بهترین راه دانلود - 3

windows 8 windows 7 opera firefox chrome idm winrar kmplayer kaspersky flashplayer adobe reader

تبلیغات

[-Text3-]

آموزش بوت دادن به CD , DVD یا فلش

آموزش بوت دادن به CD , DVD یا فلش دیسک جهت نصب ویندوز How boot from CD/DVD/FLASH

اگر بخواهید ویندوز جدیدی نصب کنید و یا اگر بخواهید از از دیسک نجات آنتی ویروس ها مختلف استفاده کنید باید شما در ابتدا بوت را روی سی دی یا دی وی دی و یا فلش دیسک خودتان تنظیم کنید ، شاید بپرسید چه لزومی دارد با این کار سیستم برای نصب اماده می شود و بجای باز کردن هارد دیسک و ویندوز نصب شده شما اول سی دی یا دی وی دی یا هر وسیله جانبی دیگری را می خواند ، در این اموزش فرا خواهید گرفت به چه صورت بوت خود را برای نصب ویندوز و یا سایر کارها با سی دی و دی وی دی یا فلش دیسک اماده کنید.

Windows-Ultimate-Boot-CD

آموزش بوت دادن به CD , DVD یا فلش

 

در ابتدای آموزش حتما حتما دقت کنید که این اموزش برای تمامی BIOS ها یکی نیست و صفحه بایوس ها در مادربوردهای مختلف به صورت عکسهای زیر نمیباشد ولی تقریبا تا حدی روال کار با چند گنزیه پس و پیش به صورت اموزش داده شده می باشد پس خواهشا این نکته را مد نظر داشته باشید.

1 – سیستم خود را ریستارت کنید قبل از شنیدن صدای بیپ و بالا امدن مشخصات باویس کلید DEL ( یا DELET ) کیبورد خود را چند بار فشرا دهید ( در برخی از لپ تاپ ها باید روی F2 ، در برخی از مادروبردها هم باید یا F12 ) را فشار دهید در اکثر موارد با زدن DEL کیبورد وارد صفحه بایوس مادروبرد می شوید. عکس زیر از صفحه تنظیمات بایوس گرفته شده است.

bios_main

2 – خوب هم اکنون مانند عکس زیر روی سربرگ Boot کلیک کنید ( باز هم عرض میکنم این قسمت نیز در مادربوردهای مختلف متفاوت می باشد ) ، سپس Boot Device Priority را انتخاب کنید و دکمه اینتر را فشار دهید.

bios_boot

3 – اکنون مانند تصویر زیر 1st Boot Device رو انتخاب کنید برای بوت شدن از طریق باید درایور سی دی رام را انتخاب کنید ، برای بوت شدن از روی فلش دیسک باید USB FLASH رو انتخاب کنید و یا نام فلش دیسک خودتان را انتخاب کنید ( دقت داشته باشید برای بوت شدن از طریق فلش باید فلش دیسک شما حتما قبل از امدن به بایوس وصل باشد و مادربورد شما از این خاصیت پشتیبانی کند )

bios_order

4 – خوب اکنون شما بوت را بسته به انتخاب روی سی دی رام و یا فلش دیسک خودتان تنظیم کرده اید ، برای ذخیره تغییرات اکنون روی F10 کیبورد خودتان کلیک کنید و سپس روی Yes یا OK کلیک کنید تا تنظیمات ذخیره شود ، تمام شد اکنون شما برای نصب ویندوز اماده هستید .


دانلود بازی Sniper Ghost Warrior 2 نسخه فارسی – تک تیرانداز جنگجو شبح 2 برای PC

دانلود بازی Sniper Ghost Warrior 2 نسخه فارسی – تک تیرانداز جنگجو شبح 2 برای PC

Sniper Ghost Warrior 2

دانلود بازی اسنایپر گوست واریور 2 نسخه اصلی و دوبله فارسی برای کامپیوتر

دانلود بازی Sniper Ghost Warrior 2 دوبله فارسی به همراه Siberian Strike نسخه فشرده و کم حجم برای PC

Sniper Ghost Warrior 2 – تک تیرانداز شبح جنگجو 2 نسخه دوبله فارسی یک بازی اکشن تیراندازی اول شخص تاکتیکی مبتنی بر مخفی کاری می باشد که توسط CI Games توسعه و در سال 2013 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این نسخه دومین سری از Sniper Ghost Warrior بوده که قهرمان نسخه قبل تک تیرانداز شبح جنگجو 2010 یعنی کاپیتان کول اندرسون از طریق یک داستان سه کمپین را دنبال می کند. شروع بازی در فیلیپین بوده، جایی که پلیر وظیفه دارد یک پست قدیمی رادار را نابود و مزدوران منطقه را از بین ببرد.

