بهترین راه دانلود - 38

windows 8 windows 7 opera firefox chrome idm winrar kmplayer kaspersky flashplayer adobe reader

تبلیغات

[-Text3-]

جدید

دانلود بازی Annie Last Hope برای کامپیوتر – انی: آخرین امید

 

 

header - دانلود بازی Annie Last Hope برای کامپیوتر - انی: آخرین امید

دانلود بازی Annie Last Hope برای کامپیوتر – انی: آخرین امید

نام: Annie Last Hope

ژانر: action

توسعه دهنده: Pixel Rice

تاریخ انتشار: 2020

Annie Last Hope یک بازی اکشن جدید است که توسط شرکت Pixel Rice در سال 2020 ساخته شده است. این بازی یک بازی اکشن سوم شخص است که به تازگی منتشر شده است. شما می توانید این بازی را برای اولین بار در ایران دریافت کنید. جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

 

دانلود بازی HyperParasite برای کامپیوتر با حجم کم _ هیولای خونین

 

 

poster - دانلود بازی HyperParasite برای کامپیوتر با حجم کم _ هیولای خونین

دانلود بازی HyperParasite برای کامپیوتر با حجم کم _ هیولای خونین

نام: HyperParasite

ژانر: action

توسعه دهنده: Troglobytes Games

تاریخ انتشار: 2020

HyperParasite – هیولای خونین نام یک بازی اکشن است که در سال 2020 توسط Troglobytes Games ساخته شده است. این بازی برای پلتفرم های مختلفی چون پلی استیشن 4 ، نینتندو و ویندوز منتشر شده است. شما می توانید این بازی جدید و کم حجم را از سایت ایرانی دیتا دانلود کنید. جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

 

دانلود بازی Joint Operations Typhoon Rising برای کامپیوتر

 

 

Joint Operations Typhoon Rising - دانلود بازی Joint Operations Typhoon Rising برای کامپیوتر

دانلود رایگان بازی Joint Operations Typhoon Rising برای PC

نام: Joint Operations: Typhoon Rising

ژانر: First-person shooter

توسعه دهنده: NovaLogic

منتشر دهنده: NovaLogic

تاریخ انتشار: 2004

Joint Operations Typhoon Rising – عملیات مشترک: افزایش گردباد یک بازی اکشن تیراندازی اول شخص می باشد که در سال 2004 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. در آینده ای نزدیک در کشور اندونزی استقلال طلبان در حال تجزیه کشور هستند، همچنین سلاح های پیشرفته ارتش به دست جنبش های استقلال یافته افتاده است. این مورد باعث به خطر افتادن منافع اقتصادی غرب شده است. همچنین این بازی قابلیت تک نفره و آنلاین را نیز هم دارد. NovaLogic از سازندگان موفق در سری بازی های تیراندازی مانند Black Hawk Down وDelta Force می باشد. در 19 نوامبر 2004 Novalogic یک بسته توسعه یافته به نام Joint Operations: Escalation منتشر کرد. البته این نسخه مستقل نبوده و برای بازی باید نسخه اصلی نصب داشته باشید. تمرکز بسته الحاقی بر گسترش درگیری به مناطق دیگر در جنوب شرقی آسیا بوده، همچنین سلاح ها و نقشه های جدید به همراه وسایل نقلیه اضافه شده است. همچنین بازیکنان این قابلیت استفاده از چتر نجات برای پرش از هلی کوپتر ها یا مکان های مرتفع نقشه را دارند.

 

دانلود بازی Commandos Strike Force – کماندو: نیروهای ضربت برای PC

 

 

Commandos Strike Force - دانلود بازی Commandos Strike Force - کماندو: نیروهای ضربت برای PC

دانلود رایگان بازی Commandos Strike Force – کماندو: نیروهای ضربت

نام: Commandos: Strike Force

ژانر: First-person shooter

توسعه دهنده: Pyro Studios

منتشر دهنده: Eidos Interactive

تاریخ انتشار: 2006

Commandos Strike Force – کماندوها: گروه ضربت یک بازی اکشن تیراندازی شخص اول می باشد که در سال 2006 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این نسخه پنجمین نسخه از سری بازی های Commandos می باشد. بازی کماندوها: نیروی ضربت با نسخه های قبل خود که به صورت استراتژی تاکتیکی بوده است فاصله می گیرد. اگر چه هدف ها و ماموریت مانند قبل می باشد که البته یک سری از مراحل را باید به صورت مخفیانه و یک سری از آنها به صورت درگیری انجام شود. در بیشتر مواقع قابلیت جا به جایی بین بازیکنان گنجاده شده است. این گیم الهام گرفته از سری بازی های جنگ جهانی دوم مانند Call of Duty و Medal of Honor می باشد. از واقعیت های جالب بازی می توان به سلاح هایی که معرفی شده اشاره کرد که همان اسلحه هایی هستند که در جنگ جهانی دوم استفاده شده است. حتی مکان های در نقشه نیز به صورت واقعی می باشد. بیشتر مراحل در برف و آتش سوزی خواهد بود و موسیقی متن به همراه جلوه های صوتی بازی را جذاب تر خواهد کرد.

