بهترین راه دانلود - 34

windows 8 windows 7 opera firefox chrome idm winrar kmplayer kaspersky flashplayer adobe reader

تبلیغات

[-Text3-]

آموزش تصویری نصب ویندوز 10


آموزش تصویری نصب ویندوز 10 How Install Windows

آموزش نصب ویندوز 10 نام ویندوز جدید مایکروسافت و تا این لحظه جدیدترین محصول مایکروسافت برای لپ تاپ و کامپیوتر ها می باشد ، اگر از ویندوز 7 یا 8 مایکروسافت استفاده می کنید شاید بارها و بارها پیام آپگرید رایگان به ویندوز 10 را مشاهده کرده باشید ، بله درست متوجه شدید شما از طریق بخش آپدیت ویندوز نیز قادر به نصب ویندوز 10 خواهید بود ولی این روش دارای کاستی هایی می باشد از عمده ان می توان به ناسازگار بودن درایورها و ایجاد پوشه windos old هستش ، پس بهترین روش برای نصب ویندوز 10 روش Clean Install و از طریق فلش دیسک و سی دی ویندوز می باشد که ما در این پست دقیقا این روش نصب ویندوز 10 را به صورت کاملا تصویری و مرحله به مرحله برای شما بیان خواهیم کرد.

 

آموزش تصویری نصب ویندوز 10 How Install Windows

آموزش نصب ویندوز 10

 

خوب در ابتدا به حداقل سخت افزار سیستم که می توانید روی آن ویندوز 10 نصب کنیم اشاره می کنیم :

 

پردازنده: 1 گیگاهرتز (GHz) یا سریعتر
رم: 1 گیگابایت (32 بیتی) یا 2 گیگابایت (64 بیتی)
فضای آزاد هارد دیسک : 16 گیگابایت برای 32 بیتی و 20 گیگابایت برای 64 بیتی
کارت گرافیک: Microsoft DirectX 9 graphics device with WDDM 1.0 driver

 

پیش نیازهایی که قبل از نصب ویندوز 10 به آن نیاز دارید ( مهم ) :

 

برای نصب ویندوز 10 باید بوت دادن به سی دی یا دی وی دی یا فلش را بلد باشید ، اگر نمی دانید این آموزش را بخوانید -> آموزش بوت دادن به CD , DVD یا فلش دیسک جهت نصب ویندوز  شما باید از کلید F12استفاده کنید که بایوس کمپیوتر خود را پیدا کنید

شما باید دی وی دی نصب ویندوز 10 را داشته باشید اگر ندارید از لینک روبرو دانلود کنید –> دانلود ویندوز 10

 

خوب هم اکنون به آموزش نصب ویندوز 10 می پردازیم :

 

1 – بعد از بوت شدن از طریق سی دی یا فلش باید کمی صبر کنید تا وارد مراحل نصب شوید و با عکس زیر مواجه می شوید. که باید روی Next کلیک کنید.

windos-10-install-1

2 – مانند عکس زیر روی نوشته Install Now کلیک کنید.

windos-10-install-2

3 – در این مرحله بستگی به نوع سی دی یا فلش شما با صفحه وارد کردن لایسنس ویندوز 10 روبرو می شوید که دو حالت دارد :

الف – شما سریال ویندوز دارید در این صورت سریال را وارد کنید و روی Next کلیک کنید .و بقیه مراحل نصب را دنبال کنید.

