بهترین راه دانلود - 46

windows 8 windows 7 opera firefox chrome idm winrar kmplayer kaspersky flashplayer adobe reader

تبلیغات

[-Text3-]

دانلود نرم افزاری انجینری

دانلود MathWorks MATLAB R2020a 9.8.0.1380330 Update 2 x64 Win/Mac – نرم افزار متلب

دانلود Matlab R2016b x64 - نرم افزار متلب

 

دانلود Matlab

| نرم افزار متلب – برنامه قدرتمند محاسبات و ریاضیات |

 

Matlab R2020a 9.8.0.1380330 Update 2 x64 Windows/macOS یک نرم افزار حرفه ای و سطح بالا برای محاسبات عددی, تجسمات و برنامه نویسی می باشد. با استفاده از نرم افزار متلب شما می توانید داده ها را تجزیه و تحلیل کنید و به توسعه و رسم الگوریتم ها بپردازید. همچنین نرم افزار Matlab قابلیت ایجاد مدل ها و برنامه های کاربردی, زبان و ابزار و مدیریت توابع ریاضی را دارا میباشد.

از ویژگی های بارز نرم افزار Matlab تجزیه و تحلیل روش های های متعدد و رسیدن به روش سریع تر حل مسئله میباشد. این امکان با صفحات گسترده و زبان های برنامه نویسی مانند C, C++ و یا جاوا امکان طراحی شده است. از این برنامه می توانید برای پردازش سیگنال و ارتباطات, تصویر و پردازش ویدئو, سیستم های کنترل, اندازه گیری و تست, امورمالی محاسباتی و زیست شناسی محاسباتی استفاده کنید. برنامه متلب که زبان محاسبات فنی میباشد توسط بیش از یک میلیون مهندس و دانشمند در صنعت و دانشگاه ها استفاده می شود. هم اکنون می توانید آخرین ورژن نرم افزار Matlab را به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود Autodesk PowerShape Ultimate 2021 x64 – نرم افزار طراحی صنعتی و مدل سازی قطعات

دانلود Autodesk PowerShape 2018.2.0 - نرم افزار طراحی صنعتی و مدل سازی قطعات

 

دانلود Autodesk PowerShape

| نرم افزار طراحی صنعتی و مدل سازی قطعات |

 

Autodesk PowerShape Ultimate 2021 x64 نام نرم افزاری جدید و قدرتمند با هدف طراحی صنعتی و مدل‌سازی قطعات است که کاربرد گسترده‌ای در زمینه‌های مختلف دارد. کمپانی اتودسک (Autodesk) در چند سال اخیر، با عرضه متعدد نرم افزارهای طراحی به کمک کامپیوتر (CAD)، نیاز بسیاری از زمینه‌های صنعت را تحت پوشش قرار داده و امکان طراحی و تولید را با دقت بیشتری فراهم ساخته است. نرم افزار جدیدی که این بار برای شما در نظر گرفته‌ایم، شما را قادر می‌سازد که قطعات صنعتی مورد نظر خود را طراحی کرده و کارکرد آنان را در عمل شبیه‌سازی کنید.

این نرم افزار، یکی از ابزارهای حرفه‌ای و قدرتمند برای مدل‌سازی بوده که می‌توان آن را برای تولید و مدل‌سازی انواع قطعات مورد استفاده قرار داد. به بیان دیگر این نرم افزار را می‌توان یک برنامه همکار برای سایر ابزارهای طراحی و مدل‌سازی قطعات به شمار آورد. کاربران می‌توانند مدل‌های مورد نظر خود را برای قطعات توسط این برنامه ایجاد کرده و آن را برای برنامه‌ریزی به کمک ماشین CNC آماده کنند. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Autodesk PowerShape را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود Autodesk FeatureCAM Ultimate 2021 x64 – نرم افزار برنامه نویسی دستگاه های سی ان سی

دانلود Autodesk FeatureCAM Ultimate 2019.1 x64 - نرم افزار برنامه نویسی دستگاه های سی ان سی

 

دانلود Autodesk FeatureCAM

| نرم افزار اتوماسیون و برنامه نویسی دستگاه های سی ان سی |

 

Autodesk FeatureCAM Ultimate 2021 x64 نام نرم افزاری محبوب و فوق العاده قدرتمند در زمینه اتوماسیون، برنامه نویسی و برنامه ریزی دستگاه های سی ان سی تراشکاری، دایرکت و… است. با استفاده از این نرم افزار، دیگر نیازی نیست فرصت بسیار زیادی را صرف نوشتن برنامه برای دستگاه CNC کرد. این نرم افزار، به شما این امکان را می دهد تا بتوانید در مدت زمان کمتری و با سرعت بیشتری، جی کد های مدل های سی ان سی را بنویسید. همانطور که می دانید، مدت زمان برنامه نویسی برای کارکرد قسمت های مختلف دستگاه های CNC، کمی طولانی است و باید با دقت کد ها را وارد کرد، اما به کمک این نرم افزار، می توانید در وقت خود صرفه جویی کنید و با دقت بالاتری برنامه هایی را برای کارکرد دستگاه های CNC مانند تراشکاری، وایرکات و وایرفورمینگ و … بنویسید.

در این نرم افزار، امکانات بسیار زیادی در اختیار شما قرار می گیرد که باعث می شود سرعت عملکرد شما برای برنامه نویسی کارکرد اجرای دستگاه ها بالاتر برود، در کنار صرفه جویی در وقت و زمان، می توانید برنامه هایی برای دستگاه های سی ان سی بنویسید که محصول را با کیفیت و دقت بالاتری تولید بکند. همچنین، در این نرم افزار قابلیت اتوماسیون وجود دارد که با استفاده از آن، می توان جریان کاری دستگاه ها را از طراحی تا تولید، خودکار سازی کرد. لازم به ذکر می باشد که این نرم افزار، با دیگر نرم افزار های شرکت Autodesk همخوانی بالایی دارد و در نتیجه شما می توانید از دیگر نرم افزار های این شرکت، برای این نرم افزار نیز استفاده کنید، مانند نرم افزار 3Ds Max. یکی از دلایلی که سرعت کار را در این نرم افزار بالا می برد، سرعت پردازش آن است، به طوری که شما می توانید کار خود را بدون وقفه و مشکلی انجام دهید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی نرم افزار Autodesk FeatureCAM را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمائید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود Autodesk PowerMill Ultimate 2021 x64 – نرم افزار ماشین کاری قطعات

دانلود Autodesk PowerMill Ultimate 2019.2.1 x64 - نرم افزار ماشین کاری قطعات

 

دانلود Autodesk PowerMill

| نرم افزار ماشین کاری قطعات |

 

Autodesk PowerMill Ultimate 2021 x64 نام محصولی قدرتمند و شناخته شده در زمینه ماشین کاری قطعات است که در زمینه‌های مختلف صنعتی کاربرد دارد. اگر شما نیز از تولیدکنندگان قطعات صنعتی و یا کاربران دستگاه‌های CNC باشید، به خوبی کار با این نرم افزار را می‌دانید. این برنامه، در واقع یک راهکار قدرتمند و پرکاربرد در زمینه برنامه‌ریزی دستگاه‌های سی‌ان‌سی (CNC) با پشتیبانی کامل از دستگاه‌های 2 الی 5 محوره است که با دارا بودن مجموعه‌ای از امکانات پیشرفته و حرفه‌ای، نیاز مهندسین در زمینه‌های مختلف صنعت را تحت پوشش قرار می‌دهد. در گذشته، فرآیند طراحی، برنامه‌ریزی و تولید یک قطعه صنعتی، نیازمند وقت و هزینه بسیار زیادی بود که در نهایت نیز نتیجه آن حتی به حالت ایده‌آل نزدیک هم نبود. ولی امروزه با گسترش کاربرد نرم افزارهای طراحی به کمک کامپیوتر (CAD) و نرم افزارهای موجود در این زمینه، مهندسین می‌توانند محصولات خود را با کمترین هزینه و با بهترین کیفیت ممکن به تولید برسانند.

وظیفه اصلی چنین نرم افزارهایی، کاهش دادن فرآیند آزمون و خطا و پیش‌بینی یک راهکار معقول برای تولید محصولات با کمترین درصد خطا است. با استفاده از نرم افزار قدرتمند پاورمیل (PowerMill)، مهندسین می‌توانند دستگاه‌های تراش‌کاری سی‌ان‌سی پنج محوره با سرعت بالا را برنامه‌ریزی کرده و از آن‌ها برای تولید دقیق قطعات خود استفاده کنند. کاربرد اصلی این نرم افزار، کمک به طراحی و تولید قطعات ریخته‌گری (دای‌کست) با دقت بسیار بالا است که کاربرد گسترده‌ای در زمینه‌های مختلف صنعت دارد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Autodesk PowerMill Ultimate را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود MedCalc 19.2.5 x86/x64 – نرم افزار محاسبات آماری در علوم زیست پزشکی

دانلود MedCalc 19.2.5 x86/x64 - نرم افزار محاسبات آماری در علوم زیست پزشکی

 

دانلود MedCalc

| نرم افزار محاسبات آماری در علوم زیست پزشکی |

 

MedCalc 19.2.5 x86/x64 نام یک نرم افزار مفید و کاربردی در زمینه انجام محاسبات آماری در علوم زیست پزشکی است. این برنامه به شکلی یکپارچه با صفحات گسترده طراحی شده تا کاربر بتواند اطلاعات مورد نیاز خود برای انجام محاسبات و تحلیل‌های آماری را به اسانی وارد کرده و یا اینکه این کار را از طریق فرمت‌های رایجی همچون Excel, SPSS, CSV و … انجام دهد. این برنامه با دارا بودن مجموعه‌ای از پیش آماده شده از توابع، نمودار و عملگرهای پیشرفته است که می‌توانید از آن‌ها به منظور آنالیز و بررسی انواع منحنی و نمودارهای عملکرد سیستم استفاده کنید.

در حال حاضر شمار متعددی از ابزارهای مهندسی و علمی به منظور انجام محاسبات آماری و انجام تحلیل‌های مربوط به آن در دسترس هستند که در این مطلب از سایت یاس دانلود با معرفی یکی از بهترین این ابزارها در خدمت شما عزیزان هستیم. یکپارچگی این نرم افزار با امکان صفحه گسترده، قابلیتی را فراهم ساخته است تا بتوان داده‌ها را از منابع مختلف اطلاعاتی خواند و تجزیه و تحلیل آن‌ها را نمایش داد. این برنامه همچنین می‌تواند نمودارهای منحنی ROC را با ضریب اطمینان بالا تولید و اندازه سطح زیر نمودار را نیز تعیین کند. از دیگر امکانات این نرم افزار می‌توان به قابلیت تهیه گزارش از خروجی تحلیل‌ها با دقت بسیار بالا اشاره کرد. هم اکنون می توانید نرم افزار MedCalc را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود Autodesk 3DS MAX 2021 / Interactive x64 – تری دی مکس 2021 نرم افزار طراحی سه بعدی

دانلود Autodesk 3ds Max 2019.2 x64 - تری دی مکس 2019 نرم افزار طراحی سه بعدی

 

دانلود Autodesk 3ds Max

| نرم افزار تری دی مکس 2021 – طراحی سه بعدی |

 

Autodesk 3ds Max 2021 / 3DS MAX Interactive 2.5.0.0 x64 نام جدیدترین نسخه از ابزار قدرتمند و حرفه ای 3ds Max است که متناسب با معماری 64 بیتی عرضه شده است. بسیاری از هنرمندان و افراد شاغل در حوزه های مختلف صنعتی ، روزانه استفاده فراوانی از نرم افزار تری دی مکس 2021 می کنند ؛ عرضه جدید 3ds Max 2019 دارای مجموعه ای از کامل ترین و قدرتمندترین ابزارهای متنوع تا به امروز است ، هنرمندان و افراد شاغل در حوزه های مختلف صنعتی می توانند طرح هایی حرفه ای در قالب اشکال 3 بعدی را صرف نظر از حوزه ی کاری خود خلق نمایند. 3ds Max 2017 به کاربران این قابلیت را می دهد که ابزارهای خود را سفارشی سازی کرده و آنان را با دیگران نیز به اشتراک بگذارند. همچنین برای کاربران جدید امکان کار با سرعت و قابلیت اعتماد بیشتر نیز فراهم شده است.

سیستم جدید برنامه نویسی 3ds Max ، کاربران را قادر می سازد ابزارهای طراحی خود را توسعه داده و آنان را با دیگران نیز به اشتراک بگذارند. همچنین بازسازی مجدد XRef ، امکان اجرای کارهای تیمی را به شکلی مناسب تر ارائه می کند. با بهره گیری از قابلیت Physical Camera ، کاربران می توانند تصاویر گرافیکی را با سهولت بیشتری ایجاد کنند. علاوه بر این ها پشتیبانی از OpenSubdiv  و Dual Quaternion Skinning امکان مدل سازی با بهره وری بیشتر را برای کاربران فراهم می نماید. ویژگی جدید Camera Sequencer ، هنرمندان و طراحان را قادر می سازد توانایی کارگدانی بهتری بر روی طرح های خود داشته باشند. طراحی جدید Design Workspace ، دسترسی به شخ های کلیدی نرم افزار را ساده تر کرده و سیستم تعریف قالب ها ، کاربران را قادر می سازد با یک تنظیمات اولیه پیش فرض پروژه های خود را با سرعت بیشتری آغاز کنند. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Autodesk 3ds Max را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود ARCHLine.XP 2020 200313 x64 – نرم افزار معماری و طراحی داخلی

دانلود ARCHLine.XP 2018 R1 Build 400 x64 - نرم افزار معماری و طراحی داخلی

 

دانلود ARCHLine.XP

| نرم افزار معماری و طراحی داخلی |

 

ARCHLine.XP 2020 200313 x64 نام یک نرم افزار معماری جدید با برخورداری از امکانات BIM (Building Information Modeling)، جهت طراحی دکوراسیون داخلی ادارات و منازل مسکونی است. این روزها، هر فرد انتخاب‌های بسیار زیادی برای طراحی دکوراسیون داخلی منزل و یا ادارات دارد. به عنوان مثال،‌ افرادی که به دنبال خرید منزل مسکونی هستند، سعی دارند که با کمترین هزینه ممکن، آپارتمانی را انتخاب کنند که به رویاهای آنان نزدیک‌تر باشد. از طرف دیگر، برخی دیگر ترجیح می‌دهند که یک منزل قدیمی و یا ساده را خریداری کرده و سپس آن را مطابق با سلیقه خود تغییر دهند. اگر شما نیز از دوست‌داران تغییر دکوراسیون و طراحی داخلی آپارتمان، اتاق‌ها، ادارات و … هستید، ما برای شما یک نرم افزار مخصوص در این زمینه را تدارک دیده‌ایم.

حساسیت بر چیدمان وسایل، مخصوص به قسمت خاصی از منزل و یا محل کار نیست. از آشپزخانه گرفته تا اتاق نشیمن و یا حتی اتاق خواب! اگر شما هم دوست دارید که دکوراسیون بخش‌های مختلف منزل یا محل کار خود را از میان سبک‌های مختلف انتخاب و پیاده‌سازی کنید، پیشنهاد ما این است که نرم افزار جدید ARCHLine.XP را از دست ندهید. این نرم افزار ضمن دارا بودن کتابخانه‌ای عظیم از انواع ابزارها و آیتم‌های مورد کاربرد در طراحی دکوراسیون داخلی و معماری فضاها، این امکان را برای شما علاقه‌مندان فراهم می‌کند تا با خلاقیت خود بتوانید خانه رویایی خود را به واقعیت تبدیل نمایید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار ARCHLine.XP را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود Adobe InCopy CC 2020 15.0.3.425 x86/x64 – نرم افزار طراحی و ویرایش دوبعدی

دانلود Adobe InCopy CC 9.1 - نرم افزار طراحی و ویرایش دوبعدی

دانلود Adobe InCopy CC

نرم افزار قدرتمند ویرایش و طراحی دوبعدی

 

Adobe InCopy CC 2020 15.0.3.425 x86/x64 از دیگر محصولات شرکت ادوبی میباشد که نسخه CC آن به بازار ارائه شده است. برنامه Adobe InCopy برای ویرایش و نوشتن و طراحی حرفه ای طراحی شده است, اگر تمایلی برای ساخت کتاب های الکترونیکی برای موبایل دارید از این نرم افزار استفاده کنید.

علاوه بر این ویژگی های قابل ذکر دیگری نیز هستند که میتوان به استفاده از جلو های مالتی مدیا در کتاب هاب های الکترونیکی , پشتیبانی از خروجی سه بعدی فتوشاپ, ساخت جدوال پیچیده, ساخت صفحات با اندازه های مختلف در یک فایل و … اشاره کرد, هم اکنون می توانید آخرین نسخه نرم افزار Adobe InCopy CC را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود Premier System X7 17.7.1273 – نرم افزار مدیریت منابع سازمان (ERP)

دانلود Premier System X6.2 16.8.1184 - نرم افزار مدیریت منابع سازمان (ERP)

 

دانلود Premier System

| نرم افزار مدیریت منابع سازمان (ERP) |

 

Premier System X7 17.7.1273 نام مجموعه‌ای پرکاربرد و قدرتمند مخصوص سازمان‌هایی است که به دنبال یک سیستم یکپارچه برای مدیریت بخش‌های مختلف هستند. یک نرم افزار مدیریت منابع سازمان (Enterprise Resource Planning)، قادر است کلیه فعالیت‌های مربوط به واحدهای مختلف سازمان را در محیطی یکپارچه تعریف و ایجاد کند. به بیان دقیق‌تر، ERP نرم افزاری است که سازمان‌ها با استفاده از آن می‌توانند بخش‌های مختلف یک کسب و کار را به همدیگر مرتبط کرده و ضمن صرفه‌جویی در صرف زمان و هزینه‌ها، تمامی قسمت‌های سیستم را به همدیگر مرتبط نمایند. یک سازمان بزرگ و یا در حال توسعه، با استفاده از نرم افزار ERP می‌تواند فعالیت بخش‌های مختلف خود را یکپارچه کرده و آن‌ها را باهمدیگر مرتبط نمایند.

در حال حاضر نرم افزارهای ERP مختلفی برای سازمان‌ها وجود دارند که عمدتا از هزینه‌های بسیار زیادی برای استقرار و پشتیبانی برخوردار هستند. در این مطلب از سایت یاس دانلود، ERP جدیدی را برای شما بازدیدکنندگان محترم آماده کرده‌ایم که می‌توانید آن را برای یکپارچه‌سازی کلیه فرآیندها در سازمان خود به کار ببرید. این نرم افزار ERP، مشابه با سایر سیستم‌های مدیریت منابع سازمانی به صورت ماژولار محور و به طور خاص مخصوص کسب و کارهای کوچک تا متوسط طراحی شده است. این نرم افزار، شامل بخش‌های مختلفی برای حسابداری، منابع انسانی، تولید، مهندسی و … است که اطلاعات تمامی این قسمت‌ها را می‌توان در سایر ماژول‌ها به کار گرفت. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Premier System را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود Altium Designer 20.1.7 Build 139 x64 – نرم افزار طراحی مدار

دانلود Altium Designer 17.0.8 Build 518 - نرم افزار طراحی مدار

 

دانلود Altium Designer

| نرم افزار طراحی مدار |

 

Altium Designer 20.1.7 Build 139 / 19.1.9 build 167 x64 نرم افزاری تخصصی و قدرتمند، در طراحی انواع مدارات آنالوگ و دیجیتالی است. طراحی قطعات الکترونیکی، تنها یک حرفه ی تخصصی نیست، چرا که اگر یک محیط حرفه ای و مجهز را در اختیار داشته باشید، می توانید خلاقیت های خارق العاده ای را با این حرفه ی خود ترکیب کنید. امروزه نرم افزارهای کامپیوتری، بر هر حرفه و تخصصی قدم گذاشته اند، اگر شما نیز از طراحان مدارهای الکترونیکی هستید، Altium Designer به شما این امکان را می دهد که معنای واقعی “طراحی” در حرفه ی خود را به نمایش بگذارید. نرم افزار مذکور با فراهم سازی یک محیط پیشرفته و تخصصی، به شما این امکان را می دهد که تمام تمرکز خود را به جای فرآیند تولید و پیشرفت، بر “طراحی” بگذارید. به کمک این برنامه شما می توانید خلاقیت های هنری خود را در خلق مدارات الکترونیکی به کار بندید و مداراتی ترکیب شده از هنر + مهندسی را طراحی کنید.

Altium Designer نرم افزاری شناخته شده در زمینه طراحی PCB یا بردهای مدار چاپی است که چندین مدار الکترونیکی بر روی آن قرار گرفته و در عمل، قطعات الکترونیکی همچون مقاومت، خازن، دیود و… را می توان بر روی آن سوار کرد. برد های PCB تقریباً در تمامی دستگاه های الکترونیکی کاربرد دارند، حتی اگر یک دستگاه رادیوی کاملا ساده را باز کنید، نمونه ای ساده و کوچک از آنان را می توانید همراه با تمامی قطعات الکترونیکی مشاهده کنید. Altium Designer به شما این امکان را می دهد که بدون نیاز به توجه به فرآیند تولید و یا توسعه کار، در محیط یک نرم افزار حرفه ای، به تمامی ابزارها و کامپوننت های الکترونیکی در قالب کتابخانه هایی دسته بندی شده و منظم دسترسی داشته و خلاقیت خود را در قالب یک محیط نرم افزاری پیشرفته به تصویر کشانده و به آسانی نتیجه را آنالیز و یا شبیه سازی کنید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Altium Designer را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود LTspice XVII Build 5.8.2020 + Portable + Mac – نرم افزار طراحی و محاسبه مدارهای الکترونیکی

دانلود LTspice XVII Build 23.04.2018 + Portable - نرم افزار طراحی و محاسبه مدارهای الکترونیکی

 

دانلود LTspice

| نرم افزار طراحی و محاسبه مدارهای الکترونیکی |

 

LTspice XVII Build 5.8.2020 + Portable + Mac نام نرم افزاری قدرتمند و شناخته شده در زمینه طراحی و محاسبه مدارهای الکترونیکی مخصوص دانشجویان و مهندسین رشته برق است. این برنامه، یک نرم افزار اسپایس (SPICE) «نرم افزار شبیه‌ساز با تمرکز بر مدارهای مجتمع الکترونیکی» است که کاربران با استفاده از آن می‌توانند انواع مدارهای الکترونیکی مورد نظر خود را طراحی و به آزمایش بگذارند. در یک مدار الکترونیکی، مجموعه‌ای از قطعات ضمن همکاری با یکدیگر نهایتا وظیفه خاصی را انجام می‌دهند. در اینگونه مدارها، رفتار هر قطعه الکترونیکی با یکدیگر تفاوت دارد. از این رو، استفاده از یک نرم افزار شبیه‌ساز، می‌تواند کاربران را با دقت بسیار بالا در این زمینه یاری کند.

نرم افزار ال‌تی‌اسپایس (LTspice)، یک برنامه شناخته شده و رایگان در زمینه طراحی انواع مدارات الکترونیکی است که امکانات بسیار گسترده‌ای را در اختیار مهندسین و دانشجویان این رشته قرار می‌دهد. کاربران می‌توانند از کتابخانه جامع این نرم افزار استفاده کرده و قطعات الکترونیکی مدار مورد نظر خود را در صفحه فراخوانی کنند. در ادامه با برقراری ارتباط سیمی در میان قطعات، می‌توان با اجرای پروژه رفتار هریک از قطعات را شبیه‌سازی کرد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار LTspice را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

 

دانلود GeoGebra 6.0.581.0 + Portable – ترسیم اشکال هندسی

دانلود GeoGebra 5.0.174.0 + Portable - ترسیم اشکال هندسی

 

دانلود GeoGebra

| نرم افزار ترسیم اشکال هندسی – جئوجبرا |

 

GeoGebra 6.0.581.0 + Portable نام نرم افزاری رایگان و اپن سورس به منظور ترسیم اشکال هندسی و ریاضیاتی جهت انجام عملیات محاسباتی و ریاضیات جبر و هندسه طراحی شده است. از آن جا که این نرم افزار مبتنی بر جاوا است ، شما می بایست پیش نیاز آن را بر روی سیستم خود نصب داشته باشید. آخرین نسخه از ماشین و موتور محیط جاوا در ویندوز را می توانید از صفحه Java SE Runtime Environment دانلود کنید. نرم افزار جئوجبرا با دارا بودن یک محیط کاربری یوزر فرندلی و بسیار تمیز و صاف ، کاربر را قادر می سازد در محیطی بسیار زیبا اقدام به ترسیم انواع اشکال هندسی و ریاضیاتی با استفاده از ابزارهای پیشرفته کند.

جئو جبرا به شما این امکان را می دهد که نقطه ها و بردارها را ترسیم کنید و محاسبات مورد نظرتان را بر روی آنان اعمال نمائید. به طور مثال ، جئو جبرا به شما این قابلیت را می دهد که طول یک بردار را اندازه گیری کنید. در جئو جبرا شما می توانید با زاویه ها ، متغیرهای بولی ، عملیات ماتریس (جمع ، تفریق ، ضرب) و بسیاری دیگر از پارامترهای ریاضیاتی کار کنید. جئو جبرا از دو زبان برنامه نویسی GGBScript و JavaScript پشتیبانی کامل دارد و شما می توانید پروژه های ترسیم شده تان را در فرمت های HTML، PNG، EPS، GIF ذخیره سازی کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار GeoGebra را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود Autodesk Inventor Professional 2021.0.1 / LT / Nastran x86/x64 – نرم افزار طراحی قطعات صنعتی

دانلود Autodesk Inventor Professional 2019.1 + LT 2020 x86/x64 - نرم افزار طراحی قطعات صنعتی

 

دانلود Autodesk Inventor

| نرم افزار طراحی و مدلسازی و طراحی قطعات صنعتی |

 

Autodesk Inventor Professional 2021.0.1 / LT / Nastran x86/x64 از جمله برنامه های قوی در زمینه طراحی و مدلسازی می باشد. این نرم افزار که محصول شرکت اتودسک می باشد با کامل شدنش برنامه های مشابه نظیر اتودسک و اتوکد را کامل ساخت و در واقع نسل جدیدی از برنامه های طراحی وارد شد. این برنامه تمامی نیازهای طراحی, نقشه کشی, مدل سازی و شبیه سازی را فراهم می کند و می توانید همه اینها را یکجا در یک برنامه واحد داشته باشید.

بخش های متنوعی در برنامه وجود دارد کع عظیم ترین آن بخش طراحی و مدلسازی حرفه ای می باشد که خود آن شامل مدلسازی سطوح و جامدات می باشد. از دیگر بخش این برنامه می توان به بخش اسمبلی اشاره کرد که کار آن مونتاژ با کیفیت بسیار بالا می باشد و عملیات شبیه سازی جوشکاری و اتصالات صنعتی را برایتان فراهم می کند. هم اکنون می توانید نرم افزار Autodesk Inventor Professional  را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود Autodesk Revit 2021/2020.2.2 + LT x64 – نرم افزار اتودسک رویت 2021

دانلود Autodesk Revit 2020 + LT x64 - نرم افزار اتودسک رویت 2020

 

دانلود Autodesk Revit

| نرم افزار اتودسک رویت|

 

Autodesk Revit 2021/2020.2.2 + LT x64 نام یک نرم افزار مدل سازی اطلاعات ساختمان، برای مهندسین معماری، عمران، تأسیسات، پیمانکاران و طراحان است که توسط کمپانی Autodesk توسعه داده شده است. این نرم افزار به کاربر این امکان را می دهد که ساختمان ها و سازه ها را با تمامی جزئیات آن در نمای 3 بعدی طراحی کنند. محیط کاری اتودسک رویت، به کاربران و طراحان این امکان را می دهد که یک ساختمان کل و یا اجزای تشکیل دهنده ی آن را دستکاری کنند، همچنین امکان کار با اشیاء از پیش طراحی شده و وارد کردن آن به محیط این برنامه نیز وجود دارد.

Autodesk Revit دارای مجموعه ای از ابزارهای غنی و بسیار کامل است که نیازهای مختلفی از مهندسی معمار، عمران و سازه را به خوبی پوشش می دهد، از جمله این ابزارها، دسترسی سریع به سقف ها، دیوارها، کف و … در داخل یک پروژه است، همچنین شما می توانید اشکال هندسی طراحی شده توسط سایر ابزارهای طراحی را نیز در این نرم افزار وارد کنید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Autodesk Revit را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود Lumion Pro 10.0.1 x64 – نرم افزار شبیه سازی 3 بعدی محیط و ساختمان

دانلود Lumion Pro 6.5.1 x64 - نرم افزار شبیه سازی 3 بعدی محیط و ساختمان

 

دانلود Lumion Pro

| نرم افزار شبیه سازی 3 بعدی محیط و ساختمان |

 

Lumion Pro 10.0.1 x64 نام یک نرم افزار مهندسی جدید و فوق پیشرفته برای دانشجویان رشته معماری است که با استفاده از آن، خروجی پروژه‌ها نتایجی بسیار جذاب را به همراه خواهد داشت. Lumion Pro یک ابزار قدرتمند و حرفه‌ای است که تمرکز اصلی آن بر طراحی محیط و ساختمان به صورت 3 بعدی معطوف گردیده و بسیاری از نیازهای فعالان این عرصه را تحت پوشش خود قرار می‌دهد. به گفته سازندگان این محصول نرم افزاری، از هر 100 آرشیتکت فعال، 61 تای آنان از کاربران حرفه‌ای Lumion هستند و در طراحی و شبیه‌سازی بسیاری از سازه‌های مطرح در سراسر جهان از این ابزار بهره گرفته شده است.

موتور رندرینگ فوق پیشرفته این نرم افزار به معمار این امکان را می‌دهد که در زمان بسیار کمتری طرح‌های خود را رندر کند و انیمیشن‌های ایجاد شده توسط آن از کیفیت بسیار بالایی برخودار خواهد بود. به گفته سازندگان، فرآیند رندرینگ تاکنون هیچ‌گاه به این اندازه ساده نبوده است و وجود موضوعات داینامیک مانند درختان، گیاهان، آب، خورشید، ابرها و … باعث می‌شود که به راحتی و در کمترین زمان ممکن صحنه‌های خود را طراحی و رندر نمایید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Lumion Pro را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود Schlumberger Flaresim 6.0.0.64 – نرم افزار شبیه‌سازی شعله و تشعشعات حرارتی

دانلود Schlumberger Flaresim 6.0.0.64 - نرم افزار شبیه‌سازی شعله و تشعشعات حرارتی

 

دانلود Schlumberger Flaresim

| نرم افزار شبیه‌سازی شعله و تشعشعات حرارتی |

 

Schlumberger Flaresim 6.0.0.64 نام یک محصول نرم افزاری جدید و قدرتمند در زمینه شبیه‌سازی شعله و تشعشعات حرارتی است که از آن به عنوان یک راهکار استاندارد و قوی در این زمینه یاد می‌شود. همانطور که می‌دانید، این روزها متناسب با هر نیازی در حوزه صنعت، مهندسی، طراحی، گرافیک و … یک یا چند محصول نرم افزاری در دسترس است و کاربران این آزادی را دارند که بتوانند بسته به نیاز خود، هریک از این ابزارها را امتحان کرده و ضمن قیاس آن‌ها با همدیگر بهترین گزینه را انتخاب کنند. در این مطلب از سایت یاس دانلود با معرفی یک ابزار تخصصی در خدمت شما عزیزان هستیم که با استفاده از آن می‌توانید شعله‌های آتش و همینطور تشعشعات حرارتی را شبیه‌سازی و یا مدل‌سازی کنید.

این نرم افزار در واقع یک محصول قدرتمند طراحی شده از سوی مهندسین خبره است که مختص نیاز مهندسان حرفه‌ای طراحی شده است. این برنامه می‌تواند تشعشعات حرارتی را مدل‌سازی کند و جزئیاتی دقیق را در این رابطه برای طرح شما به نمایش درآورد. استفاده از این ابزار مختص نیاز مهندسان تاسیسات پتروشیمی، کارخانجات شیمیایی و … است که با امور مختلفی همچون دما و شبیه‌سازی رفتاری قطعات در معرض این حرارت سر و کار دارند. این برنامه می‌تواند هرگونه پیچیدگی در مراکز کاری را به طور دقیق مورد آنالیز و بررسی قرار دهد تا بتوان هرگونه خصوصیات حرارتی، شعله‌ و … را در لوله‌ها و سایر تجهیزات مورد کاربرد در صنعت مورد تحلیل و بررسی قرار داد. هم اکنون می توانید نرم افزار Schlumberger Flaresim را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود SketchUp Pro 2020 20.1.229 + Portable – نرم افزار طراحی 3 بعدی

دانلود SketchUp Pro 2017 17.2.2555 - نرم افزار طراحی 3 بعدی

 

دانلود SketchUp Pro

| نرم افزار طراحی پیشرفته 3 بعدی |

 

SketchUp Pro 2020 20.1.229 + Portable نام یک نرم افزار مدل سازی پیشرفته ی 3 بعدی و بهینه سازی برای طیف وسیعی از نرم افزارهای معماری، عمران، مکانیک و حتی طراحی کاراکترهای بازی های کامپیوتری است. این نرم افزار مجموعه ای از ابزارهای حرفه ای و قدرتمند را برای شما آماده کرده تا توسط آنان قادر باشید انواع مدل های 3 بعدی را طراحی کنید، برای مثال شما می توانید یک ساختمان، سایه بان، پروژه های تجاری، مغازه ها و … را با تمامی متعلقات طراحی کنید. شما می توانید به طراحی های خود جزئیاتی از قبیل تکسچر، شیشه یا … اضافه کرده و مدل های نهایی را در گوگل ارث وارد کنید.

توسط این برنامه، شما می توانید مدل های مورد نظر خود را از ابتدا طراحی کرده و یا با استفاده از طرح هایی که به صورت آماده قرار گرفته اند استفاده کنید. حتی اگر بخواهید می توانید دکوراسیون منزل را به کمک این برنامه طراحی کنید ! هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار SketchUp Pro را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود Marvelous Designer 9.0 Enterprise 5.1.431.28667 x64 – نرم افزار طراحی لباس

دانلود Marvelous Designer 5 Personal 2.3.129 x86/x64 - نرم افزار طراحی لباس

 

دانلود Marvelous Designer

| نرم افزار طراحی لباس |

 

Marvelous Designer 9.0 Enterprise 5.1.431.28667 / 7 Personal 4.2.301.41750 x64 نام یک محیط مجازی و بسیار حرفه ای در زمینه طراحی لباس با دارا بودن ابزارهایی حرفه ای متناسب با مد و فشن است. اکنون به کمک این نرم افزار می توانید لباس هایی فوق العاده را با ایده گیری از ذهن خود طراحی کنید ، توسط Marvelous Designer در وقت و هزینه خود صرفه جوئی کنید و در محیطی مجازی ف اقدام به پیاده سازی طرح های ذهنی کنید. از تی شرت های ساده گرفته تا لباس های مجلسی با طرح ها و تزئینات خاص ؛ همه و همه در محیط مجازی Marvelous Designer به سادگی قابل طراحی هستند. در محیط نرم افزار Marvelous Designer ، شما می توانید جنس لباس ها را نیز تعریف کنید و طراحی دکمه ها و کوچک ترین جزئیات لباس های طراحی شده را نیز تغییر دهید.