 

دانلود بازی Chaser – تعقیب کننده برای کامپیوتر

 

 

Chaser - دانلود بازی Chaser - تعقیب کننده برای کامپیوتر

دانلود رایگان بازی Chaser – تعقیب کننده برای PC

نام: Chaser

ژانر: First-person shooter

توسعه دهنده: Cauldron

منتشر دهنده: JoWooD

تاریخ انتشار: 2003

Chaser – تعقیب کننده یک بازی اکشن تیرانداز اول شخص می باشد که در سال 2003 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. داستان بازی در آینده برگزار می شود، زمانی که بشر ساکن کره مریخ شده است. در سال 2036 شرکتی های برتر مریخ برای زندگی آماده سازی می کنند. در سال 2042 MARSCORP به دولت استبدادی تبدیل شده و حاکم آن دیکتاتور ظالمی به نام لانگ وود می باشد. در این حال شما به دنبال آزاد سازی مریخ هستید. شخصیت اصلی گیم در یک ایستگاه فضایی از خواب بیدار می شود و توسط یک عده مهاجم مورد حمله قرار می گیرد او پس از کشف اسلحه درگیری را شروع می کند.

 

دانلود بازی Vietcong 2 – ویت کنگ 2 برای PC

 

 

Vietcong 2 - دانلود بازی Vietcong 2 - ویت کنگ 2 برای PC

دانلود بازی Vietcong 2 – ویت کنگ 2

نام: Vietcong 2

ژانر: Shooter , Action

توسعه دهنده: Pterodon

منتشر دهنده: 2K Games

تاریخ انتشار: 2005

Vietcong 2 – ویت کنگ 2 یک بازی ویدیویی تیرانداز اکشن می باشد که در سال 2005 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این گیم ادامه نسخه قبلی خود Vietcong 1 و مربوط به جنگ ویتنام و داستان آن از حمله عید تت شروع می شود. در این قسمت شما چالش ها و ماموریت های زیادی پیش رو دارید. تنوع سلاح ها بسیار بالا بوده و شما به عنوان یک سرباز سلاح های متفاوتی را خواهید داشت. گرافیک بازی قابل تحسین می باشد همچنین شما در حین انجام ماموریت قفل یک سری مراحل را باز نمایید. شخصیت هایی مختلفی در گیم وجود دارند که هر کدام دارای قابلیت های مختلفی می باشند. همچنین شما بعد از پشت سر گذاشتن کمپین آمریکا (مراحل بازی آمریکا) قفل جنگ ویتنام را نیز باز کنید و به عنوان یک سرباز ویتنامی نیز بجنگید.

 

دانلود بازی Elite Forces Navy SEALs – نیروهای نخبه: نیروی دریایی برای PC

 

 

ELITE FORCES NAVY SEALS - دانلود بازی Elite Forces Navy SEALs - نیروهای نخبه: نیروی دریایی برای PC

دانلود بازی Elite Forces: Navy SEALs – نیروهای نخبه: نیروی دریایی

نام: Elite Forces: Navy SEALs

ژانر: Shooter , Action

توسعه دهنده: Jarhead Games

منتشر دهنده: ValuSoft

تاریخ انتشار: 2002

Elite Forces Navy SEALs (نخبه های ویژه: نیروی دریایی) یک بازی اکشن تیراندازی می باشد که در سال 2002 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. دوره جدیدی از درگیری های جهانی شروع شده است. شما برای عملیات های بسیار سخت که هر کسی قادر به انجام دادنش نیست آماده خواهید شد. چرا که بازیکن باید از طریق دریا، هوا و زمین آماده ماموریت و جنگ های چریکی و بعضی اوقات عملیات مخفی باشد.

