بهترین راه دانلود - 43

windows 8 windows 7 opera firefox chrome idm winrar kmplayer kaspersky flashplayer adobe reader

تبلیغات

[-Text3-]

دانلود بازیها اخرین بروز شده

 

دانلود بازی Deadly Dozen – دوازده سرسخت برای PC

 

 

Deadly Dozen

دانلود بازی دوازده مرگبار - Deadly Dozen برای کامپیوتر

Deadly Dozen - دوازده سرسخت یک بازی اکشن تیراندازی اول شخص مبتنی بر جنگ جهانی دوم می باشد که توسط nFusion توسعه و توسط Infogrames در سال 2001 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. البته این عنوان به فیلم مشهور جنگ جهانی دوم The Dirty Dozen نیز اشاره دارد. همانطور که در فیلم نیز گفته شده، شخصیت های اصلی کسانی هستند که محکوم به اعدام یا حبس طولانی می باشند و با انجام ماموریت های خطرناک در جنگ به آنها فرصت بخشش داده می شود.

 

دانلود بازی El Matador – ال ماتادور برای PC

 

 

دانلود بازی ال ماتادور - El Matador برای کامپیوتر

El Matador - ال ماتادور یک بازی اکشن تیراندازی سوم شخص تاکتیکی می باشد که توسط Plastic Reality Technologies توسعه و توسط 1C Company در سال 2006 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. شما کنترل شخصی به نام Victor Corbet مامور DEA را دارید و وظیفه دارد در کلمبیا با باند مواد مخدر نارکومافیا بجنگد. گیم پلی بازی شبیه Max Payne بوده و پلیر می تواند از حالت Bullet و با هدف پرش استفاده کند.

 

 

دانلود بازی Wanted Weapons of Fate نسخه فارسی – تحت تعقیب سلاح های سرنوشت برای PC

 

 

Wanted Weapons of Fate

دانلود بازی تحت تعقیب: سلاح های سرنوشت دوبله فارسی - Wanted Weapons of Fate برای کامپیوتر

Wanted Weapons of Fate - تحت تعقیب سلاح های سرنوشت نسخه فارسی یک بازی اکشن تیرانداز سوم شخص مبتنی بر بازی تخیلی و فیلمی به همین نام می باشد که توسط Grin توسعه و توسط Warner Bros Interactive در سال 2009 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. داستان پنج ساعت بعد از وقایع فیلم رخ می دهد، جایی که گیبسون عضوی از گروه برادران شده و راه خود را به عنوان قاتل ادامه می دهد. او در تلاش است که یک ماموریت جدید را ادامه و یک قدرت نامیرا را بدست آورد و سر انجام نیز به کشف حقیقت در مورد خانواده خود بپردازد.

 

دانلود بازی War Times – زمان جنگ برای PC

 

 

War Times

دانلود بازی زمان های جنگ - War Times برای کامپیوتر

War Times - بار جنگ یک بازی رایانه استراتژی زمان واقعی می باشد که توسط Legend Studios توسعه و توسط Strategy First در سال 2004 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. داستان بازی مبتنی بر جنگ جهانی دوم که پلیر وظیفه دارد به عنوان یکی از نیروهای متفقین باید با نیروهای دشمن درگیر و آنها را از بین ببرد. دو کمپین برای گیم در دسترس می باشد که اولی مربوط به متفقین انگلیس، آمریکا و شوری است.

 

دانلود بازی World War II Combat Iwo Jima – جنگ جهانی دوم نبرد ایووجیما برای PC

 

 

World War II Combat Iwo Jima

دانلود بازی جنگ جهانی دوم: نبرد با ایووجیما - World War II Combat Iwo Jima برای کامپیوتر

World War II Combat Iwo Jima - جنگ جهانی دوم نبرد ایووجیما یک بازی اکشن تیراندازی اول شخص مبتنی بر بازی های جنگ جهانی دوم می باشد که توسط Direct Action Games توسعه و توسط Groove Games در سال 2006 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این بازی شامل 10 ماموریت که 3 ماموریت در سایپن بوده و مابقی در ایووجیما انجام می شود.

 

دانلود کالکشن بازی GTA – جی تی ای برای PC

 

 

GTA

دانلود کالکشن بازی اتومبیل دزدی بزرگ - GTA برای کامپیوتر

دانلود تمام نسخه های Grand Theft Auto برای PC

دانلود سری بازی های جی تی ای به همراه نسخه فارسی

GTA (جی تی ای) - Grand Theft Auto (اتومبیل دزدی بزرگ) یک بازی اکشن ماجراجویی جهان باز می باشد که توسط دیوید جونز و مایکل دیلی ایجاد شده است. که بعد ها توسط دن، لسلی بنزیه و سم هوسر توسعه داده شده و انتشار آن نیز به عهده شرکت Rockstar می باشد. همه ی گیمر ها با مجموعه سری بازی های جی تی ای آشنایی کامل دارند و شاید نتوان کسی را پیدا کرد که با مجموعه آشنا نباشد. در این پست از سایت مدرن دانلود پکیج کامل بازی های GTA را به همراه نسخه فارسی برای شما کاربران عزیز آماده نموده ایم.

