بهترین راه دانلود - 4

windows 8 windows 7 opera firefox chrome idm winrar kmplayer kaspersky flashplayer adobe reader

تبلیغات

[-Text3-]

دانلود بازی Super Taxi Driver 2006 – راننده سوپر تاکسی برای PC

دانلود بازی Super Taxi Driver 2006 – راننده سوپر تاکسی برای PC

Super Taxi Driver 2006

دانلود بازی راننده ویژه تاکسی (Super Taxi Driver 2006) برای کامپیوتر

Super Taxi Driver 2006 – راننده سوپر تاکسی 2006 یک بازی ماشین رانندگی می باشد که توسط Team6 Game Studios توسعه و در سال 2006 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. سوپر تاکسی درایور یکی از تهاجمی ترین بازی های تاکسی بوده که در آن شما باید از تمام مهارت های رانندگی خود در خیابان های جهنمی استفاده و همچنین برای از دست ندادن زمان باید به زمان سنج نگاه کنید.

رقابت بر علیه شما بوده، حتی بیشتر رانندگان عصبی تاکسی سعی می کنند تا ماشین شما را منهدم کنند ولی شما باید مسافر خود را با خیال راحت به مقصد برسانید. آیا می توانید در مدت زمانی طولانی رقابت کنید یا مسافران خود را راضی نگه دارید؟. آماده انجام این بازی کمیاب و هیجان انگیز باشید و هم اکنون نیز می توانید به طور رایگان از سایت مدرن دانلود دریافت نمایید.

سیستم مورد نیاز

Pentium III 10 GHz

256MB RAM

32MB graphic card

300MB HDD

راهنمای نصب

فایل dev-std6.bin را با استفاده از برنامه Ultraiso درون درایو مجازی قرار و STD2006.exe را اجرا و نصب نمایید. پس از پایان محتویات پوشه Crack را در محل نصب کپی و جایگزین کنید.

دانلود بازی SWAT 4 – سوات 4 برای PC

دانلود بازی SWAT 4 – سوات 4 برای PC

SWAT 4

دانلود بازی نیروهای ویژه پلیس 4 (SWAT 4 Gold Edition) فوق فشرده برای کامپیوتر

دانلود بازی SWAT 4 The Stetchkov Syndicate برای PC

SWAT 4 – سوات 4 یک بازی اکشن تیرانداز تاکتیکی مبتنی بر گیم های ضد تروریستی می باشد که توسط Irrational Games توسعه و توسط Sierra Entertainment در سال 2005 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این نسخه هشتمین سری از Police Quest و چهارمین سری از SWAT بوده که به طور اختصاصی برای ویندوز منتشر شد. بازیکن کنترل یکی از نیروی های ویژه را در موقعیت های مختلف مانند نجات گروگان، عملیات ضد تروریستی و … را به عهده می گیرد.

در این بازی 16 ماموریت خطرناک ارائه شده و پلیر ملزم به نجات گروگان ها یا دستگیری مجرمان را بوده و باید به بهترین شکل ممکن به انجام برسانید. قبل از شروع عملیات یکسری جزئیات ارائه شده و پس از آن بازیکن سلاح و تجهیزات مورد نیاز برای تیم خود را آماده و این آخرین مراحل شروع قبل از عملیات می باشد.

شما به عنوان فرمانده تیم نیروی ویژه باید با استفاده از تاکتیک های واقع گرایانه تیم چهار نفره خود را در موقعیت های پرخطر با حداقل تلفات همراهی کنید. از ویژگی های جزئی نگری بازی می توان نشانه گیری به کسی که هنوز بر روی شما سلاح نکشیده است را اشاره نمود، چرا که برای شما دردسر ساز خواهد شد. همچنین در این سری بازیکن می تواند مستقیما دیگر اعضای تیم را کنترل، همچنین نیز می توانیم از راه با استفاده از دوربین و میکروفون ها نیز کنترل را انجام دهیم.

برخی از ویژگی های سوات 4:

  • بهترین جلوه های بصری و گرافیکی
  • فناوری های ارائه شده از سلاح
  • قابلیت برقرار ارتباط بین اعضا
  • فرماندهی تیم نیروی ویژه
  • 21 ماموریت شدید در محیط های دقیق
  • قابلیت مولتی پلیر
  • و …
سیستم مورد نیاز

Processor: Intel Pentium 4 1.3GHz / AMD Athlon MP

Graphics: AMD Radeon Xpress 1200 Series or NVIDIA GeForce 6200 LE

System Memory: 128 MB RAM

Storage: 2 GB Hard drive space

DirectX 9 Compatible Graphics Card

دانلود بازی Syberia 1 نسخه فارسی – سایبریا 1 برای PC

دانلود بازی Syberia 1 نسخه فارسی – سایبریا 1 برای PC

Syberia 1

دانلود بازی سفر به سیبری 1 نسخه اصلی و دوبله فارسی (Syberia 1) برای کامپیوتر

Syberia 1 – سایبریا 1 نسخه فارسی یک بازی ماجراجویی گرافیکی می باشد که توسط Microid توسعه و در سال 2002 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این اولین نسخه از Syberia بوده و داستان آن مربوط کیت واکر وکیل آمریکایی یک دفتر حقوقی که به وی ماموریت می دهند به یک دهکده خیالی در Valadilène برود و کارخانه تولید اسباب بازی را بر عهده بگیرد. هنگامی که کیت وارد کارخانه شد متوجه می شود که مالک کارخانه به نام آنا وورارلبرگ تازه فوت شده و قبل از مرگش یک اسناد رسمی گذاشته که برادرش هانس زنده، در صورتی که پدرش ادعا می کند مرده است.

کیت با درک این موضوع که هانس الان وارث کارخانه است و برای گرفتن کارخانه اجازه وی نیز تاثیر گذار بوده به دنبال هانس می رود که با تحقیق متوجه می شود، نه تنها هانس زنده است بلکه سعی دارد عروسک های ماقبل تاریخ (ماموت) را نیز بازیابی کند. بازی سیبری 2002 یک بازی ماجراجویی سوم شخص و نیمه واقع گرایانه – نیمه سورئالیست که می توان با استفاده از موس آن را کنترل و مراحل مختلف را به روش های خاصی حل کنید.

سیستم مورد نیاز

OS: Windows XP/Vista/7/10

Processor: 1GHz CPU

Memory: 512MB

Hard Disk Space: 1.2GB

Video Card: DirectX compatible graphics card with 128 MB memory

DirectX®: 9.0c

Sound: Sound card with DirectX 9.0c support

راهنمای نصب

نسخه اصلی:

فایل setup_syberia_2.1.0.23.exe را اجرا و نصب نمایید.

نسخه فارسی:

1- فایل CD1.iso را با استفاده از برنامه Ultraiso درون درایو مجازی قرار و نصب نمایید.

2- به همین ترتیب برای ادامه CD2.iso را نیز درون درایو مجازی قرار دهید.