نرم افزار طراحی لباس با دارا بودن محیط کاربری یزور فرندلی و بسیار زیبا ، شما را قادر می سازد طرح هایی تعاملی را در محیطی 3 بعدی ایجاد کنید و از طرح های زیبای خود نهایت استفاده را کنید. امروزه از طراحی های شگفت انگیز Marvelous Designer ، در استودیوی بازی سازی EA Konami و بخش های انیمیشنی فیلم های The Hobbit و The Adventures of Tin Tin استفاده بسیار شده است. در واقع به کمک Marvelous Designer نیازی نیست که شما حتما یک طراح مد و لباس باشید ! چرا که تمامی ابزارها متناسب با نیاز تمامی کاربران تعریف شده تا بتوانند سریعاً ایده های ذهنی خود را در این صنعت پیاده سازی کنند. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Marvelous Designer را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود Altium NEXUS 3.0.14 build 129 – فراهم‌سازی محیط کار تیمی برای طراحی قطعات الکترونیکی

دانلود Altium NEXUS 3.0.14 build 129 - فراهم‌سازی محیط کار تیمی برای طراحی قطعات الکترونیکی

 

دانلود Altium NEXUS

| فراهم‌سازی محیط کار تیمی برای طراحی قطعات الکترونیکی |

 

Altium NEXUS 3.0.14 build 129 نام یک محصول نرم افزاری قدرتمند و شناخته شده برای مهندسین رشته برق الکترونیک است که بستری قابل اطمینان را برای انجام کار گروهی برای طراحی قطعات الکترونیکی برای شما فراهم می‌کند. انجام فعالیت گروهی با دیگر اعضای تیم، همواره چالش‌هایی دارد که باید تا حد امکان بتوان با راهکارهایی مناسب، یکایک آن‌ها را تحت کنترل قرار داد. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز در نظر گرفته‌ایم، امکانی را مهیا می‌کند تا بتوانید با استفاده از یک محیط یکپارچه و حرفه‌ای، طراحی قطعات الکترونیکی را به صورت دوکار با دیگر اعضای تیم خود به انجام برسانید.

این برنامه یک محیط یکپارچه و قدرتمند را برای کار تیمی فراهم می‌کند تا بتوانید به طراحی بردهای مدار چاپی (PCB) پرداخته و طرح‌ها را به صورت بلادرنگ در معرض دید دیگر اعضای تیم قرار دهید. این برنامه با انواع مختلف دیگر ابزارهای طراحی سازگاری کامل داشته و می‌توانید با خروجی آن‌ها در ارتباط باشید. طراحی مدارات چاپی، با استفاده از قطعات مختلف الکترونیکی به انجام می‌رسد که مهندسین حوزه الکترونیک با کارگذاری کامپوننت‌ها بر روی برد در میان آن‌ها ارتباط برقرار می‌کنند. این نرم افزار جدید و قدرتمند به شما این امکان را می‌دهد که کلیه اعضا بتوانید به طور همزمان بر روی بخش‌های مختلف طرح کار کرده و تغییرات خود را بر روی آن اعمال نماییند. هم اکنون می توانید نرم افزار Altium NEXUS را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود Altium Concord Pro 2020 1.1.9 build 89 – نرم افزار مدیریت کامپوننت‌ها، قطعات و … در حوزه الکترونیک و صنعت

دانلود Altium Concord Pro 2020 1.1.9 build 89 - نرم افزار مدیریت کامپوننت‌های الکترونیکی

 

دانلود Altium Concord Pro 2020

| نرم افزار مدیریت کامپوننت‌های الکترونیکی |

 

Altium Concord Pro 2020 1.1.9 build 89 نام یک محصول نرم افزاری جدید و قدرتمند برای مهندسین رشته الکترونیک و طراحان قطعات و مدارات الکترونیکی است که می‌تواند در محیطی زیبا و یکپارچه، به شکلی موثر امکان مدیریت کامپوننت‌ها را برای شما فراهم آورد. این برنامه، یک راهکار قوی و قدرتمند برای ذخیره و مدیریت کامپوننت‌ها، مدل‌های دامنه، صفحات شماتیک، پروژه‌ها و تمپلیت‌های طراحی است. از آنجا که این برنامه یک محیط یکپارچه است، شما می‌توانید هریک از اجزای طرح خود را مدیریت کرده و اجزای سازنده طرح خود را در محیطی زیبا و کاربرپسند تحت مدیریت خود داشته باشید.

در این نرم افزار، هر کامپوننت در یک سری از نسخه‌های منحصر به فرد ذخیره می‌شود تا بتواند آن را به آسانی شناسایی و ردیابی کرد. هر نسخه با چرخه عمر منحصر به خود مدیریت می‌شود و بدین ترتیب در سراسر پروژه و طرح می‌توان به اطلاعات جامعی از هرکدام از کامپوننت‌ها دسترسی داشت. همه اعضای تیم می‌توانند به اطلاعات کامپوننت‌های مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند؛ آن هم بدون نیاز به کپی اضافه اطلاعات و خطر تولید داده اضافی. با استفاده از این برنامه، کلیه اعضای تیم می‌توانند در زمان خود صرفه‌جویی کرده و با استفاده از این برنامه همواره به تازه‌ترین اطلاعات کامپوننت‌ها دسترسی داشته باشند. این نرم افزار همچنین با انواع مختلف ابزارهای مکانیکی شناخته شده سازگاری کامل داشته و شما می‌توانید بین کامپوننت‌ها و دیتای نرم افزارهای Dassault Systemes SOLIDWORKS®, Autodesk Inventor Professional®, PTC Creo Parametric و … در تعامل باشید. هم اکنون می توانید نرم افزار Altium Concord Pro 2020 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود CAMWorks 2020 SP2 Build 2020.04.13 x64 for Solidworks 2019-2020 – نرم افزار ماشینکاری CNC

دانلود CAMWorks 2018 SP0 Build 2017.12.27 x64 - نرم افزار ماشینکاری CNC

 

دانلود CAMWorks

| نرم افزار ماشینکاری CNC |

 

CAMWorks 2020 SP2 Build 2020.04.13 x64 for Solidworks 2019-2020 نرم افزاری قدرتمند و شناخته شده در زمینه صنعت و تراشکاری CNC است. همانطور که می‌دانید، با پیشرفت روز افزون نرم افزارها و سیستم‌های کامپیوتری، کاربرد گسترده‌ای از آن را در زمینه صنعت و فرآیندهای ساخت و تولید شاهد هستیم. نرم افزار قدرتمند کم ورکز، یک رهکار موثر و کارآمد در زمینه ماشینکاری CNC است و کاربران، آن را یک شیوه انقلابی در زمینه طراحی و تولید می‌دانند.

کم ورکز، یک نرم افزار قدرتمند در زمینه طراحی صنعتی است که قابلیت‌های متعددی را در زمینه افزایش بهره‌وری، یکپارچگی و بهبود فرآیند طراحی و تولید در اختیار کاربران آن قرار می‌دهد. این نرم افزار با دارا بودن ابزارهایی قدرتمند و خودکار، بخش مهمی از کارایی ماشین‌های CNC را بهبود بخشیده و فرآیند طراحی و تولید را با سرعت بسیار بیشتری به اجرا در می‌آورد. تمرکز اصلی این نرم افزار، بر خودکارسازی روند برنامه‌نویسی ابزارها و کاهش مدت زمان لازم برای برنامه‌نویسی CNC بوده و تاکنون نیز توانسته موفقیت چشم‌گیری را در این زمینه کسب کند. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار CAMWorks را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود CSI Bridge Advanced 22.0.0.1587 x86/x64 – مدل سازی و آنالیز طراحی انواع پل

دانلود CSiBridge 2017 19.2.2 Build 1368 - مدل سازی و آنالیز طراحی انواع پل

 

دانلود CSI Bridge

| نرم افزار مدل سازی و آنالیز طراحی انواع پل |

 

CSI Bridge Advanced 22.0.0.1587 x86/x64 نرم افزاری جدید و قدرتمند به منظور مدل‌سازی و تجزیه و تحلیل طراحی انواع سازه‌های پل می‌باشد. با استفاده از این  نرم افزار، مهندسین قادر هستند که به مدل‌سازی، طراحی و یا محاسبات مربوط به این سازه‌ها پرداخته و نتایج را نیز مستندسازی کنند. با توسعه هرچه بیشتر نرم افزارهای کامپیوتری و تاثیر چشم‌گیر آن بر دقت طرح‌های مهندسی، امروزه نرم افزارهای متعددی در زمینه‌های مختلف صنعت و مهندسی وجود دارند که استفاده از آنان، امکان طراحی با دقت بسیار بالا با خطرات کمتر را فراهم می‌آورد.

مهندسین با بهره‌گیری از ابزارهای گویا و قابل فهم این نرم افزار، می‌توانند انواع مدل‌های پل را با داده‌های پارامتری شناخته شده ایجاد کنند. از مهم‌ترین ویژگی‌های این نرم افزار می‌توان به دارا بودن گزینه‌های مختلف برای آنالیز پل‌ها، امکان بهره‌گیری از ابزارهای مدل سازی پیشرفته، قابلیت گزارش‌گیری آسان، لرزه‌نگاری 3 بعدی و … برای مهندسین پل‌سازی اشاره کرد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار CSI Bridge را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود SOFiSTiK SOFiCAD 2020-4 Build 850 x64 – نرم افزار طراحی سازه ساختمانی

دانلود SOFiSTiK SOFiCAD 2020-4 Build 850 x64 - نرم افزار طراحی سازه ساختمانی

 

دانلود SOFiSTiK SOFiCAD

| نرم افزار طراحی سازه ساختمانی |

 

SOFiSTiK SOFiCAD 2020-4 Build 850 x64 نام یک محصول نرم افزاری جدید و قدرتمند در زمینه طراحی سازه‌های ساختمانی خاص است که مهندسین با استفاده از آن می‌توانند به انواع ایده‌های خود جامه عمل بپوشانند. طراحی و ترسیم نقشه‌ها، تعیین موقعیت و طرح کلی ایده مورد نظر از جمله امکاناتی است که به کمک این برنامه در اختیارتان قرار خواهد گرفت. به کمک این نرم افزار و امکاناتی که در آن گنانده شده، شما می‌توانید سازه ساختمانی مورد نظر خود از قبیل ساختمان‌ها، مجتمع‌های تجاری، تونل، پل و … را با استفاده از انواع نمادها و تجهیزات مورد استفاده در زمینه عمران و ساختمان‌سازی طراحی کرده و محاسباتی دقیق را در رابطه با ابعاد مختلف پروژه انجام دهید.

این روزها قدرت و امکانات محصولات تخصصی در حوزه نرم افزار بر هیچ فردی پوشیده نیست. طی چند سال اخیر، کمپانی اتودسک (Autodesk) با معرفی محصولاتی کم‌نظیر موفق شده بازار نرم افزارهای مربتط با نقشه‌کشی، مدل‌سازی و … را در زمینه‌های مختلف صنعت و مهندسی به خود اختصاص دهد. در این بین، شمار بسیاری از نرم افزارها نیز وجود دارند که قادرند تا حدی مشابه نیاز شما را در این زمینه برطرف کنند. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما عزیزان در نظر گرفته‌ایم نیز از دسته همین ابزارها است که ضمن یکپارچگی کامل با نرم افزار محبوب اتوکد (Autocad)، شما را قادر می‌سازد تا بتوانید طرح‌هایی انعطاف‌پذیر را با امکان استفاده از مدل‌های نیمه آماده اتوکد حاضر کنید و با استفاده از امکانات مربوط به تجزیه و تحلیل آن، محاسبات مربوط به طرح و مدل خود را با دقت بالایی به انجام برسانید. هم اکنون می توانید نرم افزار SOFiSTiK SOFiCAD را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود Autodesk AutoCAD Civil 3D 2021.0.1 Hotfix + Extra x64 – اتوکد شهرسازی

دانلود Autodesk AutoCAD Civil 3D 2019.1 x64 - اتوکد شهرسازی

 

دانلود Autodesk AutoCAD Civil 3D

| نرم افزار اتوکد شهرسازی |

 

Autodesk AutoCAD Civil 3D 2021.0.1 Hotfix + Extra x64 نام محصولی بسیار قدرتمند و محبوب، از سوی کمپانی Autodesk، مخصوص مهندسین شهرسازی، عمران و تکنسین های این حرفه ی پیشرفته است تا به کمک آن بتوانند مدل سازی های خود را به خوبی طراحی و مستند سازی کنند. کمپانی Autodesk، برای هریک از رشته های مهندسی که نیاز به طراحی و دیزاین داشته اند، نسخه ای مخصوص آماده کرده که اتوکد سیویل، نسخه ای مخصوص مهندسین عمران و شهرسازی است. Autodesk AutoCAD Civil 3D به گروه های مهندسی کمک می کند تا طرح های شهری همچون مکان های حمل و نقل و سایر پروژه های محیطی را با بالاترین کیفیت توسعه دهند. توسط اتوکد سیویل، شما می توانید مراحل مختلف یک پروژه از جمله طراحی، آنالیز، وضعیت عملکرد و … را در زمینه های مختلفی از پروژه های عمرانی همچون حمل و نقل های جاده ای، ریلی، کانال های آبی و هدایت آب های سطحی حاصل از بارش باران و برف و ... به کار ببرید.

اتوکد سیویل، مجموعه ای از ابزارهای بسیار مفید و آشنا را برای مهندسین عمران و شهرسازی در یک محیط جامع گردآوری کرده تا مراحل ایده پردازی، آغاز طراحی و اجرای آنان به شکلی یکنواخت و منظم پیشروی کند. نسخه جدید Autodesk AutoCAD Civil 3D با تمرکز ویژه بر نیازهای مهندسی شهرسازی و عمران، محیطی بسیار مناسب را برای انواع طراحی ها از جمله : جاده ها و بزرگراه ها، توسعه زمین، راه آهن، فرودگاه ها و منابع آبرسانی و… فراهم آورده است.  هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Autodesk AutoCAD Civil 3D را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود Altair SimLab 2019.3 x64 – شبیه‌سازی سه‌بعدی قطعات پیچیده

دانلود Altair SimLab 2019.3 x64 - شبیه‌سازی سه‌بعدی قطعات پیچیده

 

دانلود Altair SimLab

| نرم افزار شبیه‌سازی سه‌بعدی قطعات پیچیده |

 

Altair SimLab 2019.3 x64 نام یک محیط پیشرفته و قدرتمند در زمینه شبیه‌سازی و پیش‌بینی رفتار قطعات پیچیده در قالب یک فضای نرم افزاری است که تا حد بسیار زیادی در صرف هزینه‌ و زمان صرفه‌جویی می‌کند. واقعیت امر این است که در دنیای امروز، بر خلاف گذشته ما انتظار داریم که قطعات تولیدی و یا حتی پروژه‌هایی در سطح سازمانی، تا حد ممکن نتیجه‌ای مطابق انتظار را داشته و درصد خطای پایینی داشته باشند. نرم افزارهای رایانه‌ای نقش مهمی را در این زمینه ایفا می‌کنند؛ بدین صورت که با یک شبیه‌سازی نزدیک به واقعیت، امکانی مهیا می‌شود تا بتوان رفتار احتمالی در دنیای واقعی را پیش‌بینی کرد. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز در نظر گرفته‌ایم، یکی از بهترین راهکارها در زمینه شبیه‌سازی سه‌بعدی قطعات مختلف در زمینه تولید و صنعت می‌باشد که قادر است رفتار احتمالی قطعه تولید شده را در فضایی نزدیک به واقعیت برای شما مورد تجزیه و تحلیل قرار دهد.

این برنامه، یک محیط شبیه‌سازی فرآیندگرا را برای تجزیه و تحلیل دقیق عملکرد قطعات پیچیده برای شما فراهم می‌آورد. از جمله خصوصیات اصلی این نرم افزار، پشتیبانی از فیزیک چندگانه نظیر سیال، حرارت و … از مهم‌ترین امکانات این برنامه در راستای شبیه‌سازی‌ و تحلیل رفتاری قطعات به شمار می‌رود. این برنامه قادر است وظایف مورد انتظار شما را در قالب اقداماتی خودکار برای مدل‌سازی به اجرا درآورد تا دیگر بدون هیچگونه دخالتی، این فرآیند از تست و آزمون کیفیت نیز به طور خودکار به اجرا درآمده و نتایج آن را برایتان به نمایش بگذارد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Altair SimLab را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود Schoettler CalcTape Pro 6.0.4 – ماشین حساب حرفه‌ای و پیشرفته برای ویندوز

دانلود Schoettler CalcTape Pro 6.0.4 - ماشین حساب حرفه‌ای و پیشرفته برای ویندوز

 

دانلود Schoettler CalcTape Pro

| ماشین حساب حرفه‌ای و پیشرفته برای ویندوز |

 

Schoettler CalcTape Pro 6.0.4 نام یک ابزار جدید و فوق پیشرفته در زمینه انجام محاسبات ریاضی در محیط سیستم‌عامل ویندوز است. همانطور که می‌دانید، این سیستم‌عامل به طور پیش‌فرض امکان انجام محاسبات ساده تا نیمه‌پیشرفته ریاضی را به کمک اپلیکیشن ماشین حساب (Calculator) در خود جای داده است. اما این نرم افزار در مواجهه با نیازهای پیچیده‌ای همچون محاسبات مالی، توابع پیشرفته و … ناتوان است و در چنین مواقعی، باید به دنبال یک ابزار جایگزین برای تامین نیاز خود باشید. نرم افزاری که در این مطلب از سایت  یاس دانلود برای شما کاربران عزیز و گرامی در نظر داریم، امکانی را مهیا می‌کند تا بتوانید ضمن دسترسی به یک ابزار فوق‌پیشرفته و قوی، نیاز خود در انواع زمینه‌های مهندسی و محاسبات ریاضی را به طور کامل پوشش دهد.

این نرم افزار در واقع یک ابزار حرفه‌ای و قوی برای مجهز ساختن کسب و کار شما به یک سیستم محاسباتی پیشرفته است. این برنامه شما را قادر می‌سازد تا بتوانید انواع محاسبات پیچیده ریاضی را به انجام رسانده و حین این کار، به جزئیات هر مرحله نیز دسترسی کامل داشته باشید. این برنامه، بیشتر برای انجام محاسبات مربوط به نیازهای مالی کسب و کار شما طراحی شده تا بتوانید اعداد کوچک یا بزرگ را ضمن دسترسی به انواع عملگرها نظیر جمع، تفریق، درصد تخفیف، ارزش افزوده و … را در امور خود به کار برید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Schoettler CalcTape Pro را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود CSI SAP2000 Ultimate 22.0.0 Build 1587 x64 – نرم افزار طراحی سازه های عمرانی

دانلود CSI SAP2000 19.1.0 - نرم افزار طراحی سازه های عمرانی

 

دانلود CSI SAP2000

| نرم افزار طراحی سازه های عمرانی |

 

CSI SAP2000 Ultimate 22.0.0 Build 1587 x64 نام یک نرم افزار عمرانی ایده‌آل، برای تجزیه و تحلیل و همچنین طراحی انواع سازه‌های عمرانی است. این نرم افزار دارای مجموعه‌ای از ابزارهای بسیار پیشرفته برای کار با انواع سیستم‌های پایه و پیشرفته در سازه‌های عمرانی است. این برنامه شما را قادر می‌سازد مدل‌سازی‌های خود را در نماهای 2 بعدی یا 3 بعدی انجام داده و انواع اشکال هندسی ساده تا پیچیده را در طراحی‌های خود به کار گیرید. این نرم افزار با دارا بودن ابزارهایی حرفه ای در زمینه تجزیه و تحلیل سازه‌های عمرانی، شما را قادر می‌سازد مدل‌سازی‌های خود را در محیطی بصری انجام دهید.

اگر شما هم از دانشجویان و مهنسان عمران و یا رشته‌های مرتبط با آن باشید، احتمالا برای یک بار هم که شده با CSI SAP2000 سر و کار داشته‌اید. محیط مدل‌سازی سه بعدی این نرم افزار، شما را قادر می‌سازد به طرح‌های خود تجسم بخشیده و عملیات محساباتی دلخواهتان را بر روی آن اعمال کنید. توسط ابزارهای از پیش تعبیه شده در کتابخانه‌ی این نرم افزار، کاربر می‌تواند در زمانی کوتاه، انواع سازه‌های از پیش آماده را انتخاب و در مدل‌سازی‌های خود از آنان بهره گیرد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار CSI SAP2000 را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود Room Arranger 9.5.6.619 x86/x64 – نرم افزار طراحی دکوراسیون

دانلود Room Arranger 8.2.0.532 x86/x64 - نرم افزار طراحی دکوراسیون

 

دانلود Room Arranger

| نرم افزار طراحی دکوراسیون |

 

Room Arranger 9.5.6.619 x86/x64 نام یک نرم افزار طراحی دکوراسیون و نقشه های مربوط به آپارتمان ، اتاق های خانه و یا کف با رابط کاربری بسیار ساده می باشد. هنگامی که شما کار با این نرم افزار را آغاز می کنید متوجه می شوید هر آنچه را که در ذهن داشته اید می توانید ترسیم کنید. این نرم افزار با دارا بودن طیف وسیعی از ابزارها در کتابخانه ی خود ، شما را قادر می سازد به سادگی دکوراسیون منزل ، محل کار ، اتاق های خانه و … را طراحی کنید. Room Arranger یک نرم افزار کم حجم و در عین حال بسیار حرفه ای برای افرادی ست که دوست دارند چیدمان منزل خود را بدون دانش اولیه ، به سادگی ترسیم کنند ، در Room Arranger هریک از فانکشن ها ، دارای شرتکات های مخصوص خود در کیبورد هستند ، بنابراین شما به سادگی می توانید اشیاء مورد نظرتان را دقیقاً در همان جایی که تصور می کنید قرار دهید.

قابلیت 3D Visualization به شما این امکان را می دهد که به صورت آزادانه در جای جای محل طراحی شده قدم بزنید ، به گونه ای که تجسم کنید حضور در آن محل چه حسی را به شما القا خواهد کرد. در این نرم افزار بیش از 300 شیء مختلف از مبلمان گرفته تا تخت خواب ، آینه و… وجود دارند ، تقریباً هرآنچه که شما برای طراحی یک دکوراسیون مدرن مد نظر داشته باشید در این نرم افزار وجود دارد ، ضمن اینکه هریک از آنان به سادگی قابلیت تغییر سایز را نیز دارا هستند. علاوه بر این ها ، Room Arranger به شما این امکان را می دهد که بخش های مختلف اتاق ها ، ارتفاع دیوار ها و… را به سادگی کپی کرده و از آنان در نرم افزارهای آنالیز و بررسی نظیر Excel استفاده کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Room Arranger را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود FX Science Tools 20.02.10 – نرم افزار نوشتن معادلات شیمی و فیزیک

دانلود FX Science Tools 19.02.22 - نرم افزار نوشتن معادلات شیمی و فیزیک

 

دانلود FX Science Tools

| نرم افزار نوشتن معادلات شیمی و فیزیک |

 

FX Science Tools 20.02.10 نام یک نرم افزار تخصصی جدید در زمینه نوشتن معادلات رشته شیمی و فیزیک است. همانطور که می‌دانید، نوشتن معادلات رشته‌هایی همچون ریاضی/فیزیک، شیمی و … به کمک ابزارهای واژه‌پرداز عادی، تقریبا غیرممکن است. به عنوان مثال، در صورتی که شما قصد داشته باشید تعدادی سوال برای دانش‌آموزان خود طرح کنید، احتمالا استفاده از نرم افزار ورد (Word)، گزینه مناسبی برای این کار نخواهد بود. سبک نوشتار معادلات، حروف خاص (یونانی)، وجود کسر، توان، اندیس و … از جمله مواردی هستند که طراح سوالات را محدود کرده و امکان نوشتن اینگونه معادلات را سخت می‌کنند.

نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما بازدیدکنندگان عزیز و محترم آماده کرده‌ایم، ابزاری را برایتان مهیا می‌کند تا بتوانید معادلات شیمی و فیزیک را در نهایت آسودگی طراحی کنید. محیطی که این برنامه برای شما فراهم می‌آورد، شامل تمامی امکاناتی است که در حین طراحی سوالات این رشته نیاز پیدا می‌کنید. با استفاده از خصوصیات گسترده این برنامه، شما به آسانی می‌توانید فرمول‌ها و معادلات مختلف رشته ریاضی، فیزیک و شیمی را تایپ کرده و سپس آن‌ها را بر روی برگه سوالات امتحانی چاپ نمایید. هم اکنون می توانید نرم افزار FX Science Tools را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود Global Mapper 21.0.1 Build 100319 x64 – سیستم اطلاعات جغرافیایی

دانلود Global Mapper 18.2.0 - سیستم اطلاعات جغرافیایی

 

دانلود Global Mapper

| سیستم اطلاعات جغرافیایی |

 

Global Mapper 21.0.1 Build 100319 x64 یک نرم افزار جامع جهت جمع آوری و آنالیز و بررسی داده های کره زمین است که بسیار مناسب زمین شناسان و کسانی که به دنبال دسترسی به اطلاعات مختلف جغرافیایی یک منطقه، ناحیه و یا شهر و کشور به صورت خاص هستند می باشد. در این برنامه تجزیه و تحلیل داده های موجود بر روی سطوح مختلف زمین نظیر پستی و بلندی ها، کوه ها، راه ها و جاده ها می تواند به صورت دو بعدی و سه بعدی انجام شود تا نتایج بدست آمده بسیار به واقعیت نزدیک باشد. همچنین در این نرم افزار امکان ساخت و تدوین داده های مختلف به صورت تکی و گروهی امکان پذیر بوده که زمین شناسان و جغرافیا دانان را بیش از پیش برای رسیدن به هدف خود که درک درستی از زمینی که بر روی آن زندگی می کنیم نزدیک می نماید.

در نسخه جدید این نرم افزار دیگر برای رسم و رسد محیط های سه بعدی نیازی به صبر کردن برای رندر شدن محیط نبوده و نرم افزار در این نسخه قادر است تا بدون رندر کردن و وقت گیری زیاد، محیط مورد نیاز کاربران را به صورت کامل نمایش داده و در آن بخش هایی مختلفی را همانند شبکه بندی های سفارشی، محاسبه شطرنجی محیط و … به کاربر نمایش دهد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه نرم افزار Global Mapper را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود ARDUINO 1.8.12 Win/Mac/Linux/Portable – نرم افزار کدنویسی بردهای آردوینو

دانلود ARDUINO 1.8.1 + Portable - نرم افزار کدنویسی بردهای آردوینو

 

دانلود ARDUINO

| نرم افزار کدنویسی بردهای آردوینو |

 

ARDUINO 1.8.12 Win/Mac/Linux/Portable جدیدترین نسخه از نرم افزار آردوینو به منظور کدنویسی بردهای آردوینو است. آردوینو یک پلت فرم منبع باز الکترونیکی با شعار استفاده آسان از سخت افزار و نرم افزار است؛ بردهای Arduino قادر هستند ورودی ها را بخوانند، به واقع گفته می شود که آردوینو می تواند با استفاده از سنسورهایی مختلف، محیط اطراف را احساس کند، از جمله با این سنسورها می توان به تشخیص نور با یک سنسور، قرار گرفتن اثر انگشت بر روی یک دکمه و یا یک پیام توییتری اشاره کرد ! آردوینو با این کار قادر خواهد بود محیط اطراف خود را به کنترل خود درآورد، برای مثال می توان به امکان کنترل موتورها، روشن کردن چراغ های LED و یا انتشار آنلاین یک فایل اشاره کرد !

بردهای آردوینو می توانند برای مبتدیان و حتی کاربران حرفه ای مورد استفاده قرار گیرد، همانطور که شاهد بودید پیش تر نرم افزار مخصوص کدنویسی بردهای AVR را با نرم افزار کدویژن را خدمت شما الکترونیکی ها معرفی کردیم، در این مطلب از سایت یاس دانلود، با معرفی آخرین نسخه از نرم افزار مخصوص کدنویسی بردهای آردوینو در خدمت هستیم. با استفاده از این نرم افزار شما می توانید به طور کامل بردهای آردوینو خود را مدیریت، کنترل و کدنویسی کنید، در واقع با استفاده از مجموعه ای از دستورات به میکرو کنترلرهای موجود بر روی برد، می توانید وظایف آن را به خوبی تعریف کنید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار ARDUINO را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود Ashampoo 3D CAD Architecture 7.0.0 x64 – نقشه کشی 3 بعدی

دانلود Ashampoo 3D CAD Architecture 6.0 - نقشه کشی 3 بعدی

 

دانلود Ashampoo 3D CAD Architecture

| نرم افزار نقشه کشی 3 بعدی |

 

Ashampoo 3D CAD Architecture 7.0.0 x64 نام یک نرم افزار تخصصی و پیشرفته مخصوص مهندسین معمار عزیز می باشد. اگر شما نیز دوست دارید به طرح ها و نقشه های خود یک چهره ی نزدیک به واقعیت ببخشید ، نرم افزار Ashampoo 3D CAD Architecture انتخابی مناسب برای شماست. این نرم افزار با دارا بودن ویزارد قدم به قدم ، همواره پا به پای شما تا آماده سازی یک طرح 2 بعدی یا 3 بعدی همراه است. اگر شما در حال آماده سازی یک مدل از ساختمان هستید و یا در حال تغییر دکوراسیون داخلی باشید فرقی نمی کند ، در هر حالت این نرم افزار به شما نشان می دهد طرح نهایی چگونه از آب در خواهد آمد.

محیط کاربری این نرم افزار به سادگی به شما این امکان را می دهد که میلیون ها مدل از پیش آماده شده ی 3 بعدی را وارد پروژه خود کرده و به طرح دلخواه خود دست پیدا کنید. بدین ترتیب شما به سادگی قادر هستید آبجکت های 3 بعدی مختلفی را وارد پروژه خود کرده و از آنان بهرمند شوید. اگر شما معماران عزیز به دنبال نرم افزاری جهت جایگزینی اتوکد هستید ، ما به شما پیشنهاد می کنیم این ابزار فوق العاده را از دست ندهید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Ashampoo 3D CAD Architecture را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود CSI Detail 18.1.1 Build 1050 x64 – نرم افزار ترسیم نقشه‌های اجرایی (سازه)

دانلود CSI Detail نرم افزار ترسیم نقشه‌های اجرایی (سازه)

 

دانلود CSI Detail

| نرم افزار ترسیم نقشه‌های اجرایی (سازه) |

 

CSI Detail 18.1.1 Build 1050 x64 نام یک محصول نرم افزار جدید و قدرتمند از شرکت سی‌اس‌آی (CSI) به منظور مدل‌سازی میلگرد و دیگر اجزای سازه بتنی است که بر اساس نتایج نرم افزار محبوب و پرکاربرد ETABS کار می‌کند. شرکت نرم افزاری مذکور، یکی از قدیمی‌ترین کمپانی‌های نرم افزاری است که از زمان تاسیس خود در سال 1975 تاکنون، دائما در حال توسعه و طراحی محصولات مرتبط با طراحی و تجزیه و تحلیل سازه‌های ساختمانی بوده که اکنون با معرفی یکی از بهترین ابزارهای ساخت آن‌ها در زمینه تجزیله و تحلیل سازه‌های بتنی در خدمت شما کاربران عزیز هستیم. امکانات گسترده این نرم افزار در طراحی و ساخت نقشه‌ها، تجزیه و تحلیل انواع سازه‌های پیچیده و نمایش گرافیکی گزارشات تحلیلی از مهم‌ترین امکانات آن به شمار می‌رود.

ابزار فعلی به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید از جزئیات طرح یا سازه ساخته شده، یک مدل کاملا دقیق را بسازید تا بر مبنای آن بتوان گزارشاتی تحلیلی در رابطه با پروژه، هزینه‌های صرف شده و … به دست آورد. با استفاده از این نرم افزار، افراد فعال در حوزه طراحی و یا تجزیه و تحلیل اطلاعات ساختمانی می‌توانند به برآوردی نسبی در رابطه با هزینه‌های پروژه دست یافته و فرآیندهای کاری را با دقت و ظرفیت بهتری به انجام برسانند. هم اکنون می توانید نرم افزار CSI Detail را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود Cadence SPB Allegro and OrCAD 17.40.003-2019 x64 – طراحی مدارات الکتریکی

دانلود Cadence Allegro and OrCAD 17.20.000-2016 - طراحی مدارات الکتریکی

دانلود Cadence Allegro and OrCAD

|نرم افزار اورکد – طراحی مدارات الکتریکی |

 

Cadence SPB Allegro and OrCAD 17.40.003-2019 x64 یک برنامه حرفه ای و مخصوص طراحی مدارات الکتریکی می باشد که کاربران می توانند در حین طراحی بر روی تک تک جزئیات کار خود تمرکز داشته و پس از بررسی های انجام گرفته توسط خودشان، مدارات را به بهترین روش ممکن رسم کرده و سپس آنها را به وسیله پرینتر های سه بعدی چاپ نمایند. قابلیت های گسترده این نرم افزار قدیمی و محبوب باعث شده است تا طراحان مداران چاپی به صورت PCB و کسانی که مدارات آنالوگ را طراحی می کنند با استفاده از کتابخوانه داده های این نرم افزار که به صورت پیشفرض بیش از 3000 قطعه را درون خود جای داده است از آن استفاده نمایند. ویژگی نمایش مدارات الکترونیکی به صورت مجازی و از زوایای مختلف به صورت سه بعدی باعث شده است تا کسانی که از نرم افزار اورکد استفاده می کنند بتوانند قبل از اقدام کردن به چاپ مدارات، آنها را به صورت مجازی و از زوایای مختلف مشاهده کرده و در صورت وجود داشتن هرگونه ایراد آنها را برطرف سازند.

ویژگی های طراحی مجازی و شبیه سازی با استفاده از متد pspice simulaction و Orcad signal explorer موجود در این نرم افزار باعث شده است تا کاربران در صورت طراحی یک مدار جدید، بتوانند آن ها را بر روی کتابخوانه آنلاین این نرم افزار منتشر کنند تا سایر کاربران نیز بتوانند با استفاده از اینترنت و بخش کتابخوانه های این نرم افزار از مدارات طراحی شده به دست سایر طراحان استفاده نمایند. هم اکنون می توانید آخرین نسخه نرم افزار Cadence Allegro and OrCAD را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود ANSYS 2020 R1 nCode DesignLife x64 – محاسبه استهلاک و عمر محصول

دانلود ANSYS 2020 R1 nCode DesignLife x64 - محاسبه استهلاک و عمر محصول

 

دانلود ANSYS nCode DesignLife

| نرم افزار ویرایش حرفه‌ای تصاویر |

 

ANSYS 2020 R1 nCode DesignLife x64 نام یک نرم افزار جدید و قدرتمند به عنوان افزونه‌ای مجزا برای انسیس است که با استفاده از آن می‌توانید میزان عمر تحت فشار بودن یک محصول را تعیین کرده و بدین ترتیب مدت زمان آن را به طور تقریبی پیش‌بینی کند. این نرم افزار از خروجی آنالیز عناصر محدود در انسیس و یا دیگر ابزارهای مشابه آن استفاده می‌کند تا با محاسبه میزان فشارها، استهلاک محصول را محاسبه کرده و در نهایت طول عمر مفید آن را به طور تقریبی به شما نمایش دهد.

امروزه با بهره‌گیری از مزایای نرم افزارهای رایانه‌ای، تاحد بسیاری می‌توان نتایج عملکرد یک طرح و یا محصول را مورد بررسی دقیق قرار داد. با بهره‌گیری از مزایای اینگونه ابزارها، واگذار کردن نتیجه پروژه‌ها به شانس و یا آزمون و خطا به کلی حذف می‌شود و با یک شبیه‌سازی ساده می‌توان نتیجه احتمالی را پیش‌بینی کرد. ابزار فعلی می‌تواند خستگی و یا میزان تنش و فشار در محصولات شما را اندازه‌گیری کرده و با یک ارزیابی دقیق، گزارشاتی قابل اطمینان به شما ارائه دهد. هم اکنون می توانید نرم افزار ANSYS 2020 R1 nCode DesignLife x64 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود ResumeMaker Professional Deluxe 20.1.1.166 – نرم افزار ساخت و تهیه رزومه های حرفه ای

دانلود ResumeMaker Professional Deluxe 19.0.0.1008 - تهیه رزومه های حرفه ای

 

دانلود ResumeMaker

| نرم افزار ساخت و تهیه رزومه های حرفه ای |

 

ResumeMaker Professional Deluxe 20.1.1.166 نام یک نرم افزار جدید و بسیار قدرتمند، در زمینه ساخت رزومه‌های فردی گویا و زیبا است. همانطور که می‌دانید، رزومه یا معرفی‌نامه متنی است که حاوی اطلاعات و مشخصات شماست و باید پیش از انجام مصاحبه‌های شغلی، در اختیار کارفرما قرار گیرد. به کمک رزومه یا معرفی‌نامه، کارفرمایان شناختی اولیه از مشخصات، مهارت‌ها و توانایی‌‌های شما پیدا می‌کنند. رزومه باید به گونه‌ای طراحی شود که خواننده آن یک تصویر ذهنی کلی از شما و توانایی‌هایتان حاصل کند و در صورت نیاز، برای انجام مصاحبه شغلی با شما تماس گیرد.