 

دانلود بازی Söldner Secret Wars – سرباز جنگ های مخفی برای PC

 

 

Söldner Secret Wars

دانلود بازی سرباز: جنگ های مخفی - Söldner Secret Wars برای کامپیوتر

Söldner Secret Wars - سرباز: جنگ های مخفی یک بازی اکشن تیراندازی اول شخص و سوم شخص می باشد که توسط Wings Simulations توسعه و توسط JoWooD در سال 2004 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. بازیکنان می توانند یک سرباز را تحت کنترل خود گیرند و می توانند از وسایل نقلیه زمینی، کشتی، زیردریایی، هواپیما یا جت استفاده کنند. یک نیروی پیدا نظام را می توانید به سلاح های سبک، سنگین، نارنجک، دوربین، دود، تله های بمبی و ... تجهیز کنید.

 

دانلود بازی Elite Forces Navy SEALs – نیروهای نخبه دریایی برای PC

 

 

Elite Forces Navy SEALs

دانلود بازی نیروهای نخبه نیروی دریایی - Elite Forces Navy SEALs برای کامپیوتر

Elite Forces Navy SEALs - نیروهای نخبه: نیروی دریایی یک بازی اکشن تیراندازی اول شخص مبتنی بر بازی های ضد تروریستی می باشد که توسط Jarhead Games توسعه و توسط ValuSoft در سال 2002 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. شما به عنوان یک افسر ویژه نیروی دریایی آمریکا، قرار است به سخت ترین ماموریت ارتش و به خطرناک ترین نقاط جهان نفوذ کنید.

 

دانلود بازی The Operative No One Lives Forever برای PC

 

 

The Operative No One Lives Forever

دانلود بازی عملیات: هیچکس برای همیشه زنده نمی ماند - The Operative No One Lives Forever برای کامپیوتر

The Operative No One Lives Forever - عملیات: هیچ کس برای همیشه زنده نمی ماند به اختصار (NOLF) یک بازی اکشن تیراندازی مخفی کاری مبتنی بر اساس بازی های جاسوسی می باشد که توسط Monolith Productions توسعه و توسط Fox Interactive در سال 2000 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. داستان بازی مربوط به دهه 1960 بوده و به خاطر بازنمایی سبک خود از آن دوران که با روحیه بسیاری از فیلم ها و سریال های جاسوسی آن دهه همخوانی داشته مورد تحسین قرار گرفت.

 

دانلود بازی Castle Strike – اعتصاب قلعه برای PC

 

 

Castle Strike

دانلود بازی اعتصاب قلعه - Castle Strike برای کامپیوتر

Castle Strike - اعتصاب قلعه یک بازی استراتژی تاکتیکی مبتنی بر قرون وسطی می باشد که توسط Related Designs توسعه و توسط Data Becker در سال 2004 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. داستان بازی مربوط جنگ های قرون وسطی بوده و کشورهایی همچون انگلستان، فرانسه و آلمان حضور داشته و می توانید از گزینه مبارزات انتخابی، درگیری و چند نفره (مولتی پلیر) به بازی بپردازید. پلیر نقش یک قهرمان شجاع را در دوره ای که پر از خیانت و نبرد بوده را ایفا می کند.

 

دانلود تمام بازی های جی تی

 

 

 

GTA

دانلود کالکشن بازی اتومبیل دزدی بزرگ – GTA برای کامپیوتر

دانلود تمام نسخه های Grand Theft Auto برای PC

دانلود سری بازی های جی تی ای به همراه نسخه فارسی

GTA (جی تی ای) – Grand Theft Auto (اتومبیل دزدی بزرگ) یک بازی اکشن ماجراجویی جهان باز می باشد که توسط دیوید جونز و مایکل دیلی ایجاد شده است. که بعد ها توسط دن، لسلی بنزیه و سم هوسر توسعه داده شده و انتشار آن نیز به عهده شرکت Rockstar می باشد. همه ی گیمر ها با مجموعه سری بازی های جی تی ای آشنایی کامل دارند و شاید نتوان کسی را پیدا کرد که با مجموعه آشنا نباشد. در این پست از سایت مدرن دانلود پکیج کامل بازی های GTA را به همراه نسخه فارسی برای شما کاربران عزیز آماده نموده ایم.