 

دانلود بازی Battlefield 2 Complete Collection برای کامپیوتر

 

 

Battlefield 2 Complete Collection - دانلود بازی Battlefield 2 Complete Collection برای کامپیوتر

دانلود بازی Battlefield 2 Complete Collection – بتلفیلد 2: نسخه کامل

نام: BATTLEFIELD 2: COMPLETE COLLECTION

ژانر: Shooter

توسعه دهنده: EA Games

منتشر دهنده: EA Games

تاریخ انتشار: 2007

Battlefield 2 Complete Collection یک مجموعه بازی کامپیوتری می باشد که در سال 2007 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. داستان بازی مربوط به همان بازی Battlefield 2 می باشد. در سال 2007 بین قدرت های آمریکا، اتحادیه اروپا، انگلیس، چچن در حال جنگ علیه روسیه، چین و ائتلاف خیالی خاورمیانه (MEC) هستند. این نسخه شامل سری های Battlefield 2، BF2: Special Edition، BF2: Europe Force، BF2: Armored Fury می باشد. شما کنترل بیش از 30 وسیله نقلیه زمینی، هوایی و دریایی مانند: هلیکوپترها، ماشین های تندرو، جنگنده، جت ها، قایق و… را خواهید داشت. همچنین شما می توانید در نیروی سرباز و متخصص مختلفی مثل تک تیرانداز، عملیات ویژه، مهندسی رزمی، واحد پزشک، تیربارچی و آر پی جی زن به ایفا نقش بپردازید. همچنین در صورتی که مراحل را به موفقیت پشت سر بگذارید می توانید به درجه جنرال برسید که با این کار قفل سلاح ها و ابزار باز خواهد شد.

 

دانلود بازی Tom Clancys Ghost Recon Future Soldier برای کامپیوتر – گوست ریکان توقف ناپذیر

 

 

cover 42 - دانلود بازی Tom Clancys Ghost Recon Future Soldier برای کامپیوتر - گوست ریکان توقف ناپذیر

دانلود بازی Tom Clancys Ghost Recon Future Soldier برای کامپیوتر – گوست ریکان توقف ناپذیر

عنوان بازی : Tom Clancys Ghost Recon Future Soldier

شرکت سازنده : ubisoft

تاریخ انتشار : 2012

سبک : اکشن – تیراندازی

Tom Clancy’s Ghost Recon: Future Soldier  یک بازی ویدیویی تیرانداز تاکتیکی شخص سوم است که توسط Ubisoft برای پلی استیشن 3 ، Xbox 360 و مایکروسافت ویندوز تهیه و منتشر شده است. این در ماه مه و ژوئن 2012. منتشر شد تام کلنسی شبح Recon: Future Soldierتوسعه توسط یوبی سافت می باشد در تاریخ 22 ژانویه، 2009. اعلام شد. این بازی دارای یک را مربوط به اینده در شبح Recon سری. این کمپین دارای تنظیماتی مانند نیجریه ، پاکستان ، روسیه و نروژ است. جهت دانلود و مشاهده توضیحلت بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

دانلود بازی Call of Duty Ghosts برای کامپیوتر – کالاف دیوتی گوست با حجم کم

 

 

cover 39 - دانلود بازی Call of Duty Ghosts برای کامپیوتر - کالاف دیوتی گوست با حجم کم

دانلود بازی Call of Duty Ghosts برای کامپیوتر – کالاف دیوتی گوست با حجم کم

عنوان بازی : Call of Duty Ghosts

شرکت سازنده : Activision

تاریخ انتشار : 2013

سبک : اکشن – تیر اندازی اول شخص

Call of Duty Ghosts عنوان یک بازی تیراندازی محبوب است که توسط Infinity Wardand طراحی و توسط اکتیویژن در 5 نوامبر 2013 منتشر شده است. شخصیت های اصلی که در Call Of Duty Ghosts مشاهده می کنید تیم ارواح است. این تیم از طریق نیروی ویژه ارتش ایالات متحده مرتبط است. این تیم توسط الیاس واکر کنترل می شود و اعضای دیگر این تیم لوگان ، دیوید ، رایلی ، کاپیتان توماس و سرژانت کیگان هستند. فراخوانی بازی Ghosts وظیفه بازی برنامه ریزی و کنترل مانند call of Option black black 1 است . داستان بازی این است که بازیکن سرمربی تیم خود است که مسئولیت این بازیکن را برعهده دارد تا طبق برنامه ریزی خود از تیم خود استفاده کند و کلیه ستیزه های دشمنان را از بین ببرد. بازیکن می تواند دستورات خود را به تیم خود بدهد. جهت دانلود و شماهده توضیحات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