از آنجا که امروزه رقابت‌ برای کسب یک شغل یا سِمَت بسیار بالاست؛ تهیه یک رزومه ایده‌آل و مناسب می‌تواند نقش بسیار پررنگی را در موفقیت شما در مصاحبه شغلی‌تان ایفا کند. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برایتان آماده کرده‌ایم، قادر است رزومه‌هایی حرفه‌ای را با بهترین امکانات برایتان آماده سازد. این نرم افزار، فرآیندی قدم به قدم را برای آماده‌سازی رزومه به شما پیشنهاد می‌کند و شما به سادگی می‌توانید در عرض چند دقیقه، معرفی‌نامه زیبا و گویای خود را تهیه کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار ResumeMaker Professional را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود Ultra AutoCAD Tool 4.2.0 – کار با داده های مربوط به فایل های اتوکد

دانلود Ultra AutoCAD Tool 4.2.0 - کار با داده های مربوط به فایل های اتوکد

 

دانلود Ultra AutoCAD Tool

| کار با داده های مربوط به فایل های اتوکد |

 

Ultra AutoCAD Tool 4.2.0 نام یک نرم افزار کاربردی و جدید در زمینه کار با داده‌های مربوط به فایل‌های اتوکد و طراحی‌هایی است که به کمک این نرم افزار صورت می‌گیرد. کاربران با استفاده از این برنامه می‌توانند عملیات مختلفی را بر روی فایل‌های اتوکد خود به اجرا درآورند که از جمله آن‌ها می‌توان به توانایی ایجاد فایل‌های سی‌اس‌وی (CSV) از داده‌های مربوط به ترسیمات اشاره کرد. اگر شما نیز به طور مداوم با نرم افزار اتوکد و ابزارهای نقشه‌کشی کار می‌کنید، ما برایتان نرم افزاری را سراغ داریم که امکان کارکرد آسان‌تر با فایل‌های مرتبط با برنامه اتوکد را فراهم می‌کند تا بتوانید با اسودگی بیشتری با این داده‌ها سر و کار داشته باشید.

نصب و راه‌اندازی این نرم افزار بسیار سریع و آسان صورت می‌پذیرد. محیط کاربری آن نیز به گونه‌ای طراحی شده که تمامی کاربران بتوانند با صرف کمی وقت، نهایت استفاده را از آن ببرند. همانطور که از نام این برنامه پیداست، شما با ابزاری سر و کار دارید که نحوه کار با فایل‌های کد را به شکل آسان‌تری فراهم می‌آورد. تنها کافی‌ست که منوی مورد نظر خود را از درون برنامه انتخاب کرده اطلاعات مورد نظر خود برای استخراج و یا زمینه‌های دلخواه را تعیین کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار Ultra AutoCAD Tool را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود MSC Patran 2018 – دستیار مهندسی با مکانیک سه بعدی

Patran_1140x270

 

دانلود MSC Patran 2018

| دستیار مهندسی با مکانیک سه بعدی |

 

MSC Patran 2018 یک دستیار مهندسی با مکانیک سه بعدی می باشد که مخصوص تجزیه و تحلیل عناصر محدود در گروه مهندسی و تحلیل و توابع ارزیابی می تواند نتایج مهم و قدرتمندی را به مهندسان در رشته های مختلف ارائه دهد. این نرم افزار که محصولی از شرکت MSC Software بوده به منظور ساخت و ارائه مدل های مختلفی نظیر مدل های جامد، مش، چند ضلعی های مختلف برای سایر نرم افزار های این شرکت نظیر MSC Nastran ،Marc ،Abaqus ،LS-DYNA ،ANSYS و Pam-Crash ساخته شده است. استفاده از این نرم افزار در شرکت های بزرگ خودرو سازی باعث شده تا هزینه های تولید و آزمایش ساخت محصولات مختلف به مقدار چشم گیری کاهش پیدا کرده و بهره وری بخش های طراحی کارخانه جات افزایش یابد.

محیط این نرم افزار کاملا گرافیکی بوده و کاربر می تواند به راحتی در حین انجام آزمایشات، آنالیز ها و تست های مختلف با آن ارتباط برقرار کند. این نرم افزار قادر است تا به صورت مستقیم با فایل های CAD سر و کار داشته و بدون نیاز به تغییرات هندسی در بخش های مختلف، پروژه ها و محتوای درونی فرمت های CAD را به بانک اطلاعاتی خود تبدیل و وارد نماید. به واسطه این نرم افزار می توان مدل هایی با گرافیک بسیار بالا خلق کرد که دست طراحان را در زمینه طراحی باز گذاشته تا بتوانند از مدل های خود در کلیه صنعت های حال حاضر در بازار استفاده نمایند. هم اکنون می توانید آخرین نسخه نرم افزار MSC Patran 2018 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود MSC Nastran 2018 – تحلیل المان های محدود

دانلود MSC Nastran 2018 - تحلیل المان های محدود

 

دانلود MSC Nastran 2018

| تحلیل المان های محدود |

 

MSC Nastran 2018 یک برنامه از مجموعه نرم افزاری شرکت MSC Software می باشد که در دسته نرم افزار های مهندسی به کمک رایانه قرار گرفته و قادر است تا به واسطه روش اجزا محدود که شامل حل تقریبی معادلات دیفرانسیل جزئی و معادلات انتگرالی می شود این معادلات را ساده کرده تا کاربر به واسطه نرم افزار بتواند به راحتی مدل های به کار رفته در آن را استفاده کند. نرم افزار نسترن با زبان برنامه نویسی فرترن نوشته شده است که جزو زبان های مفسری بوده و در دسته زبان های برنامه نویسی مهندسی قرار می گیرد. مدل های به کار رفته در این نرم‌ افزار مجموعه‌ ای از برنامه‌ های مختلف را شامل می‌ شود که از تعدادی از آن ها می توان به بخش های مختلفی همچون پردازش هندسه، اسمبل کردن ماتریس‌ ها، اعمال شرایط مرزی، حل ماتریس ها، محاسبه مقادیر خروجی و غیره اشاره کرد.

از آنجایی که این برنامه ابتدا توسط شرکت ناسا ساخته شده است و از اول حروف NASA Structure Analysis گرفته شده است به آن Nastran می گویند. در این نرم افزار می توان به راحتی تحلیل های داینامیکی را شبیه سازی کرد و علاه بر تحلیل های مکانیکی، اقدام به آنالیز داینامیکی نیز کرد و این آنالیز شامل انواع مکانیزم ها همچون مدهای ارتعاشی و پاسخ فرکانسی سیستم، کمانش ستون ها، تحلیل انتقال حرارت پایدار خطی و غیر خطی و … می شود. هم اکنون می توانید آخرین نسخه نرم افزار MSC Nastran 2018 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود MSC Adams 2018 – تحلیل دینامیکی سیستم ها

دانلود MSC Adams 2018 - تحلیل دینامیکی سیستم ها

 

دانلود MSC Adams 2018

| تحلیل دینامیکی سیستم ها |

 

MSC Adams 2018 که مخفف کلمات Automated Dynamic Analysis of Mechanical Systems می باشد یک نرم افزار بسیار قدرتمند و شاید بتوان گفت قدرتمند ترین نرم افزار موجود در بازار در زمینه دینامیک سیستم های چند جسمی می باشد و در دسته مهندسی به کمک رایانه قرار می گیرد. مهندسان به وسیله این نرم افزار قادر خواهند بود تا قبل از ساخت یک قطعه فلزی اقدام به تولید، تست، آزمایش و آنالیز و بررسی و بهینه سازی آن در داخل این نرم افزار نمایند. از این نرم افزار برای ساخت قطعات مکانیکی خودروهای بنزینی، دیزلی و برقی استفاده می شود. همچنین این نرم افزار در زمینه قطعات مکانیکی در رشته هوا فضا نیز کاربرد داشته و به مهندسان این رشته کمک می کند تا اقدام به شبیه سازی دقیق سیستم حرکتی/مکانیکی، سنجش نیروهای وارد شده به قطعات و … را اندازه گیری کنند و سپس اقدام به ساخت قطعه فیزیکی نمایند تا مشکلی در این زمینه پیش نیاید.

از آنجایی که این نرم افزار توسط شرکت MSC Software ساخته شده است و این شرکت نرم افزار های مهندسی دیگری نیز در این زمینه ساخته است، کاربران قادر خواهند بود تا نتیجه آزمایشات خود را طریق رایانه بر روی نرم افزار های دیگر این شرکت نظیر برنامه های Pro/E ،Catia ،Ansys و … تست کنند و توسط نرم افزار Adams با برنامه های مشابه نیز ارتباط برقرار نمایند. هم اکنون می توانید آخرین نسخه نرم افزار MSC Adams 2018 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود MSC Dytran 2018 – تحلیل مدل های پیچیده غیر خطی

دانلود MSC Dytran 2018 - تحلیل مدل های پیچیده غیر خطی

 

دانلود MSC Dytran 2018

| تحلیل مدلهای پیچیده غیر خطی |

 

MSC Dytran 2018 یک نرم افزار از بسته های نرم افزاری شرکت MSC Software می باشد که وظیفه تحلیل مدلهای پیچیده غیر خطی در محاسبات را بر عهده دارد که در آنها (معادلات) تغییر شکل های بزرگ اتفاق می افتد. این نرم افزار امکان تحلیل مدل هایی را که دارای درجات غیرخطی بالایی هستند نیز دارد. از آنجایی که این نرم افزار در صنعت خودرو سازی یک محصول شناخته شده می باشد، شرکت های بزرگ خودرو سازی برای طراحی کیسه هوا، ایمنی سرنشینان، طراحی صندلی، تست تصادف و … را شبیه سازی و بررسی می کنند. این تست ها شامل برخورد و تصادف و واکنش های صندلی و کمربند راننده و سایر سر نشینان خودرو نسبت به برخورد های فیزیکی می باشد و سپس می توان اقدام به ساخت وسیله نقلیه کرد.

همچنین در حوزه های دیگر نیز از این نرم افزار جهت تست برخورد با موانع و مقاومت بدنه وسایل نقلیه دریایی نیز استفاده می شود تا بتوان قبل از ساخت بدنه فیزیکی این وسایل از تحمل برخورد قطعات با موانع در دنیای واقعی اطمینان حاصل کرد. استفاده از این نرم افزار باعث می شود تا از هزینه های اضافی ساخت وسایل نقلیه مورد نیاز جلوگیری کرد و در وقت نیز صرفه جویی کرد. این نرم افزار توسط جمعی از نخبگان دانشگاه میشیگان آمریکا ساخته شده است و از سال ها پیش تا به امروز از آن در صنعت های مختلف استفاده می شود. هم اکنون می توانید آخرین نسخه نرم افزار MSC Dytran 2018 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود Geo Studio 2018 9.0.3.15488 – نرم افزار مدل سازی ژئوتکنیک

دانلود Geo Studio 2018 9.0.3.15488 - مدل سازی ژئوتکنیک

 

دانلود Geo Studio

| مدل سازی ژئوتکنیک |

 

Geo Studio 2018 9.0.3.15488 جدیدترین نسخه از نرم افزار مدل سازی ژئو تکنیک می باشد که جهت انجام محاسبات و آنالیز های موشکافانه اطلاعات تکنیکی مربوط به زمین می باشد. مکانیک خاک، مکانیک سنگ، منابع آب، لرزه‌ خیزی و زمین‌ شناسی مهندسی و زیست‌ محیطی از نمونه هایی می باشد که مهندسان عمران می توانند به وسیله این نرم افزار اقدام به انجام محاسبات مختلف بر روی آنها نمایند. در ادامه در این نرم افزار امکان محاسبه و ساخت مدل های مختلف حالت های زمین شامل پایداری شیب ها، نشست آب های زیر زمینی، انتقال املاح، جریان هوا و … را نیز دارد. در بخش آنالیز کاربران می توانند اقدام به آنالیز دقیق مشکلات تعاملی آب های زیر زمینی و هوای موجود در سنگ ها و خاک ها و همچنین آنالیز جریان محیط در سراسر سطح زمین را انجام دهند.

بخش تحلیل ها در این نرم افزار در پنج قسمت خلاصه می شود که این پنج قسمت شامل این موارد است: تحلیل های دینامیکی، تحلیل دینامیکی خاکریز ها و سد های خاکی، تحلیل تراوش تابع زمان سد ها، تحلیل تنش تغییر مکان سد های خاکی و تحلیل تنش. هم اکنون می توانید آخرین نسخه نرم افزار Geo Studio 2018 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود Bentley STAAD Pro CONNECT Edition 21.00.02.30 – طراحی سه بعدی سازه ها

دانلود Bentley STAAD Pro CONNECT Edition 21.00.02.30 - طراحی سه بعدی سازه ها

 

دانلود Bentley STAAD Pro CONNECT Edition

| طراحی سه بعدی سازه ها |

 

Bentley STAAD Pro یک نرم افزار مهندسی مخصوص دانشجویان رشته مهندسی عمران می باشد که به آنها در ساخت و اندازه گیری دقیق سازه های مختلف همانند ساختمان‌های مسکونی، آسمان خراش‌ها، مخازن ذخیره، تونل‌ها و … کمک می کند. یکی از ویژگی های مهم این نرم افزار آنالیز کردن سازه های مختلف کاربران است که این آنالیز شامل مواردی همچون آنالیز استاتیکی، دینامیکی، P-Delta و آنالیز غیرخطی می شود. در بخش ویرایش و آنالیز سازه ها کاربران می توانند به آئین نامه ساختمانی کشورهای مختلفی همچون ایالات متحده، انگلیس، کانادا، استرالیا، فرانسه، آلمان، اسپانیا، نروژ، فنلاند و در جدیدترین نسخه کشور هند و بیش از 30 کشور دیگر نیز دسترسی داشته باشند. این در حالیست که در هر بروز رسانی جدید این نرم افزار، آئین نامه ساختمانی یک کشور دیگر به این برنامه اضافه می شود که متاسفانه در حال حاضر شامل کشور عزیزمان ایران نمی شود.

رابط کاربری این نرم افزار پیشرفته می باشد اما در عین حال کاربران تازه کار نیز می توانند به سادگی با این برنامه کار کرده و مدل ها و محیط های پیچیده را نیز به سرعت درون نرم افزار رسم کرده و آن ها را با فرمت های مختلف منتشر کنند. همچنین قابلیت گزارش گیری از نتایج بدست آمده پس از ساخت هر سازه از دیگر ویژگی های مهم این نرم افزار محسوب می شود.  هم اکنون می توانید آخرین نسخه نرم افزار Bentley STAAD Pro CONNECT Edition را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود FLAC3D 5.0 – نرم افزار مدل سازی سنگ و خاک

دانلود FLAC3D 5.0 - مدل سازی سنگ و خاک

دانلود FLAC3D

| مدل سازی سنگ و خاک |

 

FLAC3D 5.0 یا نرم افزار تجزیه و تحلیل سریع لاگرانژ سه بعدی یک نرم افزار مدل سازی عددی برای تجزیه و تحلیل ژئوتکنیک های خاک، سنگ، آب های زیرزمینی، سازه ها و سطح زمین می باشد. تجزیه و تحلیل های این نرم افزار شامل طراحی مهندسی، عامل پیش بینی ایمنی، تحقیق و آزمایش و تحلیل شکست در پروژه ها می باشد. با اینکه این نرم افزار ویژه دانشجویان و مهندسان عمران و معدن ساخته شده است اما قابلیت بیشماری نیز برای حل مسائل مکانیک دارد. ساختارهای متعددی در این برنامه وجود دارند که مدل‌سازی موادی را که رفتارشان به شدت غیر خطی می‌باشند را ممکن می‌سازند. نرم افزار FLAC3D همچنین می تواند اختلالاتی مانند گسل ها، مفاصل و نقاط مهندسی را در کنار سازه های مختلف شبیه سازی کند.

از کاربرد های دیگر این نرم افزار می توان به تحلیل پایداری شیب در معادن خصوصا معادن روباز، بررسی نشست حاصل از حفر تونل‌های کم عمق در مناطق شهری و روستایی و … نام برد. در پکیج این نرم افزار همچنین بسته ای با نام Slope وجود دارد که به وسیله آن می توان پایداری سطح شیب ها را محک زد و خصوصات مختلف مکانیکی آن ها را مدل سازی کرد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه نرم افزار FLAC3D را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود AutoDWG DWGSee Pro 2018 4.75 – مشاهده فایل های اتوکد

دانلود AutoDWG DWGSee Pro 2018 4.75 - مشاهده فایل های اتوکد

 

دانلود AutoDWG DWGSee Pro

| مشاهده فایل های اتوکد |

 

AutoDWG DWGSee Pro 2018 4.75 یک نرم افزار فراگیر جهت مشاهده، اندازه گیری و چاپ فایل های DWG / DXF و DWF می باشد. فرمت های ذکر شده همگی مخصوص نرم افزار اتوکد بوده و این نرم افزار توانایی استفاده از این فرمت ها را از نسخه R2.5 تا 2018 داراست. نسخه Pro این برنامه قادر است تا فرمت DWG را به فرمت های رایج تصویری مانند jpg, tiff و gif تبدیل کرده و همچنین این فرمت را به پسوند PDF نیز تبدیل کند. این نسخه همچنین از قابلیت نشانه گذاری در فایل های PDF پشتیبانی کرده و می توانید به واسطه این قابلیت قسمت های نشانه گذاری شده در فایل های PDF خود را به صورت اختصاصی چاپ نمایید.

ویژگی های این برنامه به همین قسمت خلاصه نمی شود، قابلیت نشانه گذاری در این نرم افزار می تواند در محیط ها و اندازه های مختلفی مثل یک مربع، دایره و … باشد. همچنین در بخش اندازه گیری معیار های مختلفی همچون طول و عرض و مساحت و محیط دخیل هستند که می توانند دقت کار شما را افزایش دهند.در بخش چاپ شما با گزینه های متعددی همچون پیش نمایش چاپ، چاپ دسته ای، چاپ یک صفحه خاص و انتخاب ناحیه چاپ به وسیله ابزار مداد را در اختیار خواهید داشت. هم اکنون می توانید آخرین نسخه نرم افزار AutoDWG DWGSee Pro را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود Siemens Solid Edge 2019 x64 – طراحی و مدل سازی 3 بعدی با زیمنس سالید اج

دانلود Siemens Solid Edge 2019 x64 - طراحی و مدل سازی 3 بعدی با زیمنس سالید اج

 

دانلود Siemens Solid Edge 2019

| طراحی و مدل سازی 3 بعدی با زیمنس سالید اج |

 

Siemens Solid Edge 2019 x64 نام یک نرم افزار شناخته شده و قدرتمند، در زمینه طراحی سه بعدی انواع قطعات صنعتی و مدل‌سازی آن‌هاست. همانطور که می‌دانید، این دسته از نرم افزارها که با هدف سهولت و افزایش دقت در زمینه طراحی و مدل‌سازی قطعات مورد استفاده قرار می‌گیرند را برنامه‌های «طراحی به کمک کامپیوتر» یا اصطلاحا (CAD) می‌نامند. سابقه انتشار رسمی این نرم افزار، به بیش از 2 دهه می‌رسد و همین روند بروزرسانی متداوم و منظم، خیال کاربران این سیستم را از ارائه جدیدترین امکانات مورد انتظار در زمینه طراحی سه بعدی، راحت کرده است. در زمانی که هنوز سیستم‌های کامپیوتری، پای به عرصه طراحی قطعات حوزه صنعت نگذاشته بودند، بسیاری از مدل‌سازی و طرح‌بندی‌ها با استفاده از راهکارهای دستی انجام می‌گرفت. این روش با وجود اینکه مدت زمانی طولانی مورد استفاده بود، ولی معایب بسیاری را در نتیجه نهایی به وجود می‌آورد که از جمله آن‌ها می‌توان به دقت پایین، زمان‌بر بودن فرآیند طراحی و ساخت، عدم دارا بودن کیفیت مناسب و یکسان برای تمامی قطعات و … اشاره کرد.

حضور چشم‌گیر نرم افزارهای پرکاربرد در این زمینه، سبب شد که مهندسین بتوانند با صرف مدت زمانی بسیار کوتاه‌تر، بتوانند قطعات دلخواه خود را در محیطی 3 بعدی و به کمک دستگاه‌های کامپیوتری طراحی کنند. این روش، نه تنها در صرف زمان و هزینه‌ها صرفه‌جویی می‌کنند، بلکه بهره‌وری و کیفیت محصولات تولیدی را نیز به شکل چشم‌گیری بهبود می‌بخشد. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما بازدیدکنندگان محترم آماده‌ کرده‌ایم، ابزاری قدرتمند جهت طراحی 3 بعدی انواع قطعات صنعتی و مخصوص مهندسین ساخت و تولید است. از جمله رقبای سرسخت این محصول نرم افزار زیمنس، می‌توان به برنامه‌هایی همچون SolidWorks، Autodesk Invertor و … اشاره کرد. هم اکنون می توانید نرم افزار Siemens Solid Edge را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود PTC Creo Illustrate 5.0 F000 – تولید راهنمای کاربری محصولات صنعتی

دانلود PTC Creo Illustrate 5.0 F000 - تولید راهنمای کاربری محصولات صنعتی

 

دانلود PTC Creo Illustrate

| تولید راهنمای کاربری محصولات صنعتی |

 

PTC Creo Illustrate 5.0 F000 نام نرم افزاری قدرتمند و کاربردی در زمینه مستندسازی و تولید راهنمای کاربری از نحوه کار با یک محصول تجاری و یا صنعتی برای کاربران عادی و یا تعمیرکاران است. همانطور که می‌دانید، یکی از مهم‌ترین راهکارهای حفظ مشتریان و جلب رضایت آنان پس از تهیه محصول، این است که پشتیبانی مناسبی از آن صورت پذیرد. ارائه یک راهنمای کاربری جامع و دقیق از کلیه جنبه‌های مختلف محصولات، نقش مهمی در جلب رضایت مشتری دارد. به عنوان مثال، تعمیرکارانی که محصول تولیدی شما را تهیه کرده‌اند، با استفاده از راهنمای فنی که همراه با آن عرضه کرده‌اید، می‌ـوانند درک صحیحی از اجزای داخلی آن پیدا کرده و در زمان مواجهه با اشکالات، سریعا نسبت به تشخیص ایراد اصلی اقدام نمایند.

نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم، ابزاری کاربردی در زمینه راهنمای محصولات است که با برخورداری از امکانات تصویرسازی 3 بعدی، شما را قادر می‌سازد تا مستندسازی محصولات خود را به بهترین شکل ممکن برای مخاطبین آماده سازید. علاوه بر این، نرم افزار مذکور شما را قادر خواهد ساخت تا مدل‌های 3 بعدی دیگر برنامه‌ها را نیز به مستندسازی خود فراخوانی کرده و با چاپ آنان، بهترین راهنمای ممکن را برای مشتریان خود آماده نمایید. هم اکنون می توانید نرم افزار PTC Creo Illustrate را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود Mechanical Simulation CarSim 2017.1 – نرم افزار تحلیل و شبیه سازی خودروهای سواری

دانلود Mechanical Simulation CarSim 2017.1 - نرم افزار تحلیل و شبیه سازی خودروهای سواری

 

دانلود Mechanical Simulation CarSim

| نرم افزار تحلیل و شبیه سازی خودروهای سواری |

 

Mechanical Simulation CarSim 2017.1 نام یک نرم افزار مهندسی جدید در زمینه آنالیز و تحلیل داینامیکی خودروهای سواری است. بخش مهمی از پیشرفت‌های علمی بشر در زمینه‌های مختلف را باید مدیون نرم افزارها و پیشرفت سیستم‌های کامپیوتری باشیم. طراحی و تولید خودروهای سواری نیز از این نظر بی‌نصیب نبوده و بسیاری از پیشرفت‌هایی را که امروزه در صنعت خودروسازی شاهد هستیم، حاصل ده‌ها سال تحقیق و توسعه در رابطه با فناوری‌های جدید و طراحی به کمک کامپیوتر بوده است. چه اتفاقی می‌افتاد اگر که قرار بود شرکت‌های پیشرو در زمینه خودروسازی، اتومبیل‌های مدنظر خود را بدون شبیه‌سازی کامپیوتری به بازار عرضه کنند؟ یا اگر قرار بود که اتومبیل‌ها، برای آزمایش مستقیما در مرحله عمل به سناریوهایی همچون تصادف، سقوط و … وارد می‌شدند، چه هزینه هنگفتی را به تولیدکنندگان تحمیل می‌کرد؟

نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما بازدیدکنندگان عزیز در نظر گرفته‌ایم، یک ابزار قدرتمند در زمینه آنالیز و تحلیل داینامیکی خودروهای سواری است. این نرم افزار با سابقه‌ای 20 ساله در زمینه آنالیز و تحلیل کلیه جنبه‌های وسایل نقلیه سبک وزن، مهندسین و طراحان خودروهای سواری را قادر می‌سازد تا حرکات خودرو، وضعیت سرنشینان در سناریویهای مختلف، محاسبه نیروهای وارده بر خودرو و ... را دقت بسیاری مورد محاسبه و شبیه‌سازی قرار دهند. هم اکنون می توانید نرم افزار Mechanical Simulation CarSim را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود ChemPlot 1.1.6.3 x86/x64 – نرم افزار ترسیم ساختار مولکول های شیمیایی

دانلود ChemPlot 1.1.6.2 x86/x64 - نرم افزار ترسیم ساختار مولکول های شیمیایی

 

دانلود ChemPlot

| نرم افزار ترسیم ساختار مولکول های شیمیایی |

 

ChemPlot 1.1.6.3 x86/x64 نام یک نرم افزار تخصصی و حرفه ای، به منظور ترسیم ساختار مولکول های شیمیایی است. امروزه نرم افزارهای مختلفی مخصوص انواع رشته های مهندسی در دنیای کامپیوتر عرضه شده است، اگر شما از مهندسی کامپیوتر، معماری، مکانیک، برق، عمران یا … باشید، نرم افزارهای مخصوصی برای ترسیم طرح ها و نقشه های مرتبط با رشته تحصیلی تان وجود دارد، اگر شما نیز از مهندسین شیمی و یا رشته های مرتبط با آن هستید، نرم افزار ChemPlot با فراهم سازی ابزارهایی مخصوص، به شما این امکان را می دهد که انواع ساختارهای شیمیایی را به آسانی ترسیم کنید.

این اپلیکیشن، با رابط کاربری ساده و فراهم سازی ابزارهایی بسیار آسان، شما را قادر می سازد به آسانی ساختارهای مختلف مولوکولی را ترسیم کید. این نرم افزار از ویندوز 95 به بالا، بر روی سیستم های کامپیوتری کار می کند و برای اجرای آن نیاز به سیستمی به روز هم حتی ندارید ! علم چیزی است که همواره ما را به سمت پیشرفت های بزرگ سوق می دهد، اگر شما نیز از دانشجویان و علاقمندان به علم شیمی هستید، به کمک ChemPlot به آسانی می توانید انواع ساختارهای گرافیکی را برای مولوکول های شیمیایی ترسیم کنید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار ChemPlot را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود DIgSILENT PowerFactory 15.1.7 – نرم افزار دیگسایلنت بررسی سیستم های قدرت

دانلود DIgSILENT PowerFactory نرم افزار دیگسایلنت بررسی سیستم های قدرت

 

دانلود DIgSILENT PowerFactory

| نرم افزار دیگسایلنت بررسی سیستم های قدرت |

 

DIgSILENT PowerFactory 15.1.7 دیگسایلنت نام نرم افزاری شناخته شده، مخصوص مهندسین رشته تحصیلی برق صنعتی است. سیستم های قدرت در مبحث برق، به سیستم هایی اطلاق می گردد که انرژی الکتریکی را از منبع اولیه، برای مصارف تجاری، مسکونی و صنعتی تبدیل می کنند. عمل انتقال انرژی الکتریکی توسط خطوط انتقال، زیر انتقال و توزیع انجام می گیرد، طی این فرآیند انرژی الکتریکی از نوع متناوب، با ولتاژ فرکانس ثابت به این مراکز منتقل خواهد شد. از طرف دیگر با توجه به اهداف انتقال در نقااط مختلف سراسر جهان، به دلیل وجود کمپانی هایی با تکنولوژی های مختلف، سیستم های قدرت همواره دستخوش تغییرات قابل توجهی در سازه و توپولوژی هستند.

از این رو، کنترل و مدیریت چنین سیستم های پیچیده ای، نیازمند مطالعات مهندسی بسیار دقیق در این زمینه می باشد. به دلیل وجود پیچیدگی های بسیار در این زمینه، مطالعات آن به سمت شبیه سازی، آنالیز و مدل سازی کامپیوتری حرکت کرد. پکیج های نرم افزاری بسیاری در این زمینه توسعه داده شدند که یکی از موفق ترین آنان برنامه دیگسایلنت پاور فکتوری است. PowerFactory محصولی از کمپانی آلمانی DIgSILENT می باشد که در زمینه مدل سازی، شبیه سازی و آنالیز سیستم های قدرت، کاربرد وسیعی در بین مهندسین و دانشجویان این رشته تحصیلی دارد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار DIgSILENT PowerFactory را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود LibreCAD 2.1.2 + Portable – نرم افزار طراحی CAD دو بعدی

دانلود LibreCAD 2.0.7 - نرم افزار طراحی CAD دو بعدی

 

دانلود LibreCAD

نرم افزار طراحی CAD دو بعدی

 

LibreCAD 2.1.2 + Portable نرم افزار رایگانی جهت طراحی و پیاده سازی مدل های دو بعدی بر روی CAD می باشد. این برنامه شامل ابزارهای قدرتمندی برای استفاده در ویندوز و همچنین مکینتاش می باشد. از ویژگی های خوب این برنامه نیز رایگان بودن و بدون محدودیت بودن آن می باشد. نقشه های ایجاد شده توسط این برنامه قابلیت ویرایش و تغییر توسط دیگر برنامه های طراحی را دارا می باشند. امکان ایجاد فایل های DXF نیز از دیگر ویژگی های بارنامه می باشد.

سازگار بودن این برنامه با نسخه های مختلف ویندوز و مکینتاش این امکان را به شما می دهد تا بدون هیچگونه نیازی به ابزارهای پیچیده طراحی مدل های خود را پیاده سازی کرده و از آنها استفاده کنید. برنامه به 20 زبان زنده دنیا فعال بوده و با ارائه رابط کاربری آسان و بصری استفاده را برای همگان مقدور کرده است. هم اکنون می توانید نرم افزار LibreCAD را به طور مستقیم از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود Calorie Calculator 1.0 x86/x64 – نرم افزار مدیریت و کنترل کالری

دانلود Calorie Calculator 1.0 - نرم افزار مدیریت و کنترل کالری

 

دانلود Calorie Calculator

| نرم افزار مدیریت و کنترل کالری |

 

Calorie Calculator 1.0 x86/x64 نرم افزاری به منظور کنترل سوخت و ساز بدن و همچنین مانیتورینگ کالری دریافتی و مصرفی در طول روز است. توسط این نرم افزار شما می توانید بفهمید در طول یک روز چه میزان کالری برای دریافت نیاز دارید و یا اینکه غذاهایی که می خورید ، مناسب برنامه و رژیم غذایی شما هستند یا خیر. در واقع این نرم افزار به شما این قابلیت را می دهد که به طور دقیق میزان کالری دریافتی و مصرفی روزانه تان را مشاهده کنید. بدین ترتیب برای کاهش و یا افزایش وزن ، می توانید این مقادیر را به درستی تنظیم کنید.

تمامی آیتم ها در محیط این نرم افزار همراه با مقادیر کالری ، پروتئین ، چربی و کربوهیدرات در جداولی مخصوص نمایش داده شده و شما می توانید کل مقدار مناسب برای مصرف از آنان در طول یک روز را مشاهده نمایید. این نرم افزار دارای یک قسمت جستجوی پیشرفته است که به شما این امکان را می دهد که سریعاً به محصول غذایی که قصد دارید در روز بعد مصرف کنید دسترسی پیدا کنید. اگر به دنبال رسیدن به وزنی متعادل و ایده آل همچون وضعیت فعلی تان هستید ، این نرم افزار قادر است بهترین برنامه غذایی مناسب برای کنترل وضعیت کالری دریافتی و یا مصرفی را به نمایش بگذارد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Calorie Calculator را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود Hallo Northern Sky 3.2.2g + Portable – نرم افزار تخصصی نجوم

دانلود Hallo Northern Sky 3.2.2g + Portable - نرم افزار تخصصی نجوم

 

دانلود Hallo Northern Sky

| نرم افزار تخصصی نجوم |

 

Hallo Northern Sky 3.2.2g + Portable نام نرم افزاری جدید و حرفه ای ، مخصوص علاقمندان به علم نجوم و هوا و فضا است. توسط این نرم افزار حرفه ای می توانید در آسمان شب کاوش کرده و اطلاعات خود را از جهان هستی تا حد قابل ملاحظه ای افزایش دهید. به یک موقعیت خاص در آسمان تمرکز کنید ، بر اساس داده های استاندارد در آسمان جستجو کنید به تلسکوپ های ASCOM متصل شوید و داده های خود را از طریق فایل های FITS وارد آن کنید. Hallo Northern Sky یک نرم افزار تخصصی مخصوص سیستم عامل ویندوز از ترکیب داده های ستاره ای SAO, PPM, Tycho-2 است. شبیه سازی دقیق آسمان شب در این نرم افزار به گونه ای است که همواره اطلاعات جدید آن مطابق با دستاوردهای روز دنیای نجوم به روز رسانی شده و شما را نیز از رویداد های اخیر در اعماق آسمان مطلع می سازد.

رابط کاربری این نرم افزار مجموعه ای بزرگ از انواع پارامترهای مخصوص را در خود جای داده است که هریک عملکردی منحصر به فرد را به نمایش می گذارند. شما می توانید با استفاده از حرکات ماوس خود و انجام عمل زوم نزدیک و دور ، آنالیز بهتری را بر روی نقاط دلخواهتان انجام دهید. از ویژگی های هوشمند تعبیه شده در این نرم افزار می توان به امکان رصد صورت های فلکی ، ستاره ها ، سیارات آنان ، سیارک ها و اقمار اشاره کرد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Hallo Northern Sky را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود WorldWide Telescope 5.5 – تلسکوپ مجازی برای ویندوز

دانلود WorldWide Telescope 5.5 - تلسکوپ مجازی برای ویندوز

 

دانلود WorldWide Telescope

| نرم افزار تلسکوپ مجازی برای ویندوز |

 

WorldWide Telescope 5.5 نام یک سرویس منبع باز و فوق العاده از سوی کمپانی تحقیقاتی مایکروسافت است که یک تلسکوپ مجازی را در محیط ویندوز به شما دوست داران نجوم و دنیای خلقت ارائه می کند. آیا شما هم از دوست داران اکتشافات فضایی و تماشای سیارات مختلف هستید؟ WorldWide Telescope نمایشی نجومی و خارق العاده از کیهان به شما ارائه می دارد ، شما می توانید با ناوبری فوق العاده ی 3 بعدی ، در جهان کاوش کنید و به داده های عظیمی دسترسی داشته باشید. خرید یک تلسکوپ واقعی ، صرف نظر از هزینه های بالا ، نیاز به دانش مخصوص نیز دارد. اگر شما هم دوست دارید تنها در حد علاقه شخصی و کنجکاوی به گوشه و کنار دنیا نگاهی بیندازید ، به شما پیشنهاد می کنیم سرویس رایگان و فوق العاده ی مایکروسافت با نام WorldWide Telescope را از دست ندهید !

