بهترین راه دانلود - 41

windows 8 windows 7 opera firefox chrome idm winrar kmplayer kaspersky flashplayer adobe reader

تبلیغات

[-Text3-]

دانلود بازیها اخرین بروز شده مخصوص کمپیوتر بالا سستیم

 

دانلود بازی Tom Clancys Ghost Recon Breakpoint برای کامپیوتر – آپدیت جدید

 
دانلود بازی Tom Clancys Ghost Recon Breakpoint

دانلود بازی Tom Clancys Ghost Recon Breakpoint فشرده برای کامپیوتر با حجم 50.8 گیگابایت ( آپدیت جدید بازی ) را با لینک مستقیم و نیم بها از فارس گیم دانلود کنید.

دانلود بازی Call of Duty Modern Warfare فشرده برای کامپیوتر

 
دانلود بازی Call of Duty Modern Warfare

دانلود بازی Call of Duty Modern Warfare فشرده برای کامپیوتر با حجم 191 گیگابایت ( نسخه بدون کرک جهت بازی آنلاین ) را با لینک مستقیم و نیم بها از فارس گیم دانلود کنید.

دانلود بازی The Division 2 فشرده برای کامپیوتر – آپدیت جدید

 
دانلود بازی The Division 2

دانلود بازی The Division 2 فشرده برای کامپیوتر با حجم 62.6 گیگابایت ( نسخه نهایی بازی ) را با لینک مستقیم و نیم بها از فارس گیم دانلود کنید.

دانلود بازی Remnant: From the Ashes فشرده برای کامپیوتر

 
دانلود بازی Remnant From the Ashes

دانلود بازی Remnant: From the Ashes فشرده برای کامپیوتر و با حجم 23.7 گیابایت ( کرک و آخرین آپدیت ) را میتوانید با لینک مستقیم و نیم بها از فارس گیم دانلود کنید.

دانلود بازی PlayerUnknowns Battlegrounds فشرده برای کامپیوتر – آپدیت جدید

 
دانلود بازی PUBG

دانلود بازی PlayerUnknowns Battlegrounds فشرده برای کامپیوتر با حجم 28.1 گیگابایت ( آپدیت جدید بازی ) را با لینک مستقیم و نیم بها از فارس گیم دانلود کنید.

دانلود بازی Insurgency: Sandstorm برای کامپیوتر – آپدیت جدید

 
دانلود بازی Insurgency: Sandstorm

دانلود بازی Insurgency: Sandstorm فشرده برای کامپیوتر و با حجم 19.1 گیابایت همراه با آخرین آپدیت بازی را با لینک مستقیم و نیم بها از فارس گیم دانلود کنید.

دانلود بازی call of duty warzone برای PC

 
دانلود بازی call of duty warzone

دانلود بازی call of duty warzone فشرده برای کامپیوتر با حجم 97.1 گیگابایت ( اضافه شدن فصل چهار به بازی کال اف دیوتی وارزون ) را با لینک مستقیم و نیم بها از فارس گیم دانلود کنید.

دانلود بازی Battlefield V فشرده برای کامپیوتر – آپدیت جدید

 
دانلود بازی Battlefield V

دانلود بازی Battlefield V فشرده برای کامپیوتر و با حجم 82.1 گیابایت و آخرین آپدیت بازی را با لینک مستقیم و نیم بها از فارس گیمدانلود کنید.

دانلود بازی Warface فشرده برای کامپیوتر – آپدیت جدید

 
دانلود بازی Warface

دانلود بازی Warface فشرده برای کامپیوتر و با حجم 18.9 گیابایت و آخرین آپدیت بازی را با لینک مستقیم و نیم بها از فارس گیم دانلود کنید.

دانلود بازی Counter-Strike Global Offensive برای PC – آپدیت جدید

 
دانلود بازی Counter-Strike

دانلود بازی Counter-Strike فشرده برای کامپیوتر با حجم 11.7 گیگابایت ( نسخه نهایی بکاپ استیم بازی ) را با لینک مستقیم و نیم بها ازفارس گیم دانلود کنید.