 

بازی قرنطین بر ویروس کرونا در چین ماموریت مهیم

 

 

بازی زندگی در خانه (برای کامپیوتر) - STAYHOMER PC Game

Rating: 1 - 1 votes

دانلود بازی زندگی در خانه (برای کامپیوتر)

STAYHOMER PC Game

(تست شده توسط سرزمین دانلود)

 

 

بازی زندگی در خانه (برای کامپیوتر) - STAYHOMER PC Game

 

 

STAYHOMER بازی در سبک اکشن و جنگی با دید سوم شخص است که توسط شرکت Noto Muteki ساخته و به وسیله همین شرکت در سال 2020 برای کامپیوتر منتشر شده است.

 

داستان بازی چین در شهر واخانجریان دارد و از جایی شروع میشود که برای جلوگیری از منتشر شدن یک ویروس کرونا در شهر تمامی شهر را قرنطینه کرده اند.

 

در بازی شما به عنوان یک سرباز نیروی ویژه ایفای نقش خواهید کرد و وظیفه دارید با کسانی که به این شرایط معترض هستند و به خیابان ها آمده اند برخورد کنید.

 

در گیم پلی بازی شما باید در اطراف شهر قدم بزنید و با معترضین و شورشی هایی که قصد بر هم زدن نظم را دارند برخورد کنید و در صورت لزوم از سلاح های سنگین برای از بین بردن افراد آلوده استفاده نمایید.

 

همچنین لازم به ذکر است که بازی دارای 3 پایان متفاوت میباشد که بر اساس تصمیمات شما شکل خواهند گرفت.

 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط بازی و بخشی از ویژگی های آن را ببینید.


 


بازی زندگی در خانه (برای کامپیوتر) - STAYHOMER PC Game

 

 

بازی زندگی در خانه (برای کامپیوتر) - STAYHOMER PC Game

 

 

بازی زندگی در خانه (برای کامپیوتر) - STAYHOMER PC Game

 

 

بازی زندگی در خانه (برای کامپیوتر) - STAYHOMER PC Game

 

 

مهم ترین ویژگی های بازی STAYHOMER:

- گرافیک عالی بازی
- سبک اکشن و جنگی بازی
- دید سوم شخص
- دارای سه پایان مختلف
- صداگذاری خوب روی بازی

 


حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای این بازی:
پردازنده: 2.5 گیگاهرتز Core i3
رم: 4 گیگابایت
کارت گرافیک: 1 گیگابایت
فضای هارد دیسک: 3 گیگابایت


 

بازی زندگی در خانه (برای کامپیوتر) - STAYHOMER PC Game را دانلود کنید:

 

 دانلود بازی (حجم 824 مگابایت)

 

 تاریخ انتشار: 99/04/30

 

 سیستم عامل مورد نیاز: ویندوز 7, 8.1, 10

 

 تست شده توسط سرزمین دانلود (توضیحات)

 

 سایر نسخه های این بازی

 

 سایر بازی های جنگی برای کامپیوتر

 راهنمای نصب:


1. فایل دانلود شده را از حالت فشرده خارج کنید.
(پسورد: www.sarzamindownload.com)

2. با اجرای فایل Setup ، بازی را نصب کنید.


لینک راهنما:

 آموزش عمومی نصب نرم افزار و بازی در ویندوز


 

مجموعه بازی

 

 

بازی شبیه سازی شکار 2 (برای کامپیوتر) - Hunting Simulator 2 PC Game

 

دانلود بازی شبیه سازی شکار 2 (برای کامپیوتر)

Hunting Simulator 2 PC Game

(تست شده توسط سرزمین دانلود)

 

 

بازی شبیه سازی شکار 2 (برای کامپیوتر) - Hunting Simulator 2 PC Game

 

 

Hunting Simulator 2 بازی در سبک اکشن و جنگی با دید سوم شخص است که توسط شرکت Nacon ساخته و به وسیله همین شرکت در سال 2020 برای کامپیوتر منتشر شده است.

 

در بازی Hunting Simulator 2 شما به عنوان یک شکارچی ایفای نقش خواهید کرد که در فصل شکار راهیشکارگاه های جنگلی شده اید و باید با استفاده از بهترین سلاح ها و تجهیزات شروع به شکار حیوانات مختلف کنید.