این نرم افزار در واقع یک سرویس آنلاین با صدها کاربر مختلف از گوشه و کنار دنیا است که همواره در این نرم افزار کاوش کرده و اطلاعات خو درا در آن با دیگران به اشتراک می گذارند. شما نیز می توانید با کاوش در نقاط مختلف این تلسکوپ آنلاین ، بر روی جزئیات مختلف از دنیا زوم کنید و با کلیک بر روی مقالات علمی مرتبط با آنان ، اطلاعات بیشتری را کسب نمایید. این نرم افزار دارای 6 قسمت مختلف از جمله Sky, Earth, Planets, Panoramas, Solar System, Sandbox است که به کمک آنان می توانید در آسمان ، زمین ، سیارات مختلف و بسیاری دیگر از جنبه های خلقت آسمان ها و زمین کاوش کنید و همچنین به پانوراماهای مختلف و نماهایی زیبا از منظومه زیبای شمسی دسترسی پیدا کنید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار PDF Annotator را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود Maxprog iCash 7.5.6 – نرم افزار مدیریت امور مالی

دانلود Maxprog iCash 7.5.6 - نرم افزار مدیریت امور مالی

 

دانلود Maxprog iCash

| نرم افزار مدیریت امور مالی |

 

Maxprog iCash 7.5.6 نام نرم افزاری جدید به منطور کنترل و مدیریت امور مالی و اموال شخصی شما است. آیا شما هم در سازماندهی درآمدها و هزینه های خود در مشاغل تان با مشکل سازماندهی و مدیریت رو به رو هستید؟ آیا میزان دخل و خرج و پس انداز خود را نمی توانید به خوبی پیگیری کنید؟ این نرم افزار می تواند موجودی ، وضعیت وام ها ، چک ها ، هزینه ها و اعتبارات شما را ردیابی کند و معاملات بانکی شما را در خود نگهداری نماید. این نرم افزار می تواند به طور مجازی ، وضعیت گردش پول های حساب شما را در میان بانک ها به نمایش بگذارد تا در محیطی گرافیکی و بدون نیاز به دانشتن مفاهیم حسابداری ، سازماندهی دقیقی را بر درآمد و وضع مالی تان داشته باشید.

iCash ابزاری حرفه ای و چند منظوره برای کنترل دقیق وضعیت مالی شما است ، به کمک این نرم افزار شما می تواند گردش حساب خود را به دقت زیر نظر بگیرید و کنترلی دقیق تر را بر روی درآمدهای خود داشته باشید. iCash نرم افزاری مناسب برای مدیریت مالی مخصوص کسب و کارهای کوچک ، شرکت ها ، کسب و کارهای شخصی و خانگی است و هر کاربری می تواند به سادگی از مزایاهای آن بهرمند شود. هم اکنون می توانید آخرین نسخه نرم افزار Maxprog iCash را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود DWG FastView 1.0 x86/x64 – نمایش نقشه های اتوکد

دانلود DWG FastView 1.0 x86/x64 - نمایش نقشه های اتوکد

 

دانلود DWG FastView

| نرم افزار نمایش نقشه های اتوکد |

 

DWG FastView 1.0 x86/x64 نام نرم افزاری است که شما را قادر می سازد بدون نیاز به دانشی خاص ، نقشه های اتوکد را اجرا کنید. DWG FastView با فراهم سازی قابلیت هایی ساده جهت کار با نقشه های اتوکد ، ساده ترین روش ها را در کار با نقشه های اتوکد در پیش رویتان قرار می دهد. این نرم افزار با سرعت پاسخ گویی بسیار عالی و مناسب ، شیوه هایی مدرن و جدید را در اجرای انواع نقشه ها در پیش رویتان می گذارد تا بتوانید با سادگی هرچه تمام تر ، نقشه های نرم افزار اتوکد را مشاهده کنید.

توسط DWG FastView می توانید چندین نقشه را به طور همزمان اجرا کرده و مشاهده کنید ؛ تنها با یک کلیک می توانید در میان نقشه ها سوئیچ کنید. DWG FastView با دارا بودن امکانات کنترل نمایش نقشه ها ، از زوم هوشمند بهرمند بوده و به شما امکان زوم کردن بر روی جزئیات هریک از بخش ها را نیز می دهد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار DWG FastView را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود Bluebeam Revu CAD 2015.5 – نرم افزار تبدیل نقشه های اتوکد به PDF

دانلود Bluebeam Revu CAD 2015.5 - نرم افزار تبدیل نقشه های اتوکد به PDF

 

دانلود Bluebeam Revu CAD

| تبدیل نقشه های اتوکد به PDF |

 

Bluebeam Revu CAD 2015.5 یک نرم افزار حرفه ای و کاربردی مناسب برای کاربران نرم افزار اتوکد طراحی شده است. نسخه 2015 نرم افزار Revu CAD ، اکنون کامل ترین قابلیت های تبدیل حرفه ای نقشه های اتوکد به فرمت های PDF را برای کاربران فراهم می کند. فرآیند تبدیل ، ویرایش و یا ساخت فایل های PDF با استفاده از نقشه های اپلیکیشن اتوکد ، به صورت دیجیتالی و با بهره گیری از جدیدترین فناوری های روز انجام می گیرد تا در انتهای این فرآیند ، شاهد یک نقشه حرفه ای با کیفیتی بی نظیر باشید. این نرم افزار دارای پلاگین ها و ابزارهای نشانه گذاری برای فایل های PDF به صورت 2 بعدی و همچنین 3 بعدی است.

این نرم افزار به شما این امکان را می دهد که بتوانید فایل های نقشه های اتوکد ساخته شده توسط ابزارهای AutoCAD, Revit و SolidWorks را به سادگی و تنها با یک کلیک به فرمت های PDF تبدیل کنید و به سادگی آنان را با دیگران به اشتراک بگذارید.با بهره گیری از ابازرهای علامت گذاری ، می توانید محتوای فایل های نهایی نظیر متون ، تصاویر ، نقشه ها و بخش های مختلف را مطابق با سلیقه خودتان سفارشی سازی کنید. علاوه بر این ها Bluebeam Revu CAD به شما این امکان را نیز می دهد که در انتهای کار بتوانید فایل PDF را نیز ویرایش کنید ، اشیا آن را اضافه یا حذف کنید ، اشیا مورد نظرتان را Rotate کرده و یا شماره های صفحه رو مجدداً تنظیم کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Bluebeam Revu CAD را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود Plexim Plecs Standalone 3.6.4 x86/x64 – نرم افزار طراحی مدارهای الکتریکی

دانلود Plexim Plecs Standalone 3.6.4 x86/x64 نرم افزار طراحی مدارهای الکتریکی

 

دانلود Plexim Plecs Standalone

نرم افزار طراحی مدارهای الکتریکی

 

Plexim Plecs Standalone 3.6.4 x86/x64 بسته های قدرتمندی برای شبیه سازی مدارهای الکتریکی می باشد. با این برنامه می توانید مستقل از سیستم عامل به شبیه سازی مدارهار منطقی و الکتریکی بپردازید. مدل سازی های پیچیده و همچنین کنترل آنها در قالب محیط مناسب از ویژگی های این برنامه می باشد. موتور این برنامه بهینه سازی شده است و بسیار سریع تر از برنامه های مشبه اجرا می شود و می تواند برای برخی سیستمها نیز پویایی بیشتری داشته و مقرون به صرفه باشد.

این برنامه در بطن خود دارای سیستم های داده ای نمونه بوده و می توانید از آنها نیز بهره جویید. امکان به اشتراک گذاری با کاربران و همکاری در صادرات نیز از دیگر ویژگی های این برنامه می باشد. هم اکنون می توانید نرم افزار Plexim Plecs Standalone 3.6.4 را به طور مستقیم از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود Truncad 3DGenerator v10.0.31 – نرم افزار طراحی دکوراسیون خانگی

دانلود Truncad 3DGenerator v10.0.31 نرم افزار طراحی دکوراسیون خانگی

 

دانلود Truncad 3DGenerator

نرم افزار طراحی دکوراسیون خانگی

 

Truncad 3DGenerator v10.0.31 نرم افزار جامعی می باشد که به شما این امکان را می دهد تا به طراحی دکوراسیون خانگی و همچنین معماری داخلی بپردازید. با این برنامه هر امکاناتی را که برای این منظور احتیاج دارید را می توانید در اختیار داشته باشید. این برنامه امکاناتی را در اختیار شما قرار میدهد که می توانید به طراحی سه بعدی پرداخته و مدل های خود را بدون نیاز به پیچیدگی خاصی طراحی کنید. طراحی مبلمان خانگی, کابینت های اداری و طراحی اداری نیز از دیگر ویژگی های برنامه می باشد.

با این برنامه می توانید مدل های پیش ساخته و اولیه خود را به مشتریانتان نشان دهید و بر اساس سلیقه مشتری کارتان را شروع کنید. می توانید از مدل های خود پرینت گرفته و در اختیار مشتریان خود قرار دهید. محیط ساده این برنامه امکان طراحی را برای مبدتیان نیز فراهم کرده است و شما علاوه بر طرح های حرفه ای می توانید مدل های ساده تری را نیز طراحی کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار Truncad 3DGenerator را به طور مستقیم از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود Mastercam X8 v17.0.17368.10 for SolidWorks 2010 – 2015 x64 – نرم افزار طراحی قطعات صنعتی

دانلود Mastercam X8 v17.0.17368.10 for SolidWorks 2010 - 2015 x64 - نرم افزار طراحی قطعات صنعتی

 

دانلود Mastercam X8

نرم افزار طراحی قطعات صنعتی

 

Mastercam X8 v17.0.17368.10 for SolidWorks 2010-2015 x64 نرم افزار قدرتمندی مبتنی بر علم هندسه می باشد که برای طراحی های کاربردی و پردازش های خودکار استفاده می شود. این برنامه با جای دادن محاسبات هندسه و استفاده از عناصر سه بعدی و چندبعدی سطوح, اندازه و محل چاله ها را مشخص کرده و عناصر را به یکدیگر ارتباط می دهد.

طرح های دوبعدی اصلی ترین بخش برنامه مسترکم می باشد که براساس ماشین SolidWorks کار کرده و طراج های مبتنی بر آن را پیاده سازی می کند. هم اکنون می توانید نرم افزار Mastercam X8 را به طور مستقیم از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

ادامه مطلب و دانلود

مجومه بازی سبک کم۱

دانلود بازی ABSOLUTE برای PC

دانلود بازی ABSOLUTE برای PC

 

دانلود بازی ABSOLUTE برای کامپیوتر

| بازی خروج از اتاق‌ها |

| نسخه PLAZA |

 

ABSOLUTE بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های استراتژیک می باشد که در سال 2020 توسط Ladder Games ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بازی رایانه‌ای جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز بازدیدکننده در نظر گرفته‌ایم، یک سرگرمی در سبک فرار است که شما طی آن ده‌ها مرحله مخلتف را تجربه خواهید کرد. در هر مرحله، وظیفه سخت و دشواری که در پیش روی شماست این است که بتوانید از اتاق‌ها به بیرون فرار کرده و از ابزارهای موجود برای این هدف به بهترین شکل ممکن استفاده کنید.

این بازی شباهت زیادی به عناوین دیگر این سبک است که شمار بسیاری از آن‌ها را در پلتفرم اندروید تجربه کرده‌ایم. طی هر مرحله از بازی شما می‌توانید از ابزارها و تجهیزات موجود به بهترین شکل ممکن استفاده کرده و با پیدا کردن آن‌ها، شرایط را برای خروج از اتاق‌ها فراهم کنید. این بازی، در مقیاسی بزرگ صرفا شما را متمرکز به خروج از اتاق‌ها می‌کند تا بتوانید با تفکر و تصمیم‌گیری درست در مراحل مختلف بازی، آن‌ها را به درستی پشت سر بگذارید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی ABSOLUTE را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی Strategic Command WWII War in Europe v1.17.02 برای PC

دانلود بازی Strategic Command WWII War in Europe v1.17.02 برای PC

 

دانلود بازی Strategic Command WWII War in Europe برای کامپیوتر

| بازی فرماندهی جنگ های جهانی دوم در اروپا |

| نسخه Razor1911 |

| نسخه جدید Strategic Command World War I v1.01.05-Razor1911 به همراه تمامی DLCها جایگزین شد… |

 

Strategic Command WWII War in Europe v1.17.02 بازی جدیدی در سبک استراتژیک می باشد که در سال 2020 توسط Wastelands Interactive ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. جنگ های استراتژیک در قاره اروپا، شما را به دوران جنگ های جهانی دوم باز میگرداند. در گیم پلی این بازی، شاهد صحنه هایی جالب از گروه هایی از تانک های نظامی، مردان پیاده نظام و به طور کلی انواع چشم اندازهای جنگ جهانی دوم به صورت زمینی، دریایی و هوایی هستیم. از این رو اگر شما نیز از علاقمندان به سری بازی های استراتژیکی هستید، شما را دعوت می کنیم که با این بازی جدید، خود را به حال و هوای سال های جنگ جهانی دوم بازگردانید.

در این بازی تعداد 7 سناریوی مختلف با حضور تعداد 25 کشور قابل کنترل وجود دارند که از آلمان نازی تا کشور عراق در آن دیده می شوند. سناریوهای مختلف این بازی طی سال های 1939 تا 1945 به تصویر کشانده شده و شما امکان کنترل انواع واحدها و رهبران تاریخی را دارا هستید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Strategic Command WWII War in Europe را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی Strategic Command World War I v1.01.05 برای PC

دانلود بازی Strategic Command World War I برای PC

 

دانلود بازی Strategic Command World War I برای کامپیوتر

| بازی رهبری استراتژیک: جنگ جهانی اول |

| نسخه Razor1911 |

| نسخه جدید Strategic Command World War I v1.01.05-Razor1911 به همراه تمامی DLCها جایگزین شد… |

 

Strategic Command World War I v1.01.05 بازی جدیدی در سبک شبیه‌سازی می باشد که در سال 2019 توسط .Slitherine Ltd ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. با شما هستیم در یک شبیه‌سازی بسیار عالی و ایده‌آل از حال و هوای جنگ جهانی اول که این بار قرار است سرنوشت آن به دستان شما تعیین گردد! از آنجا که بازی‌های استراتژیک در این سبک، هواداران بسیار زیادی دارد، سازندگان این بازی با کسب محبوبیت پیشین خود از عرضه Strategic Command WWII World at War، این بار سعی بر آن دارند تا با ارائه نگارشی جدید از این بازی، به وقایع مربوط به دوران جنگ جهانی اول بپردازند.

فرماندهی استراتژیک: جنگ جهانی اول این بار با دست پر بازگشته است! جنگ بزرگی در انتظار شماست تا بتوانید از روزهای آغازین جنگ جهانی اول (سال 1914 میلادی) تا حملات نهایی را با تمامی جزئیات تجربه کنید. پیشرفت‌های گسترده در ناحیه شرق زمین، نبرد در ایتالیا، بالکان و حتی خاورمیانه از مهم‌ترین چشم‌اندازهای اصلی نبرد جنگ جهانی اول هستند که تماما با جزئیاتی بسیار بالا در این بازی شبیه‌سازی گردیده‌اند. دیپلماسی، فتنه سیاسی، نبردهای با تکنولوژی روز دنیا، استفاده از زیردریایی، هواپیماهای جنگ، انواع مختلف سلاح‌ها و … از جمله چشم‌اندازهای اصلی این بازی جذاب هستند. آیا حمله آلمان می‌تواند از پیشروی فرانسه به خاک بلژیک جلوگیری کند؟ آیا محاصره دریایی می‌تواند قدرت‌های مرکزی را شکست دهد؟ آیا روسیه تسلیم انقلاب خواهد شد؟ همه این‌ها از جمله سوالاتی هستند که در این بازی شما به آن‌ها پاسخ خواهید داد. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Strategic Command World War I را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی Before We Leave برای PC

دانلود بازی Before We Leave برای PC

 

دانلود بازی Before We Leave برای کامپیوتر

| بازی پیش از ترک سیاره |

| نسخه DRMFREE |

 

Before We Leave بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های استراتژیک می باشد که در سال 2020 توسط Balancing Monkey Games ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. مردم شما، مدت زمانی قابل توجه را در زیرزمین زندگی کرده‌اند. این موضوع سبب شد که تا مدت‌ها مردم از تجربه نور و گرمای خورشید بر روی پوست خود محروم باشند. در شرایط کنونی، زندگی برای شما و دیگر مردم بسیار سخت و دشوار است و بسیاری هنوز از نحوه کاشت و پرورش سیب‌زمینی هیچ اطلاعی ندارند. شما در این بازی باید یکایک چالش‌ها را به خوبی بررسی و بهترین اقدامات را در برابر آن‌ها از خود نشان دهید. کلبه‌ها را بنا کنید و با پرورش انواع محصولات خوراکی، شرایط را برای زندگی در وضعیت کنونی بهبود بخشید.

در این بازی، شما باید همه چیز را در منظومه خورشیدی تازه ساخت خود مدیریت و برپا کنید. البته باید توجه داشت که شرایط در محیط اطراف شما چندان هم عادی نیست و فجابع متعدد در انتظارند تا در اولین فرصت به شما ضربه بزنند. این بازی یکی از معدود عناوین استراتژیکی است که در آن اثری از خشونت و جنگ نیست و قرار نیست که ضمن اتحاد با همسایگان به جنگ و آشوب بپردازید. تمام آن چیزی که اهمیت دارد این است که بتوانید شرایط را برای خود و دیگر بازماندگان بهبود بخشیده و به زندگی تازه خود رنگ و بوی زنده بدهید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Before We Leave را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی Hydroneer برای PC

دانلود بازی Hydroneer برای PC

 

دانلود بازی Hydroneer برای کامپیوتر

| بازی در جستجوی طلا و مواد معدنی ارزشمند |

| نسخه CODEX |

 

Hydroneer بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های استراتژیک و شبیه‌سازی می باشد که در سال 2020 توسط Foulball Hangover ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بازی رایانه‌ای جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما گیمرهای عزیز سراغ داریم، یک تجربه چالش‌برانگیز است که طی آن در جستجوی طلا و سایر مواد معدنی ارزشمند تلاش خواهید کرد. تجهیزات مختلفی برای انجام این ماموریت‌ها در اختیار شما گذاشته شده است که هریک از آن‌ها را می‌توانید در مواقع خاص خود مورد استفاده قرار دهید. شما می‌توانید مهارت و توانایی خود را در راستای کشفیات این‌چنینی بهبود بخشیده و ماموریت‌های اکتشافی بازی را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید.

با بهره‌گیری از ماشین آلات پیشرفته مخصوص این کار، شما می‌توانید شبکه‌ای از سیستم‌های زیرزمینی را حفر کنید و به بهترین شکل ممکن مناطق زیرزمینی را جستجو کنید. نکته مهم این بازی، امکان طراحی اجرای عملیات به دست پلیر است. در واقع شما می‌توانید برای هریک از ماموریت‌ها راهکار خاص خود را در پیش گرفته و از تجهیزات موجود برای جستجوی مناطق به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. در این بازی شما به مناطق و سرزمین‌هایی مختلف با خصوصیا منحصر به فرد سفر خواهید کرد که تجربیات متعددی را برایتان به همراه خواهد داشت. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Hydroneer را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی Railway Empire Down Under برای PC

دانلود بازی Railway Empire برای PC

 

دانلود بازی Railway Empire Down Under برای کامپیوتر

| بازی امپراطوری ریلی |

| نسخه CODEX |

| نسخه کم‌حجم Railway Empire v1.4.0.21280 + 2 DLCs FitGirl اضافه شد… |

| نسخه جدید Railway Empire Down Under-CODEX به همراه تمام DLCها جایگزین شد … |

 

Railway Empire Down Under بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های استراتژیک می باشد که در سال 2020 توسط Gaming Minds Studios ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. داستان بازی امپراطوری ریلی، به عصر جدید در تاریخ ایالات متحده آمریکا می‌پردازد. بازی در سال 1830 میلادی به تصویر کشیده شده و صنعت پر رونق ریل و راه‌آهن در آمریکای شمالی رواج یافته است. اکنون وظیفه شماست که با بر عهده گرفتن کلیه امور و فرآیندهای این صنعت، رشد و توسعه آن را تا قرن بیست و یکم ادامه دهید.

در بازی امپراطوری ریلی، شما یک آرایش پیچیده راه‌آهن را ایجاد خواهید کرد. علاوه بر این، شما می‌توانید 40 نوع مختلف از قطارها را خریداری کرده و کسب و کار عظیمی را در آن به راه بیندازید. در امور راه‌آهن، بیش از 300 فناوری مختلف وجود دارد که شما می‌توانید در طول روند بازی آنان را فرا گرفته و در زیر ساخت خطوط راه‌آهن به کار ببرید. همچنین می‌توان با جذب نیروی متخصص و کار بلد، رشد و توسعه امپراطوری ریلی را با سرعت بیشتری ادامه داد. در کنار تمامی این مسائل، شما می‌بایست قدرت خود را روز به روز افزایش داده و در عرصه رقابت با سایرین، پیروز باشید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Railway Empire Down Under را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی Unity of Command II V-E Day برای PC

دانلود بازی Unity of Command II برای PC

 

دانلود بازی Unity of Command II V-E Day برای کامپیوتر

| بازی وحدت فرماندهی 2 |

| نسخه CODEX |

| نسخه جدید Unity of Command II V-E Day-CODEX به همراه تمامی DLCها جایگزین شد… |

| نسخه کم‌حجم Unity of Command II – FitGirl اضافه شد… |

 

Unity of Command II V-E Day بازی کم‌حجم جدیدی در سبک سری بازی‌های استراتژیک می باشد که در سال 2019 توسط 2×2 Games ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بازی رایانه‌ای جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما گیمرهای عزیز در نظر گرفته‌ایم، یک عنوان کاملا جدید در سبک استراتژیک است که توسط یک موتور بازی‌سازی جدید و سه‌بعدی ساخته و به بازار عرضه می‌گردد. در این بازی، شما به عنوان یکی از فرماندهان جنگ جهانی دوم در جناح متفقین ایفای نقش خواهید کرد. تقسیمات ارتش، تامین تدارکات و … تماما بر عهده شما و مدیریت و تصمیم‌گیری آن‌ها بر دوش شما خواهد بود.

توجه داشته باشید که تانک نیروهای دشمن دائما در تلاش است تا بتواند مواضع شما را هدف بگیرد. وظیفه شما این است که سربازان نیروهای دشمن را دستگیر کرده و سعی کنید تا دیگر مردان آن‌ها را نیز از سنگرها به بیرون بیاورید. در این بازی فرصتی برای شما مهیا خواهد شد تا بتوانید تاریخچه جنگ جهانی دوم را با تصمیمات خود مجددا بازنویسی کرده و سرنوشتی جدید را برای تمامی کشورهای حاضر در نبردها رقم بزنید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Unity of Command II را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی Frontline Zed CrimPlex Prison Complex برای PC

دانلود بازی Frontline Zed برای PC

 

دانلود بازی Frontline Zed CrimPlex Prison Complex برای کامپیوتر

| بازی خط مقدم نبرد با زامبی‌ها |

| نسخه CODEX |

| نسخه جدید Frontline Zed CrimPlex Prison Complex-CODEX به همراه تمامی DLCها جایگزین شد… |

 

Frontline Zed CrimPlex Prison Complex بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های اکشن و استراتژیک می باشد که در سال 2020 توسط Volcanic Games ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. زامبی‌ها به منطقه امن شما هجوم آورده‌اند؛ این وظیفه شماست که بتوانید با کمک دیگر بازماندگان این رویداد آخرالزمانی در برابر زامبی‌ها ایستادگی کرده و در تاریکی شب، زامبی‌ها را با شلیک‌هایی دقیق از پای درآورید. حرکت زامبی‌ها به سمت منطقه محافظت شده توسط شما و دیگر بازماندگان، گاها منجر به خرابی دیواره‌ها و موانع می‌شود که باید در طول روز آنان را ترمیم و برای دفاع در تاریکی شب آماده کنید.

وظیفه شما در جریان داستانی بازی این است که از هرجا می‌توانید اسلحه جمع‌آوری کنید. علاوه بر این باید با مدیریت زمان و ترمیم به موقع موانع ساخته شده، خود را برای یک نبرد دیگر در تاریکی شب آماده سازید. همچنین این امکان هم برایتان مهیاست که بتوانید با جستجو در مناطق اطراف‌دیگر بازماندگان را نیز شناسایی کرده و آن‌ها را به کمپ خود منتقل کنید. در صورتی که شما نیز از علاقه‌مندان به بازی‌هایی در چنین سبک هستید، پیشنهاد می‌کنیم فرصت ایفای نقش در خط مقدم نبرد با زامبی‌ها را از دست ندهید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Frontline Zed را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی Pax Nova برای PC

دانلود بازی Pax Nova برای PC

 

دانلود بازی Pax Nova برای کامپیوتر

| بازی سفر به منظومه فراخورشیدی |

| نسخه PLAZA |

| نسخه کم‌حجم Pax Nova – FitGirl اضافه شد… |

 

Pax Nova بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های استراتژیک می باشد که در سال 2020 توسط Grey Wolf Entertainment ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بازی رایانه‌ای جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما عزیزان در نظر داریم، یک تجربه استراتژیک در ژانر علمی-تخیلی است که شما در آن، سرنوشت یکی از چند جناح حاضر در محوریت داستانی بازی را تعیین خواهید کرد. سه نژاد مختلف از موجودات ببیگانه در روایت داستانی این بازی حضور دارند که سرنوشت آنان به دستان شما تعیین خواهد شد. در این بازی فرصتی برای شما مهیاست تا بتوانید جهان‌هایی چشم‌نواز و دیدنی را تماشا کنید و انواع اسرار هریک از آن‌ها را چاشنی خطرات موجود در کیهان رمزگشایی کنید.

سرانجام بشریت خود را در دل جنگ‌ها غرق کرد و اکنون بر اثر یک آلودگی بزرگ به جمعیتی شکست خورده تبدیل شده است. پس از یک قرن تنش سیاسی و نبردهای مسلحانه، زمین به سیاره‌ای غیرقابل سکونت تبدیل شده است. برقراری یک ارتباط از اعماق کیهان، فرصتی را برایمان مهیا ساخت تا بتوانید ضمن مهاجرت به منظومه‌ای جدید، به زندگی رو به نابودی خود جان تازه‌ای بدهیم. حال سوالی که برای مهاجرین مطرح می‌شود این است که آیا این سفر به تنهایی برای نجات بشر کافی است؟ این سوالی است که شما در جریان بازی باید به آن پاسخ دهید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Pax Nova را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی MarZ Tactical Base Defense Survival برای PC

دانلود بازی MarZ Tactical Base Defense برای PC

 

دانلود بازی MarZ Tactical Base Defense Survival برای کامپیوتر

| بازی دفاع از پایگاه انسانی در مریخ |

| نسخه CODEX |

| نسخه جدید MarZ Tactical Base Defense Survival-CODEX به همراه تمامی DLCها جایگزین شد… |

 

MarZ Tactical Base Defense بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های اتومبیل‌رانی می باشد که در سال 2019 توسط DoorFortyFour ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. داستان بازی کامپیوتری جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود به شما عزیزان ارائه می‌کنیم، از این قرار است که در آینده‌ای دور سرانجام انسان موفق به سکونت در مریخ شده و این پروژه مهم و سرنوشت‌ساز، در آستانه موفقیت قرار دارد. وظیفه شما این است که یک پایگاه نظامی بر سطح این سیاره ایجاد و از آینده این ماموریت مهم حفاظ کنید. گروهی از مردگان در این سیاره سر از خاک برداشته و به تهدید بزرگ برای پروژه سفر انسان به مریخ بدل گشته‌اند؛ حال شما برای حفاظت از تجهیزات، خدمه و آینده این پروژه مسئولیت یافته‌اید که در برابر آن‌ها ایستادگی کنید.

به طور کلی در این بازی تعداد 20 ماموریت داستانی مختلف برای شما در نظر گرفته شده است که طی هریک از آنان وظیفه‌ای مشابه را برای متوقف کردن زامبی‌ها بر عهده خواهید داشت. سیستم طراحی نقشه در این بازی به نحوی است که شباهت ویژه‌ای به دنیای واقعی سیاره مریخ داشته و شما با حضور در آن، از این تجربه به وجد خواهید آمد. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی MarZ Tactical Base Defense را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی Radio General v2.0 – ژنرال رادیویی برای کامپیوتر

دانلود بازی Radio General برای PC

 

دانلود بازی Radio General برای کامپیوتر

| بازی ژنرال رادیویی برای کامپیوتر |

| نسخه CODEX |

 

Radio General v2.0 بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های اکشن و استراتژیک می باشد که در سال 2020 توسط Foolish Mortals ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. داستان این بازی رایانه‌ای، در جنگ جهانی دوم به تصویر شیده می‌شود. شما یک ژنرال جنگی هستید که مهم‌ترین تصمیمات این جنگ بر دوش شما گذاشته شده و سرنوشت آن را با تصمیمات خود تعیین خواهید کرد. آیا شما می‌توانید با راهبری نیروها، این نبرد را پیروز شوید؟ این شما و این هم میز مخصوص ژنرالی شما! یک بی‌سیم و نقشه در پیش روی شماست که تازه‌ترین شرایط جنگی را با آن‌ها دنبال کرده و باید تصمیمات جدیدی را نسبت به اوضاع موجود اتخاذ کنید.

در این بازی رایانه‌ای، خبری از برخورد مستقیم با نیروهای صحنه نبرد نیست. به جای آن، شما با یک بی‌سیم مخصوص با نیروهای خود در ارتباط هستید و تازه‌ترین گزارشات را از آن‌ها دریافت خواهید کرد. متاسفانه، جنگ در این شرایط بسیار برای شما سخت و غیرقابل تصور است و احتمال گمراهی زیادی دارد. نیروها دقیقا نمی‌دانند باید در مرحله اجرا چگونه رفتار کنند و این شما هستید که با تصمیماتی هوشمندانه شرایط را به سود نیروهای خودی تغییر داده و سرانجام پیروز میدان خواهید شد. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Radio General را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

 

دانلود بازی Circle Empires Rivals برای PC

دانلود بازی Circle Empires Apex Monsters برای PC

 

دانلود بازی Circle Empires Rivals برای کامپیوتر

| بازی امپراطوری‌های دایره‌ای |

| نسخه PLAZA |

| نسخه جدید Circle Empires Rivals-PLAZA به همراه تمامی DLCها جایگزین شد… |

 

Circle Empires Rivals بازی کم‌حجم جدیدی در سبک سری بازی‌های استراتژیک می باشد که در سال 2020 توسط Iceberg Interactive ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. جهان شبیه‌سازی شده در این بازی، یک امپراطوری را به تصویر می‌کشد که از دایره‌‌هایی متصل به همدیگر تشکیل شده است. هریک از دایره‌های این امپراطوری، به طور مداوم تحت حملات نیروهای دشمن قرار داشته و در معرض شکست خوردن است. شما پادشاه این امپراطوری دوست‌داشتنی و کوچک هستید که برای تصاحب قدرت، باید نهایت تلاش خود را برای رویارویی با دشمنان به کار گیرید.

وظیفه شما این است که مهارت‌های پادشاهی خود را به بهترین شکل مورد استفاده قرار دهید و به طور مداوم، در حال گسترش مرزهای پادشاهی خود باشید. این بازی مخصوص علاقه‌مندان به سری بازی های استراتژیک است که در آن جذابیت‌های بسیاری انتظار شما را می‌کشند. همراه با نسخه اصلی این بازی، آپدیت جدیدی نیز به صورت رایگان در اختیار شما گذاشته شده است که تعداد 6 رهبر مختلف و 12 هیولای جدید را به بازی اضافه می‌کند و با افزودن به تعداد کاراکترهای بازی، جذابیت خاصی را به فضای آن می‌بخشد. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Circle Empires Rivals را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی Rise of Industry 2130 Anniversary برای PC

دانلود بازی Rise of Industry برای PC

 

دانلود بازی Rise of Industry برای کامپیوتر

| بازی خیزش صنعت |

| نسخه CODEX |

| نسخه جدید Rise of Industry 2130 Anniversary-CODEX به همراه تمامی DLCها جایگزین شد… |

 

Rise of Industry 2130 بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های استراتژیک می باشد که در سال 2018 توسط Dapper Penguin Studios ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. به عصر صنعتی خوش آمدید! قرن بیستم آغاز شده و شما می‌بایست برای راه‌اندازی یک تجارت بزرگ در عصر صنعتی به پا خیزید. در این بازی، پلیرها می‌توانند با راه‌اندازی یک امپراطوری بزرگ، خود را به عنوان یکی از مهره‌های اصلی عصر و دوران صنعتی در جهان مشهور سازند. به عنوان یک کارآفرین نوپا، می‌بایست کارخانه‌های صنعتی را احداث کرده و با راه‌اندازی خطوط حمل و نقل و شبکه‌های عظیم ساخت و ساز، یک امپراطوری بسیار عظیم و پیشرفته را احداث نمایید.

شما می‌توانید با تهیه و تولید محصولات صنعتی مختلف، تجارت پر رونقی را آغاز کنید و ضمن صادرات آن به کشورهای دیگر، از این راه سود کلانی را به دست آورید. در این بازی، بیش از 100 محصول مختلف برای پلیرها تعبیه شده تا بتوانند با راه‌اندازی کارخانه‌های مربوطه، کسب و کار خود را گسترش بخشند. شما باید برای هریک از شهرها، رویکرد اقتصادی مخصوص به آن را در نظر بگیرید؛ چرا که هر سبک از کسب و کار در موقعیت جغرافیایی مخصوص به خود بازدهی دارد. از این رو شما به عنوان رهبر این تجارت بسیار بزرگ، می‌بایست تصمیمات خود را در زمان صحیح و به موقع اجرا کنید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Rise of Industry 2130 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی HYPERCHARGE Unboxed – نبرد اسباب بازی‌ها برای کامپیوتر

دانلود بازی HYPERCHARGE Unboxed برای PC

 

دانلود بازی HYPERCHARGE Unboxed برای کامپیوتر

| بازی نبرد اسباب بازی‌ها |

| نسخه CODEX |

 

HYPERCHARGE Unboxed بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های استراتژیک می باشد که در سال 2020 توسط Digital Cybercherries ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بازی اراینه‌ای جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما دوست‌داران سبک اکشن و اول شخص در نظر داریم، یک تجربه هیجان‌انگیز و جذاب را در کنار دوستان برایتان فراهم می‌کند تا بتوانید اسلحه انتخابی خود را در دست گرفته و در محیطی زنده و پرتنش به ایفای نقش بپردازید. کار تیمی، اصل مهمی است که نقش پررنگی در امکان موفقیت شما بازی می‌کند. از جعبه بسته‌بندی خود خارج شده و به دنیای مردان نبرد وارد شوید! این بازی جذاب و سرگرم‌کننده، حال و هوایی مشابه با داستان اسباب‌بازی (Toy Story) دارد؛ گویی که به اسباب‌بازی‌ها جان بخشیده و آن‌ها را به مانند انسان‌ها باید دید!