ب – شما لایسنس ویندوز را ندارید ، در این حالت روی Skip یا I don’t have a product key  کلیک کنید و بقیه مراحل نصب را دنبال کنید.

windos-10-install-3

4 – در این مرحله باید نوع ویندوزی که می خواهید نصب کنید را انتخاب کنید ، دقت داشته باشید در برخی از سی دی های ویندوز 10 انواع مختلف ویندوز برای نصب موجود هستش که شما بسته به نیاز خود یکی از آنها را انتخاب می کنید پیشنهاد ما به شما نصب نسخه Pro یا Enterprice می باشد. در تصویر زیر ما نسخه Pro را برای نصب انتخاب می کنیم.

windos-10-install-4

5 – در این مرحله مانند عکس زیر تیک I accept the license terms را زده و روی Next کلیک کنید.

windos-10-install-5

6 – در این مرحله روی Custom: Install Windows only (advanced) کلیک کنید. مانند تصویر زیر

windos-10-install-6

7 – در مرحله بعدی باید درایوی که قصد نصب ویندوز 10 را دارید انتخاب کنید ، در عکس زیر ما ویندوز را روی هارد خام که یک درایو داره نصب می کنید ولی برای شما احتمالا 3-6 درایو داشته باشید بهتره نصب توی درایو C انجام شود ، برای نصب ویندوز 10 باید ابتدا درایوی که قصد نصب ویندوز را دارید فرمت کنید برای فرمت شما باید درایو را انتخاب کنید  و سپس روی Format کلیک نمایید . در عکس Format را با کادر مشخص کرده ایم. بعد انجام کارهای قید شده روی Next کلیک کنید.

windos-10-install-7

8 – بعد از این مرحله وارد مرحله کپی کردن اطلاعات ویندوز 10 روی هارد دیسک می شوید که باید تا اتمام نصب صبر کنید عکس زیر از محیط مراحل نصب گرفته شده است.

windos-10-install-8

9 – اگر با مرحله ای مانند تصویر زیر مواجه شدید ، یعنی سیستم در حال ریستارت می شود که باید صبر داشته باشید یا روی Restart now کلیک کنید.

windos-10-install-9

10 – بعد از این مرحله سیستم ریستارت شده و شما بعد از بالا امدن سیستم لولگوی ویندوز 10 را خواهید دید که بعد از چند دقیقه دوباره ریستارت شده و وارد مراحل نصب نهایی ویندوز 10 می شوید که باید روی Use express settings کلیک کنید ( دقت داشته باشید بهتر است اینترنت خود را قطع کنید و یا به وای فای های پیشنهادی اصلا وصل نشوید ، چون در اینصورت باید اکانت مایکروسافت خودتان را وارد کنید ، البته اگر اکانت مایکروسافت دارید مشکلی نیست و اینترنت را وصل کنید )

windos-10-install-10

11 – اگر با عکس زیر مواجه شدید صبر کنید تا این مرحله به پایان برسد.

windos-10-install-11

12 – در صورت مواجه شدن با صفحه ای مانند عکس زیر اگر اکانت مایکروسافت دارید آن را وارد کنید و سپس روی Next کلیک کنید و در غیر اینصورت یک اکانت الکی وارد کرده و سپس مانند تصویر زیر روی continue without a Microsoft account کلیک نمایید.

windos-10-install-12

13 – در صورت مواجه شدن با عکس زیر روی Create a local account کلیک نمایید مانند تصویر زیر :

windos-10-install-14

14 – در مرحله بعد باید نام کامپیوتر خودتان را وارد نمایید ، در بخش Username نام کامپیوتر دلخواه را وارد کنید و اگر قصد گذاشتن پسورد را دارید قسمت های Password و Re Password و Password hint را وارد کنید در غیر اینصورت این قسمت را پر نکنید. و سپس روی Finish کلیک کنید.

windos-10-install-16

نکته : در صورتی که اکانت مایکروسافت معرفی کرده اید مراحل 13 و 14 را نخواهید دید و وارد ویندوز می شوید.

15- تبریک میگوییم و اکنون ویندوز 10 شما نصب و آماده استفاده می باشد.

پی نوشت :

تهیه آموزش نصب ویندوز 10 و تمامی تصاویر و نوشته برای سایت آموزش کمپیوتر  محفوظ می باشد ، کپی کار محترم در صورت کپی کامل یا بخشی از این نوشته لطفا لینک دادن به این نوشته یادتون نره !!


