانید این بازی رو به صورت رایگان و با لینکهای پرسرعت از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی کم حجم و مهیج ماشین های دیوانه Crazy Cars: Hit The Road برای PC

تجربه هیجان خالص اتومبیل رانی با بازی ماشین های دیوانه Crazy Cars: Hit The Road که توسط شرکت Anuman Intractive تهیه و به تازگی عرضه شده است. سری اول این بازی ها در سال 1988 توسط Titus Intractive عرضه شد و حالا بعد از این همه سال ، با تفاوت هایی بسیار زیاد از لحاظ گرافیک و موتور بازی اما همان مضمون توسط Anuman Intractive به خانه های شما آمده است.

 

نکته قابل توجه این بازی،گرافیک بسیار بالای آن نسبت به حجم بسیار کم این بازی زیبا است که از مزیت های آن به حساب می آید.با پیروزی در هر مسابقه با پولی که به دست می اورید میتوانید ماشین خود را تیونینگ کرده و ماشین های جدیدی را آزاد کنید. لذت بکس و باد در جاده های خاکی ، پیچ و خم های خطرناک و هیجان انگیز ، دست اندازهایی با ارتفاعات بلند و پرشهای هیجان انگیز…

برای راحت تر کنترل کردن ماشین همیشه سعی کنید از وسط جاده حرکت کنید،پاتونو روی پدال گاز بگذارید،گاز بدید….گاز بدید….حرکات نمایشی انجام بدید تو جاده های پر پیچ و خم و خاکی…. سرعت 180 مایل بدون شک سرعتی فوق العاده هیجان انگیزه… فقط مراقب باشید از دید پلیس در امان باشید… تجربه لذت بخش این بازی زیبا و کم حجم با دریافت آن از سایت یاس دانلود به صورت رایگان !

 

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی رالی ماشین های آمریکایی American Lowriders 2012 برای PC

American-Lowriders-2012

 

 

بازی American Lowriders یک بازی اختصاصی برای اون دسته از گیمیرهایی است که به ماشین های کلاسیک و دهه 70-80 علاقه مندند.شما در این بازی باید برای انجام مراحل،به مسابقات درون شهری،مسابقات غیر مــــجاز برید و برای کسب امتیاز بیشتر باید تلاش بیشتری برای انجام حرکات نمایشی کنید.

در این بازی شاهد 12 مدل ماشین به سبک و سیاق ماشینهای سلطنتی و گرانبهای کلاسیک هستیم که با انجام مراحل و امتیاز گیری میتوانید ماشین خود را تیونینگ کرده و تمامی قطعات اون رو ارتقاع بدین. شما هم تکنون می توانید این بازی جالب را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی Crash Bash کراش بش برای کامپیوتر

دانلود بازی Crash Bash کراش بش برای PC کامپیوتر

 

دانلود بازی Crash Bash برای کامپیوتر

 

Crash Bash امروز بازی کم حجم و فوق العاده مهیج کراش بش رو برای کامپیوتر آماده دانلود کردم. بدون شک افرادی که با کنسول پلی استیشن 1 بازی کرده اند سری بازی های فوق العاده جذاب و مهیج کراش Crash را به یاد دارند. بازی Crash Bash یکی از بازی های سبک سوم شخص و اکشن این بازی بوده است.

گیم‌پلی بازی کراش باش Crash Bash از تعداد زیادی بازی کوتاه تشکیل می‌شود که تا بازیکنان قادر باشند با انتخاب یکی از 8 شخصیت موجود، به انجام بازی بپردازند. همچنین بازی، دارای یک روند داستانی نیز بوده و بازیکنان با انجام مینی‌گیم‌ها، مراحل را پشت سر می‌گذارد. شما هم اکنون می توانید بازی کراش بش را ازسایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ویژگی های بازی Crash Bash:

–       ترکیبی از بازی هوشی و اکشن
–       مجموعه ای از حرکات سریع و پر جنب و جوش
–       محیط گرافیکی زیبا
–       پیشروی بازی به صورت مرحله به مرحله
–       داستان جالب و جذاب
–       قابل بازی با دسته و کیبورد
–       انجام بازی به صورت دو نفره
و …

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی SnowRunner 4.9 – رانندگی آفرود در مسیرهای یخی برای کامپیوتر

دانلود بازی SnowRunner 4.9 – رانندگی آفرود در مسیرهای یخی برای کامپیوتر

 

دانلود بازی SnowRunner برای PC

 