شما می‌توانید این بازی را به صورت چند نفره با دوستان خود تجربه کرده و به صورت تیمی با همدیگر وارد نبرد شوید. وجود ده‌ها اسلحه مختلف از جنس اسباب‌بازی شما را قادر می‌سازد تا بتوانید به انتخاب خود در اوقات مختلف بازی سلاح دلخواه‌تان را در دست گرفته و در برابر نیروهای دشمن ایستادگی کنید. این بازی را می‌توانید به صورت آفلاین و بدون نیاز به اینترنت به صورت چند نفره با دوستان خود تجربه کنید. امکان شخصی‌سازی کاراکتر بازی، ارتقای توانایی بازیکنان، حالت چند نفره بر روی یک کامپیوتر و … از دیگر امکانات این بازی جذاب به شمار می‌روند. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی HYPERCHARGE Unboxed را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی Order of Battle World War II Red Steel برای PC

دانلود بازی Order of Battle World War II Red Steel برای PC

 

دانلود بازی Order of Battle World War II Red Steel برای کامپیوتر

| بازی نظم نبرد: جنگ جهانی دوم – ارتش سرخ |

| نسخه PLAZA |

| نسخه جدید Order of Battle World War II Red Steel-PLAZA به همراه تمامی DLCها جایگزین شد… |

 

Order of Battle World War II Red Steel بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های استراتژیک و شبیه‌سازی می باشد که در سال 2019 توسط The Artistocrats ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. سری بازی‌‌های نظم نبرد در طول چند سال اخیر تقریبا به یک عنوان شناخته شده و پرطرفدار برای علاقه‌مندان به سری بازی‌های استراتژیک بدل شده است. نظم نبرد، روایتی جذاب و سرگرم کننده از نبردهای پرتنش جنگ جهانی دوم را به تصویر می‌کشد که در آن کشورهای مختلفی از جغرافیای جهان حضور دارند. در این نسخه از بازی، شما با مجموعه کامل DLCهایی هستید که تاکنون برای این بازی عرضه شده‌ و اکنون به طور یکجا در اختیار شما عزیزان قرار می‌گیرد.

در روند داستانی این بازی، شما طی بازه زمانی جنگ جهانی دوم قرار است که نقش چشم‌گیر خود را در یک نبرد تاریخی به نمایش بگذارید. در هر نسخه از بازی، شما باید سناریوی خاصی از گوشه‌های جنگ جهانی دوم را به تصویر بکشید که خودتان نیز نقش مهمی را در آن ایفا خواهید کرد. به منظور رویارویی موثر بر نیروهای متفقین، لازم است که از تمامی منابع خود استفاده‌ای موثر کرده و با آغاز حملاتی غافل‌گیر کننده، کشورهای مقابل را در طول ماموریت‌های مختلف مغلوب سازید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Order of Battle World War II Red Steel را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی Filament – شرکت فضایی فیلامنت برای کامپیوتر

دانلود بازی Filament - شرکت فضایی فیلامنت برای کامپیوتر

 

دانلود بازی Filament برای کامپیوتر

| بازی شرکت فضایی فیلامنت |

| نسخه CODEX |

 

Filament بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های استراتژیک می باشد که در سال 2020 توسط Kasedo Games ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. داستان این بازی رایا‌نه‌ای، در رابطه با یک سفینه فضایی متروکه، خدمه‌ای گمشده و صدایی اسرارآمیز و تنها به تصویر کشیده می‌شود. در این بازی شما باید معماهایی چالش‌برانگیز را حل کنید و از واقعیت آنچه بر سر سفینه آلاباستر (The Alabaster) آمده نیز پرده‌برداری کنید. حقیقت در جایی بیرون از زمین است. آلاباستر، یکی از بهترین سفینه‌های تحقیقاتی ساخته شده توسط شرکت فیلامنت (Filament) است که در فضا به همراه خدمه آن گمشده و اکنون جستجو برای کشف آن آغاز گردیده است.

به کمک جونیپر (Juniper) به عنوان یکی از بهترین خلبان‌های این شرکت است که می‌توان به پیدا شدن این سفینه امیدوار بود. در داستان این بازی شما با معماهای سخت و دشواری سر و کار دارید که با برداشتن پرده از آن‌ها می‌توانید به حقیقت ماجرا پی ببرید. وظیفه شما این است که در داستان این بازی تعداد 300 معمای مختلف را پشت سر بگذارید که هریک شما را یک قدم به کشف سفینه گمشده نزدیک و نزدیک‌تر خواهد کرد. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Filament را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی Graviteam Tactics Strong Point برای PC

دانلود بازی Graviteam Tactics Strong Point برای PC

 

دانلود بازی Graviteam Tactics Strong Point برای کامپیوتر

| بازی شبیه‌ساز جنگ جهانی دوم |

| نسخه SKIDROW |

| نسخه جدید Graviteam Tactics Strong Point-SKIDROW به همراه تمامی DLCها جایگزین شد… |

 

Graviteam Tactics Strong Point بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های استراتژیک می باشد که در سال 2020 توسط Graviteam ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بازی کامپیوتری جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما بازدیدکنندگان عزیز آماده کرده‌ایم، یک شبیه‌سازی جدید و واقع‌گرایانه از دوران جنگ جهانی دوم و سناریوی جدیدی است که گوشه‌ای از چشم‌انداز تاریخ را برای شما به تصویر می‌کشد. داستان تازه‌ترین DLC این بازی، در تاریخ 22 آگوست 1943 به تصویر کشیده شده و آلمان‌ها نیز در این نسخه نقش مهم و چشم‌گیری ایفا می‌کنند. شما می‌توانید کنترل نیروها و واحدهای نظامی مختلف را به دست گرفته و تاریخ را بازنویسی کنید.

سری بازی‌های Graviteam، تاکنون چندین نگارش مختلف را در رابطه با چشم‌اندازهای مختلف جنگ جهانی به تصویر کشیده است که هریک از آنان سناریوی خاصی از آن را برایتان تداعی می‌کنند. در این نسخه از بازی نیز شما با 4 عملیات تاریخی دیگر سر و کار دارید که هریک از آنان، درسی از تاریخ را برای شما بازگو می‌کنند که شما نیز بخشی از آن خواهید بود. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Graviteam Tactics Grim of Death را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی Merchant of the Skies برای PC

دانلود بازی Merchant of the Skies برای PC

 

دانلود بازی Merchant of the Skies برای کامپیوتر

| بازی تجارت در آسمان‌ها |

| نسخه SiMPLEX |

 

Merchant of the Skies بازی کم‌حجم جدیدی در سبک سری بازی‌های استراتژیک و نقش‌آفرینی می باشد که در سال 2020 توسط Coldwild Games ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. در این بازی شما به عنوان کاپیتان یک کشتی فضایی ایفای نقش می‌کنید. شکل و شمایل کشتی شما درست مشابه با یک کشتی ابی است؛ با این تفاوت که شما می‌توانید با استفاده از تجهیزات پیشرفته‌ای که در آن قرار گرفته، کشتی خود را در آسمان به پرواز درآورید. در محوریت داستانی این بازی، نقش شما به عنوان یک تاجر خبره به تصویر کشیده می شو که در اسمان‌ها با کشتی خود حرکت می‌کند و انواع مبادلات مالی، کالایی و … را انجام می‌دهد.

در این بازی شما می‌توانید آیتم‌های مختلف را به فروش برسانید و با جمع‌آوری منابع مختلف، یک امپراطوری بزرگ را در آسمان‌ها به راه بیندازید. این بازی با دارا بودن یک محیط گرافیکی زنده و رنگارنگ با گرافیک پیکسلی، شما را قادر می‌سازد تا بتوانید با کشتی خود از نقاط مختلف دنیا بازدید کرده و انواع مختلف آیتم‌ها و منابع موجود را جمع‌آوری و با آن‌ها تجارت کنید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Merchant of the Skies را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی Fort Triumph – چالش فتح قلعه‌ها برای کامپیوتر

دانلود بازی Fort Triumph برای PC

 

دانلود بازی Fort Triumph برای کامپیوتر

| چالش فتح قلعه‌ها برای کامپیوتر |

| نسخه CODEX |

 

Fort Triumph بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های استراتژیک می باشد که در سال 2020 توسط All in! Games ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بازی رایانه‌ای جدیدی که برای شما علاقه‌مندان به سبک استراتژیک سراغ داریم، یک گیم‌پلی فانتزی و سرگرم‌کننده را در دنیایی زنده برایتان به تصویر می‌کشد که در آن احتمال وقوع مرگ برای شما که شخصیت اصلی بازی هستید، چندان هم دور از ذهن نیست! حال چالش اصلی این است که چگونه فشار حاصل از این احتمال را کنترل می‌کنید؟ این شما و این هم گروهی از قهرمانان که هریک با دارا بودن مهارت و توانایی خاص خود سعی دارند مسیر بازی را برای شما صاف و هموار کنند.

شما در این بازی می‌توانید با تصمیمات خود، استراتژی خاصی را برای نبرد در پیش بگیرید. به عنوان مثال، این امکان برایتان مهیاست تا بتوانید از منابع و امکانات موجود در محیط اطراف نهایت استفاده را ببرید. چوب درختان، تخته سنگ‌ها و … همگی بک سلاح بالقوه هستند که می‌توانید در ماجراجویی خود از آنان بهره ببرید. به طور کلی در بازی 4 جناح مختلف حضور دارند که با انتخاب هریک می‌توانید شخصیت بازی خود را شکل دهید و شروع به یادگیری مهارت‌ها کنید. علاوه بر این، امکان ارتقای توانایی و مهارت قهرمانان نیز می‌تواند شما را به خوبی در مسیر بازی هدایت کند تا به آسانی بتوانید مراحل را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Fort Triumph را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی Tanky Tanks A World of Tiny Battle Tanks x64 – دنیای تانک‌های کوچک برای کامپیوتر

دانلود بازی Tanky Tanks A World of Tiny Battle Tanks x64 - دنیای تانک‌های کوچک برای کامپیوتر

 

دانلود بازی Tanky Tanks A World of Tiny Battle Tanks برای کامپیوتر

| بازی دنیای تانک‌های کوچک |

| نسخه RAZOR |

 

Tanky Tanks A World of Tiny Battle Tanks بازی کم‌حجم جدیدی در سبک سری بازی‌های اکشن و شبیه‌سازی می باشد که در سال 2020 توسط EpiXR Games ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بازی رایانه‌ای جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز در نظر گرفته‌ایم، یک ماجراجویی پرهیجان، سریع، سرگرم‌کننده و شدیدا اعتیادآور است! بنابراین تایم روزانه خود را خالی کنید؛ زیرا که از این پس قرار است تا ساعت‌ها از زمان روز خود را صرف نبرد با تانک‌ها کنید! در این بازی، شما با شمار بسیاری از تانک‌ها سر و کار دارید که می‌توانید از میان آن‌ها یک تانک اختصاصی را برای خود انتخاب و به ماجراجویی دشمن در مناطق شخصی خود خاتمه دهید.

در جریان این بازی شما می‌توانید مهارت نشانه‌گیری خود را بهبود بخشید و با امکانات نظامی که در اختیارتان قرار گرفته، بر تمامی دشمنان غلبه کنید. علاوه بر این، اگر شما هم از دوست‌داران نبرد با تانک باشید، می‌توانید از 6 حالت مختلف این بازی نهایت لذت را ببرید. حالت بمب، حالت مخفی، سرعتی و … از جمله سبک‌های مختلفی است که در بازی برای شما در نظر گرفته شده تا بتوانید از تجربه این بازی اعتیادآور در اوقات بیکاری خود نهایت لذت را ببرید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Tanky Tanks A World of Tiny Battle Tanks را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی Meeple Station – ایستگاه فضایی آدمک‌ها برای کامپیوتر

دانلود بازی Meeple Station برای PC

 

دانلود بازی Meeple Station برای کامپیوتر

| بازی ایستگاه فضایی آدمک‌ها برای کامپیوتر |

| نسخه SiMPLEX |

 

Meeple Station بازی کم‌حجم جدیدی در سبک سری بازی‌های استراتژیک می باشد که در سال 2020 توسط Vox Games ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. این بازی رایانه‌ای جدید، یک عنوان جذاب و سرگرم‌کننده است که شما را به یک ایستگاه فضایی می‌برد تا در آن به ایافی نقش بپردازید. محیط گرافیکی این بازی، با گرافیک پیکسلی ساخته شده و کارکنان آن آدمک‌هایی کوچک و دوست‌داشتنی هستند که هریک برای پیش بردن امور ایستگاه فضایی، مشغول به انجام وظایف خود هستند.

در این ایستگاه، شما موظف هستید که مانند دیگر اعضای حاضر، وظایف مهمی را بر عهده بگیرید. به عنوان مثال، برای زنده ماندن در این ایستگاه فضایی نیاز به اکسیژن دارید؛ بنابراین با جمع‌آوری یخ و ذوب کردن آن‌ها می‌توانید به این منبع ارزشمند دسترسی پیدا کنید. دسترسی به غذا، استفاده بهینه از منابع موجود و … از جمله اموری هستند که با انجام آن‌ها می‌توانید این ایستگاه را به مکانی دوست‌داشتنی برای خود و دیگر افراد حاضر در آن تبدیل کنید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Meeple Station را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی Radio Commander Squad Management برای PC

دانلود بازی Radio Commander برای PC

 

دانلود بازی Radio Commander Squad Management برای کامپیوتر

| بازی فرمانده بی‌سیم |

| نسخه CODEX |

| نسخه جدید Radio Commander Squad Management-CODEX به همراه تمامی DLCها اضافه شد… |

 

Radio Commander Squad Management بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های استراتژیک می باشد که در سال 2020 توسط Games Operators ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. در جریان بازی کامپیوتری فرمانده بی‌سیم، شما در نقش بی‌سیم‌چی میادین نبرد ایفای نقش می‌کنید و تمامی سربازان جنگ با دستورات شما پیشروی و عقب‌نشینی می‌کنند. شما و گروهی از مردان‌تان به عنوان اعضای تیمی از ارتش ایالات متحده آمریکا ایفای نقش خواهید کرد و شبیه‌سازی این نبرد واقع‌گرایانه تا مدت‌ها برای‌تان سرگرم‌کننده و جذاب خواهد بود.

روایت داستانی این بازی، در جریان جنگ ویتنام طی سال‌های 1965 تا 1968 به تصویر کشیده می‌شود. این بازی تفاوت ویژه‌ای با انواع مختلف بازی‌ها در سبک استراتژیک دارد؛ زیرا که این بار قرار است که به عنوان یک نقش پررنگ‌تر در جریان نبردها حضور پیدا کنید. در این بازی شما داستانی از یک گروه از سربازان شجاع را با یک بی‌سیم‌چی نظامی تجربه می‌کنید. این افراد در یک میدان نبرد خونین گیر افتاده و گلوله، خمپاره و … از آسمان و زمین بر سر آن‌ها فرو می‌ریزد. شما به عنوان بی‌سیم‌چی این نبرد، می‌توانید سربازان را به مناطق مختلف هدایت کرده و با استراتژی منحصر به فرد خود پیروز میدان نبرد باشید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Radio Commander را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی Armed to the Gears – نبرد با ربات‌ها برای کامپیوتر

دانلود بازی Armed to the Gears - نبرد با ربات‌ها برای کامپیوتر

 

دانلود بازی Armed to the Gears برای کامپیوتر

| بازی نبرد با ربات‌ها |

| نسخه SiMPLEX |

 

Armed to the Gears بازی کم‌حجم جدیدی در سبک سری بازی‌های اکشن و استراتژیک می باشد که در سال 2020 توسط .Deonn Software ltd ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. خود را برای تجربه یک نبرد تمام عیار در پایگاه‌های نظامی و مناطق صنعتی بزرگ در دنیا آماده کنید. در این بازی، غول‌های اهنین نقش اول را داشته و تاثیرات مخرب بسیاری بر سازه‌ها و انواع وسایل موجود در محیط دارند. شما می‌توانید انواع مختلف سازه‌ها را بسازید و با جمع‌آوری منابع، حملاتی قدرتمندی را در برابر دشمنان به اجرا درآورید.

داستان این بازی رایانه‌ای، در آینده‌ای دوره به تصویر کشیده می شود که یک قدرت بزرگ بر دنیا سلطه یافته و میلیاردها نفر از انسان‌ها را به بردگی گرفته است. اکنون در برابر این قدرت، یک گروه مقاومت زیرزمینی برای آزادی شکل گرفته که شما نیز عضوی از آن هست. در این بازی شما به عنوان یک مهندس خبره و باتجربه ایفای نقش می‌کنید که می‌توانید با آموزش تازه به ربات‌های غول‌پیکر، آن‌ها را بر علیه حکومت به قیام وادارید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Armed to the Gears را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی Dwarrows v1.3 برای PC

دانلود بازی Dwarrows برای PC

 

دانلود بازی Dwarrows برای کامپیوتر

| بازی ماجراجویی کوتوله‌ها |

| نسخه PLAZA |

| نسخه جدید Dwarrows v1.3-PLAZA به همراه تمامی DLCها جایگزین شد… |

 

Dwarrows v1.3 بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های ماجرایی و استراتژیک می باشد که در سال 2020 توسط .Lithic Entertainment Inc ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. یک بازی صلح‌طلبانه و سرگرم‌کننده از دیداه سوم شخص که شما در آن با ابعاد تازه‌ای از شهرسازی، جمع‌آوری، حل معماها، اکتشاف و رویارویی با انواع مختلفی از چالش‌ها در دنیایی زیبا و چشم‌نواز سر و کار خواهید داشت. در این بازی شما باید یک شهرک تازه بسازید و اراضی اطراف آن را نیز به مکانی آباد و سرسبز تبدیل کنید. برای به دست آوردن منابع مورد نیاز، جنگلی پر از درختان و دیگر منابع در اطراف شماست که می‌توانید سنگ، چوب و دیگر مواد مورد نیاز خود را از آن استخراج کنید.

در جریان این بازی و ماجراجویی‌تان در جنگل‌های اطراف، با انواع مختلفی از چالش‌ها نیز سر و کار پیدا می‌کنید که باید با هوش و دقت کافی از پس آن بر بیایید. در این بازی سه شخصیت کوتوله مختلف در دسترس هستند که هریک دارای مهارت خاص خود در زمینه جستجوی منابع و حل معماها هستند. با جمع‌آوری منابع مختلف می‌ـوانید شهر خود و سرزمین‌های اطراف آن را بسازد و گنجینه‌های پنهان را کشف کنید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Dwarrows را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی Panzer Corps 2 General Edition v1.00.07 – جولان تانک‌ها در جنگ جهانی دوم برای کامپیوتر

دانلود بازی Panzer Corps 2 برای PC

 

دانلود بازی Panzer Corps 2 General Edition v1.00.07 برای کامپیوتر

| بازی جولان تانک‌ها در جنگ جهانی دوم |

| نسخه Razor1911 |

| نسخه جدید Panzer Corps 2 General Edition v1.00.07-Razor1911 به همراه تمامی DLCها جایگزین شد… |

 

Panzer Corps 2 بازی جدیدی در سبک استراتژیک می باشد که در سال 2020 توسط .Slitherine Ltd ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بازی رایانه‌ای جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما بازدیدکنندگان عزیز و محترم در نظر داریم، یک شبیه‌سازی استراتژیک و منحصر به فرد برای کسانی است که علاقه خاصی به حضور در حال و هوای میادین جنگ جهانی دوم دارند. یادگیری این بازی بسیار ساده و سریع است؛ اما کیفیت پیش بردن ماموریت‌ها تا حد بسیار زیادی به تصمیماتی وابسته است که شما اتخاذ می‌کنید. بنابراین برخلاف دیگر بازی‌های سبک استراتژیک، در اینجا سرعت در تعدد کلیک‌ها اهمیتی نخواهد داشت؛ زیرا که در صورتی که با تصمیماتی اشتباه ماموریت خود را پیش ببرید، این دشمنان شما هستند که در پایان نبرد به پیروزی می‌رسند.

نکته‌ای که در این بازی بیش از همه جلب توجه می‌کند، محتوای عظیمی است که در جای جای این بازی آن را شاهد هستید. به عنوان مثال، شما می‌توانید به شکلی کاملا آزادانه در قالب کشورهای مختلف حاضر در جنگ جهانی دوم ایفای نقش کرده و صدها واحد نظامی مختلف و مختص همان کشور انتخابی را مورد استفاده قرار دهید. این بازی بیش از 60 سناریوی جنگ جهانی دوم را با دقت و ظرافت خاصی شبیه‌سازی کرده تا بتوانید حین تجربه هریک از این ماموریت‌ها، تا حد بسیاری با وقایع جنگ جهانی دوم هم آشنا شوید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Panzer Corps 2 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی Running With Rifles Pacific 1.76.0 برای کامپیوتر

دانلود بازی RUNNING WITH RIFLES PACIFIC برای PC

 

دانلود بازی Running With Rifles برای کامپیوتر

| بازی جبهه‌های اقیانوس آرام جنگ جهانی دوم |

| نسخه PLAZA |

| نسخه 1.76.0 اضافه شد … |

 

Running With Rifles Pacific 1.76.0 بازی کم حجم جدیدی در سبک استراتژیک و اکشن می باشد که در سال 2015 توسط Modulaatio Games ساخته و برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . شما در ابتدای این بازی در نقش یک سرباز عادی به مانند هزاران نفر دیگر به صفوف ارتش پیوسته و در ادامه نیز با تعریف مبارزات مختلف و انتخابات از طرف شما رویکردی خاص را در داستان غنی بازی پیش خواهید گرفت. به خطوط دشمن حمله ور شده و با همکاری توسط گروه خود دشمن را عقب برانید. شناسایی و کشف توپ خانه دشمن و محل تدارکات آنها بسیار مهم بوده و نیازمند تجهیزات زیادی خواهد داشت.

بازی دویدن با تفنگ، نسخه جدیدی از سری بازی‌های شوتر از نمای بالا را با عنوان «جبهه‌های اقیانوس آرام جنگ جهانی دوم» عرضه کرده که این بار شما در حال و هوای نبردهای تاریخی جنگ جهانی دوم قرار خواهید گرفت؛ جایی که شما جبهه‌هایی از این نبردها را مطابق با واقعیت‌های تاریخی تجربه خواهید کرد. در مورد جنگ‌جهای جهانی دوم، روایات و داستان‌های بسیاری را از دوران کودکی شنیده‌ایم، اما این جنگ‌ها چندین سال به طول انجامیده‌اند و هرگوشه از آن، رویدادهای منحصر به فردی را داشته است. در جبهه‌های اقیانوس آرام جنگ جهانی دوم، شما در جریان نبردهایی بین نیروهای متفقین با کشور ژاپن قرار می‌گیرید؛ جایی که نبرد مردان نظامی در جزایر این منطقه به اوج خود رسیده و هرج و مرج بسیاری را پدید آورده است.

در بازی ماموریت های مختلفی نظیر نابود کردن کامیون های دشمن و نجات اسیران برعهده شما خواهد بود. سرقت از محموله های دشن و تیز نابودی برج های دیدبانی از دیگر وظایف شما خواهد بود. مرگ و میر در بازی با جلوه های ویژه نمایش داده شده و شامل صحنه های گرافیکی زیبایی نیز خواهد بود. هم اکنون می توانید بازی Running With Rifles را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی Castle Creator برای PC

دانلود بازی Castle Creator برای PC

 

دانلود بازی Castle Creator برای کامپیوتر

| بازی ساخت و ساز قلعه |

| نسخه PLAZA |

 

Castle Creator بازی کم‌حجم جدیدی در سبک استراتژیک می باشد که در سال 2020 توسط Bottom Feeders ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. در این بازی قرار است که مهارت خود را به عنوان یک معمار باستانی به نمایش بگذارید! وظیفه شما در بازی این است که قلعه‌هایی چشم‌نواز و مسحکم را برپا کنید؛ شاید در اولین نگاه اینطور برداشت شود که ساخت قلعه با معماری سنتی کار چندان سختی نیست و احتمالا می‌توانید آن را در زمانی کوتاه در قیاس با طراحی یک ساختمان مدرن احداث کنید. اما واقعیت این است که در این بازیریا، قلعه‌ها تماما خصوصیات یک قلعه سلطنتی را داشته و باید نسبت به تمامی ابعاد آن توجه ویژه و خاص داشته باشید.

وظیفه شما در بازی این است که ضمن مدیریت منابع موجود، قلعه‌هایی بزرگ و مجهز را برپا کنید. این بازی با فراهم‌سازی یک لیست عظیم از آیتم‌های کاربردی شما را قادر می‌سازد تا بتوانید قلعه‌هایی سلطنتی را برپا ساخته و سپس از تماشای آن لذت ببرید. گیم‌پلی این بازی به صورت اول شخص بوده و به هرکجای سازه که بخواهید می‌توانید سرک بکشید تا در نهایت محیط قلعه را درست مطابق سلیقه‌تان بسازید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Castle Creator را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی Space Engineers Frostbite – مهندسین فضا برای کامپیوتر

دانلود بازی Space Engineers Economy برای PC

 

دانلود بازی Space Engineers Frostbite برای کامپیوتر

| بازی مهندسین فضا: اقتصاد |

| نسخه CODEX |

| نسخه جدید Space Engineers Frostbite-CODEX به همراه تمامی DLCها جایگزین شد… |

 

Space Engineers Frostbite بازی جدیدی در سبک اکشن می باشد که در سال 2020 توسط Keen Software House ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. یبازی کامپیوتری جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما علاقه‌مندان به سرگرمی‌های کامپیوتری در نظر داریم، یک سفر جذاب و رویایی به فضا و کیهان است که مشابه آن را تاکنون در هیچ بازی دیگری تجربه نکرده‌اید! در این بازی، شما در نقش یکی از اعضای مهندسین فضایی ایفای نقش می‌کنید که وظایف شما شامل سفر به فضا، ساخت و ساز پناهگاه و دیگر تجهیزات مهم و حیاتی در دیگر سیارات، کشف منابع ارزشمند و … است. به منظور سفر به دیگر سیارات فراخورشیدی، شما باید دانش فنی و مهندسی روز دنیا را برای ساخت تجهیزات و سفینه‌هایی پیشرفته به کار بندید و سفری به‌یادماندنی را در خارج از فضای منظومه شمسی تجربه نمایید. سازندگان این بازی نهایت دقت و تلاش خود را به کار بسته‌اند تا نتیجه کار تا حد ممکن شباهت کاملی به دنیای واقعی داشته باشد. همه چیز در فضای سفینه شما قابل دستکاری، جدا شدن و تعمیر کردن است. شما به عنوان یک مهندس کاربلد فضایی، باید جنبه اجرایی بسیاری از امور داخل و خارج از سفینه را به دست گرفته و در صورت وقوع هرگونه خرابی و یا ایراد فنی در سفینه، آماده تعمیر و پیدا کردن راه چاره برای حل بحران باشید.

بازی مهندسین فضایی، یک شبیه‌سازی الهام‌گیری شده از دنیای واقعی است که تکنولوژی 60 سال آینده آژانس فضایی ناسا (NASA) را شبیه‌سازی می‌کند. در داخل سفینه فضایی، شما و دیگر همکاران همگی از قوانین فیزیک پیروی خواهید کرد؛ زیرا که حتی در آینده نیز برای مقاله با آن‌ها راهی نخواهد بود! توجه داشته باشید که فضای ناشناس دیگر سیارات و اقمار فرازمینی کاملا ناشناخته است و برای ما انسان‌ها یک محیط بیگانه به شمار می‌رود. در طی هرکدام از سفرها، ممکن است به گونه ناشناسی از موجودات فضایی برخورده و مجبور باشید که با دشمنان خود وارد نبرد شوید. بنابراین تا حد امکان از درگیری نفر به نفر خودداری کرده و با آماده‌سازی وسایل نقلیه و تجهیزات ماشینی پیشرفته، همواره خود را برای یک نبرد بزرگ آماده نگه دارید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Space Engineers Frostbite را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی State of Decay 2 Juggernaut Edition برای PC

دانلود بازی State of Decay 2 Juggernaut Edition برای PC

 

دانلود بازی State of Decay 2 Juggernaut Edition برای کامپیوتر

| بازی بقا در دنیای زامبی‌ها |

| نسخه CODEX |

| نسخه کم‌حجم State of Decay 2: Juggernaut Edition – Build 384867/Update 15 + All DLCs + Multiplayer – FitGirl اضافه شد… |

 

State of Decay 2 Juggernaut Edition بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های اکشن می باشد که در سال 2020 توسط Xbox Game Studios ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بازی رایانه‌ای جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم، یک تجربه جذاب و هیجان‌انگیز را با محوریت چالش بقا در دنیایی فانتزی و پرهیجان به تصویر می‌کشد. در این بازی، شما به همراه 3 نفر دیگر از دوستان‌تان در یک واقعه پسا آخرالزمانی ایفای نقش می‌کنید؛ جایی که مرگ از زیر پوسته زمین سر بر آورده و مردگان شروع به حرکت در سطح شهر کرده‌اند. شما به عنوان یک گروه کوچک از بازماندگان، سعی خواهید کرد که یک جامعه کوچک را شکل دهید و تصمیمات مهمی را در این رابطه اتخاذ کنید.

در این بازی شما تصمیم می‌گیرید که تیم خود را تشکیل داده و با گسترش جامعه خود، شروع به تجارت با دیگر بازماندگان کنید. هریک از بازماندگان می‌توانند شما را تا حد بسیاری برای زنده ماندن کمک کنند، به عنوان مثال از جمله‌ مهارت‌های فردی هریک از کاراکترها می‌توان به توانایی جمع‌آوری مواد غذایی، تامین منابع ارزشمند و همچنین درگیری و نبرد با زامبی‌ها اشاره کرد. تجربه هر شخص در محوریت داستانی این بازی منحصر به او بوده و در واقع با هر بار اجرای این بازی، می‌توانید چالش‌هایی متفاوت را تجربه نمایید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی State of Decay 2 Juggernaut Edition را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی Nowhere Prophet Breaker and Stalker برای PC

دانلود بازی Nowhere Prophet Deluxe Edition برای PC

 

دانلود بازی Nowhere Prophet Breaker and Stalker برای کامپیوتر

| بازی پیشوای بزرگ در بیابان |

| نسخه PLAZA |

| نسخه جدید Nowhere Prophet Breaker and Stalker-PLAZA به همراه تمامی DLCها جایگزین شد… |

 

Nowhere Prophet Breaker and Stalker بازی جدیدی در سبک استراتژیک می باشد که در سال 2019 توسط No More Robots ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. در جریان این بازی رایانه‌ای، شما به عنوان یک پیشوای بزرگ در سرزمینی بیابانی ایفای نقش می‌کنید که باید حامیان خود را در نبردهای مختلف هدایت کنید. این بازی در سبک استراتژیک بوده و مشابه دیگر عناوین موجود در این سبک، لازم است که با جمع‌آوری کارت‌های مختلف، یک پایگاه قدرتمند با حضور مردان شجاع را در این سرزمین ویرانه برپا کنید. سرزمین شما، فاقد هرگونه امکانات اولیه‌ای است که در بازی از آن انتظار دارید. وظیفه شما این است که یک گروه از پیروان وفادار را گرد هم جمع‌آوری کرده و در این سفر سخت و دشوار جان سالم به در ببرید.

در این بازی، نقش شما به عنوان یک رهبر و عارف قدرتمند تعریف شده است. با توانایی‌هایی که در اختیار دارید، این امکان برایتان مهیاست تا آخرین گروه از پیروان اطراف خود را امیدوار نگاه داشته و با نبرد در بین سرزمین‌های ویرانه، شرایطی مناسب را برای زندگی خود و دیگران مهیا کنید. علاوه بر این، شما به عنوان رهبر این پیروان کوچک، به مجموعه‌ای از مهارت‌های خاص و ویژه احاطه دارید که با استفاده صحیح و به موقع از آن‌ها می‌توانید روند نبرد را به سود خود تغییر داده و اعتقاد پیروان خود را به پیروزی حفظ کنید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Nowhere Prophet Breaker and Stalker را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی Sky Cannoneer v1.1.0.15 برای PC

دانلود بازی Sky Cannoneer برای PC

 

دانلود بازی Sky Cannoneer برای کامپیوتر

| بازی تیرانداز هوایی |

| نسخه PLAZA |

| نسخه جدید Sky Cannoneer v1.1.0.15-PLAZA به همراه تمامی DLCها جایگزین شد… |

 

Sky Cannoneer v1.1.0.15 بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های استراتژیک می باشد که در سال 2020 توسط Element Games, LLC ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. اگر شما هم از علاقه‌مندان به سبک آرکید و استراتژیک باشید، این بازی یک عنوان سرگرم‌کننده و جذاب برایتان به شمار خواهد رفت. شما در این بازی می‌توانید انواع مختلفی از برجک‌های تدافعی و تیراندازان هوایی را مستقر کنید تا بتوانید در صحنه نبرد با موجودات بیگانه پیروز میدان باشید. نواع مختلفی از قهرمانان، تجهیزات نظامی با قابلیت ارتقا در این بازی تعبیه شده‌اند که با بهره‌گیری از آن‌ها می‌توانید به بهترین شرایط موجود در صحنه نبرد برسید.

سیاره‌ای که در این بازی شما در آن به ایفای نقش می‌پردازید، سرزمینی است که اموریا (Emoria) نام دارد. وظیفه شما این است که از این سیاره در برابر حمله دشمن محافظت کرده و با آماده‌سازی انواع دیواره‌ها، قلعه‌ها، برجک‌ها و … دشمنان خود را از مناطق حساس دور کنید. علاوه بر این، شما در سناریوهای مختلف داستان این بازی می‌توانید ماموریت‌هایی منحصر به فرد را پشت سر گذاشته و با یادگیری تکنولوژی‌های تازه، نیروهای دشمن را یکی پس از دیگری از پای درآورید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Sky Cannoneer را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی Fantasy General II Onslaught برای PC

دانلود بازی Fantasy General II برای PC

 

دانلود بازی Fantasy General II Onslaught برای کامپیوتر

| بازی ژنرال فانتزی 2 |

| نسخه CODEX |

| نسخه کم‌حجم Fantasy General II: Invasion – Hero Edition + DLC + Bonuses – FitGirl‌ به همراه تمامی DLCها اضافه شد… |

 

Fantasy General II Onslaught بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های استراتژیک می باشد که در سال 2019 توسط .Slitherine Ltd ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. سیصد سال از عمر جنگ سایه‌ها (Shadow Wars) گذشته و کلدونیا (Keldonia) و دنیای آئر (Aer) را ویرانه ساخته است. مبارزاتی که طی این سال‌ها در گرفته، اکنون در قالب افسانه‌ نقل قول می‌شود. در سرزمین‌های واقع شده در ارتفاعات بلند، قبایل جنگجو شرایطی سخت و دشوار را سپری کرده و دائما با یکدیگر در درگیری بوده و به شهرهای ثروتمند حمله می‌کنند.

در این عصر تاریک، قبلیه شما توسط یک جنگجوی مشهور اداره می‌شود. شما پسر او و مشتاق برای اثبات توانایی خود هستید. با این پیش‌زمینه، شما را به دنیای جذاب ژنرال فانتزی 2 دعوت می‌کنیم! در این بازی، فرصتی برایتان مهیاست تا بتوانید جنگ‌های استراتژیک در دوران باستان را از نمایی نزدیک تجربه کرده و به ملاقات قهرمانانی قدرتمند بروید. امکان تجربه نبرد با 75 واحد مختلف، امکان بهره‌گیری از انواع سلاح‌ها، نیروهای جادویی و … از مهم‌ترین خصوصیات جذاب این بازی به شمار می‌روند. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Fantasy General II را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی TINY METAL FULL METAL RUMBLE Will of the Shogun برای PC

دانلود بازی TINY METAL برای PC

 

دانلود بازی TINY METAL FULL METAL RUMBLE Will of the Shogun برای کامپیوتر

| بازی نبردهای آهنین |

| نسخه PLAZA |

| نسخه جدید TINY METAL FULL METAL RUMBLE Will of the Shogun-PLAZA به همراه تمامی DLCها جایگزین شد… |

 

TINY METAL FULL METAL RUMBLE Will of the Shogun بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های استراتژیک می باشد که در سال 2020 توسط AREA 35 ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. این بازی کامپیوتری جدید، روایتی الهام‌گیری شده از حال و هوای کشور ژاپن و آداب و رسوم آن را به تصویر می‌کشد. داستان این بازی، بعد از قتل یک پادشاه ژاپنی روایت می‌شود. در این بازی، شما در قالب کاراکتری با نام ناتان گریس (Nathan Gries) نقش‌آفرینی می‌کنید. او در تلاش است که با سازماندهی نیروهای خود، آنان را در جنگ بزرگی در مقابل ملت شوم زیپانگ (Zimang) پیروز میدان کند و با این کار، انتقام ترور پادشاه را بگیرد.