 

در گیم پلی بازی شاهد گونه های مختلف جانوری خواهید بود که برای شکار هرکدام از آنها باید از سبکی متفاوت استفاده کنید. بازی به صورت جهان باز میباشد و شاهد یک دنیای پهن آور خواهید بود که ساعت ها شما را در محیط‌های زیبایی نظیر دشت‌های کلرادو، صحرای تکسان و جنگل‌های وسیع اروپا میبرد.

 

در بازی بیش از 33 نوع گونه جانوری وجود دارد که باید با کمک تجهیزات پیشرفته این حیوانات را ردیابی کنید و در زمان مناسب آنها را هدف قرار دهید.

 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط بازی و بخشی از ویژگی های آن را ببینید.

 



 

دانلود بازی گریپ، نسخه دیجیتال دلوکس (برای کامپیوتر)

GRIP Combat Racing Digital Deluxe Edition PC Game

(تست شده توسط سرزمین دانلود)

 

 

بازی گریپ، نسخه دیجیتال دلوکس (برای کامپیوتر) - GRIP Combat Racing Digital Deluxe Edition PC Game

 

 

GRIP Combat Racing Digital Deluxe Edition بازی در سبک ماشین و مسابقه ای است که توسط شرکت Caged Element ساخته و به وسیله Wired Productions در سال 2018 برای کامپیوتر منتشر شده است.

 

در بازی GRIP Combat Racing Digital Deluxe Edition باید در مسابقاتی جذاب و هیجانی شرکت کنید و پیروز شوید. در مسابقات میتوانید از سلاح های مختلفی که بر روی اتومبیل شما نصب شده است استفاده کنید. سیستم ارتقا و سفارشی سازی بازی بسیار عالی میباشد و میتوانید تمامی جزئیات از سلاح ها تا زره پوش های مختلف را بر روی خودرو خود تعبیه کنید.

 

بازی دارای 22 مسیر مسابقه با محیط های متنوع میباشد که فوق العاده طراحی شده اند. بیش از 15 خودروی مسابقه از نوع تهاجمی و دفاعی در بازی وجود دارد که میتوانید بسته به استراتژی خود در مسابقات از آنها استفاده نمایید.

 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط بازی و بخشی از ویژگی های آن را ببینید.

 



 

بازی چرخش تایرها (برای کامپیوتر) - Spintires SHERP Ural Challenge PC Game

 

دانلود بازی چرخش تایرها (برای کامپیوتر)

Spintires SHERP Ural Challenge PC Game

(تست شده توسط سرزمین دانلود)

 

 

بازی چرخش تایرها (برای کامپیوتر) - Spintires SHERP Ural Challenge PC Game

 

 

Spintires SHERP Ural Challenge بازی در سبک رانندگی و ماشین است که توسط شرکت Oovee Game Studios ساخته و به وسیله همین شرکت در سال 2020 برای کامپیوتر منتشر شده است.

 

در بازی Spintires SHERP Ural Challenge باید خودروهای سنگین را برانید و محموله های مختلف را حمل کنید. به طور کلی در این بازی میتوانید با 19 وسیله نقلیه سنگین به طور کاملا هدفمند رانندگی کنید.

 

خودروها و محیط های بازی بسیار عالی شبیه سازی شده اند و همه چیز با جزئیات بسیار خوبی طراحی شده است. در بازی باید با آرامش کامل و احتیاط محموله ها را به انبار های مرکزی هدایت کنید.

 

در این بازی کنترل و مسئولیت راندن خودروهای تدارکاتی نظامی شوروی سابق به شما سپرده میشود و شما باید در جاده های ناهموار، سنگلاخی و پر پیچ و تاب با این خودروهای سنگین رانندگی کنید.

 

تنها راهنمای شما برای رسیدن به مقصد مورد نظر یک نقشه و یک قطب نما است. نقشه بازی به صورت قسمت به قسمت و به تدریج برای شما قابل دسترس میشود، به این صورت که با پشت سر نهادن هر مرحله قسمت جدیدی از نقشه برای کاوش محیا میشود.

 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط بازی و بخشی از ویژگی های آن را ببینید.

 



 

بازی طمین مبارزه (برای کامپیوتر) - Blackthorn Arena Gods of War PC Game

 

دانلود بازی طمین مبارزه (برای کامپیوتر)

Blackthorn Arena Gods of War PC Game

(تست شده توسط سرزمین دانلود)

 

 

بازی طمین مبارزه (برای کامپیوتر) - Blackthorn Arena Gods of War PC Game

 

 

Blackthorn Arena Gods of War بازی در سبک اکشن و جنگی با دید سوم شخص است که توسط شرکت PersonaeGame Studio ساخته و به وسیله CreativeForge Games در سال 2020 برای کامپیوترمنتشر شده است.

