بهترین راه دانلود - 10

windows 8 windows 7 opera firefox chrome idm winrar kmplayer kaspersky flashplayer adobe reader

تبلیغات

[-Text3-]

دانلود بازی Shellshock Nam 67 – شل شاک نام 67 برای PC

دانلود بازی Shellshock Nam 67 – شل شاک نام 67 برای PC

Shellshock Nam 67

دانلود بازی شل شاک نام 67 (Shellshock Nam 67) برای کامپیوتر

Shellshock Nam 67 – شل شاک نام ’67 یک بازی اکشن تیراندازی سوم شخص مبتنی بر جنگ های ویتنام می باشد که توسط Guerrilla Games توسعه و توسط Eidos Interactive در سال 2004 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. داستان بازی مربوط به سال های جنگ ویتنام بوده و شما به عنوان یک سرباز تازه کار باید به یکسری ماموریت ها بپردازید. بازی شل شاک: ویتنام 67 از دیدگاه سوم شخص بوده و ماموریت های شما شامل بمباران روستاهای غیرنظامی، عملیات شبانه در امتداد رودخانه، نبرد مزارع و … می باشد.

بیشتر ماموریت ها نیز به صورت تیمی انجام می شود، البته اعضای تیم شما نمی توانند بمیرند. ولی بر اهداف ماموریت ها نیز تاثیر نبوده، شما باید به تنهایی ژنرال های دشمن را از بین ببرید و به وسیله قایق تیم خود را در منطقه هدایت کنید. بازی دارای وسایل نقلیه رانندگی و گزینه های چنده نفره یا تعاملی زیست محیطی نبوده، اما دارای سیستم خاص برای از بین بردن بمب ها و تله می باشد.

به طور مثال در یک ماموریت با مسیر به صورت صحیح پاکسازی کنید. البته ظلم هر دو طرف بر روی غیرنظامیان به خوبی کار شده و حس واقع گرایانه بودن را به شما انتقال می دهد.

سیستم مورد نیاز

CPU Pentium III or Athlon 1 GHz

256 MB random access memory

3 GB free space on hard disk drive

Videocard GeForce 3 or Radeon 8500 with memory 32 MB

Sound device, compatible with DirectX 9.0

Device for reading DVD-disks

راهنمای نصب

1- فایل فشرده را اکسترکت نمایید.

2- فایل setup.msi را اجرا و نصب نمایید.

3- پس از پایان محتویات پوشه Program Files را در محل نصب کپی و جایگزین نمایید.

دانلود بازی Sherlock Holmes The Case of the Silver Earring – شرلوک هولمز راز گوشواره نقره ای برای PC

دانلود بازی Sherlock Holmes The Case of the Silver Earring – شرلوک هولمز راز گوشواره نقره ای برای PC

Sherlock Holmes The Case of the Silver Earring

دانلود بازی شرلوک هولمز: راز گوشواره نقره ای (Sherlock Holmes The Case of the Silver Earring) برای کامپیوتر

Sherlock Holmes The Case of the Silver Earring – شرلوک هولمز راز گوشواره نقره ای یا شناخته شده (Secret of the Silver Earring) یک بازی ویدیویی ماجراجویی مبتنی بر داستان های معمایی شرلوک هلمز می باشد که توسط Frogwares توسعه و توسط Digital Jesters در سال 2004 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. در ماه مه 1897 شرلوک به همراه دکتر واتسون به یک مهمانی در یک شرینگفورد توسط یک سرمایه دار بزرگ ساخت و ساز دعوت می شود.

از همه میهمانان برای استقبال دخترش لاوینیا که به تازگی به انگلیس بازگشته دعوت شده و در واقع شرلوک بیشتر مورد توجه خواننده معروف گالیا قرار گرفته است. درست زمانی که برامزبی به مناسب بازگشت دخترش در حال خوش آمد گویی بوده با هدف گوله کشته می شود و در این جریان قتل لاوینیا دخترش مظنون اولیه می شود.

حالا شما به عنوان کارآگاه و دستیار خود در یک ماجراجویی سوم شخص با استفاده از کلیک موس در قرن نوزدهم به دنبال قاتل، با استفاده از شاهدان و مظونان توسط بازجویی به دنبال سرنخ و شواهد مهم بگردید.

سیستم مورد نیاز

Processor: Intel Pentium III / AMD Athlon MP

Graphics: AMD Radeon 7000 64mb or NVIDIA GeForce 2 MX 400 64MB

System Memory: 256 MB RAM

Storage: 1.5 GB Hard drive space

DirectX 9 Compatible Graphics Card

دانلود بازی Silent Hill 1 – سایلنت هیل 1 برای PC

دانلود بازی Silent Hill 1 – سایلنت هیل 1 برای PC

Silent Hill 1

دانلود بازی سایلنت هیل 1999 (Silent Hill 1) برای کامپیوتر

Silent Hill 1 – سایلنت هیل 1 یک بازی اکشن ماجراجویی سوم شخص مبتنی بر ترس و بقا می باشد که توسط Konami توسعه و در سال 1999 منتشر شده، که هم اکنون تیم مدرن دانلود نسخه PC آن را در اختیار شما کاربران قرار می دهد. این نسخه اولین سری از Silent Hill بوده که شخصیت اصلی هری میسون و دخترش شریل برای تعطیلات به آنجا می روند. در حین سفر آنها در حومه شهر تصادف و پس از آن شخصیت اصلی داستان از هوش رفته و هنگامی که از خواب بیدار می شود، متوجه اینکه دخترش ناپدید و کل شهر پر از مه غلیط می باشد. هری از دور متوجه چهره دخترش شده اما به گریه او واکنش نشان نمی دهد و او را در حال هدایت به عمق شهر مرموز است.

در ادامه جست و جوی شریل شخصیت اصلی داستان هر روز بیشتر به کابوس رفته و در حال کشف علل وقایع غیر توضیح می شود. گیم پلی بازی برای متمرکز بر گوشه و کناره شهر های جدید، حل معماهای منطقی و مبارزه هیولا ها بوده و یکی از مهمترین عناصر تجهیزات قهرمان، چراغ قوه جیبی و رادیویی بوده که از تهدید های نزدیک او را با خبر می کند. با این که در حال کاوش هستید می توانید موارد جدید را کشف کرده و در هنگام جنگ از آن استفاده نمایید.

بسته به روند بازی می توانید چندین پایان را داشته باشید. ویژگی های اول Silent Hill فضای تاریک و پر مه بوده که تا حدود زیادی بنابر دلایل فنی و هدف از کاهش تعداد اشیا سه بعدی بوده ولی بعدها بسیار این فضا مورد توجه گیمرها قرار گرفت.

برخی از ویژگی های Silent Hill 1999 :

  • بازی ترسناک فوق العاده
  • ویژگی های جنگ و حل معما
  • قابلیت سوم شخص
  • تنوع و هیجان بالا
  • و …
سیستم مورد نیاز

OS: Windows XP(SP3)/Vista/7/8

CPU: 2 GHz Intel® Core™2 Duo or 2 GHz AMD Athlon

RAM: 256 MB

Video Card: 256 MB

Hard Drive: 1 GB available space

DirectX: Version 9.0