سیستم نبردهای این بازی، به شکل استراتژیک به تصویر کشیده شده و هریک از طرف‌های نبرد، می‌بایست با برنامه‌ریزی دقیق، نیروهای خود را در سرزمین‌های مختلف مستقر کنند. در گیم پلی 20 ساعته این بازی، شما با کاراکترهای مختلفی سر و کار خواهید داشت که هریک از آنان گوشه‌ای از روایت داستانی بازی را شامل می‌شوند. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی TINY METAL FULL METAL RUMBLE Will of the Shogun را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی Rescue HQ Coastguard برای PC

دانلود بازی Rescue HQ - The Tycoon برای PC

 

دانلود بازی Rescue HQ Coastguard برای کامپیوتر

| بازی شبیه‌ساز ستاد مدیریت بحران |

| نسخه DARKZER0 |

 

Rescue HQ Coastguard بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های استراتژیک شبیه‌سازی می باشد که در سال 2019 توسط Aerosoft GmbH ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. ستاد خود را از ابتدا طراحی کرده و یک شاهکار بی‌نظیر را خلق کنید! در این بازی کامپیوتری، فرصتی برای شما مهیاست تا بتوانید یک ستاد امداد و نجات متشکل ایستگاه آتش‌نشانی، پلیس و اورژانس را ایجاد کنید. با وجود بودجه محدود، شما با تصمیماتی سخت در مواقع اضطراری مواجه خواهید بود که نیازمند دقت و هوش بالایی هستند. شما می‌توانید با ساخت این مکان و استخدام اعضای جدید و متخصص، بسیاری از نیازهای مردم در شرایط اضطراری را تامین کرده و نقشی مهم در تامین امنیت شهر داشته باشید.

همانطور که گفته شد، در این بازی شما با مشاغل حساس و مهمی سر و کار دارید. به عنوان مثال در نقش پلیس وظیفه شما این است که نیروهای مربوطه را با وسایل نقلیه خاص (اتومبیل گشت و واحد ضد شورش) به شهر ارسال کرده و ماموریت‌های خطرناک را برای تامین امنیت شهر به انجام برسانید. علاوه بر این، در مشاغل آتش‌نشانی و اورژانس نیز به ترتیب وظیفه دارید که همواره گوش به زنگ بوده و با دریافت تازه‌ترین ماموریت‌ها، خود را سریعا به محل حادثه رسانده و ضمن کمک به آسیب‌دیدگان، شرایط را تحت کنترل خود درآورید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Rescue HQ را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی Vilundia برای PC

دانلود بازی Vilundia برای PC

 

دانلود بازی Vilundia برای کامپیوتر

| بازی پادشاهی ویلوندیا |

| نسخه DARKZER0 |

 

Vilundia بازی کم‌حجم جدیدی در سبک سری بازی‌های استراتژیک می باشد که در سال 2020 توسط Spaghetti Code Ltd ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. این بازی رایانه‌ای جدید، یک تجربه تک نفره و آسان در سبک سری بازی‌های کارتی را برای شما به ارمغان می‌آورد که هم مهارت و هم شانس در بردن شما نقش دارند. داستان این بازی در رابطه با پادشاهی ویلوندیا به تصویر کشیده می‌شود. دو جناح از نیروهای جنگی در محوریت داستانی بازی تلاش می‌کنند تا قدرت را به دست گرفته و بر سرزمین‌ها و منابع موجود تسلط پیدا کنند.

شما به انتخاب خود می‌توانید در قالب هریک از این جناح‌ها به ایفای نقش پرداخته و با یادگیری مهارت هر طرف، از آن برای تضعیف دشمن استفاده کنید. هدف اصلی شما، تسلط یافتن بر منابع و سرزمین‌ها است؛ البته پیش از آنکه نیروهای سمت مقابل بتوانند به آن فکر کنند! مواد خوراکی، تخم اژدها، خفاش، ماه، خورشید و … از جمله منابع و قدرت‌هایی هستند که شما بر سر آن با دشمن خود به رقابت خواهید پرداخت. مشابه با دیگر بازی‌های سبک کارتی، هر کارت می‌تواند مهارت شما را تکامل ببخشد و همواره باید در تلاش باشید تا به تعداد آن اضافه کنید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Vilundia را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی Steel Division 2 The Fate of Finland PROPER برای PC

دانلود بازی Steel Division 2 برای PC

 

دانلود بازی Steel Division 2 برای کامپیوتر

| بازی استیل دیویژن 2: شبیه‌ساز جنگ جهانی دوم |

| نسخه HOODLUM |

| نسخه کم‌حجم Steel Division 2 – v21313 + 2 DLCs – FitGirl اضافه شد… |

| نسخه جدید Steel Division 2 The Fate of Finland PROPER-HOODLUM به همراه تمامی DLCها جایگزین شد… |

 

Steel Division 2 The Fate of Finland PROPER بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های اکشن می باشد که در سال 2019 توسط Eugen Systems ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. اگر شما هم از تجربه بازی‌های اکشن با پیش‌زمینه تاریخی لذت می‌برید، احتمالا از تجربه استیل دیویژن 2 شگفت‌زده خواهید شد! بازی محبوب استیل دیویژن (Steel Division) که تازه‌ترین نسخه آن به همراه تمامی DLCها چندی پیش در اختیار شما علاقه‌مندان قرار گرفت، یکی از محبوب‌ترین عناوین بازی‌های رایانه‌ای با تکیه بر محوریت جنگ جهانی دوم بود که سازندگان آن با عرضه نسخه کاملا جدید آن، سعی دارند تا موفقیت نسخه پیشین این بازی را باری دیگر با استیل دیویژن 2 تکرار کنند. نسخه جدید این بازی، سعی دارد تا وقایع جنگ جهانی دوم را با جزئیات گرافیکی چشم‌نواز خود برای شما علاقه‌مندان به تصویر بکشاند تا بتوانید از حضور در نبردها و خط مقدم جبهه‌ لذت برده و حس و حالی نزدیک به واقعیت را در بطن ماجرا تجربه کنید.

در این بازی شما باید یک گروه از ارتشیان متخصص را برای ایفای نقش در جبهه نبرد تربیت کنید. داستان این بازی، در حال و هوای جنگ جهانی دوم و در سال 1944 میلادی از جبهه شرقی آغاز می‌شود. آغاز بازی، همزمان با عملیات باگریشن (Operation Bagration) به عنوان یکی از بزرگ‌ترین عملیات در طی جنگ جهانی دوم شروع می‌شود. جایی که ارتش شوروی به منظور رویارویی با نازی‌های آلمان، عملیاتی بزرگ را از بلاروس، شوروی، اوکراین و لهستان آغاز کردند. نام این عملیات از پیوتر باگریشن ژنرال ارتش روسیه که در جریان جنگ بورودینو مجروح شد برداشته شده‌ است و آغاز این بازی جذاب را با یک دانستنی واقعی از شخصیت‌های مهم جنگ جهانی دوم همراه می‌کند. در این بازی شما به عنوان یک ژنرال بزرگ جنگی ایفای نقش می‌کنید که با تصمیمات خود می‌تواند تاریخ را تکرار کند و یا اینکه آن را بازنویسی کند. دارا بودن 600 واحد نظامی مختلف با 25 نقشه و مجموعا 100 الی 150 کیلومتر موقعیت جغرافیایی وسیع از جمله خصوصیات چشم‌نواز این بازی محبوب و پرطرفدار به شمار می‌روند. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Steel Division 2 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی Puddle Knights برای PC

دانلود بازی Puddle Knights برای PC

 

دانلود بازی Puddle Knights برای کامپیوتر

| بازی شوالیه‌ها و اسقف‌ها |

| نسخه SiMPLEX |

 

Puddle Knights بازی کم‌حجم جدیدی در سبک سری بازی‌های استراتژیک می باشد که در سال 2020 توسط Lockpickle ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بازی رازاینه‌ای جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم، یک فرصت جدید برای تجربه معماهایی جذاب و چالش‌برانگیز است. در این بازی، شوالیه‌های شجاع نقس مهمی را در هر مرحله بر عهده دارند. سیستم‌های بهداشتی در هر مرحله به گونه‌ای است که با یک خطر، امکان دارد که اسقف‌ها در معرض آلودگی قرار گرفته و زیور آلات و اشیای گران‌بهای آنان دچار آسیب‌دیدگی بشوند.

مسیر حرکتی هریک از اسقف‌ها را در مراحل مختلف زیر نظر بگیرید و با حرکت دادن صحیح شوالیه از روی گل و لای موجود در محیط، شرایط را برای عبور آنان مهیا سازید. برای این شوالیه‌ها، هیچ فداکاری بیش از حد بزرگ نیست؛ زیرا که شنل‌های آنان زیر پا گذاشته و حتی گاها اسقف‌ها از روی سر و دست آنان عبور خواهند کرد. در این بازی مجموعا صدها مرحله جذاب و سرگرم‌کننده برای شما در نظر گرفته شده که با هوش و درایت خود می‌توانید یکایک آن‌ها را از پیش روی بردارید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Puddle Knights را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی SimAirport برای PC

دانلود بازی SimAirport برای PC

 

دانلود بازی SimAirport برای کامپیوتر

| بازی شبیه‌ساز فرودگاه |

| نسخه PLAZA |

 

SimAirport بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های شبیه‌سازی و استراتژیک می باشد که در سال 2020 توسط LVGameDev LLC ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. در این بازی، فرصتی برای شما مهیاست تا بتوانید یک فرودگاه کاملا انحصاری را بسازید و آن را مدیریت کنید. فرودگاه‌ها، دروازه‌هایی برای ورود و خروج افراد از مرزهای جغرافیایی هستند. شما می‌توانید در ابتدای کار، زمین مورد نیاز خود را متناسب با مساحت دلخواه‌تان تهیه کرده و سپس با آماده‌سازی زیرساخت و تجهیزات مورد نیاز، شروع به ساخت و مدیریت فرودگاه اختصاصی خود کنید.

در این بازی، همه چیز تحت کنترل و تصمیمات شماست. از کوچک‌ترین تصمیمات گرفته تا شرایط سخت و دشوار که همه آن‌ها را باید متناسب با شرایط تحت کنترل خهود درآورید. شما می‌توانید ترمینال حرکت هواپیماها برای فرود و صعود هواپیماها را ایجاد کرده و با استخدام افراد خبره، هریک از آن‌ها را در نقاط مختلف مستقر کنید. زمان‌بندی پروازها، مدیریت سیستم‌ها، سیستم جابه‌جایی زمینی مسافران، مدیریت گیت پرواز و … از جمله اموری است که مدیریت تمام آن‌ها بر عهده شماست. در ابتدا، همه چیز ساده و آسان به نظر می‌رسد، ولی در ادامه باید با پیچ و خم کارها آشنایی بیشتری پیدا کرده و مسافران را بدون معطلی برای رسیدن به مقاصد دلخواه‌شان سوار بر هواپیما کنید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی SimAirport را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی Armoured Onslaught برای PC

دانلود بازی Armoured Onslaught برای PC

 

دانلود بازی Armoured Onslaught برای کامپیوتر

| بازی حمله زرهی |

| نسخه PLAZA |

 

Armoured Onslaught بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های اکشن و استراتژیک می باشد که در سال 2020 توسط Team Hot Stuff Ltd ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بازی رایانه‌ای جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز در نظر داریم، ترکیبی از دو سبک برجک دفاعی و شبیه‌ساز نبرد از نمای بالا است که برای پیروزی در نبردهای آن، باید مسیر خود را از ابتدا تا انتها با کشتن دشمنان خود ادامه دهید. در این بازی، شما به انواع مختلفی از سلاح‌ها دسترسی دارید که باید با استفاده از آن‌ها برجک‌های مختلف را بسازید و آنان را در نقاط استراتژیک مستقر کنید. علاوه بر این، امکانی برایتان مهیاست که بتوانید تجهیزات جنگی را ارتقا داده و با دفاعی جانانه، آخرین امید بشریت را زنده نگاه دارید.

محوریت داستانی این بازی، مجموعا شامل 12 مرحله مختلف است که در 4 محیط جغرافیایی مختلف به تصویر کشیده خواهد شد. در هریک از ماموریت‌ها، شمار بسیاری از دشمنان در مسیر شما ظاهر خواهند شد که برای پیش بردن موفقیت‌های خود باید با استراتژی خاصی متناسب با شرایط موجود تصمیم‌گیری کنید. امکان رویارویی با انواع وسایل نقلیه دشمنان نظیر تانک، هلی‌کوپتر و … نیز از دیگر خصوصیات این بازی هستند که در یکایک مراحل با آن‌ سر و کار خواهید داشت. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Armoured Onslaught را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی Hearts of Iron IV La Resistance برای PC

دانلود بازی Hearts of Iron IV Man the Guns برای PC

 

دانلود بازی Hearts of Iron IV La Resistance برای کامپیوتر

| بازی قلب آهن 4: مردان اسلحه |

| نسخه HOODLUM |

| نسخه کم‌حجم Hearts of Iron IV: Field Marshal Edition – v1.9.0/Husky + 29 DLCs + Multiplayer – FitGirl اضافه شد… |

 

Hearts of Iron IV La Resistance بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های استراتژیک می باشد که در سال 2020 توسط Shiro Games ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. از جنگ‌های کاروانی در نبرد آتلانتیک گرفته تا نبردهای بزرگ در اقیانوس آرام؛ همه و همه چشم‌اندازهای ویژه‌ای از جنگ جهانی دوم را در خود به نمایش گذاشته‌اند. به طور کلی می‌توان گفت که در دوران جنگ‌های جهانی دوم، نبردها در دریا از هر دو دیدگاه تاکتیکی و تکنولوژیکی حائز اهمیت بوده و بسیاری از کشورهای حاضر در جنگ، نگاه خاصی به این نوع نبرد داشته‌اند. در این نسخه از بازی، شما می‌توانید کشتی جنگی خود را آماده کرده و آن را به آب‌های آزاد بفرستید تا نقشی سرنوشت‌ساز در طول نبردها از خود نشان دهد.

در نسخه کاملا جدیدی از بازی قلب آهنین 4 که برای شما علاقه‌مندان به سری بازی‌های استراتژیک آماده کرده‌ایم، سعی بر آن است که تجربه دیگری از جنگ جهانی دوم برای‌تان ترسیم گردد. این بار نبردها شکل و شمایل واقع‌گرایانه‌تری به خود گرفته و شما می‌توانید با حضور در سناریوهای مختلف این بازی، نقشی موثر و مفید را در طول نبردها از خود به نمایش بگذارید. نسخه جدید این بازی، حاوی تمامی DLCهای پیشین بوده و به صورت کاملا رایگان در اختیار شما عزیزان قرار می‌گیرد. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Hearts of Iron IV La Resistance را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی Broken Lines برای PC

دانلود بازی Broken Lines برای PC

 

دانلود بازی Broken Lines برای کامپیوتر

| بازی پشت مرزهای دشمن |

| نسخه HOODLUM |

| نسخه کم‌حجم Broken Lines – FitGirl اضافه شد… |

 

Broken Lines بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های استراتژیک می باشد که در سال 2020 توسط PortaPlay ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بازی رایا‌نه‌ای جدیدی که در این مطلب برای شما دوست‌داران سبک استراتژیک در نظر داریم، روایت جالب و سرگرم‌کننده‌ای را از حال و هوای جنگ جهانی دوم برایتان به تصویر می‌کشد. نکته مهم این بازی، بازنویسی رویدادها و تغییر در تاریخچه جنگ‌های جهانی و به تصویر کشیدن رویدادهایی کاملا جدید و متفاوت است. داستا این بازی، روایتی از 8 سرباز شجاع را به تصویر می‌کشد که هواپیمای آنان دچار سقوط شده و اکنون در پشت خطوط مرزی دشمن آماده عملیات هستند. وظیفه شما این است که هر هشت نفر آن‌ها را به خوبی هدایت کرده و آنان را به سلامت به خانه برگردانید.

روایت داستانی این بازی، در شرق قاره اروپا روی می‌دهد. گروه هشت نفره شما، فاقد هرگونه رهبر و یا فرمانده نظامی است و این سربازها سعی دارند تا پیش از آنکه آتش جنگ دامن آن‌ها را بگیرد، بتوانند به خانه برگردند. کار تیمی، یک اصل مهم و اساسی در بازی است؛ از این روی شما باید در جای جای بازی از مهارت و توانایی یکایک سربازان استفاده کرده و در ماموریت‌ها نقشی مفید را از خود نشان دهید. گیم‌پلی نوآورانه، دارا بودن گرافیک بسیار عالی و خط داستانی مبتنی بر جنگ جهانی دوم از مهم‌ترین خصوصیات این بازی جذاب و سرگرم‌کننده به شمار می‌روند. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Broken Lines را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی Field of Glory Empires Diplomacy برای PC

دانلود بازی Field of Glory Empires برای PC

 

دانلود بازی Field of Glory Empires Diplomacy برای کامپیوتر

| بازی عرصه افتخار: امپراطوری‌ها |

| نسخه PLAZA |

| نسخه جدید Field of Glory Empires Diplomacy-PLAZA به همراه تمامی DLCها جایگزین شد… |

 

Field of Glory Empires بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های استراتژیک می باشد که در سال 2019 توسط .Slitherine Ltd ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. تمدن‌ها می‌آیند و می‌روند؛ چه مردمان عادی و چه پادشاهان بزرگ در نهایت روزی توسط گرد و غبار زمان پوشانده می‌شوند. ولی داستان‌ها و دستاوردهای تاریخی آنان از بین نخواهند رفت؛ بلکه به صورت نسل به نسل در قالب داستان‌های مهم و تاریخی به افراد آموزش داده می‌شود. در واقع باید گفت که دانش قدیمی هرگز از بین نمی‌رود و در هر زمان، پادشاهی و فرمانروایی جدیدی وجود خواهد داشت و چه بهتر که همه آن‌ها، آموزه‌های تاریخی نیاکان خود را سرلوحه امور و سبک حکومتی خود قرار داده باشند.

داستان این بازی کامپیوتری، یک شبیه‌سازی جالب و سرگرم‌کننده از راه‌اندازی یک امپراطوری جدید در طول عصر کلاسیک است. بازی، در منطقه جغرافیایی اروپای شرقی و مدیترانه به وقوع پیوسته و شما در آن به عنوان یک حاکم جدید ایفای نقش خواهید کرد. وظیفه شما این اسن که منطقه تحت سلطه خود را از طریق جنگ‌های بزرگ گسترش دهید و فرهنگ خود را همچون یک فانوس پرنور بر مردمان پایین‌دست بتابانید. توجه داشته باشید تا هر اندازه که حکومت شما در زمینه‌های مختلف پیشرفت داشته باشد، دشمنان بیشتری ثبات آن را در معرض خطر قرار می‌دهند. مدیریت امپراطوری به طور کامل در اختیار شماست و در واقع این شما هستید که با نظارت بر جنبه‌های مختلف قلمروی خود، شرایط رضایت و یا نارضایاتی مردم را پدید می‌آورید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Field of Glory Empires را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی RimWorld Royalty برای PC

دانلود بازی RimWorld برای PC

 

دانلود بازی RimWorld Royalty برای کامپیوتر

| بازی شبیه‌ساز اقامت فضایی |

| نسخه PLAZA |

| نسخه جدید RimWorld Royalty-PLAZA به همراه تمامی DLCها جایگزین شد… |

 

RimWorld Royalty بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های استراتژیک می باشد که در سال 2020 توسط Ludeon Studios ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بازی کامپیوتری جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم، بر محوریت علمی تخیلی تکیه دارد و از زبان یک موجود هوش مصنوعی بازگو می‌شود! شما به عنوان شروع کننده داستان این بازی، به عنوان سه بازمانده از خرابی یک سفینه فضایی در گوشه‌ای از کیهان شروع به کار می‌کنید. این بازی در واقع یک سیاره کامل را با تمامی قوانین و ویژگی‌های موجود در آن برای شما به تصویر می‌کشد. این شما هستید که تصمیم می‌گیرید تمرکز اصلی داستان بازی بر کدام یک از نواحی بیابانی، برفی یا … در این سیاره صورت پذیرد.

البته باید توجه داشته باشید که فراهم بودن شرایط زندگی در یک سیاره ایده‌آل، به مشخصه‌های متنوعی همچون درجه حرارت، تامین مواد اولیه زندگی و… بستگی دارد. شما می‌توانید به مناطق مختلفی از سیاره سفر کنید و در واقع محدود به یک ناحیه خاص نیستید. در گسترش و آبادانی یک سیاره، شما می‌توانید از حیوانات مختلف نیز استفاده کرده و با استفاده از امکاناتی همچون غذا، شیر و … که حیوانات مهیا می‌کنند، سیاره انتخابی را به مکانی قابل زندگی تبدیل کنید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی RimWorld را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی Townsmen A Kingdom Rebuilt Complete Edition برای PC

دانلود بازی Townsmen - A Kingdom Rebuilt برای PC

 

دانلود بازی Townsmen A Kingdom Rebuilt Complete Edition برای کامپیوتر

| بازی بازسازی سرزمین پادشاهی |

| نسخه PLAZA |

 

Townsmen A Kingdom Rebuilt Complete Edition بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های استراتژیک می باشد که در سال 2019 توسط Cat Logic Games ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بازی کامپیوتری جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما گیمرهای عزیز آماده کرده‌ایم، قدرت را در دستان شما می‌گذارد تا همه تصمیمات را خودتان اتخاذ کنید! در این بازی، شما کنترل روستا را از همان روزهای ابتدایی به دست می‌گیرید و ضمن مدیریت کردن مردم، برطرف ساختن نیازهای آنان، احداث سازه‌های جدید و …، روستای خود را به یک شهر بزرگ و پیشرفته تبدیل خواهید کرد.

سرزمینی بزرگ و پهناور در انتظار فردی است که بتواند مدیریت امور را به دست گرفته و این روستای قدیمی و باستانی را به یک شهر پیشرفته و مجهز تبدیل کند. مردان خود را جمع‌آوری کرده و با آموزش دادن کارگران به فنون و مهارت‌های ساخت و ساز، مقدمات ساخت این شهر بزرگ را بنا نهید. علاوه بر این، شما می‌توانید با کاشت محصولات کشاورزی و نگهداری صحیح از زمین‌ها، از تامین غذا به اندازه کافی اطمینان حاصل کرده و چالش‌های پیش رو را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید. پیشنهاد ما این است در صورتی که شما هم از تجربه بازی‌های استراتژیک و مدیریتی لذت می‌برید، فرصت بازسازی این سرزمین پادشاهی را از دست ندهید! هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Townsmen A Kingdom Rebuilt Complete Edition را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی Pathway Hardcore برای PC

دانلود بازی Pathway برای PC

 

دانلود بازی Pathway Hardcore برای کامپیوتر

| بازی گروه باستان‌شناسی |

| نسخه PLAZA |

| نسخه جدید Pathway Hardcore-PLAZA به همراه تمامی DLCها جایگزین شد… |

 

Pathway Hardcore بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های ماجرایی و استراتژیک می باشد که در سال 2020 توسط Robotality ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. داستان این بازی کامپیوتری، در سال 1936 میلادی به تصویر کشیده می‌شود. بحران جهانی در حال وقوع است و نیروهای آلمان نازی در سراسر اروپا و خاورمیانه حضور پیدا کرده‌اند. شایعات بسیاری در رابطه با اسرار کشف شده از آثار زیرزمینی به گوش می‌رسند و برخی بر این باورند که قدرت بی‌چون و چرای آلمان نازی را باید در پدیده‌هایی غیرمعمول جستجو کرد. به عنوان یکی از اعضای تیم باستان‌شناسی، وظیفه شما این است که سفری به بیابان‌ها، پناهگاه‌ها و معابد آفریقای شمالی را در پیش گرفته و گنجینه‌های آن‌ها را زودتر از نازی‌ها کشف کنید.

در محوریت داستانی این بازی، هیچ کدام از ماجراجویی‌ها با همدیگر شباهت ندارند. در واقع در هر ماموریت، شما با یک داستان کاملا تازه سر و کار خواهید داشت که برای کشف اقلام ارزشمند و تاریخی وارد عمل خواهید شد. هریک از ماجراهای این بازی، شامل سفرهایی ناشناخته و کشف اسرار پنهان، گنجینه‌ها، شخصیت‌ها و رویدادهایی تاریخی است که در دل خاک آرام گرفته‌اند. شما می‌توانید به اتفاق دیگر اعضای تیم به نقاط مختلف جهان سفر کرده و صدها رویداد ماجرایی مختلف را به انجام رسانده و بدین طریق ثروت کلانی به دست آورید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Pathway Hardcore را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی Commandos 2 HD Remaster 1.09 برای PC

دانلود بازی Commandos 2 HD Remaster برای PC

 

دانلود بازی Commandos 2 HD Remaster برای کامپیوتر

| بازی کماندوهای جنگی 2 |

| نسخه HOODLUM |

| نسخه فشرده و کرک شده GOG 1.09 اضافه شد … |

 

Commandos 2 HD Remaster 1.09 بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های اکشن و استراتژیک می باشد که در سال 2020 توسط Kalypso Media ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. اگر از طرفداران سبک بازی‌های استراتژیک باشید، احتمالا به خوبی بازی فعلی را می‌ناسید. نسخه جدیدی از این بازی محبوب و پرطرفدار که برای شما عزیزان در نظر گرفته‌ایم، یک نسخه بازسازی شده از بازی با همین عنوان است که این بار با گرافیک بهبود یافته در اختیار شما قرار می‌گیرد. این بازی جدید و سرگرم‌کننده، باری دیگر شما را به منطقه دشمن می‌بردغ جایی که برای انجام دادن تعدادی از ماموریت‌ها باید شجاعت بسیاری را از خود به نمایش بگذارید.

در این بازی، شما به عنوان یکی از اعضای کماندوهای نظامی ایفای نقش می‌کنید که وظیفه یافته‌اند تا به هر طریق ممکن از پس ماموریت‌های موجود بر بیایند. این ماموریت‌ها، در سرزمین دشمن طرح‌ریزی شده و قرار است که به صورت غافل‌گیرانه به مرز دشمن قدم بگذارید و نقشه‌های خود را به اجرا درآورید. نکته جذاب و محبوب در رابطه با این بازی، شبیه‌سازی رویدادها و وقایع مربوط به دوران جنگ جهانی دوم است که با حضور در این بازی شما هم می‌توانید در به اجرا درآوردن یکایک این ماموریت‌ها نقشی پررنگ از خود به نمایش بگذارید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Commandos 2 HD Remaster را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی Taur برای PC

دانلود بازی Taur برای PC

 

دانلود بازی Taur برای کامپیوتر

| بازی سیاره تائورا |

| نسخه HOODLUM |

 

Taur بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های اکشن و استراتژیک می باشد که در سال 2020 توسط Echo Entertainment ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بازی رایانه‌ای جدیدی که در این مطلب به خدمت شما عزیزان بازدیدکننده ارائه می‌کنیم، یک تجربه جذاب در سبک اکشن و استراتژیک است که در آینده‌ای پیشرفته به تصویر کشیده می‌شود. شما نیز به مانند دیگر موجودات کهکشان، به انواع مختلفی از تجهیزات پیشرفته نظامی و حمل و نقل دسترسی دارید که از جمله آن‌ها می‌توان به درون‌ها، موشک‌های فضایی و … اشاره کرد. به منظور حفاظت از سرزمین خود در برابر بیگانگان، شما باید سپرهای تدافعی قوی را ایجاد و در برابر حملات دشمن ایستادگی نمایید.

گیم‌پلی این بازی در نوع خود یکی از بهترین عناوین موجود در این سبک را برای شما به ارمغان می‌آورد. پایگاه شما مجهز به مرکزی قدرتمند است که سلاحی مرگبار را در خود دارد که امکان شلیک همزمان به اهداف مختلف را در اختیارتان می‌گذارد. علاوه بر این، با پیش بردن روند داستانی بازی شما می‌توانید انواع مختلف سلاح‌ها را نیز باز کرده و ضمن بروزرسانی قدرت هریک، از تکنولوژی روز و مدرن دنیا در صحنه نبرد استفاده نمایید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Taur را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی Besiege برای PC

دانلود بازی Besiege برای PC

 

دانلود بازی Besiege برای کامپیوتر

| نسخه CODEX |

 

Besiege بازی جدیدی در سبک استراتژیک و شبیه سازی شده می باشد که در سال 2015 توسط استودیو Spiderling ساخته و برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . بازی در سبک ساخت و ساز مبتنی بر فیزیک می باشد که در آن می بایستس با استفاده از سبک ها و فرهنگ قرون وسطی به ساخت اشیا و قلعه های عظیم بپردازید. سربازان شجاع را برای این کار استخدام کرده و با بهره جویی از منابع با ارزش کشور و ابزار حمل و نقل کارهای خود را سریع تر پیش ببرید. محیط بازی طوری طرح ریزی شده است که قابلیت انهدام پذیری داشته و قابلیت استفاده به عنوان منابع ساخت و ساز را نیز دارا می باشد.

در مراحل دیگر بازی شما ماشین های جنگی را خواهید ساخت و در نبردهای عظیم از آنها بهره خواهید جست. کشتن افراد و دفاع از قلعه های ساخته شده امر مهمی خواهد بود که می بایستی از تمامی امکانات و نفرهای خود استفاده کنید. هم اکنون می توانید بازی Besiege را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی No King No Kingdom برای PC

دانلود بازی No King No Kingdom برای PC

 

دانلود بازی No King No Kingdom برای کامپیوتر

| بازی تشکیل پادشاهی |

| نسخه PLAZA |

 

No King No Kingdom بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های استراتژیک می باشد که در سال 2020 توسط Fullmetal Developer ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بازی رایانه‌ای جدیدی که در این مطلب برای شما گیمرهای عزیز در نظر داریم، یک تجربه استراتژیک از دیدگاه اول شخص را برایتان به ارمغان می‌آورد. به طور خاص شما در این بازی بر روی کاراکترهای مختلفی کنترل دارید که طی آن می‌توانید پادشاهی خود را ایجاد کرده و ارتشی از مردان شجاع را برای رویارویی با دشمنان مختلف بسازید. دشمنان شما، گروهی از موجودات جادویی هستند که می‌توانند به طرق مختلف بر سرزمین شما حمله کرده و مردان شما را از بین ببرند. علاوه بر این، شمار بسیاری از کاراکترها در پیش روی شما قرار می‌گیرند که برخی دوست و برخی دیگر دشمن هستند.

شما در جریان بازی می‌توانید سوار بر اژدها از سرزمین‌های جادویی عبور کرده و خود را به میدان جنگ برسانید. این موجودات با یاری‌رسانی به شما می‌توانند شانس پیروزی در میادین مختلف نبرد را افزایش داده و شما را در این مسیر یاری کنند. در صورتی که شما هم از علاقه‌مندان به سبک استراتژیک، ساخت برجک‌های تدافعی، ارتقای قدرت ساختمان‌ها و همچنین بهبود قدرت کاراکترها هستید، پیشنهاد می‌کنیم فرصت تجربه این بازی را از دست ندهید؛ زیرا که پاشدهی بدون پادشاه شکل نخواهد گرفت! هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی No King No Kingdom را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی Stardew Valley 1.4.5 برای PC

دانلود بازی Stardew Valley برای PC

 

دانلود بازی Stardew Valley برای کامپیوتر

| بازی مدیریت مزرعه |

| نسخه GOG |

 

Stardew Valley 1.4.5 بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های استراتژیک می باشد که در سال 2016 توسط Chucklefish ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. در داستان این بازی کامپیوتری جدید و سرگرم‌کننده، شما صاحب یک مزرعه قدیمی هستید که از پدربزرگ‌تان به ارث رسیده است. در آغاز کار، تجهیزاتی محدود و پول اندکی دارید، اما رفته رفته می‌توانید با تلاش و کوشش بیشتر این روند را بهبود بخشید. آیا شما می‌توانید با یادگیری مهارت‌های کشاورزی و نگهداری محصولات مختلف، زندگی روستایی خود را سر و سامان دهید؟ این کار آسانی نیست؛ چرا که کمپانی بزرگی تحت عنوان جوجا (Joja Corporation)، موجب شده که بسیاری از کسب و کارهای سنتی جای خود را به شیوه‌های مدرن داده و بسیاری از کشاورزان از کار بی‌کار شوند.

این کمپانی بزرگ که در مرکز شهر احداث شده، تاثیر بیشتری را در نواحی مرکزی گذاشته است. ولی از آنجا که مزرعه شما در حاشیه شهر قرار گرفته، فرصتی برایتان وجود دارد که بتوانید کسب و کار سنتی خاندان خود را دوباره احیا کنید. در این بازی، شما می‌توانید تجهیزات کشاورزی مختلف را خریداری کرده و با کاشت و نگهداری از محصولات و همچنین حیوانات اهلی، درآمد خود را ارتقا داده و مزرعه خانوادگی خود را دوباره آباد کنید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Stardew Valley را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی Order Of The Gatekeepers برای PC

دانلود بازی Order Of The Gatekeepers برای PC

 

دانلود بازی Order Of The Gatekeepers برای کامپیوتر

| بازی نگهبان دروازه‌ها |

| نسخه TiNYiSO |

 

Order Of The Gatekeepers بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های اکشن و استراتژیک می باشد که در سال 2020 توسط .TimeSink Inc ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. در این بازی، همه چیز در رابطه با ترکیبات است! شما می‌توانید انواع مختلفی از سازه‌ها، برجک‌ها و … را با امکانات مهیا شده بسازید و استراتژی خاص خود را برای این کار داشته باشید. افراد زیادی در دنیا، علاقه بسیاری به این سبک داشته و دوست دارند که با تفکرات خود، صحنه نبرد را در بازی هدایت کنند. به مانند دیگر بازی‌های این سبک، باری دیگر امکانی برای شما مهیا شده تا بتوانید در جریان یک نبرد استراتژیک و پرتنش حاضر شوید و با استقرار برجک‌های دفاعی مختلف، در برابر دشمنان خود ایستادگی کنید.

به طور کلی در این بازی مجموعا 45 برجک مختلف در اختیار شماست که 100 توانایی منحصر به فرد را در برابر دشمنان برای شما فراهم می‌کنند. در کنار این‌ها، شما می‌توانید با استفاده از 60 آیتم مختلف هم برجک‌های خود را ارتقا دهید و رفتارهای خاص را برای رویارویی با دشمنان از آنان به نمایش بگذارید. تعداد 20 مرحله مختلف این بازی هم مهارت شما را در این زمینه در سطوح مختلف به چالش می‌کشد تا از این تجربه جذاب نهایت لذت را ببرید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Order Of The Gatekeepers را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی The Wild Age برای PC

دانلود بازی The Wild Age برای PC

 

دانلود بازی The Wild Age برای کامپیوتر

| بازی عصر وحشی |

| نسخه PLAZA |

 

The Wild Age بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های استراتژیک می باشد که در سال 2020 توسط McMagic Productions ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بازی کامپیوتری جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز در نظر داریم، تجربه‌ای منحصر به فرد و جذاب را از یک عنوان استراتژیک برای شما به ارمغان می‌آورد. در بازی شما به عنوان یک فرمانروای جدید ایفای نقش می‌کنید که وظیفه دارد شهرکی تازه را مدیریت کند و جزایر مختلف آن را تحت هدایت خود کنترل نماید. شما می‌توانید روستاییان جدید را استخدام کنید تا آن‌ها بتوانند اقدامات لازم برای امور را بر عهده گرفته و منطقه را به فضایی شهری و پیشرفته تبدیل کنند.