دانلود بازی جنگی


دانلود بازی منطقه ممنوعه (برای کامپیوتر)

Restricted Area PC Game

(تست شده توسط سرزمین دانلود)

 

 

بازی منطقه ممنوعه (برای کامپیوتر) - Restricted Area PC Game

 

 

Restricted Area بازی در سبک اکشن و جنگی با دید از بالا و حجم کم است که توسط شرکت JunyJell ساخته و به وسیله همین شرکت در سال 2020 برای کامپیوتر منتشر شده است.

 

داستان بازی Restricted Area در یک جهان آخرالزمانی جریان دارد که یک بیماری همه گیر باعث بوجود آمدن زامبی هایی خطرناک شده است.

 

داستان بازی از جایی شروع میشود که شما در این دنیای پر از هرج و مرج یکی از بازماندگان هستید و در زمانی که کاملا نا امید شده اید یک هواپیمای نظامی در نزدیکی محل سکونت شما سقوط میکند که مملو است ازسلاح های مختلف و مهمات که میتوانید از آنها برای نابود کردن زامبی ها استفاده کنید.

 

در گیم پلی بازی شما باید راکت ها و نارنجک انداز و سلاح های مختلف را از دل این هواپیما بیرون بکشید و شروع به کشتار زامبی ها کنید. در بازی شما به شهرهای مختلفی سفر خواهید کرد و به هر منطقه ای که وارد میشوید باید یک بخش امن را برای خود انتخاب کرده و شروع به پاکسازی اطراف آن کنید.

 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط بازی و بخشی از ویژگی های آن را ببینید.




بازی جنگ فریمن (برای کامپیوتر) - Freeman Guerrilla Warfare PC Game

دانلود بازی جنگ فریمن (برای کامپیوتر)

Freeman Guerrilla Warfare PC Game

(تست شده توسط سرزمین دانلود)

 

 

بازی جنگ فریمن (برای کامپیوتر) - Freeman Guerrilla Warfare PC Game

 

 

Freeman Guerrilla Warfare بازی در سبک اکشن و جنگی با دید اول شخص است که توسط شرکت KK Game Studio ساخته و به وسیله همین شرکت در سال 2019 برای کامپیوتر منتشر شده است.

 

در بازی Freeman Guerrilla Warfare شما در نقش یک فرمانده به بازی میپردازید و وظیفه دارید گروهی که در اختیار دارید را مسلح کرده و آموزش دهید و با استفاده از آنها در مقابل دشمنان خود بایستید و به نبرد بپردازید.

 

در گیم پلی بازی شما باید پول بدست آورده و ارتشی قدرتمند بسازید و شهرهای کوچک و بزرگی را احداث کرده و دنیای اطراف خود را با استراتژی های هوشمندانه فتح کنید.

 

نبردهای بازی به صورت واقعگرایانه ساخته شده است و دشمنان شما از هوش مصنوعی بالایی برخوردار هستند. دشمنان شما به واسطه هوش مصنوعی بالایی که دارند شما را محاصره میکنند، داخل ساختمان ها مخفی میشوند و به ظاهر عقب نشینی میکنند اما هدف آنها فریب دادن و نابودی شماست.

 

در بازی شاهد گروه های نظامی و شبه نظامیان تروریستی بسیاری خواهید بود که تا دندان مسلح هستند و هر لحظه خطری برای شما محسوب میشوند. با پیشرفت در بازی میتوانید سرباز استخدام کنید، روستاهای و شهر های مختلف را تصرف کنید و منطقه تحت سلطه خود را افزایش دهید.

 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط بازی و بخشی از ویژگی های آن را ببینید.

مدرون بازی کمپیوتری۲

دانلود بازی Instinct 2007 – غریزه برای PC

 

 

Instinct

دانلود بازی غریزه - Instinct برای کامپیوتر

Instinct - غریزه یک بازی اکشن تیراندازی اول شخص مبتنی بر ژانر ترس و وحشت می باشد که توسط Wild Hare توسعه و توسطDigital Spray Studios در سال 2007 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. شما کنترل یکی از سه شخصیت موجود در بازی را به عهده دارید، که محور داستان مربوط به ماجرای واقعی در منطقه کوهستانی کره شمالی است. یک واحد از ارتش نیروی نخبه آمریکا در یک ماموریت نظامی مخفی در کشور کره مستقر می باشد.