دانلود بازی SnowRunner برای کامپیوتر

| بازی رانندگی آفرود در مسیرهای یخی برای کامپیوتر |

| نسخه CODEX |

| نسخه کم‌حجم SnowRunner – FitGirl اضافه شد… |

| آپدیت 4.9 incl DLC-CODEX اضافه شد … |

 

SnowRunner بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های شبیه‌سازی می باشد که در سال 2020 توسط Focus Home Interactive ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. خودتان را برای تجربه یکی از تازه‌ترین عناوین عرضه شده در سبک آفرود آماده کنید! بسیاری از دوست‌داران رانندگی اتومبیل، علاقه دارند تا حداقل برای یک بار هم که شده تجربه آفرود را داشته باشند. رانندگی آفرود، اتومبیل‌های خاصی می‌طلبد که با استفاده از آن بتوانید در مسیرهای صعب‌العبور به آسنای حرکت کرده و از تجربه رانندگی در مسیرهای خاکی، تپه، دشت و … لذت ببرید. بازی رایانه‌ای جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز در نظر داریم، یک تجربه بی‌نظیر از رانندگی آفرود را برای شما به ارمغان می‌آورد که در موقعیت‌های متنوع طبیعت واقعی در سراسر دنیا به تصویر کشیده می‌شود.

سازندگان این بازی نهایت سعی و تلاش خود را به کار بسته‌اند تا نتیجه کار تا حد ممکن به واقعیت نزدیک بوده و تجربه‌ای واقع‌گرایانه را برای شما به ارمغان آورد. شبیه‌سازی محیط‌های طبیعی، امکان رانندگی در جاده‌های خاکی، برفی و … با استفاده از 40 وسیله نقلیه مخصوص از مهم‌ترین چشم‌اندازهایی است که در این بازی با آن سر و کار دارید. وظیفه شما این است که مهارت رانندگی آفرود را به بهترین شکل ممکن در این بازی از خود به نمایش گذاشته و از موانع مختلف موجود در مسیر عبور کنید. دریاچه‌های یخ زده، مسیرهای گلی و … از جمله چالش‌های شما در هنگام رانندگی است که باید با مهارت خود آنان را پشت سر بگذارید. از دیگر خصوصیات مهم این بازی می‌توان به امکان گزینش وسیله نقلیه آفرود دلخواه خود با امکانات شخصی‌سازی بسیار گسترده در آن اشاره کرد. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی SnowRunner را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

 

 

تریلر بازی SnowRunner :

 

نمایشگر ویدیو
00:00
 
01:30

 

FitGirl Repack Features:

Based on SnowRunner-CODEX ISO release: codex-snowrunner.iso (11,155,668,992 bytes)
100% Lossless & MD5 Perfect: all files are identical to originals after installation
NOTHING ripped, NOTHING re-encoded
Significantly smaller archive size (compressed from 10.4 to 6.6 GB)
Installation takes 3-7 minutes (depending on your system)
After-install integrity check so you could make sure that everything installed properly
HDD space after installation: 13 GB
Language can be changed in game settings
Repack uses XTool library by Razor12911
At least 2 GB of free RAM (inc. virtual) required for installing this repack


Update v4.9 – CODEX:

Co-op
Cargo duplication fix
Fixed the main menu disappearing or being blocked when players tried to * find a game
Fixed some cases of trucks overlapping each other with no collision
Fixed friends’ names not always displaying properly in friends list

Stability
Numerous stability improvements

Miscellaneous
Additional crash and freeze fixes
Various rendering Fixes
Localization fixes

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7/8/10 (64-bit)
Processor: Intel i3-4130 3.4 GHz / AMD Ryzen 3 2200U 3.4 GHz
Memory: 8 GB
Graphics: 2 GB, GeForce GTX 660 / Radeon R9 270
Direct X: Version 11
Storage: 20 GB

راهنمای نصب

– فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

– هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

– کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

– در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

 

توجه:

برای نصب آپدیت 4.9 باید آپدیت های 4.7 و 4.8 رو هم نصب کنید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 9.76/6.94 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
پاسخگوی مشکلات شما
هرگونه سوال در رابطه با این مطلب و مشکلات نرم‌افزاری کامپیوتر و موبایل خود دارید، با همکاران ما در شرکت همراه‌رایانه تماس بگیرید:
شماره تماس از سراسر کشور 9099070345 (بدون پیش شماره و از تلفن ثابت) (در صورت اشکال در شماره 909 اینجا کلیک کنید)

تبليغات

 

 

ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید.
در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.