دانلود بازیها اخرین بروز شده ۶

 

دانلود بازی Shadow Ops Red Mercury – عملیات سایه جیوه سرخ برای PC

 

 

Shadow Ops Red Mercury

دانلود بازی عملیات سایه: جیوه قرمز - Shadow Ops Red Mercury برای کامپیوتر

Shadow Ops Red Mercury - عملیات سایه: جیوه سرخ یک بازی ویدیویی اکشن شوتر اول شخص مبتنی بر بازی های ضد تروریستی می باشد که توسط Zombie Studios توسعه و توسط Atari در سال 2004 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. بازی عملیات سایه جیوه قرمز یک تیرانداز اول شخص عمل گرا است که بر اساس اسلحه و تجهیزات مدرن نظامی ساخته شده است، اگر چه می توان به عنوان یک شبیه ساز نظامی نیز یاد کرد.

 

دانلود بازی Delta Ops Army Special Forces نسخه فارسی برای PC

 

 

Delta Ops Army Special Forces

دانلود بازی عملیات دلتا: نیروی ویژه ارتش - Delta Ops Army Special Forces

دانلود بازی Shadow Force Razor Unit دوبله فارسی برای کامپیوتر

Delta Ops Army Special Forces - عملیات دلتا: نیروی ویژه ارتش نسخه فارسی یک بازی ویدیویی اکشن شوتر اول شخص مبتنی بر بازی های ضد تروریست می باشد که توسط Fun Labs توسعه و توسط Activision در سال 2003 برای کامپیوتر منتشر شد. شما به عنوان یک سرباز از واحد نیروهای ویژه هستید و وظیفه دارید به قلب تروریست ها نفوذ و سر دسته آنها را از بین ببرید.

 


دانلود بازیها اخرین بروز شده ۵

 

دانلود بازی Korea Forgotten Conflict برای PC

 

 

Korea Forgotten Conflict

دانلود بازی کره: نبردهای فراموش شده - Korea Forgotten Conflict برای کامپیوتر

Korea Forgotten Conflict - کره: درگیری فراموش شده یک بازی ویدیویی استراتژی زمان واقعی مبتی بر بازی های جنگ کره می باشد که توسط Plastic Reality Technologies توسعه و توسط Cenega در سال 2003 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. هوا بارانی شما گرسنه، خسته و کاملا خیس هستید، تنها از نظر جسمی نیز رنج می برید، بلکه فرماندهی یک تیم پنج نفره اعم از یک پزشک، متخصص تخریب، تک تیرانداز و پیشاهنگ را نیز به عهده دارید.

 

دانلود بازی Deadfall Adventures – سقوط مرگبار برای PC

 

 

Deadfall Adventures

دانلود بازی ماجرای سقوط مرگبار - Deadfall Adventures برای کامپیوتر

Deadfall Adventures - ماجراهای سقوط یک بازی اکشن تیراندازی ماجراجویی مبتی بر جنگ جهانی دوم می باشد که توسط The Farm 51 توسعه و توسط Nordic Games در سال 2013 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. ماجرای سقوط یک بازی اول شخص ماجراجویی می باشد که شخصیت اصلی آن یک شکارچی گنج است. این بازیکن در مکان های مختلفی همچون مصر، قطب شمال، ویرانه های مایا با سربازان نازی و دشمنان فوق طبیعی می جنگد.

 

دانلود بازی Air Conflicts Secret Wars – درگیری های هوایی جنگ های مخفی برای PC

 

 

دانلود بازی Air Conflicts Secret Wars

دانلود بازی نبردهای هوایی: جنگ های مخفی - Air Conflicts Secret Wars برای کامپیوتر

Air Conflicts Secret Wars - نبردهای هوایی: جنگ های مخفی یک بازی رایانه ای شبیه ساز پرواز جنگی مبتنی برای جنگ جهانی اول و دوم می باشد که توسط Games Farm توسعه و توسط bitComposer در سال 2011 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این بازی دنبالهAir Conflicts 2006 می باشد که هم اکنون در سایت نیز موجود است. پلیر کنترل یک خلبان زن به نام دوروتی دربک به با نام مستعار DeDee را داشته که در تلاش است مرگ پدرش را حل کند.