 

دانلود بازی Battlefield 1942 Secret Weapons of WWII – بتلفیلد 1942 راز اسلحه های مخفی جنگ جهانی دوم برای PC

 

 

Battlefield 1942 Secret Weapons of WWII

دانلود بازی بتلفیلد 1942: راز اسلحه های مخفی جنگ جهانی دوم - Battlefield 1942 Secret Weapons of WWII برای کامپیوتر

Battlefield 1942 Secret Weapons of WWII - بتلفیلد 1942: راز اسلحه های مخفی جنگ جهانی دوم یک بازی رایانه اکشن تیراندازی اول شخص مبتنی بر جنگ جهانی دوم که دومین بسته توسعه دهنده Battlefield 1942 می باشد که توسط Electronic Artsتوسعه و در سال 2003 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. بازی میدان نبرد 1942 اسلحه های مخفی جنگ جهانی دوم بسیاری از ویژگی های جدید مانند سلاح های جدید، وسایل نقلیه جدید، نبردها، جناح ها و یک حالت گیم پلی جدید را به بازی اضافه کرده و بیشتر هدف از بین بردن ارتش دشمن می باشد.

 

دانلود بازی Reservoir Dogs – سگ های شکاری برای PC

 

 

Reservoir Dogs

دانلود بازی سگ های انباری - Reservoir Dogs برای کامپیوتر

Reservoir Dogs - سگ های انباری یک بازی اکشن تیرانداز سوم شخص بر اساس فیلمی به همین نام ساخته کوئنتین تارانتینو می باشد که توسط Volatile Games توسعه و توسط Eidos Interactive در سال 2006 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. بازی همان طرح فیلم را دنبال و فقط آن را گسترش می دهد و وقایع اتفاق افتاده را با جزئیات بیشتر به نمایش می گذارد. در طول داستان شما باید تمام هفت شخصیت اصلی از آقای بلوند تا آقای وایت را بازی کنید.

 

دانلود بازی Dead to Rights 1 – مستقیم به سمت مرگ 1 برای PC

 

 

Dead to Rights 1

دانلود بازی مستقیم به سمت مرگ 1 - Dead to Rights 1 برای کامپیوتر

Dead to Rights 1 - مستقیم به سمت مرگ 1 یک بازی اکشن تیراندازی سوم شخص می باشد که توسط Namco توسعه و توسطHIP Interactive در سال 2003 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. بازیکن در نقش جک اسلات، افسر پلیس شهر گرانت بوده، که با یک تماس معمولی جسد مرده پدرش را پیدا می کند. در حالی که سعی برای پیدا کردن قاتل دارد به قتل های دیگری نیز می رسد. اجرا قانون و وظیفه شناسی اش باعث می شود در مکان های مختلف مانند هتل ها، مجتمع های اداری و حتی زندان به عنوان یک زندانی نفوذ کنند.

 

دانلود بازی Codename Eagle – اسم رمز عقاب برای PC

 

 

Codename Eagle

دانلود بازی اسم رمز: عقاب - Codename Eagle برای کامپیوتر

Codename Eagle - اسم رمز عقاب یک بازی اکشن تیراندازی اول شخص می باشد که توسط Refraction Games توسعه و توسطTalonSoft در سال 2000 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. در سال 1917 تزار قدرتمند روسیه توسط یکی از نزدیکانش ترور شده و پسر تزار توسط ژنرال به عنوان تزار جدید به روسیه معرفی می شود. پیتر (تزار جدید) ملت خود را به یک ماشین جنگی تبدیل می کند و تمام همسایگانش را مورد هجوم قرار می دهد.