 

در بازی Blackthorn Arena Gods of War شما به عنوان یک آموزش دهنده گلادیاتور به بازی میپردازید و باید با خرید مبارزانی ورزیده آنها را آموزش داده و تبدیل به گلادیاتورها و جنگجویان قدرتمندی کنید.

 

در گیم پلی بازی شما باید مهارت های افراد خود را افزایش دهید و استعداد و خصوصیات هر یک را شناسایی کنید تا در نبردها از بهترین آنها استفاده نمایید تا شکست نخورده و کشته نشوند.

 

همچنین میتوانید از طیف گسترده ای از سلاح ها و بهترین زره ها استفاده کنید. با هر پیروزی که گلادیاتور های شما بدست میاورند مقدار زیادی طلا و پول دست خواهید آورد که با استفاده از آنها میتوانید مبارزانی جدید، سلاح ها و زره هایی قدرتمند را خریداری کنید.

 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط بازی و بخشی از ویژگی های آن را ببینید.

 



 

بازی جهنم (برای کامپیوتر) - Hellpoint PC Game

 

دانلود بازی جهنم (برای کامپیوتر)

Hellpoint PC Game

(تست شده توسط سرزمین دانلود)

 

 

بازی جهنم (برای کامپیوتر) - Hellpoint PC Game

 

 

Hellpoint بازی در سبک اکشن و جنگی با دید سوم شخص است که توسط شرکت Cradle Games ساخته و به وسیله tinyBuild در سال 2020 برای کامپیوتر منتشر شده است.

 

داستان بازی Hellpoint در مورد بزرگترین پروژه تاریخ بشریت میباشد، جایی که تمامی دانشمندان در حال ساخت یک ایستگاه فضایی به نام Irid Novo هستند.

 

بازی از جایی شروع میشود که پس از سالها این ایستگاه سقوط میکند و به ویرانه ای تبدیل میشود کهموجوداتی جهنمی و خونخوار آن را تسخیر کرده اند و بیگانگانی کیهانی در آن زندگی میکنند.

 

شخصیت شما در بازی یک موجود مصنوعی است که در این ایستگاه ساخته شده است و ماموریت دارد تا با تلاش فراوان کنترل این منطقه را بدست بگیرد. این منطقه در واقع یک دنیای عظیم و جذاب و البته پر از رمز و راز است که باید ماجراها و چالش های بسیاری را در آن پشت سر بگذارید.

 

در بازی به طیف گسترده ای از اسلحه ها و زره و تجهیزات مختلف دسترسی خواهید داشت که هر کدام ویژگی مخصوص به خود را دارا میباشند.

 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط بازی و بخشی از ویژگی های آن را ببینید.

 

 

بازی تولد انسان (برای کامپیوتر) - Dawn of Man Armor PC Game

 

دانلود بازی تولد انسان (برای کامپیوتر)

Dawn of Man Armor PC Game

(تست شده توسط سرزمین دانلود)

 

 

بازی تولد انسان (برای کامپیوتر) - Dawn of Man Armor PC Game

 

 

Dawn of Man Armor بازی در سبک شبیه سازی و استراتژیک است که توسط شرکت Madruga Works ساخته و به وسیله همین شرکت در سال 2019 برای کامپیوتر منتشر شده است.

 

در گیم پلی بازی Dawn of Man Armor شما در نقش اولین انسان‌ها در عصر باستان به بازی میپردازید. در بازی شما کنترل کارکتری را برعهده دارید که باید با استفاده از قابلیت های متنوع و توانایی های او سعی کنید تا او را زنده نگه دارید.

 

در این بازی میتوانید به ساخت و ساز بپردازید و با روش هایی همچون شکار، پرورش حیوانات و کشاورزی به زندگی بپردازید. بازی در حدود 10 هزار سال قبل آغاز میشود و باید از آن دوران به دوران مدرن برسید.

 

شما میتوانید با جمع‌آوری منابع گیاهی و آیتم های گوناگون از محیط اطراف خود از آنها برای تهیه غذا و یا ابزارهایی جهت ساخت و ساز در محل زندگی خود استفاده کنید. بازی در واقع یک شبیه ساز کامل تمدن وزندگی میباشد و باید با استفاده از هرچیزی که در محیط بازی وجود دارد به پیشرفت خود و جامعه خودتان کمک کنید.

 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط بازی و بخشی از ویژگی های آن را ببینید.