 

دانلود بازی Just Cause 2 نسخه فارسی – جاست کاز 2 برای PC

 

 

Just Cause 2

دانلود بازی تنها دلیل 2 دوبله فارسی - Just Cause 2 برای کامپیوتر

Just Cause 2 - جاست کاز 2 نسخه فارسی یکی از بهترین بازی های جهان باز اکشن می باشد که توسط Avalanche Studiosتوسعه و توسط Eidos Interactive در سال 2010 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. شما در چند ثانیه می توانید به هر کجای نقشه خواستید بروید. گرافیک گیم و جلوه های صوتی بسیار عالی بوده و آب و هوای مختلفی را تجربه خواهید کرد. این نسخه دومین سری از بازی های Just Cause بوده و نسبت به سری قبل خود Just Cause 1 پیشرفت چشمگیری داشته است.

 

دانلود بازی Bad Boys 2 نسخه فارسی – پسران بد 2 برای PC

 

 

Bad Boys 2

دانلود بازی پسران بد 2 دوبله فارسی - Bad Boys 2 برای کامپیوتر

دانلود Bad Boys Miami Takedown برای PC

Bad Boys 2 - پسران بد 2 نسخه فارسی همچنین شناخته شده (Bad Boys Miami Takedown) یک بازی ویدیویی اکشن ماجراجویی تیراندازی برگرفته از فیلم Bad Boys II می باشد که توسط Blitz Games توسعه و توسط Empire Interactive در سال 2004 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. بازیکن نقش کارآگاهان پلیس میامی، مارکوس بورنت و مایک لولری را بر روی سطح های مختلف به این معنی که بازیکن در سطح اول با یک شخصیت و در سطح دوم با شخصیت های دیگر بازی می کند.

 

دانلود بازی Sniper Ghost Warrior 1 – تک تیرانداز شبح جنگجو برای PC

 

 

Sniper Ghost Warrior 1

دانلود بازی تک تیرانداز: شبح جنگجو 2010 - Sniper Ghost Warrior 1 برای کامپیوتر

Sniper Ghost Warrior 1 – تک تیرانداز: شبح جنگجو یک بازی تیراندازی تاکتیکی مخفی کاری می باشد که توسط CI Gamesتوسعه و در سال 2010 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شده و اولین نسخه از سری بازی های Sniper Ghost Warrior نیز می باشد. در این بازی شما نقش یک سرباز نخبه از یگان ویژه های ارتش را بر عهده دارید. داستان بازی نیز مربوط به یک منطقه خیالی در آمریکای لاتین می باشد که شما به کمک نیروی های شورشی ایسلا ترونو خواهید آمد.

 

دانلود بازی Hitman 3 Contracts – هیتمن 3 قراردادها برای PC

 

 

Hitman 3 Contracts

دانلود بازی هیتمن 3 - Hitman 3 Contracts برای کامپیوتر

Hitman 3 Contracts - هیتمن 3 قراردادها یک بازی اکشن ماجراجویی مبتنی بر بازی های مخفی کاری می باشد که توسط IO Interactive توسعه و توسط Eidos Interactive در سال 2004 برای کامپیوتر منتشر شد. این نسخه سومین سری از بازی های Hitmanبوده، که از آورین 2009 حدود 2 میلیون نسخه فروش داشته است. در هیتمن 3 گیم پلی از دید سوم شخص و کنترل کد 47 برای ترور اهداف خاص را دارید.

 

دانلود بازی Prison Break The Conspiracy نسخه فارسی – فرار از زندان توطئه برای PC

 

 

Prison Break The Conspiracy

دانلود دوبله فارسی فرار از زندان - Prison Break The Conspiracy برای کامپیوتر

Prison Break The Conspiracy - فرار از زندان: توطئه نسخه فارسی یک بازی ویدیویی اکشن ماجراجویی مبتنی بر سریال فرار از زندان شبکه فاکس می باشد که توسط ZootFly توسعه و توسط Deep Silver در سال 2010 برای کامپیوتر منتشر شد. بازی فرار از زندان بر اساس وقایع فصل اول سریال بوده و کاراکتر های فیلم در گیم نیز حضور دارند. البته به جای بازی کردن به عنوان شخصیت مایکل اسکافیلد، شما کنترل شخصی به نام تام پاکستون نماینده سازمان مخفی به نام The Company را به عهده خواهید داشت.