داستان کل مجموعه تمرکزش بر خلافکارانی می باشد که تلاش می کنند در دنیای مافیایی گروه خود را بالاتر ببرند و انگیزه آن ها نیز در هر سری متفاوت است. شخصیت های گیم ها نیز متشکل از کلود اسپید، تامی ورستی، کارل جانسون، تونی کلبیتز، ویکتور ونس، نیکو بلیک، جانی کلبیتز، هوانگ لی، لوئیز فرناندو لوپز، فرانکلین کلینتون، مایکل دی سنتا و ترور فیلیپس می باشد.

گیم پلی بازی بر روی open world بوده و بازیکن به غیر از پیش بردن داستان اصلی می تواند به ماموریت های جانبی مانند: حالت اکشن و ماجراجویی، مسابقه، تیراندازی، نقش آفرینی، پرسه زدن در شهر، مخفی کاری، رانندگی با وسایل مختلف بپردازد.

GTA 1

Grand Theft Auto اولین نسخه می باشد که در سال 1997 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. تمرکز این نسخه بر بازیکنی می باشد که وظیفه دارد ماموریت های مختلف برای خلافکاران را انجام دهد. نسخه داستانی از سه شهر ایالات متحده تشکیل شده و برای دستیبابی به شهر های دیگر باید به یک نمره مشخص برسید. در نسخه حالت دوربین از بالا بوده و می توانید بازیکن را کنترل کنید.

GTA 2

Grand Theft Auto 2 دومین نسخه از یک بازی اکشن و ماجراجویی جهان باز می باشد که توسط راک استار در سال 1999 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شده و ادامه نسخه قبلی می باشد. داستان در مورد شخصیتی است که در شهر خیالی پرسه می زند و کارهایی خلاف را به هر شکلی برای خلاف کاران انجام می دهد و برای رسیدن به هدف خود به سختی تلاش می کند. پیش این نسخه بسیار زیبا بوده و به یاد ماندنی بوده چرا که شرکت سازنده از صحنه های اکشن زنده استفاده کرده است. این نسخه از نظر منتقدان انتقاد های مخلتفی را دریافت کرده، اما یک موفقیت تجاری مهمی بوده و باعث منتشر و موفق شدن نسخه بعدی شده است.

GTA III

Grand Theft Auto III سومین نسخه از سری بازی های اکشن و ماجراجویی جی تی ای می باشد که توسط DMA Design طراحی و توسط Rockstar منتشر شده و کاملا با نسخه قبل تغییر کرده است. در این سری در یک شهر خیالی به نام Liberty City خواهید بود و کنترل شخصی به نام کلود را به عهده دارید و که نامزدش در یک سرقت از بانک به او خیانت کرده و باعث زخمی شدن و زندانی شدن کلود شد. حالا بازیکن از زندان فرار کرده و قصدا دارد انتقام سختی از نامزدش بگیرد. طراحی دنیای باز به بازیکن اجازه می دهد که آزادانه در شهر پرسه بزند و این نسخه به صورت سوم شخص بوده و کنترل تمامی وسایل نقلیه را می توانید به عهده داشته باشد.

GTA Vice City

Grand Theft Auto: Vice City چهارمین نسخه از این سری بوده که توسط Rockstar North توسعه و توسط Rockstar Games در سال 2002 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. داستان گیم مربوط به سال 1986 در یک شهر خیالی مبتنی بر میامی بوده و شخصیتی به نام تامی ورستی را دنبال خواهید کرد. که پس از گرفتار شدن در یک معامله مواد مخدر و سو قصد به جان او، قصدا دارد تمامی دشمنانش را از بین و یک امپراتوری جنایکار تشکیل دهد.

GTA San Andreas

Grand Theft Auto: San Andreas پنجمین نسخه (بر اساس نسخه های اصلی) بوده که توسط Rockstar در سال 2004 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این نسخه در یک محیط دنیای باز و بسیار بزرگتر نسبت به نسخه های پیشین می باشد و داستان مربوط به یک گانگستر سابق کارل جانسوس معروف به CJ می باشد. با یک تماس به او اطلاع می دهد که مادرش فوت شده است. وقایع بازی مربوط به اوایل دهه 1990 می باشد و سی جی به منظور فاصله گیری از گذشته خود به یک شهر دیگر سفر می کند. او متوجه می شود که مادرش توسط یک باند رقیب کشته است و برای شرکت در مراسم به سن آندریاس بر می گردد. بعد از برگشتن می بیند که پلیس محلی بسیار فاسد بوده و بستگان او نیز در شرایط بسیار سختی هستند، او قصد دارند بماند و انتقام بگیرد.

