بهترین راه دانلود - 27

windows 8 windows 7 opera firefox chrome idm winrar kmplayer kaspersky flashplayer adobe reader

تبلیغات

[-Text3-]

بازی اسکی (برای کامپیوتر)


بازی اسکی (برای کامپیوتر) - Steep PC Game

دانلود بازی اسکی (برای کامپیوتر)

Steep PC Game

 

 

بازی اسکی (برای کامپیوتر) - Steep PC Game

 

 

بازی Steep شما را به کوه‌ های سر به فلک کشیده آلپ میبرد و یک فضای بزرگ و کاملا آزاد را برای گشت و گذارو ورزش در اختیار‌تان قرار میدهد.

 

آب و هوا، جو و اتمسفر، افکت‌ های مختلفی مانند برف و بسیاری دیگر نیز کاملا به صورت پویا طراحی شده‌ اند و در همین نمایش‌ های بازی میتوان متوجه شد که بازی از نظر بصری بسیار عالی کار شده است.

 

همانطور که گفته شد، بازی Steep شما را در نقش ورزشکارانی قرار میدهد که عاشق ورزش‌ های مخاطره‌ آمیزهستند.

 

چهار ورزش اصلی در بازی قرار دارند که شامل اسکی، اسنوبرد، پرواز با لباس بالدار و پاراگلایدر میشود. هر کدام از آنها نیز دارای شاخه‌ های مختلفی هستند که بسته به نوع مسیر، محیط و قوانین متفاوت خواهند بود.

 

نکته بسیار جذاب بازی Steep، نوع فیلم‌ برداری و هیجانی است که در قالب این بازی به بازیکنان منتقل میکند. شاید در گذشته بازی ای مانند SSX شما را به کوهستان میبرد و با اسنوبرد از بالای کوه به پایین میرفتید، اما Steep سعی دارد به شکل واقعی تری شما را در نقش یک ورزشکار قرار دهد و سپس هیجان،آزادی و آدرنالین را به شما ارائه دهد.

 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط بازی و بخشی از ویژگی های آن را ببینید.



بازی اسکی (برای کامپیوتر) - Steep PC Game

 

 

بازی اسکی (برای کامپیوتر) - Steep PC Game

 

 

بازی اسکی (برای کامپیوتر) - Steep PC Game

 

 

مهم ترین ویژگی های بازی Steep:

- گرافیک فوق العاده بالا

- سبک ورزشی و مهیج

- دارای 4 ورزش زمستانی

- سبک مهیج بازی

- دارای مراحل متنوع

- دارای نقشه های خوش ساخت مراحل

- بدون نیاز به نصب

 


حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای این بازی:
پردازنده: 2.5 گیگاهرتز Core i5
رم: 6 گیگابایت
کارت گرافیک: 2 گیگابایت
فضای هارد دیسک: 27 گیگابایت


 

بازی اسکی (برای کامپیوتر)، Steep PC Game را دانلود کنید:

 

 دانلود پارت 1 (حجم 3.9 گیگابایت)

 

 دانلود پارت 2 (حجم 3.9 گیگابایت)

 

 دانلود پارت 3 (حجم 3.9 گیگابایت)

 

 دانلود پارت 4 (حجم 3.9 گیگابایت)

 

 دانلود پارت 5 (حجم 3.9 گیگابایت)

 

 دانلود پارت 6 (حجم 3.9 گیگابایت)

 

 دانلود پارت 7 (حجم 2.4 گیگابایت)

 

 تاریخ انتشار: 96/05/07

 

 سیستم عامل مورد نیاز: ویندوز 7, 8.1, 10

 

 تست شده توسط سرزمین دانلود (توضیحات)

 

 سایر نسخه های این بازی

 

 سایر بازی های ورزشی برای کامپیوتر

 راهنمای اجرا:


1. فایل دانلود شده را از حالت فشرده خارج کنید.
(پسورد: www.sarzamindownload.com)

2. با اجرای فایل steep.exe ، بازی را اجرا کنید.


بهترین بازی ها تیراندازی روز۱

دانلود بازی World War II Sniper Call to Victory – تک تیرانداز جنگ جهانی دوم ندای پیروزی برای PC

World War II Sniper Call to Victory

دانلود بازی تک تیرانداز مخفی جنگ جهانی دوم - World War II Sniper Call to Victory برای کامپیوتر

World War II Sniper Call to Victory - تک تیرانداز مخفی جنگ جهانی دوم ندای پیروزی یک بازی اکشن تیرانداز اول شخص مبتنی بر جنگ جهانی دوم می باشد که توسط Groove Games توسعه و توسط Jarhead Games در سال 2004 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این نسخه از سری بازی های Battlestrike بوده و نقش خود را در سالهای 1944 به عنوان سرباز هوابرد بازی می کنید.