 

دانلود بازی Code of Honor 2 Conspiracy Island – رمز افتخار 2 جزیره توطئه برای PC

 

 

Code of Honor 2 Conspiracy Island

دانلود بازی رمز افتخار 2: جزیره توطئه - Code of Honor 2 Conspiracy Island برای کامپیوتر

Code of Honor 2 Conspiracy Island - رمز افتخار 2 جزیره توطئه یک بازی اکشن تیراندازی اول شخص می باشد که توسط CI Games در سال 2008 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. کد آف هانر 2 دنباله نسخه قبلی Code of Honor: The French Foreign Legion بوده و بازیکن نقش کلود بوتل، سرباز لژیون خارجی که ما از قبل او را می شناختیم. داستان بازی در فرانسه جزیره گویانا رخ می دهد، جایی که شورشیان به یک پایگاه هسته ای پنهان حمله و درخواست باج می کنند.

 

دانلود بازی Hour of Victory – لحظه پیروزی برای PC

 

 

Hour of Victory

دانلود بازی لحظه پیروزی - Hour of Victory برای کامپیوتر

Hour of Victory - لحظه پیروزی یک بازی اکشن تیراندازی اول شخص مبتنی بر جنگ جهانی دوم می باشد که توسط Nfusionتوسعه و توسط Midway در سال 2008 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این اولین بازی جنگ جهانی دوم بود که از موتور Unreal Engine 3 برای ساخت آن استفاده شد. شما در این گیم می توانید نبردهای مهم و معروف جنگ جهانی دوم را از اروپا تا شمال آفریقا را انجام دهید.

 

دانلود بازی Deadly Dozen – دوازده سرسخت برای PC

 

 

Deadly Dozen

دانلود بازی دوازده مرگبار - Deadly Dozen برای کامپیوتر

Deadly Dozen - دوازده سرسخت یک بازی اکشن تیراندازی اول شخص مبتنی بر جنگ جهانی دوم می باشد که توسط nFusion توسعه و توسط Infogrames در سال 2001 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. البته این عنوان به فیلم مشهور جنگ جهانی دوم The Dirty Dozen نیز اشاره دارد. همانطور که در فیلم نیز گفته شده، شخصیت های اصلی کسانی هستند که محکوم به اعدام یا حبس طولانی می باشند و با انجام ماموریت های خطرناک در جنگ به آنها فرصت بخشش داده می شود.

 

دانلود بازی El Matador – ال ماتادور برای PC

 

 

دانلود بازی ال ماتادور - El Matador برای کامپیوتر

El Matador - ال ماتادور یک بازی اکشن تیراندازی سوم شخص تاکتیکی می باشد که توسط Plastic Reality Technologies توسعه و توسط 1C Company در سال 2006 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. شما کنترل شخصی به نام Victor Corbet مامور DEA را دارید و وظیفه دارد در کلمبیا با باند مواد مخدر نارکومافیا بجنگد. گیم پلی بازی شبیه Max Payne بوده و پلیر می تواند از حالت Bullet و با هدف پرش استفاده کند.

 

 

دانلود بازی Wanted Weapons of Fate نسخه فارسی – تحت تعقیب سلاح های سرنوشت برای PC

 

 

Wanted Weapons of Fate

دانلود بازی تحت تعقیب: سلاح های سرنوشت دوبله فارسی - Wanted Weapons of Fate برای کامپیوتر

Wanted Weapons of Fate - تحت تعقیب سلاح های سرنوشت نسخه فارسی یک بازی اکشن تیرانداز سوم شخص مبتنی بر بازی تخیلی و فیلمی به همین نام می باشد که توسط Grin توسعه و توسط Warner Bros Interactive در سال 2009 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. داستان پنج ساعت بعد از وقایع فیلم رخ می دهد، جایی که گیبسون عضوی از گروه برادران شده و راه خود را به عنوان قاتل ادامه می دهد. او در تلاش است که یک ماموریت جدید را ادامه و یک قدرت نامیرا را بدست آورد و سر انجام نیز به کشف حقیقت در مورد خانواده خود بپردازد.