GTA IV

Grand Theft Auto IV ششمین نسخه (بر اساس نسخه های اصلی) و یازدهمین نسخه (بر اساس نسخه های فرعی) می باشد که توسط Rockstar Games در سال 2008 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این نسخه ورودی از سری قبلی بوده و داستان آن در شهر خیالی لیبر سیتی (مبتنی بر نیویورک) می باشد. سرباز سابق جنگ نیکوبلیک شاهد وقایع وحشت انگیز جنگ بوده که باعث آسیب روحی و روانی وی شده است، او به ایالات متحده مهاجرت می کند که پسر عموی او قول ثروتمند شده را به او می دهد. با این حال واقعیت چیز دیگری است، رومی (پسر عموی Niko Bellic) شخصی بسیار فقیر و دارای شغل ناپایدار و همچنین بدهکار به یکسری افراد خلاف کار است. در حالی که نیکو تلاش می کند به پسر عموی خود کمک کند و آینده امن برای او ایجاد کند که خود گرفتار یک زندگی پر از جرم جنایت می شود.

GTA V

Grand Theft Auto V هفتمین نسخه (بر اساس نسخه اصلی) از یک مجموعه بازی های اکشن و جهان باز جی تی ای می باشد که توسط Rockstar در سال 2015 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این سری پنج سال بعد از نسخه قبلی منتشر شده و داستان آن در لس سانتوس اتفاق می افتد. داستان گیم مربوط به سه شخصیت مختلف Michael، Trevor، Franklin بوده و بازیکن می تواند بین سه شخصیت سوئیج کند و هر کدام از آنها دارای داستان و ماموریت های جداگانه می باشد. همچنین با هم نیز جمع می شود و ماموریت های مشترکی را نیز انجام می دهد. در این سری پیشرفت چشمگیری داشته و نسبت به سری های قبل کاملا متفاوت می باشد و روی به حالت واقع گرایانه تر آورده است.

دانلود آخرینpes2017آخرین آبدیت ۲۰۲۰/۲۰۲۱

 

 

دانلود پچ Black Edition فصل 2020/2021 برای PES 2017

مجموعه: PES, PES 2017, پچ PES 2017, پچ ها تعداد بازدید: 5137

دانلود پچ Black Edition فصل 2020/2021 برای PES 2017

 پچ Black Edition فصل 2020/2021 رو برای شما آماده کردیم که توسط تیم DzPlayZ ساخته شده .میتونید این پچ زیبا رو با ترافیک نیم بها و رایگان از سایت بزرگ pesfa دانلود کنید.برای هر چه بهتر اجرا شدن ادیت، لطفا طبق آموزش نصب که زیر لینک دانلود قرار داده شده پیش بروید. لطفا نظر خود را در قسمت نظرات ارسال کنید.

 

ویژگی های پچ:

1-والپیپر های PES 2020

2-اسکوربرد جدید

3-لوگو ریپلی

4-گرافیک جدید

5-کیت های جدید برای فصل 2020/2021

6-تابلو تبلیغاتی جدید

7-مسترلیگ جدید برای فصل 2020/2021

8-و… می باشد.

 

ویژگی آپشن فایل پچ:

دارای آخرین نقل و انتقالات فصل 2020 می باشد.

 

 

نکته :

پچ شامل مود فیس پک نیست، ولی در آینده خواهد بود.

 

 

 

  • پسورد:www.pesfa.com
  • دانلود نسخه کامل با حجم 5.3 گیگابایت

 

این نسخه به صورت AIO می باشد.

 

download

دانلود  پچ Black Edition فصل 2020/2021 برای PES 2017 پارت 1 با لینک مستقیم

 

download

دانلود  پچ Black Edition فصل 2020/2021 برای PES 2017 پارت 2 با لینک مستقیم

 

download

دانلود  پچ Black Edition فصل 2020/2021 برای PES 2017 پارت 3 با لینک مستقیم

 

download

دانلود  پچ Black Edition فصل 2020/2021 برای PES 2017 پارت 4 با لینک مستقیم

 

download

دانلود  آپشن فایل پچ Black Edition 

 

 

آموزش نصب پچ:

    • دانلود و استخراج فایل ها را انجام دهید
    • بر روی ستاپ کلیک کنید و آدرس محل نصب بازی را بدهید
    • بازی کنید و لذت ببرید!

 

دانلود  آپشن فایل پچ Black Edition 

 

 

آموزش نصب پچ:

    • دانلود و استخراج فایل ها را انجام دهید
    • بر روی ستاپ کلیک کنید و آدرس محل نصب بازی را بدهید
    • بازی کنید و لذت ببرید!