دانلود بازی Medal of Honor Pacific Assault – مدال افتخار حمله به اقیانوس آرام برای PC

Medal of Honor Pacific Assault

دانلود بازی مدال افتخار: حمله به اقیانوس آرام - Medal of Honor Pacific Assault برای کامپیوتر

Medal of Honor Pacific Assault - مدال افتخار حمله به اقیانوس آرام یک بازی اکشن تیراندازی اول شخص مبتنی بر جنگ جهانی دوم می باشد که توسط Electronic Arts توسعه و در سال 2004 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این نسخه هفتمین سری از بازی هایMedal of Honor و داستان آن مربوط به جنگ جهانی دوم و در طول جنگ اقیانوس آرام تنظیم شده است.

دانلود بازی Angry Birds 1 – پرندگان خشمگین 1 برای PC

Angry Birds 1

دانلود بازی پرندگان عصبانی 1 - Angry Birds 1 برای کامپیوتر

Angry Birds 1 - پرندگان خشمگین 1 یک بازی استراتژی تیراندازی مبتنی بر بازی های معمایی می باشد که توسط Rovio Entertainmentتوسعه و در سال 2011 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این نسخه اولین سری از بازی های Angry Birds و شبیه عناوینی مانند Crush the Castle بوده، وظیفه بازیکن این است که به پرندگان عصبانی کمک کند تا تخم های خود را که توسط خوک های سبز دزدیده شده را بازیابی کند.

دانلود بازی STALKER Shadow of Chernobyl – استالکر سایه چرنوبیل برای PC

STALKER Shadow of Chernobyl

دانلود بازی استالکر: سایه چرنوبیل - STALKER Shadow of Chernobyl برای کامپیوتر

STALKER Shadow of Chernobyl - استالکر سایه چرنوبیل یک بازی اکشن تیراندازی مبتنی بر ژانر ترس و بقا و برگفته از فیلمی به نام Stalker می باشد که توسط GSC Game World توسعه و توسط THQ در سال 2007 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این نسخه اولین سری از بازی های S.T.A.L.K.E.R بوده، شهر چرنوبیل در اوکراین سال 1986 محل یک حادثه هسته ای شدید و در یک در زمان متناوب به دنبال تلاش برای آبادانی منطقه است.

دانلود بازی Mercenaries 2 World in Flames – مزدوران 2 جهان در آتش برای PC

Mercenaries 2 World in Flames

دانلود بازی مزدوران 2: شعله های جهان - Mercenaries 2 World in Flames برای کامپیوتر

Mercenaries 2 World in Flames - مزدوران 2 جهان در آتش یک بازی اکشن ماجراجویی جهان باز مبتنی بر ضد تروریستی می باشد که توسط Pandemic Studios توسعه و توسط Electronic Arts در سال 2008 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این نسخه دومین سری از بازی های Mercenaries بوده و اولین نسخه منتشر شده PC و دنباله نسخه قبلی می باشد. بازی از دیدگاه سوم شخص با دنیای آزاد در کشور جنگ زده ونزوئلا تنظیم شده است.

دانلود بازی Battlefield Vietnam – بتلفیلد ویتنام برای PC

Battlefield Vietnam

دانلود بازی میدان نبرد ویتنام - Battlefield Vietnam برای کامپیوتر

Battlefield Vietnam - بتلفیلد ویتنام یک بازی اکشن تیراندازی اول شخص مبتنی بر جنگ ویتنام می باشد که توسط Electronic Artsتوسعه و در سال 2004 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این نسخه دومین سری از بازی Battlefield بوده و از نظر گیم پلی کاملا شبیه به نسخه Battlefield 1942 بوده و تنها فرق آن، اینکه در جنگ ویتنام تنظیم و تمامی نقشه ها Ho Chi Minh Trail، Battle of Hue، Ia Drang Valley، Operation Flaming Dart، the Battle of Khe Sanh، Fall of Saigon موجود می باشد.

دانلود بازی NecroVisioN – نکرو ویژن برای PC

NecroVisioN

دانلود بازی نکرو ویژن 2009 - NecroVisioN برای کامپیوتر

NecroVisioN - نکرو ویژن یک بازی اکشن تیرانداز اول شخص مبتنی بر جنگ جهانی اول می باشد که توسط The Farm 51 توسعه و توسط 1C Company در سال 2009 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. بازیکن در نقش سیمون بوکنر سال 1916 در جنگ جهانی اول تنظیم شده و شما به عنوان سرباز آمریکایی اخیرا استخدام ارتش انگلیس شده اید. علاوه بر مبارزه با سربازان آلمانی، سیمون به زودی متوجه می شود باید با نیروهای ماورای طبیعی نیز مانند زامبی، خون آشام ها و شیاطین به مبارزه بپردازد.

دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2010 – PES 2010 برای PC

PES 2010

دانلود بازی PES 2010 - فوتبال تکاملی حرفه ای 2010 برای کامپیوتر

PES 2010 یا Pro Evolution Soccer 2010 حتی شناخته شده به نام World Soccer: Winning Eleven 2010 یک بازی ورزشی فوتبال می باشد که توسط Konami توسعه و در سال 2009 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این نسخه نهمین سری از بازی های PES بوده و لیونل مسی (بازیکن بارسلونا و آرژانتین) برای روی کاور گیم قرار دارد. پی اس 2010 نسبت به سری قبل تغییراتی همچون تصاویر بهبود یافته، انیمیشن و حرکات ها، دریبل و شوت های روی دروازه و مهارت های فردی را به همراه داشته است.

دانلود بازی Kabus 22 – کابوس 22 برای PC

Kabus 22

دانلود بازی کابوس 22 - Kabus 22 برای کامپیوتر

Kabus 22 - کابوس 22 یک بازی اکشن تیراندازی سوم شخص مبتنی بر بازی های ترس و وحشت می باشد که توسط Motion Blur توسعه و توسط Vestel در سال 2006 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. داستان بازی در Kadıköy تنظیم و کنترل سه شخصیت به نام های Demir، Ebru و Inzar را به عهده و باید در آینده ای متناوب با موجودی به نام مادونس مبارزه کنید. سال 2000 بیشتر مردم در خدمت یک فرقه اسرار آمیز و توسط شخصی تسخیر شده اند.

دانلود بازی FlatOut 1 – فلت اوت 1 برای PC

FlatOut 1

دانلود بازی فلت اوت 2005 - FlatOut 1 برای کامپیوتر

FlatOut 1 - فلت اوت 1 یک بازی مسابقه ای ماشین و اکشن می باشد که توسط Vivendi توسعه و توسط Bugbear Entertainment در سال 2005 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. گیم پلی بازی تاکید بر حالت تخریب را دارد و از موتور فیزیکی پیشرفته برخوردار است. 16 ماشین مختلف به همراه 5 پوسته اضافی برای آنها وجود دارد و از طرفی پرت شدن از شیشه جلو بسیار شناخته شده می باشد.


بهترین بازی ها تیراندازی روز

دانلود بازی Midnight Club II – باشگاه دوم نیمه شب برای PC

Midnight Club II

دانلود بازی میدنایت کلاب 2 - Midnight Club II برای کامپیوتر

Midnight Club II - باشگاه دوم نیمه شب یک بازی ماشین و موتور مبتی بر گیم های مسابقه ای می باشد که توسط Rockstarتوسعه و در سال 2003 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این نسخه دومین سری از Midnight Club و اولین نسخه ویندوز منتشر شده و برای اولین دارای موتور سیکلت هم می باشد. بازیکنان می توانند بر اساس شهرهای لس آنجلس، پاریس و توکیو به مسابقه پرداخته، همچنین دارای حالت آنلاین و مولتی پلیر نیز می باشد.

دانلود بازی Battlefield 2 نسخه فارسی – بتلفیلد 2 برای PC

Battlefield 2

دانلود بازی Battlefield 2 دوبله فارسی برای کامپیوتر

دانلود بتلفیلد 2 به همراه تمامی پچ ها برای PC

Battlefield 2 - بتلفیلد 2 همچنین شناخته شده به نام (BF2) یک بازی اکشن تیراندازی مبتنی بر شبیه سازی نظامی می باشد که توسط Electronic Arts توسعه و در سال 2005 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این نسخه سومین سری از Battlefield و دنبالهBattlefield 1942 و Battlefield Vietnam بوده و بازیکنان با استفاده از سیستم های مدرن نظامی در یک میدان نبرد مدرن می جنگند.

دانلود بازی Pirate Hunter – شکارچی دزدان دریایی برای PC

Pirate Hunter

دانلود بازی شکارچی دزدان دریایی - Pirate Hunter 2010 برای کامپیوتر

Pirate Hunter - شکارچی دزدان دریایی یک بازی اکشن تیراندازی اول شخص می باشد که توسط DIOSoft توسعه و توسط Noviy Diskدر سال 2010 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. شما به عنوان عضوی از یک تیم 5 نفره با دزدان دریایی در اقیانوس آرام جنوبی با 20 ماموریت به همراه اهداف مختلف می جنگید.