 

دانلود بازی World War II Combat Iwo Jima – جنگ جهانی دوم نبرد ایووجیما برای PC

 

 

World War II Combat Iwo Jima

دانلود بازی جنگ جهانی دوم: نبرد با ایووجیما - World War II Combat Iwo Jima برای کامپیوتر

World War II Combat Iwo Jima - جنگ جهانی دوم نبرد ایووجیما یک بازی اکشن تیراندازی اول شخص مبتنی بر بازی های جنگ جهانی دوم می باشد که توسط Direct Action Games توسعه و توسط Groove Games در سال 2006 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این بازی شامل 10 ماموریت که 3 ماموریت در سایپن بوده و مابقی در ایووجیما انجام می شود.

 

دانلود بازی Söldner Secret Wars – سرباز جنگ های مخفی برای PC

 

 

Söldner Secret Wars

دانلود بازی سرباز: جنگ های مخفی - Söldner Secret Wars برای کامپیوتر

Söldner Secret Wars - سرباز: جنگ های مخفی یک بازی اکشن تیراندازی اول شخص و سوم شخص می باشد که توسط Wings Simulations توسعه و توسط JoWooD در سال 2004 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. بازیکنان می توانند یک سرباز را تحت کنترل خود گیرند و می توانند از وسایل نقلیه زمینی، کشتی، زیردریایی، هواپیما یا جت استفاده کنند. یک نیروی پیدا نظام را می توانید به سلاح های سبک، سنگین، نارنجک، دوربین، دود، تله های بمبی و ... تجهیز کنید.

 

دانلود بازی Elite Forces Navy SEALs – نیروهای نخبه دریایی برای PC

 

 

Elite Forces Navy SEALs

دانلود بازی نیروهای نخبه نیروی دریایی - Elite Forces Navy SEALs برای کامپیوتر

Elite Forces Navy SEALs - نیروهای نخبه: نیروی دریایی یک بازی اکشن تیراندازی اول شخص مبتنی بر بازی های ضد تروریستی می باشد که توسط Jarhead Games توسعه و توسط ValuSoft در سال 2002 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. شما به عنوان یک افسر ویژه نیروی دریایی آمریکا، قرار است به سخت ترین ماموریت ارتش و به خطرناک ترین نقاط جهان نفوذ کنید.

 

دانلود بازی The Operative No One Lives Forever برای PC

 

 

The Operative No One Lives Forever

دانلود بازی عملیات: هیچکس برای همیشه زنده نمی ماند - The Operative No One Lives Forever برای کامپیوتر

The Operative No One Lives Forever - عملیات: هیچ کس برای همیشه زنده نمی ماند به اختصار (NOLF) یک بازی اکشن تیراندازی مخفی کاری مبتنی بر اساس بازی های جاسوسی می باشد که توسط Monolith Productions توسعه و توسط Fox Interactive در سال 2000 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. داستان بازی مربوط به دهه 1960 بوده و به خاطر بازنمایی سبک خود از آن دوران که با روحیه بسیاری از فیلم ها و سریال های جاسوسی آن دهه همخوانی داشته مورد تحسین قرار گرفت.

 

دانلود بازی Chaser 2003 – تعقیب برای PC

 

 

Chaser

دانلود بازی تعقیب: از راه جهنم بجنگید - Chaser برای کامپیوتر

Chaser - تعقیب یک بازی اکشن تیراندازی اول شخص مبتنی بر بازی های عملی و تخیلی می باشد که توسط Cauldron توسعه و توسط JoWooD در سال 2003 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. داستان بازی مربوط به آینده، زمانی که بشریت قصد سکونت در مریخ را دارد. ائتلافی از 36 شرکت برتر صنعتی با توافق هم کنسرسیوم به نام MARSCORP در سال 2036 با دهف آمادی سازی این سیاره انجام می دهند.