سپس قسمت دوم ماجرا به 20 سال قبل در یوگسلاوی اتفاق می افتد، جایی که Cole Anderson وظیفه جلوگیری از نسل کشی نیروهای صربستانی به رهبری شخصی به نام مارکو ولادیچ را دارد. سرانجام گیم مجدد به زمان حال برمی گردد، جایی که کاپیتان وظیفه جلوگیری و از بین بردن مزدورانی که باعث جنگ بین هند و پاکستان را شده دارد. بازی اسنایپر گوست واریور 2 اول شخص تاکتیکی بوده و عوامل مخفی کاری بسیار تاثیر گذار است.

بازیکن برای استفاده درست از سلاح باید میزان افت گلوله، باد و فاصله را حساب و علاوه بر این موضوع ترورهای تن به تن با سلاح مخفی کاری را نیز دارید. از آنجا که اسلحه شما یک سلاح تک تیرانداز است، باید در بوته ها کمین و لحظه مناسب دشمنان خود را غافل گیر کنید.

مکان های بازی نیز از دامنه های برفی هیمالیا گرفته نا سارایوو پس از جنگ بوده که محیط های جدید نیاز به استراتژی جدید دارند. به همین دلیل توسعه دهندگان گیم به غیر شش تفنگ تیرانداز و کلت، تجهیزاتی مانند دید در شب و گرما بینی به شما داده اند.

سیستم مورد نیاز

Processor: Intel Core 2 Quad Q6400 2.13GHz / AMD Athlon II X4 6400

Graphics: AMD Radeon HD 7750 1GB GDDR5 or NVIDIA GeForce GTX 650 1GB

System Memory: 4 GB RAM

Storage: 9 GB Hard drive space

DirectX 9 Compatible Graphics Card

راهنمای نصب

نسخه اصلی:

1- فایل فشرده را اکسترکت نمایید.

2- وارد پوشه Bin32 شوید و فایل SniperGhostWarrior2.exe را اجرا نمایید.

نسخه فارسی:

1- فایل فشرده را اکسترکت نمایید.

2- فایل DVD 1.iso را با استفاده از برنامه UltraIso درون درایو مجازی قرار دهید.

3- برای ادامه نصب نیز، فایل DVD 2.iso را درون درایو مجازی قرار دهید.

4- کاری از تیم مدرن دانلود

دانلود بازی Tekken 3 – تیکن 3 برای PC

دانلود بازی Tekken 3 – تیکن 3 برای PC

Tekken 3

دانلود بازی تکن 3 (Tekken 3) برای کامپیوتر

Tekken Force ، یک سازمان شبه نظامی که از مبارزان کاراته میشیما محافظت می کند، تقریباً توسط نیروی اوگره ( Ogre) نابود می شود. تنها امید هایهاچی میشیما نوه او جین کازاما است که با مادرش جون زندگی می کند و از میراث خود بی خبر است. وقتی اوگره (Ogre) به خانه اش حمله می کند و احتمالاً مادرش را می کشد، جین در جستجوی پدربزرگ خود است و هنرهای رزمی خانواده را می آموزد. در نوزدهمین سالگرد تولد خود، هایهاچی پادشاه مسابقات مشت آهنین 3 را اعلام می کند ، امیدوار است که با استفاده از جین، اوگره را از سر راه خود بر دارد.

Tekken 3 یک بازی مبارزه ای مقابل هم است که مشابه نسخه های قبلی (Tekken) این سری از بازی ها می باشد. تفاوت های این بازی شامل پله های برجسته، اجازه دادن به شخصیت ها برای عقب نشینی در پس زمینه و عقب رفتن هنگام مبارزات، پرتاب های دسته کوچک موسیقی جاز و کاهش توانایی پرش با هدف مبارزه واقعی تر است.

سیستم مورد نیاز

Video Card: 16 MB

Hard disk space: 100 MB

CPU: Pentium 3

DirectX: Version 8.0

Processor: 266 MHz

Memory RAM: 128 MB

Operating System: Windows XP / Vista / 7

Mouse and keyboard

راهنمای نصب

1- فایل فشرده را اکسترکت نمایید.

2- فایل Tekken Register.reg را اجرا و گزینه Yes را بزنید.

3- در نهایت فایل Tekken.bat را اجرا نمایید.