البته در این مسیر، چالش‌های متعددی نیز پیش روی شماست؛ به عنوان مثال هرشب اجنه به روستای شما حمله می‌کنند تا به هر طریق ممکن از انجام این کارها جلوگیری کنند. به عنوان فرماندار منطقه، شما باید منابع مالی خود را تقویت کنید و با اتخاذ تصمیماتی مهم و سرنوشت‌ساز، روستای خود را به منطقه‌ای پیشرفته بدل کنید. تحقق اهداف برای شما همیشه آسان نیست و گزینه‌های مختلفی را برای توسعه استراتژی خود در مسیر خواهید داشت. در صورتی که از دوست‌داران این سبک از بازی‌ها، هستید پیشنهاد می‌کنیم فرصت تجربه این بازی جذاب را از دست ندهید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی The Wild Age را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی Pirates Deck برای PC

دانلود بازی Pirates Deck برای PC

 

دانلود بازی Pirates Deck برای کامپیوتر

| بازی عرشه دزدان دریایی |

| نسخه RAZOR |

 

Pirates Deck بازی کم‌حجم جدیدی در سبک سری بازی‌های استراتژیک می باشد که در سال 2020 توسط Smit Parmar ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بازی جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز در نظر داریم، یک تجربه جذاب و سرگرم‌کننده را از نبرد در آب‌های آزاد برایتان به ارمغان می‌آورد؛ جایی که شما باید از پایگاه خود در برابر حملات دشمن (دزدان دریایی) محافظت نمایید. در روایت ماجرایی این بازی آمده که جزیره شما از سمت دزدان دریایی تحت شدیدترین حملات قرار دارد. این موجودات، با کمک گرفتن از موجودات بیگانه، به انبوهی از سلاح‌ها و تجهیزات پیشرفته دست یافته‌اند که پایگاه شما را در معرض نابودی قرار داده است.

وظیفه شما این است که با استفاده از برجک‌ها و تجهیزات تدافعی، پایگاه خود را حفظ کنید. پلیرها در این بازی می‌توانند با سلاح، موشک، راکت و … در برابر حمله دزدان دریایی ایستادگی کنند. با گذر از چند مرحله، سلاح‌ها به طور خودکار به سطوح بالاتر ارتقا می‌یابند و شما می‌توانید با پیش بردن مراحل، قدم به قدم تا پیروزی در برابر دشمن پیش بروید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Pirates Deck را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی Minecraft 1.15.2 – بازی ماین کرافت برای کامپیوتر

دانلود بازی Minecraft بازی ماین کرافت برای کامپیوتر

 

دانلود بازی Minecraft برای کامپیوتر

| بازی ماین کرافت |

| نسخه کرک شده و تست شده |

 

Minecraft 1.15.2 یک بازی کم حجم جدید در سبک فکری است که در سال 2013 توسط شرکت 4J Studios برای تمامی پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . شما در بازی ماین کرافت می توانید به هرآنچه که علاقه دارید و در فکرتان است دست پیدا کنید و خودتان آن را بسازید. شما با داشتن بلوک های جدید شروع به ساخت دیوار های و شکل هایی که دوست دارید می پردازید. در این ورژن جدید شما قادر خواهید بود که برای بلوک های خود درب، دروازه، حصار، …. بگذارید که بازی را هیجانی تر می کند.

اما توجه داشته باشید که در شب هنگام هیولا ها حمله خواهند کرد و ساختمانی که شما بنا کرده اید باید امن و پناهگاهی مناسب باشید تا هیولاها نتوانند آن را از بین ببرند . در کل بازی Minecraft یک بازی بسیار خوب است که میتوانید هر چیزی که در ذهن دارید را در این بازی پیاده کنید . هم اکنون می توانید بازی ماین کرافت از سایت یاس دانلود دریافت نمایید .

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی First Day Home Defender برای PC

دانلود بازی First Day Home Defender برای PC

 

دانلود بازی First Day Home Defender برای کامپیوتر

| بازی ساخت پناهگاه در پی انفجار اتمی |

| نسخه TiNYiSO |

 

First Day Home Defender بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های استراتژیک می باشد که در سال 2020 توسط BadWolf Games ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بازی رایانه‌ای جدیدی که در این مطلب از سایت یاسد انلود برای شما کاربران عزیز در نظر داریم، روایتی ترسناک و آخرالزمانی از یک انفجار اتمی را به تصویر می‌کشد که طی آن، نسل بشر تا حد بسیار زیادی از سطح زمین منقرض شده و اکنون تنها شمار اندکی از افراد باقی مانده‌اند. وظیفه شما به عنوان بازمانده در شرایط فعالی این است که خانه خود را بسازید و از این شرایط کشنده جان سالم به در ببرید.

این بازی کامپیوتری، ترکیبی از دو سبک استراتژی ک و برجک دفاعی است که شما در آن باید با اتخاذ تصمیماتی هوشمندانه، از جان خود در برابر خطرات محیطی محافظت کنید. از جمله اصلی‌ترین وظایف شما در بازی ساخت خانه، مقابله با حملات دشمن، کسب درآمد، خریداری سلاح، استخدام دستیار و همچنین بهبود قدرت و توانایی دفاعی پایگاه است که می‌توانید در طی ماموریت‌های مختلف دائما در حال بهبود وضعیت بقای خود در شرایط کنونی باشید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی First Day Home Defender را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی Northgard Himminbrjotir Clan of the Ox برای PC

دانلود بازی Northgard برای PC

 

دانلود بازی Northgard Himminbrjotir Clan of the Ox برای کامپیوتر

| بازی نورث گارد |

| نسخه PLAZA |

| نسخه جدید Northgard Himminbrjotir Clan of the Ox-PLAZA به همراه تمامی DLCها جایگزین شد… |

 

Northgard Himminbrjotir Clan of the Ox بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های استراتژیک می باشد که در سال 2019 توسط Shiro Games ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. پس از سال‌ها تحقیق و جستجو، سرانجام وایکینگ‌ها موفق شدند سرزمین جدیدی را برای ادامه زندگی پیدا کنند؛ سرزمینی با نام نورث گارد! وایکینگ‌ها برای مدتی طولانی کوچ و مهارجت کرده و اکنون در این مسیر، به جنگجویانی کاربلد تبدیل شده‌اند. اکنون سرزمین نورث گارد، به عنوان اصلی‌ترین گزینه پیش روی واکینگ‌ها مطرح شده و آنان ضمن سفر به این منطقه، باید با خطرات بسیاری دست و پنجه نرم کنند.

این سرزمین، سرمای خشن و بی‌رحمانه‌ای را در پیش دارد. علاوه بر این، گرگ‌های وحشی، ارواح خبیث و همچنین غول‌های افسانه‌ای نیز از دیگر خطرات و چالش‌های پیش روی آن‌ها در طول این ماجراجویی هستند. برای شما و وایکینگ‌ها، نورث گارد یک سرزمین یا قاره کاملا جدید به حساب می‌اید که تا پیش از این، هیچ کسی از حضور آن اطلاع نداشته است! از این رو فرصتی برایتان مهیاست تا در بازی کامپیوتری نورث گارد، همراه با وایکینگ‌ها سفری پرهیجان و جذاب را به این سرزمین در پیش بگیرید و تا ساعت‌ها با چالش‌های آن سرگرم شوید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Northgard را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی Praetorians HD Remaster برای PC

دانلود بازی Praetorians HD Remaster برای PC

 

دانلود بازی Praetorians HD Remaster برای کامپیوتر

| بازی جنگجویان روم |

| نسخه HOODLUM |

| نسخه کم‌حجم Praetorians: HD Remaster – FitGirl اضافه شد… |

 

Praetorians HD Remaster بازی جدیدی در سبک شبیه‌سازی می باشد که در سال 2019 توسط Kalypso Media ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بازی رایانه‌ای جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود به خدمت شما کاربران عزیز ارائه می‌کنیم، یک تجربه بسیار عالی و استراتژیک از دورانی تاریخی را برایتان به ارمغان می‌آورد که بسیاری از امپراتوری‌های قدیم و باستانی در آن حضور پررنگ دارند. این بازی، به طور خاص به دوران سیاسی روم باستان برمی‌گردد؛ جایی که شما هم در این تصمیمات نقش مهم و پررنگی را از خود به نمایش خواهید گذاشت.

در این بازی، شما باید قدرت تصمیم‌گیری، سیاسی و نظامی مردان خود را در قبال دیگر سرزمین‌ها به اثبات برسانید. نبرد در برابر مصریان، حضور در جنگ‌های صلیبی و تبدیل شدن به یک امپراطوری بزرگ از جمله اصلی‌ترین روایت‌ها در داستان این بازی به شمار می‌‌روند. امپراطوری شما از سوی هزاران نیروی نظامی مختلف محافظت می‌شود، اما هنر واقعی این است که شما بتوانید یکایک واحدها را با همدیگر ترکیب کرده و در نبردهای خود به شکلی هوشمندانه از آنان بهره ببرید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Praetorians HD Remaster را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی Warsworn Dragon of Japan برای PC

دانلود بازی Warsworn Dragon of Japan برای PC

 

دانلود بازی Warsworn Dragon of Japan برای کامپیوتر

| بازی دوره سنگوکو: اژدهای ژاپن |

| نسخه DARKSiDERS |

 

Warsworn Dragon of Japan بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های استراتژیک می باشد که در سال 2020 توسط Intersky Studios ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بازی کامپیوتری جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما گیمرهای عزیز در نظر گرفته‌ایم، یک تجربه جذاب و استراتژیک را برایتان به ارمغان می‌آورد که در دوره سنگوکو در ژاپن به تصویر کشیده می‌شود. این دوران، در واقع یک برهه تاریخی بود که ژاپن با مشکلاتی نظیر جنگ و آشوب و مشکلات داخلی دست و پنجه نرم می‌کرد. این دوره که بین قرن پانزدهم تا قرن هفدهم میلادی به طول انجامید، انواع مختلف رویدادها را در دل خود جای داده که در این بازی شمار بسیاری از آن‌ها را تجربه خواهید کرد.

پلیرها در بازی می‌توانند قبیله خود را تعریف کنند و ضمن تعریف یک استراتژی مناسب برای نبرد، در اینگونه جنگ‌ها شرکت داشته باشند. اقدامات جاسوسی برای کسب اطلاعات از وضعیت دشمن، امکان به‌کارگیری دیپلماسی جهت بهبود شهرت در میان مردم و اتحاد با دیگر قبایل و در نهایت امکان تصمیم‌گیری در زمان مناسب برای به اجرا درآوردن حملات از دیگر خصوصیات این بازی جذاب به شمار می‌روند. در صورتی که شما هم از تجربه نبردهای استراتژیک مبتنی بر وقایع تاریخی و واقعی لذت می‌برید، توصیه می‌کنیم این بازی جدید در این سبک را از دست ندهید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Warsworn Dragon of Japan را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی UIFO DEFENSE HD برای PC

دانلود بازی UIFO DEFENSE HD برای PC

 

دانلود بازی UIFO DEFENSE HD برای کامپیوتر

| بازی دفاع از پایگاه در برابر بیگانگان |

| نسخه DARKSiDERS |

 

UIFO DEFENSE HD بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های استراتژیک می باشد که در سال 2020 توسط MIPODAS DIGITAL STUDIO ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بازی کامپیوتری جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما عزیزان در نظر داریم، عنوانی جدید در سبک سری بازی‌های برجک تدافعی است که شما باید در جریان محوریت داستانی آن، از پایگاه خود در برابر حملات موجودات بیگانه محافظت کنید. هسته‌های کریستالی که در پایگاه شما قرار دارند، مرکز دانش و تکنولوژی تمدن شما هستند؛ از طرفی بیگانگان نیز از این موضوع مطلع بوده و سعی دارند که بیشترین آسیب را نیز به همین مناطق برسانند. وظیفه شما در شرایط کنونی این است که نهایت تلاش خود را به کار گیرید تا در برابر امواج مختلف حملات نیروهای دشمن، به خوبی از پایگاه خود محافظت نمایید.

در محوریت داستانی این بازی می‌خوانیم که پایگاه شما تحت حملات شدید موجودات بیگانه قرار گرفته و در معرض نابودی قرار دارد. در هرکدام از پایگاه‌ها، تعداد 15 هسته کریستالی قرار دارد که وظیفه آن‌ها، تامین انرژی برای بخش‌های مختلف است. اصلی‌ترین وظیفه شما این است که از این هسته‌ها محافظت کنید تا کنترل آن‌ها به دست بیگانگان نیوفتد. علاوه بر این، شما می‌توانید انواع مختلف برجک‌های تدافعی را در اطراف هسته‌ها مستقر کنید تا در صورت نزدیک شدن بیگانگان، سریعا آن‌ها را از پای درآورید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی UIFO DEFENSE HD را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی Mad Tower Tycoon برای PC

دانلود بازی Mad Tower Tycoon برای PC

 

دانلود بازی Mad Tower Tycoon برای کامپیوتر

| بازی پروژه ساخت آسمان‌خراش |

| نسخه DARKZER0 |

 

Mad Tower Tycoon بازی کم‌حجم جدیدی در سبک سری بازی‌های اکشن می باشد که در سال 2020 توسط Toplitz Productions ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. در صورتی که شما هم از علاقه‌مندان به سبک بازی‌های شبیه‌سازی هستید، عنوان تازه‌ای که در این مطلب برایتان در نظر داریم، احتمالا توجه‌تان را به خود جلب خواهد کرد. در این بازی، شما به تجارت ساخت و ساز برج و آسمان‌خراش اشتغال دارید. شما در این بازی می‌توانید انواع مختلف برج‌ها را با دارا بودن بیش از صد طبقه احداث کنید و از این کار، شاهد سودآوری چشم‌گیری در کسب و کار خود باشید.

این بازی که پیش‌تر نسخه کلاسیک آن منتشر شده بود، اکنون با یک گیم‌پلی جدید و تازه سعی می‌کند تا شما را به جذابیت خاص حال و هوای بازی دعوت کنید. ادارات و آپارتمان‌ها و حتی مراکز خرید را اجاره کنید و آن‌ها را به سازه‌هایی با بیش از 100 طبقه تبدیل کنید. شما می‌توانید در این بازی، به ساخت انواع مختلف مراکز تفریحی و یا مسکونی و اداری بپردازید. ساخت رستوران، سینما، باغ وحش و … در محتوای بازی، از جمله مهم‌ترین جذابیت‌های ساخت و ساز در آن به شمار می‌آید. در این بازی انواع مختلفی از رویدادها نیز برای شما در نظر گرفته شده تا بتوانید با پذیرش آنان، مهارت خود را در انجام پروژه‌های بزرگ و خارق‌العاده نیز به نمایش گذاشته و مراحل را با سطح مهارت بیشتری پشت سر بگذارید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Mad Tower Tycoon را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی AI War 2 v1.3 برای PC

دانلود بازی AI War 2 v1.3 برای PC

 

دانلود بازی AI War 2 برای کامپیوتر

| بازی جنگ هوش مصنوعی 2 |

| نسخه PLAZA |

 

AI War 2 v1.3 بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های شبیه‌سازی و استراتژیک می باشد که در سال 2020 توسط Arcen Games, LLC ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. در این مطلب از سایت یاس دانلود، با معرفی یکی از منحصر به فرد ترین و تحسین شده‌ترین بازی‌ها با حضور هوش مصنوعی در خدمت شما عزیزان هستیم. دشمنانی که در این بازی شما با آن‌ها سر و کار دارید، گروهی از موجودات جهش‌یافته هستند که خصوصیاتی منحصر به فرد دارند. این بازی، یک تجربه استراتژی جذاب و سرگرم‌کننده علیه یک کهکشان است که پیش‌تر توسط گروهی از موجودات با هوش مصنوعی فتح شده و شما را به عنوان نیروی مقابل خود دارند. شما و گروهی از متحدان، در سیاره‌ای کوچک زندگی می‌کنید که باید با آماده‌سازی منابع و استراتژی منحصر به فرد خود، راهی برای رویارویی با آن‌ها پیدا کنید.

چشم‌اندازی که در این بازی برای شما در نظر گرفته شده، کهکشانی با تمامی اجزا و اجرام کیهانی را به تصویر می‌کشد که سناریوهای جنگی بسیاری را در پی خود دارد. 10 سال از آغاز جنگ هوش مصنوعی گذشته و فضای بازی نسبت به نسخه اول تغییرات بسیاری پیدا کرده است. شبیه‌سازی هزاران کهکشان، سیاره و سفینه‌های پیشرفته در این بازی با دقت بسیار خوبی انجام گرفته و شما می‌توانید با تصمیمات خاص خود در صحنه نبرد، حضوری فعال و موثر داشته باشید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی AI War 2 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی Tooth and Tail SEASON 4 برای PC

دانلود بازی Tooth and Tail برای PC

 

دانلود بازی Tooth and Tail SEASON 4 برای کامپیوتر

| بازی انقلاب موش‌ها |

| نسخه PLAZA |

| نسخه جدید Tooth and Tail SEASON 4-PLAZA به همراه تمامی DLCها جایگزین شد… |

 

Tooth and Tail SEASON 4 بازی جدیدی در سبک اکشن و استراتژیک می باشد که در سال 2017 توسط Pocketwatch Games ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. شورش و انقلابی بزرگ در دنیای موش‌ها به راه افتاده است. در پی این تنش‌ها، شما باید ارتش خود را جمع‌آوری کرده و این جنبش بزرگ را رهبری کنید. چه کسی گوشت می‌خورد و چه کسی طعمه می‌شود؟ آیا شما نیز از دسته موش‌هایی هستید که طعمه دیگران شده و یا اینکه جنبش انقلابی شما به ثمر نشسته و سرانجام شما نیز به حق و حقوق‌تان دست پیدا خواهید کرد؟

این بازی جذاب در سبک استراتژیک به تصویر کشیده می‌شود و شما علاقه‌مندان به این دسته از بازی‌های کامپیوتری می‌توانید از آن نهایت لذت را ببرید. امکان جمع‌آوری ارتشی بزرگ از نیروها، دسترسی به منابع مختلف و شرکت در شورش های پرتنش از مهم‌ترین ویژگی‌های این بازی به شمار می‌روند. از سایر امکان این بازی می‌توان به امکان بازی تک نفره و یا چند نفره با دوستان در یک سیستم کامپیوتری اشاره کرد. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Tooth and Tail SEASON 4 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی ReversiQuest2 برای PC

دانلود بازی ReversiQuest2 برای PC

 

دانلود بازی ReversiQuest2 برای کامپیوتر

| بازی ماجراجویی وارونه 2 |

| نسخه DARKZER0 |

 

ReversiQuest2 بازی کم‌حجم جدیدی در سبک سری بازی‌های استراتژیک و نقش‌آفرینی می باشد که در سال 2020 توسط Yokogosystems ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. در صورتی که شما نیز از علاقه‌مندان به سبک ماجراجویی هستید، ما برایتان عنوان تازه‌ای را سراغ داریم که در سبک و سیاق بازی‌های استراتژیک و البته با گرافیک پیکسلی آماده شده که یادآور عناوین قدیمی و کلاسیک مربوط به دهه 90 میلادی است. کلیه محیط‌ها، شخصیت‌ها، توانمندی‌ها و … در قالب حال و هوای گرافیک پیکسلی آماده شده‌اند که یک نوستالژی منحصر به فرد برای علاقه‌مندان به اینگونه محیط‌ها به شمار می‌رود.

تاکتیک‌های نبرد خود را آماده کنید و همواره هوشیار باشید. هر حرکتی که به نمایش می‌گذارید، ممکن است آغازگر یک جنگ و نبرد تمام عیار باشد. هرگز تسلیم نشوید؛ حتی در لحظه مرگ! استراتژی‌‌ها بسیار زیادی هستند و شما می‌توانید در لحظات مختلف بازی آنان را مورد استفاده قرار دهید. داستان این بازی، روایتی از مرد جوانی را به تصویر می‌کشد که در روستایی دور افتاده بزرگ شده و دخترکی با نام ایموژن (Imogen) را از چنگال هیولا نجات می‌دهد. اکنون باید منتظر عواقت و رویدادهای پس از این اتفاق باشید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی ReversiQuest2 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی Lands of Pharaoh Episode 1 برای PC

دانلود بازی Lands of Pharaoh Episode 1 برای PC

 

دانلود بازی Lands of Pharaoh Episode 1 برای کامپیوتر

| بازی سرزمین فرعون: قسمت اول |

| نسخه PLAZA |

 

Lands of Pharaoh Episode 1 بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های اکشن و ماجرایی می باشد که در سال 2020 توسط Pyramid Games ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. سرزمین فرعون، بازی کامپیوتری جدیدی است که سازندگان آن، نهایت سعی و تلاش خود را به کار بسته‌اند تا در نهایت نتیجه‌ای مشابه با وقایع تاریخی از دوران مصر باستان را برای پلیر به تصویر بکشند. روایت داستانی این بازی، در بازه زمانی حدود 1300 سال قبل از میلاد مسیح به تصور کشیده شده است. هراگوس (Heragos) به عنوان شخصیت اصلی بازی، نامه‌ای را از سوی نفریتی (Nefertiti) دریافت می‌کند که در آن آمده که ماموریتی بزرگ در راه است و تنه ابا کمک او می‌توان آن را به انجام رساند.

هراگوس که از دریافت این نامه قدیمی متعجب است، تصمیم می‌گیرد که به قاهره سفر کند تا از اسرار این نامه عجیب و غریب رمزگشایی کند. این سفر پرماجرا در قاهره، هراگوس را به صحراهای مصر باستان می‌برد؛ جایی که او باید برای زنده ماندن با انواع مختلفی از چالش‌ها دست  پنجه نرم کند. روزها و شب‌ها در صحرای سوزان مصر، هراگوس را وارد نبرد و درگیری با شمار مختلفی از موجودات می‌کند که در روایت داستانی این بازی برای شما جذاب و سرگرم‌کننده خواهد بود. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Lands of Pharaoh را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی Worms Blast برای PC

دانلود بازی Worms Blast برای PC

 

دانلود بازی Worms Blast برای کامپیوتر

| بازی خاطره‌انگیز شلیک کرم‌ها |

| درخواستی کاربران |

 

Worms Blast بازی کم‌حجم و خاطره‌انگیزی در سبک سری بازی‌های استراتژیک می باشد که در سال 2002 توسط Team17 Digital Ltd ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. در صورتی که شما نیز از علاقه‌مندان به این سبک بازی‌ها بوده و سری محبوب کرم‌ها (Worms) را به خوبی می‌شناسید، احتمالا تجربه یکی از اولین نسخه‌های این بازی برایتان جذاب و خاطره‌انگیز خواهد بود. اکنون نزدیک به 2 دهه از عرضه این بازی گذشته و تصمیم داریم بازی ورمز بلست را به عنوان یکی از عناوین کلاسیک و خاطره‌انگیز به خدمت شما عزیزان ارائه کنیم تا بتوانیم یاد و خاطره آن دوران را زنده کنید!

این بازی کامپیوتری، روایت جالبی از یک کرم قایق‌سوار را به تصویر می‌کشد که در پایین صفحه قرار گرفته است. هر مرحله از بازی، مجموعه‌ای از بلوک‌های 6 ضلعی و رنگی را نمایش می‌دهد که در انتظار انفجار از سمت شما هستند. کرمی که بر روی قایق قرار دارد، مجهز به سلاحی است که می‌تواند انواع مختلف شش ضلعی‌های رنگی را به سمت بالای صحه شلیک کند. با این کار شما می‌توانید بلوک‌های هم‌رنگ را هدف گرفته و از صفحه بلوک‌ها حذف کنید. شما می‌توانید با شلیک‌های دقیق و هدفمند خود، مراحل بازی را با موفقیت پشت سر گذاشته و از تجربه این بازی جذاب و سرگرم‌کننده به همراه دوستان خود لذت ببرید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Worms Blast را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی Age of Mythology Extended Edition Tale of the Dragon v2.7 برای PC

دانلود بازی Age of Mythology Extended Edition Tale of the Dragon v2.7 برای PC

 

دانلود بازی Age of Mythology Extended Edition برای کامپیوتر

 | نسخه PLAZA |

 

Age of Mythology Extended Edition Tale of the Dragon v2.7 نسخه توسعه و بهبود یافته این بازی در سبک استراتژیک است که تازه‌ترین آپدیت آن در سال 2019 برای پلتفرم کامپیوتر و در شبکه Steam عرضه شده است . اگر شما یک گیمر استراتژیک باز باشید مطمئنا با این بازی آشنایی دارید. این بازی اول در سال 2002 توسط استودیوی منحل شده Ensemble Studios ساخته و عرضه شد و حالا همانند بازی Age Of Empires نسخه با کیفیت آن یعنی Age of Mythology Extended Edition عرضه شده است و ما امروز آن را برای شما عزیزان بر روی سایت قرار دادیم. ابن بازی جز موفق ترین بازی های استراتژیکی به حساب می آید.

این بازی دارای سه داستان مجزا در مناطق یونان،مصر و جزایر اسکاندیناوی می باشید. داستان اول آن این است که افرادی شرور که همان دیوها هستند به شهر شما حمله میکنند و نمادهای شهر شما را خراب و عصای زئوس را می ربایند و مردمان شهرتان را به اسارت میبرند و شما باید با ارتشی از سربازان خود به دنبال عصای زئوس بروید و در پایان باید رئیس دیوهای را نابود کنید و مردمانتان را از اسارت در بیاورید. در داستانی دیگر شما در اول بازی به خوابی فرو میروید و در آن خواب به فردی شرور تبدیل میشوید و با مردمانتان به جنگ و ستیز میپردازید و برای بیرون آمدن از این خواب باید تمام قسمت های این بازی را پشت سر بگزارید.

داستان دیگر بازی Age of Mythology Extended Edition این است که شما به جهان اموات می روید و با روح های و انواع موجودات مختلف مبارزه میکنید تا اینکه نتوانند در جهنم را باز کنند. شما نگران نحوه ی بازی کردن نباشید؛ در همان اوایل بازی آموزشی کامل برایتان وجود دارد. بازی دارای گرافیک بسیار عالی است. در این نسخه تغییرات بسیار چشمگیری رخ داده است که باعث شگفتی شما خواهد شد. پس اگر از علاقمند به این بازی بسیار زیبا و سبک استراتژیک هستید هم اکنون می توانید بازی Age of Mythology Extended Edition Tale of the Dragon v2.7 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی SugarMill برای PC

دانلود بازی SugarMill برای PC

 

دانلود بازی SugarMill برای کامپیوتر

| بازی ساخت و ساز در روستا |

| نسخه PLAZA |

 

SugarMill بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های استراتژیک می باشد که در سال 2019 توسط Aatlantis Code ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بازی کامپیوتری جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما عزیزان در نظر داریم، یک شبیه‌سازی بسیار عالی از ساخت و ساز روستایی است که در اولین روزهای استقرار اروپایی‌ها در کارائیب به تصویر کشیده می‌شود. امکان مدیریت هزینه‌ها و بر عهده داشتن تمام مسئولیت‌های ساخت و ساز تنها برای یک نفر کاری سخت و دشوار است؛ ولی با این حال شما با دارا بودن چندین سال سابقه و تجربه در این زمینه، شغل حساسی را بر عهده می‌گیرید که در پایان باید روستای خود را به یک شهرک شکوفا شده تبدیل کنید.

شاخصی که در این بازی وجود دارد، «اعتبار بندر» نام دارد و بدین معناست که متوسط بازدید کشتی‌ها از بندر شما به چه میزات است. از آنجا که روستای شما در نزدیکی بنادر واقع شده، همواره خطر دزدان دریایی نیز باید جدی گرفته شود؛ زیرا که در غیر این صورت ثروت زیادی را از دست خواهید داد. همانند دیگر بازی‌های این سبک، کلیه وظایف و فعالیت‌ها را خود شما باید مدیریت کنید. حتی برای تولید یک میخ ساده هم باید سنگ آهن را از معادن استخراج و طی یک فرآیند ریخته‌گیری آن را به تولید برسانید. به نیاز مردم رسیدگی کنید و منابع را پیش از منقضی شدن زمان آن‌ها مورد استفاده قرار دهید تا در نهایت بتوانید این شهرک را به شکوفایی وعده داده شده برسانید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی SugarMill را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی Boot Hill Bounties برای PC

دانلود بازی Boot Hill Bounties برای PC

 

دانلود بازی Boot Hill Bounties برای کامپیوتر

| بازی پاداش بوت هیل |

| نسخه PLAZA |

 

Boot Hill Bounties بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های نقش‌آفرینی می باشد که در سال 2019 توسط Experimental Gamer Studios ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. شهرستانی با نام برونکو (Bronco)، در آستانه جنگ قرار دارد. توطئه‌ای به منظور تحریک و بروز درگیری بین دو شهرک باستانی وجود دارد که در صورت وقوع، منجر به نابودی هر دو طرف می‌شود. فقط 4 شخصیت اصلی بازی یعنی Kid, Doc, Moon, Rosy حقیقت را می‌دانند و برای متوقف ساختن این توسطئه وظایف سختی را در پیش رو دارند. طرفداران این سبک از بازی‌ها، پیش‌تر با عنوان قبلی سازندگان این بازی یعنی Boot Hill Heroes به خوبی آشنایی پیدا کرده‌اند. ولی اکنون استودیوی سازنده سعی دارد با معرفی یک عنوان کاملا جدید و مستقل، شمار جدیدی از پلیرها را به خط داستانی بازی دعوت نماید.

این بازی در نمای 2 بعدی و با گرافیک پیکسلی به تصویر کشیده می‌شود و همانند سری‌های قبل، روایت داستانی جذابی را از دورانی با پوسته وسترن برای شما شبیه‌سازی می‌کند. از آنجا که این روزها سبک‌های مورد علاقه پلیرها بسیار گسترده است، در نسخه جدید این بازی هم شما می‌توانید جنبه‌های متنوعی را در سبک‌های مختلف مبارزاتی تجربه کنید. حضور تعداد 250 دشمن مختلف در بازی، امکان شخصی‌سازی سلاح‌ها، دارا بودن گیم‌پلی 25 الی 30 ساعته، وجود ده‌ها معمای سرگرم‌کننده و … از مهم‌ترین خصوصیات جذاب این بازی به شمار می‌روند که امیدواریم از تجربه آن لذت ببرید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Boot Hill Bounties را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی Transport Fever 2 برای PC

دانلود بازی Transport Fever 2 برای PC

 

دانلود بازی Transport Fever 2 برای کامپیوتر

| بازی فعالیت در حوزه حمل و نقل 2 |

| نسخه جدید Transport Fever 2 v27600-Razor1911 جایگزین شد… |

| نسخه کم‌حجم Transport Fever 2 – Build 27365 – FitGirl اضافه شد… |

 

Transport Fever 2 بازی جدیدی در سبک استراتژیک و شبیه‌سازی می باشد که در سال 2019 توسط Urban Games ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. عنوان کلاسیک و شناخته شده در زمینه شبیه‌سازی حم و نقل، امروز در قالب یکی از برترین عناوین موجود در این زمینه نام خود را مطرح ساخته است. نسخه دوم این بازی، سعی می‌کند تا شما را با جزئیاتی بیشتر به حال و هوای این مشاغل دعوت کند. حمل و نقل، یکی از مشاغل مهم و حیاتی در کشور به شمار می‌رود. جابه‌جایی افراد به طرق زمینی، دریایی و هوایی، هرکدام نیازمند تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های خاص خود در مقیاس وسیع هستند. وظیفه شما به عنوان یکی از افراد فعال در حوزه حمل و نقل این است که این سیستم‌ها را به بهترین شکل ممکن در سراسر دنیا گسترش دهید تا افراد بتوانند با کمترین هزینه ممکن، به مقاصد دلخواه خود برسند.

برای موفقیت در جریان داستان این بازی، شما باید زیرساخت‌های حمل و نقل مورد نیاز خود را در اختیار دنیا قرار دهید و با ارائه این خدمات، به ثروتی هنگفت دست یابید. شما می‌توانید حرکت قطارهای خود بر روی ریل‌ها را تماشا کنید و از حرکت اتوبوس‌ها، کامیون‌ا، تاکسی‌ها در امتداد جاده‌ها لذت ببرید. علاوه بر این‌ها، مشتریان برای تهیه بلیط هواپیما و کشتی هم اشتیاق بسیاری نشان می‌دهند که باز هم تهیه و تدارک زیرساخت این خدمت بر عهده شماست. در کنار این‌ها، شما می‌توانید سبک متفاوتی از بازی که روایت‌کننده تاریخچه حمل و نقل در سه قاره دنیاست را هم تجربه کرده و با استفاده از 200 وسیله نقلیه در سراسر اروپا، آمریکا و آسیا، به ایفای نقش بپردازید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Transport Fever 2 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی Loria برای PC

دانلود بازی Loria برای PC

 

دانلود بازی Loria برای کامپیوتر

| بازی لوریا |

| نسخه Razor1911 |

| نسخه جدید Loria v1.2.0-Razor1911 به همراه تمامی DLCها جایگزین شد… |

 

Loria بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های استراتژیک می باشد که در سال 2018 توسط Loria ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. اگر شما نیز از علاقه‌مندان به سری بازی‌های استراتژیک هستید، این بازی می‌تواند توجه شما را به خود جلب کند. تجربه طعم واقعی نبردهای استراتژیک با قدرت تصمیم‌گیری گسترده برای پلیر؛ البته با سبک و سیاقی مدرن که از یک بازی جدید انتظار دارید! در این بازی، شما می‌توانید قهرمانان خود را برای حضور در میادین نبرد و نحوه نقش‌آفرینی آن‌ها کنترل کرده و نتیجه آن را به سود خود تغییر دهید.

سازندگان بازی لوریا، سعی بر آن داشته‌اند تا ضمن یک شبیه‌سازی جذاب از عناوین استراتژیک به صورت کلاسیک، طعم و هیجان واقعی این سبک از بازی‌ها را حفظ کرده و عناصر مدرن و امروزی را نیز به آن اضافه کنند. به طور کلی در این بازی شما با 16 ماموریت مختلف سر و کار دارید که هریک از آن‌ها، به شیوه خاص خود شما را به یک تجربه ایده‌آل و هیجان‌انگیز دعوت خواهند کرد. پیشنهاد می‌کنیم در صورتی که شما هم از دوست‌داران این سبک از بازی‌ها هستید، فرصت تجربه لوریا را به عنوان یک عنوان جدید و مدرن از شبیه‌سازی نبردهای کلاسیک از دست ندهید! هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Loria را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی Armor Clash 3 Winter Assault برای PC

دانلود بازی Armor Clash 3 برای PC

 

دانلود بازی Armor Clash 3 Winter Assault برای کامپیوتر

| بازی شبیه‌ساز نبرد تانک 3 |

| نسخه CODEX |

| نسخه جدید Armor Clash 3 Winter Assault-CODEX به همراه تمامی DLCها جایگزین شد… |

 

Armor Clash 3 Winter Assault بازی جدیدی در سبک اکشن می باشد که در سال 2019 توسط Glaive Games ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بازی کامپیوتری جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما علاقه‌مندان به نبرد با تجهیزات پیشرفته در نظر داریم، یک شبیه‌سازی جذاب و ایده‌آل از نبرد با ابزارآلاتی همچون جت‌های پیشرفته، تانک و دیگر تجهیزات نظامی پرکاربرد در زمین و آسمان است. در این بازی شما باید پایگاه نظامی خود را با بهره‌گیری از سیستم‌ها و تکنولوژی‌های پیشرفته ایجاد کنید و با دشمنان خود وارد نبردی جذاب و مهیج شوید.