 

دانلود بازی Chernobyl Terrorist Attack نسخه فارسی – چرنوبیل حمله تروریستی برای PC

 

 

Chernobyl Terrorist Attack

دانلود بازی حمله تروریستی چرنوبیل دوبله فارسی - Chernobyl Terrorist Attack برای کامپیوتر

Chernobyl Terrorist Attack - چرنوبیل: حمله تروریستی یک بازی اکشن تیراندازی اول شخص مبتنی بر بازی های ضد تروریستی می باشد که توسط Play publishing توسعه و توسط Akella در سال 2010 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. تعدادی زیادی از تروریست های به شدت مسلح منطقه پریپیات را به دست خود گرفتند و از دولت های اروپایی درخواست 10 میلیارد یورو طی 24 ساعت کردند.

 

دانلود بازی Soldier Elite Zero Hour – سرباز نخبه ساعت صفر برای PC

 

 

Soldier Elite Zero Hour

دانلود بازی سربازان نخبه: ساعت صفر - Soldier Elite Zero Hour برای کامپیوتر

دانلود Gorky 02 Aurora Watching برای PC

Soldier Elite Zero Hour - سرباز نخبه: ساعت صفر یک بازی اکشن تیراندازی سوم شخص مبتنی بر بازی های مخفی کاری می باشد که توسط Metropolis Software توسعه و توسط DreamCatcher Interactive در سال 2006 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این نسخه دومین سری از Gorky بوده و نام دیگر آن Gorky Zero 2: Aurora Watching بوده و دنباله ای برای Gorky Zero نیز است.

 

دانلود بازی Bet On Soldier Blood Sport – شرط بندی بر روی سرباز ورزش خونی برای PC

 

 

Bet On Soldier Blood Sport

دانلود بازی شرط بندی بر روی سرباز: ورزش خونی - Bet On Soldier Blood Sport برای کامپیوتر

Bet On Soldier Blood Sport - شرط بندی بر روی سرباز ورزش خونی یک بازی اکشن تیرانداز اول شخص می باشد که توسطKylotonn توسعه و توسط Digital Jesters در سال 2005 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. به مدت 80 سال جهان در جنگ است و این جدال ها برای فقط برای زنده ماندن نیست، بلکه روشی برای کسب درآمد می باشد. داستان حول یک جنگ جهانی ناشناخته ای می چرخد، جایی که سربازان نخبه با یک دیگر در نبردی مرگبار با هم روبرو می شوند.

 

دانلود بازی Marine Sharpshooter 3 – تک تیرانداز ماهر نیروی دریایی 3 برای PC

 

 

Marine Sharpshooter 3

دانلود بازی تک تیرانداز ماهر نیروی دریایی 3 - Marine Sharpshooter 3 برای کامپیوتر

Marine Sharpshooter 3 - تک تیرانداز ماهر نیروی دریایی 3 یک بازی اکشن تیرانداز اول شخص می باشد که توسط Jarhead Games توسعه و توسط Groove Games در سال 2007 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این نسخه سومین سری از بازی هایMarine Sharpshooter بوده و در این سری ماموریت شما در یکی از خطرناک ترین کشورهای قاره آفریقا می باشد.

 

دانلود بازی Code of Honor The French Foreign Legion نسخه فارسی – رمز افتخار لژیون خارجی فرانسه برای PC

 

 

Code of Honor The French Foreign Legion

دانلود دوبله فارسی رمز افتخار 1 - Code of Honor The French Foreign Legion برای کامپیوتر

Code of Honor The French Foreign Legion - رمز افتخار: لژیون خارجی فرانسه یک بازی اکشن تیراندازی اول شخص می باشد که توسط CI Games توسعه و در سال 2007 برای کامپیوتر منتشر شد. بازیکن به عنوان یکی از سربازان لژیونر فرانسوی به همراه یگان عملیاتی خود یک تیم را برای جلوگیری ریزش بمب های هسته ای در سراسر اروپا توسط تروریست ها را، هدایت می کند.