دانلود بازی OutRun 2006 Coast 2 Coast – اوتران 2006 ساحل به ساحل برای PC

OutRun 2006 Coast 2 Coast

دانلود بازی اوتران 2006 ساحل به ساحل - OutRun 2006 Coast 2 Coast برای کامپیوتر

OutRun 2006 Coast 2 Coast - اوتران 2006 ساحل به ساحل یک بازی ماشین مسابقه ای می باشد که توسط Sumo Digitalتوسعه و توسط Sega در سال 2006 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این نسخه نهمین سری از مجموعه OutRun بوده و یک بازسازی از نسخه های اوت ران است.

دانلود بازی Scarface The World Is Yours – صورت زخمی جهان مال شماست برای PC

Scarface The World Is Yours

دانلود بازی اسکارفیس: دنیا برای توست - Scarface The World Is Yours برای کامپیوتر

Scarface The World Is Yours - صورت زخمی جهان مال شماست یک بازی اکشن ماجراجویی جهان باز مبتنی بر فیلمی به همین نام می باشد که توسط Radical Entertainment توسعه و توسط Sierra Entertainment در سال 2006 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. گیم اسکارفیس اقتباسی مستقیم از فیلم 1983 به کارگردانی برایان دی پالما نیست، بلکه در عوض یک شبه دنباله و پایان فیلم را تغییر می دهد.

دانلود بازی Commandos Behind Enemy Lines نسخه فارسی – کماندوها پشت خطوط دشمن برای PC

Commandos Behind Enemy Lines

دانلود بازی کماندوها 1: پشت خطوط دشمن دوبله فارسی - Commandos Behind Enemy Lines برای کامپیوتر

Commandos Behind Enemy Lines - کماندوها پشت خطوط دشمن نسخه فارسی یک بازی اکشن استراتژی زمان واقعی مبتنی بر جنگ جهانی دوم می باشد که توسط Pyro Studios توسعه و توسط Eidos Interactive در سال 1998 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. در این بازی کنترل گروهی متشکل از شش کماندو با استفاده از تاکتیک های مختلف برای جنگ در سراسر اروپا تا آفریقا را به عهده دارید.

دانلود بازی Second Sight – دید دوم برای PC

Second Sight

دانلود بازی دید دوم - Second Sight برای کامپیوتر

Second Sight - دید دوم یک بازی اکشن سوم شخص مبتنی بر بازی های مخفی کاری، ماجراجویی، علمی و تخیلی می باشد که توسطFree Radical Design توسعه و توسط Codemasters در سال 2005 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. داستان گیم مربوط به یک فراروانشناسی جان واتیک بوده که در سلول افرادی یک مرکز پزشکی بیدار می شود، بدون اینکه از گذشته خود چیزی را به یاد بیاورد.

دانلود بازی The Mark نسخه فارسی – نشان لیاقت برای PC

The Mark

دانلود بازی نشان لیاقت دوبله فارسی - The Mark 2006 برای کامپیوتر

The Mark - نشان لیاقت نسخه فارسی یک بازی اکشن شوتر اول شخص مبتنی بر بازی های ضد تروریستی می باشد که توسط T7 Games توسعه و توسط Akella در سال 2006 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. گروهی از تروریست های متعصب از فرزند میلیونر روسی یک کلاهک هسته ای خریده اند و قصد دارند یکی از بزرگترین شهرهای اروپا را، لندن را منفجر کنند.

دانلود بازی Sherlock Holmes The Mystery of the Mummy – شرلوک هولمز رمز و راز مومیایی برای PC

Sherlock Holmes The Mystery of the Mummy

دانلود بازی شرلوک هولمز: رمز و راز مومیایی - Sherlock Holmes The Mystery of the Mummy برای کامپیوتر

Sherlock Holmes The Mystery of the Mummy - شرلوک هولمز رمز و راز مومیایی یک بازی ماجراجویی بر اساس داستانی به همین نام می باشد که توسط Frogwares توسعه و توسط The Adventure Company در سال 2003 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این نسخه اولین سری از بازی های Sherlock Holmes بوده و کنترل شرلوک که نوشته آرتور کان دویل می باشد را دارید.

دانلود بازی Stronghold 3 نسخه فارسی – قلعه 3 برای PC

Stronghold 3

دانلود بازی قلعه 3 دوبله فارسی - Stronghold 3 Gold Edition برای کامپیوتر

Stronghold 3 - قلعه 3 نسخه فارسی یک بازی استراتژی زمان واقعی مبتنی بر قرون وسطی می باشد که توسط FireFly Studiosتوسعه و توسط 7Sixty در سال 2011 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این بازی پس از چندین اسپین آف از جمله بازسازی Stronghold: Crusader Extreme و Stronghold Kingdoms به عنوان هفتمین نسخه از سری Stronghold منتشر و دنباله Stronghold 2001 وStronghold 2 می باشد.