در این بازی، سه جناح مختلف با واحدهای نظامی منحصر به فرد طراحی شده‌اند که پلیر بازی می‌تواند بر حسب سلیقه خود یکی از آنان را انتخاب و با بهره‌گیری از سلاح‌ها و تجهیزات موجود، از تجربه نبرد با دشمنان خود لذت ببرد. گایا، متحدین آهنین و هنگ نظامی سه جناح مختلف این بازی هستند که هریک از لحاظ بافت و تجهیزات موجود برای نبرد با همدیگر تفاوت دارند. شما به عنوان فرمانده جناح خود، وظیفه دارید که یک واحد کامل از انواع جنگنده‌های زمینی و هوایی را آماده ساخته و با تصمیم‌گیری‌های درست و به موقع، در میدان نبرد پیروز و سربلند باشید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Armor Clash 3 Winter Assault را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی Age of Empires II Definitive Edition Build 34055 برای PC – نسخه 4K

دانلود بازی Age of Empires II Definitive Edition برای PC

 

دانلود بازی Age of Empires II Definitive Edition برای کامپیوتر

| بازی عصر امپراطوری‌ها 2: نسخه 4K |

| نسخه جدید Age of Empires II Definitive Edition Build 34055-HOODLUM به همراه تمامی DLCها جایگزین شد… |

| نسخه کم‌حجم Age of Empires II: Definitive Edition – v101.101.32708.0.911 + Enhanced Graphics Pack – FitGirl اضافه شد… |

 

Age of Empires II Definitive Edition Build 34055 بازی کم‌حجم جدیدی در سبک سری بازی‌های استراتژیک می باشد که در سال 2019 توسط Xbox Game Studios ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. عصر امپراطوری 2، یکی از محبوب‌ترین و موفق‌ترین بازی‌ها در سبک استراتژیک بود که حدودا در دو دهه قبل برای اولین بار منتشر شد و توانست با رکوردی بی‌سابقه، توجه بسیاری از علاقه‌مندان به این سبک از بازی‌ها را به خود جلب کند. این بازی که با تبلیغات بسیار کمپانی مایکروسافت (Microoft) به ابزار عرضه شد، در مدت زمانی کوتاه توانست به یک موفقیت مثال‌زدنی دست یابد. علاقه‌مندان به تجربه بازی‌های استراتژیکف به یک دلیل مهم عاشق سری محبوب عصر امپراطوری‌ها شدند: شبیه‌سازی واقع‌گرایانه تمدن‌ها! در واقع شما برای شروع این بازی، باید یک تمدن دلخواه از بین ده‌ها ملل موجود در بازی انتخاب و استراتژی خاص خود را برای موفقیت این کشور به کار برید. مشابه با دیگر عناوین سبک استراتژیک، در این بازی هم شما وظیفه خواهید داشت تا سرزمین‌ انتخابی خود را به مرور زمان رشد و توسعه داده و ضمن شناسایی خطرات و تهدیدها، مردمان خود را راضی و خوشحال نگاه دارید.

در داستان این بازی، شما فرصتی خواهید یافت تا بتوانید طی یک دوره 1000 ساله بر سرزمین خود حکم‌رانی کنید. ده‌ها تمدن موجود در این بازی، هرکدام دارای پس‌زمینه داستانی منحصر به فرد خود بوده و با انتخاب آن می‌توانید تاریخ ملل مختلف را مجددا بازنویسی کنید. عصرهای مختلفی که در این بازی با آن سر و کار دارید هم شامل عصر تاریک، عصر فئودالی، عصر قلعه‌ها و عصر سلطنتی است که هرکدام از آن‌ها دارای خصوصیات خاص خود در زمینه‌های مختلف اجتماعی، حکومتی، سیاسی، نظامی و … هستند. همانطور که شاهد بودید، چندی پیش نسخه سوم بازی عصر امپراطوری‌ها هم منتشر شد؛ بنابراین اگر عرضه جدید نسخه دوم این بازی برای شما هم جای سوال دارد، باید بگوییم که گرافیک به کار رفته در این بازی در وضوح فوق‌العاده 4K بوده و یک بازسازی بسیار عالی از نگارش پیشین آن به شمار می‌رود. سازندگان این بازی سعی کرده‌اند تا ضمن بازسازی کامل بازی با تکنولوژی گرافیکی جدید و به‌روز، باری دیگر علاقه‌مندان به این بازی جذاب را به وجد آورد تا افراد بتوانند از تجربه نسخه دوم این بازی در گرافیک فوق‌العاده آن لذت ببرند. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Age of Empires II Definitive Edition را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی Ground War برای PC

دانلود بازی Ground War برای PC

 

دانلود بازی Ground War برای کامپیوتر

| بازی جنگ زمینی |

| نسخه DARKZER0 |

 

Ground War بازی جدیدی در سبک استراتژیک می باشد که در سال 2019 توسط YuniGame ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. اگر شما نیز از دوست‌داران سبک استراتژیک و تعیین آرایش واحدهای نظامی هستید، ما برایتان عنوان جدیدی را در نظر داریم که می‌تواند یک شبیه‌سازی بسیار عالی را از صحنه نبرد با دسترسی به انواع مختلف تجهیزات نظامی به شما ارائه نماید. در این بازی انواع مختلف تجهیزات نظامی و جنگی در دسترس است که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به تانک و دیگر وسایل نقلیه کاربردی در عرصه نبرد اشاره کرد.

در این بازی شما می‌توانید چشم‌اندازهای اصلی صحنه نبرد را بدون نیاز به طی اقدامات پیچیده تجربه کنید. شبیه‌سازی صورت گرفته در این بازی، از دقت بالایی در زمینه کار با تانک‌ها و تعیین آرایش نظامی آنان برخوردار است که آزادی کامل را در عرصه نبرد برای شما فراهم می‌آورد. حالت داستانی این بازی، شامل 15 مرحله جذاب و سرگرم‌کننده است که تماما می‌توانید روند آن را با تصمیمات خود چیش ببرید. علاوه بر این، امکانات گسترده در زمینه ارتقا و بهبود توانایی جنگی و همچنین شخصی‌سازی واحدهای نظامی از دیگر خصوصیاتی است که جذابیت خاصی را به فضای بازی می‌دهد. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Ground War را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی Abandon Ship Blade of the Assassin برای PC

دانلود بازی Abandon Ship برای PC

 

دانلود بازی Abandon Ship برای کامپیوتر

| بازی کشتی رها شده |

| نسخه HOODLUM |

| نسخه جدید Abandon Ship Blade of the Assassin-HOODLUM به همراه تمامی DLCها جایگزین شد… |

 

Abandon Ship بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های اکشن می باشد که در سال 2019 توسط GameMill Entertainment ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بازی کامپیوتری جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما علاقه‌مندان به سبک استراتژیک در نظر گرفته‌ایم، یک تجربه جذاب و ایده‌آل از سفر به جزایر سرسبزی است که ماجراهای بسیاری را برای شما به ارمغان خواهد آورد. چالش اصلی در این بازی، رویارویی با کشتی‌هایی است که دزدان دریایی هدایت‌کننده آن هستند. شما با ورود به آب‌ها و دریاهای مختلف در سراسر دنیا، چالش‌های جذابی را تجربه خواهید کرد که طی هریک از آن‌ها، خطرات بسیاری نیز متوجه شما و کشتی خواهد بود.

کشتی‌های دشمن را شناسایی کرده و حتی‌الامکان از آن‌ها دوری کنید. علاوه بر این، هیولاهای ساکن در آب‌های آزاد را نیز فراموش نکنید؛ زیرا که هرآن امکان دارد در نبردی شرورانه شما را غافل‌گیر کنند. شرایط آب و هوایی نیز بر نبردهای شما تاثیرگذار است؛ از این روی باید امواج، جزر و مد دریا، صاعقه آسمان، کولاک و … را زیرنظر گرفته و متناسب با شرایط موجود، بهترین استراتژی را از خود به نمایش بگذارید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Abandon Ship را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی Twilight Struggle v1.1.3 برای PC

دانلود بازی Twilight Struggle v1.1.3 برای PC

 

دانلود بازی Twilight Struggle برای کامپیوتر

| بازی شبیه‌ساز جنگ سرد |

| نسخه P2P |

 

Twilight Struggle بازی کم‌حجم جدیدی در سبک استراتژیک می باشد که در سال 2019 توسط Asmodee Digital ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بازی جدید و سرگرم‌کننده‌ای که در این مطلب از سایت یاس دانلود به درخواست شما کاربران عزیز آماده دانلود کرده‌ایم، شبیه‌سازی سرگرم‌کننده‌ای از تنش و درگیری بین ایالات متحده آمریکا و اتحاد جماهیر شوروی طی دوران جنگ سرد است. با پایان یافتن جنگ جهانی دوم، تنش بین دو ابر قدرت دنیا تحت عنوان دوران جنگ سرد آغاز شد که رویدادهای تاریخی متعددی را به همراه داشت. در این بازی، پلیرها می‌توانند یکایک این رویدادها را از نمایی واقع‌گرایانه تجربه کرده و با تصمیمات خود، فرصت تسلط بر دنیا را داشته باشند.

این بازی، یک تجربه استراتژیک چالش‌برانگیز با ده‌ها چالش متنوع و جذاب است که در هر ماموریت آن چالش منحصر به فردی در انتظارتان خواهد بود. نقشه بازی، مساحتی گسترده از دنیا را برای شما به تصویر می‌کشد که بتوانید برای در دست گرفتن کنترل و سلطه بر مناطق مخلف، از واحدهای مختلف نظامی بهره ببرید. وقایع این بازی، شامل طیف گسترده‌ای از رویدادهای تاریخی است که از جمله آن‌ها می‌توان به درگیری اعراب و رژیم صهیونیستی طی سال‌های 1948 و 1967، ویتنام و نهضت صلح آمریکا، بحران کوبا و سایر حوادث مرتبط با استفاده از سلاح‌های اتمی در پایان جنگ جهانی دوم اشاره کرد. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Twilight Struggle را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی Uncharted Ocean برای PC

دانلود بازی Uncharted Ocean برای PC

 

دانلود بازی Uncharted Ocean برای کامپیوتر

| بازی نبرد در آب‌های آزاد |

| نسخه DARKZER0 |

 

Uncharted Ocean بازی جدیدی در سبک اکشن و استراتژیک می باشد که در سال 2019 توسط HiRabbit ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بازی کامپیوتری جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما علاقه‌مندان به سبک استراتژیک در نظر داریم، یک عنوان تاریخی در سبک قایقرانی با جنبه‌های نقش‌آفرینی است که در بازه زمانی بین 1400 تا 1600 میلادی به تصویر کشیده می‌شود. ناوگان امپریالیستی اروپا، نقاط مختلف دنیا را استعمار کرده و با وحشیگری محض در آب‌ها، سعی می‌کند تا بر ملل مختلف در دنیا تسلط پیدا کند. پلیرها در بازی می‌توانند ملیت دلخواه خود را از بین 8 گزینه مختلف انتخاب و با مهارت‌های منحصر به فرد خود، متحدین و دشمنان را انتخاب نمایند.

شما در اقیانوس تنها نیستید؛ زیرا که بنادر مختلف دنیا پر از دزدان دریایی است. شما می‌توانید با دزدان دریایی مبارزه کنید و یا اینکه ضمن اتحاد با آنان، مسیری غلط را برای پیش بردن روند داستانی بازی طی کنید! برای دفاع از خود و یا حمله به قربانیان، می‌توانید خدمه ماهری را برای خود استخدام و نبردهایی بزرگی را به تصویر بکشید. علاوه بر این، شما می‌توانید کشتی خود را به انواع مختلف تجهیزات نظامی و منابع مورد نیاز برای مدیریت مجهز کرده و در نبردهای دریایی نقشی پررنگ را ایفا کنید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Uncharted Ocean را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی Graveyard Keeper 1.206 برای PC

دانلود بازی Graveyard Keeper v1.206 برای PC

 

دانلود بازی Graveyard Keeper برای کامپیوتر

| بازی مدیریت گورستان |

| درخواستی کاربران |

 

Graveyard Keeper 1.206 بازی جدیدی در سبک ماجرایی می باشد که در سال 2019 توسط tinyBuild ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بازی کامپیوتری جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود به خدمت شما عزیزان بازدیدکننده ارائه می‌کنیم، تجربه‌ای از مدیریت یک گورستان را برایتان به ارمغان می‌آورد. تاکنون شمار بسیاری از بازی‌ها در این سبک معرفی و روانه بازار شده است که این بار با موضوعی متفاوت به سراغ آن خواهید رفت! مدیریت گورستان، شما را در نقش یک مدیر همه‌کاره در مرکز یک گورستان قرون وسطایی قرار می‌دهد که باید قبرستان محل را مطابق با استراتژی و تصمیمات خود راه‌اندازی کنید و با استفاده از منابع موجود، از این شغل یک تجارت پردرآمد را راه‌اندازی کنید.

شما می‌توانید ضمن گست و گذار به محیط اطراف، انواع منابع کاربردی برای گورستان خود را جمع‌آوری کرده و به مرور زمان این مرکز را به سطوح بالاتری از امکانات موجود ارتقا دهید. ماموریت‌های متنوعی در این بازی برای شما در نظر گرفته شده است که در شماری از آن‌ها با معضلات اخلاقی هم سر و کار خواهید داشت. برای مثلا شما حتی می‌توانید گوشت مردگان را به فروش برسانید؛ زیرا که در قرون وسطی هنوز قانونی برای منع این کار وضع نشده است.  هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Graveyard Keeper را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی AstronTycoon2 Ritual برای PC

دانلود بازی AstronTycoon2 Ritual برای PC

 

دانلود بازی AstronTycoon2 Ritual برای کامپیوتر

| بازی تجارت در دوران باستان |

| نسخه HOODLUM |

 

AstronTycoon2 Ritual بازی جدیدی در سبک شبیه‌سازی می باشد که در سال 2019 توسط .ANG People s.r.o ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. داستان این بازی رایانه‌ای، 2000 سال قبل از میلاد حضرت مسیح به تصویر کشیده می‌شود. وظیفه شما این است که یک روستای جدید را در زمین‌های مقدس بسازید و نیاز روستائیان و زائرانی که برای بازدید به این منطقه می‌آیند را برطرف کنید. برای اداره روستا، لازم است که منابع لازم همچون آب، غذا و … را تامین کرده و با استفاده از سبنگ‌های موجود، بناهای تاریخی بسازید. علاوه بر این، شما وظیفه دارید که با استفاده از استخوان و یا سنگ چخماق، دیگرهای نیازهای ساکنین را نیز برطرف کرده و از این طریق به یک شهرت مثال‌زدنی دست یابید.

توجه داشته باشید که اگر اهالی روستا گرسنه باشند، رفته رفته شاهد ترک روستا از سوی آن‌ها خواهید بود. بنابراین همواره به نیازهای آن‌ها توجه کنید و آنان را گرم، راضی و سلامت نگه دارید. علاوه بر این، شما می‌توانید با استفاده از استخراج انواع فلزات موجود از قبیل مس و قلع، تجارت خوبی را با همسایگان داشته و از طریق شکار حیوانات مختلف، نابع غذایی خود را برای فصول سرد سال نیز ذخیره کنید. به طور کلی در این بازی بیش از 25 سازه مختلف وجود دارد که شما می‌توانید با ساخت و برپاسازی آن‌ها، رفته رفته منطقه تحت اختیار خود را رشد و پیشرفت دهید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی AstronTycoon2 Ritual را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی Phoenix Point برای PC

دانلود بازی Phoenix Point برای PC

 

دانلود بازی Phoenix Point برای کامپیوتر

| بازی فینیکس: ویروس بیگانه |

| نسخه HOODLUM |

| نسخه کم‌حجم Phoenix Point – v1.0.54518 + 3 Bonus OSTs – FitGirl اضافه شد… |

 

Phoenix Point بازی جدیدی در سبک شبیه‌سازی می باشد که در سال 2019 توسط Snapshot Games ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. این بازی، یکی از تازه‌ترین عناوین عرضه شده در سبک استراتژیک است و گفته می‌شود که در واقع باید آن را شماره تازه‌ای از سری اکس‌-کام (X-COM) به حساب برد. داستان این بازی رایانه‌ای، در سال 2047 میلادی به تصویر کشیده می‌شود؛ جایی که کره زمین مورد حملات یک گونه ناشناخته از موجودات بیگانه قرار گرفته و نسل بشر را در خطر انقراض قرار داده است. شما به عنوان یکی از معدود بازماندگان شرایط فعلی، پایگاهی را تحت کنترل خود می‌گیرید که باید با اتخاذ تصمیماتی هوشمندانه، تهدید بیگانگان را خنثی و زمین را دوباره به شکل و شمایل سابق آن برگردانید.

روایت داستانی بازی، مروری بر وقایع سال 2022 میلادی دارد. دانشمندان کره زمین، ویروسی با منشأ فرازمینی را کشف کرده‌اند که رفته رفته شروع به ذوب شدن کرده است. تقریبا تنها 1 درصد از ژنوم این ویروس با هرچیزی که تا آن روز دانشمندان مشاهده کرده‌اند تطابق دارد. انسان‌ها و حیواناتی که با این ویروس تماس پیدا کرده‌اند، به موجوداتی جهش یافته تبدیل شده و رویدادهای هولناکی را رقم زده‌اند. رفته رفته این ویروس بیگانه به اقیانوس‌]ا هم راه پیدا کرد و انواع مختلف موجودات دریایی را به هیولاهای بزرگ تبدیل کرد. تمدن جهانی طی 20 سال اخیر به شدت تغییر پیدا کرده و بقایای بشریت در پناهگاه‌های زیرزمینی سکونت یافته‌اند. اکنون جناح‌های مختلف گروه‌های بازمانده با عقاید مختلف خود، ایده‌هایی را برای زنده ماندن مطرح می‌کنند که شما نیز به عنوان یکی از همین رهبران، باید برای نجات زمین تلاش کنید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Phoenix Point را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی Prison Architect Psych Ward Wardens Edition برای PC

دانلود بازی Prison Architect The Clink برای PC

 

دانلود بازی Prison Architect Psych Ward Wardens Edition برای کامپیوتر

| بازی معماری زندان |

| نسخه PLAZA |

| نسخه جدید Prison Architect Psych Ward Wardens Edition-PLAZA به همراه تمامی DLCها جایگزین شد… |

| نسخه کم‌حجم Prison Architect – r1723/”The Sneezer” Update + 3 DLCs – FitGirl اضافه شد… |

 

Prison Architect Psych Ward Wardens Edition بازی جدیدی در سبک استراتژیک می باشد که در سال 2019 توسط Paradox Interactive ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. در این مطلب از سایت یاس دانلود، بازی جدیدی را برای شما گیمرها در نظر داریم که باید نهایت دقت و تلاش خود را به کار گیرید تا معماری زندان به بهترین شکل ممکن از آب در بیاید. وظیفه شما در بازی این است که محیط در نظر گرفته شده برای زندان را به یک فضای کاملا امنیتی تبدیل کنید تا دیگر هیچ فرد زندانی‌‌ای حتی به فکر فرار کردن هم نیفتد! در این بازی، شما به عنوان مدیریت یک زندان بزرگ و امنیتی ایفای نقش می‌کنید که تقریبا کلیه امور آن متناسب با تصمیمات و دستورات شما به انجام خواهد رسید. آماده‌سازی سلول‌های مناسب، برپاسازی سالن غذاخوری زندانیان، بیمارستان و همچنین انتصاب نگهبان برای هر بخش از مهم‌ترین وظایف شما در بازی است.

شما به عنوان مدیر زندان، جهت پیش‌ بردن امور مختلف باید کارمندان جدیدی را برای مرکز خود استخدام کنید. هریک از این بخش‌ها، مهارت خاصی را می‌طلبند که از جمله آن‌ها می‌توان به تعیین مسئول امور مالی زندان، وکیل، ریاست بخش امنیتی و همچنین سرپرست کارگران اشاره کرد. بازی معماری زندان تاکنون موفق شده میلیون‌ها نسخه به فروش برساند و به عنوان یکی از بهترین بازی‌های این سبک برگزیده شود. حالت داستانی این بازی حول محور کاراکتری با نام ادوارد (Edward) آغاز می‌شود که به اعدام با صندلی الکتریکی محکوم شده است. شما در کل فرایند این بازی 4 فصل مختلف را تجربه می‌کنید که هرکدام روایتی از یک زندانی مخصوص در سلولی مجزا را برای شما بازگو خواهد کرد. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Prison Architect Psych Ward Wardens Edition را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی American Fugitive State of Emergency برای PC

دانلود بازی American Fugitive برای PC

 

دانلود بازی American Fugitive State of Emergency برای کامپیوتر

| بازی فراری آمریکایی |

| نسخه CODEX |

| نسخه جدید American Fugitive State of Emergency-CODEX به همراه تمامی DLCها جایگزین شد… |

 

American Fugitive State of Emergency بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های اکشن و ماجرایی باشد که در سال 2019 توسط Fallen Tree Games Ltd ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. اگر شما نیز از علاقه‌مندان به بازی محبوب جی‌تی‌اِی (GTA) هستید، عنوان جدیدی که در این مطلب برایتان در نظر داریم یک تجربه مهیج و جذاب را برایتان به ارمغان خواهد آورد. این بازی کامپیوتری جدید، در سبک و سیاق جی‌تی‌اِی شما را وارد دنیایی کاملا آزاد می‌کند. همانند بازی جی‌تی‌اِی، این بازی هم در یک شهر پر از خطر و خلافکاران مختلف به تصویر کشیده می‌شود. شما در قالب کاراکتری با نام ویل ریلی (Will Riley) نقش‌آفرینی می‌کنید. او به دلیل قتل پدرخوانده خود در دام قانون گرفتار است. اما در ادامه ماجرا مشخص می‌شود که او قاتل اصلی این پرونده نبوده و در دام یک توطئه گرفتار شده است. اکنون شما برای پیدا کردن قاتلان اصلی از زندان فرار کرده و مجرمین اصلی پرونده را به دست قانون بسپارید.

با فرار از زندان، پلیس‌ها در سطح شهر شروع به گشت‌زنی می‌کنند و اگر به اندازه کافی محتاط نباشید، شاید خیلی زود دوباره دستگیر شوید. از این روی شما باید در دل جمعیت شهر خود را پنهان کرده و همیشه یک قدم جلوتر از پلیس‌ها باشید. داستان این بازی، در سال 1980 میلادی به تصویر کشیده شده و حال و هوایی کلاسیک دارد. با طرح‌ریزی یک محوریت داستانی بسیار قوی، این فرصت برای شما دوست‌داران سری جی‌تی‌اِی فراهم است که بتوانید از تجربه یک عنوان کاملا جدید و مشابه با حال و هوای مورد علاقه خود لذت ببرید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی American Fugitive State of Emergency را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی NUVAVULT برای PC

دانلود بازی NUVAVULT برای PC

 

دانلود بازی NUVAVULT برای کامپیوتر

| بازی معمای فضایی |

| نسخه DARKZER0 |

 

NUVAVULT بازی کم‌حجم جدیدی در سبک سری بازی‌های استراتژیک می باشد که در سال 2019 توسط Mim Hufford ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. اگر شما نیز از علاقه‌مندان به تجربه بازی‌هایی در سبک پازل و معمایی هستید، بازی کم‌حجم فعلی می‌تواند تا مدت‌ها شما را با خود سرگرم کند. محیط بازی، در واقع یک پایگاه ساده در اعماق فضا را برای شما به تصویر می‌کشد که تمامی مراحل و معماهای بازی بر روی آن به تصویر کشیده می‌شوند. محیط 2 بعدی و 3 بعدی فضای بازی، دائما محیطی پرتلاطم را برای شما به تصویر می‌کشد تا برای حل معماهای بیشتر ترغیب شوید.

هرآنچه که در طول مراحل مختلف بازی می‌بینید، به مرور زمان تغییر شکل می‌دهند. در واقع شما باید نسبت به محیط اطراف خود آگاهی کاملی داشته باشید تا در ادامه امکان حل معماها با سهولت بیشتری برایتان فراهم باشد. با محیط و دنیای اطراف خود در تعامل باشید تا ضمن سفر به هر نقطه از کیهان، توان حل معماها را داشته باشید. در این بازی مجموعا 70 مرحله مختلف گنجانده شده است که پیشنهاد می‌کنیم با دانلود آن، از تجربه حل پازل‌ها لذت ببرید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی NUVAVULT را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی Age of Wonders Planetfall Revelations برای PC

دانلود بازی Age of Wonders Planetfall برای PC

 

دانلود بازی Age of Wonders Planetfall Revelations برای کامپیوتر

| بازی عصر عجایب: سقوط سیارات |

| نسخه جدید Age of Wonders Planetfall Revelations-HOODLUM به همراه تمامی DLCها جایگزین شد… |

| نسخه کم‌حجم Age of Wonders: Planetfall – Deluxe Edition – v1.101.38236 + 6 DLCs – FitGirl اضافه شد… |

 

Age of Wonders Planetfall Revelations بازی جدیدی در سبک استراتژیک می باشد که در سال 2019 توسط Paradox Interactive ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. در آینده دور، این امپراطوری‌ها و قدرت‌های کهکشانی هستند که در دنیا یکه‌تازی می‌کنند. داستان این بازی کامپیوتری جدید، روایتی جذاب و سرگرم‌کننده را از آینده احتمالی زندگی انسان در کیهان به تصویر می‌کشد. از عصر تاریک کیهانی خارج شده و امپراطوری سقوط کرده را فراموش کنید؛ زیرا که اکنون وقت راه‌اندازی یک حاکمیت جدید برای تعیین سرنوشت و آینده مردم کهکشان است. بدین منظور شما می‌توانید یک امپراطوری بزرگ را بر حسب انتخاب خود از بین 6 جناح مختلف راه‌اندازی کنید. به عنوان مثال، یکی از این قدرت‌ها، هنوز سوار بر دایناسورها به جنگ می‌روند و گروهی دیگر با ترکیب علم رباتیک و زامبی‌ها، یک ارتش ترسناک از سربازان جنگی را آماده ساخته است!

با انتخاب جناح مورد نظر، روند ساخت امپراطوری بزرگ خود در عرصه کیهان را آغاز خواهید کرد. شما می‌توانید با انجام ماموریت‌های مختلف و استفاده از تاکتیک‌های استراتژیکی خاص خود، بر دشمنان حاضر در گوشه و کنار کهکشان غلبه کرده و آن‌ها را در نبردهای بزرگ شکست دهید. علاوه بر این شما می‌توانید با بهبود قدرت دیپلماسی خود، با دیگر متحدین خود وارد مذاکره شده و از حمایت آنان در طول نبردها بهره‌مند گردید. همانند دیگر بازی‌های استراتژی،ک مدیریت منابع و جمع‌آوری برای آماده‌سازی تجهیزات نظامی و برپایی یک امپراطوری بزرگ لازم و ضروری است؛ بدین منظور شما می‌توانید به گوشه و کنار کهکشان سرک کشیده و از منابع موجود در هزاران سیاره مختلف بهره ببرید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Age of Wonders Planetfall Revelations را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی Ashes of the Singularity Escalation Secret Missions برای PC

دانلود بازی Ashes of the Singularity Escalation Secret Missions برای PC

 

دانلود بازی Ashes of the Singularity Escalation Secret Missions برای کامپیوتر

| بازی نبردهای استراتژیک در کهکشان |

| نسخه CODEX |

| نسخه کم‌حجم Ashes of the Singularity: Escalation – v2.90.69534 + 12 DLCs – FitGirl اضافه شد… |

 

Ashes of the Singularity Escalation Secret Missions بازی جدیدی در سبک استراتژیک می باشد که در سال 2016 توسط Stardock Entertainment ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. نژاد انسان ها، به لطف بهره گیری از پیشرفت های تکنولوژیکی، به سرتاسر کهکشان گسترش پیدا کرده است. اکنون انسان ها به قدری قدرتمند شده اند که قادر هستند ارتشی بسیار بزرگ و مسلح در سرتاسر جهان بگسترانند، در واقع شما می توانید در این بازی بزرگ ترین امپراطوری کل کهکشان را در کنترل خود قرار دهید ! در حال حاضر، نژاد بشریت تحت حملات دشمنی جدید قرار گرفته است، آن ها خود را Substrate می نامند و به عقیده شان قادر هستند نسل بشر را از جهان پاک کنند. 

اکنون شما که یکی از اعضای اتحادی مهمی در انسان های نسل آینده هستید، می بایست با هردوی این تهدیدها رو به رو شوید. در این بازی شما موظف هستید در برابر تمامی تهدیدات موجود در کهکشان ایستادگی کرده و برای به دست گرفتن فرمانروایی کل کهکشان، از نهایت قدرت و امکانات در دسترستان استفاده کنید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Ashes of the Singularity Escalation Secret Missions را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود

دانلود اوتو درایور۲۰۲۰

دانلود اوتو درایور۲۰۲۰

دانلود DriverPack Solution 17.10.14.20051 Full/LAN x86/x64 + 17.11.31 Online – درایور پک سولوشن نصب خودکار درایورهای ویندوز

 

دانلود DriverPack Solution Full x86/x64 + Online - نصب خودکار درایورهای ویندوز

 

دانلود DriverPack Solution

| درایور پک سولوشن – نصب خودکار تمامی درایور های قطعات سخت افزاری ویندوز و سیستم |

| DriverPack Solution Full Edition 2020 |

| + درایور های شبکه LAN |

 

DriverPack Solution 17.10.14.20051 Full / LAN x86/x69 + Online 17.11.31 Online Portable نرم افزار قدرتمندی برای نصب تمامی درایورهای سخت افزاری رایانه میباشد. این برنامه به طور خودکار آخرین بروزرسانی های درایور موردنظر را پیدا کرده و آن را نصب می کند. اگر درایورهای شما با ویندوز جدید مطابقت ندارد و یا گم شده است و یا قدیمی شده است این نرم افزار بهترین انتخاب شما خواهد بود تا درایور قطعه سخت افزاری موردنظر را به سادگی یک کلیک شناسایی و به طور خودکار نصب کنید. این نسخه از نرم افزار درایور پک سولوشن دارای بسیاری از ویژگی های جدید و بهینه سازی شده برای سیستم عامل جدید ویندوز 10 است. آیا شما هم از جستجو و دانلود دستی درایورهای سخت افزاری کامپیوتر خود خسته شده اید؟ آیا شما هم از اینکه ساعت هایی طولانی را صرف جستجوی درایورهای جدید کنید ناراحت هستید؟ پیشنهاد ما این است که یک بار برای همیشه ، پکیج عظیم DriverPack Solution را دانلود کرده و از محتویات غنی و فوق العاده آن جهت شناسایی انواع سخت افزارهای کامپیوترهای مختلف استفاده کنید.

دیگر نیازی نیست که ساعت های طولانی را صرف دانلود درایورهای اشتباه کنید ! چرا که می توانید با دانلود یکباره تمامی درایورهای موجود برای سخت افزارهای کامپیوتری ، انواع سخت افزارهای سیستمی را به سیستم عامل شناسایی نمایید. نکته مهم در این روش به روز رسانی این است که در حین شناساندن سخت افزارها به سیستم عامل ، حتی نیازی به ارتباط اینترنتی نخواهید داشت. در واقع یک باره تمامی درایورها را به صورت آفلاین دانلود کرده و از این پس از آنان به صورت آفلاین بهره خواهید برد. نصب درایور ها فقط با چند کلیک آن هم به صورت اتوماتیک از ویژگی منحصر بفرد برنامه DriverPack Solution است. این برنامه قابل اجرا از روی هارد و فلش و دی وی دی میباشد و میتوان برای تلفن های موبایل به صورت فایل ISO تنظیم نمود. این برنامه برروی هر دو سیستم عامل 32 و 64 بیتی قابل نصب می باشد. هم اکنون می توانید اخرین نسخه برنامه DriverPack Solution را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار DriverPack Solution :

– نصب تمامی درایور های قطعه سخت افزاری رایانه در حدود 5 دقیقه
– صرفه جویی در وقت, بدون نیاز به اتلاف وقت برای جستجوی درایور موردنظر
– قابلیت بروزرسانی درایورهای موجود برای نسخه های جدیدتر
– پشتیبانی از ویندوزهای XP, ویستا, 7 , 8 , 8.1 و 10 (32 و 64 بیتی)
– سهولت استفاده و دارای رابط کاربری ساده و بصری
– طراحی منحصربه فرد (منبع باز)
– دانلود رایگان درایور برای : مادربرد، کارت صدا (صوتی)، کارت گرافیک، کارت شبکه، Wi-Fi ، چیپ ست، کنترل، بلوتوث (بلوتوث)، مودم، دوربین های وب، کارت خوان، پردازنده، دستگاه های ورودی، مانیتور، پرینتر، اسکنر، USB، …
– نصب و راه اندازی رایگان
– بروزرسانی برنامه هایی که در نرم افزار وجود دارد

– پشتیبانی از انواع درایورها شامل :

Motherboard, Sound Card (Audio), Video Card, Network Card, Wi-Fi, Chipset, Controller, Bluetooth (Bluetooth), Modem, Web-Camera, Card Reader, CPU, Input Devices, Monitor, Printer, Scanner, USB, Other …

 

– پشتیبانی از انواع کامپیوترها و لپ تاپ های:

Acer, ASUS, HP, Dell, MSI, Samsung, Toshiba, Sony, Lenovo, Fujitsu, Fujitsu Siemens, eMachines, Packard Bell, Clevo, BenQ, Notebook, IBM, Apple, Intel, LG, Compaq, Depo, NEC, Gericom, Matsushita, Medion, K-Systems, Gigabyte, SiS, Gateway.

 

 

قابلیت های جدید DriverPack Solution 17 :

–  جستجوی سریع برای یافتن درایورها

–  نصب درایورها بر روی هر کامپیوتری در عرض چند دقیقه

–  قابلیت جستجو و دانلود درایور از اینترنت

–  کمک برای ساخت پایگاه داده درایورهای شخصی شما

 

 

درایورهای اضافه در نسخه Full :

– Video_AMD_Server, Video_nVIDIA_Server, Video_Hybrid, Touchpad_Alps, Touchpad_Elan, Touchpad_Synaptics, Touchpad_Others

 

 

فهرست درایورها:

DP_Biometric_16060
DP_Bluetooth_16072
DP_CardReader_16065
DP_Chipset_16073
DP_LAN Jntel 16060
DP_LAN_Others_16072
DP_LAN_Realtek-NT_16073
DP_LAN_Realtek-XP_16065
DP_MassStorage_16072
DP_Misc_16073
DP_Modem_16065
DP_Monitor_16073
DP_Printer_16072
DP_Sound_ADI_16060
DP_Sound_CMedia_16073
DP_Sound_Conexant_16073
DP_Sound_Creative_16073
DP_Sound _IDT_16072
DP_Sound_Others_16073
DP_Sound_VIA_16060
DP_Sounds_HDMI_16073
DP_Sounds_Realtek_16073
DP_Telephone_16063
DP_Touchpad_Alps_16072
DP_Touchpad_Cypress_16060
DP_Touchpad_Elan_16073
DP_Touchpad_Others_16073
DP_Touchpad_Synaptics_16072
DP_TV_Aver_16073
DP_TV_Beholder_16060
DP_TV_DVB_16072
DP_TV_Others_16064
DP_Vendor_16073
DP_Video_lntel-NT_16065
DP_Video_lntel-XP_16060
DP_Video_nVIDIA_Server_16062
DP_Video_nVIDIA-NT_16073
DP_Video_nVIDIA-XP_16073
DP_Videos_AMD_Server_16060
DP_Videos_AMD-NT_16065
DP_Videos_AMD-XP_16065
DP_Videos_Others_16065
DP_WebCam_16073
DP WLAN-WiFi 16073
DP_WWAN-4G_16072
DP xUSB 16073

 

 

تغییرات نسخه جدید :

– به روز رسانی درایورها برای ویندوز ویستا ، 7 ، 8 ، 8.1 و 10

 

سیستم مورد نیاز

Windows 2000/XP/Vista/7/8/8.1/10 – 32bit/64bit

راهنمای نصب

توجه:

–  نحوه استفاده از نسخه آنلاین به این صورت است که ابتدا سیستم شما را بررسی می کند و سپس درایور های مورد نیاز را از اینترنت دانلود و سپس نصب می کند و شما باید حتماً دسترسی به اینترنت داشته باشید و برای هر کامپیوتر به صورت جداگانه باید درایور ها دانلود شوند.

 

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 22.7/0.6 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
پاسخگوی مشکلات شما
هرگونه سوال در رابطه با این مطلب و مشکلات نرم‌افزاری کامپیوتر و موبایل خود دارید، با همکاران ما در شرکت همراه‌رایانه تماس بگیرید:
شماره تماس از سراسر کشور 9099070345 (بدون پیش شماره و از تلفن ثابت) (در صورت اشکال در شماره 909 اینجا کلیک کنید)

تبليغات

 

 

ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید.
در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را گزارش نسخه جدید گـزارش خرابی لینـک مشاهده QR